- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (518 opinii)
- 2 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (248 opinii)
- 3 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (152 opinie)
- 4 3,3 mln zł dla Sopotu na zbiorniki (19 opinii)
- 5 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (163 opinie)
- 6 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (102 opinie)
Sprawdziliśmy objazdy na obwodnicy
W związku z kolejnym etapem prac przy budowie drogi ekspresowej S6 na węźle Gdynia Wielki Kack od wczesnych godzin porannych drogowcy zmienili organizację ruchu na ekspresówce. Został on przełożony z jezdni głównych Obwodnicy Trójmiasta na trasy równoległe. Do dyspozycji kierowców w dalszym ciągu są po dwa pasy ruchu na trójmiejskiej obwodnicy.
Na węźle obowiązuje także ograniczenie prędkości do 50 km/h. Dla większej czytelności pojawiły się również poziome znaki z piktogramami i numerami dróg.
- Apelujemy do kierowców o dostosowanie jazdy do ograniczeń prędkości i warunków ruchu - mówi Piotr Michalski, rzecznik Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Kierowcy narzekają jednak na wyznaczone objazdy i tworzące się korki. Sygnały otrzymujemy m.in. w Raporcie z Trójmiasta:
Kuriozalne objazdy (28 opinii)
To nie są jedyne zmiany, jakie czekają na kierowców
Przypomnijmy:
- auta jadące od strony Gdańska, kierujące się do centrum Gdyni, zjeżdżają na pas wyłączenia - nietypowo - z lewego pasa ruchu;
- na jezdni głównej w kierunku Gdyni Chyloni pojazdy z Chwaszczyna włączają się ze strony lewej;
- na ul. Chwaszczyńskiej od strony Chwaszczyna pojawiło się tymczasowe rondo, równocześnie zostanie zlikwidowana sygnalizacja świetlna przy Obwodnicy Trójmiasta;
- przejazd z Chyloni do centrum/Karwin będzie możliwy przez to rondo. Kierowcy jadący z Chyloni w kierunku Chwaszczyna będą mogli ominąć rondo specjalnym bajpasem;
- jadący z Chyloni w kierunku Dąbrowy i Wiczlina zjeżdżają z trójmiejskiej ekspresówki na węźle Nowowiczlińska.
Konsekwencją tej zmiany będzie możliwość rozbiórki wiaduktów nad ul. Chwaszczyńską i budowa nowych, szerszych obiektów, które pomieszczą po trzy pasy ruchu w każdym kierunku z pasami awaryjnymi.
Zgodnie z zapowiedziami GDDKiA nastąpi to jeszcze w sierpniu tego roku.
Opinie (165) 4 zablokowane
-
2021-08-10 08:18
Fatalne oznakowanie na czas przebudowy (1)
Znaki małe i ledwie widoczne, wieczorem ciemno. Brak oznaczeń z wyprzedzeniem o organizacji ruchu lub bardzo słabo widoczna. Nawet miejscowy może się pogubić.
- 11 1
-
2021-08-10 10:59
proponuję zwolnić ze 140km/h do przepisowych 50km/h i nagle wszystko staje się doskonale widoczne i z odpowiedniej odległości. Nawet w nocy.
Tylko wiadomo - nie przy 140km/h albo lepiej- 1 3
-
2021-08-10 09:10
mają rozmach sku... ny. A tak na serio widać, że Gdaka ma kase, od razu prpojekt wygląda jak z prawdziwego zdarzenia (1)
- 3 3
-
2021-08-10 09:26
Projekt tak, gorzej realizacja.
- 1 0
-
2021-08-10 09:25
Drugi dzień zmian
Wygląda na to, że dzisiaj trochę lepiej, przynajmniej od Gdańska. Chyba już trochę kierowcy ogarnęli jak jechać. Od strony Gdyni jeszcze nie.
- 5 0
-
2021-08-10 09:29
35 lat temu (1)
zamieszkałem w Gdyni i było to "miasto z morza i miasto z marzeń", teraz Gdynia stała się miastem z łajna, lotniska, wyjącej PiSiarni i uchodźców z kuj/pom oraz ściany wschodniej...
- 4 3
-
2021-08-10 09:42
Dokładnie, jeszcze trochę trzeba tu wytrzymać i będzie przeprowadzka. W kaszubskie lasy i pola .
- 0 1
-
2021-08-10 09:42
Korki, mała uwaga? (1)
Znak drogowy C11, co to takiego? Połowa kierowców jeżdżących na pamięć nigdy takiego znaku nie widziała, a druga połowa po przyspieszonych kursach w internecie nigdy o nim nie słyszała. Na filmiku widać ile miejsca pustego zostawiają kierowcy na prawych pasach zanim ruszą i strasznie pofalowaną z wieloma zakrętami i hopkami nową jezdnię. Chociażby ten zjazd na Chwaszczyno/Sopot od strony Chyloni, profil drogi w kierunku A1 sugeruje bardziej jazdę prosto, a tu nagle okazuje się, że na wprost trzeba na dwóch pasach odbić w lewo. Powinno być inaczej, to zjazd zawsze odbija w bok od drogi na wprost. No i jeszcze ten gość w ciemnym aucie co wbija się na pewniaka przed maskę filmującego....
- 1 4
-
2021-08-10 09:51
Te profile to też tymczasowe dlatego nie pasują do docelowego przebiegu.
- 1 0
-
2021-08-10 09:50
Robienie takich zmian w szczycie sezonu urlopowego wskazuje,ze ktos ma problemy z logicznym mysleniem. (1)
- 4 1
-
2021-08-10 09:56
Deadline coraz bliżej a wiadukty nie ruszone, jeden w stanie początkowym.
- 1 0
-
2021-08-10 09:55
codziennie z niewiadomych przyczyn (1)
korek na wysokości węzła Owczarnia w kierunku Gdańska... Idealne miejsce, żeby zbudować mini-park rozrywki :))))
- 3 1
-
2021-08-10 10:41
Może już zwalniają aby zobaczyć czy już można bąbelki po szkole zabrać do parku.
- 0 0
-
2021-08-10 09:59
Ciekawi mnie dlaczego wjazd w lewo na obwodnicę (3)
od strony Chwaszczyna został zrealizowany przez taki ogromniasty łuk a nie taki z koniczynki, jak na każdej autostradzie. Marnotrawienie sił i asfaltu ....
- 3 1
-
2021-08-10 10:43
(1)
Tak jest łagodniej i szybciej w docelowym przebiegu a to kierunek do portu dla tirów a poza tym w miejscu gdzie miałaby być ta część koniczyny są blisko budynki.
- 1 0
-
2021-08-10 13:03
Ok
Dzięki
- 1 0
-
2021-08-10 10:58
objeżdża filary dla innych poziomów ruchu
- 0 0
-
2021-08-10 10:49
Świetnie oznaczenia (1)
Gratuluję rozmieszczenia oznaczeń dla nowej trasy z karwin w kierunku Gdańska. Nagroda dla inteligenta, który postawił znak zjazdu na Gdańsk ZA "rondem" i nie postawił nic przed "rondem". Ile osób miało wczoraj zapewnioną wycieczkę przez Chwaszczyno ?
- 7 0
-
2021-08-10 11:07
Nie, nie miałem wycieczki, pojechałem jak trzeba. Wystarczy zainteresować się zmianami wcześniej. Niektórzy to nawet zatrzymywali się przy starym zjeździe i gdyby nie stojący tam pracownik to pojechaliby starym. A poza tym jak nie ma zjazdu a dalej jest rondo to oczywistym jest, że trzeba zawrócić.
- 1 1
-
2021-08-10 10:54
po co budowac takie monstrum? nie prosciej byłoby zbudowac zwykły wezeł autostradowy? (1)
jasno i czytelnie i kazdy wie jak jechac.
- 4 0
-
2021-08-10 11:09
Węzeł autostradowy jak sama nazwa wskazuje łączy dwie autostrady jak klasyczna koniczyna a i to tylko takie o podobnej klasie i natężeniu ruchu. Gdy planowany jest ruch w jednym lub dwóch kierunkach lepsze są inne rozwiązania.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.