- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (451 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (39 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (162 opinie)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 5 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (278 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Śmiertelny wypadek na terenie GCT
We wtorek rano doszło do śmiertelnego wypadku na terenie terminala kontenerowego GCT w Gdyni. Z wysokości spadł 48-letni mężczyzna, zginął na miejscu.
- Do zdarzenia doszło około godziny ósmej rano na terenie terminala kontenerowego. Mężczyzna spadł z wysokości, niestety w wyniku doznanych obrażeń poniósł śmierć. To 48-letni mieszkaniec Gdyni - mówi kom. Krzysztof Kuśmierczyk z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Na miejscu pracują policjanci, prokurator, biegły, technik oraz przedstawiciele Państwowej Inspekcji Pracy. Służby będą ustalały bezpośrednią przyczynę zdarzenia.
- Trwają czynności wyjaśniające, zajmują się tym odpowiednie służby - mówi Dariusz Grzegorkiewicz, członek zarządu GCT.
Informuje także, że nie był to pracownik GCT, a pracownik firmy outsourcingowej, której zlecono prace na terminalu.
PILNE! Śmiertelny wypadek w terminalu kontenerowym w Gdyni (25 opinii)
Miejsca
Opinie (128) ponad 20 zablokowanych
-
2019-09-17 17:39
Codzienność w gct
Znałem człowieka przykro mi wyrazy współczucia dla rodziny . Co tu pisać sama ochrona nie przestrzega przepisów na terminalu. Chodzą bez kasków jeżdżą z otwartym bagaznikiem 40 - 50 km /h A później wypadki rozbita fabia, porozlewany okej po całej kei i bocznicy kolejowej ze sprzętu . Dziury w kratkach odplywowych. O sprzęcie nie wspomnę łyse opony . I wiele innego.. codzienność HUtc -hisons
- 16 1
-
2019-09-17 17:56
Piszę się "terminalu", a nie " terminala" (2)
"Dziennikarstwo" na portalu jak zwykle w formie.
- 2 7
-
2019-09-17 21:20
A były prezes BCT zawsze jak popisywał się w mediach, to mówił "terminala". (1)
Więc chyba on wie lepiej niż ty.
- 1 0
-
2019-09-17 21:26
Teraz tak patrzę i widzę, że swoim powyższym komentarzem dałem ciała. Przepraszam.
Możesz mieć rację, że piszę się "terminalu" , ale mówi się "terminala", bo tak mówił były prezes (mój autorytet) i tego będę się trzymał.
- 1 0
-
2019-09-17 17:56
Wypadek
Szkoda Człowieka Kondolencje dla Rodziny ,straszne dostać taką wiadomość ze ojciec mąż brat już nigdy nie wróci do domu . Eh życie zaskakuje .
- 11 0
-
2019-09-17 18:10
Szkoda gadać
Widać na załączonym obrazku jak funkcjonują firmy w Polsce. Zero zasad bhp do momentu przyjścia osoby nadzorujacej, a wtedy tylko używanie na pokaz sprzętu który powinien na śmietniku leżeć oraz brak uprawnień u pracowników. Pracodawcy zastanówcie się czy te kilka tysięcy w roku na sprzęt i szkolenia jest więcej warte niż życie ludzkie.
- 10 1
-
2019-09-17 18:35
[*]
- 4 0
-
2019-09-17 18:42
Cxz
Mikro firma zamkneła działalność i życie. ..
Kiedy ta patologia się skończy u nas że ludzie pracują na własną działalność .......- 5 0
-
2019-09-17 18:58
pewnie GrupaKoń (1)
- 3 2
-
2019-09-17 19:42
Pomylka
LKK
- 0 0
-
2019-09-17 19:49
Był pracownikiem terminalu , a że z firmy outsourcingowej to nic nie zmienia (1)
Po prostu na etacie w terminalu jest tylko prezes i jego sekretarki , cała reszta jest wynajęta na śmieciówkach
- 15 1
-
2019-09-19 12:13
Pracował na terenie terminala, ale jego pracodawcą była inna firma.
W wielu zakładach pracy pracują także osoby zatrudnione przez podwykonawców i dotyczy to nie tylko terminala czy stoczni, ale również placówek edukacyjnych, zdrowotnych, urzędów i in. Przyczyną podstawową są koszty pracy. Jeżeli normalnie potrzebny jest jeden pracownik, to trzeba byłoby zatrudnić dwóch, by zapewnić pracownikowi możliwość pójścia na urlop, czy zwolnienie. Podwykonawca, realizujący usługi dla wielu podmiotów, dysponuje pracownikami, którym w razie potrzeby zleca pracę na innym obiekcie, z którego pracownik tam zazwyczaj pracujący poszedł na urlop, lub zwolnienie. Na danym obiekcie jest więc zatrudniony stale jeden pracownik, choć za pośrednictwem innej firmy i nie zawsze ten sam. Zawsze jednak obowiązuje prawo pracy i przepisy bezpieczeństwa. W kontraktach z podwykonawcami zawsze znajduje się zapis o obowiązku przeszkolenia przez podwykonawcę jego pracowników i przestrzegania stosownych przepisów.
Wypadek ten będzie można ocenić dopiero po zakończeniu dochodzenia. Poczekajmy więc z osądem. Artykuł ten można ocenić tylko jako sygnał, a nie opis wypadku.- 0 0
-
2019-09-17 20:10
port a firmy zewnętrzne
dwa wielkie porty w Gdyni dodać jeszcze Gdańsk a są tam firmy zewnętrzne , czyli co sami właściciele nie maja hajsu na nowych pracowników zeby dać im umowy ? czy prezes wszystko zabiera , w styczniu tego roku na bct było tak ze zamawiali 20 osób na zmiane koń dawał tylko 6 i jak tam robić ??? stop z firmą zewnętrzną !!!!!!!!
- 10 0
-
2019-09-17 20:15
bct i gtc to samo bhp
pozdrawiam romana , naszczescie juz tam nie pracuje
- 8 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.