- 1 Biegli zbadali list Grzegorza Borysa (115 opinii)
- 2 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (304 opinie)
- 3 Paragon grozy za kurs taksówką (450 opinii)
- 4 Osiedle zamiast KFC w Sopocie (91 opinii)
- 5 3 tys. miejsc pochówków za 18,5 mln zł (15 opinii)
- 6 W tej bibliotece wypożyczysz narzędzia (7 opinii)
Śmiertelny wypadek po pościgu w Gdańsku. Zginęli 16- i 17-latek
W około 20 minut przejechali ok. 40 kilometrów z Wejherowa do Gdańska. W pościgu brali udział policjanci z różnych komisariatów w Trójmieście. 16-letni kierowca i 17-letni pasażer auta, które uciekało przed policją, zginęli po tym, jak pojazd uderzył w drzewo. Wydarzenia rozegrały się w nocy, z wtorku na środę, 29.05.2024 r., na al. Zwycięstwa, na wysokości Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Kryminalni szacują, że audi, którym uciekali młodzi mężczyźni, poruszało się z prędkością 150 km/h.
- W szpitalu zmarł 17-letni pasażer rozbitego auta. Dwie ofiary śmiertelne
- Auto jechało ok. 150 km/h. W 20 minut z Wejherowa do Gdańska. Kierowca miał 16 lat
- Policja: braliśmy udział w pościgu
- Pościg na al. Zwycięstwa w Gdańsku. Auto uciekało z wyłączonymi światłami
W szpitalu zmarł 17-letni pasażer rozbitego auta. Dwie ofiary śmiertelne
Aktualizacja, godz. 9:00
Znamy kolejne szczegóły tragicznego wypadku.
Jak informuje kom. Karina Kamińska z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, do pościgu dołączyli policjanci z Gdyni, którzy próbowali zatrzymać kierowcę na al. Niepodległości w Sopocie. Kierowca audi próbował zepchnąć policjantów z drogi poprzez nagłą zmianę pasa ruchu, czym zmusił ich do gwałtownego hamowania.
- Pościg zakończył się w Gdańsku, tam kierujący audi, prawdopodobnie chcąc uniknąć zderzenia z prawidłowo jadącym innym kierującym, stracił panowanie nad pojazdem, wpadł w poślizg i uderzył w drzewo, a jego pojazd dachował - precyzuje policjantka.
Policjanci natychmiast przystąpili do udzielania pomocy kierowcy i pasażerowi pojazdu, pomimo podjętej reanimacji 16-letni kierowca poniósł śmierć, w szpitalu zmarł 17-letni pasażer pojazdu.
Obaj zmarli nastolatkowie byli obywatelami Ukrainy.
Policjanci pracowali na miejscu zdarzenia pod nadzorem prokuratora, zabezpieczono nagrania z kamer nasobnych policjantów, prowadzone są szczegółowe ustalenia, które pozwolą na wyjaśnienie jego okoliczności.
Auto jechało ok. 150 km/h. W 20 minut z Wejherowa do Gdańska. Kierowca miał 16 lat
- Dziś, 15 minut po północy, w Wejherowie policjanci ruchu drogowego przy użyciu sygnałów świetlnych i dźwiękowych podjęli próbę zatrzymania do kontroli drogowej pojazd marki Audi A4, którego kierujący nie zastosował się do wydawanych sygnałów, przyspieszył i odjechał w kierunku Redy. Kierujący uciekał z dużą prędkością ulicami Gdyni, Sopotu, a następnie Gdańska, gdzie stracił panowanie nad pojazdem, uderzył w drzewo, a pojazd dachował - mówi kom. Karina Kamińska z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku.
Kierujący audi pomimo reanimacji poniósł śmierć na miejscu, pasażer pojazdu przewieziony został do szpitala. Policjanci pracowali na miejscu zdarzenia pod nadzorem prokuratora, a obecnie prowadzą szczegółowe ustalenia, które pozwolą na wyjaśnienie jego okoliczności.
Jak nieoficjalnie ustaliliśmy, policjanci szacują, że kierowca poruszał się z prędkością ok. 150 km/h. W ciągu 20 minut dotarł z Wejherowa - gdzie rozpoczął się pościg - do Gdańska.
Auto miało przekraczać skrzyżowania na czerwonym świetle i stwarzać duże zagrożenie na drodze. Samochód z dwoma młodymi mężczyznami próbowano zatrzymać w związku z tym, że miał wyłączone światła.
Tożsamość młodych mężczyzn jest potwierdzana. Nieoficjalnie usłyszeliśmy, że kierowca, który zginął, mógł mieć ok. 16 lat.
Policja: braliśmy udział w pościgu
Aktualizacja, godz. 7:12
Jak oficjalnie potwierdzają policjanci z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, faktycznie auto było ścigane przez funkcjonariuszy. Więcej informacji wkrótce.
Jako pierwsi o sprawie poinformowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za przesłane sygnały.
Pościg zakończony zderzeniem auta z drzewem , Grunwaldzką na wys. Uniwersytetu med. (84 opinie)
Pościg na al. Zwycięstwa w Gdańsku. Auto uciekało z wyłączonymi światłami
Z relacji internautów wynikało, że samochód - z wyłączonymi światłami - miał uciekać przed policją. Ostatecznie jednak pościg zakończył się na jednym z drzew. Zginął ok. 20-letni mężczyzna. Drugi - jak informują strażacy - nieprzytomny został zabrany do szpitala.
Na miejscu było pięć radiowozów policji. Pytania o szczegóły akcji wysłaliśmy policjantom. Na tę chwilę informacja o pościgu nie została oficjalnie potwierdzona.
Miejsca
Opinie (990) ponad 300 zablokowanych
-
2024-05-29 10:40
Opinia wyróżniona
Pościg (19)
Mieszkam przy ulicy śląskiej w Gdyni i z okna widziałem próbę zatrzymania przez policję w sensie takim, że dali sygnał do kontroli ale się nie zatrzymał i po 10 minutach w stronę Gdańska pędził właśnie a za nim 4 radiowozy
- 104 12
-
2024-05-29 23:46
zzzzz
Gdzie można wysyłać pieniądze na leczenie poszkodowanego drzewa?
- 2 1
-
2024-05-29 12:40
Widziałeś z okna pościg przez 10min? Chyba najlepszy widok w 3mieście masz... (3)
...
- 19 4
-
2024-05-29 14:01
Poscig (1)
Mówiłem że przy ulicy śląskiej na stacji w kierunku Wejherowa słyszałem sygnał policyjny do kontroli później usłyszałem jak w stronę Wejherowa jechał i policja goniła po 10 minutach musiał gdzieś się zawrócić i jechał w stronę Gdańska a za nim jechały 4 radiowozy. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Mam nadzieję że wyjaśniłem Ci teraz to bardziej jak dla przedszkolaka.
- 8 10
-
2024-06-09 15:03
Ej ty kolo, jest jeszcze gorzej :-)))))
- 0 0
-
2024-05-29 13:58
a Ty rozrózniasz znaczenie przyimków typu 'po' i 'przez'?
jeśli Mada napisała, że po 10 minutach to gdzie doczytałeś, że przez 10 minut? Najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem a potem możesz robić dym.
- 10 5
-
2024-05-29 12:28
Etham
Selekcja naturalna dobrze ze nikomu nic sie nie stalo z osób postronnych
- 48 1
-
2024-05-29 12:09
(6)
w Wejherowie nie zatrzymał się do kontroli, z okna w Gdyni tego chyba nie było widać?? ;p
- 16 3
-
2024-05-29 13:22
Można było zobaczyć. (2)
Mieszkam przy Morskiej w Gdyni i gdyby nie to, że nie zdążyłem do okna, to przejechaliby tuż pod moim domem.
- 5 2
-
2024-05-29 13:33
(1)
a skoro nie zdążyłeś, to nie przejechali??
- 17 0
-
2024-06-09 15:06
I ostatecznie nic nie widział bo nie zdążył do okna xD
- 0 0
-
2024-05-29 12:19
Zbliżają się wakację (2)
Będziesz mieć teraz dużo czasu na ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem i wyciągania logicznych wniosków. A na drugi raz, to brakiem takich umiejętności nie musisz się od razu wszystkim chwalić.
- 11 4
-
2024-05-29 12:40
Wakacje może i się zbliżają (1)
...ale czytam i czytam i za chusteczkę nie rozumiem, więc proponuję w tę "wakację" nauczyć się pisać z sensem, by czytający mieli sznsę zrozumieć, co Autor miał na myśli.
- 6 0
-
2024-05-29 12:50
Fakt, trzeba było zaznaczyć na tej mapce miejsca kolejnych prób zatrzymania
Może pismo obrazkowe do niektórych czytelników trafiłoby nieco lepiej. Wszak o tym, że kierowców próbowano również zatrzymać w Gdyni i w Sopocie piszą tutaj dopiero w okolicy dziesiątego zdania.
- 5 1
-
2024-05-29 11:48
Fajna ta nasza uśmiechnięta policja (5)
Jedyne co potrafią, to stać z suszarką przy Bodedze i trzepać statystyki. A jak trzeba wyeliminować prawdziwych bandytów drogowych, to okazuje się, że dwoje nastolatków może uciec z jednego końca aglomeracji na drugi przy kompletnej bezradności stróżów prawa. Całe szczęście, że małolaty zatrzymały się na drzewie i nie zrobiły nikomu krzywdy.
- 40 29
-
2024-05-31 00:51
Zabiły drzewo
- 1 1
-
2024-05-29 12:55
(2)
Jak taki cwany to pokaż jak się robi pościgi
- 7 3
-
2024-05-30 14:05
Dramat Polskiej Policji. (1)
Zamyka się drogę i rozklada kolczatke, a nie jedzie z nimi 150km/h to cud że nikt przypadkowo nie ucierpiał, śmierć tych dzieci to wina niestety nieudolności Policji, w większości krajów UE dyżurny przerywa pościg i przygotowuje blokady, uciekinierzy zwalniają i zatrzymują swój przejazd na kolczatkach.
- 5 3
-
2024-05-30 15:10
W Polsce Policja musi wyrabiać nałożone plany, a nie dbać o bezpieczeństwo na drodze! Dopóki nie zmieni się mentalność cwaniaków w radiowozach doputy tak będzie. Żal rodziny i nastolatków.
- 0 2
-
2024-05-29 12:17
tak, i to jadąc ciągle główną drogą...
- 15 0
-
2024-05-29 07:44
Opinia wyróżniona
(46)
Mieszkam przy grunwaldzkiej i codziennie w nocy słychać ryk pędzących fur i motocykli..
- 572 17
-
2024-05-31 21:19
Te dzieci miały ładne zabawki.
- 0 0
-
2024-05-29 21:41
W Sopocie to samo- po godz.23 na Al. Niepodległosci slychać wyscigi samochodów. To jakaś plaga. Policja nie wie o tym?
- 5 8
-
2024-05-29 19:31
W Gdyni centrum, 10 lutego, Świętojańska, Skwer Kościuszki - to samo noc w noc
A obok Komenda Miejska Policji. Chyba pracują tam sami głusi.
- 5 2
-
2024-05-29 16:32
Najgorsi są ci homoseksualisci
Na motorach
- 7 9
-
2024-05-29 13:19
Kup mieszkanie przy - w niektórych odcinkach 8 pasmowej głównej arterii dużego miasta i narzekaj na auta.....
- 26 14
-
2024-05-29 12:13
(1)
to, że na grunwaldzkiej nie ma jeszcze odcinkowego pomiaru prędkości to po prostu absurd
- 27 52
-
2024-05-29 14:59
bardzo dobrze, że nie ma. 70 było przez lata i nie było za wielu wypadków
- 33 4
-
2024-05-29 11:26
I co w zwiazku z tym ?
Podaj ile tam było przez to wypadków? Btw rozumiem ze jakby ciebie goliła polocja o byś uciekał max 50kmh ?
- 41 32
-
2024-05-29 10:32
(1)
Mieszkasz przecież w mieście wolności i "praworządności" to czego oczekujesz?
- 32 18
-
2024-05-29 10:45
Żebyś nie pluł jadem kaczko.
- 25 25
-
2024-05-29 09:42
Legionów we Wrzeszczu to samo.
- 23 3
-
2024-05-29 09:43
Na WZ.to samo (2)
Najlepsza jest ta laska co jeździ plastikowym białym BMW w okolicy Jasienia. Wiertarka kręcona na maxa. Takie rzeczy to w Wejherowie a nie w mieście robić.
- 33 10
-
2024-05-29 14:57
A Wejherowo to coś gorszego od Gdańska? (1)
- 5 2
-
2024-06-01 11:19
Wejherowo,
to stan umysłu. Tak powiadają
- 0 0
-
2024-05-29 10:22
To samo Sopot Niepodleglosci.
- 22 0
-
2024-05-29 10:09
A dziś (3)
Czwarteczek, al. Zwycięstwa, Niepodległości, Grunwaldzka znowu będą rajdy, pędzące fury i ryczące motocykle, oczywiście będą też panowie na kebabie, a mieszkańcy wkurzeni kolejną noc... Kiedy w końcu zrobicie coś z tym tematem? Może progi zwalniające na każdym przejściu, skrzyżowaniu... Bo widać, że kontroli brak.
- 46 6
-
2024-05-29 19:34
kogo mają kontrolować? Kolegów???
w ubiegłym roku jak raz zrobili wyrywkową na buspasie, to ich komendant wpadł i była afera na całą Polskę. Więcej nie będą ryzykować ;)
- 2 1
-
2024-05-29 10:58
w cywilizowanych krajach mają urządzenia wykrywające nadmierny halas, jak fotoradar
u nas sie nie da, kierowcy znow by sie poczuli przesladowani, ze niesprawiedliwie wyciaga sie od nich kase
- 29 30
-
2024-05-29 10:28
Dzisiaj jest środa
- 14 0
-
2024-05-29 09:22
To glowna arteria komunikacyjna (7)
Dorozki juz nie jezdza
- 41 72
-
2024-05-29 10:45
mamusia z tworek a tatuś z kocborowa, piekna mieszanka wyszła
- 14 3
-
2024-05-29 09:41
Dorożki ? Serio?
IQ to raczej masz nie za wysokie. Poruszają się z nadmierną szybkością do tego z przerobionymi układami wydechowymi. To kolega miał konkretnie na myśli. Wiem o co chodzi ponieważ w Gdyni jest tak samo. Myślą, że jak ich stare mustangi będą głośne i strzelać w wydech to będą szybsze.
- 55 4
-
2024-05-29 10:00
Dorożki nie, ale naćpane banany sportowymi furami od rodziców.
- 50 1
-
2024-05-29 09:39
Widzę, że kolejny tzw. mądry inaczej.
- 32 11
-
2024-05-29 09:26
Wiesz, jak dalej będzie takie poszanowanie przepisów (2)
to ta główna arteria komunikacyjna może skończyć jako jednopasmówka. Nie będzie to żaden światowy precedens, a już nawet w Polsce drogowe "róbta co chceta" sukcesywnie traci akceptację społeczną
- 39 47
-
2024-05-29 19:35
poszanowanie przepisów będzie takie, na jakie policja pozwoli
na razie w ty kraju pozwala w sumie na wszystko....
- 1 2
-
2024-05-29 11:59
Chyba to rowerowe jak już. Normalni ludzie nie nabierają się już na aktywistów.
- 25 7
-
2024-05-29 08:49
Dwóch nie żyje, obydwaj Ukraińcy (1)
- 37 14
-
2024-05-29 17:01
Jakże mi ich nie żal- dobrze, ze nikogo nie zabili. Ciała wywieźć na Ukrainę a nie za nasze pogrzeby wyprawiać.
- 5 4
-
2024-05-29 08:51
(2)
System monitoringu wsparty o AI rozwiązałby problem niestosowania się do przepisów, dlaczego Polska nie może mieć takiego systemu jak w wielkiej brytanii?
- 16 51
-
2024-05-30 11:10
Chiny mają taki system, o takie wzorce ci chodzi?
- 2 0
-
2024-05-29 13:32
.
Bo AI by dawało niesprawiedliwe mandaty, nie można polegać na AI by podejmowało decyzję o ludziach. Gdyby można było, to by rządy były niepotrzebne.
- 2 3
-
2024-05-29 08:20
A ja przy Morskiej (13)
- 15 2
-
2024-05-29 08:26
Współczuję Wam, mieszkam ok 200m od drogi, po drodze inne budynki, drzewa. (12)
I też słychać jak czasem jedzie jakiś z dziurawym tłumikiem.
Mieszkać bezpośrednio przy takiej ulicy, masakra.- 66 3
-
2024-05-29 08:30
Kiedyś sprawdzali głośność pojazdu (11)
Teraz tego nie robią na badaniach technicznych. A powinni, za głośne auto czy motocykl - zabierać dowód rejestracyjny i najlepiej naprawa na miejscu. To samo sprawdzać w czasie kontroli policyjnej, nie spełnia wymogów na lawetę (bo nie może kontunować jazdy).
- 70 5
-
2024-05-29 09:08
(10)
Widzisz jakis problem w założeniu fabrycznego tłumika czy nawet calego wydechu na czas wizyty na SKP? Tak samo żarówek LED czy innych elementów. Nawet tuning silnika można programowo wyłączyć w parę sekund, że tylko test spalin przeszedl na stacji.
- 6 12
-
2024-05-29 09:40
Takie kontrole powinna robić policja.
- 17 2
-
2024-05-29 09:29
Widzę możliwość pomiaru głośności przy dowolnej kontroli drogowej (8)
Co zresztą już ma czasami miejsce. Tylko trzeba robić swoją robotę, a nie pilnować willi naczelnika czy schodów udających pomnik.
- 29 8
-
2024-05-29 11:02
Przecież schodów nie pilnowała drogówka. (1)
- 6 1
-
2024-05-29 12:31
Pilnowały i tłukły kobiety
Różne jednostki z całej Polski
- 1 5
-
2024-05-29 09:33
Mają klapy na tłumikach. Naciska przycisk i się otwiera - wtedy ryk. (5)
- 9 4
-
2024-05-29 09:35
Niehomologowana ingerencja w pojazd - zabranie dowodu rejestracyjnego (to stan obowiązujący) (4)
Przy recydywie przepadek pojazdu. Ustawa już jest, wystarczy dopisać jeden punkt. Nie ma co się babrać z patologią społeczną.
- 25 51
-
2024-05-29 12:01
Nie ma ustawy złodziejaszku.
- 18 4
-
2024-05-29 09:44
(2)
Ale macie nudne i smutne życie
- 35 37
-
2024-05-29 11:04
Raczej Wy, skoro jedyną Waszą rozrywką jest robienie hałasu...
- 16 11
-
2024-05-29 11:03
Wesołe życie mieli ci młodzi Ukraińcy
Szkoda, że tak krótkie.
- 13 3
-
2024-05-29 08:07
Opinia wyróżniona
Wyrazy współczucia dla rodziny (37)
Wyrazy współczucia dla rodziny. Wy tu osądzacie a oni właśnie stracili dziecko:(
- 119 793
-
2024-05-31 12:54
Tak??
Tak?
- 0 0
-
2024-05-30 17:56
Ehem
Wyrazy współczucia dla policjantów. Rodzice tych chłopaków to raczej mało się nimi interesowali, ciekawe czy nie doszłoby do większej tragedii gdyby zrealizowali swój plan z użyciem broni pneumarycznej
- 8 0
-
2024-05-30 00:59
(1)
To dziecko mogło zabić kilkanaście osób po drodze, tylko późna pora sprawiła że do tego nie doszło.
- 25 1
-
2024-05-30 09:54
dziecko to dziecko
- 0 6
-
2024-05-29 14:53
Warto było? (1)
Pewnie nie znają umiejętności kierowców, ale czy warto było tak gonić i zatrzymywać. Są pewnie lepsze sposoby dotarcia do sprawców, jeśli było coś na sumieniu??.
- 2 62
-
2024-05-31 12:57
Warto było
Przynajmniej będzie działała prewencja ogólna, chociaż czy dotrze to do dziczy z bronią i narkotykami?
- 3 0
-
2024-05-29 14:42
dobrze im tak skoro patologia tak ich wychowała to mogli zostac u siebie i nie dziecko stracili tylko bandyte (6)
- 71 10
-
2024-05-29 16:35
(4)
Masz dzieci byflaku ?to się módl żeby nie zrobiły czegoś głupiego bo mlody wiek ma to do siebie że się robi głupoty sam je robiłem ciesze się ze żyje a nie byłem jakimś bandyta tylko normalnym chłopakiem któremu czasem odbije jak wszystkim tak samo waszym dzieciom
- 11 57
-
2024-05-31 12:58
Popatrz w lustro
Chcesz zobaczyć bydlaka - popatrz w lustro
- 1 0
-
2024-05-30 17:57
Hah
Ciekawe skąd polskie dziecko wzięłoby pistolet pneumatyczny.... zastanów się
- 4 0
-
2024-05-29 19:41
oczywiście, że za młodu robi się głupoty, wielu z nas robiło przecie, ale nie takiego kalibru człowieku!
To już jest czysta bandyteria, poważne zagrażanie życiu innych ludzi. Chłopaki miały 16-17 lat. To już trochę raczej ogarniali rzeczywistość i wiedzieli, że pędzenie 120 po mieście i nawiewanie policji to szaleństwo. Osoby niepełnosprawne intelektualni to wiedzą, a tych 2 to niby nagle nieświadome "dzieci", które życie straciły tragicznie przez przypadek??
- 47 1
-
2024-05-29 18:43
Szalencza jazda samochodem nazywasz głupota młodzieńczą? Nie, to jest po prostu brak świadomości konsekwencji podejmowanych akcji.
- 38 1
-
2024-05-29 15:21
Karma wróci chociaż ty sam jesteś już skrzywdzony bd taka
Osoba a na ulicy pewnie potulny cichutki tchórz- 2 33
-
2024-05-29 14:21
Sami się o to prosili
- 61 2
-
2024-05-29 13:48
A wystarczyło się zatrzymać
- 68 0
-
2024-05-29 13:38
Uj z dzieckiem, osiemsetplus poszło się kulać.
- 40 11
-
2024-05-29 13:34
Sam jest sobie winny
Nikt nie kazał mu brać auta a potem uciekać. Cieszyć się trzeba z tego że nikt postronny nie zginął podczas jego popisow.
- 102 0
-
2024-05-29 13:32
Niech pozostali z UA biorą te swoje dzieci i opuszczą Polskę. (2)
- 77 23
-
2024-05-29 14:45
(1)
brawo a wszyscy Polacy won z Anglii Norwegii Niemiec i innych krajów Europy do siebie płacić podatki
- 33 35
-
2024-05-31 09:01
Z nastolatkani mało Polaków pracuje w tych krajach, gdyby płacili 800+ od dzieciaka to prawdopodobnie sprowadziliby je, tak jak często Ukraińcy wysyłają tutaj swoje dzieci a sami tańczą u siebie na imprezach i przesyłają im wesołe filmiki
- 3 0
-
2024-05-29 12:42
(2)
A ja ich nie zaluje dobrze ze niewinnych Polaków nie zabili
- 104 4
-
2024-05-29 14:46
(1)
bez przesady kilka nazwisk bym podał do rozjechania z pisu i suwerennej
- 9 23
-
2024-05-29 14:54
A ja z Koalicji 13 Grudnia!
- 12 20
-
2024-05-29 12:02
opiekunowie kierowcy i właściciel pojazdu powinni zostać ukarani
dobrze, że nikogo po drodze nie rozjechali
- 90 2
-
2024-05-29 11:38
Rodzina to niech teraz zwróci koszty
Skoro wychowali małolatów bez szacunku do prawa, to tylko ich wina, czego tu współczuć?
- 118 7
-
2024-05-29 11:32
(2)
Ktoś niewinny mógł przez nich osierocić lub stracić swoje dziecko.
- 170 1
-
2024-05-29 19:43
Mało brakowało, a przywalili by w inny samochód (1)
I tak to wszystko skończyło się w sumie szczęśliwie.
- 14 0
-
2024-05-30 17:58
Kto wie, może pół miasta by zestrzelili
- 1 0
-
2024-05-29 11:28
Jak synow wychowali (2)
tak maja. Dobrze, ze nikogo postronnego nie zabili. Majac 16 lat ma sie jus olej w glowie. Jesli niema, to szansa na uzupelnienie jest niewielka.
- 113 7
-
2024-05-29 20:45
(1)
Ty pewnie nie masz wogule dzieci więc co ty wiesz o wychowaniu
- 1 12
-
2024-05-29 21:03
Ty nie masz "wogule" pojęcia o języku polskim.
- 12 1
-
2024-05-29 11:15
Rodzina i tak ma niesamowite szczęście, że ich dziecko nie przyczyniło się do śmierci niewinnych osób. Przynajmniej temat szybko ucichnie i będą mieć czyste sumienie.
- 115 2
-
2024-05-29 11:10
No
a to "dziecko" mogło zabić inne, lub całe rodziny
- 121 4
-
2024-05-29 10:52
Chyna wyrazy wspolczucia, ze takich synow sobie wychowali
- 104 7
-
2024-05-29 10:44
16 lat to już trochę
Jak taką maniane odwalali w tym wieku to i tak by z nich nic dobrego raczej nie wyrosło
- 131 11
-
2024-05-29 10:41
latwo mogli zginac inni - dzieci, rodzice, dziadkowe etc przez takich szaleńców
- 134 1
-
2024-05-29 10:22
Dobrze, że zginęli tylko uciekajacy
Tak, wyrazy współczucia. Jednak całe szczęście, że to ,,dziecko" nie zabiło po drodze kilku innych osób bo pędząc po ulicach mogło zabić nie tylko siebie ale także kilka niewinnych ludzi. Okrutne, ale teraz już przynajmniej nikogo nie zabije...
- 197 2
Wszystkie opinie
-
2024-05-29 06:49
Jednego (6)
Mniej nie skrzywdzi innych
- 378 22
-
2024-05-29 06:51
Szkoda drzew
- 56 5
-
2024-05-29 08:20
Już skrzywdził. (1)
- 12 2
-
2024-05-29 08:46
To już nie skrzywdzi
i tak szczęście, że nikogo po drodze nie zabił, nie okaleczył. Ale wina duża jego rodziców pewnie też
- 28 0
-
2024-05-29 15:16
A jak by? (1)
Uderzyli ,uciekając w panice, w przystanek autobusowy i zabili siedmiu pasażerów. Ta akcja to żenada. Zupełny brak profesjonalizmu. Polska Policja powinna się uczyć od niemieckiej Policji, która nie naraża innych uczestników ruchu. No cóż, ci najwyraźniej byli na przeszkoleniu w USA...W takiej sytuacji wysyła się nieoznakowane auto policyjne,iłapie się
małolatów w sklepie,jak kupują cokolwiek.- 4 1
-
2024-05-29 17:18
w nocy pusto
Jakich siedmiu pasażerów, w nocy prawie nikogo na drogach nie ma.
Ale że jechali te 40 km prostą drogą bez żadnych zmian, a policja nie ułożyła nigdzie kolców żeby im przebić opony, to już jest kompletna kompromitacja.- 2 1
-
2024-05-29 20:06
Nawet
Nawet Ukraincy z Wejherowa prowadzić auta nie potrafia. Tam musi coś być w powietrzu.
- 1 0
-
2024-05-29 06:50
Tak to jest (13)
Jak sie dzieciom daje prawo jazdy a rodzice kupują auta swoim rozbrykanym bananowym oskarkom ,julkom i sebiksom
- 320 44
-
2024-05-29 06:52
Co Ty wiesz? (8)
Może zadasz sobie pytanie z jakiego powodu był ścigany?
- 15 32
-
2024-05-29 07:00
daj mi sebiksa a powod sie znajdzie...
... nikt normalny nie ucieka przed policja, to nie rosja gdzie ludzi z ulicy na front wysylaja.... nawet jak przejechali na czerwonym to nie powod zeby uciekac
- 80 3
-
2024-05-29 07:02
Może lepiej (6)
Czemu jak normalny człowiek nie zatrzymali się do kontroli. Na szczęście patLE zabiły tylko siebie, a nie np. Małe przechodzące w okolicy dzieci
- 68 2
-
2024-05-29 07:11
gdyby tam przechodzily dzieci, to bys kontestowal ich nocna obecnosc na ulicy
dlatego lepiej powstrzymaj te durne komentarze
- 8 40
-
2024-05-29 07:19
kolejny sukces policji... dobrze ze nie ucierpiał nikt z przypadkowych osób... (3)
policja będzie ścigać się z uciekinierami 100km ryzykując bezpieczeństwo przypadkowych osób licząc chyba że uciekinierom telepatycznie przemówią do rozsądku albo tamtym paliwo się skończy...
- 12 60
-
2024-05-29 07:32
Mały rozumek
Jak mało trzeba mieć pod czapką żeby takie bzdury pisać?
- 43 1
-
2024-05-29 07:45
Nie za długo to trwa?
Jeszcze nie przeprosiłeś się z rozumem?
- 10 1
-
2024-05-29 09:40
Tak, sukces
Nie dała przestępcom zwiać. Wymiar kary już wybrali sobie sami.
- 13 1
-
2024-05-30 12:42
Daria
Chyba policja też stwarzała zagrożenie pościg był niepotrzebny
- 0 1
-
2024-05-29 07:22
A Ty kiedy zdałeś prawko?
Btw. Nigdzie nie stoi, że je mieli ani że auto było ich.- 22 3
-
2024-05-29 07:24
Profesjonalny komentarz szybciej niż stanowisko policji, prokuratury, o sądzie już nie wspominając
- 6 5
-
2024-05-29 08:06
Od Julek sie odpier.
Chyba Brajanku pomyliłeś z imiona
- 2 23
-
2024-05-30 12:41
Kasia
Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem
- 1 0
-
2024-05-29 06:51
No cóż (25)
jeżeli faktycznie uciekali to wiedzieli na co się piszą.
- 759 19
-
2024-05-29 07:24
Kierowca tak ale czy pasażer? (7)
- 9 42
-
2024-05-29 08:16
(6)
Pasażer przeżył
- 5 29
-
2024-05-29 08:31
(2)
Niestety pasażer również nie przeżył
- 22 4
-
2024-05-29 13:34
Niestety? On byl niebezpieczny, gdyby przeżył i mógł to dalej by takie wybryki robił!
- 0 0
-
2024-05-29 15:16
Dlaczego "niestety"? Gdyby przeżył, to za 2 tygodnie mógłby cię posłać na wózek inwalidzki
- 2 0
-
2024-05-29 09:02
I pewnie do końca życia (1)
Będzie miał pretensje do policji, że zabiła mu przyjaciela
- 3 15
-
2024-05-29 11:12
i powinien też psa od..ć żeby się rachunki zgadzały
- 0 12
-
2024-05-29 09:19
Nie przeżył
- 18 0
-
2024-05-29 08:31
Pościg (13)
Tylko czy w obecnych czasach warto ścigać taki samochód przez centra miast, przecież w każdym momencie mogli tam zginąc i policjanci i Ty czytelniku bo akurat gdzieś byłeś na pasach. Mamy wspaniałe systemy nadzoru w postaci kamer, mamy ich nr rejestracyjne mamy nagranie zapewne z kamer radiowozu ktory podja poscig, czy nie da się zatrzymac takiego pojazdu bez urządzania pościgu jak z filmu fabularnego. Wiem ze auto mogło byc skradzione a w środku ważni przestępcy, ale my tu mówimy o pościgu z predkościa nawet do 150km na godzine przez centrum miasta to nie amerykański film gdzie rozwalane jest wszystko poza mieszkańcami miasta.
- 13 71
-
2024-05-29 08:35
Powinni zrobić blokadę i w razie próby taranowania strzelać (6)
- 45 9
-
2024-05-29 09:10
Blokadę w mieście, gdzie w każdej chwili możesz zmienić trasę?
Ochłoń mistrzu, policja musiałaby mieć tysiące samochodów w każdym mieście. I ludzi do obsady.
- 22 2
-
2024-05-29 09:11
(3)
Blokadę czym? Radiowozami, za których uszkodzenia muszą płacić z własnej kieszeni?
- 25 1
-
2024-05-29 09:44
kolczatką? (2)
Jak ktoś ucieka 120 km/h z Wejherowa do Gdyni to się raczej nie zatrzyma, bo zobaczy kolejny radiowóz dający sygnały. Mogli np. w terenie "niezabudowanym" już gdzieś w Kolibkach rozwinąć kolczatkę i zatrzymać auto w miarę bezpiecznie.
- 14 3
-
2024-05-29 12:09
Powodzenia (1)
Spróbuj przy 130km/h przebić oponę i utrzymać kierunek bezpiecznej i w pełni kontrolowanej jazdy.
- 5 3
-
2024-05-30 15:26
Dla otoczenia bezpiecznej, nie dla uciekających
Chodziło o zatrzymanie go (w jednym kawałku lub nie) bezpieczniej, niż ścigając 150 km/h przez gęste centrum miasta).
- 0 0
-
2024-05-29 13:52
Strzelać? W mieście? To trzeba umieć.
Jedno z podstawowych praw strzeleckich mówi: "palec na spust kładziesz tylko wtedy gdy broń wycelowana jest w cel i masz pewność, że za celem nie znajduje się coś , co możesz zniszczyć lub czemu możesz wyrządzić krzywdę"
- 1 1
-
2024-05-29 09:04
(2)
A ile było takich przypadków, że kierowca uciekł pijany, spowodował wypadek, uciekł z miejsca zdarzenia a potem tłumaczył, że to nie on. Myślę, że tu chodzi o zatrzymanie na gorącym uczynku. Może raczej wypada zapytać co trzeba mieć w głowie żeby uciekać z powodu niewłączonych świateł?
- 45 2
-
2024-05-29 09:18
Zapewne zatem uciekali z innego powodu.
- 13 1
-
2024-05-29 10:00
16 lat, to w głowie wiatr?!
- 12 0
-
2024-05-29 09:33
Tak - warto (1)
Ścigać i nie wahać się eliminować w razie potrzeby, żeby nie dać szansy na zmasakrowanie postronnych. Akcja z Monciaka czy świeżynka z Olsztyna do myślenia nic nie dały?
- 33 1
-
2024-05-29 10:32
Nie warto
- 0 4
-
2024-05-29 10:41
w stanach by poprostu strzelali, przebili opone, auto i tak by sie rozwalilo
- 11 0
-
2024-05-29 08:40
Pewnie byli po towarze i włączyła im się nieśmiertelność..
- 64 0
-
2024-05-29 11:19
Guzik
wiedzieli. Gnojki się nie zastanawiają. Brak wyobraźni i przekonanie, że u nas służby działają jak u nich. Zawiedliśmy w kontekście edukacji tego narodu, który tak licznie tu przybył.
- 18 1
-
2024-05-30 13:07
Odważni
Skoro byli tacy bojowi, to mogli bronić swojej ojczyzny!!!
- 1 0
-
2024-05-29 06:51
Wiechu Topinambur (5)
Przykra wiadomość.Smierc w tak młodym wieku.
- 33 140
-
2024-05-29 09:26
widocznie tego chcieli
- 18 2
-
2024-05-29 10:05
Super wiadomość, dwóch bandytów szybko zutylizowanych. (1)
- 26 2
-
2024-05-29 11:48
I bez ofiar w ludziach.
- 8 2
-
2024-05-29 13:58
I bardzo dobrze im!
Dwóch d**ili mniej. Dobrze, że kogoś innego nie zabili...
- 8 0
-
2024-05-29 14:28
Nie szkoda
Ćpuny.Kur... i Zlodzieje tak kończą. Dobrze tylko,że sami się ubili i Polaków nie dotkneli .
Zamiast tu wojować niech jadą do siebie- 6 0
-
2024-05-29 06:53
pacz (1)
50 na godzinę i bach, po człowieku
- 54 13
-
2024-05-29 06:57
I pomyśleć, że to przy 40km/h.
Co by było gdyby jechał szybciej.
- 18 2
-
2024-05-29 06:57
treba sie zastanowic czy takie poscigi maja sens. (29)
Czasami w sposob nieuzasadniony policja stwarza zagrozenie do sciga samochody wielokrotnie przekraczajac limity predkosci
- 65 611
-
2024-05-29 07:01
Trzeba się nad czym innym zastanowić (5)
To mają wtedy nie ścigać samochodów, które przekraczają prędkość? Raczej nie bez powodu ktoś ucieka policji, gdyby wszystko było w porządku z dokumentami, stanem samochodu itp to nie widzę jakiegokolwiek powodu do uciekania
- 97 6
-
2024-05-29 07:35
zatrzymać można w inny sposób (4)
zwłaszcza że śmigali za nimi przez całe Trojmiasto i małe Trojmiasto, az skonczyli na latarni,
- 10 91
-
2024-05-29 07:52
Tak, wystarczy krzyknąć bardzo głośno za uciekającym kierowcą: (1)
Oj stój, stój, niedobry człowieku! - i wtedy kierowcy jest głupio i się zatrzymuje. Tak powinni byli zrobić.
- 94 6
-
2024-05-29 16:35
W USA po 10 km czekałby patrol policyjny, a jeden z nich widząc, że samochód nie zwalnia, by cały magazynek
"wpakował" w przednią szybę i tyle.
- 3 1
-
2024-05-29 08:08
To maja jego prosić zatrzymaj się? Co ty za bzdury piszesz on sam podjął ryzyko cóż nie udało się pech
- 46 3
-
2024-05-29 09:10
I oto chodzi by patologia pod presją pościgu
Pokazała swą nieśmiertelność.Jak w komputerowych strzelankach.
- 19 0
-
2024-05-29 07:02
Masz rację (1)
Bezpieczniej (dla innych, postronnych osób) byłoby po prostu zastrzelić kierowcę.
- 109 5
-
2024-05-29 09:41
Bardzo dużo później biurokracji
Dlatego liczą na drzewo czy inną lampę uliczną
- 8 1
-
2024-05-29 07:16
Boże (2)
Ja nie wierzę co ja czytam, czy ludzie naprawdę mają IQ kamienia na chodniku ?
- 47 10
-
2024-05-29 08:47
Maja.
- 16 1
-
2024-05-29 11:17
Tu Bóg
Jak nie wierzysz to po co zużywasz oczy ktore ci dalem
- 0 6
-
2024-05-29 07:17
Pewnie, że nie ma sensu
Niech każdy decyduje sam czy zechce zatrzymać się do kontroli drogowej czy nie. Przestrzeganie prawa jest nie modne już
- 43 4
-
2024-05-29 07:19
treba sie zastanowic czy takie ucieczki maja sens (1)
- 46 2
-
2024-05-29 13:16
Jak widzisz na zdjęciach, nie mają sensu.
- 2 1
-
2024-05-29 07:28
To nie wina policji?
Dzieciaki jechały samochodem z wyłączonymi światłami, więc stwarzali niebezpieczeństwo na drodze, policja musiała ich jakoś zatrzymać.
Totalnie bez sensu opinia- 73 6
-
2024-05-29 07:33
Zmień tabletki
Te chyba źle działają.
- 30 1
-
2024-05-29 07:57
Pościg
A cha czyli twoim zdaniem niech wszyscy zasuwają po 200 km /h po mieście a policja ma się tylko przyglądać gratuluję myślenia
- 47 5
-
2024-05-29 08:10
Ty chyba na głowę upadłeś człowieku
- 14 1
-
2024-05-29 08:11
Ale minusuja (4)
Jak by dorwanie na miejscu było sprawa ważniejsza niż życie i śmierć policjantów, kierującego jego pasażerów i innych uczestników ruchu. NIC nie jest ważniejsze niż życie innych nawet przestępcy jeżeli się mu udowodni winę! Minusując potwierdzacie że zabijanie się czy innych uciekając jest ok a Policja w 21 wieku nie potrafi wytropić tego co jechał na spokojnie z przed laptopa?
- 4 47
-
2024-05-29 08:32
Jeśli pozwolisz takim delikwentom odjeżdżać, to będą wiedzieli, że mogą się bujać po drogach z prędkością dużo wyższą niż dopuszczalna i rozsądna, a taki kierowca stwarza zagrożenie dla wszystkich innych uczestników ruchu. Jeśli ktoś zachrzania z taką prędkością i olewa wszystkie zasady, to wie, czym ryzykuje. On w takim momencie ma w d... bezpieczeństwo wszystkich innych na drodze, bo zamiast w drzewo może walnąć w inny samochód, więc na jakiej podstawie oczekujesz, że będziemy ryzykować własnym bezpieczeństwem i pozwolimy takim jechać dalej, byle tylko nic im się nie stało?
- 39 3
-
2024-05-29 08:56
Oczywiście, że tak! Nic nie jest ważniejsze niż życie, dlatego nie powinni ich puszczać wolno i zasiadać przed laptopami, bo jakby byli naćpani albo po prostu dla fanu sobie urządzali wyścigi to mogliby wjechać znowu na jakiś monciak, albo inny deptak w grupę ludzi. To nie amerykański film, że sztuczna inteligencja po odczycie z kamer zczyta twarz kierującej osoby a następnie za 5 min inna kamera ją namierzy. Puścisz ich a potem okaże się, że samochód namierzą ale kierował jednak ktoś inny, trzeźwy, posiadający uprawnienia do kierowania pojazdem.
Trzeba trochę mózgiem ruszyć a nie gadać głupoty. Ok północy na ulicach też nie ma zbyt dużo ludzi, a sygnały świetlne i dźwiękowe, które policja ma uruchomione podczas takiego pościgu na pewno słychać z daleka i mimo wszystko inni uczestnicy ruchu powinni zachować szczególną ostrożność.- 23 2
-
2024-05-29 09:44
Odpuszczanie w takich sytuacjach tylko rozzuchwala i naraża w dwójnasób życie osób postronnych
- 18 3
-
2024-05-29 11:08
Pochwal się jak wytropisz kogoś przez laptopa
I przy okazji w jaki sposób...Gadanie wujka na weselu "teraz to w kąkuter poklikajo i wszystko wiedzo"
- 8 0
-
2024-05-29 08:14
Serio? Dobrze, że nie zabił osób postronnych, bo skoro włączyła się taka ułańska fantazja, to normalny raczej nie był.
- 33 2
-
2024-05-29 08:23
zastanów się co piszesz? Pozwolisz odjechać takiemu to w najbliższym czasie 10 następnych będzie się woziło po ulicach.
Szybciej, bardziej brawurowo i bezkarnie...naprawdę tego chcesz? Pomyśl trochę....
- 25 3
-
2024-05-29 08:51
jak widać ne mają, zabili dzieciaka, taki jest efekt (2)
- 2 41
-
2024-05-29 09:01
Sam się zabił.
Na szczęście nikt postronny nie ucierpiał.
- 47 0
-
2024-05-29 09:19
No tak. Oni tylko zrobili sobie przejażdżkę bez prawa jazdy, autem niewiadomo skąd a niedobra policja im przeszkodziła
- 33 0
-
2024-05-30 23:29
xD
Ciekawy czy byś takie coś napisał gdyby porwali ci dziecko i policja by ich gonila
- 2 1
-
2024-05-29 06:57
(19)
Należy jak najszybciej wyciąć wszystkie drzewa wzdłuż al. Zwycięstwa. Stwarzają olbrzymie zagrożenie dla kierowców
- 31 482
-
2024-05-29 06:58
Drzewa atakują kierowców?
- 55 1
-
2024-05-29 07:10
Rozumiem, że ironia, ale napewno znajdzie się grono szczerych zwolenników, którzy żarliwe poprą tą teorię.
- 30 1
-
2024-05-29 07:11
Wyciąć wszystkie audi i inne podobne
- 24 3
-
2024-05-29 07:17
Wytnijmy drzewa bo tak chce wielmożny kierowca i w ich miejsce zalejmy betonem a najlepiej zróbmy kolejny pas do zakorkowania
- 14 0
-
2024-05-29 07:20
Czemu drzewa winne?
Tam jest ograniczenie do 50! Przy tej prędkości jak się uderzy w drzewo to można maskę lekko wnieść w aucie.
- 15 0
-
2024-05-29 07:23
Widocznie drzewa sa bardziej uzyteczne od takich odpadków
- 17 0
-
2024-05-29 07:36
drzewa
Jak widać niektórym już wycięto rozum .
- 14 0
-
2024-05-29 08:09
Jakie zagrożenia? On sam przeliczył swoje marne umiejętności
- 6 0
-
2024-05-29 08:19
Ciebie też trzeba...
- 3 0
-
2024-05-29 08:24
Zablokować aleję zwycięstwa dla samochodów
- 4 0
-
2024-05-29 11:53
??
to kierowcy stwarzają zagrożenie dla drzew, wystarczy jechać przepisowo
- 4 0
-
2024-05-29 11:56
Zginęła tragicznie dwójka dzieciaków, a temu żarciki w głowie (1)
Wstyd i żenada
- 0 14
-
2024-05-29 12:24
Dzieciaków?
Czyjeś dziecko mogło być przez nich zabite. Zginęli potencjalni mordercy.
- 11 1
-
2024-05-29 13:15
dmuchane krawężniki.
Jasne i zrobić dmuchane bandy, żeby można było jechać 200km/h - co za durnowaty pomysł
- 6 0
-
2024-05-29 13:57
powiem więcej - do pasa nadmorskiego wyciąć drzewa.
- 2 0
-
2024-05-29 14:26
A zwłaszcza dla przestępców !!!!
- 1 0
-
2024-05-29 14:57
Ja tamtędy jeżdżę codziennie i nic mi się nie stało!
- 2 0
-
2024-05-29 18:14
To drzewo powinno dostać medal, dało radę zrobić coś, z czym nie poradziła sobie policja z kilku miast :)
- 1 0
-
2024-05-29 18:30
...
Wytnij to sobie ta cześć mózgu co nie działa ... drzewa ci przeszkadzaja bo dwóch d**ili sie zabiło ...
- 1 0
-
2024-05-29 06:59
fajną macię gradację ocen :) jeśli śmierć za to dla 20 latka (21)
który jest młodym niedoświadczonym dzieciakiem to co przewidujecie dla celowych działań władz miasta polityków i innych tego typu ludzi ? Co przewidujecie dla złodzieja z lidla czy biedry ?
- 35 283
-
2024-05-29 07:05
Dla złodzieja obcięcie rąk (1)
Żeby nie sięgał po nieswoje.
- 58 4
-
2024-05-30 12:48
Celina
Dobrze że nie mam takiego rodzica
- 0 1
-
2024-05-29 07:05
a moze sprzedawali narkotyki i przyczynili by sie do uzaleznienia i smierci wielu innych? (4)
dwa uciekajac srodkiem miasta bez swiatel, jak najbardziej mogli zabic kogos. Wiec dobrze ze chociaz siebie
- 74 3
-
2024-05-29 07:23
(3)
niestety narko to plaga teraz
- 24 0
-
2024-05-29 07:31
Plagą jest alkohol (2)
- 12 18
-
2024-05-30 12:49
Nina
Najwięcej wypadków jest po alkoholu według statystyk dlatego nie piję
- 1 0
-
2024-06-01 14:46
minusy od alkusów co w lustro spojrzeć nie potrafią.
- 0 0
-
2024-05-29 07:06
Mógł siedzieć pod blokiem, a nie uciekać przed policja
Patoka nie pisz wiecej
- 43 1
-
2024-05-29 07:28
Przestań brać
To co bierzesz , żałosne
- 10 0
-
2024-05-29 07:28
To samo
- 1 0
-
2024-05-29 07:29
Dziecko?!? Kiedyś 16 latek był bardziej zaradny i dojzaly życiowo.
Ale to nie znaczy ze to nadal dziecko. 20 lat to nie czas wybaczania przestępstw. Owszem można go łagodniej ukarać - królowie zycia- 23 1
-
2024-05-29 10:21
Mogli kogoś zabić po drodze... W wieku 16 lat na pewno byli tego świadomi. (1)
- 13 1
-
2024-05-30 12:52
Gienia
Każdy pościg jest ryzykowny powinna być kolczatka rozłożona lub strzały w opony
- 0 1
-
2024-05-29 11:50
To byli mordercy. (1)
Tyle takim życzę, co innym mordercom niewinnych osób.
- 12 1
-
2024-05-30 13:06
Natka
Co to za komentarz to byli mordercy. Przede wszystkim to byli młodzi ludzie którzy nie przemyśleli konsekwencji czynu policja też mogła spowodować kolizję na drodze
- 0 2
-
2024-05-29 14:04
czas odciąć pępowinkę madko (1)
20 latek i dziecko? To jest osoba dorosła
- 3 1
-
2024-05-30 13:08
Hania
Madko Ty lepiej weź słownik
- 1 0
-
2024-05-29 16:07
(1)
Skąd wiesz co oni mieli na sumieniu że tak bardzo chcieli uciec? Fun na dragach? A gdyby tak wjechali będąc na haju w twojego bliskiego też byś był tak wyrozumiały?
- 3 1
-
2024-05-30 13:09
Patryk
A jak by zginął twój syn też by był taki komentarz
- 1 1
-
2024-05-29 19:33
Dla urzędników i polityków
najpierw tortury
- 0 1
-
2024-05-30 12:47
Marcin
W punkt nie popieram wybryku ale to były kogoś dzieci i trauma do końca życia rodzin
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.