- 1 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (292 opinie)
- 2 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (26 opinii)
- 3 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (237 opinii)
- 4 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (178 opinii)
- 5 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (119 opinii)
- 6 Ministerstwo dało pieniądze na Złotą Bramę (93 opinie)
Rusza projektowanie nowej linii tramwajowej
Wiosną 2024 r. gotowy ma być projekt Zielonego Bulwaru. Przewiduje on powstanie nowej linii tramwajowej od al. Hallera do ul. Chłopskiej oraz rozbudowę układu drogowego. Koszt prac to 3 mln zł.
Projekt przewiduje:
- budowę linii tramwajowej między al. Hallera a ul. Chłopską przez Czarny Dwór po stronie parku Reagana i i Obrońców Wybrzeża
- trasę rowerową z parkingami na rowery przy każdym przystanku tramwajowym
- powstanie na 750-metrowym odcinku ul. Czarny Dwór, od al. Hallera do al. Jana Pawła II dwóch jezdni po dwa pasy ruchu,
- powstanie na 800-metrowym fragmencie ul. Czarny Dwór od al. Jana Pawła II do ul. Obrońców Wybrzeża jednej jezdni z dwoma pasami ruchu,
Wykonawcą projektu jest spółka Green Cities Infrastructure. Umowa opiewa na ponad 3 mln zł. Dokumentacja ma być gotowa wiosną 2024 r.
Droga Zielona: od tunelu pod Martwą Wisłą do Trasy Kaszubskiej
Na tym Droga Zielona się jednak nie kończy. Docelowo miałaby ona połączyć ul. Marynarki Polskiej z węzłem Chwaszczyno, gdzie spotka się Trasa Kaszubska z Obwodnicą Metropolitalną.
Opinie wybrane
-
2022-08-19 13:09
(15)
Czy pomiędzy al. Jana Pawła II a ul. Obrońców Wybrzeża nie ma miejsca aby były tam dwie jezdnie dwupasmowe? Takie rozwiązanie usprawniłoby ruch poprzez zwiększenie przepustowości tego odcinka. Z kolei budowa trasy drogowej z Przymorza do węzła Chwaszczyno to melodia odległej przyszłości, zwłaszcza biorąc pod uwagę niejednokrotnie odwoływane i powtarzane przetargi na inwestycje drogowe w Gdańsku i opóźniające się realizacje tychże.
- 144 54
-
2022-08-20 20:44
Nie ma szans na układ z dwoma pasami bo to by popsuło wizje miasta z planowaniem tras tak by miały wąskie gardła. Nie może być tak, że tak długi odcinek nie ma zwężenia.
- 2 0
-
2022-08-20 15:44
(2)
to jest piękne jak nadal miasto rządzone przez i**otów nie rozumie, że Czarny Dwór musi mieć 2x2. Nie dlatego, że to jakieś widzimisie, tylko dlatego, że to wąskie gardło i droga prowadząca do tunelu i dalej do Obw. Poł. w tym jednym miejscu samochodu z 3 dróg jadą w jedną. Poszerzenie tego odcinka to po prostu obowiązek.
- 7 6
-
2022-08-20 19:44
(1)
Nie chodzi o to że musi być 2x2, tylko żeby wytłumaczyć jakoś i**otom z gdyni, sopotu i oliwy, że jadąc na s7 mają jechać przez obwodnicę a nie przez centrum miasta i tereny rekreacyjne. Niestety do baranich łbów nie dociera, i czarny dwór 1x1 jest jedynym skutecznym sposobem
- 10 5
-
2022-08-21 06:34
Stary
Twoje argumenty może i mają sens, ale nazywając ludzi w taki sposób nie podyskutujesz
- 2 4
-
2022-08-20 03:37
a czy temat tunelu pod Pachołkiem już całkiem umarł?
- 8 1
-
2022-08-19 20:38
obwodnica miasta przez centrum 3miasta i tereny rekreacyjne chcesz?
zapomnij
- 14 8
-
2022-08-19 16:46
jak rozmawiamy o przepustowości, ważne jest by umieć rozróżnić przepustowość układu drogowego dla pojazdów (8)
od przepustowości danego układu drogowego dla ruchu ludzi. Układ drogowy typu ulica (praktycznie "pseudoautostrada") zapewnia jakąś przepustowość dla pojazdów, ale jednocześnie tworzy efekt barierowy dla ruchu ludzi w poprzek tak projektowanej arterii. Im więcej udogodnień dla pojazdów, tym większa skłonność do korzystania z nich nawet na małe odległości, tym samym wsparcie błędnego koła niezrównoważonego rozwoju systemu transportowego i układu przestrzennego miasta. Nie idźmy tą drogą.
- 45 52
-
2022-08-19 22:22
Znowu bezmyślne powtarzanie tych samych farmazonów oderwanych od rzeczywistości (7)
Jaka "przepustowość dla ruchu ludzi"? Żeby mówić o czymś takim to miejsce startu i celu podróży musiałbyś mieć max 2km od siebie, bo mało kto chce iść w piesza pielgrzymkę przez cały Gdańsk. Czyli gadanie o "przepustowości dla ruchu ludzi" dotyczy tylko i wyłącznie mieszkańców falowców na Przymorzu. Cała reszta NIE zrezygnuje z samochodu żeby albo
Jaka "przepustowość dla ruchu ludzi"? Żeby mówić o czymś takim to miejsce startu i celu podróży musiałbyś mieć max 2km od siebie, bo mało kto chce iść w piesza pielgrzymkę przez cały Gdańsk. Czyli gadanie o "przepustowości dla ruchu ludzi" dotyczy tylko i wyłącznie mieszkańców falowców na Przymorzu. Cała reszta NIE zrezygnuje z samochodu żeby albo tam dojechać, albo tamtędy przejechać, dlatego ograniczając przepustowość dla pojazdów zmniejszasz ogólną przepustowość i wydłużasz korki.
Tak samo tramwaj nie jest rozwiązaniem, bo jak to sobie wyobrażasz, mam dojechać do tramwaju samochodem, wziąć samochód pod pachę, wsiąść do tramwaju z samochodem pod pachą, wysiąść i dalej jechać samochodem? Tramwaj pokrywa tylko fragment trasy i nie będzie alternatywą dla całej trasy.
Ten twój efekt barierowy to też brednie. Nikt nie zrezygnuje z morza i plaży tylko dlatego, że będzie musiał minąć dwupasmówkę, i nie będzie jechał na drugą stronę ulicy samochodem.- 33 22
-
2022-08-20 23:25
Jedz sobie obwodnica. Budowa kolejnej obwodnicy tuz przy wybrzezu to glupota. Osobiscie mam juz dosc glupoty, ktora ogarnela Trojmiasto. Nie mam ochoty placic za rydwany, splacac nikomu niepotrzebnego stadionu albo chodzic kilkaset metrow wzdluz autostrady w srodku miasta, zeby pojsc na plaze. Wyprowadzam sie stad z cala rodzina.
- 4 7
-
2022-08-20 09:25
(5)
Ok, ale finalnie: miasto nie jest dla samochodów, tylko mieszkańców i odwiedzających. Należy wprowadzić zakaz wjazdu do centrum oraz w okolice starego Wrzeszcza, na pewno w ciepłe miesiące.
Potrzebujemy parkingów car and ride oraz po prostu ograniczania ruchu w centrum. Wtedy nie będziesz miał wyjścia, i pojedziesz tramwajem, skmką i prywatnym busem, oraz hulajnogą - czym tylko będziesz chciał, byle nie samochodem, korkując miasto.- 13 24
-
2022-08-20 21:44
To najlepsze,
Miasto nie jest dla samochodow tylko odwiedzajacych... Logika poszla w las
- 3 0
-
2022-08-20 12:19
Otóż nie: miasto jest dla mieszkańców, mieszkańcy potrzebują samochodów, a zmuszanie do czegoś siłą pachnie totalitaryzmem (2)
Miasto powinno mieć strefy zamieszkania, gdzie pieszy jest królem, ale dookoła tych stref (max 2-3km od środka tych stref) powinny być drogi szybkiego ruchu, żeby te strefy - osiedla - objechać, i dojechać samochodem do innego osiedla. Wewnątrz tej strefy zawsze będzie lepszy transport pieszy, a poza tą strefę i tak jest za daleko żeby regularnie
Miasto powinno mieć strefy zamieszkania, gdzie pieszy jest królem, ale dookoła tych stref (max 2-3km od środka tych stref) powinny być drogi szybkiego ruchu, żeby te strefy - osiedla - objechać, i dojechać samochodem do innego osiedla. Wewnątrz tej strefy zawsze będzie lepszy transport pieszy, a poza tą strefę i tak jest za daleko żeby regularnie chodzić pieszo.
Nie można zmuszać ludzi do tego, żeby trasę SKM Śródmieście (centrum) - Wajdeloty (stary Wrzeszcz) pokonywał pieszo, albo żeby polegał na wybitnie awaryjnym środku transportu (tramwaj), z którego zyski może mieć tylko jedna firma (GAiT). O pomysłach typu rower czy hulajnoga podczas burzy to nawet nie wspomnę, bo to po prostu niebezpieczne. Auto jest klatką Faradaya, hulajnoga czy rower - nie.
Droga Zielona może być idealnym sposobem na ominięcie przestrzeni dla ludzi, jeśli będzie miała 2x2 dla samochodów. W przeciwnym razie zakorkujesz Kołobrzeską, Czarny Dwór, Kaczyńskiego, czyli zakorkujesz samochodami właśnie ten obszar, który powinien być dla mieszkańców.- 14 11
-
2022-08-20 19:00
Dla jakich mieszkańców? (1)
Bo nie dla mnie. 2x2 to więcej samochodów. Kiedy w końcu zrozumiecie tę zależność. Szersze drogi to więcej aut. Więcej parkingów to więcej aut. Estakady itp. to więcej aut. Rozbudowa dróg do niczego dobrego nie prowadzi. To dewastacja przestrzeni.
- 13 12
-
2022-08-20 21:46
Czyli wedlug twej logiki
ludzie nie kupuja aut, bo nie ma drogi, estakady, parkingu. I jak to pobuduja, to wtedy ludzie stwierdza już czas i wszyscy bez aut rzucą sie je kupować..... No geniusz
- 6 3
-
2022-08-20 10:26
Żaden problem zlikwiduj drogi w Centrum i od razu będzie mniej aut
- 16 2
-
2022-08-19 11:23
wiecie jaka powinna być najważniejsza inwestycja? (30)
żeby przystanek tramwajowy Brętowo połączyć z przystankiem Strzyża lub właśnie omawianą trasą Abrahama.
największą głupotą było zrobienie tam jedynie trasy PKM, gdzie pociąg jeździ dwa razy na godzinę (nie mówiąc już o innych biletach).
połączenie Moreny z Oliwą jest jedną z najważniejszych potrzeb. przez Morenę przejeżdża połoważeby przystanek tramwajowy Brętowo połączyć z przystankiem Strzyża lub właśnie omawianą trasą Abrahama.
największą głupotą było zrobienie tam jedynie trasy PKM, gdzie pociąg jeździ dwa razy na godzinę (nie mówiąc już o innych biletach).
połączenie Moreny z Oliwą jest jedną z najważniejszych potrzeb. przez Morenę przejeżdża połowa Południa Gdańska w stronę Oliwy właśnie, bo tam jest "zagłębie pracy". coraz więcej buduje się bloków mieszkalnych w południowych dzielnicach, Morena jest coraz bardziej zakorkowana, a tramwaj dojeżdża tylko do Brętowa.
zamiast zrobić jakieś bezpośrednie połączenie, to przesiadaj się człowieku...- 211 20
-
2022-08-21 14:50
PKM Brętowo - PKP Wrzeszcz - szybka trasa teamwajowa
(Spojrzeć na google mapę.)
Najpierw tak, jak jest ślepy peron tramwajowy - przedłużyć równolegle do torów, po dołączeniu do ul Ogrodowej. Następnie odbić w prawo, tak jak odbija ta ulica w kierunku Wrzeszcza. Dalej ulicą Srebrniki i Róży ostrowskiej równolegle do Żołnierzy Wyklętych. Następnie w okolicach skrzyżowanie z Zabytkową(Spojrzeć na google mapę.)
Najpierw tak, jak jest ślepy peron tramwajowy - przedłużyć równolegle do torów, po dołączeniu do ul Ogrodowej. Następnie odbić w prawo, tak jak odbija ta ulica w kierunku Wrzeszcza. Dalej ulicą Srebrniki i Róży ostrowskiej równolegle do Żołnierzy Wyklętych. Następnie w okolicach skrzyżowanie z Zabytkową włączenie w Słowackiego i do Grunwaldzkiej 2 pasy dla samochodów i 2 pasy dla tramwajów, autobusów, zarejestrowanych taksówek i jednośladów z silnikiem.
Przejazd nad skrzyżowaniem przeznaczyć na tramwaj i na Zielonym wiadukcie przystanek z nadziemnym przejściem na perony. Dołączenie do Tramwaju wzdłuż Legionów/Rzeczpospolitej - albo na wysokości skrzyżowania z Kościuszki, albo z Hynka.
W przypadku Hynka od razu pasowałoby do planów budowy tramwaju w kierunku Brzeźna wzdłuż ostatniego (niewykonanego) odcinka Trasy Słowackiego. Z tym, że tej trasy nie budować już dla samochodów, a dla tramwajów, autobusów i rowerów.
Przy okazji - tramwaj wzdłuż Kołobrzeskiej i nagle się okazuje, że ludziom z Zaspy dajemy wreszcie szybki dojazd do PKP Wrzeszcz i ludziom z Brzeźna, Nowego Portu, Dolnego Wrzeszcza i Zaspy dajemy wygodny dojazd do zagłębia biurowego.
Ale, aby to zrozumieć trzeba:
1. Być świadomym tego, że władze miejskie muszą miasto kreować, a nie tylko odpowiadać na to, co już samo się stało.
2. Władze miejskie muszą jasno postawić na konkretną strategię (teraz są to samochody, choć twierdzą inaczej)
3. Władze miejskie muszą same korzystać ze środka lokomocji, który uznają za strategiczny. Mogę się założyć, że dużo mniej niż połowa decydentów w Urzędzie Miasta nie ma biletu miesięcznego. Jakim cudem zatem mają zbudować miasto przyjazne ludziom, skoro ich jedynym zmartwieniem są korki?- 3 0
-
2022-08-21 12:41
Wystarczy zwiększyć częstotliwość PKM
- 1 0
-
2022-08-20 19:54
To przystanek bez priorytetu
Linia szybka (ekspresowa, nie wiem jak to nazwać prawidłowo) omija Brętowo PKM. Taniej byłoby włączyć ten przystanek do priorytetu zamiast bezsensownie powielać tą trasę tramwajem.
- 2 0
-
2022-08-20 14:10
Zmień miejsce pracy.
Owszem, budowa PKM jedynie w kierunku Wrzeszcza była pomyłką, ale zabawa w dwusystemowy tramwaj przy obecnym zaniedbaniu pojazdów i infry tylko utrudniłaby ruch na torach!
- 3 0
-
2022-08-20 08:06
Władze na pewno mają jakieś plany....
- 0 0
-
2022-08-19 21:45
(2)
PKM ma wiele bezmyślnie zaprojektowanych rozwiązań, praktycznie tylko przystanek na lotnisku stał się węzłem przesiadkowym. Inne przystanki są słabo zgrane z autobusami czy tramwajami i podróż PKM z wielu miejsc nie ma sensu. Do PKM kielpinek nie dojeżdża już żaden autobus, osiedle karczemki jest całkowicie odcięte. Tak blisko a tak daleko
- 15 0
-
2023-12-10 20:00
a PKM powinna odjeżdżać z Gdańsk Sródmieście lub Główny
- 0 0
-
2022-08-21 13:13
Nie da się "zgrać" pociągu i autobusu
Należy po prostu mieć autobus co kilka-kilkanaście minut. I wtedy jest dobre "zgranie". Jesli autobus ma jechać raz na 20 minut, a pociąg raz na 30 i do tego chcemy je zgrać w 5 miejscach z 3 środkami lokomocji to się nie ma prawa udać.
- 0 0
-
2022-08-19 19:45
Karta mieszkańca
Przypominam że posiadając kartę mieszkańca ze zdjęciem, i doładowanym na niej biletem miesięcznym na bus/tram, można pociągami spółek SKM i PR jeździć w granicach miasta Gdańsk, właśnie na tym bilecie.
PKM obsługuje PR i SKM więc kwestia biletów dla mieszkańca nie jest przeszkodą
Gdańsk Lipce - Gdańsk Żabianka i Gdańsk Wrzeszcz - Gdańsk Rębiechowo - (Gdańsk Osowa)- 8 3
-
2022-08-19 11:36
(9)
ale 10tka jedzie też w drugą stronę i przejeżdża przez przystanek "Strzyża PKM", szkoda tylko że jedzie przez pół miasta.
Jak sobie wyobrażasz połączenie tych dwóch przystanków, skoro jest między nimi linia PKMki, chociaż część pociągów się tam nie zatrzymuje...- 0 13
-
2022-08-19 13:04
10tka jedzie do Nowego Portu, tak tylko przypominam (6)
- 7 1
-
2023-12-10 19:58
obecnie wycieczka turystyczną tą trasą
- 0 0
-
2022-08-19 14:29
Może autor miał na myśli jakieś kursy do zajezdni? (4)
- 4 1
-
2022-08-20 01:36
Na Białorusi jest lepsza komunikacja (1)
Niz w Gdańsku
- 2 2
-
2022-08-21 07:25
Ty to chyba nigdy
w Gdańsku nie byłeś/byłaś heheh
- 0 0
-
2022-08-19 18:40
Zajezdnia dla 10... (1)
...jest w Nowym Porcie.
- 6 0
-
2022-08-19 21:40
tylko pojedyncze kursy wykonuje do zajezdni we Wrzeszczu
- 2 0
-
2022-08-19 13:01
chyba jednak nie przejeżdża (1)
- 9 0
-
2022-08-19 22:46
oj, pomyliło mi się. 12tka tylko tam jedzie.
- 2 1
-
2022-08-19 11:33
(9)
tam brakuje rowerostrady
- 8 25
-
2022-08-19 12:50
(8)
Rowerostrady nigdzie nie brakuje, bo dla większości to co najwyżej sport sezonowy.
- 31 15
-
2022-08-19 17:38
Pisz o sobie.
- 8 1
-
2022-08-19 16:49
błysk intelektu człowieka mającego ograniczoną wyobraźnię. (6)
rower, gdy dysponuje odpowiednią infrastrukturą, jest pojazdem całorocznym. W zasięgu 10 minutowego przejazdu rowerem od stacji SKM/PKM mieszka większość mieszkańców Trójmiasta - system rower+ SKM/PKM to najbardziej niedorozwinięty element systemu mobilności miejskiej o niedocenianych perspektywach rozwoju.
- 13 23
-
2022-08-20 08:10
Podobnie jak gondola.
Tyle że liczniki przejazdow w sezonach jesienno-zimowych wykazują praktycznie brak ruchu.
- 8 1
-
2022-08-19 22:45
(4)
w śniegu też?
- 12 5
-
2022-08-21 13:11
w śniegu też (1)
Polecam film na youtube o tym, jak w fińskim mieście Oulu - 1200 km na północ od Gdańska.
"Why Canadians Can't Bike in the Winter (but Finnish people can)"
https://www.youtube.com/watch?v=Uhx-26GfCBU&ab_channel=NotJustBikes- 0 1
-
2022-08-23 08:18
Jeżdziłem w Oulu zimą do pracy rowerem 5 km jak wielu Finów i to nie był żaden wyczyn, bo infrastruktura jest doskonale utrzymana. U nas i na nogach jest trudno dojść do samochodu po kolana w śniegu...
- 0 0
-
2022-08-20 00:12
(1)
śnieg jest 10 dni w roku
- 9 13
-
2022-08-21 07:19
tak, ale w chorwacji
- 2 0
-
2022-08-19 11:25
warto też spojrzeć na mapę tras tramwajowych. widać idealnie, gdzie brakuje szybkiego połączenia tramwajowego.
- 18 0
-
2022-08-19 11:13
(24)
A dlaczego nie może powstać odcinek po dwa pasy w każdą stronę od Hallera do Obrońców. Jeżeli powstanie tylko do Jana Pawła to korki się nie zmniejszą a wręcz przeciwnie bedą większe. Już teraz Czarny Dwór od Obrońców do Jana Pawła to jedna z najbardziej zakrokowanych ulic w Gdańsku. A jak docelowo kiedykolwiek postanie reszta Zielonej Drogi to
A dlaczego nie może powstać odcinek po dwa pasy w każdą stronę od Hallera do Obrońców. Jeżeli powstanie tylko do Jana Pawła to korki się nie zmniejszą a wręcz przeciwnie bedą większe. Już teraz Czarny Dwór od Obrońców do Jana Pawła to jedna z najbardziej zakrokowanych ulic w Gdańsku. A jak docelowo kiedykolwiek postanie reszta Zielonej Drogi to znów będzie trzeba przebudować ten odcinek Już nie długo w miejscu gdzie był hotel Dal powstanie osiedle i ruch na tym odcinku się zwiększy. Lepiej to zaplanować raz a dobrze niż poźnie przebudowywać. Przebudowa to kolejne pieniądze podatników, korki i nerwy mieszkańców.
- 190 34
-
2022-08-20 23:13
Bo nie
- 1 1
-
2022-08-19 21:37
Proszę poczytać komentarze, przy poprzednich artykułach na ten temat, mieszkańcy terenów Czarny Dwór nie chcą tam dwujezdniowej drogi. Ciężko dogodzić wszystkim...
- 6 1
-
2022-08-19 21:35
dokładnie
Przebudowa to ograniczenia, wahadła, zamykanie ulic w szczycie sezonu. Kto na to wszystko ma nerwy
- 1 2
-
2022-08-19 20:40
liczbę samochodów należy ograniczać, a nie poszerzać drogi by było ich więcej! (1)
- 9 9
-
2022-08-21 14:50
W jakim więc celu buduje się Trasę Kaszubską lub ekspresową do Warszawy? Czy nie po to by zaprosić więcej aut do miasta?
- 1 0
-
2022-08-19 16:40
Ale po co robić raz jak można dwa razy
Dwa razy przetarg na projekt, przetarg na pracę rozbiórkowe i przetarg dwa razy na wykonanie - ludzie mają robotę, interes się kręci, a potem zaskoczenie przy urnie że wygrywają ci sami, tutaj ręka rękę myje
- 13 5
-
2022-08-19 11:27
Nikogo nie obchodzą pojedyncze osoby (17)
W samochodach. Czas to zrozumieć
- 28 40
-
2022-08-19 20:17
Brednie!!! (1)
Miasto musi inwestować z głową i ważyć interesy wszystkich mieszkańców - pieszych, użytkowników samochodów osobowych, dostawczych, użytkowników komunikacji publicznej, rowerzystów. Interesy tych grup muszą być traktowane w sposób elastyczny inaczej wszyscy na tym stracą. Tworzenie korków w mieście poprzez niepotrzebne zwężenia jezdni wprowadzi
Miasto musi inwestować z głową i ważyć interesy wszystkich mieszkańców - pieszych, użytkowników samochodów osobowych, dostawczych, użytkowników komunikacji publicznej, rowerzystów. Interesy tych grup muszą być traktowane w sposób elastyczny inaczej wszyscy na tym stracą. Tworzenie korków w mieście poprzez niepotrzebne zwężenia jezdni wprowadzi chaos komunikacyjny i niedogodności dla wszystkich mieszkańców miasta -spaliny (najbardziej narażeni piesi i rowerzyści) utrudniony dostęp do szpitali ( karetki pogotowia) i szybki dojazd prywatnym samochodem, opóźnienia w dostawie towarów itp. Nie mogę pojąć jak takich oczywistych rzeczy nie możesz pojąć.
- 9 5
-
2022-08-20 14:16
masz stare dane!
- 1 0
-
2022-08-19 13:00
(4)
Tu nie chodzi o pojedyńcze osoby. Autobus też będzie stał w korku. Cześć ludzi musi dojechać samochodem bo nie ma innego rozwiązania. Poza tym są jeszcze ludzie którzy samochodami pracują, dostawcy, kurierzy. Chodzi o to że nie da się uniknąć korzystania z samochodu. Weźmy np turystów których w Gdańsku jest bardzo dużo przez cały rok. Samochody stojące w korkach powodują większe zanieczyszczenie środowska jak co chwilę ruszają niż jak jadą płynnie.
- 26 8
-
2022-08-19 16:52
przecież samochodem tam już można dojechać (3)
poszerzanie ulic nie likwiduje korków, tak jak popuszczanie pasa nie powoduje ograniczenia przejawów otyłości
- 17 7
-
2022-08-19 20:50
Nowa Letnica (2)
czekamy tez na reaktywacje kolejki SKM przez Nową Letnicę
- 8 1
-
2022-08-20 10:30
(1)
Tor może jest ale nie ma już przystanków więc nie ma szans
- 1 3
-
2023-12-10 20:02
jak to nie ma,przecież kibole jadą na mecze na stadion bursztynowy
- 0 0
-
2022-08-19 12:45
(3)
A kogo obchodzą pojedyńcze osoby korzystające ze ścieżki rowerowej po rozebraniu torów kolejowych?
- 16 9
-
2022-08-19 16:51
troll czy cyklofob? (2)
Ile razy można wyjaśniać, że linia Skarszewy Pszczółki została zlikwidowana w wyniku budowy Autostrady A1 a nie drogi dla rowerów na fragmentach tej linii.
- 4 7
-
2022-08-20 14:14
Ale od Swarzewa do Krokowej nie było autostrady!
- 1 0
-
2022-08-20 10:28
Ile razy można wyjaśniać że linia z Wrzeszcza do Portu Lotniczego została odbudowana mimo planów zrobienia tam ścieżki rowerowej?
- 2 1
-
2022-08-19 12:01
Boli że ktoś nie musi stać przez całą podróż? (5)
- 19 19
-
2022-08-19 12:10
(4)
Boli ze ja bede jechal tramwajem stojac a ty bedziesz siedzial stojac w korku?
- 12 20
-
2022-08-19 16:43
Nawet dulkiewiczowa gardzi komunikacja miejska parkujac auto na trawniku
- 15 4
-
2022-08-19 12:39
W Gdańsku to tramwaje raczej stoją niż jeżdżą. Widzę że lubisz mieć Dzień Pieszego Pasażera każdego dnia.
- 13 9
-
2022-08-19 12:16
Jak lubisz z menelami jezdzic bydlowozem to sobie jedz biedaku buahaaa (1)
- 17 28
-
2022-08-19 17:26
to stój w korku jak panisko
ja dojadę na miejsce. Aa, ja mieszkamw mieście bo mnie stać, nie w baninach czy pruszczach
- 12 11
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.