- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (502 opinie)
- 2 Mogli wlepić mandat, a zmienili mu koło (44 opinie)
- 3 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (85 opinii)
- 4 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (74 opinie)
- 5 Czy opłata za wejście do kościoła ma sens? (358 opinii)
- 6 Gdynia najszczęśliwsza. "Nie płaciliśmy" (240 opinii)
SAS rozpoczyna loty do Oslo
Skandynawskie Linie Lotnicze SAS otwierają połączenie z Trójmiasta do Oslo. Pierwszy samolot poleci w poniedziałek 31 marca.
To już drugie miasto, po Kopenhadze, do którego SAS będzie latał z Rębiechowa.
Rejsy do stolicy Norwegii będą się odbywały maszyną Boeing 737-700, która zabiera na pokład 134 pasażerów. Wyloty z Rębiechowa w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 10.05. Podroż potrwa 1 godzinę i 35 minut.
Jak tłumaczą przedstawiciele przewoźnika powodami decyzji o otwarciu trasy były rosnące zainteresowanie podróżami z Polski do Norwegii w celach związanych z podejmowaniem pracy, wyjazdy turystyczne oraz zainteresowanie mieszkańców Skandynawii turystycznymi walorami Trójmiasta.
SAS to trzecia linia lotnicza, która z lotniska w Rębiechowie oferuje loty do norweskiej stolicy. Do tej pory latały tam linie Norwegian i WizzAir (na lotnisko Oslo Torp).
Opinie (26)
-
2008-03-30 19:28
ciekawe ile (1)
wytrzymaja ?
- 0 0
-
2008-03-30 21:24
mogliby przecież rowerem MisieX
mogliby przecież rowerem MisieX:)
- 0 0
-
2008-03-30 19:34
super (1)
no nareszcie zamiast trzech samolotow do roboty starcza dwa :) uwielbiam sas i te ich kanapeczki z jajkiem na pokladzie :)
- 0 0
-
2008-03-31 11:52
szkoda ze w klasie ekonomicznej nie ma jedzenia i nawet woda jest płatna
- 0 0
-
2008-03-30 20:25
"Podroż potrwa 1 godzinę i 35 minut"
tja:-( to jest akurat równo tyle samo co podróż z moreny do sopotu:-)- 0 0
-
2008-03-30 20:31
SASy są the best :)
Lecę jutro tym lotem i jestem przekonany ze to połączenie nie upadnie bo w Norwegii jest Polaków od zatrzęsienia a w samym Oslo to już w ogóle na maxa. Tusen Takk SAS :-))
- 0 0
-
2008-03-30 20:41
Kosior, myślę że długo wytrzymają...
Wytrzymają, z co najmniej kilku powodów.
Po pierwsze ceny są naprawdę przystępne.
Po drugie lecą do Oslo Gardermoen (czyli prawdziwe Oslo - OSL), a nie jak inne linie do Sandefjord (lub jak niektórzy wolą podawać, Oslo Torp - TRF).
Po trzecie, jeśli Oslo nie jest stacją docelową (a w większości przypadków nie jest), to łatwiej i przede wszystkim bezpieczniej z przesiadką na dalszy lot.
Bezpieczniej, bo możesz kupić łączony bilet do końcowego portu, przez co gdy jeden rejs się spóźni, masz zabezpieczoną dalszą podróż.
W przypadku gdy dolatujesz np. Norwegianem i dalej innym, to gdy Norwegian się spóźni, to ten drugi lot (zazwyczaj) poprostu przepada.
Ale uważam, że na rynku jest miejsce dla wszystkich.- 0 0
-
2008-03-30 20:43
DH8Q400 (1)
Szkoda, że Q400 (zdjęcie) już nie lata w barwach SAS.
- 0 0
-
2008-03-30 23:13
Latanie to jedno...
.. ale bezpieczne posadzenie samolotu i wyhamowanie jest równie ważne, a ten model miał z tym trochę problemów ostatnio. Plus dla SAS, że wycofał te samoloty z lotów nie czekając na poważną tragedię
- 0 0
-
2008-03-30 20:50
super
Nareszcie trzy samoloty do roboty.
"Takk scal du ha" SAS
ps. ta kanapka jest tysiac razy lepsza niz te pasztety LOT'u- 0 0
-
2008-03-30 21:32
SAS ok
Brakuje jeszcze inny tradycyjnych przewoźników jak np British Airways, który uciekł z GDN jak weszły tanie linie.
- 0 0
-
2008-03-30 22:08
ciekawe kiedy lo z Polski do Reykjavku (1)
tam już prawie co drugi to Polak hehe
- 0 0
-
2008-03-30 23:07
Niestety...
- 0 0
-
2008-03-30 23:26
nie dotyczy SAS, ale Trójmiasta... (2)
właśnie dziś podają info, jak to Łódź zafundowała sobie połączenie z Izraelem... co oznacza jednoznacznie, że miasta mają wiele do powiedzenia w sprawie połączeń
niestety trójmiasto jest zadupiem i zachowuje się jak prowincjonalne zadupie- 0 0
-
2008-03-31 11:57
(1)
jezeli nie wiesz to lotnisko w GDN płaci za loty tanim liniom (np Ryanair za loty na wyspy dostaje dopłaty od lotniska/marszałka wojewodztwa). Pozatym Łodz jest o niebo mniejszym lotniskiem niz gdansk, ma malo lotow - a samolot do izraela akurat tam jest uzasadniony
- 0 0
-
2008-04-01 00:38
wybacz - ale ja wolę jeden samolot do Izraela w miejsce
kolejnego na 'wyspy'... i nie interesuje mnie czy Gdańsk dopłaca do lotów na trasie, na której wszyscy latają - bo to jest dopiero marnotrawstwo!
problemem w Trójmieście jest właśnie azymut lotów - bardzo monotematyczny- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.