- 1 Ubywa mieszkańców i rozwodów (326 opinii)
- 2 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (28 opinii)
- 3 Niespokojna noc na gdańskich drogach (167 opinii)
- 4 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (338 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (890 opinii)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (93 opinie)
Sopot: spaliła się elektryczna hulajnoga
W Sopocie przy ul. 3 Maja spaliła się elektryczna hulajnoga. Jak zapewnia operator, pożar nie był jednak efektem awarii sprzętu, tylko aktem wandalizmu, którego ofiarą pada coraz większa liczba wypożyczanych pojazdów.
- Niestety od jakiegoś czasu doświadczamy szeregu przykrych zdarzeń, takich jak topienie hulajnóg w morzu, przecinanie kabli, rozkręcanie i wyciąganie kabli, a także najzwyczajniej rozkradanie ich i chowanie na własnych posesjach - wylicza Aneta Nowicka z Quick Ride. - Mimo iż staramy się walczyć z wandalizmem i minimalizować tego typu sytuacje, zatrudniając m.in. specjalne osoby, które jeżdżą i nadzorują stan hulajnóg, nie jesteśmy w stanie wyeliminować ich wszystkich.
Bateria rozgrzana do ponad 150 stopni
Operator zapewnia, że w tym przypadku na pewno nie zawinił sprzęt. Podczas pożaru strażacy zbadali hulajnogę kamerą termowizyjną i okazało się, że bateria rozgrzała się do ponad 150 st. C.
- Wszystkie nasze hulajnogi i baterie posiadają certyfikaty CE oraz wszelkie niezbędne atesty i nigdy wcześniej tego typu sytuacje u nas nie miały miejsca - komentuje sopocki przypadek Aneta Nowicka.
Hulajnogi na minuty parkowane gdzie popadnie
Porzucane rowery i hulajnogi
Tymczasem o ile problemy z wandalami spędzają sen z powiek operatorom tzw. transportu na minuty, to wypożyczane rowery i hulajnogi nierzadko są problemem innych uczestników ruchu. Chodzi o porzucanie pojazdów na środku chodników, ścieżek rowerowych, a nawet ulic. O takich incydentach regularnie informują nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta.
Porzucona hulajnoga (19 opinii)
Zdewastowana hulajnoga elektryczna na Monciaku
Opinie (238) ponad 10 zablokowanych
-
2019-08-21 16:24
Opinia wyróżniona
Po pierwsze a gdzie maja je zostawiac skoro niema zadnych miejsc na zostawianie hulajnogi i rowery podobnie! (18)
Miasto powinno zrobić zatoki na pozostawianie ich i było by mniej hejtu!W miastach zachodnich praktycznie co 200metrów i częściej masz stojaki rowerowe ,a w centrum parkingi i przy dworcach na kilkaset rowerów!!Unas niema nic niszczą tylko zieleń pod blachosmrody!
- 42 159
-
2019-09-15 02:08
Pitolisz kmicie.
j.w
- 0 0
-
2019-08-22 16:53
Myslenie nie boli
Wystarczy postawić tak by nie utrudniała ruchu. Ludzie dzis maja problem z myśleniem i to jest największy problem. Jak nie ma namalowanych lini to już glupieją. Pomijam już te małpy które dewastuja. Kiedyś nie było ścieżek rowerowych i jakoś ludzie sobie radzili. Dziś wymalowane, wyasfaltowane i każdy ma problem.
- 4 0
-
2019-08-22 09:07
A bez zatoki to nie można postawić hulajnogi na poboczu? Trzeba koniecznie na środku chodnika czy innej drogi?
- 8 1
-
2019-08-22 08:13
(1)
Opinia wyróżniona według kogo
- 2 2
-
2019-08-22 08:41
Też się zastanawiam. Istny bełkot zaslugujacy raczej na zakopanie.
- 4 1
-
2019-08-21 23:02
Bezmózgowce jak zawsze musza chwalic sie głupotą.A dlaczego miasto robi parkingi bezplatne dla prywatnych blachosmrodów! (2)
Miasto wybudowało i nadal buduje miejsca postojowe bezpłatne dla prywatnych blachosmrodów ale jak ma zbudować miejsca na hulajnogi albo rowery to już skandal nie?
- 7 11
-
2019-08-22 10:04
Ty tak na poważnie?
- 1 2
-
2019-08-22 08:33
te prezesik ... nie przesadzaj z tą propagandą bo zaraz uwierzę że sam podpaliłeś żeby mieć darmową reklamę
- 2 2
-
2019-08-21 23:18
(2)
Użytkownicy blachosmrodów tym odróżniają się od korzystających z jednośladów, że ich wiedza o zasadach ruchu drogowego została zweryfikowana na egzaminie teoretycznym a wyobraźnia i umiejętność przewidywania, na egzaminie praktycznym na prawo jazdy. Gdyby kierowcy zachowywali się jak użytkownicy jednośladów miasto wyglądało by jak Dhaka
Użytkownicy blachosmrodów tym odróżniają się od korzystających z jednośladów, że ich wiedza o zasadach ruchu drogowego została zweryfikowana na egzaminie teoretycznym a wyobraźnia i umiejętność przewidywania, na egzaminie praktycznym na prawo jazdy. Gdyby kierowcy zachowywali się jak użytkownicy jednośladów miasto wyglądało by jak Dhaka (Bangladesch). Co ma piernik do wiatraka? Łatwo sobie wyobrazić. Połowa kierowców w samochodach udających wyścigowe (pseudo kolarze w obcisłych spodenkach) wyciska maksimum ze swego auta (roweru), trąbiąc (dzwoniąc) przy tym na wszystkich którzy poruszają się wolniej. Pozostawiają swe pojazdy (hulajnogi, skutery) gdzie popadnie nie zważając na to, że zastawiają przejście, ścieżki, wejścia do prywatnych posesji z nawet skrzyżowania ulic (na tak pozostawiony skuter omal nie wjechałem). Nie jest więc problemem brak miejsc postojowych, a raczej brak kultury i wyobraźni użytkowników jednośladów.
- 11 5
-
2019-08-22 17:01
Na pierwszym lepszym odcinku drogi albo parkingu możesz zobaczyć "znajomość" przepisów blachosmrodziarzy.
- 1 1
-
2019-08-22 13:26
I chcesz mi powiedzieć, że taki Janusz 50+, który zdawał za PRLu ma cokolwiek zweryfikowane?
"Jaki to znak?" - teoretyczny zdany.
Zaparkuj na placu - zdany praktyczny.
Nie rozśmieszaj mnie...- 0 1
-
2019-08-21 21:42
Jak nie ma miejsc jak są!
Równolegle do krawężników i pod ścianami budynków masz pełno miejsca w całym mieście. Problem w tym że wiele z nich stoi w poprzek wąskiego chodnika tak że przejść się nie da.
- 12 1
-
2019-08-21 16:38
Ci narzekający powinni chociażby do Warszawy się przejechać, piękne widoki na 20 hulajnóg gotowych do jazdy co skrzyżowanie. Choć uważam że to już w Warszawie trochę przesada.
- 2 2
-
2019-08-21 16:34
Miasto?? Co za pasożyty ! Niech cwaniaczek kupi czy wydzierżawi kilkaset działek po kilka m2 i zbuduje stojaki.
- 23 3
-
2019-08-21 16:31
A dlaczego ma miasto wszystko robić za prywaciarzy z pieniedzy podatników?
- 32 3
-
2019-08-21 16:29
??? (2)
Miasto ma budować prywatnej firmie zatoczki na hulajnogi?? Skoro firma chce czerpać korzyści z najmu takich pojazdów to niech sama zapłaci za projekt takich zatoczek i ich wykonanie. Dlaczego podatnicy mają finansować prywatne inwestycje??
- 61 5
-
2019-08-22 08:51
(1)
MeVo finansujemy.
- 1 1
-
2019-08-22 10:03
bo mevo to miś
w innych miastach to inaczej funkcjonuje. Ale w naszym Gdańsku musi być inaczej....
- 6 2
-
2019-08-21 15:31
Opinia wyróżniona
Nie jasne zasady korzystania z hulajnóg powodują takie sytuacje. (5)
Sam mam ochotę "rzucić" czymś takim, jak notorycznie spotykam to na środku chodnika. Może gdyby operator zmienił lub dopracował zasady zwracania hulajnów, nie byłoby tak wielu aktów wandalizmu. Póki tę zabawkę można zostawić "wszędzie"- będzie jeszcze gorzej. Traficary, rowery, hulajnogi, skutery - więcej z tego problemów, niż pożytku.
- 145 25
-
2019-08-23 18:32
Myśleć trzeba
Tu nie problem z zasadami tylko problem mamy z ludźmi którzy nie myślą. Tylko tacy którzy oddają sprzęt i tak stawiają są problemem
- 0 0
-
2019-08-22 22:48
To nie, czy jasne?
- 0 0
-
2019-08-22 18:47
hulajnogi
W Niemczech rowery .hulajnogi wszedzie sie poniewieraja kazdy zostawia gdzie chce
- 0 0
-
2019-08-22 09:49
(1)
Ale to wina suwerena. Ktory ma w d....pie wszystko i zostawia je na środku.
- 3 1
-
2019-08-23 09:47
akurat
hulajnodze trzeba zrobic zdjecie oddajac.
Ale co za problem zeby przestawil to ktokolwiek inny?- 1 0
Wszystkie opinie
-
2019-08-21 15:21
kiedy ktoś zrobi porządek z tymi hulajnogami?? (20)
- 274 37
-
2019-08-21 15:23
Raczej z ludzmi ktorzy je bezmyslnie zostawiaja gdzie chca
- 69 2
-
2019-08-21 15:27
No właśnie ktoś zrobił. (1)
Przynajmniej z tą jedną.
- 20 16
-
2019-08-21 19:18
no a takie to niby są nowoczesne ... amerykanske
;)))
- 5 4
-
2019-08-21 15:46
kiedys przyjdzie prawidzwy deszcz co zmyje wszystkie te smieci z ulic naszych miast! (1)
- 12 9
-
2019-08-21 15:48
O jeju! To już będzie piąta rzeczpospolita! Jak ten czas leci.
- 13 0
-
2019-08-21 16:01
(2)
Państwo z tektury odc. 235, nawet coś tak oczywiste jak status pojazdu i OC po stronie cwaniaczkowatych firm z Szeszeli przerasta pislandię, republika bananowa
- 16 9
-
2019-08-21 17:25
Ale Tusk też nie potrafił sobie z tym poradzić!
A nie, czekaj... Nie ma azapeło...
- 7 7
-
2019-08-22 09:10
To nie państwo z tektury, ale ludzie bez mózgów. państwo to MY !!!
- 1 1
-
2019-08-21 17:17
Dokładnie !!!
Zostawiają na środku chodnika, centralnie na samym środku. No bez sensu
- 14 0
-
2019-08-21 19:49
Wszystko wam przeszkadza widzę
- 6 10
-
2019-08-21 20:20
Ja dziś jedną
Na śmietnik zaniosłem, bo walała się dwa dni bezpańsko po podwórku.
- 10 4
-
2019-08-22 00:57
Skąd tyle hejtu na hulajnogi? (5)
Tysiące samochodów w Trójmieście parkuje gdzie popadnie, blokując chodniki. Nie zauważacie tego?
Co ósmy samochód nie powinien przejść badania technicznego, ale w Polsce w SKP dzieją się takie cuda, że nie przechodzi zaledwie co setny. Nie przeszkadzają wam dymiące blachosmrody zagrażające życiu innych?
Jeden samochód emituje kilkanaście kilogramów spalin na 100 km. Pomnóżcie to sobie przez 200'000 samochodów jeżdżących po Trójmieście. Hulajnoga emituje ZERO. Owszem, prąd jest z elektrowni węglowych (w większości) ale te mają zaawansowane filtry. Nadal wolicie blachosmrody?
Tak, są problemy z hulajnogami tarasującymi chodniki. Ale to też wina miasta. Na jezdni nie wolno, na ścieżce rowerowej też, na chodniku też źle, na przystankach też zakaz, na stacjach Mevo mogą być tylko rowery Mevo. No to więc gdzie to stawiać?- 7 8
-
2019-08-22 01:44
Dzieciaku (2)
Może kiedyś dorośniesz... do własnego samochodu...
- 4 10
-
2019-08-22 08:51
Dziecko, mam dwa samochody i przesiadłem się na hulajnogę. Zaskoczony?
- 6 1
-
2019-08-22 13:26
Dorośniesz, lol
Z komuny się nie wyrasta :D
- 0 0
-
2019-08-22 06:16
W smietniku..
- 1 1
-
2019-08-22 09:12
Z boku lub n skraju a nie na środku !!!
- 0 0
-
2019-08-22 00:59
Osobiście wolałbym widzieć 200'000 hulajnog i rowerów jeżdżących po Trójmieście ... (2)
... i oddychać świeżym powietrzem i cieszyć się CISZĄ niż wdychać spaliny i słuchać eksplozji węglowodorów wydobywających się przez dziurawe tłumiki.
- 8 3
-
2019-08-22 06:17
(1)
A ja nie. I ciebie tez nie chce sluchac.
- 2 4
-
2019-08-22 08:54
Zamiast robić fochy jak dziecko użyj swojego mózgu. Komunikacja samochodowa nie skaluje się. Zużywa 30 razy więcej energii. Generuje kilkadziesiąt razy więcej odpadów.
Im więcej komunikacji pieszej, rowerowej, na hulajnogach tym lepiej dla miasta i mieszkańców.- 4 2
-
2019-08-21 15:23
Wypożyczane hulajnogi to fikcja (9)
Z moich obserwacji wynika, że niemal nikt - poza turystami - nie korzysta z wynajmowanych na minuty hulajnóg. Owszem, sporo ludzi porusza się w ten sposób po Gdańsku, ale mam wrażenie, że wyłącznie na własnym sprzęcie.
W mojej ocenie hulajnogi na minuty sa rozstawiana po mieście przez pracowników ich operatora. A im głupsze miejsce, w którym je zostawiają, tym lepiej.- 119 73
-
2019-08-21 15:50
"A im głupsze miejsce, w którym je zostawiają, tym lepiej" (2)
Celem?
- 9 8
-
2019-08-21 16:01
promocji, marketingu, dyskusji w internecie (1)
- 29 2
-
2019-08-21 16:24
Tak jest, ile się o tym mowi!
- 12 0
-
2019-08-21 15:51
ja już czekam na następny milowy krok we współdzielnych srodkach komunikacji (3)
po samochodach, rowerach i hulajnogach pora na - buty na minuty z aplikacją i kodem QR - myjta nogi
- 22 4
-
2019-08-21 15:54
są jeszcze dzielone mieszkania (2)
więc tuziemcy koczują na działkach i Południu
- 15 4
-
2019-08-22 00:09
i dzielone 'żony' na numerki (1)
- 7 1
-
2019-08-22 09:53
Dzieleni mężowie na numerki.
- 1 3
-
2019-08-21 21:58
nie jestem turystą
korzystam 1/2 x w tygodniu - nie oplaca sie wlasniej kupowac przy takim uzytkowaniu
- 4 1
-
2019-08-22 10:04
Coś słabo obserwujesz .... Omg
- 0 0
-
2019-08-21 15:24
opcja dla leniwych (2)
w polsce wszystko zepsują
- 71 28
-
2019-08-21 15:31
niestety pewna część społeczeństwa to rasowi d**ile
powienien być prowadzony ranking zaufania społecznego jak w Chinach i tacy ludzie by mieli by zakaz wypożyczania czegokolwiek, wstępu do klubów i restauracji itp.
- 20 2
-
2019-08-22 07:42
Czyli nie elektryczna a spalinowa...
- 0 2
-
2019-08-21 15:26
Mam własną (4)
i był to zakup roku. Jednakże, gdy korzystałem w tych na minuty, zawsze starałem się to robić z głową, szanować je i odstawiać w ustronne miejsce tak, aby nikomu nie przeszkadzały. Gdyby każdy tak robił, to nie byłoby problemu.
- 195 5
-
2019-08-21 18:41
Tam po odlozeniu robisz zdjecie (2)
Także każdy Stara się odłożyć dobrze. Te co stoją na środku to ktoś wyraźnie wziął i przestawil. Nawet jeśli stoi na środku to ja jak ide to odstawie na bok. One nie są groźne bo są strasznie wolne. Jednak Już widziałem takie prywatne które jeżdżą po 50 km/H i one stwarzają zagrożenie. W Chinach ograniczyli prędkość hulajnóg i nie można jeździć i sprzedawać tych szybkich. W Polsce musi wejść prawo które ureguluje ruch tymi pojazdami
- 7 0
-
2019-08-21 19:35
A tam. W Rosji wybuchła kilka dni temu atomowa hulajnoga i co? I nic.
- 2 0
-
2019-08-22 08:35
Te sprzedawane w PL
mają fabrycznie ograniczoną prędkość do 25km/h. Na większą prędkość nie pozwalają przepisy. Te, które jeżdżą szybciej zostały przerobione przez ich właścicieli.
- 3 0
-
2019-08-22 09:14
Popieram w 100%
Koszt przejazdu 0.50zł / 100 km.
Czas dojazdu do pracy krótszy niż samochodem.
Co więcej czas jest bardzo przewidywalny - +- 2 min.- 4 0
-
2019-08-21 15:27
(2)
Hulajnogi sa fajne ale chyba społeczeństwo nie dorosło do tego. Dodatkowo powinny być określone miejsca gdzie powinny stać np zakaz pozostawiania na środku chodnika.
- 157 9
-
2019-08-21 18:03
Pobito babcię, zabito psa, przemyt ręczników do RPA
- 6 1
-
2019-08-22 05:42
Moja konstrukcja jest optymalna,
tylko ludzie nie dorośli do tego.
- 3 0
-
2019-08-21 15:27
polacy gorzej jak zwierzęta (10)
nie potrafią uszanować cudzego mienia
- 177 35
-
2019-08-21 16:02
a ty kto - eskimos?
- 13 6
-
2019-08-21 16:04
Wyprowadź się do Brukseli lewcki kmiocie.
- 9 17
-
2019-08-21 16:45
Popieram!
Zacofane zdziczałe bydło, a nie ludzie.
I widać to na każdym kroku.- 20 5
-
2019-08-21 17:00
Nieprawda (1)
W filmie "Wołyń" mówili ze to Ukraińcy są jak zwierzęta... A nawet jak potwory..
- 8 3
-
2019-08-22 08:21
Polacy to takie same dzikusy
- 3 1
-
2019-08-21 17:07
(1)
Haha, ktoś napisze prawdę o tych dzikusach i już mu od lewaków cisną. I do Brukseli karzą wyjeżdzać
- 13 4
-
2019-08-21 18:47
Tych a ty Ukrainiec?
Jedź do Chin i Zobacz jak traktują rowery na minuty czy hulajnogi, jedz do Niemiec i Zobacz ile ich pływa w rzece, jedz do UK i Zobacz jak mają powykrecane koła. Wiesz jaka jest różnica? Tam nikt nie napisze co za naród, inny narod jest lepszy. Im nawet do głowy by nie przyszło obwiniać siebie za wybryki chuliganskie które są wszędzie. Wiesz dlaczego nazywają Ciebie lewak? Bo wbili ci do głowy że ty jesteś Europejczyk i że Polacy jako naród są gorsi od innych. Ty jak taki duren w to uwierzyłeś i jak widzisz jakiś przypadek chuliganski to utwierdzasz się w tym przekonaniu
- 8 5
-
2019-08-21 21:16
Polacy to głupi naród
Niestety taka prawda
- 10 3
-
2019-08-22 06:56
a co do tego mają zwierzęta?
- 1 0
-
2019-08-22 11:09
Jakie cudze mienie to wszystko wasze gdańszczanie a hulajnogi psują wam turyści z polski
- 3 1
-
2019-08-21 15:27
Dla wiekszości Polaków (2)
Powinna być dostępna opcja wypożyczenia ciężkich drewnianych chodaków Sybiraka na minuty.. aby doszło do głowy parę istotnych spraw pożycia w społeczeństwie..
- 137 16
-
2019-08-22 00:45
Bezmuzgi (1)
Tydzień temu mi na bramie gdzie jest jeszcze postawiony zakaz zaparkował pan autem na minuty gdy podszedłem do niego by usuną ten pojazd bo nie dość ze stoi mi na wyjeździe to jeszcze na zakazie pan odparł tak : "To nie moje auto i mam w d*pie ze tu je stawiam bo to nie moje " . I tak ludzie szanują czyjąś własność nie moje wiec mogę rozwalić
- 7 0
-
2019-08-22 05:20
Ludzie mają rzyć zamiast głów, o mózgach nie wspominam...
- 2 1
-
2019-08-21 15:29
Samozapłon (5)
Co niby ma powiedzieć przedstawiciel firmy hulajnogowej? Przecież to akt wandalizmu, a nie samozapłon. Wyrażnie widać na zdjęciu, że ogień poszedł od środka sprzętu. Inaczej kółka byłyby spalone. Straż podała 150 st C. Od zapalniczki do papierosów. Śmiech przez na sali.
- 97 21
-
2019-08-21 17:41
Hehehe, i jeszcze ten mylący tytuł artykułu. Clickbait i tyle.
- 13 0
-
2019-08-21 21:34
Gdyby ktoś chciał podpalić hulajnogę, to zacząłby od baterii a nie od kółek...
- 5 1
-
2019-08-22 07:35
(2)
Po samozapłonie kadłub hulajnogi byłby stopiony lub rozsadzony. Ogniwa się spalają w wyższej temperaturze niż 150 st. Wystarczy poczytać raporty awarii ogniw w telefonach komórkowych.
- 3 1
-
2019-08-22 10:30
Bo obywatel jest znawcą wszystkiego i wie, że istnieje tylko jedna technologia produkcji akumulatorów (1)
a jego doświadczenia z głupofonem przenieść można na dowolną dziedzinę życia. Wot czasy...
- 2 2
-
2019-08-22 13:28
Tym się różni obywatel z głupofonem od upośledzonego technologicznie buca, że może to sprawdzić.
Tylko czemu buc jest dumny ze swojego nieogaru? Dziwne czasy...
- 1 0
-
2019-08-21 15:30
certyfikat ??? (12)
CE - znaczy China Export
- 133 22
-
2019-08-21 15:43
(7)
CE oznacza Conformité Européenne, jest to europejski certyfikat.
- 14 20
-
2019-08-21 16:39
Szacun (5)
No to zabłyszczałeś.
- 16 4
-
2019-08-21 19:31
(4)
Internet nie boli:
https://ec.europa.eu/growth/single-market/ce-marking_pl
https://pl.wikipedia.org/wiki/Oznaczenie_CE
Pozdrawiam ekspertów- 5 6
-
2019-08-22 06:52
No nie (3)
No nie - następny umysłowo sprawny inaczej.
Powoli i łopatologicznie:
- nie jesteś geniuszem - wszyscy wiedzą co znaczy CE
- z powodu zalewu badziewia z Chin oznaczonego CE a nie spełniającego wymagań zasadniczych zaczęto ironicznie mówić, że CE to China Export
Ironia - trudne słowo- 9 2
-
2019-08-22 08:30
Nie no, zablysnąłeś (1)
Nie mówi się potocznie, tylko ten znaczek CE, mający imitować certyfikat Europejski, dosłownie oznacza China Export I jest zarejestrowany w Chinach pod tą nazwą.
- 7 1
-
2019-08-22 13:31
dzieci, uzgodnijcie wersje
- 2 0
-
2019-08-23 12:01
Nie masz racji chlopie...
CE jako china export to nie ironia. Chinczycy naprawde stosuja taki znak i jest on ludzaco podobny do oryginalnego znaku CE. Poczytaj sobie dokladnie...
- 0 0
-
2019-08-21 18:55
Dzieki
Pomogles- 4 0
-
2019-08-21 19:40
Cienki Egzemplarz
- 7 1
-
2019-08-21 23:41
Zależy od odstępu między literami.
- 5 1
-
2019-08-22 09:32
Niestety tylko deklaracja a nie certyfikat
- 1 0
-
2019-08-23 11:18
Dalej wprowadzaj czytelników w błąd
CE - Conformité Européenne
- 0 0
-
2019-08-21 15:30
Nie dziwie się wcale że ktoś podpalił (3)
Jeśli operatorowi obojętne gdzie stoi ich sprzęt i czy łamie prawo czy nie, nie mówiąc o tym ze niejednokrotnie przeszkadza przechodniom to może nie będzie im obojętne ze tabor pójdzie z dymem. Nie popieram ale czasami ekstremalne sytuacje zmuszają do myslenia i zmiany postępowania .
Panowie i Panie robiący biznes na wynajmie krótko terminowym.... jak wasz sprzęt będzie dopiekał mieszkańcom to mieszkańcy dopieka i Wam. Odwieczna zasada:)- 70 35
-
2019-08-21 20:13
A ja właśnie się dziwię, że ktoś podpalił. Złe parkowanie nie uprawnia do wandalizmu i zachowywania się jak bydło.
- 11 2
-
2019-08-21 22:00
dokladnie
nie podoba mi sie - zniszcze! sasiad kupil nowe auto i zle zaparkowal - nie zglosze tylko zarysuje, niech ma dorobkiewicz zlodziejski!
/tak, to ironia- 8 2
-
2019-08-22 08:31
Brawo Ty!
Co następne? Kije, pałki i samosądy?
A na samochodach CKM podłączony pod klakson? Ostatni raz gnój mi zajechał drogę...- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.