- 1 Ubywa mieszkańców i rozwodów (315 opinii)
- 2 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (26 opinii)
- 3 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (335 opinii)
- 4 Niespokojna noc na gdańskich drogach (167 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (883 opinie)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (91 opinii)
Szczątki znalezione przy Muzeum MW w Gdyni. Mają co najmniej 30 lat
Na miejscu pracują policjanci.
Na terenie prowadzonych prac przy Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni odnaleziono szczątki ludzkie. Ze wstępnych ustaleń służb wynika, że mają one co najmniej 30 lat. Sprawą znaleziska zajmuje się prokuratura.
O działaniach policji poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za przesłane sygnały.
- Na miejscu jest karawan. Widać, że jest tam kilka osób, około sześciu mężczyzn, którzy kopią za policyjnym parawanem. To najprawdopodobniej funkcjonariusze, mają kamizelki z napisem "policja" - poinformowała nas czytelniczka.
Sygnał potwierdzają mundurowi. Podkomisarz Jolanta Grunert z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni wyjaśnia, że zgłoszenie o odnalezieniu szczątków trafiło do nich w czwartek, 21 września, ok. godz. 13.
- Wstępnie oceniono, że mają one co najmniej 30 lat. Funkcjonariusze zabezpieczają teren. Sprawa prowadzona jest pod nadzorem prokuratury - mówi podkom. Grunert.
Po zabezpieczeniu szczątków zostaną one dokładnie zbadane, m.in. po to, by określić ich dokładny wiek.
Niewykluczone bowiem, że szczątki są starsze i pochodzą z okresu II wojny światowej.
Szukają zwłok przy muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni? (9 opinii)
Na miejscu jest karawan. Widać, że jest tam kilka osób, około 6, i one kopią za parawanem. To najprawdopodobniej policjanci, mają kamizelki z napisem "policja".
Na miejscu jest karawan. Widać, że jest tam kilka osób, około 6, i one kopią za parawanem. To najprawdopodobniej policjanci, mają kamizelki z napisem "policja".
Miejsca
Opinie (121) 7 zablokowanych
-
2023-09-21 17:59
Opinia wyróżniona
Mają (12)
Co najmniej 30 lat, czyli sprawa przedawniona. O to głównie chodzi w tym arcydokładnym przedstawieniu wieku szczątków. Mogą być z IIWŚ albo i z I. A w odpowiednich warunkach z Potopu.
- 91 50
-
2023-09-22 09:16
Emil Czeczko? (1)
Jesteś bratem Pawła Czeczko?
- 2 0
-
2023-09-22 11:53
Nie
Umarłem w Białorusi za wolną Polskę
- 2 4
-
2023-09-21 22:37
Tak,zaiste są to pewnie szczątki
Samego Andrzeja Kmicica
- 5 4
-
2023-09-21 21:01
(1)
Morderstwa nie podlegają przedawnieniu.
- 12 3
-
2023-09-22 10:26
Nie przedawniają to się dwie rzeczy:
1. zbrodnie przeciwko ludzkości
2. samowola budowlana
Juryści spierają się co gorsze...- 1 1
-
2023-09-21 20:56
Morderstwo się nie przedawnia (2)
- 16 3
-
2023-09-21 23:17
Art. 101 par. 1. KK (1)
Karalność przestępstwa ustaje, jeżeli od czasu jego popełnienia upłynęło lat:
1) 30 - gdy czyn stanowi zbrodnię zabójstwa.- 5 3
-
2023-09-22 05:23
Napisz to Policjantom z Archiwum x.
- 5 3
-
2023-09-21 20:04
(1)
To że zwłoki mają około 30 lat, nie znaczy że leżą tam tyle czasu. Trochę rozumu do użytku włączcie
- 8 11
-
2023-09-22 06:30
ha ha haaaa, tobie rozumu brak
chodzi o to że szczątki przeleżały tam około 30 lat. A ile mniej więcej lat miał zmarły czy też zmarła to stwierdzi patomorfolog.
- 2 0
-
2023-09-21 19:25
Od wiedzy głowa nie boli (1)
Mamy aktualnie medycynę sądową na takim poziomie ze jesteśmy w stanie określić wiek szczątków dość dokładnie, 30 lat to stosunkowo świeże zwłoki i dokładność jest większa.
- 25 2
-
2023-09-22 11:54
Uwielbiam
Mądro-głupich. Oczywiście, że ustalą dokładniejszy wiek ciała, ale to chwilę zajmie. Dopiero wyciągają z ziemi
- 0 2
-
2023-09-21 17:23
Opinia wyróżniona
Pewnie jakiś zamordowany którego uznano za zaginionego. (6)
Ciekawe kogo odpalili 30 lat temu, czyli w roku 1993
- 99 25
-
2023-09-21 18:36
Przed 1993 (1)
Ktoś kto budował, a nie ktoś kto tylko skorzystał z budowy. Mafia wtedy szalała, ale mieli inne metody. Obstawiam, że tu albo mąż żonę, albo wspólnik wspólnika zaciukał.
- 14 2
-
2023-09-21 19:40
Jakie metody? Na strzelaninę szli z kozikami?
- 4 0
-
2023-09-21 18:26
(2)
Była kiedyś jakaś głośna sprawa zabójstwo gangstera czy coś takiego. No myślę, że ćwierć wieku będzie.
- 7 0
-
2023-09-21 20:36
(1)
Mindaka załatwili ale w 2002 roku
- 5 0
-
2023-09-24 00:49
A gdzie jego Viper?
- 0 0
-
2023-09-21 18:03
moze to zaginiona iwona
- 11 43
-
2023-09-22 10:00
Co najmniej 30 lat (2)
z Mauserem i w podkutych saperkach, a na klamrze Gott mit uns ;)
- 5 0
-
2023-09-22 12:05
(1)
To nic nie znaczy
Może to byc koleś porwany z jakiejś inscenizacji, teatru albo z planu filmowego...
Wpadłes na to?- 2 3
-
2023-09-24 00:12
Puknij się w łeb
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2023-09-21 17:23
Opinia wyróżniona
Pewnie jakiś zamordowany którego uznano za zaginionego. (6)
Ciekawe kogo odpalili 30 lat temu, czyli w roku 1993
- 99 25
-
2023-09-21 18:03
moze to zaginiona iwona
- 11 43
-
2023-09-21 18:26
(2)
Była kiedyś jakaś głośna sprawa zabójstwo gangstera czy coś takiego. No myślę, że ćwierć wieku będzie.
- 7 0
-
2023-09-21 20:36
(1)
Mindaka załatwili ale w 2002 roku
- 5 0
-
2023-09-24 00:49
A gdzie jego Viper?
- 0 0
-
2023-09-21 18:36
Przed 1993 (1)
Ktoś kto budował, a nie ktoś kto tylko skorzystał z budowy. Mafia wtedy szalała, ale mieli inne metody. Obstawiam, że tu albo mąż żonę, albo wspólnik wspólnika zaciukał.
- 14 2
-
2023-09-21 19:40
Jakie metody? Na strzelaninę szli z kozikami?
- 4 0
-
2023-09-21 17:26
(4)
Dziwne,skąd wiedzą że mają 30 lat?Jakaś ofiara mafijnych porachunków?
- 11 24
-
2023-09-21 17:31
Zegarek elektroniczny znaleźli przy zwłokach (1)
Jeszcze sprawny ... pokazał dokładną datę sprzed 30 lat..., a tak przy okazji to do tego typu czynności przybiera się specjalistę - biegłego i on na bazie doświadczenia potrafi to określić ...
- 15 1
-
2023-09-22 15:14
Obsada serialu "Kości" będzie potrzebna
- 1 0
-
2023-09-21 17:42
Skończ wreszcie szkołę, zamiast robić za ćwierć-intelektualiste w internetowych!
- 4 4
-
2023-09-22 06:22
Skąd wiedzą? Z wykopalisk, a potem z krótkiego wywiadu - oj, kłapouchy, czas płynie, a ty marudzisz!
- 1 0
-
2023-09-21 17:31
Czyli jeśli to morderstwo (4)
To sprawa i tak przedawniona
- 12 9
-
2023-09-21 17:34
Morderstwo się nie przedawnia (3)
.
- 10 10
-
2023-09-21 17:37
(1)
Otóż tak, właśnie po 30 latach.
- 11 4
-
2023-09-21 18:07
Przedawnienie
Przedawnienie zbrodni zabójstwa ustaje co do zasady po 30 latach, ale jeśli w tej sprawie toczyło się jakieś postępowanie karne okres ten wydłuża się o kolejne 10 lat.
- 1 1
-
2023-09-21 18:02
Domorośli eksperci od wszystkiego liczą, że popierając bezsensowny komentarz zmienią prawo? To nie tak działa, miśki.
- 6 1
-
2023-09-21 17:32
Mają 30 lat.... to znaczy że 30 letnia osoba czy że zwłoki leżały tam 30 lat ? (6)
Krzysztof
- 19 15
-
2023-09-21 17:38
(4)
Tak.
- 17 0
-
2023-09-21 17:42
Tak to znaczy jak ? (3)
- 2 2
-
2023-09-21 18:01
Według znalezionego przy nim dowodu te zwłoki 30 latka mają teraz 100 lat i według znalezionego przy nim rodzinnym zdjęciu i zapisków na odwrocie to jak miał 4 lata to jego siostra była dwa razy młodsza od niego i tera szukają tej siostry ale kłócą się o to ile lat ma ta siostra bo każdemu inaczej wychodzi
- 9 3
-
2023-09-21 18:02
oczywiscie (1)
- 2 0
-
2023-09-21 19:34
Oczuwiście ? Że co ?
- 1 2
-
2023-09-22 11:37
Owszem
- 0 0
-
2023-09-21 17:37
Ja tam widzę koszulkę z napisem prosto
- 9 5
-
2023-09-21 17:39
Tzn ze ktoś tam je zakopał niezauwazenie? (5)
Ale w takim miejscu prawie ciągle na widoku.
- 16 2
-
2023-09-21 17:47
Nie pamietam daty budowy muzeum... (1)
...ale może to wtedy nastąpiło. W bałaganie placu budowy wykopano po prostu dół i przemycono do niego cialo np w worku. I już.
- 8 0
-
2023-09-21 18:34
obydwa budynki muzeów: muzeum miasta i MW to de facto 1 budynek / 1 inwestycja
otwarcie było bodajże w 2006 lub 2007 roku.
- 2 0
-
2023-09-21 17:48
(2)
Kontrast już wtedy chyba działał i to do samego rana
- 6 0
-
2023-09-21 17:58
Rock cafe Buda równierz
Może to chlopcy Mustiego okopali kogoś.
- 1 1
-
2023-09-21 23:44
Kontrast
w tych czasach dział całą dobę, do ostatniego klienta
- 1 0
-
2023-09-21 17:47
(1)
30.lat temu tam był ruch większy niż obecnie. Jak ktoś mógł zakopać zwłoki nie zauważalnie
To się nie mieści w głowie, jeszcze ziemia Była by mięka.- 12 14
-
2023-09-21 17:51
Naucz się czytać ze zrozumieniem
- 4 2
-
2023-09-21 17:49
30 lat to już się przedawniło.
- 4 6
-
2023-09-21 17:50
(2)
A może to Iwona Wieczorek
- 21 14
-
2023-09-21 18:41
Ona w drugą stronę szła
- 4 3
-
2023-09-21 20:13
Nie, bo jej ciało raczej jest poza miastem - ew. na jego obrzeżach
Następnej nocy pewnie przyjechała odpowiednia "ekipa", aby jej ciało zabrać i gdzieś ukryć. Też zatrudnieni, jak Ręcznik, przez te same osoby, tj. zleceniodawców.
- 3 2
-
2023-09-21 17:59
Opinia wyróżniona
Mają (12)
Co najmniej 30 lat, czyli sprawa przedawniona. O to głównie chodzi w tym arcydokładnym przedstawieniu wieku szczątków. Mogą być z IIWŚ albo i z I. A w odpowiednich warunkach z Potopu.
- 91 50
-
2023-09-21 19:25
Od wiedzy głowa nie boli (1)
Mamy aktualnie medycynę sądową na takim poziomie ze jesteśmy w stanie określić wiek szczątków dość dokładnie, 30 lat to stosunkowo świeże zwłoki i dokładność jest większa.
- 25 2
-
2023-09-22 11:54
Uwielbiam
Mądro-głupich. Oczywiście, że ustalą dokładniejszy wiek ciała, ale to chwilę zajmie. Dopiero wyciągają z ziemi
- 0 2
-
2023-09-21 20:04
(1)
To że zwłoki mają około 30 lat, nie znaczy że leżą tam tyle czasu. Trochę rozumu do użytku włączcie
- 8 11
-
2023-09-22 06:30
ha ha haaaa, tobie rozumu brak
chodzi o to że szczątki przeleżały tam około 30 lat. A ile mniej więcej lat miał zmarły czy też zmarła to stwierdzi patomorfolog.
- 2 0
-
2023-09-21 20:56
Morderstwo się nie przedawnia (2)
- 16 3
-
2023-09-21 23:17
Art. 101 par. 1. KK (1)
Karalność przestępstwa ustaje, jeżeli od czasu jego popełnienia upłynęło lat:
1) 30 - gdy czyn stanowi zbrodnię zabójstwa.- 5 3
-
2023-09-22 05:23
Napisz to Policjantom z Archiwum x.
- 5 3
-
2023-09-21 21:01
(1)
Morderstwa nie podlegają przedawnieniu.
- 12 3
-
2023-09-22 10:26
Nie przedawniają to się dwie rzeczy:
1. zbrodnie przeciwko ludzkości
2. samowola budowlana
Juryści spierają się co gorsze...- 1 1
-
2023-09-21 22:37
Tak,zaiste są to pewnie szczątki
Samego Andrzeja Kmicica
- 5 4
-
2023-09-22 09:16
Emil Czeczko? (1)
Jesteś bratem Pawła Czeczko?
- 2 0
-
2023-09-22 11:53
Nie
Umarłem w Białorusi za wolną Polskę
- 2 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.