- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (455 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (47 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (193 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (169 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
Spędził dobę przy umierającej żonie. Nie opłacił parkowania i dostał mandat
Pan Krzysztof spędził dobę przy łóżku umierającej żony. Przyjechał do szpitala w niedzielę, opuścił go w poniedziałek. Przez kilka godzin parkował bez opłaty. Dostał mandat i go zapłacił. Urzędnicy rozkładają ręce: - Prawo nie pozwala na anulowanie opłaty nawet w takich okolicznościach.
- Nie wiedzieliśmy, czego spodziewać się w ciągu najbliższych godzin. Chcieliśmy być po prostu jak najdłużej z umierającą żoną. Wiedzieliśmy, że w niedzielę płacić nie trzeba - opowiada.
Parkowanie w niedzielę bezpłatne, w poniedziałek już nie
Pan Krzysztof spędził w szpitalu ponad dobę. Kobieta zmarła w poniedziałek, 7 marca o godz. 12:15. Przed godz. 13 obaj z synem opuścili szpital.
Za szybą znaleźli wezwanie do zapłaty dodatkowej, bo w dni robocze opłaty na miejscach wokół szpitala obowiązują.
- Cały czas byłem przy umierającej żonie. W takich chwilach nie myśli się o tym, że został pozostawiony samochód na miejscu postojowym i trzeba wnieść opłatę. Nie opuszczałem budynku przez ponad 24 godziny. Wydawało mi się, że reklamacja w takim przypadku zostanie uznana - opowiada pan Krzysztof.
Reklamacja nieuznana mimo wsparcia pracowników szpitala
Pan Krzysztof napisał odwołanie, dołączył do niego kartę zgonu żony. Specjalne oświadczenie napisali także pracownicy szpitala, potwierdzający, że mężczyzna nie opuszczał szpitala, ponieważ towarzyszył umierającej żonie.
Mimo to Gdański Zarząd Dróg i Zieleni odwołania nie uznał. Urzędnicy tłumaczą, że ustawa o drogach publicznych z 1985 roku nie pozwala na jej anulowanie, mimo okoliczności, w jakich znalazł się nasz czytelnik.
- Ustawa o drogach publicznych pozwala jedynie stwierdzić czy w chwili kontroli opłata za postój była uiszczona. Rozumiemy opisaną przez sytuację, jednakże z przykrością informujemy, że Gdański Zarząd Dróg i Zieleni nie ma delegacji w obowiązujących przepisach prawa do anulowania prawidłowo stwierdzonej opłaty dodatkowej - stwierdzono w odpowiedzi na reklamację.
Przepisy są bezduszne
Pan Krzysztof zapłacił mandat w wysokości 130 zł. Jak mówi, nie chce przysparzać sobie dodatkowego stresu. Poza tym, jak przyznaje, ścieżka odwoławcza skończyła się, a odpowiedź na reklamację była jednoznaczna.
Wskazuje jednak, że może warto pomyśleć nad zmianą przepisów.
- Czy jak ktoś będzie ratował życie innej osobie i nie pomyśli o tym, by opłacić parking przy szpitalu, będzie za to dodatkowo karany? Rozumiem przepisy, ale w takich sytuacjach jak nasza, powinna być jakaś furtka pozwalająca na anulowanie dodatkowej opłaty - przekonuje.
Miejsca
Opinie (739) ponad 100 zablokowanych
-
2022-03-18 07:10
Opinia wyróżniona
Ludzie stanowią prawo (46)
I to ludzie powinni w końcu być bardziej empatyczni.
W opisanej sytuacji urząd powinien mieć furtkę w przypadku sytuacji losowych, nagłych.
A co jeśli zaparkuje w dzień gdzie opłata nie obowiązuje i odchodząc do samochodu potrąci mnie samochód. To będzie urząd sicigal rodzinę.
Przepisy są dla nas a nie my dla przepisów.
CzasI to ludzie powinni w końcu być bardziej empatyczni.
W opisanej sytuacji urząd powinien mieć furtkę w przypadku sytuacji losowych, nagłych.
A co jeśli zaparkuje w dzień gdzie opłata nie obowiązuje i odchodząc do samochodu potrąci mnie samochód. To będzie urząd sicigal rodzinę.
Przepisy są dla nas a nie my dla przepisów.
Czas na totalne zmiany w całym systemie nie tylko opłat parkingowych. To co mamy aktualnie tonjeet zamordyzm. Cywilizacja jednak upada, brak człowieczeństwa..i gadanie że przepisy, że nie ma delegacji ustawowej itd itd. żal mi człowieka i kondolencje dla rodziny..czas zmienić prawo- 1188 53
-
2022-03-20 00:22
z całym szacunkiem dla tego Pana, który stracił żonę...ale w takich okolicznościach na jego miejscu nie myslalabym o mandacie, odwoływaniu się, uruchamianiu pracowników szpitala i zawiadamianiu portalu trojmiasto.pl tylko zapłaciłabym te nędzne 130 zł.
Domaganie się specjalnych zasad traktowania i ulg w dzisiejszych czasach kiedy za parking mozna zapłacić z telefonu.TO wręcz domaganie się odstąpienia od zasad.- 0 0
-
2022-03-19 19:50
Ludzie stanowią prawo.
Prawo powinno być przestrzegane przez ludzi, którzy to prawo ustanowili. Konstytucja glaby się kłania. Została ustanowiona, gdy internetu nie było. Na papierze. To jest toaletowy papier jak a dziś.
- 0 0
-
2022-03-19 13:08
a gdyby zapomniał zapłacić za zakupy
albo za paliwo na stacji?
- 1 0
-
2022-03-19 12:37
No to prawo rażąco narusza normy współżycia społecznego, generalnie jest nielegalne. Da się je zaskarżyć i wygrać.
- 0 1
-
2022-03-19 12:37
i to nie jeden mandat
Co gorsza, jeśli samochód, zanim by ktoś go stamtąd zabrał - a przecież mogły się zagubić przy okazji kluczyki itp., byłby zaparkowany więcej niż jeden dzień to za każdy dzień by się pojawi nowy mandat. I tego przemili urzędnicy też by nie anulowali. Po braku zapłaty w ciągu 7 dni kwota każdego urosłaby do 200 pln, po miesiącu przyjdzie każdy
Co gorsza, jeśli samochód, zanim by ktoś go stamtąd zabrał - a przecież mogły się zagubić przy okazji kluczyki itp., byłby zaparkowany więcej niż jeden dzień to za każdy dzień by się pojawi nowy mandat. I tego przemili urzędnicy też by nie anulowali. Po braku zapłaty w ciągu 7 dni kwota każdego urosłaby do 200 pln, po miesiącu przyjdzie każdy mandat z osobna z dodatkową opłatą 16 pln i groźbą, że jeśli w ciągu tygodnia nie zostaną zapłacone to do każdego mandatu doliczą kolejne sto kilkadziesiąt plnuf... Więc jak kogoś z rodziny wam potrącą to czym prędzej trzeba sprawdzić, gdzie zaparkował, bo GZDiZ nie zmiłuje się nad niczym niestety.
- 1 0
-
2022-03-19 09:44
i z tym poszedł do mediów,
ciekawe
- 3 0
-
2022-03-19 07:54
Każde wyjątki zachęcają ludzi do naginania prawa i tworzą furtki dla naciągaczy. 130 zł to nie majątek, a prawo trzeba przestrzegać.
- 3 0
-
2022-03-19 06:44
Pobieranie opłat za parkowanie to bezprawie (1)
Właściciel terenów miejskich sa obywatele a nie miasto i urzędnicy. Miasto to urzędnicy opłacani z naszych podatków. Urzędnicy maja obowiązek dbać o porządek. A jak jest kazdy widzi. Opłaty za parkowanie idą do wora.
- 2 0
-
2022-03-20 00:25
tam są tez prywatne parkingi
- 0 0
-
2022-03-18 15:55
ale pisowski chlew się tu rozlał
fabryka pisowskich trolli w natarciu
- 6 7
-
2022-03-18 13:23
czas na wymianę totalnych w Gdańsku
- 7 4
-
2022-03-18 12:03
Prywatna firma, może podjąć taka decyzję. Ale kasa misiu kasa
- 4 6
-
2022-03-18 11:05
myślenie nie boli
Zastanów się co piszesz żaden urzędnik nizszego szczebla nie wezmie na siebie odpowiedziaqlności taki przepis musi pojsc z góry bo w razie kontroli to urzednik po d...e dostanie. Być może nie wiesz ale kontrole w urzędach są a góra tylko czeka zeby zrobić miejsce dla swoich.
- 7 2
-
2022-03-18 10:25
Ten Pan chyba bardziej przeżył stratę 130 zł niż śmierć swojej żony (2)
nie wiem jak inaczej wytłumaczyć dzielenie się tą historią w Internecie
- 29 14
-
2022-03-19 15:55
chciałem coś podobnego napisać
ale nie muszę. Ja po śmierci żony nie funkcjonowałbym dłuższy czas, i starał się ogarnąć sytuację, z pochówkiem itp, a tu 130zł bardziej chlopa zabolało.
- 5 1
-
2022-03-18 10:47
Ta historia może być tak samo prawdziwa
jak opowieść o bohaterach ukraińskich Termopil
- 11 5
-
2022-03-18 10:15
Walniej się w ten pusty łeb
Kolejny "empatyczny" internetowy moralista, z empatią ograniczającą się wklepania paru zdań w necie. Jak jesteś taki współczujący, to opłać za Pana Krzysztofa mandat i będzie po sprawie.
I następnym razem popraw błędy, zanim klikniesz "wyślij".- 9 6
-
2022-03-18 10:03
Nie da się przyjacielu,trza zarabiać dalej na jeleniach za długi miast
- 4 6
-
2022-03-18 09:07
Idealny przykład jak buractwo roszczeniowe jest szkodnikami miasta! Nikogo nie obchodzi co gdzie robił
- 11 4
-
2022-03-18 08:53
To jest właśnie miasto PO... (5)
- 10 16
-
2022-03-18 10:51
głosujcie (4)
Głosujcie dalej na PO I będzie dobrze nie jestem za PIS ale to co robi PO to patologia
Jak jesteś w PO to masz wiecej .
Nie ważne co rano widzisz w lustrze- 9 15
-
2022-03-18 16:09
Patologia to PiS i jego wyborcy
- 6 6
-
2022-03-18 11:06
"Nie jestem za PiS, ale.." (2)
Wiemy, że to wy! PiSowcy!
Ale jak?- 10 11
-
2022-03-18 12:08
Polska należy do prawicy (1)
- 4 9
-
2022-03-18 12:12
Socjalizm nie jest prawicowy.
- 4 3
-
2022-03-18 08:44
mieszkaniec
I tu jest 100 % racji a myślenie niektórych ludzi jakby był brak mózgu !!!!!!
- 7 3
-
2022-03-18 08:42
Jak ocenić postawę kogoś, kto (3)
postanawia publicznie szafowć swoim bólem i nieszczęściem, bo mu ktoś kazał 130 zł zapłacić?
- 32 23
-
2022-03-18 12:07
A emeryturę ma jak Krzywonos 8000? (1)
- 5 11
-
2022-03-18 12:11
Jak Kłamczyński 9600
- 10 8
-
2022-03-18 09:50
Krótko - to umgeziefer
- 3 9
-
2022-03-18 08:35
co drugi z mandatem ściemniałby, że miał nagłą sytuację w szpitalu (1)
po co płacić za parking pod szpitalem - jak dostaniesz mandat to ściemnisz, że babcia ci umierała
- 24 34
-
2022-03-18 08:44
a do pracowników szpitala co chwilę przychodziłby ktoś z oświadczeniem do podpisania
pamięta pani, ja tu byłem tydzień temu z dziadkiem
- 15 24
-
2022-03-18 08:31
(13)
I tą furtką anulowaliby mandaty swoim znajomym. Przykra sprawa ale przepisy to przepisy.
- 31 57
-
2022-03-18 13:43
swoim i tak anuluja
- 6 3
-
2022-03-18 10:47
głosujcie (11)
Głosujcie dalej na Panów Grzelaków i innych a będzie dobrze.
A w 2023 proponuje powrót do władzy Tuska i będzie super.- 26 28
-
2022-03-18 15:26
Obwody ci się w głowie poplątały?precz z PiS i jego poplecznikami
- 9 8
-
2022-03-18 12:04
Tak tylko Tusk zawsze dziewica (3)
- 9 8
-
2022-03-18 15:27
(1)
Zawsze dziewica to raczej Marta K., trójka dzieci,każde z innym,. Święta PiS i jeszcze poucza w od rzeczy
- 12 9
-
2022-03-18 21:00
Wzór cnót niewieścich.
- 4 6
-
2022-03-18 12:43
To Kurski
zawsze dziewica!!!!!!!!!!!!!!!
- 9 6
-
2022-03-18 11:05
A to Grzelak z Tuskiem ustanawiają prawo? (1)
- 17 7
-
2022-03-18 12:05
Tusk już nic nie może, Wałęsa II... Niestety i on to wie
- 8 6
-
2022-03-18 10:54
Dokładnie j/w (3)
Ponadto uważam, że powinni mu po prostu anulować ten mandat, przymknąć oko w tym jednym konkretnym przypadku i tyle...
Ew. niech zapłaci te 2 czy 5 zł żeby miasto nie było stratne - no bo parking zajmował...
I nie byłoby tematu...- 29 11
-
2022-03-18 12:05
Niech juz tu Z k obejmie władze
Będzie paliwo po 7 złotych emerytura po 70 roku życia, będzie przewidywalnie
- 4 7
-
2022-03-18 11:22
dla lewaków rzadzacych tym smutnym miastem kot i drzewo ważniejsze od człowieka (1)
- 19 21
-
2022-03-18 11:39
Ale PiS nie rządzi w tym mieście, coś pomyliłeś.
- 25 14
-
2022-03-18 07:30
Opinia wyróżniona
Mi kiedys anulowali (33)
Mi anulowali mandat. Bylam na wizycie na onkologii z dzieckiem. Miała opłacone z nawiązką, bo na 2 godziny. Gdzie zawsze Ok 1 godziny wizyta nam zajmowała. Niestety się przedłużyło... I do auta dotarłam po godzinie i 5 minutach...
Kochane i mile Panie z onkologii napisaly pismo, że byłyśmy na wizycie i się przedłużyło. Anulowali. No, ale go było tylko 5 minut. A tu 13 godzin :( to już nie byli tak mili. A szkoda:(- 347 22
-
2022-03-19 22:44
A mi nie anulowali.
Moja historia jest bardzo podobna. Ale mi nie anulowali. Pomimo pisma ze szpitala i dokumentów potwierdzających ze wizyta się przedłużyła. Mandat trzeba było zapłacić i tyle. Zero empatii.
- 0 0
-
2022-03-19 12:30
parking
nie 13 godzin bo płatne parkowanie zaczyna sie od godz.9,00 czyli ok 4 godzin był bez biletu Miał pecha ze trafił na bezdusznych durni mi sie udało i anulowali miałam podobną sytuacje 7 lat temu gdy zmarł mi tata
- 2 1
-
2022-03-18 15:09
Nie 13 godzin a 4. Parking jest płatny w dni robocze od 9, a przy samochodzie byli koło 13.
- 3 1
-
2022-03-18 11:48
kręcisz człowieku jak mogli ci wystawić opłatę skoro opłaciłeś 2 godziny a parkowałeś 65 minut
- 9 2
-
2022-03-18 11:28
szkoda by mi było dla kilku zł prosić o pismo pielęgnairki z onkologii , chodzi 2x i pisać/wozić odwołąnie dla 5 czy 10 złotych?? Zawracanie głowy ludziom
- 8 5
-
2022-03-18 10:10
Człowiekowi zmarła żona, a ten przez 130 zł przyszedł z tą historią do Internetu? (3)
a co o czymś takim sądzić?
- 18 9
-
2022-03-18 13:14
Człowiek chciał zwrócic uwagę na problem a nie się żalic przecież. Więcej wyczucia i empatii. (1)
- 9 4
-
2022-03-18 14:53
chyba problem pieniactwa w społeczeństwie
- 4 4
-
2022-03-18 12:06
historia pewnie zmyślona żeby mieć clickbait-a
nie wierze, że ktoś w żałobie przyszedłby z taką historią do Internetu przez głupie 130 zł
- 8 6
-
2022-03-18 09:50
Jak zapłacone za 2 godziny to dlaczego mandat po 1h 5m?
Coś kręcisz
- 14 0
-
2022-03-18 09:23
(2)
Kiedys Urząd Skarbowy cofnął mi karę za opóźnienie płatnosci podatku w firmie.Byl to wyjątek,mielismy pogrzeb bliskiej osoby.zrozumieli.
- 12 2
-
2022-03-18 13:33
wygląda na to, że urzędnicy skarbowi przy urzędnikach miejskich są jak do rany przyłóż (1)
- 4 2
-
2022-03-18 19:37
I tak by ten podatek zapłacił
Znajdź kierowcę, który będzie chciał wstecz zapłacić za parkowanie...
- 3 1
-
2022-03-18 08:36
(1)
To najprawdopodobniej były "tylko" 4 godziny. Parkometry naliczają od 9. Parkingi przy centrach medycznych powinny mieć "opcję" czynnego żalu i wniesienia opłaty po fakcie. Nigdy nie wiadomo, jak dokładnie została zaplanowana godzina rozpoczęcia wizyty u lekarza, czy się akurat nie przedłuży. W sytuacjach, jak ta powyżej albo jak poród, to już
To najprawdopodobniej były "tylko" 4 godziny. Parkometry naliczają od 9. Parkingi przy centrach medycznych powinny mieć "opcję" czynnego żalu i wniesienia opłaty po fakcie. Nigdy nie wiadomo, jak dokładnie została zaplanowana godzina rozpoczęcia wizyty u lekarza, czy się akurat nie przedłuży. W sytuacjach, jak ta powyżej albo jak poród, to już faktycznie czas wizyty jest jedną wielką niewiadomą, a parkometry nadpłaty nie zwracają.
Warto zaprzyjaźnić się z aplikacjami do parkowania, w nich można wykorzystać system start-stop albo "dorzucać" co jakiś czas kilka złotówek.- 30 4
-
2022-03-18 19:36
Dlatego jak jesteś chory to nie przyjeżdżaj do szpitala
Zastanawia mnie tylko, dlaczego UCK nie daje darmowych miejsc swoim pacjentom tylko łupi ich na potęgę, a miejsca postojowe są w większości dla personelu...taka empatia, także ten tego...
- 5 3
-
2022-03-18 08:29
No 13 godzin to już trochę przegiął (17)
a później dla 130 zł jeździ z aktami zgonu i oświadczeniami pracowników szpitala.
- 14 51
-
2022-03-20 16:46
Oplata od 7 ?
Ta oplata w poniedzialek chyba nie jest od godz 0.00, tylko pozniej sie zaczyna?
No ale to moze byc taka kwota.łatwo łupic chorych i ich rodziny.- 0 1
-
2022-03-18 09:22
Poproś rodzinę, żeby w takiej sytuacji od razu cię dobili. (7)
Bo parking trzeba opłacić.
- 21 8
-
2022-03-18 10:13
za 130 zł? serio? a może zwyczajnie mogliby zapłacić i nie byłoby problemu? (5)
gdybym zmarł to na pewno nie chciałbym aby ktoś zamieścił ta historię na trójmiasto pl
- 19 11
-
2022-03-18 13:13
(4)
Jakbyś umiał czytać ze zrozumieniem to byś się dowiedział, że mandat zapłacił. No ale do tego trzeba mieć mózg, a nie atrapę
- 14 5
-
2022-03-19 11:45
Tu nie chodzi o to czy zaplacił czy nie zapłacił. Tu chodzi o to, ze kreci afere w internecie za 130 zl.
- 3 0
-
2022-03-18 15:05
do zapłacenia mandatu trzeba mieć mózg? serio? (2)
a żeby lecieć z historią do internetu przez głupie 130 zł to już nie trzeba mieć mózgu?
- 4 10
-
2022-03-19 11:36
To nie jest problem calego swiata, ze dla Ciebie licza sie tylko pieniadze, a innych motywacji nie znasz, ani nie rozumiesz.
- 0 0
-
2022-03-19 09:14
Brzmisz jak ten sam troll w roznych odpowiedziach pod tym artykulem. Czyzby urzednik ktory odmowil anulowania mandatu?
- 1 1
-
2022-03-18 09:28
Parking trzeba opłacić. To czego nie trzeba, to lecieć ze skarga do internetu.
- 20 15
-
2022-03-18 08:56
(7)
Przegiął? No tak żona mogła szybciej umierać
- 52 12
-
2022-03-18 10:06
no tak, bo przecież nie mógł po prostu zapłacić (6)
za to przylecieć ze skargą do Internetu to od razu
- 18 29
-
2022-03-18 13:02
(5)
Umiesz czytać. Żona już mu zmarła, więc tak ma czas by z tym lecieć do internetu. Wcześniej tego czasu nie miał bo towarzyszył małżonce e jej ostatnich chwilach. Ogarniasz temat geniuszu? Skąd wy ludzie się bierzecie. Szkołę jakaś tam chyba ukończyłeś i czytania też się uczyłeś, czy jednak wagarowałeś i zrozumienia tekstu wraz z wyciąganiem wniosków się jednak nie nauczyłeś. Tłuk
- 22 7
-
2022-03-19 04:36
żona żoną, a przeis , przepisem (1)
nie rozumiem, z jakiej przyczyny ten pan nie mógł wyskoczyć na pięć minut pieniążków wrzucić; do ustępu teżź nie chodził przez 24 godziny?
żalosne....- 3 8
-
2022-03-19 21:16
bo historia pewnie zmyślona
clickbait I tyle
- 0 1
-
2022-03-18 14:51
już się tak nie pultaj mały człowieczku, bo jeszcze ci żyłka na czole pęknie (1)
- 6 4
-
2022-03-18 16:07
Wielki fagas się odezwał za srebrniki.
- 1 4
-
2022-03-18 13:19
Ja tam nie wiem, ale jak mi żona zmarła to byłem zajęty organizacja pogrzebu.
- 11 11
-
2022-03-18 07:41
Opinia wyróżniona
(25)
Ok, parkujesz na płatnym miejscu płacisz. Ale dlaczego naruszanie innych przepisów nie jest tak skrupulatnie egzekwowane i karane, np. sprzątanie po pieskach, spożywanie alkoholu pod chmurką, zakłócanie miru domowego i jeszcze wiele innych by się znalazło.
- 782 31
-
2022-03-19 11:34
Bo ich egzekwowanie wymaga wiecej zachodu.
- 0 0
-
2022-03-19 08:21
Dlaczego?
Dlatego że SPP ma dobry i skuteczny system kontroli , reszta służb delikatnie mówiąc jest archaiczna i przestarzała a przez to nieskuteczna . Nie da się postawić przy każdym z nas postawić policjanta czy funkcjonariusza SM którzy będą się przyglądali naszym zachowaniom. Dopóki nie zrozumiemy że zasady parkowania i rzeczy o których piszesz mają służyć nam a nie są szykaną jest jak jest..
- 0 0
-
2022-03-18 19:45
(1)
Nie przepisów tylko regulaminów
- 1 2
-
2022-03-19 08:48
jaka różnica między przepisem a regulaminem?
- 0 0
-
2022-03-18 18:15
Parkowanie byle gdzie, aby nie wnieść opłaty też nie jest karane!
- 2 1
-
2022-03-18 14:17
niby tekst prosty ale jednak nie przeczytany czy IQ za niskie?
Napisał ze zaparkowal w niedziele gdy jest bezplatnie, czy jak idziesz do szpitala to masz w planach tam być do kolejnego dnia ? chyba nie a Pan niestety musiał bo żona umierała, miał powiedzieć moment zaraz wróce, bo muszę opłacić parking. co za d**ilne przepisy!!!! zamiast zwyklej oplaty za parking dostal mega oplate
- 10 4
-
2022-03-18 12:34
bo wszystko co prywatne jest bardziej zyskowne i lepiej prowadzone niz panstwowe/miejskie.
- 0 4
-
2022-03-18 12:23
Dokladnie! (1)
Zglaszalem kilkanascie razy zaklocanie miru domowego poprzez granie glosno muzyki (proby koncertowe sobie roba w domu!). Policja przyjezdza i co, i nic, wychodza a ci graja dalej. No i gdzie te "prawo"?
- 9 3
-
2022-03-18 12:54
jak masz już parę podkładek z policją załóż im sprawę w sądzie. Może jakieś odszkodowanie wyciągniesz i to ich oduczy
- 9 0
-
2022-03-18 10:47
Kasa misiu, kasa
- 2 5
-
2022-03-18 09:50
Są sytuacje, kiedy zwyczajna przyzwoitość wymaga, by opłatę anulować. No, ale Gdańsk akurat (4)
ostatnio z przyzwoitości nie słynie.
- 18 12
-
2022-03-18 15:01
są sytuacje, kiedy zwyczajna przyzwoitość wymaga aby pozostać w żałobie
a nie o głupie 130 zł lecieć z historią śmierci żony do Internetu.
- 7 8
-
2022-03-18 11:09
A kto i jak ma oceniać, czy złamać przepis z powodu czyjejś sytuacji?
Gdyby kobieta nie zmarła, to mandat byłby należny czy nie? A skąd pewność, że taka historia jest prawdziwa?
- 9 7
-
2022-03-18 10:12
(1)
Ty też nie
- 6 8
-
2022-03-18 17:25
a na jakiej podstawie tak sądzisz? nawet nie znasz człowieka
a Gdańskiem przez 20 lat rządził złodziej ze sprawą karną. gdyby żył to by siedział, i to jest fakt dlatego prawdą jest że Gdańsk z przyzwoitości nie słynie,- rydwany, złote łańcuchy z bursztynem, stoły po 150000zł, - fakty
- 8 8
-
2022-03-18 09:24
To że jedne przepisy nie sa skrupulatnie przestrzegane i pilnowane
To nie znaczy że można nie przestrzegać wszystkich.
- 11 0
-
2022-03-18 08:56
(2)
Zareaguj i zgłoś wykręcenie, to na pewno ktoś się pojawi i zrobić porządek
- 5 4
-
2022-03-18 10:47
(1)
chyba zatrujesz, próbowałeś dzwonić np. na SM?? ja tak wielokrotnie, kierowcy maja gdzieś przepisy i parkują pod blokiem na trawnikach. Gdy zgłaszałem to na SM odsłali mnie do Policji a ci do SM. Pytania SM były wręcz żenujące...czy jest tam znak zakazu lub czy wycieka olej. Dodam że w całym rejonie obowiązuje znak D-40 strefa zamieszkania gdzie
chyba zatrujesz, próbowałeś dzwonić np. na SM?? ja tak wielokrotnie, kierowcy maja gdzieś przepisy i parkują pod blokiem na trawnikach. Gdy zgłaszałem to na SM odsłali mnie do Policji a ci do SM. Pytania SM były wręcz żenujące...czy jest tam znak zakazu lub czy wycieka olej. Dodam że w całym rejonie obowiązuje znak D-40 strefa zamieszkania gdzie przepisy mówią wyraźnie iż parkowanie jest dozwolone tylko w miejscach wyznaczonych. Sprawa oczywista ale niestety ...drugi koniec miasta to chyba za daleko dla nich.
- 9 7
-
2022-03-19 03:06
wyluzuj
chłopie, wyluzuj trochę, nie napinaj się tak, bo CI żyłka pęknie. daj żyć innym. zaburzasz mir domowy takimi awanturami. MIłego dnia :)
- 2 5
-
2022-03-18 08:28
,, parkujesz na płatnym miejscu płacisz. Ale dlaczego naruszanie innych przepisów nie jest tak skrupulatnie egzekwowane i (5)
Mylisz straż miejską z kontrolerom parkingowym
- 25 10
-
2022-03-18 12:27
przepisy
inne przepisy nie sa tak przestrzegane z uwagi na to ze sam ustawodawca lamie prawo ktore sam stworzyl.ryba psuje sie od glowy .
- 6 3
-
2022-03-18 10:42
(1)
Jedyni i drudzy to urzędnicy państwowi który maja swoje obowiązki i przepisy które powinni egzekwować. czym różni sie "parkingowy" od straży miejskiej czy policji?? Jednemu się chce drugiemu nie?? Jeden jest na procencie drugi na godznówce?? Zarówno Policja jak iSM także maja w nosie interwencje łatwiej dać mandacik za handel szczypiorkiem niż użerac sie z kierowca zaparkowanego auta na trawniku pod blokiem
- 10 4
-
2022-03-18 11:54
Mamy społeczne przyzwolenie na bycie d*pkiem, o ile dotyczy to samochodu.
To i nie dziw się, że policja i SM myślą tak samo.
- 6 5
-
2022-03-18 09:46
ja bym tu dorzuciła
palenie na przystankach
- 32 2
-
2022-03-18 08:34
Szmaciana administracja zawsze żeruje na własnych obywatelach , cwaniacy ,mafiozi oraz immunitety nawet Broń kupią .
- 24 15
Wszystkie opinie
-
2022-03-18 07:01
(12)
Brawo dla tego Pana i wyrazy współczucia.Natomiast postawa urzędników bez komentarza.Naprawdę nie da się tego anulować?Przecież to ludzie tworzą prawo...W takich okolicznościach może ktoś wyżej postawiony zareaguje?
- 234 51
-
2022-03-18 08:10
Brawo dla tego pana za co? (9)
Za marnotrawienie czasu na publiczne przepychanki o nędzne grosze w obliczu życiowej tragedii?
- 15 15
-
2022-03-18 08:13
Te 130 zł było chyba ważniejsze od śmierci żony jak widać (6)
- 15 10
-
2022-03-18 08:37
Żałosny i złośliwy komentarz (4)
- 7 16
-
2022-03-18 08:40
Żałosne to są próby bronienia pana Krzysztofa, który jest pieniaczem i wywleka swóje problemy emocjonalne w internecie dla 130 (3)
- 14 14
-
2022-03-18 09:43
Dokładnie. Żałuje że zmarnowałem 2 min życia przy kawie czytając o takich bzdetach jak mandat za parkowanie.
- 5 6
-
2022-03-18 10:57
Ależ z ciebie kanalia, fuj (1)
paskudny typ
- 5 7
-
2022-03-18 11:11
Jak ci go tak żal, to zapłać mandat za niego.
- 4 5
-
2022-03-18 14:36
o widze ze trole z ZDIZ sie pojawily ... pracownicy wezcie sie do roboty a nie czytanie i obrazanie odwaznych ludzi ktorzy mowia o problemie ...
- 6 5
-
2022-03-18 08:37
Pycha poprzedza upadek- fatalna wypowiedź (1)
jeżeli dla wypowiadającego się wyżej 130 zł to marne grosze, proszę okazać współczucie i zapłacić te ,,marne grosze" za mandat. Nie wiemy w jakiej sytuacji jest pan, któremu zmarła żona. Za 130 zł można przeżyć tydzień ( wyżywienie dla jednej osoby).
- 14 9
-
2022-03-18 08:42
W takiej sytuacji każde pieniądze to marne grosze. No chyba że ktoś ma priorytety postawione na głowie.
- 9 5
-
2022-03-18 09:11
I tak za mało zaplacił 130zł to smiechu warte powinien minimum 500zł bo to miejsce przy szpitalu dla chorych (1)
I co jeszce teraz mamją wszyscy psrawdzac co kiedy robił tak moze zaswiaczdecznia ze szpitala teraz ludzie beda sobie wyrabiac.
Ja do szpitala jechałem taksówką innym razem autobusem !!Ale zadufane w sobie rosszczeniowcy musza sie pchac złomem i jeszce sie plują ze mandat dostali- 6 12
-
2022-03-18 10:58
Skąd tacy zwyrodnialcy jak ty się biorą???
- 8 6
-
2022-03-18 07:02
Nie spodziewam się ludzkich odruchów po urzędnikach i władzach miasta (10)
- 256 25
-
2022-03-18 07:34
(1)
Ich takie tematy nie interesują. Teraz Ukrainie się pomaga, Ukraińcy w pierwszej kolejności. Polacy we własnym kraju są plebsem.
- 19 11
-
2022-03-18 17:03
Sam z siebie robisz plebs.
- 2 2
-
2022-03-18 07:58
To urzędnicy i samorząd ustanawiają prawo w tym kraju? (5)
- 11 5
-
2022-03-18 07:59
Nie, PiS i jego neosędziowie (1)
- 7 9
-
2022-03-18 10:59
Neosedziowie z justytucji?
- 4 3
-
2022-03-18 09:03
Prawo lokalne stanowią ludzie Dulkiewicz (2)
- 6 5
-
2022-03-18 11:12
Bzdura, prawo w całym kraju jest identyczne. (1)
- 3 4
-
2022-03-18 12:15
Księży obowiązuje inne prawo, kanoniczne, ale pozatym racja.
- 1 3
-
2022-03-18 09:47
(1)
Urzędnicy mają gdzieś czy ty padniesz, czy Twoje dziecko padnie, czy żona. Opłata ma być bo urzędnicze pasożyty tak chcą. Dalej kneblujcie sobie maskami gęby bo oni tak chcą, . Niedługo będziecie płacić myto za oddychanie.
- 7 6
-
2022-03-18 11:57
Proponuję podatek od bycia wrzodem na d*pie społeczeństwa.
Pewnie byś się nie wypłacił :)
- 1 7
-
2022-03-18 07:03
Państwo represyjne. (9)
Państwo represyjne to takie państwo, gdzie obywatele są dla państwa (tzn. aparatu urzędniczego), a nie państwo ( tzn. aparat urzędniczy) dla obywateli. Polska zdecydowanie pod to podchodzi.
- 206 26
-
2022-03-18 07:36
(3)
Tak jest. Raz w Niemczech zaparkowałem w złym miejscu to mi napisali grzeczne i żartobliwe upomnienie, mimo ze wokół były mandaty. Tez mi się zdażyło w Wejherowie pod przychodnia, to było upomnienie. W Gdańsku bez skrupułów byłaby blokada.
- 14 5
-
2022-03-18 08:00
Fajna bajka, bracia Grimm zazdroszczą wyobraźni.
W Niemczech nie da się zaparkować "w złym miejscu", bo w centrum są tylko płatne parkingi i nie da się zaparkować bez płacenia.
- 7 6
-
2022-03-18 08:01
Raz w Szwecji zaparkowałem w złym miejscu
To dostałem dwa mandaty. Jeden wieczorem, a drugi z samego rana.
- 6 3
-
2022-03-18 12:06
Raz w Szwajcarii przy parkowaniu przeciąłem ciągłą linię 2 razy
Dostałem 2 mandaty.
- 2 2
-
2022-03-18 08:00
więc następnym razem zastanów się przy urnie (2)
- 4 3
-
2022-03-18 09:04
Nigdy więcej kulawej! (1)
- 3 5
-
2022-03-18 09:54
To Szczerbatek z Żuliborza płeć zmienił?
To, że woli chłopców to akurat tajemnica poliszynela, ale nie wiedziałem, że poszedł na całość i pozbył się pitoka.
- 5 6
-
2022-03-18 15:45
gupiś, pewnie po mamusi
- 1 1
-
2022-03-19 09:05
Miasto represyjne a nie panstwo
Gdzie final sprawy sprzed bodaj 5 lat odnośnie nielegalnie pobieranych opłat za parkowanie w pasie nadmorskim. Czemu tu cisza, czemu nikt nie pisze kiedy wyrok? Zmowa na sycylii?
- 0 0
-
2022-03-18 07:04
Parking był płatny. (10)
To niestety trzeba zapłacić. A jakby poszedł do sklepu wziął coś i nie zapłacił ze względu na sytuacje to co ? Rozważałby ktoś anulowanie tego ? Nie rozumiem problemu, tym bardziej, że zapłacił.
- 89 282
-
2022-03-18 07:34
do bobexa (5)
udajesz czyś naprawdę taki?
- 38 13
-
2022-03-18 08:01
A co? Nieprawdę napisał? (4)
- 18 25
-
2022-03-18 08:39
Nieprawdę - ludzie kradną miliony i chadzają po wolności (3)
- 12 11
-
2022-03-18 09:57
I między innymi dlatego nam UE dotacje zablokowała. (2)
Makulatura wyborcza - prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania.
Maseczki bez atestu od kolegi narciarza - prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania.
Respiratory widmo od handlarza bronią - prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania.
Wielomilionowe "nagrody" dla ojca tranzystorysty z każdego możliwego Ministerstwa - prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania.
Remont prywatnego pałacyku za pieniądze Orlenu - prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania.
Handel gruntami od zaprzyjaźnionego proboszcza - prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania.
...- 14 6
-
2022-03-18 10:49
(1)
Zmień płytę bo to już jest nudne
- 4 10
-
2022-03-18 11:14
Boli, że ludzie nie zapominają waszych wałków?
To może nam zegarek Nowak przypomnij w kontrze, albo ośmiorniczki za 38.50zł?
- 12 4
-
2022-03-18 12:21
Powiedzial co wiedzial
Oj narodzila mam sie lokalna gwiazda palestry rodem z koziej d.....
- 2 2
-
2022-03-18 19:47
choroba
- to pozostalo tobie po covidzie ? zadbaj o zdrowie psychiczne !
- 0 0
-
2022-03-20 09:56
Na prawdę nie widzisz różnicy ? Jesteś idealnym przykładem ludzika zdalnie sterowanego. Małe odstępstwo a nie wiesz co robić....jest coraz więcej takich robocików, ale coś jeszcze do końca nie styka
- 0 1
-
2022-06-18 08:31
No załóżmy ze jesteś na mieście z dzieckiem chwile wcześniej ktoś ukradł Ci portfel. Później Twoje dziecko zaczyna się dławić, musisz mu kupić wodę bo jak nie to sie udusi. I wtedy czekasz aż umrze czy idziesz do sklepu bierzesz wodę dajesz dziecku. I czy wtedy powinieneś iść do więzienia za kradzież ?
- 0 0
-
2022-03-18 07:04
Polecam aplikację do tego. (17)
Oczywiście nie ma tam wszystkich parkingów prywatnych ale te ze strefy miejskiego parkowania są.
- 32 74
-
2022-03-18 07:21
Temu człowiekowi umierała żona!!!!!! (4)
Naprawdę,,myślisz,,ze pamietał o aucie??
- 29 14
-
2022-03-18 07:43
Ale o tym żeby się poskarżyć w internecie to pamiętał. (3)
Smutne, że w takiej sytuacji ma czas i chęć wykłócać się o pieniądze.
- 29 22
-
2022-03-18 08:02
w punkt
- 13 6
-
2022-03-18 08:16
(1)
Tak, pamiętał, bo pewnie trochę ochłonął i chciał zwrócić uwagę na pewne mało przyjazne mechanizmy.
- 13 9
-
2022-03-18 12:00
Jak na przykład to, że ludzie zbyt często wybierają samochód, kiedy nie muszą
Więc brakuje miejsca dla wszystkich i trzeba wprowadzać opłaty...
- 4 5
-
2022-03-18 08:02
Nie każdy ma-musi posiadać komórkę (6)
- 3 8
-
2022-03-18 08:45
Nie musi, ale funkcjonowanie dziś bez komórki jest utrudnione, ciężkie, niepraktyczne.
- 5 2
-
2022-03-18 08:53
Samochodu też nie musi posiadać. (3)
- 10 5
-
2022-03-18 09:18
Ale z ciebie kawał... (2)
Będzie ktoś w rodzinie terminalnie chory (np. ostatnia faza nowotworu), to zrozumiesz jak się fajnie taką osobę bez auta wozi. Ja takie wożenie ledwo żywego człowieka na chemię zaliczałem i wiem jak to wygląda (jakieś 2-3 miesiące przed śmiercią tej osoby).
- 6 5
-
2022-03-18 10:00
Miałem taką sytuację i skorzystałem z taksówki żeby dotrzeć do szpitala. (1)
Nie byłem w stanie prowadzić samochodu ze względu na nerwy. Jeszcze jakieś pytania?
- 5 4
-
2022-03-18 10:33
Tak i to kilka.
Zwłaszcza opisywany przeze mnie przypadek nie jest sytuacją gwałtowną, z gatunku nerwowych (przy terminalnie chorym masz co najmniej kilka miechów na oswojenie się z nieuchronną śmiercią tej osoby), a dotyczy chamskiego tekstu że "samochodu też mieć nie musi". W tym układzie samochód to konieczność, a wziąwszy pod uwagę jak wszyscy naokoło zdzierają z rodziny chorego (wychodząc w tego samego chamskiego założenia co u/rzęd/asy SPP czyli że człowiek w takiej sytuacji nie będzie miał nerwów żeby dochodzić od krzywdziciela jakiejś sprawiedliwości), to jednak własny samochód jest konieczny.
- 3 4
-
2022-03-18 09:15
Nie każdy musi być fanatykiem apek.
Ja na przykład nie jestem i choć mam komunikatory i zdarzało mi się zamówić bilet na pociąg przez internet, to biletów za zbiorkom nie kupuję przez apkę (zdecydowanie preferuję biletomaty), ogólnie internetowo rzadko coś kupuję (choć opłaty robię tylko w ten sposób).
- 2 4
-
2022-03-18 08:43
Aplikację? (3)
Połowa obywateli tego kraju jest wykluczona technologicznie. Wyborcy PIS, oglądacze TVP, emeryci starej daty, miłośnicy kościołów i panów w sukienkach, babcie i dziadki macające bułki w biedrze, oraz słuchacze radia Maryja xD
- 9 7
-
2022-03-18 09:19
Ja nie należę do tej grupy, a z apek korzystam bardzo oszczędnie. (2)
Czyli próba zmieszania z błotem myślących inaczej niż ty chyba troszkę nie wypaliła...
- 5 7
-
2022-03-18 11:16
Raczej "myślących".
- 2 3
-
2022-03-18 12:01
A więc to przez Ciebie musimy płacić za utrzymanie parkomatów?
Dzięki. Zawsze trzeba równać w dół do takich pacanów...
- 1 1
-
2022-03-20 00:29
akurat prywatny parking europarku koło szpitala jest w apce
- 0 0
-
2022-03-18 07:04
Gdańskiemu Zarządowi Dróg (9)
Zabrakło człowieczeństwa...
A nawiasem mówiąc kto myśli o opłacie parkingowej przy szpitalu, kiedy ktoś przyjechał na cito z chorą osobą lub rodzącą kobietą ....- 225 24
-
2022-03-18 07:26
Sa jednak tacy. Moj maz byl przy mnie w szpitalu gdy przypomnialo mu sie o parkingu. Zapytal lekarza czy moze skoczyc oplacic. Lekarz mnie zbadal. Po czym stwierdzil ze spoko niech idzie :).
- 7 7
-
2022-03-18 07:34
Zgadzam sie (2)
Ja się sama na porod w zaspe zawiozłam. Zapłaciłam za parkowanie. Gdybym miała skurcze to zapewne nie myslalabym o oplacie. Nie wiedziałam, że rodze. Jak już mnie przyjęli na oddzial to narzeczony poszedl zapłacić znow za parking a potem zabrał moje auto ;) zostałam tydzień w szpitalu strach pomyśleć jaki mandat bym dostala ;)
- 10 5
-
2022-03-18 08:17
(1)
Ale kogo to interesuje?
- 5 13
-
2022-03-18 09:08
mnie interesuje
- 9 6
-
2022-03-18 07:46
No tak (4)
Ale.sami dla.swoich prywatnych samochodów mają darmowy parking . Za nasze podatników pieniądze!
Czy któryś z urzędników płaci parkując obok urzędu?- 10 7
-
2022-03-18 07:56
Ja też w pracy nie płacę za parking. Masz problem ? (3)
- 7 6
-
2022-03-18 08:40
Tak, bo jak to firma prywatna to jej sprawa co robi. Ale urzad jest utrzymywany z podatków. (2)
A jak jest z podatków to pracownikom przywilejów darmowego parkowania nie przysługuje. Bo jest takim samym obywatelem jak ci co płaca podatki na jego pensje.
- 10 4
-
2022-03-18 08:53
Im nie przysługuje, ale tobie powinno? (1)
- 4 5
-
2022-03-18 10:40
albo wszytkim albo nikomu jesli to parking miejski.
urzędnik może przyjechać komunikacją miejską - nie ma potrzeby prywatnym samochodem.
Swoją drogą gdyby tak jeździli Ci GZDiZ to by się szybko transport publiczny prawił w zakresie dróg, estetyki i jakości oraz czasu przejazdu- 6 3
-
2022-03-18 07:06
Takie żeczy tylko w polsce (3)
- 78 41
-
2022-03-18 08:13
(1)
Taki analfabetyzm tylko w Polsce.
- 15 2
-
2022-03-18 15:48
nie tylko, tyś nie wiele mądrzejszy ale liczyć do 100 potrafisz.
- 0 1
-
2022-03-19 21:51
takie rzeczy
takie rzeczy tylko w Gdańsku
- 0 0
-
2022-03-18 07:07
Twarde prawo jest tylko dla zwykłych ludzi (4)
Małe przewinienie i siada na ciebie urzędnicza machina a inny kradnie miliony i jest bezkarny
- 226 11
-
2022-03-18 07:37
(2)
Otóż to. Przekręty z podatkami, mieszkaniami, tu nie ma mocnych
- 12 4
-
2022-03-18 08:55
Tam zaraz przekręty, to tylko trzydzieści dziewięć (na chwilę obecną) mieszkań pana Daniela..
- 6 4
-
2022-03-18 09:05
Magda jest chora, nie może przyjść do sądu
- 7 3
-
2022-03-19 01:04
...
A co tam te parę (albo paręnaście) milionów za respiratory które nie dotarły. Lepiej zedrzeć z człowieka który może w obliczu tej tragedii ma w dodatku problemy finansowe. Wstyd dla urzędu!
- 2 0
-
2022-03-18 07:09
Dlaczego parkingi przy szpitalach są płatne? (28)
To jest poprostu chamskie. Ludzie nie są tam na wczasach.
- 291 33
-
2022-03-18 07:13
Ponieważ (10)
Płatne są ponieważ osoba która ma zabieg itp. Przyjeżdżała by własnym samochodem i te auto by stało np.przez tydzień, a przyjechała by drugą osoba nie miała by gdzie zaparkować.
- 27 26
-
2022-03-18 07:16
W normalnych miastach (9)
Darmowych miejsc postojowych jest tyle, ze starcza dla wszystkich
- 24 25
-
2022-03-18 07:17
Podaj chociaż jedno. (6)
- 15 12
-
2022-03-18 07:19
(5)
Londyn, Nowy Jork, Barcelona, Madryt
- 13 32
-
2022-03-18 07:22
(2)
W tych miastach nawet nie wjedziesz swoim gratem do centrum :D
- 35 13
-
2022-03-18 10:27
Szpitali nie ma w centrum
a grata to chyba ty masz
- 8 8
-
2022-03-18 13:01
Przepraszam, myślałem, że komentarzem z miastami odpowiadam w innym wątku, gdzie była mowa o normalnej komunikacji miejskiej.
W tym wątku to powinno się wpisać Moskwę, Detroit, Los Angeles- 2 2
-
2022-03-18 11:00
W Londynie nie znajdziesz żadnego miejsca do parkowania.
- 6 3
-
2022-03-18 12:08
Ty chyba w żadnym z tych miast nie jeździłeś samochodem :D
Ja jeździłem w dwóch z nich i zapewniam cie - Polska to jest parkingowy raj.
- 6 3
-
2022-03-18 07:18
(1)
W normalnych miastach jest taka komunikacja miejska, że nie trzeba mieć samochodu.
- 28 7
-
2022-03-18 07:58
Co ty wiesz o komunikacji w Gdańsku jak nigdy z niej nie skorzystałeś?
- 8 21
-
2022-03-18 07:15
Bo jak były bezpłatne nie było opcji by zaparkować, bo samochody stały tygodniami pod szpitalem
- 22 7
-
2022-03-18 07:18
Ponieważ nie ma obowiązku jeżdżenia własnym samochodem. (2)
Sa taksówki, komunikacja. jak chcesz jechać swoim to płacisz, proste?
- 19 20
-
2022-03-18 10:51
Ci za i**otyczna odpowiedzi. Pewnie zlotowa albo urzędnik.
- 9 8
-
2022-03-18 12:56
Dokładnie. Ja nie mam samochodu i nie psioczę, że nie ma dla mnie darmowego miejsca parkingowego, bo go nie potrzebuję. I tak miasta są, za przeproszeniem, zaje**ne tą blachą do granic możliwości.
- 2 9
-
2022-03-18 07:22
Ponieważ to łatwy zarobek dla władz Gdańska (1)
- 16 14
-
2022-03-18 07:29
Tjaaaa... Bo tylko w Gdańsku są płatne parkingi o_0
- 13 6
-
2022-03-18 08:03
Parkingi w takich miejscach mają to do siebie, że albo są płatne, albo są pełne (2)
z dwojga złego zdecydowanie wolę płatne
- 20 4
-
2022-03-18 21:43
nie koniecznie (1)
Parkingi pod supermarketami są darmowe i nie są pełne. Niestety pod szpitalami są za małe i ledwie starczają dla personelu.
- 4 2
-
2022-03-19 10:35
Porównaj:
- ilość czasu jaki spędzasz na zakupach w supermarkecie / na zakupach (godziny) a ile na zabiegach / leczeniu (nawet kilka dni!)
- ilość personelu w sklepie a w szpitalu - rejestratorki, lekarze, sanitariusze, pielęgniarki, salowe, gońcy, technicy, konserwatorzy, laboranci, studenci, obsługa infolinii, pracownicy administracyjni - to tysiące osób w UCK
Gdzie chciałbyś umieścić parking dla nich wszystkich, do tego dla pacjentów, osób je odwiedzających, firm zaopatrzeniowych i serwisów. Może zamiast stawiać CMI albo CMN powinni wybudować w ich miejscu darmowe parkingi ;)- 2 2
-
2022-03-18 09:00
na darmowym parkingu zaparkowali by pracownicy szpitala i dla chorych miejsca by nie było
- 12 3
-
2022-03-18 09:13
Ile ty masz lat dzbanku dlaczego głupota sie chwalisz?
Bo parking dzbanie nie jest z gumy!! i mozesz przyjechac taksówką!
- 9 6
-
2022-03-18 10:34
Miałbyś rację, gdyby nie to, że w praktyce ktoś dowożący chorego
nie miałby gdzie zaparkować.
- 5 0
-
2022-03-18 11:44
Zarządzający Gdańskiem (2)
Sama prawda, zlikwidować płatne parkingi przy szpitalach. Totalny brak człowieczeństwa gangu z urzędu miasta dla chorych ludzi i ich rodzin.
- 7 2
-
2022-03-18 12:04
Przy szpitalu jest rąbitny, bezpłatny parking na Smoluchowskiego. (1)
Oczywiście nie ma chodnika koło niego, żeby czasem kierowcy nie pomyśleli że da się przemieszczać na piechotę.
- 3 2
-
2022-03-18 21:50
rąbitny ? Przy szpitalu bez łachy powinno móc się zaparkować. Szkoda że tego nie rozumiesz.
- 4 2
-
2022-03-18 12:07
Bo jakby były darmowe to możesz zapomnieć że zaparkujesz koło szpitala. (1)
Pracownicy wszystkiego co w okolicy zajmą te miejsca na 9h i tyle było po parkingu.
- 7 2
-
2022-03-19 04:28
Proste
a jakie (dla co niektórych) trudne do zrozumienia
Tam codziennie przyjeżdża kilkuset pracowników i kilkuset studentów.
Od 8 do 15 nie byłoby żadnego miejsca do parkowania- 3 2
-
2022-03-18 07:10
Opinia wyróżniona
Ludzie stanowią prawo (46)
I to ludzie powinni w końcu być bardziej empatyczni.
W opisanej sytuacji urząd powinien mieć furtkę w przypadku sytuacji losowych, nagłych.
A co jeśli zaparkuje w dzień gdzie opłata nie obowiązuje i odchodząc do samochodu potrąci mnie samochód. To będzie urząd sicigal rodzinę.
Przepisy są dla nas a nie my dla przepisów.
Czas na totalne zmiany w całym systemie nie tylko opłat parkingowych. To co mamy aktualnie tonjeet zamordyzm. Cywilizacja jednak upada, brak człowieczeństwa..i gadanie że przepisy, że nie ma delegacji ustawowej itd itd. żal mi człowieka i kondolencje dla rodziny..czas zmienić prawo- 1188 53
-
2022-03-18 08:31
(13)
I tą furtką anulowaliby mandaty swoim znajomym. Przykra sprawa ale przepisy to przepisy.
- 31 57
-
2022-03-18 10:47
głosujcie (11)
Głosujcie dalej na Panów Grzelaków i innych a będzie dobrze.
A w 2023 proponuje powrót do władzy Tuska i będzie super.- 26 28
-
2022-03-18 10:54
Dokładnie j/w (3)
Ponadto uważam, że powinni mu po prostu anulować ten mandat, przymknąć oko w tym jednym konkretnym przypadku i tyle...
Ew. niech zapłaci te 2 czy 5 zł żeby miasto nie było stratne - no bo parking zajmował...
I nie byłoby tematu...- 29 11
-
2022-03-18 11:22
dla lewaków rzadzacych tym smutnym miastem kot i drzewo ważniejsze od człowieka (1)
- 19 21
-
2022-03-18 11:39
Ale PiS nie rządzi w tym mieście, coś pomyliłeś.
- 25 14
-
2022-03-18 12:05
Niech juz tu Z k obejmie władze
Będzie paliwo po 7 złotych emerytura po 70 roku życia, będzie przewidywalnie
- 4 7
-
2022-03-18 11:05
A to Grzelak z Tuskiem ustanawiają prawo? (1)
- 17 7
-
2022-03-18 12:05
Tusk już nic nie może, Wałęsa II... Niestety i on to wie
- 8 6
-
2022-03-18 12:04
Tak tylko Tusk zawsze dziewica (3)
- 9 8
-
2022-03-18 12:43
To Kurski
zawsze dziewica!!!!!!!!!!!!!!!
- 9 6
-
2022-03-18 15:27
(1)
Zawsze dziewica to raczej Marta K., trójka dzieci,każde z innym,. Święta PiS i jeszcze poucza w od rzeczy
- 12 9
-
2022-03-18 21:00
Wzór cnót niewieścich.
- 4 6
-
2022-03-18 15:26
Obwody ci się w głowie poplątały?precz z PiS i jego poplecznikami
- 9 8
-
2022-03-18 13:43
swoim i tak anuluja
- 6 3
-
2022-03-18 08:35
co drugi z mandatem ściemniałby, że miał nagłą sytuację w szpitalu (1)
po co płacić za parking pod szpitalem - jak dostaniesz mandat to ściemnisz, że babcia ci umierała
- 24 34
-
2022-03-18 08:44
a do pracowników szpitala co chwilę przychodziłby ktoś z oświadczeniem do podpisania
pamięta pani, ja tu byłem tydzień temu z dziadkiem
- 15 24
-
2022-03-18 08:42
Jak ocenić postawę kogoś, kto (3)
postanawia publicznie szafowć swoim bólem i nieszczęściem, bo mu ktoś kazał 130 zł zapłacić?
- 32 23
-
2022-03-18 09:50
Krótko - to umgeziefer
- 3 9
-
2022-03-18 12:07
A emeryturę ma jak Krzywonos 8000? (1)
- 5 11
-
2022-03-18 12:11
Jak Kłamczyński 9600
- 10 8
-
2022-03-18 08:44
mieszkaniec
I tu jest 100 % racji a myślenie niektórych ludzi jakby był brak mózgu !!!!!!
- 7 3
-
2022-03-18 08:53
To jest właśnie miasto PO... (5)
- 10 16
-
2022-03-18 10:51
głosujcie (4)
Głosujcie dalej na PO I będzie dobrze nie jestem za PIS ale to co robi PO to patologia
Jak jesteś w PO to masz wiecej .
Nie ważne co rano widzisz w lustrze- 9 15
-
2022-03-18 11:06
"Nie jestem za PiS, ale.." (2)
Wiemy, że to wy! PiSowcy!
Ale jak?- 10 11
-
2022-03-18 12:08
Polska należy do prawicy (1)
- 4 9
-
2022-03-18 12:12
Socjalizm nie jest prawicowy.
- 4 3
-
2022-03-18 16:09
Patologia to PiS i jego wyborcy
- 6 6
-
2022-03-18 09:07
Idealny przykład jak buractwo roszczeniowe jest szkodnikami miasta! Nikogo nie obchodzi co gdzie robił
- 11 4
-
2022-03-18 10:03
Nie da się przyjacielu,trza zarabiać dalej na jeleniach za długi miast
- 4 6
-
2022-03-18 10:15
Walniej się w ten pusty łeb
Kolejny "empatyczny" internetowy moralista, z empatią ograniczającą się wklepania paru zdań w necie. Jak jesteś taki współczujący, to opłać za Pana Krzysztofa mandat i będzie po sprawie.
I następnym razem popraw błędy, zanim klikniesz "wyślij".- 9 6
-
2022-03-18 10:25
Ten Pan chyba bardziej przeżył stratę 130 zł niż śmierć swojej żony (2)
nie wiem jak inaczej wytłumaczyć dzielenie się tą historią w Internecie
- 29 14
-
2022-03-18 10:47
Ta historia może być tak samo prawdziwa
jak opowieść o bohaterach ukraińskich Termopil
- 11 5
-
2022-03-19 15:55
chciałem coś podobnego napisać
ale nie muszę. Ja po śmierci żony nie funkcjonowałbym dłuższy czas, i starał się ogarnąć sytuację, z pochówkiem itp, a tu 130zł bardziej chlopa zabolało.
- 5 1
-
2022-03-18 11:05
myślenie nie boli
Zastanów się co piszesz żaden urzędnik nizszego szczebla nie wezmie na siebie odpowiedziaqlności taki przepis musi pojsc z góry bo w razie kontroli to urzednik po d...e dostanie. Być może nie wiesz ale kontrole w urzędach są a góra tylko czeka zeby zrobić miejsce dla swoich.
- 7 2
-
2022-03-18 12:03
Prywatna firma, może podjąć taka decyzję. Ale kasa misiu kasa
- 4 6
-
2022-03-18 13:23
czas na wymianę totalnych w Gdańsku
- 7 4
-
2022-03-18 15:55
ale pisowski chlew się tu rozlał
fabryka pisowskich trolli w natarciu
- 6 7
-
2022-03-19 06:44
Pobieranie opłat za parkowanie to bezprawie (1)
Właściciel terenów miejskich sa obywatele a nie miasto i urzędnicy. Miasto to urzędnicy opłacani z naszych podatków. Urzędnicy maja obowiązek dbać o porządek. A jak jest kazdy widzi. Opłaty za parkowanie idą do wora.
- 2 0
-
2022-03-20 00:25
tam są tez prywatne parkingi
- 0 0
-
2022-03-19 07:54
Każde wyjątki zachęcają ludzi do naginania prawa i tworzą furtki dla naciągaczy. 130 zł to nie majątek, a prawo trzeba przestrzegać.
- 3 0
-
2022-03-19 09:44
i z tym poszedł do mediów,
ciekawe
- 3 0
-
2022-03-19 12:37
No to prawo rażąco narusza normy współżycia społecznego, generalnie jest nielegalne. Da się je zaskarżyć i wygrać.
- 0 1
-
2022-03-19 12:37
i to nie jeden mandat
Co gorsza, jeśli samochód, zanim by ktoś go stamtąd zabrał - a przecież mogły się zagubić przy okazji kluczyki itp., byłby zaparkowany więcej niż jeden dzień to za każdy dzień by się pojawi nowy mandat. I tego przemili urzędnicy też by nie anulowali. Po braku zapłaty w ciągu 7 dni kwota każdego urosłaby do 200 pln, po miesiącu przyjdzie każdy mandat z osobna z dodatkową opłatą 16 pln i groźbą, że jeśli w ciągu tygodnia nie zostaną zapłacone to do każdego mandatu doliczą kolejne sto kilkadziesiąt plnuf... Więc jak kogoś z rodziny wam potrącą to czym prędzej trzeba sprawdzić, gdzie zaparkował, bo GZDiZ nie zmiłuje się nad niczym niestety.
- 1 0
-
2022-03-19 13:08
a gdyby zapomniał zapłacić za zakupy
albo za paliwo na stacji?
- 1 0
-
2022-03-19 19:50
Ludzie stanowią prawo.
Prawo powinno być przestrzegane przez ludzi, którzy to prawo ustanowili. Konstytucja glaby się kłania. Została ustanowiona, gdy internetu nie było. Na papierze. To jest toaletowy papier jak a dziś.
- 0 0
-
2022-03-20 00:22
z całym szacunkiem dla tego Pana, który stracił żonę...ale w takich okolicznościach na jego miejscu nie myslalabym o mandacie, odwoływaniu się, uruchamianiu pracowników szpitala i zawiadamianiu portalu trojmiasto.pl tylko zapłaciłabym te nędzne 130 zł.
Domaganie się specjalnych zasad traktowania i ulg w dzisiejszych czasach kiedy za parking mozna zapłacić z telefonu.TO wręcz domaganie się odstąpienia od zasad.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.