- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (43 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (66 opinii)
Sobotni paraliż na drogach w Trójmieście
Ładna pogoda, niehandlowa niedziela, Open'er w Gdyni, sezon turystyczny i kilka stłuczek - to wszystko sprawiło, że w sobotę na trójmiejskich drogach doszło do prawdziwego paraliżu. Utrudnienia dotyczą Gdańska, Gdyni i Sopotu, w tym również obwodnicy.
- Korki w Trójmieście. Które drogi były nieprzejezdne w sobotę?
- Kolizje i... niechęć do jazdy "na suwak"
- Gdzie są korki? Specjalny tag w Raporcie z Trójmiasta
- Garaże sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Są jeszcze takie za 50 tys. zł
Korki w Trójmieście. Które drogi były nieprzejezdne w sobotę?
Z relacji naszych czytelników wynika, że od wczesnych godzin porannych zatkana była trójmiejska ekspresówka - zarówno na gdańskim, jak i gdyńskim odcinku.
Spore utrudnienia kierowcy sygnalizowali na ul. Spacerowej w Gdańsku, zatkany był także zjazd z Estakady Kwiatkowskiego na obwodnicę.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Auta dla bogatych. Trzeba mieć co najmniej ćwierć miliona zł
Droga gdyńska do Sopotu stoi - informuje nasz czytelnik.
Kolizje i... niechęć do jazdy "na suwak"
Problemem były jednak nie tylko stłuczki (jak np. kolizja auta i tramwaju na ul. Mickiewicza w Gdańsku), ale też... niechęć kierowców do jazdy na tzw. suwak.
Gdzie są korki? Specjalny tag w Raporcie z Trójmiasta
Sytuację na bieżąco można śledzić pod specjalnym tagiem w Raporcie:
Droga Gdyńska w kierunku Sopotu - mega korek (34 opinie)
Garaże sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Są jeszcze takie za 50 tys. zł
Opinie (217) 10 zablokowanych
-
2023-07-01 14:53
Opinia wyróżniona
(49)
A wystarczyło by na weekend odstawić auta. Wszędzie idzie dojechać, spieszyć się nie trzeba no ale wygodnictwo się szerzy więc I korki coraz większe
- 119 266
-
2023-07-10 10:51
Przeprowadzka
Hej, akurat się przeprowadzałam z Gdyni do Gdańska. Zostaw do siebie kontakt to pomożesz mi przewieźć lodówkę, pralkę, łóżko i materac autobusem
- 0 0
-
2023-07-02 18:28
są drogi to można z nich korzystać. Niestety nie ma możliwości podwózki tak jak robią to rowerzyści. Kolejną sprawą to niszczenie linii kolejowych po to by powstały ścieżki rowerowe - w efekcie mamy takie obrazki. Zapewne cieszą się ci co są przeciw przepustowości.
- 0 0
-
2023-07-02 11:25
irracjonalnie wysokie ceny biletów
myślę, że więcej osób by odstawiało auto na weekend gdyby ceny biletów nie były tak irracjonalnie wysokie. Wczoraj pojechałam z gdańskiego Chełmu do Gdyni Chyloni komunikacją zbiorową. Wydałam na to około 25 zł! i na dojazdy, przesiadki i szukanie toalety na dworcu straciłam łącznie blisko 3 godziny!
Gdybym się zdecydowała na podróżmyślę, że więcej osób by odstawiało auto na weekend gdyby ceny biletów nie były tak irracjonalnie wysokie. Wczoraj pojechałam z gdańskiego Chełmu do Gdyni Chyloni komunikacją zbiorową. Wydałam na to około 25 zł! i na dojazdy, przesiadki i szukanie toalety na dworcu straciłam łącznie blisko 3 godziny!
Gdybym się zdecydowała na podróż autem, które posiadam, wydałabym podobną kwotę na paliwo a w obie strony, nawet pomimo korków, dojechałabym o około połowę w porywach do 2/3 czasu szybciej !- 3 0
-
2023-07-02 09:18
ale weganskie pudelko oraz ajfonik jadnak maja byc starym transitem na czas dostarczone?
- 4 1
-
2023-07-02 08:27
Wszędzie idzie dojechać
Jo jo
- 0 0
-
2023-07-02 07:37
Jechałem z Berlina do Gdańska przez Kolbaskowo,od Lęborka stałem w korku
- 0 0
-
2023-07-01 21:34
Serio?
To dojedź z Gdyni do Cepna, koło Chełmna.
- 1 0
-
2023-07-01 18:07
Jasne. Można jechać Gdynia Koscierzyna przebudowaną linią kolejową pokonując 80 km w 2 godziny(przed wojną dorożką było szybciej), wisząc na stopniach.
- 13 1
-
2023-07-01 15:03
(23)
Też się zastanawiam czemu ci kierowcy tirów nie wybrali jazdy rowerem
- 48 6
-
2023-07-01 21:10
a ja się zastanawiam, jakie pokrętne argumenty wynajdują autoholicy by uzasadnić swoje chore wybory opcji komunikacyjnych (3)
- 1 10
-
2023-07-02 07:26
(1)
Zburzymy domostwa, żeby budować drogi dla samochodziarzy!
Zajmiemy pola uprawne, żeby budować drogi dla samochodziarzy!
Zasypiemy kanały wodne, żeby budować drogi dla samochodziarzy!
Samochodziarze w Trójmieście górą!- 3 8
-
2023-07-02 18:38
rozbierzmy niejedną linie kolejową by wybudować pseudo ścieżkę rowerową - wąskotorówka do Ostaszewa była większą atrakcją turystyczną niż wylany asfalt ale cóż...
- 2 0
-
2023-07-02 01:40
A tu trzeba coś wynajdywać?
Samochód jest pod każdym możliwym względem lepszy od druciaka i wagonu bydlęcego, ale skąd rowerowy troll ma to niby wiedzieć
- 11 3
-
2023-07-01 18:41
No właśnie! Czemu ci wszyscy TRZEJ kierowcy tirów na dwóch zdjęciach ogromnych korków nie wsiedli na rower? (2)
No po prostu nie rozumiem czemu są aż tak niemądrzy.
- 11 6
-
2023-07-02 13:30
Jedna z przyczyn korkow widac na zdjeciu. Wielopasmowa droga a z niej zjazd jednopasmowy. Prawdopodobnie nikt nie zbadal rozkladu ruchu i zaprojektowal gniota.
- 4 0
-
2023-07-01 21:13
sposoby uzasadniania swojego autholizmu bywają naprawdę bardzo kreatywne
- 5 7
-
2023-07-01 15:39
Oni wiozą coś wartościowego i wielkogabarytowego (15)
Większość kierowców wozi własną dupę. Fakt, że często też wielkogabarytową od tego ciągłego siedzenia w fotelu.
- 17 32
-
2023-07-02 09:54
No tak
Obwodnica z pewnością jeżdżą ludzie, którzy mają alternatywny dojazd autobusem z Gdyni do Gdańska albo i Pruszcza. Świat nie kończy się na Olivia Business Center i stacjach SKM,magazyny i biura są także poza centrum.
- 2 0
-
2023-07-01 15:42
Ciekawe jak mam dojechać do zoo z okolic Trójmiasta. Nie stałam w korku, bo byłam na 9. (13)
Nienawidzę tych durnych wiadomości, że wszyscy na rowery i do autobusów
- 42 5
-
2023-07-01 21:48
Już tłumaczę, bana do oliwy i busem pod samo zoo i nie trzeba czekać 2 h by zwolniło się miejsce postojowe
- 2 5
-
2023-07-01 16:45
(1)
To po co je czytasz. No tak. Nudy w korku. A do zoo o ile dobrze pamiętam dojeżdżają autobusy miejskie no ale jaśnie pani musi autem, potem z parkingu pod bramę zoo melexem a potem w środku traktorkiem po zoo bo przecież na piechotkę nie da rady. Cztery litery ponadgabarytowe
- 8 27
-
2023-07-01 16:58
Autobusy
Też stoją w korku, tam nie ma buspasa
- 16 3
-
2023-07-01 15:58
Spoko, to sobie stój w korkach. (9)
Jak już Ci się znudzi, to możesz zacząć popierać rozwój infrastruktury rowerowej i komunikacji miejskiej. Bez tego korki się nie zmniejszą jakbyś bardzo nienawidziła i próbowała zaklinać rzeczywistość.
- 10 35
-
2023-07-01 18:32
(8)
Popieram rozwój SKM a rowery są dobre na krótkie odległości jako alternatywa dla chodzenia pieszo albo gdy jazda rowerem jest celem samym w sobie, ale nie jako alternatywa dla samochodu. Skoro nawet nagrody za jazdę rowerem kogoś jeszcze nie przekonały to kolejne drogi rowerowe też go nie przekonają. Dlatego może przestańmy w końcu siać propagandę
Popieram rozwój SKM a rowery są dobre na krótkie odległości jako alternatywa dla chodzenia pieszo albo gdy jazda rowerem jest celem samym w sobie, ale nie jako alternatywa dla samochodu. Skoro nawet nagrody za jazdę rowerem kogoś jeszcze nie przekonały to kolejne drogi rowerowe też go nie przekonają. Dlatego może przestańmy w końcu siać propagandę o rowerowej utopii i zacznijmy rozbudowywać drogi bezkolizyne i sieć kolei podmiejskiej/metra, które są jedynymi prawdziwymi alternatywami dla samochodów.
- 13 5
-
2023-07-01 21:13
czy naprawdę trudno wyobrazić sobie kombinację przejazdów rower + SKm w Trójmieście i jego okolicach? (7)
do 7 km rower jest szybszy niż samochód, ale autoholik nie przyjmie tego do swojej wiadomości i nadal będzie opowiadał o konieczności marnowania tysięcy ton betonu w budowę pseudobezkolizyjnych skrzyżowań, estakad i kolejnych piętrowych parkingów oczywiście oferowanych mu za darmo w pobliżu wszystkich źródeł i celów podróży
- 10 14
-
2023-07-02 18:36
(1)
jest szybszy bo paradoksalnie korzysta z komunikacji miejskiej - patrz przyczepa. ile betonu i drzew potrzeba by powstała ścieżka rowerowa?
- 0 1
-
2023-07-02 21:02
jeśli droga dla rowerów powstałaby kosztem pasa do jazdy samochodem to odpowiedź na powyższe pytanie brzmi: zero
rowerzysta może legalnie poruszać się po jezdni jeśli obok nie biegnie droga dla rowerów.
- 0 0
-
2023-07-02 13:02
Tak, bardzo trudno, bo co zrobisz z rowerem? (1)
Pewnie weźmiesz do pociągu i będziesz zabierał miejsce i utrudniał podróż innym pasażerom. Dlatego przewóz rowerów powinien był płatny również w Trójmieście. Ja nie przewożę swojego środka transportu (samochodu) pociągiem, więc czemu ty masz być uprzywilejowany i za darmo przewozić swój środek transportu (rower) pociągiem? Masz środek transportu to jedź nim do końca.
- 2 2
-
2023-07-02 21:07
rower można przewozić w wagonach SKM za darmo nie zabierając nikomu miejsca
na świecie są znane sposoby przewozu rowerem na składanym bagażniku umieszczonym na przedniej masce autobusu - tam też rower nie zabiera nikomu miejsca. Przewozy różnych środków transportu innymi środkami transportu to standard - ale nie mieści się w wyobraźni takich autoholików jak ty. Jeśli nigdy nie przewoziłeś samochodu promem przez rzekę, lub morze to znaczy że Twoje doświadczenie życiowe jest baardzo ograniczone. Tylko współczuć. Cyklofobię się leczy.
- 1 1
-
2023-07-01 21:40
(2)
To świetnie ze jest szybszy, ale zakupów nim nie przewiozę, a w deszczu, zimnie, śniegu czy letnim prażącym słońcu jazda rowerem to najgorszy koszmar.
- 19 4
-
2023-07-02 21:04
jazda samochodem w codziennym korku to koszmar dla twojego układu krążenia i ogólnego stanu zdrowia
- 2 0
-
2023-07-02 21:01
jakie problemy masz z przewożeniem zakupów rowerem w sakwach?
przestań wykazywać się kreatywnością osoby uzależnionej od samochodu: w skrócie - przyznaj się do swojego autoholizmu i spróbuj się leczyć
- 1 4
-
2023-07-01 14:59
(16)
to sobie jedź w śmierdzącym busie, z żulami i rzygami pływającymi wte i we wte bo nikt po wieczornym kursie nie posprzątał. W tym czasie pojadę samochodem nie dość, że wygodniej to jeszcze z działającą klimą, muzą czy też audiobookiem jaką chcę. Do tego jeśli nagle zachce mi się podjechać do sklepu/parku/whatever to zrobię to od razu, nie muszę czekać 30 minut na przesiadkę
- 68 32
-
2023-07-01 21:07
typowy wpis autoholika (8)
zamiast zrozumieć korzyści wynikające z promowania alternatyw samochodu stygmatyzuje ludzi, którzy wybierając inną opcję niż samochód przyczyniają się do poprawy jego własnej sytuacji na drogach.
- 21 14
-
2023-07-02 11:37
stygmatyzacja (2)
Niestety osoby wybierające alternatywy dla samochodów są stygmatyzowane przez włodarzy miast i rejonów. Oni plują nam w twarz!
Brak połączeń do miejscowości satelickich. Brak komunikacji pomiędzy dzielnicami górnego tarasu. Pozorne tworzenie nowych linii autobusowych, które w rzeczywistości jest cięciem istniejących już i mocno obleganych tras.
I to wszystko za cenę biletów zbliżoną do wydatku na paliwo i kilkukrotnie dłuższy czas dojazdu niż samochodem!- 5 4
-
2023-07-02 13:28
(1)
Jak sie wybiera na mieszkanie miejscowosc satelicka to niech ta miejscowosc zapewni autobus. Co mnie obchodzi, ze ludzie nie maja czym dojechac do pracy albo stoja w korku na Spacerowej? W zamian maja znacznie tansze zycie, a za pieniadze ktore ja mam mieszkanie oni maja domy. Nie widze powodu zebym mial im fundowac autobus albo szerokie ulice na wies. Ja tej ulicy potrzebuje kilka razy w roku i moge wtedy postac w korku.
- 3 3
-
2023-07-02 18:32
a kogo to obchodzi że rowerzyści nie mogą jechać ścieżką rowerową tylko domagają się podwózki komunikacją miejską? Miasto ma zapewnić dojazd nie tylko kierującym rowerem ale i innym mieszkańcom - przypomnę że Osowa należy do Gdańska
- 1 2
-
2023-07-01 21:44
dali dostęp żynisowi, plasocie czy innemu furkalowi dostęp do internetu? :o
- 2 4
-
2023-07-01 21:37
(3)
Komunikacja publiczna nie oferuje niemal nic co by skłoniło do wybrania jej zamiast samochodu. Dlaczego na siłę próbuje się upchnąć ludzi do komunikacji np miejsca parkingowe skoro bilety są coraz droższe, kursy coraz rzadsze a podróż niekomfortowa i zajmująca z przesiadkami kilka razy tyle czasu co samochodem?
- 27 10
-
2023-07-02 13:24
Masz jezdzic komunikacja zeby zrobic miejsce na drodzie dla pieknych i bogatych. W przyszlosci masz jeszcze sie wyniesc z miasta gdzies na obrzeza (to juz sie dzieje) zeby nie razic oczu swoja niezgrabnoscia, zgrzebnym ubraniem i rozczochranymi wlosami. Nie powinienes jednak mieszkac zbyt daleko bo jeszcze sie zerwiesz ze smyczy i nie bedziesz mogl dojezdzac do "pracy" polegajacej na uslugiwaniu jasnie panstwu
- 3 2
-
2023-07-02 09:22
Masz rację i to są prawidłowe argumenty (1)
A nie pełne pogardy inwektywy i odczłowieczajace bzdury na temat innych podróżujących.
- 11 0
-
2023-07-02 20:58
wpisy świadczące o pogardzie na temat innych podróżujących
dotyczą najczęściej podróżujących inaczej niż samochodem prywatnym a także tych, którzy to wytykają autoholikom.
- 0 1
-
2023-07-01 19:11
I to jest ta bieda wg PO (2)
- 10 21
-
2023-07-01 21:09
w dobrze zarządzanych miastach ludzie zamożni chodzą pieszo, jeżdżą rowerami lub środkami komunikacji publicznej (1)
w źle zarządzanych miastach ludzie biedni gniotą się w prywatnych samochodach lub busikach oferowanych przez firmy krzaki.
- 18 14
-
2023-07-03 13:38
Fornalskie i pańszczyzniane wstydzą się jazdy rowerem !
- 0 0
-
2023-07-01 16:43
(3)
Taki jesteś panyczek? To sobie stój godzinami w korku i gnij w nim.
- 25 53
-
2023-07-01 19:36
(2)
a dziękuję, mogę postać i pognić (ale i tak z wozu wyjdę nie spocony, nie przesiąknięty smrodem kebaba czy maka, bez rąk uwalonych jakimś syfem od trzymania się barierek), podróż zbiorkomem zajmuje tyle samo czasu (jak nie dłużej). Jedyna przewaga komunikacji jest taka, że jest tańsza. Jednak co zrobić, stać mnie, przepraszam :) nie mam problemu
a dziękuję, mogę postać i pognić (ale i tak z wozu wyjdę nie spocony, nie przesiąknięty smrodem kebaba czy maka, bez rąk uwalonych jakimś syfem od trzymania się barierek), podróż zbiorkomem zajmuje tyle samo czasu (jak nie dłużej). Jedyna przewaga komunikacji jest taka, że jest tańsza. Jednak co zrobić, stać mnie, przepraszam :) nie mam problemu zapłacić za paliwo, ubezpieczenie, parking... niektórzy muszą sporo się o życiu nauczyć by sobie uświadomić, że nie można rezygnować z komfortowego życia.
- 28 17
-
2023-07-02 13:20
Popieram ale nie zgadzam sie w 2 kwestiach. Podroz zbiorkomem w wiekszosci przypadkow trwa dluzej. Uscislam, ze dla mnie czas podrozy to czas mierzony od przejscia przez moje dzwi do przejscia przez dzwi u celu podrozy. Zwykle jest tez drozsza, a juz na pewno kiedy samochodem jedzie wiecej ludzi.
- 5 0
-
2023-07-01 20:24
dokładnie. Podjechałem samochodem (sam bylem w wozie) z wiczlina do centrum - 15 minut. Busem zajęłoby to 40 minimum. High life
- 22 9
-
2023-07-01 14:09
Opinia wyróżniona
(15)
A wystarczyłoby nie zamykać sklepów w niedziele.
- 351 134
-
2023-07-01 20:52
3m nie ma dróg!
Kilka prostych odcinków i to wszystko. To co się dziwicie?
- 1 2
-
2023-07-01 17:15
(5)
powiedz to w twarz ksjerce matce trójki ktora dla twojego wygodnictwa mialaby rozkladac w ta niedziele towar a nie zabrac dzieci na plażę nad zatoke albo za Gdansk nad jezioro czy lody czy spacer czy spedzic czas jakkolwiek byle nie tyy i twoje paluszki rybne i worek cebuli
- 13 33
-
2023-07-02 11:09
To zamknijmy tez gastronomie i kulturę.
Czy tam pracują sami bezdzietni?
Przecież ten sprzedawcą lodów też ma dzieci które chciałbym zabrać na plażę. Nie ma to jak hipokryzja.- 9 1
-
2023-07-02 07:20
Ok za 10 lat przy takim podejściu ta matka będzie prosić o prace już się zaczynaja sklepy bez obsługi, gdzie godziny otwarcia bez ograniczeń :)
- 3 2
-
2023-07-01 19:44
Ta matka i tak pracuje w niedzielę, wykłada towar na półki, przyjmuje dostawy i sprząta. Po prostu sklep jest zamknięty dla klientów. Przestań wierzyć TVP, zaglądnij osobiście na zaplecze dyskontów, zapytaj sam jednej czy drugiej kasierki.
- 20 8
-
2023-07-01 18:38
A ja nie mam dzieci. (1)
I gdybym mógł pracować w niedzielę to bym był bardzo mojemu pracodawcy wdzięczny. No ale niestety nie mogę i muszę pracować od poniedziałku do piątku a ja bym wolał w weekendy pracować u mieć dwa dni wolne w tygodniu do wyboru. Wystarczyło się zabezpieczać i nie mieć dzieci, życie jest znacznie lepsze a na wiele spraw można patrzeć z innej perspektywy.
- 18 15
-
2023-07-01 19:03
I dokładnie w tym tkwi problem z dzietnością.
I żadne 500/800/1000+ i zakazy aborcji tu nie pomogą gdy posiadanie dzieci aż tak łatwo może zrujnować rodzicom codzienne życie jeśli nie mają szczęścia być bogaci. Ale jakim cudem można od populistów wymagać inteligentnych decyzji gdy oni potrzebują jedynie symboli...
...no dobra, muszę przyznać że niedziele niehandlowe są akuratI żadne 500/800/1000+ i zakazy aborcji tu nie pomogą gdy posiadanie dzieci aż tak łatwo może zrujnować rodzicom codzienne życie jeśli nie mają szczęścia być bogaci. Ale jakim cudem można od populistów wymagać inteligentnych decyzji gdy oni potrzebują jedynie symboli...
...no dobra, muszę przyznać że niedziele niehandlowe są akurat drobnym krokiem w dobrym kierunku, proste i skuteczne. Wolał bym inwestycje w przemyślaną edukację (bardzo długi temat bo ten dział ma największy potencjał gdy chodzi o ułatwienie rodzicom życia, ale w tym prawdziwe pensje dla nauczycieli i pewność że znajdzie się miejsce dla dziecka w pobliżu), dobry transport zbiorowy (żeby dzieci nie trzeba było wszędzie wozić) i wiele innych skomplikowanych spraw które by naprawdę działały zamiast jakichś tam kuponów.- 3 5
-
2023-07-01 16:16
(1)
Zawsze możesz iść popracować w niedzielę za kasą, nikt ci nie broni.
- 24 22
-
2023-07-01 17:32
No właśnie o to chodzi, że broni
- 33 7
-
2023-07-01 14:27
Tak ci wszyscy ludzie (1)
Jechali na hel robic zakupy..
- 34 4
-
2023-07-01 18:52
No... do tamtejszej biedry,
a potem na plażę xD
- 6 0
-
2023-07-01 14:19
korki były by jeszce wieksze ale do trzeba miec rozum by to wiedziec (3)
- 35 67
-
2023-07-01 14:24
(2)
niby dlaczego? Jeżeli ruch rozłoży sie na dwa dni, to korki beda mniejsze, rozumniaku
- 62 33
-
2023-07-01 18:18
Nie będą mniejsze.
Gdy jest handlowa niedziela to wielkie korki są i w sobotę i w niedzielę.
- 20 12
-
2023-07-01 17:47
Taa jasne Karyny i Sebixy będą w oba te dni w sklepach bo konsumpcjonizm wyżarł im mózg.
- 22 13
-
2023-07-01 14:04
Opinia wyróżniona
Z kultura jazdy na suwak jest powoli coraz lepiej (8)
Choć zawsze znajdzie się maleją, która psuje cały porządek i próbuje zmienić pas 50 czy 100 metrów przed końcem zwężenia
- 246 11
-
2023-07-02 22:23
Lepiej zmienić wcześniej niż za późno.
- 0 0
-
2023-07-02 09:35
suwak
a co linia ciągła cwaniaków już nie obowiązuje
- 5 0
-
2023-07-02 09:34
Nie wydaje mi się, że jest lepiej. Wczoraj jechałem z Elbląga do Gdyni. Wszystkie korki wynikały nie z ogromnego natężenia ruchu tylko z tego, że nikt, dosłownie nikt nie włączał się do ruchu prawidłowo.
Wszyscy włączają się do ruchu natychmiast tak jakby od tego miało zależeć ich życie.- 7 0
-
2023-07-02 06:27
Super kultura na " Suwaka Cwaniaka" - aby tak dalej, wciskasz się zawsze nie z tego pasa.
- 3 2
-
2023-07-01 15:35
Dokladnie (3)
Strasznie denerwujace jak ktos blokuje pas przed koncem i czeka az ktos go wpusci
- 33 5
-
2023-07-02 06:26
Strasznie denerwuje Mnie ktoś jadący na tzw. "cwaniaka suwaka" (2)
Inni mogą stać w korku - "Cwaniak Suwak ": zawsze się spieszy i skręca z pasa, jadącego w innym kierunku.
- 13 5
-
2023-07-02 11:42
Nie stój w korku ofiaro (1)
W jakim celu wprowadzono jazdę " na suwak"? Ano po to aby nie było gigantycznego korka na jednym pasie ruchu. Masz dwa pasy, to wykorzystaj oba ...ofiaro.
- 12 4
-
2023-07-02 14:38
chodzi o skręt z pasa jadącego w innym kierunku
- 2 1
Wszystkie opinie
-
2023-07-01 14:02
(7)
Za dużo ałt,palywko za tanie.Ja dzisiaj do Chałup pociągiem,całe 15zł,30 minut.Nie wiem,czy kierowcy nie mają telefonów z wujkiem googlem?
- 31 49
-
2023-07-01 14:13
gorzej jak wracasz, a pociąg pełen, że ziarenka piasku z plaży nie wciśniesz
- 15 6
-
2023-07-01 14:18
Zostań już w tych Chałupach.
- 13 4
-
2023-07-01 15:59
Io, tobie wystarczy kolejkowy syf i smród, a biali ludzie szukają komfortu.
- 8 5
-
2023-07-01 17:01
Svenek
Ty się tak nie mądruj o wszystkim ze swojego Rodos
- 7 0
-
2023-07-01 18:11
I co tam robiles stary zboku?
- 6 4
-
2023-07-01 18:51
Bartek.
Ciekawe skad ty w 30 minut dojechałeś. Chyba z Jastarni. Ścisk, tłok, chalas. Wrzaski, a że sobą tylko plecak. Ściema i tyle. Chyba , że człowiek do roboty jedzie- to ok
- 5 1
-
2023-07-02 12:10
Prof?
Na Twoim miejscu przyjrzałbym się swojej ortografi, później jednak zweryfikował ten tytuł, bądź co bądź naukowy, a na końcu przestałbym publikować wypociny.
Pozdrawiam
K. R.- 0 1
-
2023-07-01 14:03
Jak dobrze, że nigdzie nie jechałem. (1)
Oprócz zakupów. Gdynia-tu się żyje najlepiej w Polsce ;)
- 15 47
-
2023-07-02 07:05
Normalny
Haha
- 0 1
-
2023-07-01 14:03
Korki w Gdańsku
Odpowiedzialna za to pewnie buja sie na festynie
- 64 22
-
2023-07-01 14:04
Nie sobotni, a całorocznie całodobowy! (1)
- 54 5
-
2023-07-01 17:46
Zaczął się właśnie wysoki sezon, zmiana turnusów plus
tradycyjnie sobota handlowa - cała okolica zjeżdża do marketów, centrów handlowych itp.
My właśnie wróciliśmy z wakacji a ja czekam aż się trochę uspokoi i ruszam na zakupy.
Na szczęście to ostatnie takie wakacje, następne będą już w Polsce B - stwierdziliśmy, że życie w metropolii staje się zbyt nieznośne.- 3 3
-
2023-07-01 14:04
Opinia wyróżniona
Z kultura jazdy na suwak jest powoli coraz lepiej (8)
Choć zawsze znajdzie się maleją, która psuje cały porządek i próbuje zmienić pas 50 czy 100 metrów przed końcem zwężenia
- 246 11
-
2023-07-01 15:35
Dokladnie (3)
Strasznie denerwujace jak ktos blokuje pas przed koncem i czeka az ktos go wpusci
- 33 5
-
2023-07-02 06:26
Strasznie denerwuje Mnie ktoś jadący na tzw. "cwaniaka suwaka" (2)
Inni mogą stać w korku - "Cwaniak Suwak ": zawsze się spieszy i skręca z pasa, jadącego w innym kierunku.
- 13 5
-
2023-07-02 11:42
Nie stój w korku ofiaro (1)
W jakim celu wprowadzono jazdę " na suwak"? Ano po to aby nie było gigantycznego korka na jednym pasie ruchu. Masz dwa pasy, to wykorzystaj oba ...ofiaro.
- 12 4
-
2023-07-02 14:38
chodzi o skręt z pasa jadącego w innym kierunku
- 2 1
-
2023-07-02 06:27
Super kultura na " Suwaka Cwaniaka" - aby tak dalej, wciskasz się zawsze nie z tego pasa.
- 3 2
-
2023-07-02 09:34
Nie wydaje mi się, że jest lepiej. Wczoraj jechałem z Elbląga do Gdyni. Wszystkie korki wynikały nie z ogromnego natężenia ruchu tylko z tego, że nikt, dosłownie nikt nie włączał się do ruchu prawidłowo.
Wszyscy włączają się do ruchu natychmiast tak jakby od tego miało zależeć ich życie.- 7 0
-
2023-07-02 09:35
suwak
a co linia ciągła cwaniaków już nie obowiązuje
- 5 0
-
2023-07-02 22:23
Lepiej zmienić wcześniej niż za późno.
- 0 0
-
2023-07-01 14:04
(5)
Jechać na zakupy w pogodę plażową...
- 12 21
-
2023-07-01 14:10
Kiedyś trzeba :)
- 10 1
-
2023-07-01 14:10
(3)
A kiedy, jak w tygodniu się nie ma czasu?
- 8 4
-
2023-07-01 14:16
(2)
Zmien prace,wez kredyt,wyjedz....
- 5 12
-
2023-07-01 14:19
(1)
Łatwiejsze rozwiązanie: przestań trollować.
- 15 3
-
2023-07-01 14:22
Komentowac?Kazdy moze.
- 1 5
-
2023-07-01 14:08
Dlatego ja stąd wyjechałem (2)
Pracuje w Warszawie większe zarobki większe możliwości. Jak chce to w 4h jesyem w domu w Gdańsku i idę nad morze w czasie tygodnia.
- 20 44
-
2023-07-01 16:54
A co maja
Do tego zarobki ?
- 4 2
-
2023-07-01 17:06
Pomarzyć każdemu wolno...
- 7 2
-
2023-07-01 14:08
Wojtek dzięki za szybkie dojazdy do obwodnicy
- 41 6
-
2023-07-01 14:08
(1)
Zrobić duzrzo płatne parkingi
- 5 19
-
2023-07-01 16:00
A gdzie wtedy stanie twój redyk?
- 1 3
-
2023-07-01 14:09
Opinia wyróżniona
(15)
A wystarczyłoby nie zamykać sklepów w niedziele.
- 351 134
-
2023-07-01 14:19
korki były by jeszce wieksze ale do trzeba miec rozum by to wiedziec (3)
- 35 67
-
2023-07-01 14:24
(2)
niby dlaczego? Jeżeli ruch rozłoży sie na dwa dni, to korki beda mniejsze, rozumniaku
- 62 33
-
2023-07-01 17:47
Taa jasne Karyny i Sebixy będą w oba te dni w sklepach bo konsumpcjonizm wyżarł im mózg.
- 22 13
-
2023-07-01 18:18
Nie będą mniejsze.
Gdy jest handlowa niedziela to wielkie korki są i w sobotę i w niedzielę.
- 20 12
-
2023-07-01 14:27
Tak ci wszyscy ludzie (1)
Jechali na hel robic zakupy..
- 34 4
-
2023-07-01 18:52
No... do tamtejszej biedry,
a potem na plażę xD
- 6 0
-
2023-07-01 16:16
(1)
Zawsze możesz iść popracować w niedzielę za kasą, nikt ci nie broni.
- 24 22
-
2023-07-01 17:32
No właśnie o to chodzi, że broni
- 33 7
-
2023-07-01 17:15
(5)
powiedz to w twarz ksjerce matce trójki ktora dla twojego wygodnictwa mialaby rozkladac w ta niedziele towar a nie zabrac dzieci na plażę nad zatoke albo za Gdansk nad jezioro czy lody czy spacer czy spedzic czas jakkolwiek byle nie tyy i twoje paluszki rybne i worek cebuli
- 13 33
-
2023-07-01 18:38
A ja nie mam dzieci. (1)
I gdybym mógł pracować w niedzielę to bym był bardzo mojemu pracodawcy wdzięczny. No ale niestety nie mogę i muszę pracować od poniedziałku do piątku a ja bym wolał w weekendy pracować u mieć dwa dni wolne w tygodniu do wyboru. Wystarczyło się zabezpieczać i nie mieć dzieci, życie jest znacznie lepsze a na wiele spraw można patrzeć z innej perspektywy.
- 18 15
-
2023-07-01 19:03
I dokładnie w tym tkwi problem z dzietnością.
I żadne 500/800/1000+ i zakazy aborcji tu nie pomogą gdy posiadanie dzieci aż tak łatwo może zrujnować rodzicom codzienne życie jeśli nie mają szczęścia być bogaci. Ale jakim cudem można od populistów wymagać inteligentnych decyzji gdy oni potrzebują jedynie symboli...
...no dobra, muszę przyznać że niedziele niehandlowe są akurat drobnym krokiem w dobrym kierunku, proste i skuteczne. Wolał bym inwestycje w przemyślaną edukację (bardzo długi temat bo ten dział ma największy potencjał gdy chodzi o ułatwienie rodzicom życia, ale w tym prawdziwe pensje dla nauczycieli i pewność że znajdzie się miejsce dla dziecka w pobliżu), dobry transport zbiorowy (żeby dzieci nie trzeba było wszędzie wozić) i wiele innych skomplikowanych spraw które by naprawdę działały zamiast jakichś tam kuponów.- 3 5
-
2023-07-01 19:44
Ta matka i tak pracuje w niedzielę, wykłada towar na półki, przyjmuje dostawy i sprząta. Po prostu sklep jest zamknięty dla klientów. Przestań wierzyć TVP, zaglądnij osobiście na zaplecze dyskontów, zapytaj sam jednej czy drugiej kasierki.
- 20 8
-
2023-07-02 07:20
Ok za 10 lat przy takim podejściu ta matka będzie prosić o prace już się zaczynaja sklepy bez obsługi, gdzie godziny otwarcia bez ograniczeń :)
- 3 2
-
2023-07-02 11:09
To zamknijmy tez gastronomie i kulturę.
Czy tam pracują sami bezdzietni?
Przecież ten sprzedawcą lodów też ma dzieci które chciałbym zabrać na plażę. Nie ma to jak hipokryzja.- 9 1
-
2023-07-01 20:52
3m nie ma dróg!
Kilka prostych odcinków i to wszystko. To co się dziwicie?
- 1 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.