- 1 Tunel czy pasy: co wybierają piesi? (170 opinii)
- 2 Nocny hałas z lotniska. Cena za rozwój? (351 opinii)
- 3 Okupacyjne losy jednego z symboli Gdyni (69 opinii)
- 4 Historia 200-letniej gdańskiej wyspy (72 opinie)
- 5 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (131 opinii)
- 6 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (427 opinii)
Śmiertelny wypadek na al. Armii Krajowej
Poważny wypadek i pożar auta na al. Armii Krajowej
Jedna osoba zginęła w wypadku czterech samochodów, do którego doszło na al. Armii Krajowej w środę, 1.06.2022 r. Prawdopodobną przyczyną tragicznego zdarzenia była zbyt duża prędkość auta, które uderzyło w samochód poszkodowanej.
Aktualizacja, godz. 12:36
Jak poinformowali policjanci, ruch na Armii Krajowej został udrożniony.
O zdarzeniu poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Strażacy potwierdzili, że doszło do wypadku czterech aut, jedno z nich stanęło w płomieniach.
- Poszkodowani zostali kierowca i pasażerka, ewakuowały ich osoby postronne. Pożar udało się ugasić, pasażerka była reanimowana - informowały służby ratunkowe.
Niestety kobiety, pasażerki płonącego auta, nie udało się uratować.
PILNE! Poważny wypadek i pożar samochodu na Armii Krajowej (153 opinie)
Prędkość przyczyną wypadku?
- Z ustaleń policjantów ruchu drogowego wynikało, że mężczyzna kierujący volvo, jadąc al. Armii Krajowej w stronę Łostowickiej, przed wiaduktem na wysokości na ul. Cedrowej, najprawdopodobniej nie dostosował prędkości do warunków ruchu, najechał na tył bmw, które na skutek siły uderzenia obróciło się wokół własnej osi, uderzyło w samochód osobowy marki hyundai a ten siłą uderzenia zderzył się z kolejnym pojazdem - toyotą. Bmw zjechało na lewe pobocze i stanęło w płomieniach - przekazała Magdalena Ciska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Tak wyglądała akcja strażaków.
Mężczyzna, 46-letni mieszkaniec z Gdańska, który najechał na bmw, był trzeźwy.
Okoliczności zdarzenia wyjaśniają policjanci. Na al. Armii Krajowej - od al. Adamowicza do Havla - występują poważne utrudnienia w ruchu.
Opinie (703) ponad 50 zablokowanych
-
2022-06-01 10:43
Opinia wyróżniona
(44)
Wyrazy współczucia dla rodziny..
- 732 12
-
2022-06-01 22:41
Corka
Dziękujemy
- 4 0
-
2022-06-01 19:24
Wiara (1)
Bóg tak chciał
- 2 2
-
2022-06-02 01:06
z cala pewnoscia
- 0 1
-
2022-06-01 16:10
A dla sku*wiela z Volvo 25 lat!
- 7 6
-
2022-06-01 12:59
Wybuch i zaplon butli z gazem (3)
Tak się kończy oszczędzanie głupiego na bezpieczeństwie.
- 6 12
-
2022-06-01 14:37
Dodam jeszcze, ze butla byla moze zamontowana we wnece na (2)
Koło zapasowe, gdzie jest strefa kontrolowanego zgniotu zaprojektowana specjalnie dla pochłonięcia energii. Kto i dlaczego wydaje zgodę na takie samobójcze przeróbki pojazdów.
- 4 11
-
2022-06-01 17:00
Zawsze tam montują butlę jakbyś nie wiedział. Więc chyba racji nie masz.
- 4 3
-
2022-06-01 16:11
Każdy wie najlepiej choć nic nie wie a snuje opowieści ze słowem ,,może"
- 6 1
-
2022-06-01 11:12
(1)
Po co takie wyrazy współczucia?, znasz tą rodzinę? To tak jak napisać kocham was wszystkich, głupie i nieprawdziwe.
- 7 37
-
2022-06-01 19:42
Jest taka cecha jak empatia, której Ty możesz nie posiadać i nie zrozumiesz.
- 13 0
-
2022-06-01 11:10
tam na moście dawno można było zawiesić świetlne tablice ostrzegające o korkach (2)
Jakby nie jechał to ostrzeżenie o zatorze na pewno by było dobrym rozwiązaniem
- 14 8
-
2022-06-01 11:18
(1)
A może wystarczy tak nie zpaierd....?
- 42 1
-
2022-06-01 12:05
Nah. To jest zbyt proste rozwiązanie.
- 14 1
-
2022-06-01 10:59
(30)
Najgorsze jest to, że sprawca i tak pewnie nie poniesie konsekwencji za morderstwo. Niestety, ale dla polaccczzzkówó- cebulaczków jazda w stylu szaleńca to lans, wręcz powód do dumy i ściągania śmierdzących gaci przez zachwycone tym blachary.
Warto podkreślić, że jako społeczeństwo ledwo co oderwane od pługa bardzo dużo jeszcze musiNajgorsze jest to, że sprawca i tak pewnie nie poniesie konsekwencji za morderstwo. Niestety, ale dla polaccczzzkówó- cebulaczków jazda w stylu szaleńca to lans, wręcz powód do dumy i ściągania śmierdzących gaci przez zachwycone tym blachary.
Warto podkreślić, że jako społeczeństwo ledwo co oderwane od pługa bardzo dużo jeszcze musi minąć czasu i zmian mentalnosciowych, aby z dziczy przejść do poziomu społeczeństwa obywatelskiego. Do tego czasu złotej wolności powinny nas oduczać mandaty, lecz niestety ich dotkliwość do jakiś żart...- 79 26
-
2022-06-01 17:28
Żałosne wypociny...
- 0 0
-
2022-06-01 13:36
Sam mentalnie jesteś ubogi skoro wyzywasz swoj naród (1)
Takie rzeczy dzieja się wszędzie
- 8 5
-
2022-06-01 15:11
A to bycie polakiem to jakiś super bonus
Czy powod do dumy bo nie wiem co tu za farmazon ciśniesz...
- 7 9
-
2022-06-01 11:52
Erazmus jako niemiec i nadczłowiek szkalujesz, pomawiasz wprowadzając rasizm i brak tolerancji dla innych. Uważasz ze jesteś lepszy rasowo jako pan świata? Może rasizm w twoim wydaniu to nie tylko chamstwo ale i brak podstawowej kultury osobistej?
- 8 10
-
2022-06-01 11:04
(25)
Widziałem reakcję sprawcy jak się dowiedział "co zrobił"... myślę, że zostanie mu to na długo i to jest w pewnym sensie też tragedia tego człowieka.
- 57 22
-
2022-06-01 11:49
To stanowczo za mało. Tylko bezwzględne wiezienie za coś takiego. (6)
- 24 12
-
2022-06-01 12:08
Dla faceta, który straci pracę, kontakt z cywilizowanym światem, a jego rodzina będzie oglądała go zza kratek wystarczy. (5)
- 22 6
-
2022-06-01 16:11
(2)
Nie pójdzie do pierdla. Zawiasy jedynie...
- 7 2
-
2022-06-01 17:55
(1)
Zawiasy to by dostał jakby przeżyła.
- 4 1
-
2022-06-02 00:06
Niekoniecznie
Był trzeźwy. A jeśli nie był karany, ma dobrą opinię, stałą pracę, rodzinę itp., to może skończyć się na zawiasach, wysokiej grzywnie i nawiązce.
- 3 1
-
2022-06-01 13:39
Dokładnie. Nawet jak z pierdla wyjdzie, to będzie mu się do końca życia śniło to co zrobił (1)
- 16 5
-
2022-06-01 16:25
Plus w papierach nasr*ne. Szybko do normalnej pracy nie wroci.
- 7 0
-
2022-06-01 11:29
Nie dziwię się mu, bo na pewno będzie siedział przynajmniej dwa lata
plus odszkodowanie dla rodziny. Życia niewinnej osoby niestety to nie zwróci.
- 30 6
-
2022-06-01 11:13
(16)
Przy policji tak płakał? Słyszałeś o krokodylich łzach?
- 25 26
-
2022-06-01 11:23
(14)
Może krokodyle, ale bardziej rozpacz , bo zapewne, jak sądzę, nie miał w zamiarze nikogo skrzywdzić.
- 41 14
-
2022-06-01 11:26
Zapie..ąc ponad dopuszczalną prędkość w terenie zabudowanym (13)
nie wiedział, że może kogoś zabić?
- 75 22
-
2022-06-01 14:19
(2)
tam nie ma obszaru zabudowanego
a dozwolona prędkość to 100 kmh
co nie zwalnia od dostosowania do warunkow i uwaznej jazdy
a nie sprawdzania messengera w trakcie jazdy- 7 2
-
2022-06-01 15:13
(1)
Tylko że przy 100 km/h prawidłowy i bezpieczny odstęp od poprzedzającego pojazdu to 50m... a nie 50 cm.
- 20 0
-
2022-06-02 06:14
Prawidłowy i bezpieczny
ale wymagany prawem tylko na ekspresówce +
- 0 0
-
2022-06-01 14:17
Tam nie ma terenu zabudowanego. (2)
Dozwolona to 100km/h. Pytanie ile miał na budziku - 200km/h ?
- 9 7
-
2022-06-01 23:43
200 ? Mysle jakby mial 200 to bmw byloby plaskie jak drzwi. Nie sadze, zeby mial wiecej niz 80? W momencie uderzenia.
- 3 3
-
2022-06-01 15:56
Miasta całe powinny być terenem zabudowanym
Poprawka przepisów
- 6 14
-
2022-06-01 13:44
(5)
Na A.K. dopuszczalne jest 100km/godz. W terenie zabudowanym 50 km/godz.
- 7 3
-
2022-06-01 22:27
Nie pisac bzdur !
Na AK jest 80 km/h od Łostowickiej do centrum a dokladniej do znaku ograniczenia do 50 kolo pohulanki, od Łostowickiej do obwodnicy jest droga dwujezdniowa przedzielona pasem zieleni po za terenem zabudowanym co daje przepisowo 100km/h (gdyby była droga jednojezdniowa to przepisowe 90) piszecie bzdury nie wiedząc w jakim miejscu doszło do wypadku albo co gorsza myślicie ze można tam jechać 100 przykre ... zacznijcie od siebie !
- 2 5
-
2022-06-01 13:56
100 km/h na AK (3)
Już dawno prędkość tam powinna zostać ograniczona do max 70 km/h. To jest ulica w mieście.
Tam zapiep**ają jak na autostradzie i jeszcze slalomy między pasami...Jak spotka się kilku takich szybkich, ale bezpiecznych (Volvo, BMW - watch out!) to się dzieje- 20 18
-
2022-06-01 14:18
100km/h jest OK. (2)
Ale jazda na zderzaczku przy 150km/h to już gruba przesada.
- 27 6
-
2022-06-01 19:32
Nie prędkość zabija, tylko... (1)
Różnica prędkości...
- 11 3
-
2022-06-02 08:18
Droga i infrastruktura zawsze mają 0km/h
Więc możesz skrócić różnicę prędkości do prędkości.
- 0 0
-
2022-06-01 11:35
Bądź dokladny
Na tym odcinku dopuszczalna prędkość to 100kmh bo jest poza obszarem zabudowanym co nie zmienia faktu że spowodował wypadek że skutkiem śmiertelnym
- 40 4
-
2022-06-01 11:18
I po co takie bzdury piszesz. Nie znasz człowieka.
- 30 15
-
2022-06-01 10:46
Opinia wyróżniona
Policja powinna częściej kontrolowac prędkość na Armii Krajowej i obwodnicy (74)
Tam mało kto jedzie z dozwoloną predkością
- 984 129
-
2022-06-02 08:53
Telefony, telefony....
50 % wypadków to pisanie SMS i czytanie w telefonie a nie kontrolowanie jazdy.
- 1 0
-
2022-06-02 04:12
Pomiar
Odcinkowy pomiar prędkości rozwiąże problem
- 0 0
-
2022-06-01 20:32
Odp. (1)
Tak i co jeszcze ....I może mandaty wlepiać po 800zł za przekroczenie o 30k m na h
- 2 0
-
2022-06-02 00:18
Tak właśnie
A co, po główkach głaskać?
- 1 0
-
2022-06-01 16:38
Widzę ze rzadko kto stosuje się do oznaczonej prędkości, jak jedziesz prawidłowo to jeszcze trąbią. Brak kultury na drodze i chamstwo. W tym jesteśmy dobrzy.
- 3 1
-
2022-06-01 15:07
pokaż mi miejsce gdzie ktoś przestrzega ograniczenia prędkości
- 5 2
-
2022-06-01 14:29
tam powinno być po 5x
5x policjanci z suszarkami na całej długości (porostawieni na różnej długości) w obie strony przez 4 tygodnie. każdy nauczyłby się korzystać z tej drogi z odpowiednią prędkością. Za każde przekroczenie prędkości - mandat wg kodeksu - nie ma zmiłuj. Potem w taki sam sposób kolejne drogi w naszym pięknym trójmieście.
- 4 3
-
2022-06-01 13:53
Raczej niezapięte pasy? Samochód mocno wiekowy i się zapalił w skutek uszkodzenia inst. paliwowej. Ale kabina pasażerska nie uszkoszona, wszystko zostało w strefach zgniotu.
- 3 1
-
2022-06-01 13:08
(1)
Problemem nie jest prędkość tylko nagła zmiana pasa przez januszy chcących wyprzedzić jadących jeszcze wolniej niż oni. Wielokrotnie jeżdżę lewym pasem i muszę ostro hamować bo jakiś janusz nagle zechce zjechać na lewy i nawet nie popatrzy w lusterko czy ktoś nie nadjeżdża. Nie prędkość lecz głupota zabija
- 5 14
-
2022-06-01 13:13
Nadmierna prędkość jest akurat zawsze problemem.
- 15 2
-
2022-06-01 11:55
policja powinna byc zdecydowanie rano jak i wieczorami, plus fotoradary, pojazdy nieoznakowane, itp..
w calym trojmiescie,zal i smutek ogarnia ale niestety takich ludzi brawurowo jezdzacych nie brakuje- 7 1
-
2022-06-01 11:23
Odcinkowy pomiar prędkości (2)
Tristar mógłby to robić. Spodziewam się ze najechał bo grzebał w telefonie
- 16 6
-
2022-06-01 11:47
(1)
Ten twój tristar za dziesiątki milionów jest już zabytkiem. Przypominam ze miał działać jako pomoc w ruchu miejskim już w 2012 roku. Wywalona kasę i mamy następnego misia ze słomy i sznurka na miarę naszych czyli Gdańskich możliwości.
- 11 0
-
2022-06-01 12:31
co ty za bajki piszesz? Przecież pokazuje ile czasu dojezdza się np. do gdyni. niepotrzebne google maps
- 1 5
-
2022-06-01 11:06
Policja na ogół ustawia się z radarem na prostym odcinku drogi, gdzie jest odcinkowe ograniczenie prędkości i łatwo złapać frajera, który nie zredukuje prędkości z 70 km/h na 50 km/h. Proste, bo jest kasa i statystyka zatrzymań. Przy szkołach i przedszkolach ich nie uświadczysz.
- 27 0
-
2022-06-01 10:59
(33)
Nie róbcie jaj, tam wcale tak nie pędzą, a jedyne zagrożenia to nieumiejętna zmiana pasa , jazda na zderzaku i dziadowskie włączanie się do ruchu na rozbiegowkach. Wszędzie tylko ta prędkość widzicie a inne przyczyny ignorujecie.
- 72 58
-
2022-06-01 11:24
Nie pędzą... (7)
jeżdżę tamtędy codziennie, jadąc 80-90 kmh wyprzedza mnie praktycznie każde auto a kierowcy wzrokiem mało mnie nie zabiją tam... Więc nie wiem jak i kiedy ty jeździsz, ale każdy tam zap..... przynajmniej 100wką jak nie lepiej...
- 45 8
-
2022-06-01 20:10
Dokładnie
Też jeżdżę codziennie i też zgodnie z przepisami ( taki trening cierpliwości). I jestem zwykle jednym z wolniejszych uczestników ruchu drogowego. I też doświadczam nienawistnych spojrzeń. Mam nowe auto - pewnie sobie myślą: kobieta- znaczy łajza za kierownicą. Ale zawsze bezpiecznie docieram do celu. Niestety znam też osobiście wielu wariatów co są pewni swojej ręki. Ale brawura to nie odwaga. I nie daje punktów do szacunku. Wręcz przeciwnie
- 7 2
-
2022-06-01 11:45
Skoro jedziesz 80-90, to nie powinni się krzywo patrzeć. Chyba ze jedziesz lewym pasem. (1)
- 23 3
-
2022-06-01 16:44
Pewnie patrzą się krzywo wyprzedzając prawym
- 7 0
-
2022-06-01 11:31
(3)
Ale tam 100 jest dozwolone..
- 38 8
-
2022-06-01 13:12
(1)
I co z tego, że jest dozwolone 100? Czy to oznacza, że zawsze muszę tyle jechać?
- 9 3
-
2022-06-01 13:48
Nie musisz
Byle zamulać prawym pasem i dać jechać 100 tym na lewym.
- 19 4
-
2022-06-01 12:30
nie zawsze. często zdarza się, że dozwolone jest 80
- 12 8
-
2022-06-01 11:07
(24)
no siedzenie na zderzaku to główny powód - ale na zderzaku siedzą często Ci co potem jadą "szybko ale bezpiecznie" - aaa no i jeszcze migają jak powaleni, jak ktoś chce wyprzedzić jadąc 100km/h czyli tyle ile można, kogoś kto jedzie ~80, bo on tam chce zasuwać, bo lewy jest od zasuwania.
- 87 8
-
2022-06-01 11:21
Lewy jest od wyprzedzania, a nie od jazdy 1km/h szybciej niż ten na prawym. (17)
Codziennie jeżdżę AK i często się zdarza że lewym pyrkamy sobie 80km/h bo jakiś mistrz kierownicy skręca w lewo w stronę Kartuskiej i od obwodnicy musi jechać lewym pasem. To samo z wyprzedzaniem. Powolna zmiana pasa, zerowa zmiana prędkości i wyprzedzam przez cały odcinek jedno auto. Mimo że do limitu jeszcze 20km/h i można by przycisnąć gaz żeby wykonać manewr wyprzedzania zgodne ze sztuką.
- 38 40
-
2022-06-01 11:53
Następny co wyznaje januszowy kodeks drogowy. (16)
Który przepis zabrania jechać lewym pasem nawet z tą samą prędkością, co samochód obok na prawym?
- 24 35
-
2022-06-01 18:24
Jak wyłapiesz mandat za jazdę lewym pasem
To poznasz ten przepis :)
- 8 1
-
2022-06-01 11:58
(8)
Ten który nakazuje jazdy najbliżej prawej krawędzi jezdni.
- 19 8
-
2022-06-01 15:05
(3)
Uważasz ze ten przepis nakazuje jazdę cały czas prawym pasem a lewym tylko wyprzedzanie? I takich mamy kierowców.
- 8 2
-
2022-06-01 15:21
(2)
"Uważasz ze ten przepis nakazuje jazdę cały czas prawym pasem a lewym tylko wyprzedzanie?" No dokładnie tak nakazuje. No chyba, że np. skręcasz w lewo, ale to też nie znaczy "jadę lewym pasem, bo za 5 km skręcam w lewo"
- 7 4
-
2022-06-01 18:07
(1)
To może wyjaśnij, po co na Grunwaldzkiej są trzy pasy? Według twojej interpretacji wszyscy powinni jechać prawym psasem i stać w korkach na prawym pasie. Po to są trzy pasy, by zwiększyć przepustowość drogi, a to wymaga ciągłego zajmowania wszystkich pasów, chyba że na prawym pasie jest pusto.
- 7 2
-
2022-06-01 18:26
Tylko że właśnie takie młotki jadą lewym a prawy pusty
- 5 0
-
2022-06-01 13:52
ale sami to z tych co od razu wlaczaja sie do ruchu na lewy pas
- 1 2
-
2022-06-01 12:42
(2)
Czy ten przepis ma gdzieś wyjątek który działa w razie wyprzedzania?
Niespodzianka - nie. Według Twojej filozofii, w ogóle nie wolno wjechać na lewy pas :D- 9 7
-
2022-06-01 13:47
(1)
Lewy nie jest dla pospólstwa, a tylko dla wybranych.
- 4 1
-
2022-06-01 14:07
BMW, Volvo, Auuu..di, stary Merc - czarne
- 2 0
-
2022-06-01 11:57
Ten o ruchu prawostronnym (5)
- 40 12
-
2022-06-01 12:40
Ten który mówi że na czterojezdniowej jezdni masz zająć jeden z dwóch pasów po prawej? (4)
Błagam, oddaj prawo jazdy zanim kogoś zabijesz.
- 15 8
-
2022-06-01 14:16
A gdzie ty w Polsce masz czterojezdniową drogę ? (3)
- 11 2
-
2022-06-01 16:03
No właśnie
- 2 0
-
2022-06-01 14:32
Na przykład na Armii Krajowej. (1)
Facepalm.
- 1 7
-
2022-06-02 00:15
AK jest dwujezdniowa.
- 2 0
-
2022-06-01 11:16
(5)
w niczym nie są lepsi kierowcy-szeryfowie jadący lewym pasem, którzy uniemożliwiają wyprzedzanie pojazdów na prawym pasie. To także powinno być surowo karane.
- 31 41
-
2022-06-01 13:51
(4)
Na lewym pasie kochany obowiazuja te same przepisy co na prawym. Jak jest dopuszczalne 100 - to 100. Wiec jak ktos jedzie lewym 100 ma Ty chcesz 200 to wybacz ale to ty masz problem a nie ten co jedzie 100
- 41 7
-
2022-06-01 14:26
(3)
hmmmm
jadac 100 na lewym tylko dla tego ze dozwolona jest 100 tak samo lamiesz przepisy jak ten co jedzie powyzej dopuszczalnej predkosci
każde łamanie przepisów jest naganne i każde powinno być karane
zarówno jazda lewym pasem jak i jazda z za dużą szybkością, bo oba są niezgodne z obowiązującymi przepisami
prawda jest taka, ze policja ma "wazniejsze" sprawy i nie egzekwuje zadnych przepisow- 8 16
-
2022-06-01 15:20
(2)
"jadac 100 na lewym tylko dla tego ze dozwolona jest 100 tak samo lamiesz przepisy jak ten co jedzie powyzej dopuszczalnej predkosci"
Możesz wyjaśnić dlaczego jadąc 100 km/h lewym pasem łamię prawo? Prawo złamię wtedy, gdy będę jechał lewym przy pustym prawym - prędkość nie ma nic do tego. Poza tym - kilkaset metrów dalej na AK jest"jadac 100 na lewym tylko dla tego ze dozwolona jest 100 tak samo lamiesz przepisy jak ten co jedzie powyzej dopuszczalnej predkosci"
Możesz wyjaśnić dlaczego jadąc 100 km/h lewym pasem łamię prawo? Prawo złamię wtedy, gdy będę jechał lewym przy pustym prawym - prędkość nie ma nic do tego. Poza tym - kilkaset metrów dalej na AK jest skrzyżowanie ze światłami, więc zasady "autostradowe" nie do końca obowiązują, a więc odpowiednio wcześnie trzeba zająć pas lewy w przypadku chęci skrętu w lewo na skrzyżowaniu...- 23 2
-
2022-06-01 16:02
W ogóle (1)
Rozważania o lewym i prawym pasie - zasady autostradowe są bezprzedmiotowe w mieście
- 7 1
-
2022-06-02 08:28
Nie są, art 16. ustawy PoRD działa wszędzie tak samo!
- 0 0
-
2022-06-01 10:59
(4)
akurat tam jest dozwolone 100km/h - problem to górka i korek za nią, przydałyby się znaki zmiennej treści w tym miejscu, takie jak przy Odrzańskiej !!!!
- 28 5
-
2022-06-01 11:55
Jeżeli jest górka i korek za nią, to nie powinno być tam dozwolone 100km/h. (1)
To nie jest krajówka która korkuje się 3x w roku na wakacje, tylko droga zatkana przynajmniej 2x dziennie.
- 22 2
-
2022-06-01 14:11
Dokładnie
Dopuszczalna prędkość już dawno do zmiany/obniżenia przez GDDiK. I ten zarządca drogi jest tu problemem, bo na drogach miasta już dawno prędkości są obniżone, a tym się nie chce
- 4 5
-
2022-06-01 11:07
To co by się przydało niektórym kierowcom to wyobraźnia (1)
- 52 2
-
2022-06-01 11:42
to też racja, kto pędzi 100km/h nie widząc co się dzieje za wzniesieniem ale znaki byłyby jakimś ułatwieniem w tym miejscu
- 18 1
-
2022-06-01 10:53
Jaka policja? (6)
Od lat nie było tak pusto pod względem patroli, kontroli trzeźwości. Jedyni co się trafiają to z suszarką w niezmienionych i najczęściej, pod względem zagrożenia, nieuzasadnionych od 30 lat lokalizacjach. Dobra zmiana intensywnie demontuje nasz kraj.
- 69 15
-
2022-06-01 12:28
jeszcze krokodyle łapią gruzy z firm budowlanych. bo to spokojna i przyjemna praca (2)
- 8 2
-
2022-06-01 12:39
Krokodyle przynajmniej robią swoją robotę. (1)
Z policją trochę słabo, jeżeli robiąc rundkę po mieście jesteś w stanie zobaczyć dosłownie setki, jak nie tysiące przypadków łamania prawa i... nic.
- 18 6
-
2022-06-01 13:38
to jedź i sam łap we dwójkę z kolegą te setki przypadków łamania prawa, ciekawe czy dacie radę, powodzenia !
- 6 9
-
2022-06-01 11:51
Były patrole i kontrolę predkosci (2)
Jakieś 2 miesiące temu jeździł nieoznakowany radiowóz i łapał tych za szybkich
- 2 9
-
2022-06-01 11:53
No właśnie. (1)
2 miesiące temu...
- 25 3
-
2022-06-01 13:46
Kilka dni temu suszyli
Od strony Gdańska tuż przy cmentarzu. Wg mnie to tam jeszcze powinni nagminnie wręczać mandaty leniwym pieszym, którzy zamiast pójść na pasy przechodzą sobie na dziko przez dwupasmówkę na cmentarz.
- 8 3
-
2022-06-01 10:49
(12)
Już jakis cebulak minusuje
- 67 36
-
2022-06-01 13:12
Prędkość nie jest problemem sama w sobie. (11)
Przy pustej drodze tam można jechać i 220....
Większym problemem jest stan techniczny samochodów + brak kultury na drodze (wymuszanie np.) To są kwestie, dla których i przy 30km/h może dojść do tragedii...- 29 95
-
2022-06-01 17:07
Wiekszym problemem jest stan twojego umyslu
Predkosc zabija i to wie wiekszosc mieszkancow cywilizowanej Europy. Wg ciebie Volvo ze zdjecia bylo w zlym stanie technicznym? Jechal nim jakis ignorant ,ktory stal sie wlasnie morderca.
- 10 2
-
2022-06-01 15:30
Dokładnie (1)
W artykule jest o niedostosowaniu prędkości do warunków a nie o przekroczeniu dozwolonej. Wyroki łatwo ferować, tymczasem volvo mogło jechać prędkością dozwoloną (tam jest 100km/h), a BMW mu zajechać lub wykonać nagły manewr ostrego hamowania, fakt obrócenia auta właśnie sugeruje, ze wciśnięty był hamulec albo uderzenie było pod kątem. Potem BMW
W artykule jest o niedostosowaniu prędkości do warunków a nie o przekroczeniu dozwolonej. Wyroki łatwo ferować, tymczasem volvo mogło jechać prędkością dozwoloną (tam jest 100km/h), a BMW mu zajechać lub wykonać nagły manewr ostrego hamowania, fakt obrócenia auta właśnie sugeruje, ze wciśnięty był hamulec albo uderzenie było pod kątem. Potem BMW zapalił się w wyniku złego stanu instalacji. Czy tak było? Nie wiem, to scenariusz alternatywny, ale tez prawdopodobny. No i w innym świetle stawia udział kierowcy volvo w zdarzeniu. Wytrzymałabym się wiec z linczem.
- 12 4
-
2022-06-01 17:13
Uderzyl w tyl BMW
Powodujac karambol 4 aut. Ocene powodu dlaczego BMW sie zapalilo zostaw strazakom domorosly znawco. Zbiornik paliwa jest z tylu auta, najazdzajac na jego tyl z duuuuza predkoscia powodujesz uszkodzenie zbiornika i przy okazji istalacji elektrycznej oraz blach. Iskry mogly wytworzyc sie z wielu zrodel. Faktem jest ze jadac szybko uderzyl w tyl auta ktore bylo przed nim powoduja smierc kobiety i za ta smierc odpowie.
- 12 1
-
2022-06-01 13:41
Kolejny pustostan się wypowiada
- 2 3
-
2022-06-01 13:24
co za bzdury pisane przez podobnego typa do tego gnoja co zabił. (6)
Czego technicznie ci brakuje na Armii Krajiwej dzbanie?
- 47 15
-
2022-06-01 13:34
Słońce moje kochane ja tylko stwierdzam fakt ;] (5)
To, że masz inną opinię to Twój problem :D
Nieważne czego brakuje - ważne, że DA SIĘ pojechać tyle bez wypadku - to FAKT.
Czytamy ze zrozumieniem.
ps.
To nie prędkość zabija tylko głupota.
Gdyby patrzył na drogę, gdyby miał nawigację z chociażby gogla (tam są korki jak byk wszystkie zawsze) to by nic się nie stało.- 16 52
-
2022-06-01 13:37
(3)
Tak się składa, że zazwyczaj wypadki powodują jadący z nadmierną prędkością. Tzw. mądrzy inaczej za kierownicą.
- 49 8
-
2022-06-01 13:40
Nie prawda. (2)
Prawdą jest, że to co napisałeś jest wpisane w policyjnych raportach.
Ale nie ma to wielkiego związku z przyczynami wypadków...
Co ma krótszą drogę hamowania przy 200km/h - oba pojadą 200 spokojnie :)
-nowa sprawna serwisowana regularnie tesla
-stare wiejskie kombi - wiadomo, o jaki samochód chodzi :)- 6 34
-
2022-06-01 14:01
Rozważania na temat jazdy 200km/h w mieście (1)
Prowadzą tylko de bille
- 51 8
-
2022-06-01 19:11
To nie było miasto, tylko armii krajowej :) Znaków się naucz.
- 7 10
-
2022-06-01 13:38
Dokładnie.
Tak samo przy takiej pogodzie - cienka warstwa wody/kropli na asfalcie to najgorsza możliwa przyczepność - poza lodem oczywiście.
Od głupoty się nie uchronisz... Niestety tym razem ktoś zabił obcą osobę a nie sam siebie :(- 20 1
-
2022-06-01 11:51
Opinia wyróżniona
Codziennie o 6:15 jadę tamtędy do pracy (55)
Na prawym pasie włączam tempomat na 100 km/h i na odcinku od Wiszących Ogrodów do Łostowickiej wyprzedza mnie kilkanaście samochodów.
To nie pierwszy, dokładnie taki sam, wypadek na tym odcinku, jednak tym razem śmiertelny.
Spóźnione do pracy GKA i GDA bije tam wszelkie granice głupoty.- 515 64
-
2022-06-02 21:46
Mieszkaniec Gdańska spowodował wypadek
Więc snobizowanie się tu nie jest trafione
- 0 0
-
2022-06-02 19:45
Jedziesz 90, nie 100 (1)
Tak dla wiadomosci, każdy pojazd w Europie ma zawyżoną prędkość na liczniku o 10 km/h
- 0 0
-
2022-06-02 20:36
Zawyżoną o 10? Ano nie - Punto 1 +8, Aveo +2, Fabia +6.
- 0 0
-
2022-06-02 05:58
(1)
Podobnie jak reszta bydła przekraczasz dozwoloną prędkość - tam jest "80"!
- 1 1
-
2022-06-02 08:25
następny co prawo jazdy znalazł w chipsach
Od obwodnicy do łostowickiej masz 100 km/h (dwupasmowa w trenie niezabudowanym). Od łostowickiej do centrum masz znak 80 km/h.
- 1 0
-
2022-06-01 23:16
kolego jak jedziesz do urzędu po socjal to nie znaczy , ze masz prace. i wątpie zebys rowerem jechał 100 km/h
- 0 2
-
2022-06-01 22:44
Kamkam
Nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora mieszkam w powiecie Kartuskim i tutaj akurat mogę powiedzieć ze kierowcy są bardziej uprzejmi niż nie jeden na blachach GD ;)
- 3 2
-
2022-06-01 20:26
Racja
Dokładnie tak,mieszkam niedaleko jeżdżę tamtędy po kilka razy dziennie,niestety pod koniec zeszłego roku dziadek nie zauważył korka ciągnącego się na 300 metrów na dwóch pasach i skasował mi furę. Szkoda gadać ludzie nie potrafią jeździć płynnie w korkach.
- 3 1
-
2022-06-01 20:14
Ty będziesz następnym powodem wypadku (4)
Bo tam jest ograniczenie do 80 km/h
- 1 1
-
2022-06-01 21:21
Między obwodnicą a łostowicka jest 100 (2)
Dopiero od łostowickiej do centrum jest 80
- 1 0
-
2022-06-02 12:08
(1)
W stronę miasta jest 80 od zjazdu z obwodnicy, w drugą stronę na ogół, ale nie zawsze, tristar podnosi do 100.
- 0 0
-
2022-06-02 12:50
W Polsce dopuszczalna prędkość
na drogach dwujezdniowych o co najmniej dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ruchu do 100 km/h
- 0 0
-
2022-06-01 21:01
Na pewno?
Nie bywam tam często, ale odcinek łostowicka - obwodnica, o którym jest komentarz na 99 procent ma ograniczenie do stowki, jak kazda droga dwujezdniowa poza obszarem zabudowanym
- 2 0
-
2022-06-01 17:22
Wypadek.
A GD to nie.Zastanow się co piszesz i przestań ludzi wrzucać do jednego wora.Na wszystkich rejestracjach są wariaci i normalni.
- 5 0
-
2022-06-01 16:41
taaaa
Taaaa Każdy Polak to złodziej i pijak a Każdy Niemiec jest bogaty i porządny .........Chłopie co Ty pier.....lisz co mają tablice i co ma to ze ktoś pochodzi z mazurskiego czy kujawskiego . Liczy się myślenie Zaraz napiszesz ze to wina Tuska
- 9 1
-
2022-06-01 16:15
Hmmm
Te GKA i GDA to niedawne GD ktore wyprowadzilo sie za miasto...
- 14 4
-
2022-06-01 15:43
Jak można nazywać kogoś głupim... (5)
Jak ustawiasz tempomat na 100km/h?
Sam jesteś głupi i tyle.
Facet najechał ewidentnie dlatego, że pruł, a do tego gapił się w telefon... W przeciwnym razie nie zabiłby.- 14 1
-
2022-06-02 03:22
Po prostu (4)
Tam jest dozwolone 100 km/h
- 0 1
-
2022-06-02 06:03
(3)
Tam jast dozwolone 80!!!
- 1 1
-
2022-06-02 08:22
miedzy obwodnicą a łostowicką jest 100 km/h (2)
znawca się znalazł
- 0 1
-
2022-06-02 12:07
(1)
W stronę obwodnicy tristar rutynowo podnosi do 100, ale w stronę miasta jest 80.
- 0 0
-
2022-06-02 12:50
W Polsce dopuszczalna prędkość
na drogach dwujezdniowych o co najmniej dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ruchu do 100 km/h
Znaku ograniczenia tam nie ma.- 1 0
-
2022-06-01 15:36
lewy pas (4)
Ja tez codziennie jeżdżę i wiele jest takich jeżdżących od Wiszących Ogrodów do Łostowickiej właśnie ok 100 km///h lewym pasem a jak się wyprzedza prawym to przyspieszają. Szkoda człowieka każdego lecz naprawdę nauczcie się ludzie jeździć....
- 6 11
-
2022-06-01 21:20
Mrugnij mi tylko światłami cwaniaku (2)
to na światłach z łostowicką pozbędziesz się lusterek
- 0 4
-
2022-06-01 21:31
Wtedy parówo nie będziesz wstanie zasiąść z powrotem za kierownicą. (1)
- 5 1
-
2022-06-02 08:22
Przekonaj się
zapraszam
- 0 0
-
2022-06-01 17:44
patologia
nie chwalę, że zajmuje ciągle lewy pas, ale czy nie widzisz tu hipokryzji? czy to on powoduje tą niebezpieczną sytuacje czy ty? Pomyśl logicznie.... Jeżeli gościowi się spieszy jak każdemu rano, a ty chcesz złamać przepisy i wyprzedzić go (potencjalnie spowodować, że to ty nie on przejedzie na następnych światłach) to wg mnie ty jesteś problemem.
nie chwalę, że zajmuje ciągle lewy pas, ale czy nie widzisz tu hipokryzji? czy to on powoduje tą niebezpieczną sytuacje czy ty? Pomyśl logicznie.... Jeżeli gościowi się spieszy jak każdemu rano, a ty chcesz złamać przepisy i wyprzedzić go (potencjalnie spowodować, że to ty nie on przejedzie na następnych światłach) to wg mnie ty jesteś problemem. jedź zgodnie z przepisami a dopiero potem wymagaj tego od innych. chcesz, żeby inni trzymali się przepisów, żebyś ty mógł je łamiąc swobodnie płynąć w gąszczu? witek sprytek :)
- 13 1
-
2022-06-01 15:28
(1)
Twoje 100 km/h nie lepsze.
- 8 4
-
2022-06-01 19:44
Dozwolone, wiec lepsze
- 5 2
-
2022-06-01 14:36
(1)
Abstrahując od rejestracji to rzeczywiście prawda. Mało kto jedzie tam 100 km/h, szczególnie w stronę Gdańska.
- 18 1
-
2022-06-01 16:13
Ja jeżdżę 80 i jest ok
- 8 0
-
2022-06-01 14:09
Przestań trolować , wypadek spowodował GD (3)
Masz jeszcze coś do dodania, podniecasz się w obliczu tragedi. Im lepsza fura, zwłaszcza osobników z Gdańska tym zerowa kultura i brak wyobraźni. Taka prawda.
- 19 6
-
2022-06-01 14:28
(2)
Mieszkaniec Gdańska. Pewnie wcześniej zamieszkiwał Warmińsko-Mazurskie bagna.
- 11 18
-
2022-06-01 15:21
To Orunia jest na Mazurach? (1)
- 9 7
-
2022-06-01 21:00
Mozna tak powiedziec
- 2 0
-
2022-06-01 13:35
Koleś z Volvo powinien na12 lat do paki trafić
I płacić do końca życia rodzinie zmarłej co miesiąc odpowiednią sumę. Takich i**otów powinni na stałe eliminować z dróg
- 64 5
-
2022-06-01 13:31
(5)
Nie musisz ustawiać na 100, możesz na 60, 70, 90. Moduł sterowania się od tego nie zepsuje. Sądzę, że 80-90 byłoby także najbardziej optymalne co do zużycia paliwa, zrób coś dla swojego portfela i planety.
To jest coś co nie przestanie mnie zadziwiać u ludzi. Czarny napis na białym tle z czerwonym obramowaniem to nie nakaz, nie musiszNie musisz ustawiać na 100, możesz na 60, 70, 90. Moduł sterowania się od tego nie zepsuje. Sądzę, że 80-90 byłoby także najbardziej optymalne co do zużycia paliwa, zrób coś dla swojego portfela i planety.
To jest coś co nie przestanie mnie zadziwiać u ludzi. Czarny napis na białym tle z czerwonym obramowaniem to nie nakaz, nie musisz jechać tyle ile jest tam napisane. To jest wartość która oznacza do jakiej prędkości możemy maksymalnie poruszać się pojazdem (tak, możemy, nie musimy). Przy czym jest to wartość określana dla idealnych warunków atmosferycznych, warunków drogowych oraz umiejętności. Do tego dochodzi nasza fizjonomia (bardzo dobre samopoczucie), w 100% sprawny pojazd.
Zakładam, że każdy dałby sobie maksimum w każdej zmiennej powyżej. Jak jednak pokazują statystyki z naszych dróg to spore grono kierowców mocno przecenia siebie.- 34 44
-
2022-06-02 00:21
"byłoby także najbardziej optymalne"
Nie byłoby, bo to sprzeczność. Albo "najbardziej", albo "optymalne".
- 2 0
-
2022-06-01 21:01
Nie przesadzaj, 60 na 100
To też niebezpieczna prędkość przy normalnych warunkach pogodowych. Ryzyko że ktoś najedzie na d*pe
- 5 2
-
2022-06-01 14:23
Dopóki (2)
kierofczyki generalnie nie zrozumieją, że teren miasta nie jest miejscem do osiągania dużych prędkości, dopóty będą tu wypisywać mądrości o szybkim lewym itp.
Tu powinny być kampanie edukacyjne miast, rządu oraz zdecydowane spowolnienie ulic środkami technicznymi.
Szybko to można na autostradzie- 27 13
-
2022-06-02 06:00
Nie szybko tylko góra 140!
- 0 0
-
2022-06-01 15:47
To tak do końca nie teren miasta...
tylko zad*pie.
Ale fakt - tam ludzie prują jakby mieli 10 żyć.
A tutaj jeden fagas pozbawił niewinną osobę życia.- 17 5
-
2022-06-01 12:57
(12)
Patrz, że tym razem wyjątkowo był to mieszkaniec Gdańska.
- 44 12
-
2022-06-01 15:29
Może od niedawna?
- 2 2
-
2022-06-01 15:06
Tylko rejestracja, a jak znam zycie (10)
To zapewne naplywowy z mazur lub (...)ujawsko pomorskiego.
- 22 47
-
2022-06-01 20:58
I co z tego? Winą są korki i brak możliwości szybkiego dotarcia do pracy (PKM, autobusy, tramwaje). Niby mieszkasz 10 km od granicy Gdańska, a pociągiem z Malborka jest szybciej.
- 6 3
-
2022-06-01 16:12
To nie znasz
- 2 0
-
2022-06-01 15:45
Tak... (2)
Bo "rodowity" gdańszczanin jest najlepszy.
Taki regionalny szowinizm jest chory.
Rejestracja była GD i to o niczym nie świadczy. To równie dobrze mógł być leasing - co najmniej 1 bank ma siedzibę w Gdańsku.- 21 3
-
2022-06-02 17:17
Leasing może mieć teraz dowolne tablice ;-)
- 1 0
-
2022-06-01 20:59
Wystarczy oddział firmy leasingowej.
- 3 0
-
2022-06-01 15:25
(2)
A wiesz ilu rodowitych gdańszan ma GKA? W ogóle nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby wiązać tablicę rejestracyjną z kierowcą.
- 48 10
-
2022-06-01 19:27
(1)
Przypatrz się jak jeżdżą z gka, gwe, itd albo łebki z tuningu albo ekipa remontowa starym trupem albo dorobkiewicz w AMG itd Oczywiście asów z GD tez nie brakuje
- 10 8
-
2022-06-02 17:15
Codziennie widzę jak jeżdżą "łebki" z tablicami GD obwodnicą
Czy któryś z was wielkomieszczan wie co to prawy pas???!!! Qr.wa prawy pas pusty, i cały sznur the.bili z wielkomiejskimi tablicami ciągnie się lewym pasem. Jeden na zderzaku drugiemu. O przysłowiowej 50 w obszarze zabudowanym nawet nie ma co wspominać. Próbowałeś kiedyś jechać z taką prędkością życiowy fajtłapo???? Więc przestań pier.dolić proszę jak jeżdżą inni, a patrz tylko na siebie i na swoje czyny!!!
- 8 1
-
2022-06-01 15:18
Oczywiście, oczywiscie (1)
I ty, i poprzednik żyjecie urojeniami, ze wypadki powodują wszyscy z wyjątkiem gdańszczan. To się leczy, wiesz?
- 62 10
-
2022-06-01 16:42
prawda
Dla Ciebie plus . Zaraz napiszą że to wina Tuska ha ha ha
- 17 4
-
2022-06-01 14:57
Dzień Dziecka (1)
Współczuję dzieciom tej Pani,jeżeli miała.Ten dzień będzie dla nich na zawsze najsmutniejszym dniem nawet jak będą staruszkami.
- 26 1
-
2022-06-01 16:16
To samo pomyślałam. Pewno jechała do pracy...
- 4 0
Wszystkie opinie
-
2022-06-01 09:46
dziwne (20)
Jakim cudem doszło do czołówki na jednokierunkowych dwupasmówkach???
- 10 236
-
2022-06-01 10:42
A gdzie jest mowa o czołówce?
- 52 0
-
2022-06-01 10:42
Przeczytaj artykuł
to się dowiesz
- 34 3
-
2022-06-01 10:43
najechał... obróciło... czytaj uważnie
- 30 0
-
2022-06-01 10:43
Czytałeś artykuł ? Czy tak na pałe sobie piszesz?
- 30 0
-
2022-06-01 10:44
Przeczytaj jeszcze raz, może uda się zrozumieć.
- 27 0
-
2022-06-01 10:44
(4)
Czytałeś opis? W tył BMW uderzylo Volvo z taką siłą, że BMW obróciło wokół wlasnej osi i jadący Hyundai uderzył w przód BMW
- 23 0
-
2022-06-01 10:54
(2)
Trzy razy czytałam artykuł i nie ma nić o tym, że Hyundai uderzył w BWM.
Volvo najechało w tył BMW, które obróciło się wokół własnej osi i uderzyło w auto marki Hyundai a ten zderzył się z Toyotą.- 1 3
-
2022-06-01 12:22
cytuję:
volvo, jadąc al. Armii Krajowej w stronę Łostowickiej, przed wiaduktem na wysokości na ul. Cedrowej, najprawdopodobniej nie dostosował prędkości do warunków ruchu, najechał na tył bmw, które na skutek siły uderzenia obróciło się wokół własnej osi, uderzyło w samochód osobowy marki hyundai a ten siłą uderzenia zderzył się z kolejnym pojazdem - toyotą
- 1 0
-
2022-06-02 06:52
Podaję rozwiązanie.
Myślę, że kluczem jest tutaj "czytałam".
- 1 3
-
2022-06-02 11:14
Po fakcie
Czytałem ze zrozumieniem. Nie napisano, że Hundai uderzył w przód BMW , tylko w poprzedzającą go Toyotę. BMW po obrocie o 180 stopni mogło jedynie uderzyć Hundaya tyłem, bo gdyby uderzył go przodem nastąpiło by przekazenie energi uderzenia i nie doszłoby do obrotu. Jedyne sensowne wyjasnienie sytuacji, że to Volvo poprawiło uderzając ponownie w przód bmw. bmw nie stanęło od razu w płomieniach. Jechałem tamtędy wczoraj chwilę po wypadku i wyglądało to początkowo na zwykłą stłuczkę w korku. Policja już tam była.
- 0 0
-
2022-06-01 10:45
Czytanie ze zrozumieniem. Mówi to Panu coś?
- 2 0
-
2022-06-01 10:49
Pomijając to, że tu nikt pod prąd nie jechał,
to nie jest niespotykana rzecz i na autostradach czy drogach szybkiego ruchu się zdarza, że ktoś jedzie w złym kierunku.
- 2 0
-
2022-06-01 10:52
20-to procentowa matura, po deformie Zalewskiej i Czarnka?
Czytać nauczyli, ale zrozumienie tekstu to już za dużo?- 19 5
-
2022-06-01 10:57
Cud ???
To nie cud, to pozbawieni rozumu i wyobraźni kierowcy.
Brak myślenia to choroba narodowa....szkoda tylko , że zbiera takie żniwa:(((((- 8 1
-
2022-06-01 10:59
Dziwne to to, że nie potrafiąc czytać ze zrozumieniem, (1)
potrafisz pisać. Dziwne
- 5 0
-
2022-06-01 16:55
Pisanie głosowe, może chociaż Google go toleruje.
- 1 0
-
2022-06-01 11:15
Puknij sie w czoło i zrozumiesz
- 1 0
-
2022-06-01 17:51
Czołówka ????
A gdzie przeczytałeś , że to czołówka ? Przeczytaj artykuł.
- 0 0
-
2022-06-01 22:13
Właśnie przez takie umysłowe ciamajdy ja ty są wypadki
- 1 0
-
2022-06-02 06:51
Czytaj!
Jakbyś czytał zamiast tylko oglądać obrazki to byś zauważył fragment: "bmw (...) obróciło się wokół własnej osi"
- 0 0
-
2022-06-01 10:43
Wyrazy współczucia dla Rodziny. (2)
- 52 2
-
2022-06-01 11:02
A dlaczego wielką literą? To jakaś nazwa własna ta "Rodzina"?
- 5 9
-
2022-06-01 14:03
jak bmw blokowało lewy pas to wina bmw..
- 1 7
-
2022-06-01 10:43
Opinia wyróżniona
(44)
Wyrazy współczucia dla rodziny..
- 732 12
-
2022-06-01 10:59
(30)
Najgorsze jest to, że sprawca i tak pewnie nie poniesie konsekwencji za morderstwo. Niestety, ale dla polaccczzzkówó- cebulaczków jazda w stylu szaleńca to lans, wręcz powód do dumy i ściągania śmierdzących gaci przez zachwycone tym blachary.
Warto podkreślić, że jako społeczeństwo ledwo co oderwane od pługa bardzo dużo jeszcze musi minąć czasu i zmian mentalnosciowych, aby z dziczy przejść do poziomu społeczeństwa obywatelskiego. Do tego czasu złotej wolności powinny nas oduczać mandaty, lecz niestety ich dotkliwość do jakiś żart...- 79 26
-
2022-06-01 11:04
(25)
Widziałem reakcję sprawcy jak się dowiedział "co zrobił"... myślę, że zostanie mu to na długo i to jest w pewnym sensie też tragedia tego człowieka.
- 57 22
-
2022-06-01 11:13
(16)
Przy policji tak płakał? Słyszałeś o krokodylich łzach?
- 25 26
-
2022-06-01 11:18
I po co takie bzdury piszesz. Nie znasz człowieka.
- 30 15
-
2022-06-01 11:23
(14)
Może krokodyle, ale bardziej rozpacz , bo zapewne, jak sądzę, nie miał w zamiarze nikogo skrzywdzić.
- 41 14
-
2022-06-01 11:26
Zapie..ąc ponad dopuszczalną prędkość w terenie zabudowanym (13)
nie wiedział, że może kogoś zabić?
- 75 22
-
2022-06-01 11:35
Bądź dokladny
Na tym odcinku dopuszczalna prędkość to 100kmh bo jest poza obszarem zabudowanym co nie zmienia faktu że spowodował wypadek że skutkiem śmiertelnym
- 40 4
-
2022-06-01 13:44
(5)
Na A.K. dopuszczalne jest 100km/godz. W terenie zabudowanym 50 km/godz.
- 7 3
-
2022-06-01 13:56
100 km/h na AK (3)
Już dawno prędkość tam powinna zostać ograniczona do max 70 km/h. To jest ulica w mieście.
Tam zapiep**ają jak na autostradzie i jeszcze slalomy między pasami...Jak spotka się kilku takich szybkich, ale bezpiecznych (Volvo, BMW - watch out!) to się dzieje- 20 18
-
2022-06-01 14:18
100km/h jest OK. (2)
Ale jazda na zderzaczku przy 150km/h to już gruba przesada.
- 27 6
-
2022-06-01 19:32
Nie prędkość zabija, tylko... (1)
Różnica prędkości...
- 11 3
-
2022-06-02 08:18
Droga i infrastruktura zawsze mają 0km/h
Więc możesz skrócić różnicę prędkości do prędkości.
- 0 0
-
2022-06-01 22:27
Nie pisac bzdur !
Na AK jest 80 km/h od Łostowickiej do centrum a dokladniej do znaku ograniczenia do 50 kolo pohulanki, od Łostowickiej do obwodnicy jest droga dwujezdniowa przedzielona pasem zieleni po za terenem zabudowanym co daje przepisowo 100km/h (gdyby była droga jednojezdniowa to przepisowe 90) piszecie bzdury nie wiedząc w jakim miejscu doszło do wypadku albo co gorsza myślicie ze można tam jechać 100 przykre ... zacznijcie od siebie !
- 2 5
-
2022-06-01 14:17
Tam nie ma terenu zabudowanego. (2)
Dozwolona to 100km/h. Pytanie ile miał na budziku - 200km/h ?
- 9 7
-
2022-06-01 15:56
Miasta całe powinny być terenem zabudowanym
Poprawka przepisów
- 6 14
-
2022-06-01 23:43
200 ? Mysle jakby mial 200 to bmw byloby plaskie jak drzwi. Nie sadze, zeby mial wiecej niz 80? W momencie uderzenia.
- 3 3
-
2022-06-01 14:19
(2)
tam nie ma obszaru zabudowanego
a dozwolona prędkość to 100 kmh
co nie zwalnia od dostosowania do warunkow i uwaznej jazdy
a nie sprawdzania messengera w trakcie jazdy- 7 2
-
2022-06-01 15:13
(1)
Tylko że przy 100 km/h prawidłowy i bezpieczny odstęp od poprzedzającego pojazdu to 50m... a nie 50 cm.
- 20 0
-
2022-06-02 06:14
Prawidłowy i bezpieczny
ale wymagany prawem tylko na ekspresówce +
- 0 0
-
2022-06-01 11:29
Nie dziwię się mu, bo na pewno będzie siedział przynajmniej dwa lata
plus odszkodowanie dla rodziny. Życia niewinnej osoby niestety to nie zwróci.
- 30 6
-
2022-06-01 11:49
To stanowczo za mało. Tylko bezwzględne wiezienie za coś takiego. (6)
- 24 12
-
2022-06-01 12:08
Dla faceta, który straci pracę, kontakt z cywilizowanym światem, a jego rodzina będzie oglądała go zza kratek wystarczy. (5)
- 22 6
-
2022-06-01 13:39
Dokładnie. Nawet jak z pierdla wyjdzie, to będzie mu się do końca życia śniło to co zrobił (1)
- 16 5
-
2022-06-01 16:25
Plus w papierach nasr*ne. Szybko do normalnej pracy nie wroci.
- 7 0
-
2022-06-01 16:11
(2)
Nie pójdzie do pierdla. Zawiasy jedynie...
- 7 2
-
2022-06-01 17:55
(1)
Zawiasy to by dostał jakby przeżyła.
- 4 1
-
2022-06-02 00:06
Niekoniecznie
Był trzeźwy. A jeśli nie był karany, ma dobrą opinię, stałą pracę, rodzinę itp., to może skończyć się na zawiasach, wysokiej grzywnie i nawiązce.
- 3 1
-
2022-06-01 11:52
Erazmus jako niemiec i nadczłowiek szkalujesz, pomawiasz wprowadzając rasizm i brak tolerancji dla innych. Uważasz ze jesteś lepszy rasowo jako pan świata? Może rasizm w twoim wydaniu to nie tylko chamstwo ale i brak podstawowej kultury osobistej?
- 8 10
-
2022-06-01 13:36
Sam mentalnie jesteś ubogi skoro wyzywasz swoj naród (1)
Takie rzeczy dzieja się wszędzie
- 8 5
-
2022-06-01 15:11
A to bycie polakiem to jakiś super bonus
Czy powod do dumy bo nie wiem co tu za farmazon ciśniesz...
- 7 9
-
2022-06-01 17:28
Żałosne wypociny...
- 0 0
-
2022-06-01 11:10
tam na moście dawno można było zawiesić świetlne tablice ostrzegające o korkach (2)
Jakby nie jechał to ostrzeżenie o zatorze na pewno by było dobrym rozwiązaniem
- 14 8
-
2022-06-01 11:18
(1)
A może wystarczy tak nie zpaierd....?
- 42 1
-
2022-06-01 12:05
Nah. To jest zbyt proste rozwiązanie.
- 14 1
-
2022-06-01 11:12
(1)
Po co takie wyrazy współczucia?, znasz tą rodzinę? To tak jak napisać kocham was wszystkich, głupie i nieprawdziwe.
- 7 37
-
2022-06-01 19:42
Jest taka cecha jak empatia, której Ty możesz nie posiadać i nie zrozumiesz.
- 13 0
-
2022-06-01 12:59
Wybuch i zaplon butli z gazem (3)
Tak się kończy oszczędzanie głupiego na bezpieczeństwie.
- 6 12
-
2022-06-01 14:37
Dodam jeszcze, ze butla byla moze zamontowana we wnece na (2)
Koło zapasowe, gdzie jest strefa kontrolowanego zgniotu zaprojektowana specjalnie dla pochłonięcia energii. Kto i dlaczego wydaje zgodę na takie samobójcze przeróbki pojazdów.
- 4 11
-
2022-06-01 16:11
Każdy wie najlepiej choć nic nie wie a snuje opowieści ze słowem ,,może"
- 6 1
-
2022-06-01 17:00
Zawsze tam montują butlę jakbyś nie wiedział. Więc chyba racji nie masz.
- 4 3
-
2022-06-01 16:10
A dla sku*wiela z Volvo 25 lat!
- 7 6
-
2022-06-01 19:24
Wiara (1)
Bóg tak chciał
- 2 2
-
2022-06-02 01:06
z cala pewnoscia
- 0 1
-
2022-06-01 22:41
Corka
Dziękujemy
- 4 0
-
2022-06-01 10:44
(3)
;(
- 13 0
-
2022-06-01 13:29
Mam pytanie dot. zapłonu.Dlaczego poprez uderzenie bmw zapaliło sie? (2)
Czy akurat ta marka jest łatwopalna, czy przy takim uderzeniu,każde auto by sie paliło?
- 2 0
-
2022-06-01 14:06
Gaz
LPG
- 2 1
-
2022-06-01 16:52
typowe dla instalacji gazowej
to powinno być zakazane
- 1 0
-
2022-06-01 10:44
Volvo (23)
Pan w suvie volvo ładnie musiał grzać, bo bmw zdemolowane, i jedna osoba zmarła. Za taką jazdę powinno się sądzić, jak za zabójstwo.
- 506 12
-
2022-06-01 10:45
Zabijanie autem to przywilej (3)
Nic tego nie zmieni w tym kraju.
- 50 6
-
2022-06-01 11:13
Doktryna Neumanna obejmuje POlityków, adwokatów jak i celebrytów "antypisu" (2)
Taką mamy rzeczywistość IIIRP
- 13 31
-
2022-06-01 11:46
Nie.skończ kłamać.
Obowiązuje doktryna Dudusia:
Uniewinnienie przed wydaniem prawomocnego wyroku.
Taki doktorat wasz prezydencik ma z prawa,tak do niego dotarło to o czym sie uczył.
Kolejna doktryna, teraz Pąsowego Zbynia jest taka:
Min sprawiedliwosci i prokurator generalny to może być ta sama osoba!
Czy można bardziej przegiąć?!- 34 2
-
2022-06-01 12:25
Doktryna Neumanna obejmuje "Pis-iorków"
i sitwę sędziowską jak Pawłowicz
- 10 4
-
2022-06-01 10:47
Dokładnie!!!!
- 13 3
-
2022-06-01 10:49
Przecież na tym odcinku co chwilę ktoś ciśnie
ile fabryka dała. Jak na torze wyścigowym.
- 43 4
-
2022-06-01 11:20
Czyli grozi mu 10 lat (4)
A dostanie 2 w zawiasach....
Wiele rzeczy powinno się robić, ale nie w Polsce. Tutaj bogaty ma dobrze i może wszystko.
Tak przywalić by zabić to musiał gapić się w telefon. Założę się, ze zgubił.- 19 2
-
2022-06-01 11:53
8 lat nie 10.
- 1 0
-
2022-06-01 12:46
(2)
Za zabicie człowieka nie dostanie zawiasów, chyba, że przedstawi zaświadczenie, że ma pomroczność jasną.
- 2 3
-
2022-06-01 13:24
W Gdańsku może.
- 6 0
-
2022-06-02 00:28
Dostanie
Obstawiam, że dostanie 3 na 5, zakaz prowadzenia i wysoką grzywnę.
- 1 0
-
2022-06-01 11:29
Dlaczego nikt nie wziął pod uwagę zajechania? (3)
Może bmw zajechało drogę volvo, zmieniając w ostatniej chwili pas?
A że nikt nie dostosowuje prędkości do pasa na jaki chce wjechać, tylko zjeżdża i później się rozpędza, tak właśnie mogło być.
Różnica prędkości zrobiła swoje.
To jest zmora naszych dróg wielopasmowych bo lusterka są tylko do malowania.
Patrząc na zniszczenia volvo, mam wrażenie ze go raczej delikatnie stuknąl.- 20 39
-
2022-06-01 11:48
Może dlatego, że było mnóstwo świadków i opowiedzieli co się wydarzyło.
- 45 3
-
2022-06-01 12:27
nie zmyślaj, jak ktoś grzeje 2 x tyle co jest dozwolone to sa takie efekty (1)
to nie autostrada a miasto!
- 23 3
-
2022-06-01 14:30
SUVy tak jeżdżą
To małe czołgi, mocne silniki kuszą
- 5 2
-
2022-06-01 11:43
(1)
a Volvo ledwo co tknięte, nawet elektronika dalej działa. systemy bezpieczeństwa zadziałały
- 6 10
-
2022-06-01 12:28
nie prawda cały przód rozbity a bmw po prostu jeszcze walnęło też w poprzedzajacy pojazd
dlatego ma i przód i tył i jeszcze na dodatek spłonęło
- 11 0
-
2022-06-01 11:53
No wiesz, Volvo - bezpieczne auto (1)
- 5 9
-
2022-06-01 12:58
Wiadomo made in china musi być pancerne.
- 7 0
-
2022-06-01 13:02
Dokładnie.
- 0 0
-
2022-06-01 14:19
U nas wolą karać rowerzystów po piwku
Więcej kasy z tego jest.
- 4 3
-
2022-06-01 15:30
Vs
Weź pod uwagę Volvo prawie nowe, marka sama w sobie najbezpieczniejsza w śród producentów, kontra 20-sto kilku letnie BMW, na pewno lekko zmęczone życiem, takie auta nie mają łatwego.
Widać rezultat...- 7 1
-
2022-06-02 13:40
Inna sprawa że w tym bmw zginąć można było przy byle jakim zdarzeniu. To że stanęło w płomieniach pokazuje jak skandalicznym był stan tego pojazdu.
- 0 2
-
2022-06-01 10:45
(14)
Spieszył się pan ważny w swoim Volvo na leasing omówić kolejny wałek, jak można mieć tak ludzkie zdrowie i życie za nic?
Co on robił że nie widział stojącego/ hamującego samochodu? Gdzie te wszystkie nowoczesne systemy?- 240 28
-
2022-06-01 10:48
jak ktoś ma auto i pieniadze to od razu wg ideologi pis vałek (4)
to zadzwoń do swojego premiera który interesy na działkach z kościołem robi albo zobacz jakim jaguarem jeździ proboszcz na Chełmie
- 41 35
-
2022-06-01 11:22
Nie (3)
Ale w 80% tak.
Po co ludzie biorą auta w leasing - by walić w wałek państwo -by nie płacić podatków.- 17 32
-
2022-06-01 11:32
ale ty jesteś tępy
zauważ że leasing się płaci to taki inny rodzaj kredytu, dom też kupujesz za gotówkę.
Boże jak ja nie nawidzę takich tępych ludzi myślących, że jak ktoś ma auto w leasing to za darmo.
masz chociaż maturę im..lu?- 42 14
-
2022-06-01 12:28
Rober
Durniejszej wypowiedzi nie słyszałem
- 10 2
-
2022-06-01 14:06
Jak można być tak głupim...
..i potem takie osobniki jak Ty idą na wybory i decydują o przyszłości kraju i wtedy mamy to co mamy.. zawistny @#%& bez jakichkolwiek sukcesów w życiu, żerujący na innych i czekający na swój socjal !!!
- 12 6
-
2022-06-01 11:02
Znając życie pisał smsa do niuni.
- 39 4
-
2022-06-01 11:27
(1)
Volvo to te auta, ktore rzekomo mialy same hamowac w okolicach szkol, a systemy nie zadzialaly jak wjezdzal komus w d*pe. Tfu.
- 25 1
-
2022-06-01 15:00
I hamują, ale tylko poniżej bodajże 70 km/h. Przy szkołach się tak szybko nie jeździ.
- 8 1
-
2022-06-01 16:59
To się da wyłączyć, może dochamowywanie go wkurzało.
- 1 3
-
2022-06-01 17:27
Bydło (1)
Bydło dostało samochód i ma was wszystkich w d--e . Dostanie 5 lat w zawieszeniu na 3.
- 6 2
-
2022-06-02 00:31
Raczej odwrotnie
3 na 5
- 1 0
-
2022-06-01 23:45
Ten Pan (1)
Ten Pan był pierwszą osobą, która rzuciła się do pomocy rannej, reanimacji. Błagał zespół ambulansu (być może to był tylko transport) o pomoc w ratowaniu tej osoby.
- 1 0
-
2022-06-02 00:38
Mądry Polak po szkodzie...
Taka postawa po zdarzeniu zapewne zostanie wzięta pod uwagę przez sąd, ale co z tego. Przez głupotę zabił człowieka, a tego już się nie da odkręcić żadną skruchą czy żalem. Nie mówię, że trzeba go ukamienować. Zapewne to zupełnie przeciętny, normalny facet, którego wyrzuty sumienia będą dręczyły przez resztę życia. Mnie by dręczyły.
- 10 0
-
2022-06-02 09:28
Gd
W telefonie komórkowym, po co patrzeć na drogę jak na Facebooku są nowe focie.
- 1 0
-
2022-06-01 10:46
Statystycznie kierowcy Volvo są jednymi z groźniejszych uczestników ruchu (16)
Ciekawe, że utarło się to samo o marce BMW. Volvo takie bezpieczne, ale tylko dla siedzących w środku.
- 87 37
-
2022-06-01 10:54
Skąd te statystyki? (3)
można prosić o źródło lub link
- 24 4
-
2022-06-01 10:57
volvotakiebezpiecznieajednaknie kropka peel
wystarczy?
- 4 14
-
2022-06-01 11:01
Wpisz sobie u wujka google
statystyki wypadków volvo. np. pierwszy wynik Auto-Swiat
- 11 2
-
2022-06-01 12:25
to są statystyki z ubezpieczalni
volvo mają średnio najwyższe stawki. Też ten artykuł kiedyś czytałem. Linku ci nie dam bo to było kilka lat temu.
- 5 0
-
2022-06-01 10:55
Volvo to chińszczyzna (3)
to tak samo jakby kupić sobie Xiaomi
- 13 17
-
2022-06-01 11:58
(2)
a jednak to volvo cały a bmw skasowany i spalony
- 11 2
-
2022-06-01 12:26
(1)
to bmw mogłoby być ojcem tego volvo
- 8 1
-
2022-06-01 12:55
Dziadkiem nawet
- 4 0
-
2022-06-01 11:00
(3)
Kierowcy BMW nie są najgroźniejsi, tylko większość to buraki
- 14 2
-
2022-06-01 11:02
(2)
buraki i bezkarkowce.
- 10 1
-
2022-06-01 11:10
(1)
Inwazyjna wieś
- 7 2
-
2022-06-01 13:00
Ciekawe imię i nazwisko...
- 1 0
-
2022-06-01 11:01
Statystycznie 95% komentujących
Nie powininno wogóle dostac prawa głosu bo wypisuje głupoty i wprowadza dezinformację
- 10 2
-
2022-06-01 11:25
100% racji (2)
Bardzo mocno się z tym zgadzam. Zazwyczaj wymuszają pierwszeństwo i przekraczają prędkość kierowcy Volvo. Dziwne ale to są fakty.
- 5 5
-
2022-06-01 12:00
(1)
może dlatego, ze maja w nim poczucie bezpieczeństwa, widać na tym przykładzie jak po wypadku wygląda Volvo a jak BMW
- 4 2
-
2022-06-01 12:30
volvo z tamtych lat też wyglądałoby podobnie. Masz tu zderzenie technologii z lat 90 ze współczesną. Z resztą trudno tutaj cokolwiek oceniać. BMW dostało w tył, a tam nawet we współczesnych pojazdach strefy zgniotu są słabsze niż z przodu.
- 4 1
-
2022-06-01 10:46
Opinia wyróżniona
Policja powinna częściej kontrolowac prędkość na Armii Krajowej i obwodnicy (74)
Tam mało kto jedzie z dozwoloną predkością
- 984 129
-
2022-06-01 10:49
(12)
Już jakis cebulak minusuje
- 67 36
-
2022-06-01 13:12
Prędkość nie jest problemem sama w sobie. (11)
Przy pustej drodze tam można jechać i 220....
Większym problemem jest stan techniczny samochodów + brak kultury na drodze (wymuszanie np.) To są kwestie, dla których i przy 30km/h może dojść do tragedii...- 29 95
-
2022-06-01 13:24
co za bzdury pisane przez podobnego typa do tego gnoja co zabił. (6)
Czego technicznie ci brakuje na Armii Krajiwej dzbanie?
- 47 15
-
2022-06-01 13:34
Słońce moje kochane ja tylko stwierdzam fakt ;] (5)
To, że masz inną opinię to Twój problem :D
Nieważne czego brakuje - ważne, że DA SIĘ pojechać tyle bez wypadku - to FAKT.
Czytamy ze zrozumieniem.
ps.
To nie prędkość zabija tylko głupota.
Gdyby patrzył na drogę, gdyby miał nawigację z chociażby gogla (tam są korki jak byk wszystkie zawsze) to by nic się nie stało.- 16 52
-
2022-06-01 13:37
(3)
Tak się składa, że zazwyczaj wypadki powodują jadący z nadmierną prędkością. Tzw. mądrzy inaczej za kierownicą.
- 49 8
-
2022-06-01 13:40
Nie prawda. (2)
Prawdą jest, że to co napisałeś jest wpisane w policyjnych raportach.
Ale nie ma to wielkiego związku z przyczynami wypadków...
Co ma krótszą drogę hamowania przy 200km/h - oba pojadą 200 spokojnie :)
-nowa sprawna serwisowana regularnie tesla
-stare wiejskie kombi - wiadomo, o jaki samochód chodzi :)- 6 34
-
2022-06-01 14:01
Rozważania na temat jazdy 200km/h w mieście (1)
Prowadzą tylko de bille
- 51 8
-
2022-06-01 19:11
To nie było miasto, tylko armii krajowej :) Znaków się naucz.
- 7 10
-
2022-06-01 13:38
Dokładnie.
Tak samo przy takiej pogodzie - cienka warstwa wody/kropli na asfalcie to najgorsza możliwa przyczepność - poza lodem oczywiście.
Od głupoty się nie uchronisz... Niestety tym razem ktoś zabił obcą osobę a nie sam siebie :(- 20 1
-
2022-06-01 13:41
Kolejny pustostan się wypowiada
- 2 3
-
2022-06-01 15:30
Dokładnie (1)
W artykule jest o niedostosowaniu prędkości do warunków a nie o przekroczeniu dozwolonej. Wyroki łatwo ferować, tymczasem volvo mogło jechać prędkością dozwoloną (tam jest 100km/h), a BMW mu zajechać lub wykonać nagły manewr ostrego hamowania, fakt obrócenia auta właśnie sugeruje, ze wciśnięty był hamulec albo uderzenie było pod kątem. Potem BMW zapalił się w wyniku złego stanu instalacji. Czy tak było? Nie wiem, to scenariusz alternatywny, ale tez prawdopodobny. No i w innym świetle stawia udział kierowcy volvo w zdarzeniu. Wytrzymałabym się wiec z linczem.
- 12 4
-
2022-06-01 17:13
Uderzyl w tyl BMW
Powodujac karambol 4 aut. Ocene powodu dlaczego BMW sie zapalilo zostaw strazakom domorosly znawco. Zbiornik paliwa jest z tylu auta, najazdzajac na jego tyl z duuuuza predkoscia powodujesz uszkodzenie zbiornika i przy okazji istalacji elektrycznej oraz blach. Iskry mogly wytworzyc sie z wielu zrodel. Faktem jest ze jadac szybko uderzyl w tyl auta ktore bylo przed nim powoduja smierc kobiety i za ta smierc odpowie.
- 12 1
-
2022-06-01 17:07
Wiekszym problemem jest stan twojego umyslu
Predkosc zabija i to wie wiekszosc mieszkancow cywilizowanej Europy. Wg ciebie Volvo ze zdjecia bylo w zlym stanie technicznym? Jechal nim jakis ignorant ,ktory stal sie wlasnie morderca.
- 10 2
-
2022-06-01 10:53
Jaka policja? (6)
Od lat nie było tak pusto pod względem patroli, kontroli trzeźwości. Jedyni co się trafiają to z suszarką w niezmienionych i najczęściej, pod względem zagrożenia, nieuzasadnionych od 30 lat lokalizacjach. Dobra zmiana intensywnie demontuje nasz kraj.
- 69 15
-
2022-06-01 11:51
Były patrole i kontrolę predkosci (2)
Jakieś 2 miesiące temu jeździł nieoznakowany radiowóz i łapał tych za szybkich
- 2 9
-
2022-06-01 11:53
No właśnie. (1)
2 miesiące temu...
- 25 3
-
2022-06-01 13:46
Kilka dni temu suszyli
Od strony Gdańska tuż przy cmentarzu. Wg mnie to tam jeszcze powinni nagminnie wręczać mandaty leniwym pieszym, którzy zamiast pójść na pasy przechodzą sobie na dziko przez dwupasmówkę na cmentarz.
- 8 3
-
2022-06-01 12:28
jeszcze krokodyle łapią gruzy z firm budowlanych. bo to spokojna i przyjemna praca (2)
- 8 2
-
2022-06-01 12:39
Krokodyle przynajmniej robią swoją robotę. (1)
Z policją trochę słabo, jeżeli robiąc rundkę po mieście jesteś w stanie zobaczyć dosłownie setki, jak nie tysiące przypadków łamania prawa i... nic.
- 18 6
-
2022-06-01 13:38
to jedź i sam łap we dwójkę z kolegą te setki przypadków łamania prawa, ciekawe czy dacie radę, powodzenia !
- 6 9
-
2022-06-01 10:59
(33)
Nie róbcie jaj, tam wcale tak nie pędzą, a jedyne zagrożenia to nieumiejętna zmiana pasa , jazda na zderzaku i dziadowskie włączanie się do ruchu na rozbiegowkach. Wszędzie tylko ta prędkość widzicie a inne przyczyny ignorujecie.
- 72 58
-
2022-06-01 11:07
(24)
no siedzenie na zderzaku to główny powód - ale na zderzaku siedzą często Ci co potem jadą "szybko ale bezpiecznie" - aaa no i jeszcze migają jak powaleni, jak ktoś chce wyprzedzić jadąc 100km/h czyli tyle ile można, kogoś kto jedzie ~80, bo on tam chce zasuwać, bo lewy jest od zasuwania.
- 87 8
-
2022-06-01 11:16
(5)
w niczym nie są lepsi kierowcy-szeryfowie jadący lewym pasem, którzy uniemożliwiają wyprzedzanie pojazdów na prawym pasie. To także powinno być surowo karane.
- 31 41
-
2022-06-01 13:51
(4)
Na lewym pasie kochany obowiazuja te same przepisy co na prawym. Jak jest dopuszczalne 100 - to 100. Wiec jak ktos jedzie lewym 100 ma Ty chcesz 200 to wybacz ale to ty masz problem a nie ten co jedzie 100
- 41 7
-
2022-06-01 14:26
(3)
hmmmm
jadac 100 na lewym tylko dla tego ze dozwolona jest 100 tak samo lamiesz przepisy jak ten co jedzie powyzej dopuszczalnej predkosci
każde łamanie przepisów jest naganne i każde powinno być karane
zarówno jazda lewym pasem jak i jazda z za dużą szybkością, bo oba są niezgodne z obowiązującymi przepisami
prawda jest taka, ze policja ma "wazniejsze" sprawy i nie egzekwuje zadnych przepisow- 8 16
-
2022-06-01 15:20
(2)
"jadac 100 na lewym tylko dla tego ze dozwolona jest 100 tak samo lamiesz przepisy jak ten co jedzie powyzej dopuszczalnej predkosci"
Możesz wyjaśnić dlaczego jadąc 100 km/h lewym pasem łamię prawo? Prawo złamię wtedy, gdy będę jechał lewym przy pustym prawym - prędkość nie ma nic do tego. Poza tym - kilkaset metrów dalej na AK jest skrzyżowanie ze światłami, więc zasady "autostradowe" nie do końca obowiązują, a więc odpowiednio wcześnie trzeba zająć pas lewy w przypadku chęci skrętu w lewo na skrzyżowaniu...- 23 2
-
2022-06-01 16:02
W ogóle (1)
Rozważania o lewym i prawym pasie - zasady autostradowe są bezprzedmiotowe w mieście
- 7 1
-
2022-06-02 08:28
Nie są, art 16. ustawy PoRD działa wszędzie tak samo!
- 0 0
-
2022-06-01 11:21
Lewy jest od wyprzedzania, a nie od jazdy 1km/h szybciej niż ten na prawym. (17)
Codziennie jeżdżę AK i często się zdarza że lewym pyrkamy sobie 80km/h bo jakiś mistrz kierownicy skręca w lewo w stronę Kartuskiej i od obwodnicy musi jechać lewym pasem. To samo z wyprzedzaniem. Powolna zmiana pasa, zerowa zmiana prędkości i wyprzedzam przez cały odcinek jedno auto. Mimo że do limitu jeszcze 20km/h i można by przycisnąć gaz żeby wykonać manewr wyprzedzania zgodne ze sztuką.
- 38 40
-
2022-06-01 11:53
Następny co wyznaje januszowy kodeks drogowy. (16)
Który przepis zabrania jechać lewym pasem nawet z tą samą prędkością, co samochód obok na prawym?
- 24 35
-
2022-06-01 11:57
Ten o ruchu prawostronnym (5)
- 40 12
-
2022-06-01 12:40
Ten który mówi że na czterojezdniowej jezdni masz zająć jeden z dwóch pasów po prawej? (4)
Błagam, oddaj prawo jazdy zanim kogoś zabijesz.
- 15 8
-
2022-06-01 14:16
A gdzie ty w Polsce masz czterojezdniową drogę ? (3)
- 11 2
-
2022-06-01 14:32
Na przykład na Armii Krajowej. (1)
Facepalm.
- 1 7
-
2022-06-02 00:15
AK jest dwujezdniowa.
- 2 0
-
2022-06-01 16:03
No właśnie
- 2 0
-
2022-06-01 11:58
(8)
Ten który nakazuje jazdy najbliżej prawej krawędzi jezdni.
- 19 8
-
2022-06-01 12:42
(2)
Czy ten przepis ma gdzieś wyjątek który działa w razie wyprzedzania?
Niespodzianka - nie. Według Twojej filozofii, w ogóle nie wolno wjechać na lewy pas :D- 9 7
-
2022-06-01 13:47
(1)
Lewy nie jest dla pospólstwa, a tylko dla wybranych.
- 4 1
-
2022-06-01 14:07
BMW, Volvo, Auuu..di, stary Merc - czarne
- 2 0
-
2022-06-01 13:52
ale sami to z tych co od razu wlaczaja sie do ruchu na lewy pas
- 1 2
-
2022-06-01 15:05
(3)
Uważasz ze ten przepis nakazuje jazdę cały czas prawym pasem a lewym tylko wyprzedzanie? I takich mamy kierowców.
- 8 2
-
2022-06-01 15:21
(2)
"Uważasz ze ten przepis nakazuje jazdę cały czas prawym pasem a lewym tylko wyprzedzanie?" No dokładnie tak nakazuje. No chyba, że np. skręcasz w lewo, ale to też nie znaczy "jadę lewym pasem, bo za 5 km skręcam w lewo"
- 7 4
-
2022-06-01 18:07
(1)
To może wyjaśnij, po co na Grunwaldzkiej są trzy pasy? Według twojej interpretacji wszyscy powinni jechać prawym psasem i stać w korkach na prawym pasie. Po to są trzy pasy, by zwiększyć przepustowość drogi, a to wymaga ciągłego zajmowania wszystkich pasów, chyba że na prawym pasie jest pusto.
- 7 2
-
2022-06-01 18:26
Tylko że właśnie takie młotki jadą lewym a prawy pusty
- 5 0
-
2022-06-01 18:24
Jak wyłapiesz mandat za jazdę lewym pasem
To poznasz ten przepis :)
- 8 1
-
2022-06-01 11:24
Nie pędzą... (7)
jeżdżę tamtędy codziennie, jadąc 80-90 kmh wyprzedza mnie praktycznie każde auto a kierowcy wzrokiem mało mnie nie zabiją tam... Więc nie wiem jak i kiedy ty jeździsz, ale każdy tam zap..... przynajmniej 100wką jak nie lepiej...
- 45 8
-
2022-06-01 11:31
(3)
Ale tam 100 jest dozwolone..
- 38 8
-
2022-06-01 12:30
nie zawsze. często zdarza się, że dozwolone jest 80
- 12 8
-
2022-06-01 13:12
(1)
I co z tego, że jest dozwolone 100? Czy to oznacza, że zawsze muszę tyle jechać?
- 9 3
-
2022-06-01 13:48
Nie musisz
Byle zamulać prawym pasem i dać jechać 100 tym na lewym.
- 19 4
-
2022-06-01 11:45
Skoro jedziesz 80-90, to nie powinni się krzywo patrzeć. Chyba ze jedziesz lewym pasem. (1)
- 23 3
-
2022-06-01 16:44
Pewnie patrzą się krzywo wyprzedzając prawym
- 7 0
-
2022-06-01 20:10
Dokładnie
Też jeżdżę codziennie i też zgodnie z przepisami ( taki trening cierpliwości). I jestem zwykle jednym z wolniejszych uczestników ruchu drogowego. I też doświadczam nienawistnych spojrzeń. Mam nowe auto - pewnie sobie myślą: kobieta- znaczy łajza za kierownicą. Ale zawsze bezpiecznie docieram do celu. Niestety znam też osobiście wielu wariatów co są pewni swojej ręki. Ale brawura to nie odwaga. I nie daje punktów do szacunku. Wręcz przeciwnie
- 7 2
-
2022-06-01 10:59
(4)
akurat tam jest dozwolone 100km/h - problem to górka i korek za nią, przydałyby się znaki zmiennej treści w tym miejscu, takie jak przy Odrzańskiej !!!!
- 28 5
-
2022-06-01 11:07
To co by się przydało niektórym kierowcom to wyobraźnia (1)
- 52 2
-
2022-06-01 11:42
to też racja, kto pędzi 100km/h nie widząc co się dzieje za wzniesieniem ale znaki byłyby jakimś ułatwieniem w tym miejscu
- 18 1
-
2022-06-01 11:55
Jeżeli jest górka i korek za nią, to nie powinno być tam dozwolone 100km/h. (1)
To nie jest krajówka która korkuje się 3x w roku na wakacje, tylko droga zatkana przynajmniej 2x dziennie.
- 22 2
-
2022-06-01 14:11
Dokładnie
Dopuszczalna prędkość już dawno do zmiany/obniżenia przez GDDiK. I ten zarządca drogi jest tu problemem, bo na drogach miasta już dawno prędkości są obniżone, a tym się nie chce
- 4 5
-
2022-06-01 11:06
Policja na ogół ustawia się z radarem na prostym odcinku drogi, gdzie jest odcinkowe ograniczenie prędkości i łatwo złapać frajera, który nie zredukuje prędkości z 70 km/h na 50 km/h. Proste, bo jest kasa i statystyka zatrzymań. Przy szkołach i przedszkolach ich nie uświadczysz.
- 27 0
-
2022-06-01 11:23
Odcinkowy pomiar prędkości (2)
Tristar mógłby to robić. Spodziewam się ze najechał bo grzebał w telefonie
- 16 6
-
2022-06-01 11:47
(1)
Ten twój tristar za dziesiątki milionów jest już zabytkiem. Przypominam ze miał działać jako pomoc w ruchu miejskim już w 2012 roku. Wywalona kasę i mamy następnego misia ze słomy i sznurka na miarę naszych czyli Gdańskich możliwości.
- 11 0
-
2022-06-01 12:31
co ty za bajki piszesz? Przecież pokazuje ile czasu dojezdza się np. do gdyni. niepotrzebne google maps
- 1 5
-
2022-06-01 11:55
policja powinna byc zdecydowanie rano jak i wieczorami, plus fotoradary, pojazdy nieoznakowane, itp..
w calym trojmiescie,zal i smutek ogarnia ale niestety takich ludzi brawurowo jezdzacych nie brakuje- 7 1
-
2022-06-01 13:08
(1)
Problemem nie jest prędkość tylko nagła zmiana pasa przez januszy chcących wyprzedzić jadących jeszcze wolniej niż oni. Wielokrotnie jeżdżę lewym pasem i muszę ostro hamować bo jakiś janusz nagle zechce zjechać na lewy i nawet nie popatrzy w lusterko czy ktoś nie nadjeżdża. Nie prędkość lecz głupota zabija
- 5 14
-
2022-06-01 13:13
Nadmierna prędkość jest akurat zawsze problemem.
- 15 2
-
2022-06-01 13:53
Raczej niezapięte pasy? Samochód mocno wiekowy i się zapalił w skutek uszkodzenia inst. paliwowej. Ale kabina pasażerska nie uszkoszona, wszystko zostało w strefach zgniotu.
- 3 1
-
2022-06-01 14:29
tam powinno być po 5x
5x policjanci z suszarkami na całej długości (porostawieni na różnej długości) w obie strony przez 4 tygodnie. każdy nauczyłby się korzystać z tej drogi z odpowiednią prędkością. Za każde przekroczenie prędkości - mandat wg kodeksu - nie ma zmiłuj. Potem w taki sam sposób kolejne drogi w naszym pięknym trójmieście.
- 4 3
-
2022-06-01 15:07
pokaż mi miejsce gdzie ktoś przestrzega ograniczenia prędkości
- 5 2
-
2022-06-01 16:38
Widzę ze rzadko kto stosuje się do oznaczonej prędkości, jak jedziesz prawidłowo to jeszcze trąbią. Brak kultury na drodze i chamstwo. W tym jesteśmy dobrzy.
- 3 1
-
2022-06-01 20:32
Odp. (1)
Tak i co jeszcze ....I może mandaty wlepiać po 800zł za przekroczenie o 30k m na h
- 2 0
-
2022-06-02 00:18
Tak właśnie
A co, po główkach głaskać?
- 1 0
-
2022-06-02 04:12
Pomiar
Odcinkowy pomiar prędkości rozwiąże problem
- 0 0
-
2022-06-02 08:53
Telefony, telefony....
50 % wypadków to pisanie SMS i czytanie w telefonie a nie kontrolowanie jazdy.
- 1 0
-
2022-06-01 10:46
(14)
Znowu ktoś zginął przez przyglupa- pirata drogowego. Śmieszne jest to, że jako społeczeństwo na dorobku nadal wszędzie musimy tłuc się autem doznając istnej nobilitacji, jednocześnie szrot działa na korzyść sprawcy, bo w naszym ustawodawstwie wystarczy dokonać morderstwa nie nożem, ale za pomocą szrota- wtedy sprawca jest praktycznie bezkarny i śmieje się ludziom w twarz. Polaaactwo to ogólnie dzicz, ucywilizują ja tylko wysokie mandaty i dotkliwe kary. A tak wystarczy być synem prawnika lub celebryta, żeby zabijać autem emerytki, jednocześnie nie posiadając bez prawa jazdy...
- 196 29
-
2022-06-01 11:05
Lubię taką pogardę dla Polski (11)
Bo oczywiście na tak zwanym Zachodzie ludzie nie tłuką się autami, nie powodują wypadków i zupełnie w nich nie giną. Natomiast wymiar sprawiedliwości działa idealnie i jeśli ktoś np. wymorduje 77 osób w Oslo i okolicach, to bez wątpliwości zostanie przykładnie ukarany. Przykład zaściankowego, stereotypowego myślenia, który ma w poważaniu fakty. Polaaaactwo dzicz, bo był wypadek na Armii Krajowej, za to świat - klękajmy i uczmy się.
- 26 12
-
2022-06-01 11:09
(4)
na tzw Zachodzie przestrzega się prędkości dozwolonej, inaczej mandaty po kilkanaście tys zł ....
- 19 7
-
2022-06-01 11:28
No to przestrzega się czy mandaty? (2)
Czy może na pięknym Zachodzie jedno nie wyklucza drugiego?
- 6 6
-
2022-06-01 12:31
hehe dokładnie
z resztą u nas mandaty też są teraz wysokie
- 3 5
-
2022-06-02 00:41
Przestrzega się, bo są wysokie mandaty. Czego nie rozumiesz?
- 0 1
-
2022-06-01 17:42
Jakoś w niemczech tegi nie zauważyłem
- 0 0
-
2022-06-01 11:11
(1)
Porównując kulturę drogowa cebulakow do zachodu, nie masz nawet co porównywać. Polacy jako społeczeństwo na dorobku i ledwo co oderwane od pługa zachowują się fatalnie i bez myślenia.
- 15 11
-
2022-06-01 11:58
Znowu cały się zaplułeś.
Ahahahaha.
- 8 10
-
2022-06-01 11:44
Norwegia (3)
Jeśli podajesz argumenty to bądź dokladny W 2021 roku w 5,5mln Norwegii na drogach zginęły 95 osób to w Polsce powinno zginąć około 700 a zginęło 2200 A gościu Brejwik to już zaburzenia osobowości i nijak się ma.z wypadkami na drodze
- 9 3
-
2022-06-01 12:07
A jak tam drogi panie np. w Stanach? (2)
42,915 ofiar śmiertelnych w 2021 roku, ponad 10% wzrostu od 2020. Tam też Polaki-Cebulaki na dorobku sieją śmierć? Czy może trzymamy się twardo przykładu Norwegii - kraju większego od Polski o populacji Warszawy i okolic, gdzie często trudno kogoś na drodze zabić poza samym sobą?
- 8 8
-
2022-06-01 14:34
(1)
Podaj ilość mieszkańców do ilości pojazdów i dróg i będziesz miał odpowiedź Ale i tak weź poprawkę na nagły 10% wzrost w 2020 w vUSA
- 2 2
-
2022-06-01 17:43
W Norwegii puste drogi
- 2 0
-
2022-06-01 12:49
wybrałeś nietrafioną analogię. Porównałeś wypadek ze skutkiem śmiertelnym z umyślnym zabójstwem. O ile skutek jest ten sam to przyczyny inne. Umyślne zabójstwo wiąże się z większym stopniem demoralizacji niż głupota i lekkomyślność. Dlatego jest podział i inne kwalifikacje czynów bo resocjalizacja takich ludzi jest różna. Mordercy którzy dokonują czynu z premedytacją potrzebują jej więcej. Taki czyn jak delikwenta z volvo jest bliższy raczej nieodpowiedzialnemu obchodzeniu się z naładowaną bronią w wyniku którego ktoś ginie a nie zabójstwu zamierzonemu
- 6 6
-
2022-06-02 01:03
blokada antyspamowa
- 0 0
-
2022-06-01 10:47
Gdzie sa radiowozy policyjne (17)
Ktore powinny patrolowac ulice???to co sie dzieje na drogach jest niewyobrażalne!!przekraczanie predkosci,rozmowy przez telefon podczas jazdy,ti jakaś masakra.Bezkarność na drogach osiągnęła apogeum
- 215 18
-
2022-06-01 10:57
Obwodnica
Telefony to najgorsza zmora, jadąć obwodnicą codziennie praktycznie co trzeci uczestnik albo rozmawia albo pisze na telefoni i w ogóle nie zwraca uwagi na to co się dzieje na drodze :/
- 22 0
-
2022-06-01 11:00
(3)
Jest dużo wakatów. Zapraszamy.
- 8 12
-
2022-06-01 11:48
ikea (1)
Czego mozna być pewnym? Ze bedziecie siedziec w radiowozie przed Ikea gdzie nie pamietam od kiedy nie było wypadku! Spokoina praca , ilość mandatów odpykane . Powodzenia
- 15 3
-
2022-06-01 20:39
Stoją tam bo takie właśnie dzbany na 60km/h zapierdzielają 100
- 2 1
-
2022-06-01 11:49
Nie stać was.
- 1 1
-
2022-06-01 11:01
Bezkarność kierujących pojazdami widać na Morskiej (3)
w Gdyni. Po wprowadzeniu nowego taryfikatora mandatów 80% kierowców jeździło prawidłowo i spokojnie a 20% nie. Teraz powrót do starych przyzwyczajeń 80% jedzie ile fabryka dała a 20% zgodnie z przepisami. Nie mówiąc o wyścigach pomiędzy autami i motocyklami. Wszystko przez brak Policji m.innymi na tej drodze.
- 16 1
-
2022-06-01 11:11
(2)
bo nie wysokość mandatu sprawi że ludzie zaczną respektować prawo, a nieuchronność kary. Dlatego podwyższanie mandatów nie działa i jest zwykłym skokiem na kase.
- 16 2
-
2022-06-01 12:28
Aha. (1)
To wyobraź sobie taka sytuacje. Za każde wykroczenie dostajesz karę, absolutnie kazde, kara jest nieuchronna. Ale jej wysokosc to tylko 1 grosz.
- 4 5
-
2022-06-01 17:30
no i w tydzień zabiorą ci prawko za punkty
- 2 0
-
2022-06-01 11:49
i jazda bez swiatel mijania w deszczu!!!
- 6 0
-
2022-06-01 12:58
Wystawiają mandaty za złe parkowanie, bo im zaspamowaliście skrzynki.
- 1 2
-
2022-06-01 15:00
Jakim cudem oni to zrobili. Przecież tam o tej porze stoi się w 5km korku
Tak czy owak współczucie dla rodziny zmarłej.- 1 0
-
2022-06-01 19:57
(1)
Tak powinien pojsc siedzic jak za morderstwo ta kobieta ktora zginela to moja mama ktora jechala do szpitala na badania bo wygrala walke z rakiem nie daruje mu tego
- 3 0
-
2022-06-02 00:48
Przykro mi
I rozumiem Twój gniew. Sprawca z pewnością poniesie karę, ale najgorsza kara to wyrzuty sumienia, które będą go dręczyć.
- 2 1
-
2022-06-01 20:39
Gdzie są fotoradary?
- 1 1
-
2022-06-01 22:37
Za ta kase chetnych brak
- 0 0
-
2022-06-02 09:57
Jak to gdzie?
Jest taki domek w stolicy co go pilnują. Bo tam mieszka Pan którego wszyscy kochają. Nasze Największe Dobro.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.