• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

SAS rozpoczyna loty do Oslo

js
30 marca 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 19:24 (30 marca 2008)
Najnowszy artykuł na ten temat Loty z Gdańska na Maderę od października 2024
Takimi boeingami SAS będzie obsługiwane połączeni lotnicze Rębiechowo-Oslo. Takimi boeingami SAS będzie obsługiwane połączeni lotnicze Rębiechowo-Oslo.

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS otwierają połączenie z Trójmiasta do Oslo. Pierwszy samolot poleci w poniedziałek 31 marca.



To już drugie miasto, po Kopenhadze, do którego SAS będzie latał z Rębiechowa.

Rejsy do stolicy Norwegii będą się odbywały maszyną Boeing 737-700, która zabiera na pokład 134 pasażerów. Wyloty z Rębiechowa w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 10.05. Podroż potrwa 1 godzinę i 35 minut.

Jak tłumaczą przedstawiciele przewoźnika powodami decyzji o otwarciu trasy były rosnące zainteresowanie podróżami z Polski do Norwegii w celach związanych z podejmowaniem pracy, wyjazdy turystyczne oraz zainteresowanie mieszkańców Skandynawii turystycznymi walorami Trójmiasta.

SAS to trzecia linia lotnicza, która z lotniska w Rębiechowie oferuje loty do norweskiej stolicy. Do tej pory latały tam linie Norwegian i WizzAir (na lotnisko Oslo Torp).
js

Opinie (26)

  • ciekawe ile (1)

    wytrzymaja ?

    • 0 0

    • mogliby przecież rowerem MisieX

      mogliby przecież rowerem MisieX:)

      • 0 0

  • super (1)

    no nareszcie zamiast trzech samolotow do roboty starcza dwa :) uwielbiam sas i te ich kanapeczki z jajkiem na pokladzie :)

    • 0 0

    • szkoda ze w klasie ekonomicznej nie ma jedzenia i nawet woda jest płatna

      • 0 0

  • "Podroż potrwa 1 godzinę i 35 minut"

    tja:-( to jest akurat równo tyle samo co podróż z moreny do sopotu:-)

    • 0 0

  • SASy są the best :)

    Lecę jutro tym lotem i jestem przekonany ze to połączenie nie upadnie bo w Norwegii jest Polaków od zatrzęsienia a w samym Oslo to już w ogóle na maxa. Tusen Takk SAS :-))

    • 0 0

  • Kosior, myślę że długo wytrzymają...

    Wytrzymają, z co najmniej kilku powodów.
    Po pierwsze ceny są naprawdę przystępne.
    Po drugie lecą do Oslo Gardermoen (czyli prawdziwe Oslo - OSL), a nie jak inne linie do Sandefjord (lub jak niektórzy wolą podawać, Oslo Torp - TRF).
    Po trzecie, jeśli Oslo nie jest stacją docelową (a w większości przypadków nie jest), to łatwiej i przede wszystkim bezpieczniej z przesiadką na dalszy lot.
    Bezpieczniej, bo możesz kupić łączony bilet do końcowego portu, przez co gdy jeden rejs się spóźni, masz zabezpieczoną dalszą podróż.
    W przypadku gdy dolatujesz np. Norwegianem i dalej innym, to gdy Norwegian się spóźni, to ten drugi lot (zazwyczaj) poprostu przepada.
    Ale uważam, że na rynku jest miejsce dla wszystkich.

    • 0 0

  • DH8Q400 (1)

    Szkoda, że Q400 (zdjęcie) już nie lata w barwach SAS.

    • 0 0

    • Latanie to jedno...

      .. ale bezpieczne posadzenie samolotu i wyhamowanie jest równie ważne, a ten model miał z tym trochę problemów ostatnio. Plus dla SAS, że wycofał te samoloty z lotów nie czekając na poważną tragedię

      • 0 0

  • super

    Nareszcie trzy samoloty do roboty.
    "Takk scal du ha" SAS

    ps. ta kanapka jest tysiac razy lepsza niz te pasztety LOT'u

    • 0 0

  • SAS ok

    Brakuje jeszcze inny tradycyjnych przewoźników jak np British Airways, który uciekł z GDN jak weszły tanie linie.

    • 0 0

  • ciekawe kiedy lo z Polski do Reykjavku (1)

    tam już prawie co drugi to Polak hehe

    • 0 0

    • Niestety...

      • 0 0

  • nie dotyczy SAS, ale Trójmiasta... (2)

    właśnie dziś podają info, jak to Łódź zafundowała sobie połączenie z Izraelem... co oznacza jednoznacznie, że miasta mają wiele do powiedzenia w sprawie połączeń

    niestety trójmiasto jest zadupiem i zachowuje się jak prowincjonalne zadupie

    • 0 0

    • (1)

      jezeli nie wiesz to lotnisko w GDN płaci za loty tanim liniom (np Ryanair za loty na wyspy dostaje dopłaty od lotniska/marszałka wojewodztwa). Pozatym Łodz jest o niebo mniejszym lotniskiem niz gdansk, ma malo lotow - a samolot do izraela akurat tam jest uzasadniony

      • 0 0

      • wybacz - ale ja wolę jeden samolot do Izraela w miejsce

        kolejnego na 'wyspy'... i nie interesuje mnie czy Gdańsk dopłaca do lotów na trasie, na której wszyscy latają - bo to jest dopiero marnotrawstwo!

        problemem w Trójmieście jest właśnie azymut lotów - bardzo monotematyczny

        • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane