- 1 Biegli zbadali list Grzegorza Borysa (111 opinii)
- 2 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (286 opinii)
- 3 Paragon grozy za kurs taksówką (435 opinii)
- 4 Zuchwały napad na sklep z elektroniką (144 opinie)
- 5 Port nie radzi sobie z pyłem nad Gdańskiem (286 opinii)
- 6 List gończy za byłym senatorem PiS (278 opinii)
"Protest bankomatów". W niektórych wypłacisz tylko 200 zł
Klienci bankomatów Euronetu nie wypłacą z urządzeń podczas jednej transakcji więcej niż 200 zł. Sieć przeprowadza jednodniową akcję protestacyjną, ponieważ VISA, Mastercard i Polski Standard Płatności (BLIK) nie pokrywają kosztów wypłaty gotówki ponoszonych przez operatorów bankomatów w Polsce.
- Limit w bankomatach to jednodniowa akcja protestacyjna
- Dlaczego trwa protest w bankomatach Euronetu?
- Jakie są postulaty Euronetu?
Limit w bankomatach to jednodniowa akcja protestacyjna
- Dziś obniżamy limit krajowej wypłaty gotówki do 200 PLN podczas jednej transakcji - zapowiadają przedstawiciele Euronetu w mediach społecznościowych.
Limit co prawda można obejść poprzez dokonanie większej liczby wypłat, ale może się to jednak wiązać z dodatkowymi kosztami.
O "proteście bankomatów" informowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za sygnały.
Tu można znaleźć listę bankomatów Euronetu w Trójmieście.
Jak informuje Euronet, od 14 lat stawka za wypłatę gotówki kartą krajową, a od 2015 r. także przy użyciu kodu BLIK (tzw. interchange bankomatowy), jaką płacą VISA, Mastercard i Polski Standard Płatności (BLIK) operatorom bankomatów, praktycznie się nie zmieniła.
Dlaczego trwa protest w bankomatach Euronetu?
- Doprowadziło to do sytuacji, w której krajowe wypłaty gotówki są realizowane przez operatorów bankomatów w Polsce ponad dwukrotnie poniżej kosztów, jakie ponoszą oni w związku z taką usługą. Dysproporcja pomiędzy przychodami a kosztami transakcji wypłaty krajowej w sytuacji zwiększającego się zapotrzebowania na gotówkę pozyskiwaną z bankomatów oraz zmniejszające się możliwości subsydiowania wypłat krajowych innymi źródłami przychodów niosą za sobą ryzyko braku możliwości dalszego utrzymywania sieci bankomatowych - informują.
Jeziora wokół Trójmiasta i inne filmy czytelników
Konsekwencją są odcięcia znacznej części społeczeństwa od dostępu do gotówki, szczególnie w mniejszych miejscowościach, gdzie bankomat nierzadko jest jedynym jej źródłem.
- Jednocześnie prowizje za wypłaty z bankomatów, ustalane i pobierane przez banki od użytkowników bankomatów, stale rosną, dodatkowo zwiększając barierę dostępu do gotówki - wskazują.
Jakie są postulaty Euronetu?
Dlatego postulują o:
- zmianę obecnego systemu pobierania opłaty za transakcje krajowej wypłaty gotówki przez operatorów bankomatów od VISA, Mastercard i BLIK
- oraz dostosowania go do poziomu uwzględniającego realne koszty świadczenia tej usługi.
- Wierzymy w działanie mechanizmów rynkowych dla dobra użytkownika końcowego i podtrzymania stabilności ważnego elementu systemu finansowego kraju, jakim są bankomaty - podsumowują w wydanym oświadczeniu.
Opinie (313) ponad 20 zablokowanych
-
2024-06-18 12:30
Opinia wyróżniona
Wstyd (13)
Ostatnio zjadł mi kartę, innym razem zjadł gotówkę i się zresetował. Gotówka odzyskałem kartę muszę wyrobić nową. ogólnie te chore kwoty prowizji czego wy jeszcze chcecie?
- 204 24
-
2024-06-18 14:16
hahah doczekaliscie sie rajskiej zielonej wypsy tuska teraz unsa jak w grecji co zbankrutowała ograniczenia wyplat w bankomatach (3)
- 23 47
-
2024-06-19 09:05
Ale to PiS rządził przez ostatnie 8 lat? To jednak było za krótko? Nie potrafili uczynić Polski rajem prze 8 lat posiadając pełnię władzy? Jak to?
- 7 7
-
2024-06-19 07:31
8 lat Mejza & kalkstain we wadzy ! Masz kłopoty z rozumem ? (1)
- 4 3
-
2024-06-19 12:21
No i przez 8 lat było dobrze.
Dopiero jak rudy dorwał się do władzy mamy to co mamy. A będzie jeszcze weselej.
- 4 1
-
2024-06-18 13:37
ale o co ci chodzi? przeczytałeś artykuł z podstawowym zrozumieniem? (8)
z niego wynika bardzo jasno, że stawki jakie twój bank oferuje operatorom bankomatów za możliwość wypłacania za ich pomocą twojej gotówki są na granicy lub poniżej kosztów ich utrzymania. W związku z czym brakuje funduszy na ich utrzymanie, m. in
kosztów konserwacji i wymiany mechanizmów, co powoduje konsekwencje jakie wymieniłeś. Obawiam się, że wstydzić to się powinieneś.- 47 22
-
2024-06-19 09:19
Jak się nie opłaca to niech się zwijają. Euronet to nie jest polska firma.
- 9 3
-
2024-06-19 09:07
"Panie Mareczku ja z własnej kieszeni ten biznes utrzymuję" XD
- 4 0
-
2024-06-18 14:04
No ma to sens. (5)
Gdybym ja pobierał za moje usługi niższą kwotę niż koszt jej wykonania to... Więc skąd taki biedny Euronet ma pieniądze na to, żeby od wielu, wielu, wielu lat dokładać do interesu? Ktoś z zarządu powinien tam dostać ekonomicznego Nobla. Daj spokój. A te zeszłoroczne 22 bańki zysku operacyjnego i 18 zysku netto to się wzięło z nieba.
- 51 4
-
2024-06-19 07:32
Korporacje pod roŻnymi wezwaniami ,podobnie jak w kościele katolickim !
- 1 3
-
2024-06-18 22:33
nie przyszło ci do głowy, że mają straty na bankomatach, (3)
ale zyski w innych obszarach działalności skąd dokładają do bankomatów? równie dobrze mogą zarabiać na nieruchomościach albo inwestycjach finansowych.
- 2 8
-
2024-06-19 11:33
Gdyby tak było, zamknęli by dział bankomatów.
Spółka akcyjna to nie Caritas.
- 3 1
-
2024-06-19 07:33
Pobodbnie jak mienie poŻydowskie ? Wszystko Nasze !
żydzimin
- 4 0
-
2024-06-19 00:31
Jesli tak to super, protest nieuzasadniony więc
- 4 0
-
2024-06-18 12:04
Opinia wyróżniona
Ze wszystkich możliwych operatorów akurat Euronet... (4)
Euronet, który w dużej części Europy znany jest ze swoich lewych zagrywek z naliczaniem dodatkowych opłat, utrudnianiem wypłat gotówki, ukrywaniem możliwości wypłaty gotówki bez dodatkowej opłaty za "stan konta", przekrętami na przewalutowaniach... Akurat Euronet jest najbardziej oburzony. Wielkie iksde.
- 502 8
-
2024-06-18 15:51
dokładnie!
- 21 1
-
2024-06-18 12:18
Cieszę się, że nie musiałem długo szukać tego komentarza. Akurat im życzę tego żeby się zwijali z Europy, bo wstyd.
- 78 1
-
2024-06-18 12:12
I wszystko jasne (1)
"Limit co prawda można obejść poprzez dokonanie większej liczby wypłat, ale może się to jednak wiązać z dodatkowymi kosztami."
- 62 2
-
2024-06-18 12:39
I za każdą wypłatę po piątaku
- 45 0
-
2024-06-18 12:33
Opinia wyróżniona
Od czerwca mBank nalicza 5 PLN za bankomat Euronetu (40)
To samo robi za wypłatę BLIK. Żeby było bez prowizji muszę szukać bakomatów mniej popularnej sieci i wypłacać od razu 300 pln. Niestety muszę korzystać od czasu do czasu z gotówki. Jest to dla mnie bardzo niewygodne.
- 162 16
-
2024-06-19 07:26
kupno konopii? czy Kokaine? (1)
dlatego od czasu do czasu gotóweczka 300zł
- 4 10
-
2024-06-19 07:47
Teraz jest ten modniejszy i skuteczniejszy , szybko zażyj , dla dobra społeczeństwa !
- 3 0
-
2024-06-18 14:21
Załozyłem konto w Mbanku w miesiacu jego powstania czyli kilkadziesiąt lat temu teraz bank prowadził kampanie POlityczno lewacka (6)
prowadza oplaty za wszystko a promuje tylko nowych klientów a i tak trzeba na wszystko skladac reklamacje.Wiec karty kredytowa zrezygnowałem i gdzie indziej jeszce mi za wszystko zaplacili plus lepsze warunki dostałem
- 30 21
-
2024-06-18 22:09
hahah tak bezmózgowcu zaplacili za załozenie karty dali kredyt zero procent zaplacili za załoenie konta dodali
najwyzsze oprocentowanie za załozenie konta! No ale jak kazdy bezmózgowiec musi sie głupota chwalic
- 3 9
-
2024-06-18 16:03
Za wszystko ci zapłacili w innym banku? A to ciekawe co bredzisz! W MBanku wycofali się z wszelakich opłat, po interwencjach klientów tego banku! Wypłacając w Planet Cash pieniądze, niezależnie od sumy nie płacisz żadnych prowizji. Natomiast w Euronet musisz wypłacić 300 zł i płacisz dla Euronetu 5 zł prowizji! Euronet to Najgorsi zdziercy! W zeszłym roku zarobili 22 mln nadwyżki i wiecznie im mało ! Niech się zwijają jak najszybciej!
- 20 9
-
2024-06-18 14:33
(3)
Założyliśmy konto w tym samym roku zatem różnica taka, że ja mam w mBanku wszystko bez opłat a zaangażowanie społeczne mBanku bardzo mi się podoba i jest kolejnym powodem, dla którego mam tam główne konto.
- 11 34
-
2024-06-19 07:38
Najgorszy bank w jakim się Znalazłem , przez 6 miesiecy nie mogłem Wyjść , bo najpier winny -4 gr. , a następnie nadpłata 5 gr,
załeżało im na dalszym prowadzeniu konta , oczywiście płatnym !! Syf obsługa
- 5 1
-
2024-06-18 22:28
Ileming działania POlirtyczne to nie to samo co działania społeczne ale by to wiedziec musiał bys napjpierw miec czym myslec
- 4 1
-
2024-06-18 22:11
meduzko umysłowa nawet głupek moze sprawdzic jakie sa oplaty w mbanku wiec nie masz nic bez oplat!
- 7 0
-
2024-06-18 13:38
ciekawe (5)
ja mam sporo środków i dostaje duzo fajnych ofert specjalnych. Poniżej 5% oprocentowania srodkow nie spadlo od paru lat. Jeżeli trzymasz tam jakies symboliczne 100,000 pln to sie nie dziw, ze masz slaba oferte
- 6 38
-
2024-06-18 22:12
Jak kazdy POkemon musi klamac bo nic innego nie potrafi
- 9 2
-
2024-06-18 17:35
I PO co kłamiesz?
- 11 1
-
2024-06-18 16:04
(1)
O i wielki bogacz się odezwał!
- 12 1
-
2024-06-19 07:39
Do MOPSu 20 letnim Limuzynem dojeżdzą .
- 3 0
-
2024-06-18 14:52
Na obligacjach skarbowych jest 6,8%.
- 6 3
-
2024-06-18 13:20
(1)
MBank był fajny. Zanim za wszystko nie zaczęli naliczać opłat - a to wpływ, a to płatność (ilość plus kwota), wypłata z bankomatu (tylko wybrane plus minimalna kwota). U mnie gwóźdź do trumny przybiło oprocentowanie na koncie oszczędnościowym -0,1% Pani kierowniczka w banku dała mi do zrozumienia że jak się nie podoba to wy.. To poszłam i jestem zadowolona
- 39 2
-
2024-06-18 13:46
startował jako jedyny bank bez opłat i tym urzekł klientów ...ale im kto więcej ma tym pazerniejszy się staje - mamona silnie oddziaływuje na słabe umysły
- 20 0
-
2024-06-18 13:08
Dlatego rozstałem sie z mBankiem
Po kilku ładnych latach. Godzina czasu i lepsze konto gdzieś indziej.
- 25 2
-
2024-06-18 12:48
ktoś ma jeszcze konto w Mbanku? (3)
- 28 8
-
2024-06-18 16:06
Tak ja mam i jestem bardzo zadowolony.
- 5 9
-
2024-06-18 13:12
Na pewno wschodni bracia :)
Oni mają mniejsze opłaty niż Polacy
- 26 7
-
2024-06-18 12:55
Jak ma razie nie widzę żadnego powodu, żeby je zamykać.
- 13 8
-
2024-06-18 12:45
korzystanie z gotówki jest niewygodne (6)
bardzo to ciekawe.
jakie masz IQ?- 28 27
-
2024-06-19 07:42
piSule bardzo nie lubią Card , prostactwo i prawo ?
- 0 2
-
2024-06-18 14:15
Próbowałeś kiedyś robić większe zakupy za gotówkę? (1)
np. wyposażenie kuchni, samochód, mieszkanie, ba, nawet wyjazd na wakacje.
- 16 15
-
2024-06-18 14:35
Kiedyś (10 latyemu) kupiłem używane auto za gotówkę, bo sprzedawca uparł się, że gotówka zamiast przelew.
Chodziłem od bankomatu do bankomatu, żeby uzbierać.
Nigdy więcej takiego cyrku :)- 18 14
-
2024-06-18 13:34
Porównując do przyłożenia smartwatcha do terminala płatniczego? Tak, korzystanie z gotówki jest niewygodne.
- 13 16
-
2024-06-18 13:14
Przede wszystkim kartą jest szybciej
I IQ nie ma nic do rzeczy.
- 15 18
-
2024-06-18 12:48
Wystarczające, żeby obsłużyć aplikację płatniczą i nie musieć mieć w ręce żetonów, żeby liczyć.
Oczywiście, że niewygodne w porównaniu z płatnościami elektronicznymi.- 16 11
-
2024-06-18 12:43
(10)
Uciekaj z mbanku. Ten bank idzie na dno i służy wyłącznie do utrzymania przy życiu commerzbanku
- 28 4
-
2024-06-18 12:45
(9)
Najwygodniejsza apka, najwygodniejsza strona www.
W mBanku mam konto od 20 lat i wszytko za darmo - wystarczy mieć odpowiedni obrót na koncie.- 17 27
-
2024-06-18 19:12
Racja. Mam visa gold juz jej nie oferują.
Była zbyt dobra. Opłata roczna zniesiona bo robię obroty. Karta ma ubezpieczenie KL i bagażu. Można zaktualizować nr dowodu przez aplikację a nie iść do pko i śmierdzieć w kolejce bo Pani musi zrobić xero.
- 2 4
-
2024-06-18 14:15
każdy bank to oferuje (1)
ponadto niektóre mają swoje bankomaty gdzie wypłacasz bez opłat :)
- 8 2
-
2024-06-18 14:36
Każdy bank to oferuje ale nie każdy interfejs mi się podoba, a przerobiłem większość.
mBank ma najlepszy design.- 8 7
-
2024-06-18 12:48
(5)
Najwygodniejsza to może ona była 5 lat temu. Od tego czasu mbank stoi w miejscu i tylko podnosi opłaty
- 20 1
-
2024-06-18 12:50
(4)
Regularnie w ramach promocji przerabiam wszystkie banki na rynku, obecnie mam konta otwarte w 4.
Zawszę wolę interfejs mBanku.- 11 12
-
2024-06-19 07:45
CuŚ kopinujesz , nie wieRzę w My Bank !
- 0 0
-
2024-06-18 13:49
(2)
Tez tak robię i niestety muszę się zgodzić, mają kogoś dobrego w UX i tym wygrywają. poza tym faktycznie dno. Chociaż przyznaję ze Millenium jest tez spoko
- 4 5
-
2024-06-18 19:08
Obslugiwałeś wpłatomat w Millenium? (1)
Nawet nie ma ekranu dotykowego.
- 4 0
-
2024-06-19 07:46
W którym to bAnku tylko kieszeń nadstawiasz i szekle lecą ?
- 0 0
Wszystkie opinie
-
2024-06-18 12:01
(10)
Komiczna sytuacja moi drodzy i kochani...żeby wyciągnąć swoje pieniądze...musisz jeszcze za to płacić,jakby mało było danin i podatków.Teraz już nawet maszyny protestują. Co się z tą Polską dzieje?Miało być lepiej,jest coraz gorzej.A do tego od lipca łup,40% więcej za prąd i gaz.Jak żyć?
- 104 22
-
2024-06-18 12:03
Krótko
- 4 11
-
2024-06-18 12:07
Jedyne pieniądze jakie ty posiadasz, to bilon za wygrzebane ze śmietnika puszki.
Podwyżki? Jakie podwyżki? Poprostu likwidują "rządowe" tarcze za które płacił każdy polski obywatel wyższą inflacją. Dziwnym zbiegiem okoliczności mamy nagle 1.6% inflacji, zamiast 20% PiSflacji.
- 22 16
-
2024-06-18 12:08
Akurat tutaj nie do końca komiczna
Euronet nie ma twoich pieniędzy, jest tylko pośrednikiem, daje ci swoje pieniądze i dostaje z banku ekwiwalent.
Co prawda Euronetu nienawidza za limity 800 zł, ale rozumiem, że mogą być sfrustrowani.- 8 3
-
2024-06-18 12:30
Przecież nikt ci nie każe wypłacać w bankomacie (1)
Możesz iść do oddziału banku i wypłacić w kasie. Tyle że wtedy wydasz na dojazd i stracisz czas, ale jak chcesz mieć wygodę to płać.
- 4 8
-
2024-06-18 13:52
wypłaty gotówki w oddziałach tez sa płatne
i do tego realizują je tylko wybrane placówki
- 10 1
-
2024-06-18 12:59
Wypisać się ?
- 3 0
-
2024-06-18 16:07
sven znowu pytania z d**y i przekaz typu zdarta płyta
Powtarzasz się, piszesz to samo, nudzisz i kłamiesz. Raz 40% raz 50, raz 35... bredzisz, byle cokolwiek napisać smutny atencjuszu.
Kwiiii...kwiiii....- 1 2
-
2024-06-18 18:24
Jak żyć?
Jak najkrócej!
Twój przyjaciel ZUS.- 2 0
-
2024-06-18 19:17
Kiedy mialo być lepiej?
- 0 0
-
2024-06-19 07:14
To nie są Twoje pieniądze
To są pieniądze euronet, oni mogą Ci je dać a im odda je Bank. Za tę usługę życzą sobie dostać zapłatę bo przecież za darmo nic nie ma. Ten bankomat kosztuje, etat, paliwo, samochód na dostarczanie gotówki do niego też. Prąd kosztuje i wiele innych a Ty jesteś dorosły o zdziwiony że musisz za czyjąś pracę zapłacić? Komedia...
- 0 0
-
2024-06-18 12:04
Tylko gotówka (9)
To wolność
- 121 22
-
2024-06-18 12:10
wystarczy że płace bankowi za to ze daje moje pieniądze z wypłaty by mogli tym obracać i zarabiać ... a nie odwrotnie tak jak powinno być
- 16 4
-
2024-06-18 12:13
Gotówka to nie bankomat. Wręcz przeciwnie, wielka ilość bankomatów daje Ci złudzenie, że masz dostęp do gotówki. Póxniej zagrywki euronet max wypłata 800zł (a tak naprawdę 1000zł, po 5 reklamach i 3 komunikatach).
- 12 1
-
2024-06-18 12:23
To i**otyzm (3)
A nie wolność. Wolny jesteś wtedy gdy nie musisz gotówki nosić. Zrozum to, wtedy będziesz wyzwolony!
- 8 39
-
2024-06-18 14:23
(1)
uśmiałem się ,dobre
- 6 4
-
2024-06-18 17:48
Czyli nie rozumiesz?
Chodź, Wania, wytłumaczę ci
- 2 1
-
2024-06-18 22:10
100% racji, a łapki w dół dają ruskie booty. Zawsze się odpalają na szurskie teorie typu: gotówka, szczepionki, robaki, wiatraki, itp.
- 1 0
-
2024-06-18 17:40
(1)
Płatności elektroniczne to wolność od portfela (nie trzeba nosić), od naciągaczy (nie mam gotówki, więc nie dam dwóch złotych na piwo), od zaokrąglania końcówek (sprzedawca nie ma wydać...), od napiwków, od kieszonkowców, od szukania kiosków czy automatów biletowych itd.
- 3 7
-
2024-06-18 22:11
Dokładnie. Ale szurii nie przekonasz.
- 1 1
-
2024-06-18 22:06
Może u was w rosji tak, ale w normalnych krajach gotówki praktycznie się nie używa. Ja ostatnio z bankomatu korzystałem jakieś dwa lata temu jak się terminal w lidlu powiesił.
- 1 1
-
2024-06-18 12:04
Opinia wyróżniona
Ze wszystkich możliwych operatorów akurat Euronet... (4)
Euronet, który w dużej części Europy znany jest ze swoich lewych zagrywek z naliczaniem dodatkowych opłat, utrudnianiem wypłat gotówki, ukrywaniem możliwości wypłaty gotówki bez dodatkowej opłaty za "stan konta", przekrętami na przewalutowaniach... Akurat Euronet jest najbardziej oburzony. Wielkie iksde.
- 502 8
-
2024-06-18 12:12
I wszystko jasne (1)
"Limit co prawda można obejść poprzez dokonanie większej liczby wypłat, ale może się to jednak wiązać z dodatkowymi kosztami."
- 62 2
-
2024-06-18 12:39
I za każdą wypłatę po piątaku
- 45 0
-
2024-06-18 12:18
Cieszę się, że nie musiałem długo szukać tego komentarza. Akurat im życzę tego żeby się zwijali z Europy, bo wstyd.
- 78 1
-
2024-06-18 15:51
dokładnie!
- 21 1
-
2024-06-18 12:04
I bez strajku (7)
jes coraz trudniej wypłacić w Galerii Bałtyckiej już trzy razy chciałam wypłacić pieniądze a tam kartka awaria ,raz rozumie, dwa trudno ,ale trzeci raz to już trzeba pomyśleć czy nie zrezygnować z usług bankowych
- 44 5
-
2024-06-18 12:11
Ja rozumiem, on rozumie (4)
Pisz po polsku!
- 14 0
-
2024-06-18 12:26
A ja rozumiem
że może to ty wstydzisz się za te awarie i próbujesz odwrócić kota ogonem na inny temat i nie o pisownię tu chodzi a o częste awarie bankomatów
- 3 5
-
2024-06-18 12:28
Ty pisz po Polsku (2)
źle postawiłeś wykrzyknik, gdzie jest odstęp mądralo ?
- 3 6
-
2024-06-18 14:48
(1)
Jaki, k., odstęp?
- 2 3
-
2024-06-18 19:30
z tym swoim k patolu
to idz sie dymac w swoje towarzystwo a nie tutaj nam smietnik w dyskusji robisz
- 2 0
-
2024-06-18 22:19
(1)
I co? Będziesz wypłatę brać w gotówce? Jak pracujesz na normalnej umowie nit ci kasy nie da gotówką. Generalnie płacenie gotówką mocno już trąci szarą strefą i lewizną.
- 1 1
-
2024-06-19 00:34
We$ oomRzyi
- 0 0
-
2024-06-18 12:07
Celem WEF z Davos jest likwidacja gotówki - działania Visa i Mastercard wyglądają na proaktywne zwalczanie gotówki...
...tani i łatwo dostępny bankomat? To niedobra jest...
- 89 13
-
2024-06-18 12:08
Zabrakło
Karta i gotówka
- 13 4
-
2024-06-18 12:10
Zaczyna się.... (6)
- 63 12
-
2024-06-18 12:33
Co się zaczyna? (1)
- 8 10
-
2024-06-18 12:36
Nic, kolo ma paranoję.
- 8 16
-
2024-06-18 14:36
nie będzie miał nic, a będziesz szczęśliwy... to się zaczyna.. (3)
wszelkie ograniczenia, brak gotówki, CBDC - wirtualny pieniądz z banku centralnego. Zagłosujesz nie tak, pójdziesz na strajk, to urząd skarbowy lub jakis politykier zablokuje ci twoje konto lub ograniczy wypłatę i będzie wtedy mega " wolny", że na chleb tylko wypłacisz kasę hah.
- 14 2
-
2024-06-18 18:20
Dokładnie ale covidianie nie zrozumieją (1)
- 8 1
-
2024-06-18 22:12
Czego nie zrozumieją Saszka?
- 0 1
-
2024-06-18 22:14
Nie wam ruskim oceniać mądrość Polaków.
- 1 1
-
2024-06-18 12:11
to do sądu,co kogo to opchodzi. (2)
zaczyna się inwigilacja na całego.
- 34 7
-
2024-06-18 12:13
(1)
Lekcję języka polskiego w podstawówce też Cię nie "opchodziły"?
- 11 3
-
2024-06-18 12:32
Lekcję?
- 4 2
-
2024-06-18 12:13
A ochroniarze co uzupelnoaja banknoty w bankomatach dalej za najnizsza krajowa buahaa yhyhyyy
- 27 8
-
2024-06-18 12:14
Euronet? xD Największy cwaniak wśród cwaniaków? (5)
Reklamy, nieczytelne komunikaty, brudne urządzenia, wydłużanie czasu operacji, utrudnienie wypłaty... zrobią wszystko dla zysku. Nawet ogłoszą protest. Paradne
- 117 2
-
2024-06-18 12:35
już niedługo eurontu nie będzie w ogóle. Tego chcesz? (2)
- 1 18
-
2024-06-18 12:52
(1)
Po głębszym zastanowieniu... Tak, właściwie to tak.
- 29 0
-
2024-06-18 13:49
Niech giną, nikt nie będzie płakał po tych naciagaczach.
- 14 0
-
2024-06-18 23:01
potrzebna jest konkurencja, wolny rynek (1)
i ochrona konsumenta przez państwo - niestety jest zazwyczaj odwrotnie, dy...ą nas chronieni przez polityków oligarchowie.
- 0 1
-
2024-06-19 10:34
przypominam ze mamy i konkurencję i wolny rynek - sa dostepne bankomaty innych sieci
także wyjdź spod kamienia
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.