- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (455 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (47 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (193 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (169 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
Rozbita grupa od "jednorękich bandytów". Mieli zarobić 10 mln zł
Zatrzymano 11 osób podejrzanych o udział w procederze i zabezpieczono 53 automaty do nielegalnych gier. Funkcjonariusze KAS działali na polecenie Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
Od ponad dwóch lat mieli urządzać nielegalne gry na automatach w lokalach wynajmowanych na podstawione osoby i zarobić na tym co najmniej 10 mln zł. Pomorscy funkcjonariusze Izby Administracji Skarbowej rozbili zorganizowaną grupę przestępczą, a w ramach akcji, przeprowadzonej m.in. w Gdańsku, przejęli 53 nielegalne automaty do gier warte ponad 600 tys. zł oraz wyjęte z nich ponad 60 tys. zł w gotówce.
- Podczas przeprowadzonych przeszukań zabezpieczono na poczet kar grożących podejrzanym ponad 300 tys. zł oraz trzy samochody, sprzęt komputerowy i elektroniczny. Ujawniono i zatrzymano 53 nielegalne automaty do gier o łącznej wartości 636 tys. zł oraz gotówkę wyjętą z tych automatów w kwocie ponad 63 tys. zł - wylicza Agata Bloch, rzeczniczka Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.
Z ustaleń śledczych wynika, że przez ponad dwa lata - jak mówią funkcjonariusze KAS - zorganizowana grupa przestępcza urządzała nielegalne gry na automatach w lokalach wynajmowanych na podstawione osoby. W wyniku przestępczego procederu podejrzani "zarobili" co najmniej 10 mln zł.
Prokuratura Okręgowa w Gdańsku wnioskowała o tymczasowy areszt
- Z uwagi na konieczność zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania prokurator skierował do sądu wobec trzech podejrzanych wnioski o zastosowanie tymczasowego aresztu. Wobec siódemki podejrzanych prokurator zastosował dozór policji i zakaz opuszczania kraju połączonego z zatrzymaniem paszportu - informuje Agata Bloch.
Dodaje, że piątka ze wspomnianej siódemki podejrzanych została zobowiązana do złożenia poręczeń majątkowych: od 5 do 50 tys. zł.
- Śledztwo ma charakter rozwojowy, prokurator nie wyklucza postawienia zarzutów także innym osobom biorącym udział w nielegalnym urządzaniu gier na automatach - podsumowuje Agata Bloch.
Miejsca
Opinie (281) ponad 50 zablokowanych
-
2019-11-15 15:22
Opinia wyróżniona
Dawno temu w Gdańsku na każdym targowisku grano w 3 kubki lub 3 karty. (4)
Można było ograć organizatorów gry. Na wrzeszczańskim rynku prowadzona była gra w 3kubki.
Spostrzegawczy gracz, wygrał kilka kolejek. Po kolejnej porozmawiali z nim organizatorzy .
Dali do ręki gruby zwitek banknotów i poprosili aby zaprzestał gry. A jak ten pan odszedł, dalej prowadzili grę. Posterunek Milicji był 200metrów dalej na ul. Białej.
Teraz są automaty, one zawsze wygrywają.- 20 8
-
2019-11-16 08:21
Ja raz zagrałem na targu w kości
I wygrałem pudełko batoników
- 2 0
-
2019-11-15 15:45
taa, przeciez to był naganiacz na frajerów. (2)
Takich jak Ty.
- 12 2
-
2019-11-15 18:56
Ja nigdy nie grałem - ja obserwowałem. (1)
A sytuacja była prawdziwa. Zdarzyła się tylko jeden raz.
- 2 4
-
2019-11-19 00:28
Zobacz jacy Zawodowcy
nawet Ciebie nabrali na ten stary numer z "graczem" ;)
PS; Podręcznikowy opis.- 3 0
Wszystkie opinie
-
2019-11-15 08:41
(21)
To jakiś polski fenomen te automaty,jedna dziuple likwidują a kolejne powstają...dziwię się też grającym tam,tam się nie da wygrać-a jak już ustawią na kilka wygranych to potem cyk i przegrywasz wszystko.Siedziałem kilka lat temu w knajpie tzw.mordowni,kiedy jeszcze mogli mieć za kotarą te automaty.Jakiś koles podszedł do baru z zadowoloną miną,kierowniczko jeszcze 1 piwko,mam już 500zł wygrane.Po 15 minutach wyszedł ze smutnym wzrokiem,piwo niedopite,nawet nie powiedział do widzenia....przegrał wszytko.
- 127 14
-
2019-11-15 09:15
To fenomen niskiego wykształcenia (7)
To jest pułapka na najniższe warstwy, tak jak wóda I fajki. Gdzie niby stoją te automaty? Prostaczki myślą, że muszą kiedyś wygrać, że rozgryza system i jak wystarczająco dużo przegraja, to kiedyś na pewno wygrają
- 43 2
-
2019-11-15 09:31
to nie prostaczki - bo sam widziałem w TVP profesora z UG co cały majątek wsadził w AmberGold (5)
i jeszcze się pyszczył, że jego to Państwo Polskie oszukało - bo pozwoliło mu tam inwestować... jego oszczędności całego życia + pożyczka /co ją wziął pod zastaw mieszkania/
- 41 3
-
2019-11-15 10:10
UG (4)
i wszystko jasne :)
- 18 3
-
2019-11-15 10:17
(3)
pewnie dlatego w pissowskim rządzie jest minister finansów z wykształceniem średnim i premier po wieczorowych kursach ekonomii
- 23 10
-
2019-11-15 11:53
Fromalne wykszatłcenie nic nie znaczy (2)
Premier Mazowiecki nie miał nawet matury. Prezydent Wałęsa szkołę zawodową ukończył z ocena dostateczną a jest opozycyjnym intelektualistą i Mędrcem Europejskim.
- 20 8
-
2019-11-15 12:34
prezes wszy stkich wolaków ma doktorat (1)
o wyższości kolegiów leninowskich nad kolegiami burżuazyjnymi - stojącymi w służbie wstecznictwa i reakcji...
i to swoją wagę ma ... i to coś znaczy- 10 3
-
2019-11-16 05:43
Co kłamiesz
jak prawem pracy się zajmował. Aha ale dla was to wszystko jedno bo z Pis
- 2 4
-
2019-11-15 15:09
Nie tylko tacy graja, ci co maja wiecej kasy ida do kasyna tam to dopiero sie dzieje bys sie zdziwil kogo mozna "codziennie" zobaczyc
- 7 1
-
2019-11-15 09:48
To do prania brudnych pieniędzy służy. (1)
- 24 1
-
2019-11-15 21:19
ale tylko jak ma legalnie zarejestrowana dzialalnosc z pozwoleniami bo inaczej to niby jak ma wyprac nielegalne pieniadze w nielegalnym przybytku gdzie zadnego kwitu nie dostanie ze wygral.
- 9 0
-
2019-11-15 09:51
(1)
polski fenomen? w niemczech kasyno na kazdym wiekszym zjezdzie z obwodnicy, w usa to samo
- 3 1
-
2019-11-15 14:19
Jaki kraj takie kasyna
- 5 0
-
2019-11-15 10:46
dziuple (5)
te dziuple nie są po to żeby ktoś tam chodził i grał, te maszyny to pralnie pieniędzy. W maszynach jest 1k PLN a w zalegalizowanych dochodach 10 mln pln
- 19 4
-
2019-11-15 10:49
to jest działalnośc nielegalna (4)
więc jak z tego ma być legalne 10 mln?! zabawny jesteś :D:D:D
- 15 0
-
2019-11-15 12:40
działalność jest nielegalna ... ale firma legalna (1)
i forsa z niej też na legalu jest wypłacana do kieszonki... po wypraniu w kreatywnej księgowości
- 6 4
-
2019-11-15 13:58
w takim razie to nie pralnia
tylko nielegalna działalność z której zyski prane są w innym miejscu. Logika please!!!!!!!!!!!!
- 6 0
-
2019-11-16 13:56
(1)
Jeżeli dziupla działa pod przykrywką tak zwanych gier logicznych bądź też kafejek internetowych to da sie
- 1 0
-
2019-11-16 14:19
Taaa logiczne
Tyle tam logiki co Twojego mózgu.
- 1 0
-
2019-11-15 11:58
Kiedyś poszedłem na piwko z kolegą u niego w mieście
dla zabawy zagraliśmy i wygraliśmy 20, akurat na browarki.
Po spiciu rzuciłem propozycją spróbowania kolejny raz, kolega rzucił okiem w kierunku faceta, który stał akurat przy automacie, i mówi, że ten facet wrzucił w ten automat już swoje audi i dzisiaj już się nie dopchamy.- 7 1
-
2019-11-16 08:12
20 zlikwidowanych pytanie ile zostało. Pewnie konkurencja sprzedała, albo ktoś nowy chce kręcić
- 2 0
-
2019-11-16 12:09
To jego wybór, chce niech gra
Bo nie wiedzą kiedy przestać grać jak wygra bierz kasę i wypad a nie jest za chłanny i gra aż przegra to tak jak gra w karty trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć PAS !!
- 1 0
-
2019-11-15 08:47
Jak ktoś lubi niech gra (31)
To jest chore po co zakazywać automatów, każdy ma swój mózg. W Niemczech są prawie wszędzie, na stacjach nawet. I grają od młodych do starszych i wszystko jest okej. Ale nie tu trzeba każdej rozrywki zakazać, bez sens, ale kasyno w Sopocie ma się dobrze. Co to za różnica mała budka czy kasyno nie rozumiem?
- 87 114
-
2019-11-15 08:55
ludzie uzaleznieni od hazardu niszcza swoje rodziny (9)
wpadaja w klopoty finansowe , zdrowotne , rowniez dopuszczaja sie przestepstw , w niemczech moze sa wszedzie automaty ale np. w australi tylko w kasynach , a w niektorych krajach sa zakazane , nic takie kasyna nie wnosza a tylko niszcza ludzi , lepiej w to g**no nie grac i omijac to z dala , zreszta glupi jest ten co mysli ze wygra z komputerem , oni tam maja mozliwosc ustawienia poziomu trudnosci , jak skreca maszyne na ostro to mozesz cala noc wrzucac lopata i nic nie wygrasz , sr*m na te ich wygrane
- 63 6
-
2019-11-15 09:13
Jak to jest że wszyscy wiedzą że to przykrywki pod sprzedaż proszku do prania
I Policja co?
- 25 2
-
2019-11-15 09:32
No alkohol nie niszczy rodzin? (5)
Wszystko jest dla ludzi ale jak ktoś jest d**ilem to jego sprawa
- 32 5
-
2019-11-15 09:39
dokładnie TAK (2)
w Polsce jeszcze w ludziach siedzi homoSovietikus ... chcą i domagają się by to Państwo mówiło im co mogą, a co nie mogą robić... by to Państwo zabraniało tego, czy tamtego... ;)))
- 15 18
-
2019-11-15 17:47
ddd (1)
woww ten twoj super zachod , gdzie islamski nie mowiacy po niemicku afganczyk na zasiłku sprzedaje heroine 12 letniej meskiej gejowskiej prostytutce :D uwielbiam te nowoświatowe pierdoły :D
- 4 4
-
2019-11-16 11:55
sasza, nie kłam, wszyscy znają propagandę Moskwy
sianie fake news wam nie pomoze kgbowskie żmije
- 1 2
-
2019-11-15 09:52
(1)
idac twoim tokiem to cukier bardziej niszczy niz alkohol
- 11 1
-
2019-11-15 12:13
ale to fakt potwierdzony naukowo
50g Spirytusu codziennie po obiedzie... nie zrujnuje tak organizmu jak 50g Cukru
- 14 0
-
2019-11-15 12:59
Podbnie jak alkoholicy
A nikt nawet nie myśli o prohibicji. Nie chodzi o to żeby nie było salonów gier, ale o podatki. Państwo chce mieć swój udział w hazardzie.
- 10 1
-
2019-11-15 23:21
kasyna i automaty niszczą ludzi i ich rodziny !!!
wiadomo do kasyna tylko dorośli , po przegranych dramat rodzinny różnego kalibru
automaty niszczą dzieci i młodzież, która po stratach musi gdzieś zdobyć kasę, a więc kradzież.
co z takich ludzi zostaje ?- 5 1
-
2019-11-15 09:00
(1)
tak samo jak zakazana jest kradzież i oszustwo, tak samo powinien być hazard, bo niczym nie różni się od oszustwa
- 20 5
-
2019-11-15 09:14
We Wrzeszczu jest pełno
- 7 1
-
2019-11-15 09:10
A do kogo zglaszamy , jak wiemy że mają taki automat? (4)
- 6 1
-
2019-11-15 09:19
do sołtysa idź baranie zgłoś
- 4 13
-
2019-11-15 10:55
do Izby Administracji Skarbowej , zgłaszaj wszedzie gdzie zobaczysz!
- 11 2
-
2019-11-15 12:12
na policje dzwon kapusiu
- 3 21
-
2019-11-15 14:10
pomysl, poczytaj
odpał internet (w końcu to potrafisz, skoro piszesz komentarze). Poszukaj numeru telefonu i zadzwoń, albo napisz.
- 2 1
-
2019-11-15 09:17
Mafia (5)
Tylko ze w Niemczech kontroluje to
Państwo u nas po stworzyło 2 mafie i
Od nich mogłeś mięs automaty na jeszcze bul ich przedstawiciel od nich brałeś automaty oni
Brali 60 procent zarobku przedstawiciel 15 w tobie została reszta za co musiałeś opłacić lokal i resztę nie miałeś kluczy do automatów i nie wiedziałeś do końca ile zarabia i dostawałeś ile im się podobało wiec jak nie wiesz to nie wypowiadaj się- 16 9
-
2019-11-15 09:42
Miodek płakał jak czytał (3)
Ani jednej kropki, ani jednego przecinka. Myślałem, że potrzebna nowa klawiatura, ale to raczej wina braku słownika.
- 30 5
-
2019-11-15 09:56
(2)
No i co z tego? Merytorycznie opinia sporo wnosi, na pewno więcej aniżeli twoje: "nie znam się, to przywalę mu ortografią"
- 13 22
-
2019-11-15 11:54
Merytorycznie? Nie można dojrzeć sensu wypowiedzi w takim bełkocie. (1)
- 14 2
-
2019-11-15 13:03
Duxxxń nie zauważy
nawet gdyby ten komentarz sam prof. Bralczyk popełnił.
- 2 6
-
2019-11-15 11:24
a mógłbyś to jeszcze raz po polsku napisać?
bo powyższy bełkot to w jakimś suahili chyba... Ale jest też opcja, że mózg autora nie ma połączenia z palcami na klawiaturze.
- 8 2
-
2019-11-15 10:53
Tłuku pancerny alkochol w krajach islamskich jest zakazany!W skandynami mocno ograniczony (3)
Podobnie jest w krajach zachodnich w UK alkohol jest bardzo mało dostępny ,Polska jest krajem gdzie wszystkie nałogi są promowane na dodatek
- 5 11
-
2019-11-15 14:11
alkohol
kochany, alkohol! nia alkochol!
- 8 0
-
2019-11-15 14:42
co z tego (1)
co z tego jak w UK w każdy weekend wszyscy zalewają się do upadłego, a w Skandynawii sami pędzą, bo boją się że dzielnicowy razem z pomocą społeczną dzieci zabiorą jak w sklepie legalnie kupią
- 6 1
-
2019-11-16 11:59
tu w uk byłeś lol, palcem po mapie
bzdur i bajek nie opowiadaj, w uk się nie pije- dużo, to wszyscy palą zioło
- 1 1
-
2019-11-15 10:59
Kasa
Nie chodzi o to, żeby zakazać tylko o to że są to automaty nielegalne. Jak są zalegalizowane państwo bierze od nich kasę. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
- 6 2
-
2019-11-15 22:20
nie zakazać tylko , trzeba miec koncesję i tyle.
Jest to po prostu opodatkowane.
Można legalnie grac np. w zakładach bukmacherskich.- 3 0
-
2019-11-16 07:54
Różnica jest zasadnicza między kasynem a małą budką. Kasyno jest legalne i płaci podatki. Gdyby budki można byłoby opodatkować też byłyby legalne.
- 2 0
-
2019-11-18 21:44
z sopotu spora
czesc kasy idzie do państwa, a te z kolei na drogi, szkoły, o prywaciarzy kasa idzie dla nich na samochody, omy, widzisz różnice? Jesli trzeba to było wytłumaczyć tobie nie chodź na wybory...rozumiem ,ze 500+ też nie wiesz skąd się bierze, że wujek andrzej d. rozdaje SWOJE? Głos takiego łłosia jest wazny jak mój głos...i ziwić się, ze za rok wa chleb vbedzie za 5 żłotych heh
- 0 1
-
2019-11-15 08:51
(11)
Na Oruni Górnej w pasażu 'Czerwona Torebka ' też fajne towarzystwo się kręci przy lokalu z automatami. Same byczki wchodzą i wychodzą.
- 116 3
-
2019-11-15 09:55
To jest pralnia pieniędzy z narkotyków
- 37 1
-
2019-11-15 09:57
Kiedy się wezmą za Gdynię?! Co parę przecznic te dziuple są! Nawet na dworcu głównym! (1)
- 11 1
-
2019-11-16 12:00
coś wiesz ale nie powiesz?
- 1 0
-
2019-11-15 11:08
Dorze ze napisales, pojade sprawdzic
- 5 0
-
2019-11-15 11:46
Mirek (1)
Salon na torbie został zamknięty widziałam jak wchodzili na salon jadąc do pracy
- 4 0
-
2019-11-17 07:26
A salon na dragana i mało miejskiej otwarte
Czynne 24h
Gdzie zgłosić?- 2 0
-
2019-11-15 13:01
Frycza ave i po temacie
- 6 0
-
2019-11-15 20:53
Nalot był 13 go! Stare info. (3)
- 1 0
-
2019-11-15 20:56
A ty skąd masz info? (2)
- 2 0
-
2019-11-15 22:10
Z radio Gdańsk.
- 3 0
-
2019-11-16 08:13
Sam ich sprzedał
- 2 2
-
2019-11-15 08:53
Gdzie my żyjemy (2)
Nawet z kolegami we własnym domu nie można grać w karty na pieniądze, już abstrahując od tematu automatów.
- 44 38
-
2019-11-15 09:05
taa to jest słabe to prawda żaden pokerek z kumplami nie wchodzi w grę
- 10 1
-
2019-11-15 13:03
To gra dla frajerów...
Na tych automatach nie da się wygrać. Chodzi o to że oni oszukiwali ludzi a nie dawali grać. To tak jak kiedyś z grami w 3 kubeczki na giełdzie w Pruszczu Gdańskim, gdzie nie można było wygrać i wygrywał tylko podstawiony, aby zachęcić frajerów do postawienia kasy. Skoro lubisz grać w te automaty to twoja sprawa, nie powinno się frajerom zakazywać, bo d**il nie może mieć za dużo pieniędzy.
- 6 0
-
2019-11-15 08:54
Smiech na sali, 20pkt to jest na kazdej z dzielnic Gdańska (2)
I tych punktów nikt nie widzi?
- 150 1
-
2019-11-15 09:51
Te poręczenia to też śmiech.
- 22 0
-
2019-11-15 09:58
Mafia ma się w Polsce świetne!
- 21 0
-
2019-11-15 08:58
(4)
Zalegalizować w pełni hazard. Zlikwidować koncesje i po problemie. Podobnie nalezy zrobić z prostytucją.
- 83 26
-
2019-11-15 09:55
I narkotykami.
- 10 4
-
2019-11-15 09:57
Nie, to akurat najgorsze rozwiązanie.
- 5 9
-
2019-11-15 10:16
I co wtedy? Trzeba bedzie isc na pieszy patrol. A wtedy mozna spotkac prawdziwych przestepcow takich co bija i strzelaja.
- 6 1
-
2019-11-15 14:47
Po co ? Czemu Państwo nie ma na tym zarabiać ?
Poza tym Hazard niestety prowadzi do uzależnienia i często była źródłem problemów społecznych / rodzinnych.
Bardzo dobrze , że to jet uregulowane.- 1 2
-
2019-11-15 09:01
Czy te miejsca generują hałas, trzodę, jest niebezpiecznie? (7)
Wydaje mi się, że akurat nie. A więc zostawić w spokoju.
Każdy ma swój rozum i jak chce sobie spie*rzyć życie, to nie ma powodu mu w tym przeszkadzać.- 40 57
-
2019-11-15 09:51
Typowe myslenie sebixa
Egoizm i egocentryzm.Na ciebie na pewno nikt w potrzebie liczyc nie moze.W kazdym temacie...
- 3 8
-
2019-11-15 09:56
Rzecz w tym, że nie tylko sobie (2)
ale całej rodzinie. Zaciągnie długi, powiesi się, a rodzina z długami siedzi. Albo będzie bezdomna, bo dom zlicytują.
- 12 1
-
2019-11-15 10:58
(1)
Dlugi mozna tez zaciagnac w banku a mimo to policja tam nie zaglada. Wolalbym zeby policja zajela sie prawdziwa przestepczoscia, jak drobne, ale uciazliwe kradzieze, rozboje, pobicia, itp. Te automaty to wymyslone przestepstwo.
- 5 6
-
2019-11-15 11:39
Nie życzę Ci, żebyś w rodzinie miał kogoś kto ma problem z hazardem, na prawdę.
Do tego, chyba nie słyszałeś o tym, że w tych punktach jest uprawiana dilerka i lichwa.
Bezpieczenie? Niedawno można było przeczytać o tym, że był napad na taki punkt. Wieczorami kręci się przy tych nich nieciekawy element, czasem strach przejść.- 9 0
-
2019-11-16 02:20
Tu nie chodzi o troskę o obywateli... :)
Po prostu państwu bardzo trudno kontrolować pieniądze przepływające przez automaty, więc wolą zakazywać automatów a tylko na automaty pod nadzorem znajomków przymykać oczy... Przecież ile tego jest dookoła i działa... We Wrzeszczu, w centrum, przy głównych arteriach dyskretnie zaakcentowanych...
- 2 0
-
2019-11-16 07:58
Heroina dla każdego!!!!
- 1 1
-
2019-11-16 08:56
dziwne towarzystwo
obok kręci się podejrzane towarzystwo, jest głośniej i brudniej, miałem taki lokal w sąsiedztwie, cieszę się że już go nie ma
- 2 0
-
2019-11-15 09:03
(8)
Aż muszę wyjść z pieskiem i zobaczyć czy obie dziuple 24H z automatami na Przeróbce zamknęli. To musiał być jakiś szwindel bo wpuszczali tam tylko na dzwonek. Te automaty to tylko przykrywka dla "apteki".
- 103 4
-
2019-11-15 09:41
To tak jak jeszcze niedawno w okolicy Łąkowej. Miejscowy "farmaceuta" dyżurował w budce z dykty. W budce mieściły się (i chyba nadal mieszczą) automaty między innymi. Pacjenci realizowali recepty na telefon. W sumie wygodne xD
- 21 0
-
2019-11-15 09:46
(1)
przecież na dzwonek to jest wszędzie, nawet w centrum, Podwale Staromiejskie, Szeroka, Ogarna
- 10 2
-
2019-11-15 14:51
dzwonek
lot,garncarska
- 6 0
-
2019-11-15 10:19
...
Przy każdym z lokali gdzie są automaty do gry jest dzwonek i kamerka przez którą widzą i wpuszczają
- 13 0
-
2019-11-15 10:25
...
Przy każdym z lokali jest dzwonek i kamerka,i tylko tak wejdziesz no i jak masz kaptur założony na głowę to też nie,no chyba że Cię znają
- 6 1
-
2019-11-15 11:41
(1)
Oczywiście, że przykrywka.
Wpuszczają na dzwonek, bo na zewnątrz mają kamery i sprawdzają czy przypadkiem nie chce wejść policja, albo inna służba.- 8 0
-
2019-11-15 17:12
Wchodzi Służba Celna, bo się tym zajmuje, nie Policja.
- 1 1
-
2019-11-15 20:55
I jak spacer z pieskiem?
Otwarte?
- 1 0
-
2019-11-15 09:06
(1)
Ojojoj co kawalek kest taki salon gier i jakos nie widac dzialan
- 65 0
-
2019-11-15 13:17
Słowo "salon" w tym przypadku robi robotę ;)
Kolejnym słowem jest "gier", jedno i drugie odniesione do takiej budy brzmi co najmniej dziwnie ;)
- 0 0
-
2019-11-15 09:06
Otwarte 24 H. (2)
W Straszynie kontener przy Orlenie.
- 107 4
-
2019-11-15 09:46
Chwaszczyno wjazd od Gdyni też
- 19 0
-
2019-11-15 11:03
w Pucku przy Macdonalds
- 13 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.