• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Przez kuriera musi kupić nowy ul

Marek, czytelnik Trojmiasto.pl
19 sierpnia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Pan Marek jest właścicielem kilku uli (zdjęcie poglądowe). Pan Marek jest właścicielem kilku uli (zdjęcie poglądowe).

Pan Marek - pszczelarz amator - zamówił ul u stolarza. Rzemieślnik wykonał go zgodnie z umową i wysłał, ale dom dla pszczół przepadł gdzieś w firmie kurierskiej. Pszczoły już szykują się do zimy, więc nasz czytelnik zmuszony jest kupić droższy ul na lokalnym rynku.



Bycie kurierem to:

Oto opowieść pana Marka:

Jestem pszczelarzem amatorem, posiadającym kilka uli. Zamówiłem u stolarza ul, który chciałem zasiedlić posiadanymi pszczołami. Stolarz w uzgodnionym terminie wywiązał się z umowy i 7 sierpnia nadał do mnie paczkę, która miała dotrzeć następnego dnia.

Nieszczęśliwie nadał ją za pośrednictwem firmy kurierskiej Geis. Paczka dotarła w istocie następnego dnia do Gdańska i tu utknęła. Kilkukrotnie dzwoniłem na infolinię, kontaktowałem się również poprzez formularz kontaktowy, lecz bez skutku. Na infolinii słyszałem tylko o problemach logistycznych w Gdańsku, a odpowiedzi na zgłoszenie mailowe nie było wcale.

Nadzieja na doręczenie pojawiła się w czwartek, na stronie śledzenia przesyłki umieszczona została informacja o załadunku na dostawę. Czekałem z niecierpliwością, niestety doręczenia nie było. W piątek, dzwoniąc ponownie na infolinię, dowiedziałem się, że kurier chciał doręczyć paczkę o godz. 14:04, lecz mnie nie zastał. Jest to oczywiście nieprawdą, kuriera nie było.

Podejrzewam, że przesyłka nie została nawet wydana, tylko zamieszczono informację w systemie, aby widać było, że próba została podjęta. Dzisiaj paczka dalej jest w oddziale bez doręczenia.

Niestety pszczoły nie rozumieją problemów logistycznych firmy kurierskiej, nie przyjmują żadnych kompromisów i pomimo, że jest jeszcze lato, już myślą o przygotowaniu do zimy. Dlatego muszę kupić na lokalnym rynku inny ul (niestety drożej) i zapewnić im nowe lokum na zimę, bo czas już najwyższy.
Marek, czytelnik Trojmiasto.pl

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (317) ponad 20 zablokowanych

  • DPD dramat (1)

    raz próbowałem dochodzić odszkodowanie za zniszczenie paczki na tysiaka. trwało to chyba ze dwa miesiące i staneło na niczym, że to niby wina wysyłającego. nie polecam, po tym jak zobaczyłem, jak działają te procedury - nigdy więcej. DHL z kolei zawsze spoko. Poczta Polska trochę się ostatnio popsuła bo usługi kurierskie wykonują firmy zewnętrzne i teraz zostawiają awizo albo nawet i nie, idziesz na pocztę a tam okazuje się, że poczta po 8 dniach wysyła ponowane awizo a paczka sobie leży w oddziale...

    • 6 1

    • "raz próbowałem dochodzić odszkodowanie za zniszczenie paczki na tysiaka. trwało to chyba ze dwa miesiące i staneło na niczym, że to niby wina wysyłającego"

      to czemu od wysylajacego nie dochodziles roszczen?
      skoro stwierdzili ze to jego wina?

      ty jestes przykladem klienta idioty co nawet nie wie jakie ma prawa

      jak ktos tobie sprzedaje towar przez kuriera to nie jest twoim problemem co sie dzieje z paczka
      ty zamawiasz np nowy tv i jak dojdzie do cciebie uszkodzony to dzwonisz do nadawcy i mowisz ze to nie jest to co zamawiales
      ty zamowiles sprawny dostales uszkodozny czyli nadawca nie wywiazal sie z swojego obowiazku
      i ciebie nie powinno obchodzic kto uszkodzil
      to nie twoj problem tylko nadawcy
      oczywscie polscy janusze biznesu zawsze maja to gdzies wola zwalic wine na odbiorce niech on sie uzera oni wyslali dla nich temat zakonczony
      nawet nie zdajesz sobie sprawy ile firm wysyla uszkodzony sprzet zeby potem zwalic wine na transport

      • 0 0

  • Zamawiacie

    Miliony paczek zamiast iść do sklepu to co się dziwicie.

    • 1 4

  • Narzekacie i marzekacie a nic nie robicie. Zbierzcie się i złóżcie pozew zbiorowy.

    • 0 1

  • Tylko nie Geis

    od lat korzystam z usług dhl, dpd i żadnych problemów z przesyłkami nie mam Polecam

    • 0 2

  • Jaka płaca tacy kurierzy, niestety tak jest.

    Zero odpowiedzialności i rozumu. Patrząc co wyprawiają co niektórzy to dziw, że zdobyli i jeszcze mają prawa jazdy. Rasowe zakute baranie łby! W centralach nie jest lepiej, np. niewielka paczka z Torunia do Gdańska szła 4 dni przez Łódź, Poznań znów Łódź, znowu Toruń i Gdańsk.

    • 2 2

  • Geis ssie

    Geis to najgorsza firma kurierska.
    przynajmniej w 8 przypadkach na 10 musza cos odwalić.... nie polecam

    • 3 0

  • standard

    paczkę dla mnie kurier doręczył komuś innemu. dzwonił ktoś i pytał czy ja mam ich paczkę.
    ale do mnie ne dowiózł.
    następnego dnia przywiózł moją paczkę, otwartą.
    oczywiście sprawdziłem zawartość. całe szczęście zgadzała się.
    ale kurier słowem nie napomknął, że się pomylił ;p
    de ha ...

    • 0 0

  • Geis ...

    Niestety ale to najgorsza firma kurierska. Można by historię napisać

    • 2 1

  • GEIS to pomyłka (2)

    Mnie GEIS wyrolował na innej przesyłce, sam musiałem ją w końcu odebrać z ich centrum w Gdańsku. Nie mają problemów logistycznych tylko w momencie brania kasy, a później mają wszystko w d..ie. Na ich infolinii szalenie asertywni konsultanci nie przyjmujący do wiadomości, że nie interesuje mnie odpowiedź typu "nie wiemy, kiedy możemy dostarczyć przesyłkę" i dziwiący się, że określiłem ich poziom usług jako kilka poziomów niższy od tych świadczonych przez Pocztę Polską. Datami w systemie tasują jak chcą, żeby tylko pokazać że coś się dzieje z przesyłką. Oddział w Gdańsku jest chyba zarządzany przez biznesowego analfabetę- aż trudno uwierzyć, ze to nie spółka skarbu państwa...

    • 2 1

    • (1)

      " Na ich infolinii szalenie asertywni konsultanci nie przyjmujący do wiadomości, że nie interesuje mnie odpowiedź typu "nie wiemy, kiedy możemy dostarczyć przesyłkę""

      no to niech cie zainteresuje fakt ze konsultant to nie kurier i skad on ma do k...y nedzy wiedzeic kiedy kureir u ciebie bedzie?
      czy on ma k...a szklana kule?
      ty widze jak typowy jelop jak masz zal do firmy to wylewasz go na kazdym praocwniku
      konslutant zly kurier zly pewnie i sprzataczkaz tej firmy tez zla

      • 0 0

      • ot ! i to ...nie można chyba już lepiej potwierdzić...

        ..poziomu obsługi klienta , jak na przykładzie tej wypowiedzi , tego tu łosia , który pewno jest konsultantem w tej żałosnej firmie . Tak się obraził postem "Jerzego " , że się zagotował i wybuchnął . W efekcie kipi chamstwem tak , że , aż szczypie w oczy . A to konsultant jest !, który ma ponoć pomagać w obsłudze tym pawiom ponoć od doręczania przesyłek ludziom , którzy za tą usługę zapłacili . Zamiast tego , ta małpiarnia robi sobie "biuro wydawcze" w prywatnych domach , bo po co jeździć po głupiej gawiedzi i dostarczać im ich paczki , kiedy ten motłoch może przyjechać do nich . Przecież grunt to organizacja pracy .

        • 0 0

  • życie Panie Marku, życie

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane