- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (376 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (209 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (112 opinii)
- 4 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (50 opinii)
- 5 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (254 opinie)
- 6 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (361 opinii)
Sprawdzą, czy paczkomaty nie utrudniają życia
Radni Wrzeszcza Górnego zwrócili się do mieszkańców z prośbą o zgłaszanie paczkomatów, których lokalizacja budzi wątpliwości. To element szerszej akcji, w jaką zaangażował się także Urząd Miejski w Gdańsku, który podpisał właśnie porozumienie z dwoma operatorami urządzeń do odbioru przesyłek.
Lokalizacja może być czasem nieprzemyślana
Automaty do odbioru i nadawania paczek można spotkać w przeróżnych miejscach: przy sklepach, stacjach benzynowych czy przystankach komunikacji miejskiej. To, co łączy wszystkie lokalizacje, to oczywiście fakt, że znajdują się w łatwo dostępnych i często uczęszczanych miejscach.
Jednak, jak pokazuje praktyka, ulokowanie urządzenia budzi czasem wątpliwości.
Sprawdź punkty odbioru przesyłek w Trójmieście
W zasadzie nie chodzi o sam automat, lecz o zapewnienie dogodnego - tj. w bezpośrednim sąsiedztwie - miejsca postojowego przede wszystkim dla kurierów, a także zmotoryzowanych klientów.
Przykładem wspomnianego problemu był paczkomat przy skrzyżowaniu ulic Porębskiego i Dulina na Zakoniczynie. Urządzenie zostało ustawione prawidłowo, tj. nikomu nie wadzi, ale kierowcy podjeżdżających do niego pojazdów parkowali zazwyczaj w najbardziej "dogodnym" miejscu, czyli na trawniku przy paczkomacie. W efekcie trawnik zamienił się w klepisko.
Radni Wrzeszcza Górnego chcą zbadać skalę problemu
Na opisany problem zwrócili uwagę radni dzielnicy Wrzeszcz Górny. W ostatnich dniach opublikowali na Facebooku apel do mieszkańców, w którym proszą o pomoc w stworzeniu listy problematycznych automatów. Jak udało nam się ustalić, to efekt szerszej akcji, zainicjowanej przez Urząd Miejski w Gdańsku i skierowanej do rad dzielnic.
Czytaj również: Paczkomat na energię słoneczną pośrodku osiedla
- Z pewnością potrzebne, ale czasem także uciążliwe i zlokalizowane w sposób nieprzemyślany. Prosimy w komentarzach o zgłaszanie paczkomatów w naszej dzielnicy - wraz z dokładną lokalizacją - które wymagają zmian lub nawet demontażu. Prosimy wziąć pod uwagę aspekt dojazdu, w tym niszczenia zieleni lub chodników, możliwości przejścia pieszych oraz estetyki. Przekażemy uwagi do miasta z nadzieją na zmiany - czytamy w komunikacie opublikowanym przez dzielnicowych radnych.
Miasto nawiązało współpracę z operatorami
Tymczasem gdański magistrat poinformował, że w tym tygodniu został podpisany list intencyjny z dwoma operatorami takich urządzeń: spółkami InPost i Allegro. Do głównych założeń współpracy należy poprawa jakości powietrza - np. poprzez wykorzystywanie samochodów elektrycznych do dostarczania paczek - oraz właśnie podjęcie wspólnych działań, zmierzających do uporządkowania lokalizacji paczkomatów w granicach Gdańska.
- Współpraca pozwoli na konsultowanie lokalizacji urządzeń paczkowych, co pozwoli na uporządkowanie przestrzeni publicznej, zarówno podczas ustawiania nowych urządzeń, jak i weryfikacji dotychczasowych lokalizacji. Urządzenia przeznaczone do odbioru przesyłek otrzymają także nowe funkcjonalności, takie jak ładowarki elektryczne i czujniki jakości powietrza. Nowe urządzenia otoczone zostaną nasadzeniami, co przyczyni się do oczyszczenia powietrza - komentuje Joanna Bieganowska z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Niefortunne ustawienie paczkomatu na Przymorzu (28 opinii)
Miejsca
Opinie (390) ponad 20 zablokowanych
-
2022-03-19 10:42
Opinia wyróżniona
(22)
Niech sprawdzą nie tylko, czy nie przeszkadzają, ale czy nie szpecą okolicy. Niektóre są postawione w takim miejscu, że i ich lokalizacja, i ich wygląd w ogóle nie współgrają z otoczeniem.
- 100 406
-
2022-03-21 00:19
bez tytułu
o jejku jejku
- 0 0
-
2022-03-20 12:32
Paczkomaty szpecą okolicę- w gdańsku hahahahahhaha moze jeszcze niech sprawdzą czy nie pachną nieładnie bo może to one
- 7 1
-
2022-03-19 23:24
Nie wspomniałeś o tkance (1)
Takie posty muszą mieć wzmiankę w stylu "... i stanowią swoistą drzazgę w zdrowej tkance miejskiej". W przeciwnym razie wychodzisz na amatora.
- 10 1
-
2022-03-20 10:35
Ten tekst jest zarezerwowany tylko dla urzędników i fragowców.
- 6 1
-
2022-03-19 16:55
twoja facjata tez czasami nie współgra z otoczeniem
- 4 6
-
2022-03-19 11:49
tak tak (1)
tez myslę, ze jesli paczkomaty bedzie stawiac nowa firma powiazana z miesjcowa deweloperka to nie tylko nie beda one przeszkadzac, ale nawet upiekszac nasze piekne dzielnice
- 24 13
-
2022-03-19 12:53
Daniel z Pcimia ma firmy od wszystkiego, niech on się tym zajmie.
Bedzie mógł dokupić czterdzieste mieszkanie do kompletu, bo trzydzieści dziewięć (na chwilę obecną) słabo brzmi.
- 17 8
-
2022-03-19 11:03
Tak. Tak. (14)
I trzeba do tego zatrudnić kolejnego znajomego, a najlepiej stworzyć cały referat. A na kierownika zatrudnić kogoś FRAGu.
- 63 15
-
2022-03-19 11:09
(13)
Zobacz jak pięknie prezentuje się Paczkomat przy Jaśkowej Dolinie. Secesyjne kamieniczki i wielkie białe pudło. To jest właśnie gust Polaka. Banery, rozlatujący się płot, okna każde z innej parafii i wielka buda z paczkami. A potem gadają, jak to za Niemca było ładnie. Było, bo tam się dba o estetykę.
- 40 29
-
2022-03-21 00:22
bez tytułu (1)
Ty chyba dawno w Niemczech nie byłeś(łaś)
- 1 0
-
2022-03-21 11:26
tam paczki wydają uchodzcy z afryki
za to w Rosji paczki dostarcza pod sam dom czołg
- 0 0
-
2022-03-20 10:42
To jest właśnie gust Polaka.
Nie rozumiem czegoś. Paczkomatu nie postawili Polacy jako naród tylko konkretna firma (nie wiem czy polska) w uzgodnieniu z jakimś urzędem albo właścicielem terenu. Więc odwal się gościu od Polaków. Poza tym, czy te paczkomaty przetrwają określą sami użytkownicy. Jeżeli ludzi wkurzy niefunkcjonalność - bo za daleko, bo niewygodnie itd to może być koniec imprezy.
- 8 1
-
2022-03-20 10:31
Piszesz o secesyjnych kamieniczkach, np. przy Jaśkowej Dolinie 43?
Faktycznie, masz gust Polaka.
- 3 1
-
2022-03-20 10:20
Gust Polaka widać po tym na co pozwala UM w śródmieściu Gdańska.
- 10 1
-
2022-03-19 11:41
Bo trzeba postawić paczkomat (7)
w formie secesyjnej kamieniczki.
- 29 15
-
2022-03-19 13:12
(6)
Na Zachodzie stare kooegzystuje z nowym harmonijnie. Twoja odpowiedz swiadczy o prostym gusciku.
- 23 11
-
2022-03-19 19:14
(5)
Taa, a gdzie konkretnie "na zachodzie"?
- 9 2
-
2022-03-20 11:40
"na Zachodzie" to np. w Szczecinie. Poznań też od nas na zachód jest hehe
- 5 0
-
2022-03-20 00:12
(1)
Rotterdam.
- 3 4
-
2022-03-20 10:33
To może jakiś link do zdjęcia, bo InPost pokazuje,
że paczkomaty w Holandii różnią się tylko kolorem.
- 6 1
-
2022-03-20 03:51
Londyn. (1)
- 3 2
-
2022-03-20 21:38
Tworki
- 4 0
-
2022-03-19 09:34
Opinia wyróżniona
(11)
Paczkomaty same w sobie są ok, ale stawiane są na gruncie prywatnym, a koszty ich funkcjonowania przerzucane są na miasto i postronne osoby. Jakie to koszty? Zniszczona zieleń i chodniki przez dostawców i klientów, zwężona przestrzeń oraz czasami uciążliwy dla okolicznych mieszkańców hałas stukających drzwiczek.
- 113 275
-
2022-03-19 21:24
to nie drzwiczki ci stukaja, tylko klepki w głowie
- 14 7
-
2022-03-19 10:58
matko jakie koszty koszmarne (5)
czy Polska się po tym odbuduje?
- 21 18
-
2022-03-19 11:06
(4)
20 słupków to lekko licząc 10k zł. 100 Paczkomatow w Gdańsku (a jest pewnie ich więcej) to 1 mln złotych!!! Dlaczego Polacy są biedni? Bo są glupi i nie potrafią liczyć.
- 16 14
-
2022-03-20 15:05
Bez sensu
Jak UM chce słupki przy paczkomacie , to niech przerzuca kosza na firmę która chce paczkomat postawić,a nie na obywateli
- 7 0
-
2022-03-19 12:15
co ty za słupki jakieś wymyślasz... (2)
SM jest od tego a nie słupkolandia
- 12 13
-
2022-03-19 14:04
(1)
A SM pracuje za darmo? Mundur, szkolenie czy wreszcie radiowóz to żadne koszty?
- 12 0
-
2022-03-20 03:51
SM powinna wręczać rachunki adekwatne. Za parkowanie na trawniku tysiąc.
- 6 3
-
2022-03-19 10:18
(3)
nie zwalaj tego, ze miasto nie radzi sobie z parkujacymi gdzie popadnie ludzimi, wjezdzajacymi gdzie popadnie kurierami na inpost i paczkomaty.
od czego sa sluzby porzadkowe ?- 45 12
-
2022-03-19 10:52
Jooooo.. niech Dulkiewicz łazi po mieście i mandaty wlepia.
- 23 9
-
2022-03-19 10:23
(1)
Przy każdym Paczkomacie ustawić strażnika miejskiego i policjanta?
- 30 6
-
2022-03-19 10:30
wystarczy przy jednym kasowac
- 16 5
-
2022-03-19 09:13
Opinia wyróżniona
Paczkomaty są super (25)
To raczej jest problem z kierowcami, że muszą podjechać pod "same drzwi' zamiast podejść kilka kroków. Dla kurierów oczywiście powinien być dogodny dojazd.
- 634 29
-
2022-03-20 20:16
To może popilnuj tych kierowców i zwróć im uwagę. Z pewnością niczego nie poprawisz ale gwarantuje ze wysłuchasz steku obelg takich, jakich dotąd jeszcze nie słyszałeś
- 0 1
-
2022-03-19 10:28
Imperialiści i stonka... Niektórym wszystko się kojarzy z samochodami. (4)
Rzeczywistość poszczegana przez pryzmat ideologii zawsze wygląda koślawo.
- 9 22
-
2022-03-20 11:23
Zacznijmy od tego, że takie slowo: poszczega nie istnieje. .
Jest słowo: postrzega.
- 1 0
-
2022-03-19 14:07
A czyTy "poszczegasz" swój analfabetyzm? (1)
- 8 2
-
2022-03-21 09:40
przecież to cudzoziemiec...
- 0 0
-
2022-03-19 10:50
Oj, tak. Samochodoza to fatalna w skutkach ideologia.
- 12 10
-
2022-03-19 10:10
Trawnik zniszczyl inpost (3)
Żaden kierowca odbierający paczki nie parkował na tej trawie ze xdjecia ,tylko kierowca inposta. Zwracałem uwagę kilka razy i jeden posłuchał, drugi nowy wręcz pyskował. Ktoś położył kamienie i trafiło jak zjeżdżałem a kierowca inposta wkładała kamienie do auta. Zatrzymałem się, zwróciłem uwagę i odpowiedział spier... no i tu przegiął. Jeden telefon i już wózek ogarnął i nie parkuje ale co znisCzyl to zniszczył
- 32 14
-
2022-03-19 15:48
Czyli na buraka tylko słupki działają
Albo 30cm krawężnik? A nie mógłby poprostu zatrzymać się na ulicy? to nie obwodnica, spokojnie inni kierowcy go ominą, przecież kierowca kierowcę zrozumie.
- 13 2
-
2022-03-19 14:43
Uwielbiam ludzi którzy w internecie załatwiają wszystko jednym telefonem :) Brawo Ty :) Jednym telefonem to możesz u kuriera załatwić co najwyżej wieczne awizo, chyba że na swieżaka trafiłeś to faktycznie mógł jeszcze nie znać tej zasady
- 12 14
-
2022-03-19 14:46
Rozumiem że cały dzień siedzisz w oknie i notujesz sobie kto tam podjeżdża. To że nikogo innego nie widziałeś to nie znaczy że nikt inny tam nie parkuje
- 7 7
-
2022-03-19 09:50
(8)
Znów hejt na kierowców. Chyba zapominamy o tym, że samo chodzenie po trawniku też niszczy ten trawnik. Nie potrzeba samochodu żeby z trawnika zrobiło się klepisko. Wystarczą buty.
- 25 54
-
2022-03-19 10:24
ale nikt nie chodzi po trawniku.. bo po co
- 15 6
-
2022-03-19 10:12
(2)
Klepisko jest miedzy jezdnia a paczkomatem, czyli nie pieszy je zrobil.
- 27 0
-
2022-03-19 19:43
(1)
Pieszy który zaparkował samochód na jezdni.
- 5 3
-
2022-03-19 23:52
Czyli kierowca :)
- 4 2
-
2022-03-19 09:52
Jak ty robisz klepisko z trawnika chodząc, to chyba powinieneś pójść na konkretną dietę. (3)
- 62 28
-
2022-03-19 10:01
(2)
Czyli mówisz, że wydeptane ścieżki w lasach czy parkach zrobiły samochody?
- 30 26
-
2022-03-20 00:16
Niekiedy owszem.
- 5 4
-
2022-03-19 10:18
Porównujesz ścieżkę do klepiska?
Może zabronisz zwierzętom po lesie chodzić, bo też wydeptują ścieżki?
- 30 15
-
2022-03-19 09:39
(5)
Dogodny dojazd. I tu jest pies pogrzebany, bo paczkomaty stawia się wszędzie, ale dojazd nie jest priorytetem, tyzn. stawiający ma to w d... na zasadzie - kurier sobie poradzi. No i kurier rozjeżdża co może, by nie nosić. Jako fan paczkomatów - akurat tę inicjatywę uważam za słuszną, bo często widzę zdewastowaną bezpośrednią okolicę przez samochody kurierów inpost.
- 52 14
-
2022-03-19 20:16
(4)
"kurierów inpost", a o odmianie przez przypadki słyszałeś?
- 4 19
-
2022-03-21 09:35
a jak odmieniamy "tiret"
- 0 0
-
2022-03-20 11:17
Nazw obcych się nie odmienia. (1)
- 5 3
-
2022-03-21 09:38
nie odmieniamy?
e-mail, Dublin, beatles?
- 0 0
-
2022-03-20 00:15
Chyba słyszał, skoro kurierzy odmienieni :)
- 16 0
Wszystkie opinie
-
2022-03-19 09:02
(17)
Utrudniają?Przecież to mega ułatwienie,ten kto wymyśli te paczkomaty powinien Nobla dostać.Dzięki nim na poczcie nie byłem już z 15 lat i nie muszę stać w kolejkach aby łaskawa dama za okienkiem sprzedała znaczek czy nadała polecony.Ave!
- 208 24
-
2022-03-19 09:14
(9)
Zgadza się, co najwyżej miasto zawaliło temat pozostawiając trawnik tam gdzie powinna być zrobiona zatoczka przy paczkomacie. Tak jak w opisanym przypadku.
- 22 15
-
2022-03-19 09:20
Miasto ma zatoczki dla właściciela paczkomatu fundować? (5)
- 19 13
-
2022-03-19 09:41
(4)
Dla ludzi we współpracy. Ktoś dał paczkomat i to ułatwia, miasto może dać zatoczki aby nie niszczyli swoich samochodów lub trawników i krawężników . Taka współpraca dla dobra mieszkańców.
- 12 14
-
2022-03-19 09:49
Dlaczego Miasto ma uprzywilejować jedną grupę ludzi? (1)
- 11 4
-
2022-03-19 11:59
Miasto od lata uprzywilejowuje jedną grupę mieszkańców...
Rowerzystów i hu.lajnogarzy
- 8 7
-
2022-03-19 09:54
Współpraca na zasadach Inpost zarabia, miasto buduje za kilka tysięcy zatoczki kosztem zieleni.
- 9 2
-
2022-03-19 11:51
Zgoda, ale kosztem dodatkowego podatku dla właścicieli aut, ok?
Bo przecież cała reszta opłat i podatków za auto trafia do budżetu centralnego, nie do Samorządów, czyli płacicie dokładnie tyle samo do kasy miasta co osoba bez samochodu.
- 5 4
-
2022-03-19 12:52
Paczkomat z opisanego przypadku jest przy rondzie, nie można tam zrobić zatoczki :)
- 5 2
-
2022-03-19 21:39
Najpierw był trawnik, a potem paczkomat. Pomyśl
- 0 3
-
2022-03-21 17:09
tttaaaaa - ten paczkomat jest dosłownie na "rondzie" jeszcze nie widziałam ronda z zatoczką
- 0 0
-
2022-03-19 09:14
Sam paczkomat, to bardzo dobra sprawę, ale jego ustawienie nie zawsze. (3)
- 17 3
-
2022-03-19 09:33
To nie ustawienie jest problemem, a mentalność ludzi z nich korzystających. (2)
Bo przecież trzeba podjechać tak blisko, żeby paczkę odebrać nie wysiadając z auta.
- 23 0
-
2022-03-19 14:00
W punkt.
Dokładnie. To jest ten sam typ ograniczonych cebularzy.
- musi podjechać pod sam paczkomat - nie ważne, że parkuje na trawniku albo na awaryjnych na środku jezdni bo przecież na minutkę,
- na 1 listopada pod sam grób - zapalanie znicza drive thru,
- do sklepu pod samiusieńkie wejście tak aby inni klienci musieli jego karocę omijać wchodząc.- 13 1
-
2022-03-19 14:12
Rozjeżdżąją dostawcy paczek a nie ci co odbierają,widzę bo stoi niedaleko domu.
- 3 0
-
2022-03-19 11:49
Ty sie musisz w kazdym temacie wypowiedziec? (1)
Jestes emerytem,czy rencista?Masz bardzo duzo wolnego czasu i chyba siedzisz od rana do nocy na tym portalu.
- 2 9
-
2022-03-19 12:54
Zwykłym trollem za 60gr od wPiSu.
- 2 5
-
2022-03-20 11:22
Gdańsk zawsze bedzie wspierał ruskich
Bezpośrednio lub pośrednio przez chińczyków, którzy wspierają ruskich. Kupujcie więcej, nie chce się na was zawieść. Wczoraj w Leroy też było widać jak wspierają ruskich
- 1 1
-
2022-03-19 09:03
nie mają co robić (2)
dajcie spokój. paczkomaty to ułatwienie życia.
zajmijcie się lepiej betonozą Wrzeszcza- 161 13
-
2022-03-19 09:20
Najlepiej niech postawią na środku trawnika,
na środku skrzyżowania i chodnika. Tak wynika z Twojej wypowiedzi. Pszeczytaj całość, a następnie pisz.
- 10 14
-
2022-03-19 09:21
Rozjeżdżone trawniki i chodniki też ułatwiają życie?
- 13 11
-
2022-03-19 09:03
Paczkomat to genialny wynalazek. (9)
PP już dawno powinna wyciągnąć z tego wnioski a nie tkwić w prlu
- 152 12
-
2022-03-19 09:22
Poczta Polska ma ważniejsze sprawy na głowie. (8)
Kalendarze z JPII i Przepisy siostry Eutanazji się same nie sprzedadzą.
- 29 7
-
2022-03-19 09:31
I cyk kilka rubelków znowu wpadło ci (4)
Na konto
- 4 22
-
2022-03-19 09:34
A powiedz ciole, że to nieprawda. (2)
Ja bym dorzucił jeszcze magazynowanie makulatury Sasina.
- 20 5
-
2022-03-19 09:42
Ja bym postawił pomnik Sasinowi (1)
Pod nazwą "Ból 4 liter kodomitów z okazji kolejnych przegranych wyborów"
- 7 12
-
2022-03-19 10:31
Z makulatury wyborczej? Trochę drogo wyjdzie.
70mln makulatura + 40mln dla PP za składowanie + działka pod pomnik ..
Stać nas, przecież Niemcy nam zazdroszczą dobrobytu.- 12 0
-
2022-03-19 10:30
I co sobie za to kupisz?
- 3 0
-
2022-03-19 10:17
Czasami są też planszówki (2)
- 5 0
-
2022-03-19 10:23
Mówisz o "Być uczniem Jezusa" czy "Hierarchii"? (1)
Tak, są takie gry planszowe. Aczkolwiek tę drugą można dostać na alledrogo nie PP ;-)
- 7 1
-
2022-03-20 00:22
Ale jak?
Uczeń Jezusa jest sprzedawany na poczcie jako chińczyk? Do czego to doszło.
- 3 0
-
2022-03-19 09:04
Paczkomaty przeszkadzają tylko poczcie Polskiej (7)
Która straciła monopol
- 166 21
-
2022-03-19 09:33
Jak mogła stracić monopol na paczkomaty skoro ich nie miała? (5)
A firmy kurierskie funkcjonowały od lat przed powstaniem inPostu. Logika czytelników wyborczej poraża...
- 10 23
-
2022-03-19 10:18
Straciły monopol na przesyłki których nie można było wysłać jako list (3)
Tylko trzeba było słać jako paczkę. Jak zawsze wysyłałeś wszystko kurierem 4x drożej to ci gratuluję. Dla sprzedawców na allegro czy olx paczkomaty to błogosławieństwo
- 22 3
-
2022-03-19 14:37
Niedawno zamowilem w SP Records winyl Kazika (2)
Przesyłka Pocztą Polską 14zł. 4 razy mniej to 3.5zł. Tyle się płaci teraz w inPost??? Na Allegro kasują mnie złodzieje min. 8.90zł..
- 3 7
-
2022-03-19 17:36
Wiele firm ma darmową dostawę InPostem, w tym również na Allegro. Więc tak, jest taniej niż na Poczcie. Nie mówiąc już o tym, że często paczka dociera do paczkomatu już następnego dnia. W Poczcie nie do ogarnięcia... zwykly list priorytetowy, mimo, że obiecują, że w dwa dni u adresata, to potrafi iść tydzień albo 10 dni. Więc nie ma co porównywać jakości usług.
- 9 3
-
2022-03-20 09:02
Nie potrafisz czytać
4x drożej jest kurierem a z poczty polskiej nie odbierzesz przesyłki kiedy ci wygodniej tylko musisz się dostosować do godzin otwarcia placówki i jeszcze odstać swoje w kolejce. Na allegro jak masz smarta to nic nie płacisz za przesyłkę, większość firm dostarcza do paczkomatu też za darmo
- 3 1
-
2022-03-20 11:34
On nie jest czytelnikiem wyborczej,
ale wielbicielem pisowskich kłamców i złodziei.
- 0 4
-
2022-03-20 09:04
Dokladnie!
Dlatego probuja zniszczyc inposta przesylka pazernego ORLEN
- 1 0
-
2022-03-19 09:04
Podaję odpowiedz - nie,nie utrudniają. (5)
- 118 18
-
2022-03-19 09:07
Radny to stan umysłu... (3)
- 19 12
-
2022-03-19 09:38
(2)
Mieszkaniec to jeszcze większy stan umysłu. Domaga się zieleni, a jak przez Paczkomat jest dewastowana, to nie widzi problemu.
- 16 7
-
2022-03-19 09:58
Lepiej rozjeżdżać zieleń na skrzyżowaniu (1)
Niż trawnik pod blokiem
- 1 9
-
2022-03-19 10:04
Zieleń jest zielenią. Kierowca nie ma prawa jej rozjeżdżać, ale polski kierowca to burak, którego powstrzymają tylko slupki. Problem w tym, że slupki nie są za darmo, a Inpost nie jest zainteresowany ich finansowaniem. Każdy Paczkomat to zatem obciazenie dla miasta i czysty zysk dla Inpostu.
- 11 2
-
2022-03-19 21:20
mi tez nie utrudniaja
- 0 0
-
2022-03-19 09:09
Opinia wyróżniona
Czekam na konkurencję w sprawie listów poleconych, poza awizem nic nie robią doręczyciele (3)
- 68 9
-
2022-03-19 09:34
Nieprawda
Mi np. dostarczają prenumeratę National Geographic
- 1 11
-
2022-03-19 10:42
Nie bede wlazil na czwarte pietro do ciebie z pismem od komornika. (1)
Przylez sobie na poczte.
- 3 5
-
2022-03-19 10:54
Od komornika akurat muszą trollu
- 5 1
-
2022-03-19 09:10
(3)
Słyszałam historię, że gdzieś paczkomat był umieszczony parę metrów od okien bloku i nie dało się żyć, bo całą dobę było słychać huk otwierających się skrytek.
- 29 40
-
2022-03-19 09:35
Miasto nie ma wymagań aby skrytki były ciche
Tylko o elektryki się martwi
- 13 5
-
2022-03-19 09:50
Każdy, kto mieszka obok Paczkomatu ci to powie.
- 5 7
-
2022-03-19 09:51
zwlaszcza huk i w dodatku przez cala dobe
- 7 5
-
2022-03-19 09:10
(1)
I o to w tym chodzi, żeby paczkomaty były blisko domów, wtedy nie trzeba jechać samochodem po paczkę. Oczywiście zawsze znajdą się tacy, co 10 metrów nie mogą przejść bo się zmęczą...
- 65 10
-
2022-03-19 10:57
Tak ale jak mam paczkę 20-30kg to na pewno będę jechać samochodem. Dlatego paczkomaty powinny być stawiane tam gdzie mogę stanąć samochodem. Dlatego też jak mam cięższa paczkę to zamawiam do paczkomatu, który jest na parkingu w galerii, jak cos lekkiego to do bliższego, gdzie sobie spacerkiem podejdę. Ale ja mogę sobie wybrać, gorzej jak ktoś os ma tylko jeden paczkomat w okolicy.
- 13 4
-
2022-03-19 09:13
Paczkomaty przeszkadzają? (13)
To najlepszy wynalazek. Jak sobie przypomnę pocztę i te kolejki z tą obsługa rodem z komuny .
- 120 14
-
2022-03-19 09:39
(5)
Jak sobie przypomnę jak wyglądała zieleń i chodniki nim postawiono Paczkomat na Myśliwskiej, to jednak tęsknię do czasów sprzed montażu.
- 14 20
-
2022-03-19 10:11
Przecież paczkomat na mysliwskiej przylega do prywatnej posiadłosci (4)
z boku. O jakiej zieleni piszesz? Skrawek trawnika, moze 15m2, ktory wczesniej sluzyl za bidet dla psów? O przewadze zalet moze napisz. Ze kurier nie musi robic kilkudziesieciu kursow wiecej, puszczajac z dymem wiecej paliwa, czas i wygode dla odbierajacych. A chodnik na mysliwskiej zostal wyremontowany, zrobione zatoczki i gitara. Nikt parku nie poswiecil na rzecz paczkomatu. Chyba, ze dla kogos trawniczek 50cm szerokosci l, miedzy jezdnia, a chodnikiem to park do grillowania i relaksu :)
- 16 8
-
2022-03-19 11:01
(2)
Zrobiono zatoczkę za publiczne pieniądze lokalnej rady dla prywatnego Paczkomatu, bo kurierzy rozjeżdżają trawnik. W efekcie powstał chodnik o szerokości poniżej norm, a kierowcy dalej niszczą zieleń. Teraz miasto będzie wykładać kasę na słupki. Czyli tylko jeden Paczkomat wymusił inwestycję na kilka tysięcy złotych, za którą nawet złamanego grosza nie zapłacił Inpost.
- 9 4
-
2022-03-19 12:50
Przeciez z tej zatoczki korzystają nie tylko klienci paczkomatu. (1)
Ale tez pobliskich sklepikow i uslug tj. Warzywniaka, serwisu rowerowego czy budki z frytkami. Wczesniej tam i tak stawali ale w błocie po same zderzaki. To jak najbardziej logiczne, ze to miejsce wyrownano i zrobiono normalne miejsca postojowe.
- 3 6
-
2022-03-19 13:50
Logiczne by było tam nie stawiać auta skoro nie można.
- 6 1
-
2022-03-21 11:56
Wyprowadź się jak nie możesz wytrzymać, najlepiej na wschód - tam będzie cywilizacja jak 40 lat temu.
- 0 1
-
2022-03-19 11:22
(2)
Jaka poczta? Szedłeś do sklepu i kupowałeś. Często na Twoim osiedlu.
- 3 5
-
2022-03-19 19:01
Taaa, jasne. Na osiedlu to ewentualnie spożywczak i to słabo zaopatrzony, za to drogi. A do innych sklepów trzeba już pojechać.
Czyli strata czasu, nerwów itp.
A teraz zakupy robię w dowolnym miejscu w Polsce, o dowolnej porze.
Do paczkomatu mam jakieś 5-6 minut spacerkiem i jest on czynny 24h na dobę.
I niech tak pozostanie :)- 7 1
-
2022-03-21 09:23
Na twoim osiedlu sklepy pozamykali? Współczuję...
- 1 0
-
2022-03-19 11:29
Co ty dzieciaku wiesz o komunie?
Rocznik 2000 i wyjezdza z kombatanckimi tekstami.
- 5 4
-
2022-03-20 10:51
Paczkomat (2)
Ja wszystkim tym co wypisują głupoty postawiłam bym paczkomak turz przy ich podwórku lub ich okien ,a na dodatek musieli by chodzić po ulicy bo na chodniku stoją samochody po odbiór paczki.
- 1 4
-
2022-03-20 10:52
Ja mam pod domem i jest super
Jak mi zlikwidują to sie ostro wku&wie
- 4 2
-
2022-03-20 11:35
Bylabym zachwycona paczkomatem przy swoim plocie. W kapciach po paczke.
- 4 1
-
2022-03-19 09:13
W Gdyni urząd miasta na rowery cargo wydał ponad milion złotych (5)
Takimi rowerami powinny odbywać się wszystkie dostawy w centrum!
- 29 12
-
2022-03-19 10:27
tak jest, powinny być rowerośmieciarki, rowerobetoniarki i roweropługi śnieżne (1)
- 15 3
-
2022-03-19 10:57
Dokładnie
- 7 1
-
2022-03-19 21:20
nie wiem czy to sie sprawdzi
- 2 0
-
2022-03-20 15:22
Z takich rowerów powinni korzystać urzędnicy miejscy ale jakoś nie widać chęci. Jak zwykle
- 6 0
-
2022-03-21 02:53
Dostawy oleju do głowy do UM.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.