- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (452 opinie)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (40 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (163 opinie)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 5 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (279 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Recydywista-włamywacz uniknął aresztu, choć wnioskowała o to policja
Odsiadywał wyrok za włamanie, wyszedł na wolność, znowu się włamał, został zatrzymany przez policję i - mimo że funkcjonariusze wnioskowali do śledczych o zastosowanie aresztu - 42-latek z Oliwy jest na wolności. O sprawie poinformowali nas zaniepokojeni mieszkańcy dzielnicy.
Jak później udało się ustalić kryminalnym, rabuś kilkukrotnie tej samej nocy wchodził do mieszkania i ukradł z niego m.in. telefony, zegarek, kilkaset złotych, kosmetyki oraz alkohol.
Mężczyznę udało się zatrzymać niedługo po tym przy jednym ze sklepów w okolicy.
- To 42-letni mężczyzna bez stałego miejsca zamieszkania. Podczas czynności policjanci odzyskali także część ukradzionego mienia, m.in. pieniądze oraz telefon - mówił Mariusz Chrzanowski z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Uciekł z komendy, potem go złapali, wyszedł i nadal jest poszukiwany
Policja: odbywał karę więzienia za wcześniejsze kradzieże oraz włamania
Funkcjonariusze informowali także, że 42-latek to recydywista: w 2020 r. wyszedł z więzienia, gdzie przebywał skazany za inne kradzieże oraz włamania. Co więcej, z relacji policjantów wynikało, że nie posiadał on stałego miejsca zamieszkania.
Nic więc dziwnego, że mundurowi w tej sprawie wystąpili do prokuratora z wnioskiem o zastosowanie aresztu.
W tym miejscu warto zaznaczyć, że jedną z przesłanek uzasadniających zastosowanie takiego środka zapobiegawczego jest - zgodnie z literą prawa - "obawa ucieczki lub ukrycia się (...), zwłaszcza wtedy, gdy nie można ustalić jego tożsamości albo nie ma on w kraju stałego miejsca pobytu".
Jak się jednak okazuje - mężczyzna wyszedł na wolność. Poinformowali nas o tym czytelnicy, m.in. w Raporcie z Trójmiasta.
Włamywacz z Oliwy (8 opinii)
Przyznał się i wskazał miejsce pobytu. Jest dozór
Poprosiliśmy więc o komentarz w prokuraturze. Jak się okazało, wobec 42-latka zastosowano policyjny dozór.
Prokurator Grażyna Wawryniuk, rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Gdańsku przekazała, że mężczyzna przyznał się, wskazał miejsce swojego pobytu, a w sprawie zebrano najważniejsze dowody.
Prokurator prowadzący sprawę ocenił, że do zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania będzie tzw. środek wolnościowy, czyli wspomniany dozór.
Na koniec należy podkreślić, że w przypadku naruszenia jego warunków, śledczy ma możliwość zmiany zastosowanych środków zapobiegawczych.
Opinie (200) ponad 10 zablokowanych
-
2022-08-25 08:36
Opinia wyróżniona
Kto wie moze dla niego wieksza kara jest wolnosc niz areszt (5)
Skoro chwilę po wyroku robi to samo, przyznaje się, to zachowanie jakby znowu chciał wrócić za kraty
- 79 7
-
2022-08-25 14:14
Poprostu Francik Buła
- 0 0
-
2022-08-25 11:17
System więzienny leży (1)
To są często osoby potrzebujące po wyjściu wsparcia i pomocy. Nie wszyscy mają gdzie wrócić i do kogo... Nie na każdego ktoś czeka...
Gdyby chociaż osoby osadzone pracowały za kratami, może łatwiej byłoby im później w życiu na wolności.
System więzienny i resocjalizacyjny leży!- 4 3
-
2022-08-25 21:50
Osadzeni pracują
Przed chwilą sprawdziłem, dane z maja br.: 55,28 % ogólnej liczby więźniów pracuje i jest to 82% spośród wszystkich nadających się do pracy. Obecnie ten wskaźnik jest najwyższy od 30 lat, więc akurat nie tu leży problem.
- 0 0
-
2022-08-25 10:28
potrzebne są kary cielesne
np. wybatożenie publiczne polityków na rynku miejskim, obcięcie ręki przy samej d-pie
- 3 0
-
2022-08-25 09:17
taki czlowiek ktoremu wszystko jedno zaraz okradnie kolejne mieszkanie.
Dlaczego nikt tego nie widzi a co jesli ktos straci duzo pieniedzy albo komus sie cos stanie. Wystarczy ze taki przewroci starsza osobe i moze byc dramat.
- 11 0
-
2022-08-25 07:55
Opinia wyróżniona
znam jeszcze lepszy przypadek (19)
włamanie z kradzieżą i podpaleniem. sprawca rozpoznany, sprawa umorzona
- 125 0
-
2022-08-25 17:56
mieszkaniec (2)
KASTA dostała podwyżkę za uczciwą pracę !!!!!
- 0 1
-
2022-08-25 22:33
JAKA? (1)
- 0 0
-
2022-08-25 23:12
Zerowa prokuratura.
- 0 0
-
2022-08-25 10:00
do przodu polskooooo do boju polskooolo
kraj irnbecyli... zero ochrony podatnika... na pohybel takiemu uposledzonemu aparatowi!
- 9 0
-
2022-08-25 09:21
(2)
Miałem włamanie do piwnicy w Oliwie, zaniosłem na posterunek nagranie z monitoringu, screena stop klatki gdzie widać perfekcyjnie twarz gościa, linki do olx (wtedy jeszcze tablica.pl) z moimi skradzionymi rzeczami. Namierzyć w takim przypadku gościa i pasera to tylko odrobina zaangażowania. Sprawa została umorzona, nie mogli wykryć sprawcy. Do dzisiaj, a minęło z 10 lat, praktycznie codziennie mijam tego gościa pod Merkusem w Oliwie :)
- 25 0
-
2022-08-25 20:46
nie masz kolegów? trzeba było do niego pójśc po swoje.
- 1 1
-
2022-08-25 10:02
dobre, bo polskie
ale mandat za 40 na 30 pierwsi
- 9 0
-
2022-08-25 09:10
Czyim pociotkiem jest sprawca? Może coś w stylu pomroczności jasnej?
- 12 0
-
2022-08-25 09:02
(2)
i co z tym zrobić?
bo marudzić każdy potrafi- 0 2
-
2022-08-25 11:14
jak to co zrobić ? nawet dziecko wie że lobby alkoholowe i farmaceutyczne
zrobi wszystko i wyda miliony żeby niezalegalizować konopii. Dlaczego ? to bardzo proste. W każdym kraju w którym maryśka została zalegalizowana, spada spożycie alkoholu, spada zużycie ciężkich leków, zmniejsza się liczba przestępstw i wypadków drogowych i najlepsze na koniec zwiększają się wpływy do budżetu pañstwa. Na logike raczej więcej rzeczy
zrobi wszystko i wyda miliony żeby niezalegalizować konopii. Dlaczego ? to bardzo proste. W każdym kraju w którym maryśka została zalegalizowana, spada spożycie alkoholu, spada zużycie ciężkich leków, zmniejsza się liczba przestępstw i wypadków drogowych i najlepsze na koniec zwiększają się wpływy do budżetu pañstwa. Na logike raczej więcej rzeczy na plus niż na minus, co nie ? no widzisz, wychodzi na to że liczą się dla nich tylko pieniądze, a to że w Polsce mamy patologie alkoholową jest im na ręke, nawet bardzo na ręke. Zobacz żaden dziennikarz nie pokusił się o podjęcie tego tematu.
- 5 6
-
2022-08-25 10:01
podawac konkretne imiona i nazwiska
urzędowych patalachów
- 10 0
-
2022-08-25 08:57
(7)
Ale mimo że marihuana jest lekarstwem w RP, czyli argumenty za jej delegalizacją(ochrona zdrowia publicznego) okazały się dość kłamliwe i bez potwierdzenia w nauce (marihuana jest nieszkodliwa, a nawet ma własności medyczne) - to dalej miliony wydajemy na ściganie ludzi z rośliną. Te wszystkie tysiące policjantów powinny wyjść na ulicę ścigać prawdziwych przestępców a nie poprawiać sobie statystyki ludźmi z rośliną.
- 11 20
-
2022-08-25 10:16
Marihuana lecznicza (2)
To nie ta sama którą jaracie. Lecznicza nie ma tego na czym wam najbardziej zależy. Nie wykorzystujcie biednych pacjentów w swoich własnych egoistucznych celach.
- 16 4
-
2022-08-25 21:53
Tak, to dokładnie ta sama
To zaś, co to nie ma tego czegoś ;) to susz z konopi siewnych czyli ogólnie dostępne CBD.
- 1 2
-
2022-08-25 10:31
Żyjesz w błędzie, sprawdź to dobrze
- 6 3
-
2022-08-25 09:48
(3)
nie do konca... tak samo jak morfina w rekach lekarza to lek, w rekach nieuka to narkotyk. Wiele lekarstw przy przedawkowaniu moze wyrzadzic krzywde stad sa wydawane na recepte. Marihuana zazywana jako ziolo do palenia ma wlasnosci halucynogenne. Ktos moze sie napalic i spowodowac wypadek, jezeli ofiara bedziesz ty czy bedziesz zadowolony? Rozumiem ze powiesz... marihuana nie zawinila prosze nie skazywac sprawcy.
- 18 7
-
2022-08-25 12:54
(2)
Dużo by pisać... ale nie ma własności halucynogennych.
- 4 2
-
2022-08-25 16:28
Ja za czasów studenckich w latach 90 po maryśce robiłem głupoty. (1)
nie wiem dlaczego tak jej bronicie. Mimo, że sam popalałem to własnym dzieciom nie pozwolę na to.
- 4 2
-
2022-08-31 10:25
I naiwnie myślisz, że Twoje dzieci będą pytały Cię o zgodę? ;)
- 0 0
-
2022-08-25 07:06
Opinia wyróżniona
U nas resocjalizacja leży i płacze. (17)
Więźniowie często sami po wyjściu chcą wrócić do więzienia i tak sobie żyć, niż coś zmienić w swoim życiu. Brakuje przymusu pracy w zakładach karnych. Kula do nogi i pracować, zarabiać na swoje utrzymanie a nie od nas podatników, uczciwych pracujących ludzi ściągać haracz na ich utrzymanie. Bo w życiu im nie wyszło. No sorry.
- 164 6
-
2022-08-25 11:48
Praca w pudle to przywilej a nie przymus. Ciężkie roboty to była by kara ale nie dla jakiegoś śmiesznego złodziejaszka.
- 2 0
-
2022-08-25 10:58
Niestety ale praca skazancow jest zwykle mniej oplacalna niz zatrudnienie kogos z zewnatrz, nigdy nie zarobia na swoje utrzymanie kiedy do ich obslugi potrzeba dodatkowych osob.
- 2 2
-
2022-08-25 10:11
By nie likiwdowac przywilejów bandytom za kratami protestowała cała totalna POKOzycja
- 5 6
-
2022-08-25 09:07
Masz mylne wyobrażenie: praca w więzieniach jest nagrodą, bo tylu chętnych do urozmaicenia sobie odsiadki. (1)
- 6 7
-
2022-08-25 10:13
Mylna to jest twoja głupota
- 3 4
-
2022-08-25 09:06
No co Ty? Zaraz lewacy zaczną krzyczeć, że to niehumanitarne. (6)
- 9 4
-
2022-08-25 09:19
(5)
Twój komentarz to klasyczny wręcz przykład prawackiej manipulacji. Lewacy, wbrew temu co twierdzisz, nie krzyczą, że to niehumanitarne, a że jest to zwyczajnie nieskuteczne. Podobnie jak kara śmierci - nie odstrasza ona od popełnienia najcięższych przestępstw. Zostało to wielokrotnie udowodnione w badaniach naukowych. No ale jak to Konfederaci -
Twój komentarz to klasyczny wręcz przykład prawackiej manipulacji. Lewacy, wbrew temu co twierdzisz, nie krzyczą, że to niehumanitarne, a że jest to zwyczajnie nieskuteczne. Podobnie jak kara śmierci - nie odstrasza ona od popełnienia najcięższych przestępstw. Zostało to wielokrotnie udowodnione w badaniach naukowych. No ale jak to Konfederaci - kit z badaniami, ważniejszy jest mój tzw. zdrowy rozsądek i poczucie własnej nieomylności xD Wg tzw. zdrowego rozsądku Ziemia jest płaska. A jest płaska?
- 7 8
-
2022-08-25 10:12
dzbanie tak własnie lewactwo ostatnio broniło przywilejów w sejmie i publicznie!!Ale tobie sie wydaje ze kto kolwiek traktuje (1)
i jedyne media to twoje posty :)
- 2 4
-
2022-08-25 11:39
Po Twoim wpisie widać kto tu jest dzbanem. Teraz przetłumacz na polski to co napisałeś.
- 3 0
-
2022-08-25 09:30
kara śmierci nie odstrasza wszystkich morderców nie ma takiej możliwości (2)
Natomiast z pewnością odstrasza przynajmniej część z nich a to już coś.
A tych co jednak zdecyduja sie popełnić zbrodnie w ten sposób eliminuje się raz na zawsze żeby nie stanowili już dla nikogo zagrożenia. Nie rozumiem jaki jest cel utrzymywać przez wiele lat w dożywotnim zamknięciu skazanego za np. własnie mordestwa. Nie chodzi tylko oNatomiast z pewnością odstrasza przynajmniej część z nich a to już coś.
A tych co jednak zdecyduja sie popełnić zbrodnie w ten sposób eliminuje się raz na zawsze żeby nie stanowili już dla nikogo zagrożenia. Nie rozumiem jaki jest cel utrzymywać przez wiele lat w dożywotnim zamknięciu skazanego za np. własnie mordestwa. Nie chodzi tylko o kwestie materialne (chociaż one też sa ważne bo czemu mamy ponosić jeszcze takie koszty) ale oólnie o zasadność takiej kary. Taki skazaniec nie wyjdzie na wolnosć żeby ewentualnie naprawić sowje czyny, 10,30 czy 40 lat życia w więzieniu do śmierci to już bardziej tortura niż kara. A ja zgadzam się zeby karać a nie torturować.- 11 4
-
2022-08-25 09:54
(1)
Równie dobrze mogę powiedzieć, że złodziei i alimenciarzy też należy skazywać na karę śmierci, bo przecież trzymanie takich w więzieniach to są koszty. Takim ludziom należy zapewnić pracę, po to żeby w jakimś stopniu finansowali swój pobyt w więzieniu. To tak przy okazji kosztów. Poza tym jak można być zwolennikiem kary śmierci i jednocześnie być
Równie dobrze mogę powiedzieć, że złodziei i alimenciarzy też należy skazywać na karę śmierci, bo przecież trzymanie takich w więzieniach to są koszty. Takim ludziom należy zapewnić pracę, po to żeby w jakimś stopniu finansowali swój pobyt w więzieniu. To tak przy okazji kosztów. Poza tym jak można być zwolennikiem kary śmierci i jednocześnie być oburzonym z popełnienia przez kogoś morderstwa? Przecież jeżeli aprobuje się karę śmierci, to jest się de facto zwolennikiem popełniania morderstwa. I nieważne jakie są powody - zemsta, pragmatyzm (jak w Twoim przypadku) czy inne.
- 2 10
-
2022-08-26 01:37
Po pierwsze kradzież czy długi alimentacyjne są możliwe do zadoścuczynienia natomiast morderstwo już nie
Po drugie morderstwo a kara śmierci (np za popełnienie morderstwa) to są dwie inne sprawy.
jeśli tego nie rozumiesz to trudno, wiecej z lewacką logiką (a właściwie jej brakiem) nie będę dyskutować- 1 0
-
2022-08-25 09:03
(1)
mamy za mało trans.
- 2 7
-
2022-08-25 23:13
Co do tego ma transport?
- 0 1
-
2022-08-25 08:39
resocjalizacja to wymysł (2)
Jest albo sumienie (gdy jest świadomosc własnego złego postępowania) albo strach przed karą (ale wtedy bez przekonania o własnym złym postepowaniu), tylko te dwa czynniki determinują jak skazany dalej bedzie postepować.
Resocjalizacja to taki socjologiczny twór wymyśony na potrzeby rozwijania teorii o nowoczesnym społeczeństwie.- 12 4
-
2022-08-25 10:56
resocjalizacja to przymusowa praca w pierdlu (1)
wtedy wychodząc więzień jest przyzwyczajony do tego że trzeba pracować
a jeśli kilka lat przebimba na pryczy/spacerkach papu same wpada to do czego taki człowiek jest przygotowywany? do dalszego życia na koszt podatników bo praca przecież męczy...- 13 0
-
2022-08-25 21:56
Może sięgnij do danych
Obecnie wskaźnik pracujących więźniów jest najwyższy od 30 lat. pracuje 82% spośród wszystkich nadających się do pracy. Zadałem sobie ten trud i sprawdziłem - zajęło mi to pół minuty.
- 1 1
Wszystkie opinie
-
2022-08-25 07:03
Niestety jak zwykle (2)
Prokuratura bardzo mało chętnie wsadza do aresztu pomimo wniosków policji. Natomiast ten śmieć dalej będzie chodził i kradł, zmieni tylko rejon
- 36 3
-
2022-08-25 07:53
Ktoś musi na Prawych i ZPRawiedliwych głosować, a on tego długu Zerze nie zapomni. (1)
- 1 5
-
2022-08-25 08:51
Rybami z rtęcią w Parku się zajmij
- 3 1
-
2022-08-25 07:03
Takie mamy sądy w tym dzikim kraju (13)
- 30 17
-
2022-08-25 07:07
(6)
gdzie masz w artykule słowo "sąd"?
- 14 3
-
2022-08-25 07:30
(2)
przecież to zerowa prokuratura
- 14 4
-
2022-08-25 09:00
(1)
Sugerujesz że Ziobro wymienił wszystkich prokuratorów jak doszedł do władzy? Skąd wziął tylu prokuratorów bez pracy żeby nimi zastąpić wszystkich którzy pracowali za PO?
- 4 8
-
2022-08-25 09:19
A komu podlega prokuratura?
No więc własnie.
- 10 1
-
2022-08-25 15:41
Prokurator wnioskuję (2)
Sąd wydaje wyroki.
- 2 3
-
2022-08-25 22:01
(1)
W tym przypadku prorok nie złożył wniosku, więc nie wiem jak sąd miałby go rozpatrzyć? Może Ty wiesz?
- 3 0
-
2022-08-26 10:33
nie wymagaj od nich zbyt dużo, to ich przerasta
w tvp powiedzieli, że sądy są be, to tak jest i basta.
- 1 0
-
2022-08-25 07:07
Ale to decyzja prokuratury (1)
Która wnioskowała o to
- 8 3
-
2022-08-25 22:02
A czytać umie, albo chociaż umi??
Prokuratura nie wnioskowała o areszt.
- 1 1
-
2022-08-25 07:10
Losiu
To prokuratura nie wystąpiła o areszt..Tu Sad nic nie miał do gadania. Przestan oglądać pisowska TVP i się doucz
- 18 4
-
2022-08-25 09:48
prokuratora rządu PIS w tym przypadku, nie sąd
- 8 3
-
2022-08-25 10:07
takie mamy umiejętności czytelnicze
w tym kraju
- 6 0
-
2022-08-25 18:13
Celowo czepiasz się sądów, nie prokuratur pod kontrolą nadministra Zero ?
- 4 1
-
2022-08-25 07:04
Pewnie się zmienił
I będzie już prawym i sprawiedliwym obywatelem
- 18 3
-
2022-08-25 07:05
(25)
Gdansk witamy w mieście rządzonym przez PO na których 90 ludzi z zakładów karnych głosuje
- 48 72
-
2022-08-25 07:07
Typowo pisowskie podejscie (6)
Nie odróżniające władzy sadowniczej od wykonawczej czy ustawodawczej. Pewnie stary komuch, bo tak było za PRL
- 38 12
-
2022-08-25 07:14
Pisowski nie pisowskie to prawda
- 4 18
-
2022-08-25 07:19
(4)
Sędzia na telefon dla Tuska ok
- 9 19
-
2022-08-25 07:42
(2)
Przespałeś ostatnie kilka lat, że tu jakieś zamierzchłe historie przytaczasz? Zobacz co się dzieje pod rządami zera
- 8 4
-
2022-08-25 09:05
(1)
ta zamierzchła historia pokazała komu sądy są podległe rybko.
- 4 4
-
2022-08-25 11:28
a obecne czasy pokazują ilu piebiakopodobnych karierowiczów zrobi dla władzy wszystko za stołki
i dodatki funkcyjne. Patrz: neo-krs, tk, sn
- 4 1
-
2022-08-25 10:49
sędzia agent na maila i kucharka dla kaczorów ok
- 2 1
-
2022-08-25 07:08
Prokuratura należy do pis
- 26 8
-
2022-08-25 07:08
Przecież prokuratura to ziomeczki Ziobry
Bara nie
- 31 7
-
2022-08-25 07:11
Ale chwila
Przecież prokuratura rządzi ZZ
- 25 8
-
2022-08-25 07:16
A ciebie, jak cię zamkną,
to na kogo będziesz głosował?
- 4 1
-
2022-08-25 07:18
(1)
POwskie barany jeśli myślicie ze nad mafia w Gdańsku będzie miał władze ktoś na wiejskiej to brawo więcej TVN tu wszystko rządzi się swoimi prawami i układami
- 8 16
-
2022-08-25 07:31
złodzieju z PiS twoje miejsce jest w więzieniu
- 13 5
-
2022-08-25 07:22
(1)
Tylko 90 kryminalistów z Gdańska głosuje na PO ? POprawcie się , bo jest mi za was wstyd.
- 4 15
-
2022-08-25 07:25
Każdy skumał tylko baran POwski ma problem
- 8 17
-
2022-08-25 07:26
Fajnie, ale idź dziękować Ministrantowi Zero, bo to pod niego podlega prokuratura. (2)
A sądząc po twoim wpisie, PiS ma 100% poparcia w szpitalach psychiatrycznych.
- 17 6
-
2022-08-25 09:06
(1)
PO natomiast 100% w więzieniach, to akurat łatwo sprawdzić.
- 4 5
-
2022-08-25 10:52
co oznacza, że zwykły złodziej na więcej rozumu
niż pisowski proletariat z wypranymi mózgami
- 4 2
-
2022-08-25 07:43
A prokuraturą to teraz Prezydent Miasta zarządza?? XD (1)
- 5 5
-
2022-08-25 08:52
Rybami
- 1 2
-
2022-08-25 08:31
Zaraz zaraz... ale przecież sądy są reformowane przez rząd PiS od 7 lat. Co ma do tego miasto Gdańsk? Poza tym 90 ludzi z setek osadzonych w zakładach karnych to niewielka liczba ;)
- 4 4
-
2022-08-25 09:49
Prokuratura jest mafii pis
- 1 1
-
2022-08-25 11:27
czyli złodzieje mądrzejsi niż pisowcy. z oficjalnych danych z wyborów 2019: (2)
Z sondażu Ipsos wynika, że wśród wyborców Prawa i Sprawiedliwości przeważały osoby z wykształceniem średnim (40,2 proc.), a także wyższym (26,8 proc.) i zawodowym (25,3 proc.). 7,7 proc. wyborców PiS to osoby z wykształceniem podstawowym.
Wyborcy KO to najczęściej osoby z wykształceniem wyższym (52,1 proc.) i średnim (35,8 proc.). 9,9 proc. wyborców KO to osoby z wykształceniem zawodowym, a 2,2 proc. - z podstawowym.
Największe poparcie PiS zdobyło wśród osób w wieku 60 lat i więcej, gdzie na tę partię zagłosowało 55,6 proc. wyborców, KO uzyskała w tej grupie 25,3- proc. poparcie, SLD - 10-proc., PSL - 7,4-proc., natomiast Konfederacja - 1,1- proc
Wniosek? PiS to partia proletariatu i dziadków. NAdzieja, że odejdziecie w rytmie zegara biologicznego, o ile geniusze nie pożrą się po odejsciu guru sekty i się to wszystko nie rozpadnie.- 5 1
-
2022-08-25 15:40
Brakuję jeszcze procentów (1)
Na którą partię głosują Polacy a na którą polskojęzyczni obywatele. Swoją drogą nigdy nie zagłosowałem na PiS ale na Boga jak można popierać poniemiecką partię PO, będąc minimalnym patriotą!
- 1 3
-
2022-08-26 10:36
jasne. jedyni którzy poza pisem uzurpują sobie monopol na polskość i patriotyzm to
pseudopatrioci z konfederacji - zlepku nieogarniętych nazioli, fantastów i mizoginów od korwina i paru , którzy chcą się załapać byle gdzie.
- 1 1
-
2022-08-25 07:06
Opinia wyróżniona
U nas resocjalizacja leży i płacze. (17)
Więźniowie często sami po wyjściu chcą wrócić do więzienia i tak sobie żyć, niż coś zmienić w swoim życiu. Brakuje przymusu pracy w zakładach karnych. Kula do nogi i pracować, zarabiać na swoje utrzymanie a nie od nas podatników, uczciwych pracujących ludzi ściągać haracz na ich utrzymanie. Bo w życiu im nie wyszło. No sorry.
- 164 6
-
2022-08-25 08:39
resocjalizacja to wymysł (2)
Jest albo sumienie (gdy jest świadomosc własnego złego postępowania) albo strach przed karą (ale wtedy bez przekonania o własnym złym postepowaniu), tylko te dwa czynniki determinują jak skazany dalej bedzie postepować.
Resocjalizacja to taki socjologiczny twór wymyśony na potrzeby rozwijania teorii o nowoczesnym społeczeństwie.- 12 4
-
2022-08-25 10:56
resocjalizacja to przymusowa praca w pierdlu (1)
wtedy wychodząc więzień jest przyzwyczajony do tego że trzeba pracować
a jeśli kilka lat przebimba na pryczy/spacerkach papu same wpada to do czego taki człowiek jest przygotowywany? do dalszego życia na koszt podatników bo praca przecież męczy...- 13 0
-
2022-08-25 21:56
Może sięgnij do danych
Obecnie wskaźnik pracujących więźniów jest najwyższy od 30 lat. pracuje 82% spośród wszystkich nadających się do pracy. Zadałem sobie ten trud i sprawdziłem - zajęło mi to pół minuty.
- 1 1
-
2022-08-25 09:03
(1)
mamy za mało trans.
- 2 7
-
2022-08-25 23:13
Co do tego ma transport?
- 0 1
-
2022-08-25 09:06
No co Ty? Zaraz lewacy zaczną krzyczeć, że to niehumanitarne. (6)
- 9 4
-
2022-08-25 09:19
(5)
Twój komentarz to klasyczny wręcz przykład prawackiej manipulacji. Lewacy, wbrew temu co twierdzisz, nie krzyczą, że to niehumanitarne, a że jest to zwyczajnie nieskuteczne. Podobnie jak kara śmierci - nie odstrasza ona od popełnienia najcięższych przestępstw. Zostało to wielokrotnie udowodnione w badaniach naukowych. No ale jak to Konfederaci - kit z badaniami, ważniejszy jest mój tzw. zdrowy rozsądek i poczucie własnej nieomylności xD Wg tzw. zdrowego rozsądku Ziemia jest płaska. A jest płaska?
- 7 8
-
2022-08-25 09:30
kara śmierci nie odstrasza wszystkich morderców nie ma takiej możliwości (2)
Natomiast z pewnością odstrasza przynajmniej część z nich a to już coś.
A tych co jednak zdecyduja sie popełnić zbrodnie w ten sposób eliminuje się raz na zawsze żeby nie stanowili już dla nikogo zagrożenia. Nie rozumiem jaki jest cel utrzymywać przez wiele lat w dożywotnim zamknięciu skazanego za np. własnie mordestwa. Nie chodzi tylko o kwestie materialne (chociaż one też sa ważne bo czemu mamy ponosić jeszcze takie koszty) ale oólnie o zasadność takiej kary. Taki skazaniec nie wyjdzie na wolnosć żeby ewentualnie naprawić sowje czyny, 10,30 czy 40 lat życia w więzieniu do śmierci to już bardziej tortura niż kara. A ja zgadzam się zeby karać a nie torturować.- 11 4
-
2022-08-25 09:54
(1)
Równie dobrze mogę powiedzieć, że złodziei i alimenciarzy też należy skazywać na karę śmierci, bo przecież trzymanie takich w więzieniach to są koszty. Takim ludziom należy zapewnić pracę, po to żeby w jakimś stopniu finansowali swój pobyt w więzieniu. To tak przy okazji kosztów. Poza tym jak można być zwolennikiem kary śmierci i jednocześnie być oburzonym z popełnienia przez kogoś morderstwa? Przecież jeżeli aprobuje się karę śmierci, to jest się de facto zwolennikiem popełniania morderstwa. I nieważne jakie są powody - zemsta, pragmatyzm (jak w Twoim przypadku) czy inne.
- 2 10
-
2022-08-26 01:37
Po pierwsze kradzież czy długi alimentacyjne są możliwe do zadoścuczynienia natomiast morderstwo już nie
Po drugie morderstwo a kara śmierci (np za popełnienie morderstwa) to są dwie inne sprawy.
jeśli tego nie rozumiesz to trudno, wiecej z lewacką logiką (a właściwie jej brakiem) nie będę dyskutować- 1 0
-
2022-08-25 10:12
dzbanie tak własnie lewactwo ostatnio broniło przywilejów w sejmie i publicznie!!Ale tobie sie wydaje ze kto kolwiek traktuje (1)
i jedyne media to twoje posty :)
- 2 4
-
2022-08-25 11:39
Po Twoim wpisie widać kto tu jest dzbanem. Teraz przetłumacz na polski to co napisałeś.
- 3 0
-
2022-08-25 09:07
Masz mylne wyobrażenie: praca w więzieniach jest nagrodą, bo tylu chętnych do urozmaicenia sobie odsiadki. (1)
- 6 7
-
2022-08-25 10:13
Mylna to jest twoja głupota
- 3 4
-
2022-08-25 10:11
By nie likiwdowac przywilejów bandytom za kratami protestowała cała totalna POKOzycja
- 5 6
-
2022-08-25 10:58
Niestety ale praca skazancow jest zwykle mniej oplacalna niz zatrudnienie kogos z zewnatrz, nigdy nie zarobia na swoje utrzymanie kiedy do ich obslugi potrzeba dodatkowych osob.
- 2 2
-
2022-08-25 11:48
Praca w pudle to przywilej a nie przymus. Ciężkie roboty to była by kara ale nie dla jakiegoś śmiesznego złodziejaszka.
- 2 0
-
2022-08-25 07:06
Jak by okradł wolny sąd, to może by poszedł siedzieć, inaczej jest...mała szkodliwość (2)
- 30 8
-
2022-08-25 07:13
Idz sie doucz (1)
To prokurator zarządził dozór a nie Sad. A prokuratura rządzi ZZ. Pewnie pokazał legitymację PIS i ma tylko dozór
- 7 10
-
2022-08-25 07:25
ale odjazd
bo w sądach to sam elektorat opozycji, a w prokuraturze to sam elektorat rządowy
- 8 3
-
2022-08-25 07:14
(2)
Policja łapie sądy wypuszczają i tak w kółko
- 30 7
-
2022-08-25 07:17
Problemy z czytaniem....
- 8 1
-
2022-08-25 10:53
sprawa sądu nie powąchała
błyskotliwy autorze i genialni plusujący
- 4 1
-
2022-08-25 07:19
czyli prokurator niweczy pracę policji (5)
i ma gdzieś bezpieczeństwo mieszkańców i ich mienia.
W artykule zdecydowanie brakuje nazwiska tego prokuratora. A policjanci po wypuszczeniu rabusia wręcz powinni rabusiowi podać adres tego prokuratora. Nie żebym coś sugerował, skądże.- 127 0
-
2022-08-25 07:30
a Ty (3)
nie umiesz czytać, bo w artykule wszystko jest wyjaśnione, widnieje nawet wspomniane nazwisko prokuratora. najlepiej to tylko siedzieć, pierdzieć w stołek i marudzić!
- 0 23
-
2022-08-25 07:50
Ty wiesz kto to jest rzecznik?
- 20 1
-
2022-08-25 08:23
Sąsiad groził mi bronią, sprawa zgłoszona Prokurator z prokuratury koło Alfy uwalal dwa razy. (1)
Napisze na nie go skargę.
- 6 1
-
2022-08-25 11:42
nie go
To dzisiejsza ELYTA...
- 3 0
-
2022-08-25 07:35
Wystarczy prokuraturowi kupić sprzęt grający za 4000
- 6 1
-
2022-08-25 07:20
Miasto rzadzone przez Patologie Obywatelska (5)
- 20 16
-
2022-08-25 07:33
trollu (2)
placa ci od sztuki , czy ryczałtem? Prokuratura - ZZ, sady , policja to PIS
- 17 5
-
2022-08-25 09:14
I Ty w to wierzysz? Litości!!!! (1)
- 3 6
-
2022-08-25 09:20
To nie kwestia wiary a faktów.
Na prokuraturze łape trzyma prokurator generalny.
- 7 3
-
2022-08-25 09:47
od PISowskiego trolla wymagać zbyt wiele by wiedział kto jest prokuratorem generalnym?
- 6 2
-
2022-08-25 17:32
Przypominam trollu, że prokuratura, niezależnie od tego w jakim mieście się znajduje, podlega prokuratorowi generalnemu czyli Ziobrze z PiSu.
- 4 1
-
2022-08-25 07:21
Do takiej decyzji powinno się dołączać adres zamieszkania prokuratora czy tez sędziego. (5)
Niech się sami przekonają, jak to jest być okradzionym.
- 88 3
-
2022-08-25 07:37
a w jakim celu? (2)
chciałbyś wysłać kwiaty ? kup żonce.
- 1 18
-
2022-08-25 08:53
Stoją samochody wystarczy rejestrację spisać
- 2 1
-
2022-08-25 09:08
A umiesz czytać ze zrozumieniem?
- 2 1
-
2022-08-25 07:50
Ciekawe (1)
Jaki środek zapobiegawczy byłby zastosowany, gdyby włamał się do mieszkania Pani prokurator
- 16 2
-
2022-08-25 08:54
Włamał by się żeby fanty zostawić, tak się umówili
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.