- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (457 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (47 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (193 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (169 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
Ruszył remont przystanku SKM Redłowo
Nowa, dłuższa wiata, monitoring oraz winda - to główne zmiany, jakie zajdą na przystanku SKM Redłowo po remoncie, który właśnie się zaczął. Końcowy efekt będziemy mogli zobaczyć w połowie marca 2020 roku.
Co się zmieni po remoncie?
W ramach prac wartych 13,8 mln zł możemy spodziewać się sporych zmian. Przebudowana będzie m.in. bryła samego peronu, jego nawierzchnia, powstanie nowa, dłuższa wiata oraz winda łącząca peron z wiaduktem. Zainstalowany zostanie również monitoring oraz system informacji pasażerskiej.
Całość ma być gotowa 15 marca 2020 roku.
W czasie remontu nie będzie działać kasa biletowa. Bilety będzie można w tym czasie kupować w automacie ustawionym na peronie. Dostępne są one również u kierownika na czele pociągu. W przypadku, gdy na przystanku nie ma kasy, można je kupować bez dopłaty.
W kolejnych latach remont przejdą także inne gdyńskie przystanki: Orłowo (miał odbywać się równolegle z remontem Redłowa, ale pojawiła się zaporowa oferta), Stocznia, Grabówek i Leszczynki. Na remont czeka też peron Gdańsk Stocznia.
Opinie (91) 2 zablokowane
-
2019-08-21 17:53
Opinia wyróżniona
Schody po obu stronach Stryjskiej (7)
Tam by się przydały schody po obu stronach Stryjskiej. Chodnik na Stryjskiej wąski, stacja bardzo mocno uczęszczana, przystanki autobusowe po obu stronach Stryjskiej, przejście bez świateł i do tego w godzinach szczytowych bardzo duży ruch na Stryjskiej. Schody po obu stronach ulicy bardzo ułatwiłyby i usprawniły ruch pieszych, tym bardziej że peron swoim zasięgiem na to pozwala.
- 103 3
-
2019-08-23 15:55
Schody
Myślałem, ze po to robi się remont żeby te schody były:( większość pasażerów po wyjściu z pociągu idzie do biur czyli przechodzi na druga stronę syryjskiej generując niepotrzebne spowolnienie ruchu aut...
- 0 4
-
2019-08-22 22:55
weryfikacja (3)
Ludzie proszę was zacznijcie myśleć samodzielnie i weryfikować informacje .5 minut googlowania i można natrafić na opis i rysunki dotyczące remontu tego projektu . Cytując ten dokument:
" Po północnej stronie wiaduktu w ciągu ul. Stryjskiej projektuje się budowę dodatkowych schodów oraz dźwigu osobowego przelotowego, komunikujących peron zLudzie proszę was zacznijcie myśleć samodzielnie i weryfikować informacje .5 minut googlowania i można natrafić na opis i rysunki dotyczące remontu tego projektu . Cytując ten dokument:
" Po północnej stronie wiaduktu w ciągu ul. Stryjskiej projektuje się budowę dodatkowych schodów oraz dźwigu osobowego przelotowego, komunikujących peron z północną częścią wiaduktu. Wyjście z szybu windowego i dodatkowych schodów poprzez 2 m szerokości podest na chodnik na wiadukcie będzie wymagało usunięcia części barierki na wiadukcie i połączenia z projektowaną barierką podestu. Konstrukcja szybu windowego, schodów i podestu będą stalowe, oddylatowane od konstrukcji wiaduktu. Projektowane schody będą 3-biegowe, szerokości 150 cm i wysokości do pokonania ~ 657 cm. "
Także schody mają być też po drugiej stronie chyba ,że nagle coś zmienili i grzebali w projekcie ale raczej winiłbym niechlujnie napisany artykuł.Inna sprawa to,że te przetargi organizuje SKMka i miasto Gdynia łącznie ze Szczurkiem który ma moim zdaniem na swoim koncie wiele zaniechań ale akurat w tej sprawie jest niewinny. Widocznie uznano ,że ten remont peronu z uwagi na liczne biurowce i firmy w okolicy jest ważniejszy na tę chwilę niż Leszczynki czy remont Orłowa na które potrzeba więcej kasy niż zakładali początkowo.- 6 1
-
2019-08-23 17:44
To jak jesteś tak zorientowany (1)
to podaj namiary na opis i rysunki dotyczące projektu. Wyobraź sobie, że właśnie myślę samodzielnie i chcę zweryfikować to co zacytowałeś, tym bardziej, że kiedyś czytałam, że w pierwotnym planie były drugie schody, ale w ostatecznym jednak z nich zrezygnowano.
- 0 3
-
2019-08-23 19:08
Proszę bardzo...
A wszystko musi być podane na tacy ? Ale O.K wystarczy wejść na stronę SKM i tam w archiwum przetargów poszukać modernizacji peronu Redłowo gdzie są do pobrania wszelkie dokumenty dotyczące tej inwestycji (niektóre pliki sporo ważą więc uwaga!). Sam dokument "projekt budowlany" jest z marca tego roku więc raczej aktualny ale w tym kraju wszystko jest możliwe więc istnieje jakaś tam nikła szansa,że schody po drugiej strony zostały jednak wywalone ale szczerze to wątpię w to .
- 3 0
-
2019-08-23 08:12
5 minut googlowania
to dość długo.
Dzięki, że podzieliłeś się swoją pracą i zacytowałeś.
Wciąż mało takich ludzi- 8 0
-
2019-08-22 19:45
kiedyś już były (z 12-15 lat temu),
tylko jakiś baran z PKP postanowił je zlikwidować, bo koszty odśnieżania były za wysokie.
- 4 0
-
2019-08-22 19:47
wszyscy mieszkańcy chcą tych schodów...
dla tego ich nie będzie ;D
- 1 1
-
2019-08-22 08:23
Opinia wyróżniona
wole nowe pociągi zamiast remontu (2)
stacja Redłowo może nie jest idealna ale remont już przechodziła i jako tako wygląda,
ja natomiast zamiast wiaty na przystanku wolałbym jeździć nowym pociągiem - 14mln już by prawie starczyło.- 15 12
-
2019-08-22 23:49
Nowa stacja Redłowo nie zaszkodzi... (1)
Jeśli chodzi o pociągi, to E57 naprawdę nie są złe. Po przebudowie są o niebo lepsze niż te dwa składy, którymi SKM tak bardzo się chwali. Istotą kolejki podmiejskiej jest to, aby pociągi jeździły często i punktualnie, a nie, żeby były koniecznie nowe i miały tę mityczną klimatyzację. Podróże skm są zazwyczaj bardzo krótkie - poniżej 30 minut i nie muszą "udawać" pendolino.
- 1 2
-
2019-08-23 08:19
ale mają ograniczoną przepustowość wymiany ludzi na przystanku
poprzez to, że drzwi są rzadko umieszczone.
Do tego dochodzą jeszcze bramkarze stojący w drzwiach.
Na trasie z Gdańska do Gdyni można by skrócić podróż o min. 5 minut przyspieszając wymianę pasażerów. Drugie 5min można by zyskać na lepszym przyspieszeniu- 3 0
Wszystkie opinie
-
2019-08-21 17:02
Czyli te 150 tysiecy które dano dzieciom z farbkami (traffic design) (10)
żeby sobie pomalowały przystanek teraz otsatecznie zniknie?
- 88 10
-
2019-08-21 17:58
Inwestycja po gdyńsku (5)
- 28 4
-
2019-08-21 19:17
(4)
To czemu dulska nie remontuje dworca w gdańsku? To jest inwestycja po gdańsku? A nie sorry to przecież wina niedobrego pisu, a w gdyni wina szczurka. Zapisz sie na jakieś elektrowstrząsy bo ci się pogarsza.
- 5 13
-
2019-08-22 10:03
(3)
Bo dworzec w Gdańsku należy do PKP a nie miasta
- 4 0
-
2019-08-22 10:14
a dworce SKM to niby należą do kogo? (2)
- 0 0
-
2019-08-22 18:24
(1)
Ale geniusz, który pierwszy napisał komentarz chciał oczernić UM w Gdyni. On za wszystko ich wini bonza to mu płacą
- 1 1
-
2019-08-22 19:06
Spoko. Dojdziemy do kolejnych pisowskich farm troli. Kwestia czasu.
- 1 2
-
2019-08-21 18:09
To taki miś, szczur płaci pieniędzmi mieszkańców
- 19 5
-
2019-08-21 22:43
(2)
Przecież to było z 6 lat temu. Już dawno zamalowane przez graficiarzy.
- 5 6
-
2019-08-22 05:50
(1)
Ale Edzio i tak musiał coś napisać o um. Przecież to hejter
- 3 5
-
2019-08-22 06:47
nie byle jaki hejter
Ze stajni niejakiej pani Emilii.
- 0 3
-
2019-08-21 17:05
Gotowy ale w 2023r! (2)
Całość ma być gotowa w marcu 2020 + trzeba dodać jakieś 3 lata tradycyjnego poślizgu
- 52 14
-
2019-08-21 17:10
To macie pecha
Bo akurat w 2023 dojde do władzy i będzie taka mała apokalipsa.
Haaaaaaaa .
To był żart.- 1 0
-
2019-08-21 17:12
Firma która prowadzi remont peronu ma też już takie doświadczenie w poślizgach
- 7 1
-
2019-08-21 17:06
Wreszcie jakiekolwiek inwestycje w Gdyni. (4)
- 27 13
-
2019-08-21 18:30
Ale to inwestycja kolejowa (3)
- 16 3
-
2019-08-21 19:16
(2)
Ale wcześniej piszesz "inwestycja po gdyńsku" Ty janusz jednak masz coś nie po kolei z głową.
- 6 5
-
2019-08-21 19:45
Nie napisał odnośnie tej inwestycji tylko poprzedniej z miasta Nie kłam (1)
- 5 3
-
2019-08-21 22:03
Przecież to Edek kłamca sam ze sobą prowadzi udawane konwersacje
- 1 6
-
2019-08-21 17:09
gdyńskie dworce, ich otoczenie, dojście do nich, kładki to tragedia. (4)
Podróż do PRL.
- 68 8
-
2019-08-21 20:19
Zza klawiatury
tego nie zmienisz
- 3 6
-
2019-08-21 20:42
Jak podróż do PRL, to pisowcom powinno się spodobać. Życie w gnoju, z silną władzą centralną, posłusznymi sądami i dziadowską SKM-ką.
- 11 6
-
2019-08-21 21:20
Gdynia to prl (1)
- 4 5
-
2019-08-21 22:03
Edzio twój mózg to relikt PRL
- 4 3
-
2019-08-21 17:09
(2)
Kiedy frezowanie 90 procent ulic w Gdyni,o nowy asfalt już nie proszę.Czy Kubica wie że zgubi zawieszenie?
- 52 6
-
2019-08-21 22:04
Edek tobie powinni mózg sfrezować to może byś przestał pisać te głupoty
- 3 13
-
2019-08-22 22:57
Jest szansa, że jak się potkniesz i padniesz na te brudne łapy,
to zedrzesz sobie całą skórę z brudem, którego nie myjesz.
- 1 1
-
2019-08-21 17:10
Jaki termin ?!?!?!?! (1)
Marzec ????? Którego roku ????? Paranoja !!!!
- 30 8
-
2019-08-21 21:49
2000 never
- 3 0
-
2019-08-21 17:12
a Orłowo dalej czeka (3)
ponad pół wieku
- 67 5
-
2019-08-21 17:55
Tam i tak jest pazdzierz..
- 11 1
-
2019-08-21 21:05
Ty się Orłowa czepiasz,a zobacz na Główny SKM ile już czeka.To jest dopiero ruina. (1)
- 4 4
-
2019-08-27 14:41
W Orłowie właśnie to jest ruina. Tam remont to malowanie paska na peronie na żółto i wiat, które pamiętają PRL na niebiesko!
- 1 0
-
2019-08-21 17:14
Ruch jednotorowy (3)
Witajcie opóźnione pociągi i bałagan.
- 38 8
-
2019-08-21 20:20
Po co piszesz
skoro MEVO to szczyt twoich możliwości transportowych
- 1 6
-
2019-08-21 22:48
Czyli mają nie remontować? (1)
Dziwna logika.
- 5 3
-
2019-08-22 12:28
Można remontować szybko i w sposób mniej uciążliwy. Chodzi o to że SKM bije rekordy galaktyki, jeżeli chodzi o nieudolność.
- 1 1
-
2019-08-21 17:48
Ktos sie orientuje czy na fortach jeszcze sa Techno imprezy ? ALbo gdzies w trojmiesice?
typu strobo, lampy uv i niebieskie dresy z 3ma paskami ?
(dresy nie obowiazkowo).- 11 14
-
2019-08-21 17:48
Dookoła tyle nowoczesnych i kreatywnych budynków
A tu do końca I kw. przyszłego roku możemy dopiero liczyć na umiarkowaną poprawę komfortu oczekiwania na jazdę pociągiem SKM. Nie będzie rewelacji natomiast nieznacznie poprawi się komfort czekania na kolejkę, choć znowu będzie ciasno. Peron może bardziej oświetlony. Na tablicy wyświetlane będą godziny odjazdu pociągów, ale powinny być też godziny odjazdu autobusów i trolejbusów z najbliższych przystanków.
Niepełnosprawni i matki z wózkami mogą liczyć na windy. Choć moim zdaniem powinna być przerzucona jeszcze jedna kładka łącząca PPNT z Łużycką, ponieważ tę obecną zdominują pracownicy biurowca, który ma stanąć koło stacji Paliw, a także mieszkańcy Alvarium- 23 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.