- 1 Ulewa przeszła przez Trójmiasto (49 opinii)
- 2 Nowożeńcy w kłopotach, bo zabrali to z plaży (89 opinii)
- 3 Tajemnicze konstrukcje w Dolinie Samborowo (39 opinii)
- 4 Zgubiłeś ponton na morzu? Szukają cię (74 opinie)
- 5 Kolbe i rodzina Ulmów wrócą do muzeum (485 opinii)
- 6 Dźwig wpadł do kanału. Moment upadku (307 opinii)
Przejście naziemne przy dworcu. Wiemy, kiedy ruszą prace
Na drugą połowę lipca zaplanowano rozpoczęcie prac przy budowie naziemnego przejścia w okolicach dworca Gdańsk Główny. Obecnie wykonawca opracowuje projekt organizacji ruchu na czas robót. Budowa potrwa ponad pół roku.
Najważniejsze elementy inwestycji:
- naziemne przejście dla pieszych ze ścieżką rowerową między Krewetką a hotelem Central,
- nowa sygnalizacja świetlna w obrębie przejścia,
- przedłużenie peronów tramwajowych aż do przejścia i możliwość wejścia na przystanki od strony przejścia dla pieszych,
- wyznaczenie miejsc postojowych typu kiss&ride przy hotelu Scandic
,
- montaż nowych wiat tramwajowych i autobusowych.
- Rozpoczęcie prac planowane jest w drugiej połowie lipca - informuje Aneta Niezgoda z Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska. - Obecnie trwają prace nad opracowaniem projektu tymczasowej organizacji ruchu. Chcemy zminimalizować utrudnienia i staramy się tak dostosować rozwiązania, aby umożliwić płynną jazdę w tej okolicy - dodaje.
Wykonawca skupia się obecnie na pozyskaniu niezbędnych materiałów do wykonania prac oraz organizuje zaplecze budowy.
Opinie (295) ponad 20 zablokowanych
-
5 godz.
To najpilniejsza inwestycja wg władz.
Inne np. poszerzenia wiaduktów. przedłużenie Słowaka, dojazdy do PKM mogą poczekać
- 12 0
-
5 godz.
12 mln !!!!!!!!!!!! (2)
gdansk ma za sduzo pieniedzy skoro finasuje takie himaleje glupoty.
Tsk glosowaliscie tak macie- 9 1
-
5 godz.
(1)
A ty jak głosowałeś ?
- 0 1
-
2 godz.
Na Konfederację, a ty?
- 0 1
-
5 godz.
Gdyby urzędnicza głupota umiała latać
- 5 0
-
5 godz.
Brawo Dulkiewicz dokop mieszkańcom,pokaż kto tu rządzi,!Teraz z Tuskiem pokażecie Polakom gdzie ich miejsce !
- 5 2
-
5 godz.
Po co budować
przejście na drugą stronę w miejscu gdzie jest przejście na drugą stronę? Za dużo kasy mamy w skarbcu czy co? Przecież jest nowo wyremontowany tunel od byłego Empiku do Dworca Głównego i dalej wyjścia na perony PKP i PKS, są tam również udogodnienia dla osób niepełnosprawnych jak np windy (remontowane, już działające), platformy wjazdowe na przystanki tramwajowe. Przecież takie przejście to dodatkowe światła (czwarte na odcinku 650 m licząc od gmachu Delegatury ABW) a co za tym jeszcze większe korki w godzinach szczytu, jeszcze większe niż obecnie. Czy to nie jest tak, że ktoś kto posiada firmę budowlaną ma problemy z zamówieniami i ma np. w rodzinie urzędnika decydującego o realizacji takich inwestycji, który pomoże mu rozwiązać ten problem? Bo mi to z kilometra wygląda na sztuczne generowanie potrzeb. A potrzeby tego przejścia w tym miejscu nie ma.
- 9 1
-
5 godz.
12 mln zł za pomalowanie kilku białych pasków na jezdni?!?!?!? Czyżby kumpel królika???
- 8 0
-
5 godz.
Perony o szerokości 3m to żart w stylu gdańskim, a długie na 100m to już kpina z pasażerów komu T
- 1 1
-
4 godz.
Proponuję w ogóle usunąć ruch kołowy i tramwajowy z tej ulicy i zrobić tam deptak wyłącznie (!!!) dla pieszych.
- 8 0
-
4 godz.
Co za pomysl (4)
Jak można zaplanować prace budowlane w lipcu w mieście w którym jest pełno turystów i Jarmark Dominikański Zainwestować takie pieniądze podczas gdy mamy tam Tunel do dyspozycji. te pieniądze można było przeznaczyć na budowę estakady nad armii krajowej np. żeby rozładować korki w mieście.
- 71 21
-
2 godz.
A kiedy prowadzić te roboty?Zimą? (1)
- 1 0
-
36 min
Można na przykład od marca do końca czerwca lub od końca sierpnia do powiedzmy połowy listopada. Ale w trójmieście zawsze remont musi być w wakacje żeby mieszkańcy stali w korkach rekordowe godziny.
- 1 1
-
2 godz.
W tym miejscu jest 12 pasow do jazdy (zapraszam do policzenia)
I nadal są rzekomo korki. Dodawanie kolejny pasów i estakad nie rozwiąże problemu korków.
Zmniejszenie uzależnienia od samochodu - ma szanse.- 1 4
-
14 min
Estakady nie rozładowują korków, tylko są przyczyną kolejnych.
Za to ruch pieszy i komunikacja publiczna ogranicza korki, dlatego warto je wspierać i ułatwiać.- 0 1
-
4 godz.
Mędrzec
W ostatnich wyborach samorządowych 59% mieszkańców Gdańska zagłosować za taką polityką na rzecz miasta, proszę nie narzekać tylko głosować z głową!
- 8 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.