- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (93 opinie)
- 2 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (74 opinie)
- 3 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (430 opinii)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (38 opinii)
- 5 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (67 opinii)
- 6 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (84 opinie)
Samolot doleciał, ale bez walizek. Wszystkie bagaże zgubione
Z pełnym pokładem pasażerów, ale pustym lukiem bagażowym przyleciał z Gruzji do Gdańska samolot linii Wizz Air. Zagubiono wszystkie walizki. Przewoźnik przeprasza i informuje, że robi wszystko, by bagaże dotarły do właścicieli następnym lotem.
Aktualizacja, godz. 18:00
Poniżej oświadczenie Wizz Air:
"Wizz Air potwierdza, że z przyczyn operacyjnych bagaże z lotu nr W61730 nie zostały zabrane na pokład samolotu. Linia dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć bagaże następnym dostępnym lotem. Wizz Air szczerze przeprasza wszystkich pasażerów za zaistniałe niedogodności."
O tym, że do samolotu - opóźnionego o ok. 2 godz. - nie załadowano walizek, podróżnym powiedział na miejscu, czyli już w Gdańsku, pilot.
O sprawie jako pierwsze poinformowało Radio Gdańsk, którego dziennikarz rozmawiał z pasażerami feralnego lotu.
"Ludzie byli wściekli"
- Ludzie byli wściekli, bo byli np. podróżni z Ostródy, którzy w bagażu mieli kluczyki od samochodu, a samochód stał na płatnym parkingu przy lotnisku. Musieli organizować sobie transport. Na lotnisku w Gdańsku kazano nam wypełnić druczki o zagubionych bagażach i to wszystko. Ja w bagażu mam rzeczy osobiste, jakieś pamiątki, suszone owoce. Nie wiem, czy one wrócą w całości. Pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja, że wszystkie bagaże zaginęły - powiedziała w rozmowie z RG jedna z podróżnych.
![Dokąd latamy z Gdańska na wakacje](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/2937/150x100/2937067__c_150_0_2061_1488__kr.webp)
Pasażerów poinformowano, że mogą złożyć reklamację, oraz o tym, że Wizz Air ma 21 dni na dostarczenie im zagubionych bagaży.
Jak czytamy na stronie Wizz Air, jeśli zagubiony bagaż nie znajdzie się w ciągu 21 dni od zgłoszenia jego utraty na lotnisku docelowym, przewoźnik będzie odpowiedzialny za straty.
Wizz Air jeszcze nie odniósł się do sprawy. Gdy tylko to zrobi, opublikujemy wyjaśnienia przewoźnika.
Opinie (183) ponad 10 zablokowanych
-
2022-09-19 18:01
współczuję wszystkim pasażerom
- 4 3
-
2022-09-19 18:52
(1)
Ale ja przyniosłem podwawelska ...
- 5 1
-
2022-09-19 20:33
30 plenum spółdzielni zenum.
- 4 0
-
2022-09-19 19:25
Przecież to jest norma!
- 2 1
-
2022-09-19 19:32
Haha w bagażu miałam: jakieś pamiątki, suszone owoce
- 7 1
-
2022-09-19 20:02
Łojezusicku, ależ njus!
- 1 1
-
2022-09-19 20:08
Nie mają gdzie jeździć, tylko do Gruzji.
- 6 4
-
2022-09-19 20:25
latam z plecakiem i nie mam takich problemow
:)
- 6 0
-
2022-09-19 20:46
To te kutaisi pewnie z lotniska - to jest ich sposób
na "to czego nie mogę napisać, bo cenzura, no ale się domyślamy". Tam jest gorzej z cywilizacją niż u nas, dużo gorzej.
- 1 2
-
2022-09-19 21:04
Łajzę unikam jak ognia.
- 2 0
-
2022-09-19 21:11
klucze wsadził do bagażu? serio???
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.