• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remont murku przy ruchliwej ulicy Gdańska

on
13 kwietnia 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (47)
  • Naprawa muru oporowego wzdłuż ul. Okopowej prowadzona będzie  od 14 kwietnia. Prace potrwają dwa tygodnie.
  • Naprawa muru oporowego wzdłuż ul. Okopowej prowadzona będzie  od 14 kwietnia. Prace potrwają dwa tygodnie.

Co prawda prace będą wykonywane poza godzinami szczytu, ale trzeba się liczyć z utrudnieniami. Chodzi o murek oporowy w centrum Gdańska, biegnący wzdłuż ulicy OkopowejMapka na węźle Unii EuropejskiejMapka. W piątek 14 kwietnia rozpocznie się jego naprawa. Prace prowadzone będą w godzinach 10-18. W tym czasie zamykany będzie fragment lewego pasa jezdni w stronę centrum.



Czy często przejeżdżasz ulicą Okopową w Gdańsku?

Zakres prac nie jest duży, ale że murek biegnie wzdłuż głównej arterii przecinającej ścisłe centrum miasta - na długości ulicy Okopowej niezbędne będą czasowe ograniczenia ruchu, by ekipa naprawcza mogła wykonać swoją pracę.

Murek i balustrady



Na naprawę muru oporowego składają się: wymiana istniejących balustrad na nowe oraz uzupełnienie ubytków muru.

Dyskusyjny remont estakady na węźle Unii Europejskiej



- Do wykonania prac konieczne będzie wyłączenie z ruchu fragmentu lewego pasa ulicy OkopowejMapka na jezdni w kierunku centrum. Kierowcy pojadą w tunelu pod ulicą Podwale PrzedmiejskieMapka prawym pasem do wysokości budynku Narodowego Banku Polskiego - informuje Magdalena Kiljan, rzeczniczka Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Na zawężonym odcinku obowiązywało będzie ograniczenie prędkości do 30 km/h.

Prace na dwa tygodnie



By zminimalizować utrudnienia w ruchu, prace prowadzone będą w godz. 10-18. Poza tymi godzinami kierowcy do dyspozycji będą mieli oba pasy. Planowany termin zakończenia robót to 28 kwietnia.

Mieszkanie, pokój, biuro, garaż do wynajęcia w Śródmieściu



Ulica Okopowa w Gdańsku ma niecały kilometr długości i dzieli się na dwie części: północną i południową. Powstała po II wojnie światowej z połączenia ulic Karrenwall (Wał Karowy) i Wiebenwall (Wał Wiebego). Do 1927 r. na jej południowym krańcu istniała Brama Oruńska. Odcinek północny jest krótszy i stanowi fragment drogi krajowej nr 91. Tworzy węzeł drogowy, zwany węzłem Unii Europejskiej, z drogą wojewódzką 501 przebiegając pod nią tunelem i dzieląc ją na al. Armii KrajowejMapka oraz Podwale PrzedmiejskieMapka. źródło:wikipedia
on

Miejsca

Opinie (47)

  • I znow cos sie naprawia, poprawia! (5)

    Pierwszy news z rana i Gdansk od razu do przodu. Jakie trzeba miec nastawienie do zycia by tego nie zauwazac badz to negowac? Patrzymy pozytywnie w przyszlosc i robimy swoje. Osiagniemy nieosiagalne. Pieknego dnia Polki i Polacy :)

    • 29 41

    • Większości to właściwie nie przeszkadza.

      Robić swoje i tyle.

      • 16 2

    • (1)

      Ale że co?

      • 5 1

      • pitoli jakieś farmazony motywacyjne :)

        • 5 0

    • Wazeliniarz taki typowy POkemon łyka kazdą papke propagandową ale gdyby dotyczyło cos pisu to by sie zapluł do czerwoności (1)

      • 6 3

      • i parę kopiejek dla trolla wpadło mu na konto

        • 1 3

  • Kolejna przeskalowana droga (1)

    Tam powinien być jeden pas a drugi powinien być ścieżką rowerową. Rowerki to nasza przyszłość!

    • 9 51

    • *buspasem

      Reszta się zgadza

      • 3 8

  • W Gdańsku wiosna,

    a ci piszą o jakimś - murku? No, ręce opadają!

    • 6 12

  • Ograniczyć do minimum samochodozę w centrum (1)

    • 11 25

    • żadnej alternatywy dla tej drogo krajowej

      poza obwodnicą. Nie ma od dziesiątek lat planu wyprowadzenia ruchu poza to niby centrum.

      • 4 2

  • Kiedy Stefa Czystego Transportu? (5)

    Do centrum powinny wjeżdżać tylko samochody elektryczne.

    • 8 57

    • Od Stefa zależy.

      • 7 5

    • (2)

      fajnie będzie bez autobusów i samochodów dostawczych

      • 10 4

      • Autobusy mamy już zamówione

        A elektrycznych dostawczaków jeździ pełno.

        • 4 10

      • Dostawczaki pierwsze przechodzą na elektrykę, bo to się zwyczajnie opłaca.

        • 2 6

    • komentarz z 7:43

      komentatora trzyma jeszcze z wczorajszego wieczora

      • 6 1

  • (2)

    Z powodzeniem można było schować tranzyt przelatujący przez centrum do takiego tunelu, zamiast puszczać przez środek Śródmieścia miejska autostradę. Nasze Śródmieście przypomina dzięki temu biedo-Kaliningrad. Szczególnie mówię o sąsiedztwie Dworca.

    • 7 7

    • Zainwestuj i wybuduj

      • 4 5

    • Pretensje do komunistów, proszę...

      A co do schowania tranzytu... Poczytaj o "Big Dig" w Bostonie. Natomiast tu nie trzeba tunelów, wystarczy zwęzić i zazielenić ten przewymiarowany odcinek.

      • 1 8

  • 10-18 to poza szczytem, ciekawe...

    poza szczytem to by było 18-02.

    • 31 3

  • Proszę podać koszt tej inwestycji :) (3)

    Aż ciekaw jestem ile tym razem Festyniara dała

    • 12 12

    • Z ciebie Gdańszczanin jak z (.........) (2)

      trąba. Mur oporowy, nieremontowany, doprowadził by do zamknięcia ruchu na dwóch poziomach.A "dała" tyle ile wyniknęło z przetargu.Jeśli uważasz, że coś jest na żeczy to niedaleko jest prokuratura i policja, jednostki bardzo przyjazne takim jak ty ideowcom.

      • 11 5

      • Dzbanie pojecia nie masz o niczym ale tak to jest z Lee ,mingami ławka za 100zł w Parku Reagana tez sie zachwycałes (1)

        Ty nawet nie rozumiesz znaczenia słów jakie wypisujesz .By pisac co kolwiek trzeba miec podstawowe pojecie o budowlance a co moze piszac ktos bezrozumny

        • 1 1

        • Ty.....to nawet nie posiadłes

          podstaw ortografii, a co dopiero mówić o podstawach sztuki inżynierskiej

          • 0 1

  • (1)

    Biedni kierowcy, znowu ktos im na złość robi a oni przecież jeżdżą na pamięć nie patrząc na znaki, jak można tak pokrzyżowac im plan jazdy

    • 22 40

    • Q

      Biedny to jesteś ty. Bo piszesz takie głupoty

      • 7 2

  • (3)

    Szkoda że nie naprawili tego murku jakiś czas temu przy okazji remontu jezdni... ale pewnie nie szło zgrać tych prac;)

    • 41 3

    • Bo trzeba myśleć, a nie mieć stanowiska za gwiazdki

      • 10 1

    • bo trzeba miec kase , a nie pisac wyslizgane kawalki .

      • 4 5

    • ale wtedy by to zamało kosztowało a chodzi by generować koszty

      • 6 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane