- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (265 opinii)
- 2 Były senator PiS trafił do więzienia (326 opinii)
- 3 Dostał 5 mandatów naraz (71 opinii)
- 4 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (206 opinii)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (51 opinii)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (243 opinie)
Radny sejmiku chce zmiany patrona gdańskiego lotniska
- Zamierzam wszcząć procedurę zmiany patrona gdańskiego lotniska w Rębiechowie - zapowiada Jerzy Barzowski, przewodniczący Klubu PiS w Sejmiku Województwa Pomorskiego. To jego reakcja na mocne słowa Lecha Wałęsy o zmarłym Kornelu Morawieckim. Właściciele portu lotniczego w Gdańsku nie rozważają jednak zmiany jego nazwy.
- W środku stanu wojennego atakują nas ze wszystkich stron, a on, kozak, zakłada Solidarność Walczącą. Co to było? Zdrada, proszę panów! Zdrajca! Taka jest prawda - mówił Wałęsa.
Ta wypowiedź spotkała się z ostrą krytyką nie tylko polityków PiS, ale i w środowisku samej Koalicji Obywatelskiej. Błędem nazwał ją nawet Jarosław Wałęsa, syn noblisty.
Wraca spór o patrona gdańskiego lotniska
Oburzony wypowiedzią byłego prezydenta, szef klubu PiS w sejmiku zapowiedział natomiast działania, które sprawią, że Lech Wałęsa przestanie być patronem lotniska.
- Jestem zniesmaczony, a nawet zdruzgotany wypowiedziami byłego prezydenta Lecha Wałęsy dotyczącymi śp. Kornela Morawieckiego, Marszałka Seniora Sejmu RP. W tradycji polskiej, chrześcijańskiej, a nawet światowej przyjęto zasady, że o zmarłych mówimy dobrze albo wcale. W mojej ocenie takie zachowanie dyskredytuje byłego prezydenta i jest dowodem na to, że nie godzi się, aby lotnisko nosiło imię Lecha Wałęsy - stwierdza Jerzy Barzowski.
Reprezentanci PiS w Sejmiku Województwa Pomorskiego już w 2017 r. apelowali o zmianę nazwy lotniska w Gdańsku.
Rzecznik marszałka: nie ma planów zmiany nazwy lotniska
Decyzja o zmianie patrona lotniska w Gdańsku leży m.in. po stronie gdańskich i pomorskich władz, które są większościowymi udziałowcami w porcie lotniczym. W 2017 r. zarówno prezydent Gdańska Paweł Adamowicz, jak i marszałek woj. pomorskiego Mieczysław Struk, byli przeciwko usunięciu imienia Lecha Wałęsy z nazwy gdańskiego lotniska. Teraz Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego zdania nie zmienia.
- Nie ma planów zmiany nazwy lotniska w Gdańsku. Decyzję o tej lub innej nazwie portu lotniczego podejmuje zgromadzenie wspólników, w skład którego wchodzą Gmina Miasta Gdańska, Województwo Pomorskie, Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Gmina Miasta Gdyni i Gmina Miasta Sopotu. Przyznanie gdańskiemu portowi lotniczemu imienia Lecha Wałęsy podyktowane było nie wypowiedziami byłego prezydenta RP, ale tym, że Lech Wałęsa jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych Polaków na świecie i odegrał doniosłą rolę w najnowszej historii naszego kraju. Jego związki z Gdańskiem, Pomorzem i "Solidarnością" nie ulegają wątpliwości - informuje Michał Piotrowski, rzecznik marszałka województwa. - Oczywiście można ubolewać nad obecnym niskim poziomem dyskursu publicznego, ale wpisują się w niego również takie sformułowania jak "mordy zdradzieckie", "kanalie" czy "ludzie marni pod każdym względem". Wpisują się w niego się również wypowiedzi spóźnionych bohaterów "Solidarności" i przeciwników Wałęsy odzierających prezydenta z wszelkich jego zasług. Jeśli więc ubolewać, czuć zniesmaczenie, czy protestować, to przeciw hejtowi i podobnym sformułowaniom, padającym dziś z każdej strony sceny politycznej.
Przedstawiciele Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy sprawy nie komentują.
Jestem zniesmaczony, a nawet zdruzgotany wypowiedziami byłego prezydenta Lecha Wałęsy dotyczącymi śp. Kornela Morawieckiego, Marszałka Seniora Sejmu RP. W tradycji polskiej, chrześcijańskiej, a nawet światowej przyjęto zasady, że o zmarłych mówimy dobrze albo wcale. Można się nie zgadzać z wielkim wymiarem historycznym postaci założyciela Solidarności Walczącej, ale nie można kalać jego pamięci, niemalże w dniu pogrzebu. Jestem tym bardziej zniesmaczony, że wypowiedzi dotyczyły osoby raczej powszechnie lubianej, a na pewno bohatera naszej wolności. Sprawa tym dziwi, że te haniebne słowa wypowiedział Lech Wałęsa, laureat pokojowej nagrody Nobla, patron gdańskiego portu lotniczego. W mojej ocenie takie zachowanie dyskredytuje byłego prezydenta i jest dowodem na to, że nie godzi się, aby lotnisko nosiło imię Lecha Wałęsy. Zwłaszcza, że jest to jego kolejny butny przykład oczerniania bohaterów wolnej Polski, nie wspominając o czarnej karcie TW Bolek Lecha Wałęsy. Dlatego zamierzam poprzez klub radnych wszcząć procedurę zmiany patrona gdańskiego lotniska w Rębiechowie.
Miejsca
Opinie (730) ponad 100 zablokowanych
-
2019-10-09 07:52
Opinia wyróżniona
(65)
Lotnisko Trójmiasto - sprawa rozwiązana bo wiadomo o jakie lotnisko chodzi i nie poróżni nikogo.
- 488 96
-
2019-10-10 14:11
Nie. Gdynia ma swoje.
- 0 0
-
2019-10-10 08:20
Absolutnie.My Gdynianie mamy własne.
- 0 0
-
2019-10-09 19:40
Rembiechowo
Na nazwę pracowały Trzy Miasta - i cześć!
- 0 0
-
2019-10-09 16:06
???? (1)
Jakie Trójmiasto? Gdynia ma swoje...
- 6 5
-
2019-10-09 16:55
Tak ma swoje , tam się Kozy wypasają
- 4 3
-
2019-10-09 12:04
Prezydent Wałęsa (5)
powiedział tylko i aż prawdę, i to w swoim stylu, jak zawsze. Za ten styl ludzie go kiedyś kochali i skandowali jego imię, a teraz ich to brzydzi i plują na niego. Morawiecki założył Solidarność Walczącą wbrew obozowi Wałęsy, był jednym z pierwszych solidarnościowych wyłomowców, których w różnych formach później przybywało i szli na noże z niedawnym kolegami z ruchu oporu. Ot co...
- 14 29
-
2019-10-09 15:05
jakie "wbrew"? A kim był Wałęsa by mu tego zabraniać? (3)
Tym bardziej że w Solidarności już dawno wiedzieli że Bolek jest umoczony.
- 8 7
-
2019-10-09 20:38
Ciekawe ze nikomu z pisolubnych nie przeszkadza umoczona TW Balbina (2)
- 0 5
-
2019-10-10 00:37
Kto TW Balbina? Gazeta Wyborcza wspomina tylko TW Bolka.
Balbina to ty, czy ją sobie uroiłeś?
- 2 0
-
2019-10-09 22:30
nie znam żadnych pisolubnych
mi przeszkadza całe UBctwo, natomiast zwolennicy UB zasłaniają się innymi UBkami :D
- 4 0
-
2019-10-09 12:24
z obawy o zdrowie swoje i rodziny nie chcieli iść z kapusiem
- 19 7
-
2019-10-09 11:53
Wolność ! (3)
Noblista Lech Wałęsa, wyzwolił nas i wszystkie państwa "demoludy" z komuny i cześć mu za to ! Czci go za to cala Europa i świat zachodni !
- 11 40
-
2019-10-09 22:29
cały wszechświat wraz z okolicamy
- 3 0
-
2019-10-09 14:05
Już w 1981 słynna dziennikarka
Oriana Fallaci poznała się na nim, a my do dziś wierzymy, że produkt Kiszczaka to bohater.
Ale te komuchy ludźmi kręcą...- 27 7
-
2019-10-09 13:15
cała galaktyka też!
- 33 3
-
2019-10-09 11:18
Precz z Bolkiem kapusiem. Wstyd przynosi Polsce i Gdańskowi ! (7)
Codziennie bredzi od rzeczy!
Thebil OTUA.- 52 22
-
2019-10-11 17:49
Masz racje.Odizolowac kaczynskiegi
- 0 0
-
2019-10-10 20:36
Gdybyś się choć pod tym podpisał
- 0 1
-
2019-10-09 11:45
Matka Boska w klapie marynarki (2)
a postępuje, jak Judasz
- 37 10
-
2019-10-09 12:38
Jarek nie nosi Matki Boskiej w klapie (1)
- 9 14
-
2019-10-09 12:53
Młody bolek nie nosi.
- 16 5
-
2019-10-09 11:21
Pan Jerzy Barzowski ma całkowitą rację (1)
Niestety w tym układzie nie da się tego zmienić.
- 39 11
-
2019-10-09 13:31
pan buhaha pisiowski sługus
- 7 28
-
2019-10-09 11:07
Pan Wałęsa sam obalił komune, mur berliński i układ warszawski (6)
kazdy kto mysli jest pisowską niepismienną hołota hlejącom za 500 plus
- 28 30
-
2019-10-09 18:31
co ty wygadujesz, przecież wiadomo że Jarosław, jeszcze historii nie zmieniono?
- 3 4
-
2019-10-09 12:43
(4)
jaki z niego pan chyba cham
- 28 7
-
2019-10-11 17:47
Ham to jeden z braxi konusow z Zoliborza zreszra ten umarly byl gorsza wsza
- 0 0
-
2019-10-09 14:08
Może i cham, (2)
Ale jednak to ON:
Ssam tymi ręcamy obalyłem komunę.
Sam mojom mondrościom i mojom politykom wygoniłem Ruskich z Polski.
Ja, ja i tylko ja.
To mi wszystko zawdzięczacie.
Geniusz, Zbawca, najwybitniejszy wódz w historii świata.
Nie ma na świecie takiego wielkiego i pięknego mauzoleum, gdzie można by w przyszłości pochować Jego Ciało, Jego wspaniałe Myśli i Jego Dzieła.- 28 6
-
2019-10-11 17:48
Opisales wlasnie nie zyjacego leszka kaczyniaka.I racji nie masz bo znalezli mu malzoleum..na Wawelu.Taka to historia jak cham polegl wsrod Krolow..
- 0 0
-
2019-10-09 16:22
Dostał moc od UFO.
- 20 2
-
2019-10-09 11:01
Pan Wałesa to bochater narodowy i nalezy mu się nazwa tego lotniska jak psu buda (10)
cały Gdańsku murem za panem prezydentem!!!
- 31 70
-
2019-10-11 17:45
Zgadza sie Walesa jest za zycia legenda i zaden zasr*ny pis tego nie zmieni
- 0 0
-
2019-10-09 17:33
Marna prowokacja bohaterze...
- 5 2
-
2019-10-09 14:45
To proponuje nazwe
T.w bolek
- 16 5
-
2019-10-09 14:00
(4)
Zwykły bufon. Gdyby nie ochrona już dawno dostał by bęcki. Zresztą ten pan powinien się leczyć na nogi,bo na głowę już za późno
- 24 8
-
2019-10-11 17:46
Nie dostanie nigdy w Gdansku beckow bo tacy jak ja a jest nas wielu by cie posadzili na wozek durniu
- 0 0
-
2019-10-09 22:18
Będzie miał operacje kolan, ale po wyborach
- 1 1
-
2019-10-09 16:53
(1)
I co dałbyś" bęcki "70 letniemu człowiekowi ? To ty też bohater jesteś
- 10 9
-
2019-10-09 20:10
Do tego dzisiejsi rządzący doprowadzili , teraz będą bić starych ludzi . Co mi to przypomina !
- 4 3
-
2019-10-09 11:17
Tak to boCHater.I mów za siebie .
- 33 12
-
2019-10-09 11:19
Mów za siebie,a nie za cały Gdańsk. A pisze się boHater, analfabeto
- 31 8
-
2019-10-09 10:59
Heweliusza (5)
Gdański i neutralny.
- 46 5
-
2019-10-09 17:30
Albo tego co Amerykanie używają do mierzenia temperatury też przecież był z Gdańska
- 3 0
-
2019-10-09 11:19
(3)
A mnie Heweliusz kojarzy się z piwem i wszystkimi konsekwencjami picia .
- 7 26
-
2019-10-09 20:25
A mnie amber z browarem
- 0 0
-
2019-10-09 14:57
A co proponujesz?
- 2 1
-
2019-10-09 12:12
G to kogo obchodzi lamusie
- 11 8
-
2019-10-09 10:55
Lotnisko imienia Floriana Ceynowy
wybitny pisarz i działacz XIX wieczny, "ojciec regionu".
- 12 14
-
2019-10-09 10:52
Amber Airport? też ładnie bo wiąże się z regionem (16)
- 40 13
-
2019-10-09 14:28
proponuję Airport im. Gen. Czesława Kiszczaka (2)
Bolkowi pękła by żyła w d...
- 27 7
-
2019-10-09 22:29
Bolek by wolał im. Kiszczaka i Wałęsy
- 0 0
-
2019-10-09 16:52
To ty mONdry człowiek jesteś
- 4 1
-
2019-10-09 11:50
Proponuję Amber-OLT (12)
na pamiątkę ciągnięcia samolotu m.in. przez nieomalże świętego już ś.p. P.A.
- 35 12
-
2019-10-11 17:33
To ja propobuje Nagla brzoza..lub dwie wierze..
- 0 0
-
2019-10-09 16:49
Mogłeś się z zamordowanym prezydentem nie zgadzać ale on się już bronić nie może więc to żadna mądrość ani żadne bohaterstwo opluć czyjś grób.
- 9 7
-
2019-10-09 13:14
Amber znaczy bursztyn (9)
- 13 0
-
2019-10-09 17:27
;) ;) (1)
Nienawidzę Amber, Gold i tęczy ;) ;)
- 11 3
-
2019-10-09 20:07
Nienawiść się leczy choć to długotrwały proces
- 2 3
-
2019-10-09 17:15
Bursztyn brzmi amerykańsko dlatego
- 2 1
-
2019-10-09 14:30
nieprawda. Amber to nazwa afery Amber Gold (5)
a bursztyn to bursztyn. Jestes w Polsce to mów po polsku a nie tu jakies makaronizmy wciskasz.
- 14 20
-
2019-10-09 16:51
Z tego co piszesz to jakaś angielska afera, gdyby była polska to by była bursztyn złoto a nie amber gold
- 7 0
-
2019-10-09 16:14
(3)
Chyba każdy jest świadomy o co chodzi w nazwie co nie zmienia faktu, że amber to bursztyn, więc nie wiem o co ci chodzi.
- 5 1
-
2019-10-09 18:27
a nie jantar? (2)
zawsze jantar to był bursztyn?
- 5 0
-
2019-10-10 03:35
jantar to bursztyn. po rusku. (1)
- 1 0
-
2019-10-10 13:54
Bursztyn za to jest z niemieckiego. Zawsze mieliśmy słaby wybór...
- 0 0
-
2019-10-09 08:21
Opinia wyróżniona
Kult żywych (16)
Tak to jest jak żywym stawia się pomniki oraz ich gloryfikuje.
Nie chce oceniać czy niewinny czy winny bądź razie na pewno kontrowersyjny.
Nazwy ulic, placów czy miejsc powinny być nadawane co najmniej kilka lat po śmierci takiej osoby. Tak samo stawiane pomniki czy tablice.
Wtedy można z perspektywy czasu ocenić czy ktoś jest tego wart.- 494 26
-
2019-10-09 15:28
Zgoda! (1)
Zgadzam się w pełni. Ale wg. mnie tak samo nie powinno się nazywać ulic nawet kilka lat po zmarłym bliźniaku. Szanuję rolę Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, ale ze względu na żyjącego brata bliźniaka, uważam, że należało się wstrzymać z tego typu nazwą.
- 5 5
-
2019-10-11 17:59
A ja nie szanuje roli lecha kaczynskiego bo nie mial zadnej roli.Byl prezydentem ale najgorszym jakiego ten kraj mual...wysmiewany i opluwany..a zaslynal tylko tym ze odszedl z hukiem
- 0 0
-
2019-10-09 12:27
Grześ Lewandowski, który utonął 15 maja 1967 r., którego ojciec się wyparł i uciekł do Gdańska w dniu jego śmierci, pozbawiony był elementarnej godności nawet po śmierci: jego grób miał zostać zlikwidowany, uległ erozji, nie był opłacany, a w 1990 r. - kiedy Wałęsa zostawał prezydentem Polski - zniknęła z niego tabliczka z imieniem i nazwiskiem
- 14 4
-
2019-10-09 10:59
(5)
Za życia tylko HItler i Stalin mieli swoje ulice, pomniki, place... Niestety również z Wojtyłą się pospieszyliśmy i Wałęsą. Tak być nie powinno. Lotnisko powinno być imieniem jakiejś wybitnej postaci regionu, ale z przeszłości, typu Kościuszko, Wieniawski, Paderewski, Witos itp, u nas na Pomorzu pasuje najlepiej Florian Ceynowa
- 14 9
-
2019-10-09 11:34
(4)
Brawo. Zestawienie papieża Jana Pawła II ze zwyczajnym SBeckim kapusiem. Ale cóż, lewacki zryty beret antyklerykalny to wśród was norma.
- 21 12
-
2019-10-11 17:53
Nie.Porownanie jana pawla 2 do walesy to zestawienie bohatera jakim stal sie za zycia Lech Walesa z frajerem i tchorzem broniacym pedofilii w kosciele jakim byl ten caly wasz papiezek
- 0 0
-
2019-10-09 12:19
sam masz zryty beret (2)
JP II i Wałęsa niezwykle się szanowali. Myślisz, że Wałęsa oszukiwał papieża, Amerykanów i cały Zachód? Takie paszkwile na Wałęsę odnośnie jego współpracy z SB wysyłała komuna do komisji noblowskiej, by przypadkiem nie otrzymał nagrody pokojowej, a jednak nie poskutkowało. W tamtych czasach Wałęsa miał wsparcie całego Zachodu i m.in. takie tanie
JP II i Wałęsa niezwykle się szanowali. Myślisz, że Wałęsa oszukiwał papieża, Amerykanów i cały Zachód? Takie paszkwile na Wałęsę odnośnie jego współpracy z SB wysyłała komuna do komisji noblowskiej, by przypadkiem nie otrzymał nagrody pokojowej, a jednak nie poskutkowało. W tamtych czasach Wałęsa miał wsparcie całego Zachodu i m.in. takie tanie podróby, jak rzekoma współpraca Wałęsy były doskonale filtrowane przez służby amerykańskie. Tylko nie dla współczesnych głupio-mądrych ekspertów po latach, utuczonych wywalczoną w kluczowej roli przez Wałęsę demokracją "odkrywców akt SBeckich - teczki Kiszczaka itp.", którzy łykają SBeckie podróby po latach i nie potrafią rozróżnić postawy człowieka od pożółkłych papierów komunistycznych. To, że Wałęsa podpisał to i tamto to nawet Wajda film nakręcił (kto nie widział radzę zobaczyć). Natomiast to, że Wałęsa jako opozycjonista i późniejszy lider związkowy lawirował bezpiekę, oszukiwał na wszelkie sposoby świadczy tylko o jego sprycie i przebiegłości w tych trudnych czasach, kto pamięta, bo wielu piszących obecnie mam wrażenie nic nie pamięta, tylko czyta bajki w internecie i ogląda co najwyżej relacje z tamtych czasów bez żadnego zrozumienia.
- 17 20
-
2019-10-09 22:46
JPII nic nie wiedział o agenturze Wałęsy więc taka dywagacja jest bez sensu. Natomiast co do sprytu Wałęsy :D :D :D (1)
zaraz sie kapciami nakryje ze śmiechu. Totalnie nie kumasz mechanizmu jaki tu działał. Po co by mieli trzymać na niego papiery? Nobel? A co to za wartość? Komu Nobel miałby cokolwiek dać? Bolek miał im ułatwić uwłaszczenie na majątku PRL. Po to były te papiery. Gdyby były fałszywe to Bolek gdyby miał honor sam by to wyjawił. Ale ten bufon wolał
zaraz sie kapciami nakryje ze śmiechu. Totalnie nie kumasz mechanizmu jaki tu działał. Po co by mieli trzymać na niego papiery? Nobel? A co to za wartość? Komu Nobel miałby cokolwiek dać? Bolek miał im ułatwić uwłaszczenie na majątku PRL. Po to były te papiery. Gdyby były fałszywe to Bolek gdyby miał honor sam by to wyjawił. Ale ten bufon wolał własną chwałę nad interes kraju. I nawet to nie jest problemem, bo Bolka mozna było kopnąć w d... jak każdego frajera. Tu chodzi o to że był u władzy i mogli nim sterować. Dlatego był tak szkodliwy. Ten człowiek nie potrafiłby oszukać kasjerki w markecie a co dopiero doświadczonych agentów komuny. No nie moge, spadne z krzesła :D Bolek jak James Bond.
- 1 2
-
2019-10-11 17:57
...co ty bredzisz za bzdury chlopaczku???Ile ty masz lat???Nie masz pojecia gowniarzu o tamtych latach buha ha..udowodnionym faktem historycznym juz dzieciaku jest ze bezpieka robila co mogla zeby zdyskredytowac Walese zeby Nobla nie dostal...sami po latach sie do tego przyznali..sa materialy w IPN ie we Wrzeszczu wiec zanim sie kolejny rwz dzieciaku osmieszysz radze sie podszkolic bo nie jestes nawet partnerem do rozmowy
- 0 0
-
2019-10-09 10:59
ale znane z historii
np. sowieckie czołgi - ciężki z początku wojny KW czyli Kliment Woroszyłow,
ale jak popadł w niełaskę to kolejny model nazywał się IS czyli Iosif Stalin
przykład Hitlerjugend (oficjalnie pisane jako Hitler-Jugend, w skrócie HJ., pol. dosł. Młodzież Hitlera"
choć w czasach dawniejszych nie wystarczały nazwy i oczekiwano boskiej czci
Historia zatacza koła i czyżby to nas jeszcze czekało?- 2 0
-
2019-10-09 10:16
Zdecydowanie tak! (5)
Powiedziałbym nawet, że nie co najmniej kilka lat po śmierci, a raczej kilkadziesiąt, a może nawet kilkaset!
- 27 2
-
2019-10-09 10:31
skutek (4)
Dokładnie tak, W 100 % się zgadzam.
Pamiętam jak swego czasu jeden stan chciał umieścić podobiznę Reagana na tablicach rej. i ten sam zaprotestował.
Takich rzeczy się nie robi. Nie można i nie należy nadawać imion rzeczom kiedy patroni nadal żyją. Nie nam oceniać co było do tej pory, ważne jest całe życie takiego "patrona" aż do samegoDokładnie tak, W 100 % się zgadzam.
Pamiętam jak swego czasu jeden stan chciał umieścić podobiznę Reagana na tablicach rej. i ten sam zaprotestował.
Takich rzeczy się nie robi. Nie można i nie należy nadawać imion rzeczom kiedy patroni nadal żyją. Nie nam oceniać co było do tej pory, ważne jest całe życie takiego "patrona" aż do samego końca a któż z nas wie jak dany "patron" może jeszcze zaskoczyć przed końcem życia ?
Było wielu gdańszczan dawno temu zmarłych którzy są znani w świecie, choćby Fahrenheit czy Schopenhauer czy Heweliusz
Znacznie bardzie godni takiego miana i już niczego głupiego nie powiedzą bo nie mogą.
Obecna sytuacja jest obużająca.- 28 5
-
2019-10-09 13:52
to co powiesz o JP2 (3)
całe to papiestwo to jedne nieustające zakłamanie i totalna obrona pedofilli w Kościele
- 10 19
-
2019-10-09 22:34
ekstrapolujesz problem pedofilii do wszystkich papiezy w tym JP2 (1)
nikt nie broni klechów. Kościół to wszyscy wierni.
- 2 2
-
2019-10-11 17:51
JP2 to twz frajer
- 0 0
-
2019-10-09 20:36
Kto bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem... O! leci kamien od walesy.
Typ bez poczucia wstydu.
- 2 2
Wszystkie opinie
-
2019-10-09 07:01
Zmienić i to jak najszybciej jeszcze przed wyborami (33)
Jedyny człowiek, którego imię jest adekwatne to Kaczyński, jak wiadomo kojarzy się z ptakiem a ptaki latają.... a to jest w końcu lotnisko.
A tak na serio to bardzo głupi pomysł nadawać i honorować obiekty imionami osób żyjących! A wiadomo co takiemu odwali?- 610 191
-
2019-10-09 07:20
Powiedz to fanom skoków narciarskich - Skocznia im. Adama Małysza. (14)
Niby taki skoczek a teraz w rajdach jeździ! Odwaliło mu na maksa, należy zmienić nazwę skoczni na im. Kaczyńskiego.
- 28 22
-
2019-10-09 07:29
A za 10 lat mu odwali i do PIS u się zapisze (13)
Albo kupi sobie karabin i zrobi masakrę w szkole. nie wiadomo co będzie!
- 16 15
-
2019-10-09 07:33
Wałęsie już odwaliło (8)
Ciągle strzela mową nienawiści
- 58 24
-
2019-10-09 08:02
(6)
I piszę to plebs 500+ ,
- 13 35
-
2019-10-09 08:39
Jak narazie nie mam dzieci (3)
To jaki plebs 500+ ?
- 22 8
-
2019-10-09 08:52
(sprawdzić czy nie ksiądz) (1)
- 13 18
-
2019-10-09 13:49
Może (po) lanski.
- 3 3
-
2019-10-09 09:56
a nie powinieneś być w szkole
albo w pracy?
- 5 10
-
2019-10-09 11:16
Od Brejzy?
- 8 2
-
2019-10-09 13:48
Boli tęczowy co ? Oj dobrze, że boli bo będzie długo bolało.Na 500+ ni ma piniendzy.( roztowski, tusk)nojman, korol, co ???!!! ty .......... wiesz co !!!!!.
.- 8 2
-
2019-10-09 11:15
Prosiaczek do Krzysia
Krzysiu ale Kłapouchy dołożył tej społeczności w lesie . Prosiaczku, do Kłapouchego zadzwonił z drugiego lasu Kaczorek , poprosił o takie zachowanie bo zależy mu na powrocie do naszego lasu , odparł Krzysiu. Acha, odparł Prosiaczek i poszedł ścieżka nad rzekę.
- 7 2
-
2019-10-09 07:34
Kto? Kaczyński? (3)
Jeden już jest w PiS a drugi raczej już się nie zapisze bo pilnuje Piłsudskiego na Wawelu.
- 16 22
-
2019-10-09 10:01
marszałek musi mieć odynansa (2)
nie może być inaczej
- 2 12
-
2019-10-09 11:18
A nie lepiej ,,imienia obrońcy komuny ,,?
- 7 2
-
2019-10-09 11:19
Ej Neuman to ja !
- 5 3
-
2019-10-09 07:59
więcej szacunku mam do kaczynskiego niż do byłego agenta (1)
- 45 28
-
2019-10-09 19:16
bardzo w temacie
chyba tylko o tym potrafisz...zmień płytę
- 0 2
-
2019-10-09 09:04
(6)
W styczniu 2017 r. IPN podał, że z opinii biegłych Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie, dotyczącej teczki personalnej i teczki pracy TW Bolek i zawartych w nich dokumentów z lat 1970-76, wynika, że zobowiązanie do współpracy z SB, pokwitowania odbioru pieniędzy oraz przeważającą część doniesień, podpisał własnoręcznie Wałęsa. Były prezydent neguje autentyczność dokumentów znalezionych przez IPN u wdowy po Kiszczaku.
- 32 8
-
2019-10-09 09:54
(4)
gdyby IPN był instytucją wiarygodną to można byłoby to stwierdzenie uznać za prawdziwe.Niestety co rusz to wypływają stamtąd sensacje korzystne dla aktualnej władzy,a inne czekają chyba na swoją kolejkę,lub są po prostu niszczone.
- 15 21
-
2019-10-09 09:58
dla was koledzy bolka którym złamał życie też nie są wiarygodni (2)
- 20 7
-
2019-10-09 10:02
a TWbalbina spał do rana (1)
tak miał świetnie tą lojalkę podrobioną
- 11 16
-
2019-10-09 11:20
W SB nie robino podróbek , za to groziło usunięcie ze służby
Milcz knurze
- 14 2
-
2019-10-09 14:03
Instytut Ekspertyz też z mowi nieprawdę?
- 9 2
-
2019-10-09 19:28
nie stety
1. gdyby...in był instytucją wiarygodną, chętnie bym go uwzględnił we własnej opinii, nawet na początku byłem pełen uznania dla pracy tej instytucji...teraz w sumie nią gardzę
2. jestem za Panem prezydentem, i mam świadomość że zapewne nie jest tu bez winy, jednak sa to czyny z początku działalności - dokładnie temat przeanalizowałem i uważam że to nawet lepiej - zahartowało człowieka, lata 70to były zupełnie inne realia niż lata 80te - być może bez tego potem nie był był by tak postępowy, mielibyśmy kolejna krwawą.
Ogólnie jak każdy myślący oceniam cały rozrachunek dla Polski, oczywiście "zdalnie sterowani" widzą tylko to co chcą - naprawdę przestańcie już normalnym ludziom wciskać ciemnotę, zajmijcie się czymś pożytecznym jak pozostali Polacy robiący coś konkretnego, nie samo gadanie bla, bla, la...ciekawe co wtedy wy robiliście ?- 0 4
-
2019-10-09 09:21
Fantastycznie (6)
Patronem osoba, która zginęła w katastrofie lotniczej. No zaj..isty pomysł.
- 13 8
-
2019-10-09 09:54
jeszcze niech jakiś samolot tak ochrzczą :) (2)
- 3 9
-
2019-10-09 09:58
komorowska była chrzestną statku który zatonął (1)
- 12 2
-
2019-10-09 11:21
Ale Waleń skończył...
- 3 1
-
2019-10-09 14:21
jeszcze się czynnie do niej przyłożył (1)
- 2 2
-
2019-10-09 17:59
E tam, to przecież zdradzieckie mordy i kanalie go zamordowały...
Ja bez żadnego trybu...
- 0 3
-
2019-10-09 19:29
dobre, faktycznie
- 0 1
-
2019-10-09 11:42
jak by chcial to by helikopterami jeździł... ile można skakać ?
- 1 0
-
2019-10-09 16:47
kaczki latają ?
Z tymi latającymi kaczkami bym nie przesadzał.
Co najmniej jedna spadła i to z wielkim hukiem.- 2 4
-
2019-10-09 07:01
Niech Pisowcy zmienia tylko nazwisko w nazwie hahaha (28)
- 145 346
-
2019-10-09 07:48
Walesa kojarzy się z Gdańskiem i solidarnością (9)
A kogo by chciał umieścić w nazwie ten szczekający pislamista?
- 31 41
-
2019-10-09 07:50
Jak tak chcą usuwać to swoich (1)
Też niech usuną.
- 9 20
-
2019-10-09 11:22
Wałęsa wymysł Kiszczaka
Nikt normalny nie wierzy w jego legendę . Chyba tylko rosyjski TVN
- 25 10
-
2019-10-09 08:26
(5)
Powinien kojarzyć się z przywódcą ruchu Solidarność.., ale kojarzy się również ze zdrajcą, agentem bolkiem, donosicielem, współpracownikiem sb, krętaczem, z "wypowiedziami" pełnymi agresji i nienawiści (w większości tłumaczyć trzeba było na język polski), szczęściarzem w totka, człowiekiem o podwójnej moralności...miał możliwość przeprosić za działalność agenturalną - myślał pewnie, że za prezydentury zniszczył wszystkie dowody swojej współpracy... nie jest bohaterem na piedestały!
- 39 14
-
2019-10-09 11:23
Generalnie prosty i niewyksztalcony osobnik
Skończył raptem Podstawówkę
- 17 4
-
2019-10-09 14:32
Nie masz Nobla (3)
A TY gościu nie masz Nobla wiec do pięt mu nie dorastasz.
- 7 15
-
2019-10-09 17:48
Nobla? Za co ?
- 8 1
-
2019-10-09 17:48
Nie mam Nobla ale nigdy nie byłem donosicielem na kolegów i znajomych (1)
Można nie być knurem?
- 9 3
-
2019-10-11 18:00
Walesa tez nie.
- 0 0
-
2019-10-09 11:21
Wałęsa komu się tak kojarzy?
- 2 0
-
2019-10-09 07:59
dlaczego nie świetego pawła? (1)
- 9 13
-
2019-10-09 11:24
Bo PO to parzy
- 12 3
-
2019-10-09 08:01
kiedy wałęsa i grass stracą tytuł honorowego obywatela Gdańska? (11)
- 37 14
-
2019-10-09 09:11
Wtedy (9)
Gdy kurdupel się przyzna, jako przyczyna wypadku lotniczego.
- 16 30
-
2019-10-09 09:25
bolek przeprasza pana Kaczyńskiego właśnie za te słowa. (7)
- 16 9
-
2019-10-09 10:03
pull up pull up groud ahed /a z za kabiny/ - Ląduj Dziadu (6)
tak było
- 8 23
-
2019-10-09 10:47
W Twoim chorym łbie na pewno tak było.
- 16 3
-
2019-10-09 11:01
(1)
"terrain ahead" ignorancie a nie "ground"!!
- 9 2
-
2019-10-09 11:27
To ,,---,, stary SBek , ofiara PiSu
Ma niepełne średnie , a o angielskim słyszał
- 6 4
-
2019-10-09 11:25
A ty nie boisz się ?
Strasznie grubo tu jedziesz
- 3 2
-
2019-10-09 17:52
W twoim urojeniu. Wierzysz w służby Putina w tej kwestii. .
- 0 0
-
2019-10-09 18:06
Prawda jest blisko, udowodnimy wybuch !
Jeszcze tylko dwie kadencje są potrzebne...
- 0 2
-
2019-10-09 11:25
A co kurdupel Tuskin ma z tym wspólnego?
- 9 4
-
2019-10-09 11:24
Już wkrótce
- 4 1
-
2019-10-09 09:07
(1)
Opinia liczy 235 stron. Materiał dowodowy składał się ze 157 dokumentów pochodzących z teczki TW "Bolka". Cały materiał porównawczy to ponad 500 dokumentów, wśród których znajdowały się rękopisy 11 osób, rękopisy pochodzące od Lecha Wałęsy oraz 10 funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa podkreślała. Zastosowaliśmy metodę graficzno-porównawczą. Ta metoda pozwala na porównanie indywidualnych zespołów cech graficznych, jest powszechnie stosowana i rekomendowana. Druga metoda zastosowana to metoda optyczna, ona również jest akredytowana, pozwala na wykrycie wprowadzonych zmian w dokumentach tłumaczyła. Materiał porównawczy był oryginalny, pochodził z szerokiego okresu, pozwalał prześledzić zmiany zachodzące w piśmie wraz z upływem czasu tłumaczyła.
- 25 7
-
2019-10-09 11:27
A znasz złodzieja który nazwie się złodziejem?
- 3 6
-
2019-10-09 09:13
O nie!
To już wolę jak jest teraz...
- 2 11
-
2019-10-09 09:24
Trolololo
Nikt nie lubi opłacanych trolów, usuń się z tego poczciwego portalu.
- 6 1
-
2019-10-09 07:01
Nie może być nim człowiek na którego jest teczka w IPN (30)
- 638 209
-
2019-10-09 07:11
IPN do likwidacji
- 32 70
-
2019-10-09 07:13
a kim ty jesteś zeby decydować, czytałeś co tam jest? (1)
- 34 32
-
2019-10-09 07:18
Tak, widziałem akta agenta bolka
- 48 40
-
2019-10-09 07:24
A co z teczką Kaczyńskiego? (4)
I nie "na którego", ale "którego"
- 39 35
-
2019-10-09 07:40
No właśnie co? Napisz nam, oświeć nas swoją wiedzą.
- 26 7
-
2019-10-09 08:00
odstaw sok z buraka i tvn (1)
- 45 18
-
2019-10-09 08:18
Wsadź sobie czopek zrobiony z "sieci"
- 20 25
-
2019-10-10 00:44
Teczka Kaczyńskiego Jarosława. Inwigilowany w sprawach: "Związek"
"Jar" "Klon". itd.
- 1 0
-
2019-10-09 08:10
Teczki (4)
Kolego teczki w IPN są prawie na wszystkich polityków , ci co najgłośniej krzyczą maja najgrubsze teczki
- 15 11
-
2019-10-09 08:24
mylisz się, nie ma teczki agenturalnej pana Tuska, Schetymy, Kaczyńskiego... (3)
- 11 6
-
2019-10-09 10:05
kaczyński sam teczkę swoją publicznie pokazywał ... i mówił że się ujawnii
więc nie bujaj
- 11 11
-
2019-10-09 10:23
Odnośnie Pana Schetyny
To, że nie ma jego teczki nie oznacza, że nie zachowały się dowody współpracy w teczkach innych osób. Kiedyś było głośno w necie na temat współpracy tego polityka ze służbami.
- 7 3
-
2019-10-09 19:31
przecież napisał że prawie wszyscy.... czego nie rozumiesz ?
- 0 2
-
2019-10-09 08:22
(6)
"W okresie internowania skonsumował samotnie lub w towarzystwie osób odwiedzających:
- spirytus - 2 but.
- wódka 289 but.
- wino 158 but.
- winiak i koniak 59 but.
- szampan 239 but.
- piwo 1115 but.
Ponadto z dokumentu dowiadujemy się, że "w miejscach internowania umożliwiono Lechowi Wałęsie oglądanie bez ograniczeń programów telewizyjnych, słuchanie programów radiowych oraz korzystanie z prasy codziennej".
W czasie internowania Wałęsie dostarczono też 1163 paczki papierosów... To się nazywa walka!- 55 13
-
2019-10-09 09:17
(2)
Jarosław niczego nie konsumował i telewizji też nie oglądał, bo mamusia mu nie dała.
- 16 28
-
2019-10-09 09:26
nie kapował na kolegów, nie wsadzał ich do więzienia tak jak bolek (1)
- 33 16
-
2019-10-09 10:07
bo był zajęty rozpisywaniem się o wyższości kolegiaty Komunizmu- Leninizmu nad kolegiami burżułazyjnymi...
stojącymi w służbie wstecznictwa i reakcji ;))))
- 15 24
-
2019-10-09 10:47
walka z nałogami - medal powinien dostac
- 9 3
-
2019-10-09 13:55
Za(po()miałeś o kawiorze!.
- 5 3
-
2019-10-09 23:35
Szampan w stanie wojennym.
Koń by uśmiał, głupie dzieci wierzą w bajki IPN. Co SB przepiła to zapisała na konto Wałęsy.
- 3 2
-
2019-10-09 11:17
Mlody ?! (1)
Moze jestes za mlody lub mloda, zeby nie miec teczki. Za komuny 80 % ludzi mialo teczki, nawet terazniejsi swieci. Mieli , bo powiedzieli cos innego jak wladza chciala, bo sluchali Radio Wolna Europa, bo dostali paczke z Unry i za wiele innych " bzdur ". Nie nalezales do partii byles zagrozeniem nie mowiac o tych , ktorzy walczyli przeciwko zlu jaki sie zagniezdzilo po wojnie w Polsce. Haka mozna na wszystkich znalezc ale czy trzeba tak jatrzyc ? Dlaczego i do czego to sluzy naszemu krajowi ? Wszedzie mamy opinie , ze jestesmy klotliwm narodem widzimy czubek wlasnego nosa. A propo Walesy- byl dobry jak trzeba bylo karku nadstawic a teraz zgnoic.
- 12 18
-
2019-10-09 11:35
teczka prześladowanego a teczka płatnego agenta to dwie rożne sprawy
- 22 5
-
2019-10-09 15:15
A kto nie ma teczki... (2)
w IPN ?' Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień' - chrześcijańskie słowa. To także wybaczać- 70% Polaków deklaruje że jest chrześcijanami, za słowami niech idą czyny.
- 3 6
-
2019-10-09 15:28
Ja nie mam !!! (1)
Ale do tego trzeba miec honor !
- 6 2
-
2019-10-10 02:16
Balbina to ty? jak tu zawędrowałeś, pewnie obsesja na tle Bolka cię tu przygnała.
- 0 1
-
2019-10-09 16:28
(2)
Na TW " wolfganga" też jest teczka i co ?
- 4 3
-
2019-10-09 18:16
Jest !!!
- 0 2
-
2019-10-10 02:17
Ty ją widziałeś Wolfgang.
- 0 0
-
2019-10-09 22:23
nie masz o czym myśleć? (1)
zapomniałeś, że TW Balbina czyli Jaruś ma tam teczkę, mąż Przyłębskiej ma tam teczkę i wielu innych pisiorów :) toż to partia komuchów i resortowych dzieci, a ten wasz cały guru był kompletnie NIKIM gdy trzeba było się wykazać; u mamuni pod spódnicą... najlepsze, że teraz ma za towarzysza partyjnego mocno forsowanego prokuratora komunistycznego Piotrowicza, skazującego ówczesnych opozycjonistów i broniących z sukcesem pedofili w sutannach - przypadek? Nie sądzę :) Tę samą dwiację przejawia kolega marszałek, który zabierał Piotrowicza samolotem-taksówką do Rzeszowa. A tam w pewnej agencji towarzyskiej prowadzonej przez Ukraińców spotykali nieletnie dziewczęta... Niestety świadkowie, którzy mogliby zeznawać w tej sprawie na niekorzyść towarzyszy z pisu, masowo popełniają samobójstwa. Ostatni powiesił się na leżąco, a potem przykrył się kocem... Został jeszcze jeden z czterech. Zapewne już stracił pamięć, żeby przeżyć.
Afera goni aferę tym się zajmij- 4 1
-
2019-10-10 00:42
Udowodnij kto to Balbina. Gazeta Wyborcza o tym milczy. Łżesz jak Bolek.
- 1 1
-
2019-10-09 07:02
(11)
Zazwyczaj instytucje, miejsca czy stawia się pomniki osoba już nieżyjącym. Dlaczego nazwano lotnisko nazwiskiem pana W.? Przecież żyje a do tego jego przeszłość do końca jest nie wyjaśniona.
Lotnisko powinno mieć nazwę Solidarności.- 468 92
-
2019-10-09 07:12
lotnisko im Solidarności jest w Szczecinie (1)
więc nie pisz bzdur. A poza tym osławiony CPL też ma mieć taką nazwę
- 12 14
-
2019-10-09 07:24
A jakby tak wszystkie lotniska nazwać im. Solidarności?
Przynajmniej nikt by się nie zastanawiał jakie lotnisko jest w Krakowie czy Radomiu.
- 16 5
-
2019-10-09 07:41
Bo pan W. jest znany na całym świecie, kojarzy go zarówno przeciętny rusek jak i przeciętny jankes, czego nie można powiedzieć o panu K.
- 14 29
-
2019-10-09 07:56
Jak nie jest wyjaśniona.
Przecież wiadomo od dawna że to sprzedawczyk.ale to taki prostak że jak będą pluć w twarz to powiedzą że pada deszcz.
- 26 9
-
2019-10-09 08:34
Członek
Obecny związek Solidarność nie zasługuje nawet na patronowanie lotniskowym toaletom.
- 12 6
-
2019-10-09 09:10
przecież chodzi o to by właściciel tego nazwiska ciągnął kasę od portu lotniczego za używanie jego imienia
jako szyld, na biletach, reklamówkach itp
Niech podadzą dokładnie ile z tego tytułu pan Wałęsa otrzymuje kasy? tu jest clou programu
tfuuuu z takim patronem, w zasadzie to teraz jego zięć też może żądać kasy od lotniska bo też się przechrzcił na Lecha Wałęsę
Airport Gdańsk i wystarczy.... ja i wielu innych i tak używamy określenia "lecę z Rębiechowa" albo "lecę z Bolka"- 22 8
-
2019-10-09 09:19
(1)
Bo dumni jesteśmy, że Wałęsa jest z Gdańska.
- 6 20
-
2019-10-09 11:08
Wałęsa nie jest z Gdańska, Wałęsa tu mieszka
Z np Gdańska jest ten, co się tu urodził. Wałęsa jest z Popowa.
- 14 3
-
2019-10-09 09:32
faktycznie Solidarność juz dawno umarła, teraz to PISowska przybudówka partyjna
- 6 11
-
2019-10-09 10:46
Bzdura
Przeszłość Wałęsy jest dokładnie znana. To Tajny Współpracownik służby bezpieczeństwa który donosił na swoich kolegów i brał za to pieniądze
- 11 3
-
2019-10-09 18:10
Tak tej Solidarności od ZOMOwca Dudy.
- 0 2
-
2019-10-09 07:03
Mocne słowa???!!! (7)
Nie mocne słowa a haniebne!
Nazwijcie rzeczy po imieniu.
Zawistny bełkot a nie mocne słowa to był.- 381 98
-
2019-10-09 07:31
A co ze słowami (2)
małpa w czerwonym, mordy zdradzieckie, kanalie, ludzie marni pod każdym względem, komuniści i złodzieje czy ruscy agenci - one nie są haniebne?
- 20 46
-
2019-10-09 07:45
Zdrajca krzyczy!!! (1)
Zdrajcy!!!
- 25 6
-
2019-10-09 11:09
Skoro jest demokracja i wolność słowa
to każdy mówi czy też krzyczy to co chce. Tak samo jak jedni uważają, że Wałęsa zdradził tak in ma prawo uważać, że zdradził ktoś inny. A co do słów - W tradycji polskiej, chrześcijańskiej, a nawet światowej przyjęto zasady, że o zmarłych mówimy dobrze albo wcale. Skoro tak to trzeba kazania w kościele zmienić aby księża albo milczeli albo tylko pozytywnie wspominali Judasza czy Heroda a auczyciele na lekcjach historii również powinni albo milczeć albo przedstawiać jedynie pozytywne działania Hitlera czy Stalina.
- 5 8
-
2019-10-09 07:56
Prawdę powiedział i was to boli...
Prawda w oczy kole
- 12 29
-
2019-10-09 09:53
proponuję nazwę: Port Lotniczy im. Anny Walentynowicz (2)
- 6 9
-
2019-10-09 10:17
to może odrazu im Meliny Suwnicowej (1)
- 5 12
-
2019-10-09 10:52
moze byc im. trola z trojmiasta - podaj swoje nazwisko, od razu napiszemy list do airportu
będa pluc na ciebie, poczujesz sie jak ryba w wodzie bo przeciez to lubisz
- 6 3
-
2019-10-09 07:05
nie może być patronem człowiek który zmarłych nazywa zdrajcami (11)
Sam ma ciemne karty w swojej historii. Świat i tym wie. Wstyd.
- 494 161
-
2019-10-09 07:58
Boli prawda nie? (3)
Ktoś wreszcie miał odwagę powiedzieć, jak było.
Prawda w oczy kole...- 16 18
-
2019-10-09 10:27
G .. wiesz. (2)
Morawiecki był tym który przeszkadzał wałęsie w zawarciu paktu o podziale władzy i majątku narodowego z komunistami.
- 13 12
-
2019-10-09 14:08
i Olszewski
- 4 4
-
2019-10-09 15:33
to był jakiś pakt? nie podawaj urojeń jako faktów.
- 3 5
-
2019-10-09 07:59
(1)
A może być ulica Lecha bliźniaka który do bezomnego wołał spiep,,, dziadu , którego ojciec Rajmund był SBekiem z paszportem dyplomatycznym. Mózg plebsowi zgnił i teraz będą wszystko zmieniać.
- 14 15
-
2019-10-09 11:39
Tak samo jak wasz "sanoto subito" Adamowicz pochowany w katedrze. K... k... łba nie urwie.
- 8 6
-
2019-10-09 08:03
POtolgia w Gdansku
- 15 12
-
2019-10-09 09:11
świety paweł może byc patronem
- 0 9
-
2019-10-09 10:03
W normalnym kraju od razu jadą z takimi z niewyparzonymi językami
W San Francisco zlikwidowano ulicę Lecha Wałęsy. Za wypowiedź o homoseksualistach.
Tak samo zachowały się władze kampusu uniwersyteckiego w Chicago, gdzie jeden z budynków był nazwany imieniem noblisty-homofoba.
Amerykanie sa bardzo wrazliwi na słowa wypowiadane przez tzw. ikony. Dla nich Wałesa to własnie taka ikona walki o demokrację, a tu proszę nienawisc do zmarłych, nienawiśc do innosci. Co jeszcze bedzie?
Mozna? Mozna. A nawet trzeba.- 11 6
-
2019-10-09 19:45
Nie to żebym popierał zachowanie Wałęsy, ale od kiedy to śmierć wyjmuje życiorys spod krytyki?
- 1 1
-
2019-10-09 19:53
Bądźmy normalni
Lotnisko i port powinny nosić nazwę Gdańsk - bez żadnych innych dostawek - bolek moze być symbolem toto - lotka .
- 3 0
-
2019-10-09 07:05
Wałęsa bardzo źle się zachował (22)
na wiecu POKO. To nie Kornel zdradził, bo to nie on chciał organizować spółki polsko-rosyjskie na terenach dawnych sowieckich jednostek wojskowych...
- 485 113
-
2019-10-09 07:20
(17)
tak bo to morawiecki z kaczyńskim wyprowadzili sowieckie wojska w 93.
- 17 35
-
2019-10-09 07:24
Tak, to był Rząd Pana Jana Olszewskiego, (9)
Pana Profesora Lecha Kaczyńskiego i dr hab. Jarosława Kaczyńskiego. Dzięki nim, wojska sowieckie opuściły Polskę. Historia Polski - polecam wszystkim POpulistom
- 41 14
-
2019-10-09 09:11
jak juz to profesor Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Uniwersytetu Gdańskiego (6)
nie był belwederskim profesorem wiec nie można używać samego tytułu profesor bez wskazania uczelni
- 9 8
-
2019-10-09 11:41
(5)
To jakim cudem wszyscy nazywają profesorem Balcerowicza?
- 13 5
-
2019-10-09 12:04
Takim samym cudem
jak pape Dude i Pawlowicz,no ale oni faktycznie potr,ebowali cudu w odroznieniu od prof. Balcerowicza,jego wiedza mu wystarczyla
- 9 9
-
2019-10-09 14:11
i profesor Sikorski po kursie ekonomiii w Oxford (odpowiednik naszego licencjatu) (3)
- 10 5
-
2019-10-09 14:39
Napisz jeszcze (2)
,ze dyplom ze szkolki niedzielnej Rydzyka liczy sie bardziej na świecie niz dyplomy brytyjskich ucxelni
Wiesz co,idz pasc krowy- 10 10
-
2019-10-09 15:09
swoim wpisem zaświadczasz, że 4 klasy podstawówki to jednak za mało
- 1 5
-
2019-10-10 00:40
Profesor Tusk - jak mówiła Kolenda Zaleska
- 0 1
-
2019-10-09 16:57
Tak by było ale oni zaspali u mamusi
- 3 4
-
2019-10-10 02:23
Twoja poranna modlitwa: mamo ja wariat kup mi komisariat.
- 0 0
-
2019-10-09 07:26
Zrobił to Wałęsa z rodziną - sam tak mówił (6)
A tak poważnie to współczuję ludziom, którzy zacietrzewieni wciąż stoją "murem za Bolkiem" Wiem że albo trudno im o refleksję albo robią z czystej przekory na złośc pisowi. Ale nawet nie trzeba być pisowcem, żeby po tych wszystkich latach i kolejnych wyczynach Bolka wysnuć wnioski o jego całokształcie.
- 53 10
-
2019-10-09 10:04
a jak całokształt masz o kaczorach i innych wygodnickich co dopiero morde otworzyli jak juz nikt nie mógł im w te morde dac...im (4)
- 9 16
-
2019-10-09 13:27
Zapytaj się Bolka Wałęsy czy kiedykolwiek dostał w mordę od SB? (3)
Podpowiem. Dostawał w mordę od SB nie raz ...sete do wypicia.
- 15 5
-
2019-10-09 13:37
Bolek to wytwór PISowskiej wyobraźni. (1)
A Kornel ze swoją Solidarnością Walczącą jest samo zasłużony jak pirotechnik Macierewicz czy Niesiołowski. W wyborach 4 czerwca tylko Stokłosa przeszedł bez zdjęcia Wałęsy. Wałęsa to symbol a nie osoba.
- 7 12
-
2019-10-09 20:49
Zgadza się. To symbol zdrady, głupoty, chamstwa i egocentryzmu.
- 5 2
-
2019-10-10 02:25
Oto błyskotiwość g... kręcącego się w kiblu przed spłynięciem do utylizacji.
- 0 0
-
2019-10-09 10:20
nie lepiej - na kolanach cmokać kaczy kuper
i rozPiSywać historię na nowo ... o przewodniej roli swojego I-przewodniczącego partii
- 10 12
-
2019-10-09 13:41
zapraszam (2)
na portal z gryzoniem w tylule tam jest wyszukiwarka wpisuje sie jedno imie i nie jest to lolek i mozna zapoznac sie z aktami z ipn'u w bardzo dobrej jakosci, pozdrawiam
- 2 5
-
2019-10-09 18:14
Do tego służy IPN. (1)
Do fabrykowania użytecznych dla władzy dokumentów. Umieścili to na Chomiku? Dno i metr mułu.
- 3 4
-
2019-10-10 00:41
Za rządów PO dokumenty uznano za autentyczne
- 1 1
-
2019-10-09 23:51
PIsowska propaganda w pełnym natarciu.
Kłamstwa masowo produkowane za nasze podatki. A kto to był Kornel? Ojciec Pinokia.
- 1 3
-
2019-10-09 07:08
Iskierka nadziei (2)
A może zburzyć maszkaronowate pomniki które obsiadły ta ziemie
- 131 37
-
2019-10-09 13:42
Dlaczego u nas się klucimy o nazwę lotniska jest super na całym świecie Wałęsa jest znany i to jest lotnisko rozpoznawalne w (1)
Przemyslalam i jest ok Wałęsy ma być
- 5 5
-
2019-10-09 15:08
Adolf H. też jest znany(m malarzem)
- 5 3
-
2019-10-09 07:14
czy Barzowski gdzieś kandyduje?
- 20 20
-
2019-10-09 07:14
proponuję im Bonkowskiego z Kaszub (1)
- 22 19
-
2019-10-10 00:30
Daj pan spokój. Bądź pan normalny.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.