- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (430 opinii)
- 2 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (125 opinii)
- 3 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (57 opinii)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (168 opinii)
- 5 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (270 opinii)
- 6 Piłeś? Nie włamuj się do auta (56 opinii)
Nie ma miejsca na parking przy szpitalu. Rozwiązaniem kiss&ride?
Od lat jest problem z parkowaniem przy szpitalu św. Wincentego a Paulo w centrum Gdyni. Przestrzeni, by zbudować parking, według urzędników nie ma, ale analizują wyznaczenie kilku miejsc postojowych typu kiss & ride, dla pacjentów szpitala.
Kierujący autami mają bowiem problem z pozostawieniem auta w okolicach placówki. Powodem jest znikoma liczba miejsc postojowych i fakt, że okolice znajdują się w strefie płatnego parkowania. Korzystać może więc z nich każdy i często są one zajęte.
Parking jest, ale tylko dla pracowników szpitala
Osobnego parkingu dla pacjentów nie ma. Placówka dysponuje co prawda 3-poziomowym parkingiem na 59 miejsc postojowych, tyle że jest on obecnie przeznaczony do wyłącznego użytku przez pracowników szpitala.
Mieszkańcy co rusz podnoszą kwestię konieczności szukania miejsc w okolicy szpitala. Gdy takie znajdą, zwykle znajduje się ono w dalekiej odległości od placówki. To oznacza konieczność przejścia pieszo do drzwi szpitala. Łatwiej jest, gdy ktoś jest w pełni sprawny. Gorzej, gdy zdrowie nie pozwala na swobodne poruszanie się.
Mieszkańcy: jest pętla, są ładowarki, wiec czemu nie ma parkingu
- W okolicy jest pętla autobusowa, są ładowarki dla autobusów elektrycznych. Aż dziw bierze, że nikt nie pomyślał o wyznaczeniu miejsc postojowych dla przyjeżdżających do szpitala. Pacjenci są skazani na szukanie miejsca w pobliżu, a powinni móc podjechać pod wejście - skarżą się mieszkańcy.
Wzburzenie wzrosło podczas remontu ul. Starowiejskiej, gdy tymczasowo zlikwidowano część miejsc parkingowych w okolicy.
W ostatnich dniach o to, co władze Gdyni zamierzają zrobić z parkowaniem przy szpitalu, pytał też w interpelacji Marcin Bełbot, radny PiS.
Władze Gdyni: nie ma miejsca na parking
Władze miasta w odpowiedzi przekonują, że nawet gdyby chciały zainwestować w nową infrastrukturę dla parkujących, to mają związane ręce.
- Nie ma dostępnej przestrzeni na budowę ogólnodostępnego parkingu - twierdzi Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni, w odpowiedzi na interpelację.
Parking Kiss&Ride rozwiązaniem?
Jest za to szansa na inne rozwiązanie.
- Wydział Inwestycji wraz z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdyni analizuje możliwość wyznaczenia
miejsc postojowych typu "Kiss&Ride" z systemem nadzorującym czas postoju. Należy nadmienić, że miejsca parkingowe pozostaną płatne, ponieważ znajdują się w Śródmiejskiej Strefie Płatnego Parkowania - dodaje wiceprezydent.
![Najwyższe budynki w Trójmieście](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/69/2958/405x405/2958150__kr.webp)
Najwyższe budynki w Trójmieście
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie (332) ponad 20 zablokowanych
-
2023-09-13 17:59
Opinia wyróżniona
Wykorzystajcie model parkingów (19)
z Wiednia. Parkingi są wbudowywane w ziemi, a nim stoją bloki. I parkingów nie brak.
- 137 15
-
2023-09-14 15:21
kiss and ride przed szpitalem to najbardziej cyniczna nazwa dla ludzi potrzebujacych ratunku
- 6 0
-
2023-09-13 21:39
no super, i max postój 4h (5)
ile za godzinke ? 3 euro ?
do chrzanu taki system- 0 7
-
2023-09-14 09:00
W Berlinie 1 ojro za godzinę
Z wyjątkiem absolutnie ścisłego centrum. Dodatkowo soboty tylko do 14, niedziele gratis.
- 3 0
-
2023-09-14 07:33
No to teraz całkowicie za darmo możesz tam nie móc zaparkować. Lepiej?
- 2 1
-
2023-09-13 23:06
Parkingi w wiedniu są tańsze niż w Gdyni. (2)
Srednio 4 euro za dobę. W scislym centrum.
To mniej więcej tyle, co w Gdyni za 3 godziny parkowania- 19 3
-
2023-09-14 09:05
Do Wiednia nie wjedziesz starym szrotem, więc i o parking łatwiej.
- 4 8
-
2023-09-14 09:01
Nawet w Amsterdamie 8 euro za dobę
Tylko trochę ich mało
- 5 0
-
2023-09-13 20:01
Buduj, będziesz mieć biznes stulecia.
- 8 8
-
2023-09-13 19:13
I bardzo dobrze (7)
stop samochodom
- 13 36
-
2023-09-13 20:10
Nie "stop samochodom" (6)
tylko trzeba jakoś pomieścić również samochody, bo ludzie (a w szczególności osoby niepełnosprawne) poruszają się również samochodami. Tutaj autor dobrze dał przykład, że jak nie ma miejsca na powierzchni to trzeba budować parkingi podziemne.
- 33 6
-
2023-09-14 09:03
Parking dla niepełnosprawnych stoi pusty. (4)
A pełnosprawni mogą się dostać w inny sposób niż samochodem.
- 1 9
-
2023-09-14 10:35
(3)
Np. niepełnosprawni umysłowo jeżdżą rowerem
- 9 2
-
2023-09-14 15:47
Trochę dziwnie by jeżdził , a może tyłem do przodu ?
- 0 0
-
2023-09-14 10:51
:))) (1)
Zrobiłeś mi dzień:))
- 2 2
-
2023-09-14 15:48
Cieszysz się , że inwalidzi itp to..................
- 0 0
-
2023-09-13 20:40
To buduj.
- 6 17
-
2023-09-13 18:34
(1)
A ty co szpital chcesz podkopać? Oni tam już swoje miejsca mają jako przywilej.
- 13 6
-
2023-09-13 20:01
I prawidłowo.
- 1 3
-
2023-09-13 18:02
U łukaszenki jest mało aut .
- 3 8
-
2023-09-13 17:13
Opinia wyróżniona
Parking nie jest czymś co ,,musi być" (78)
nie ma takiego obowiązku. Parking to opcja i przywilej a nie obowiązek aby był. heloł to centrum miasta! ludzie by chcieli gwarancje miejsca i to za free. Żyjemy w XXI w. są hulajnogi elektryczne, Uber, Bolt, rowery czy nawet autobus. Chcesz autem? to licz się z brakiem miejsca lub odległością do przejścia. Hejterzy i minusujący do startu gotowi... START!
- 80 496
-
2024-02-09 12:04
dlatego tak wyglada świat
bo gł bów na nim dostatek
- 0 0
-
2024-01-22 06:35
Jesli jestes sprawny to niepotrzebujesz miejsca parkingowego a pomyslales o tym ze istnieja ludzie niepelnosprawni ktorym
- 0 0
-
2023-09-14 16:42
Otóż opowiadasz głupoty. Parking musi być ! Jest to tak samo elementarne wypoosażenie przesttrzeni pubnlicznej jak chodnik, ławk
- 3 0
-
2023-09-14 15:54
parking powinine sie planowac na etapie projektowania budynku.
No chyba to jest oczywiste ze w cywilizowanym swiecie, szpital powinien posiadac parking dla odwiedzajacych a nie tylko dla personelu. Mozna rowniez powiedziec ze toalety dla odwiedzajacych nie sa czyms co "musi byc". Chyba w 3 swiecie nie zyjemy. Mamy technologie i podziemny parking to chyba nie jest teraz jakas sztuka aby wybudowac. W cywlizacji uwzglenia sie wszystkich, rowniez babcie ktore do szpitala dojada z rodzina samochodem jak i pieszych przyjezdzajacych autobusem.
- 3 0
-
2023-09-14 13:57
jasne
chory na hulajnodze....a jak ma jedną nogę, to co ma zrobić?
- 0 0
-
2023-09-14 11:01
Obecna władza Gdyni nie jest czymś, co musi być!
- 2 0
-
2023-09-14 10:36
Tu chodzi o parkowanie przed szpitalem nie rozumiesz? Tępa dzido, ze szpitala nie korzysta randomowa gimbaza tylko ludzie chorzy.
- 2 0
-
2023-09-14 10:18
yhym.
do szpitala ze zlamaną nogą hulajnogą! a co!
- 0 0
-
2023-09-14 09:54
Babie ze wsi dali smartfon?
- 1 1
-
2023-09-14 09:53
Jak bardzo się mylisz zrozumiesz z czasem, gdy zdrowie już nie te, albo jak pojawią się dzieci..
- 1 0
-
2023-09-14 09:51
człowieku bez wyobraźni: to szpital, tam jest SOR, przyjedz hulajnogą ze złamaną ręką mądralo (1)
- 7 0
-
2023-09-14 10:21
Ze złamaną nogą lub panewką kości udowej.
- 2 0
-
2023-09-13 22:25
Arkadiusz
Postaram ci się odpowiedziec bez hejtu i wykazac że nie masz pojecia o jakiej sytuacji mowisz.Niedawno-w zeszłym tygodniu wiozłem do szpitala w Gdyni na SOR swoim autem 87 letniego sąsiada chorego na zapalenie pluc ,poruszajacego sie o kulach i słaniajacego na nogach z osłabienia.Oczywiscie przed SORem zero miejsc do zaparkowania wysadzałem go na
Postaram ci się odpowiedziec bez hejtu i wykazac że nie masz pojecia o jakiej sytuacji mowisz.Niedawno-w zeszłym tygodniu wiozłem do szpitala w Gdyni na SOR swoim autem 87 letniego sąsiada chorego na zapalenie pluc ,poruszajacego sie o kulach i słaniajacego na nogach z osłabienia.Oczywiscie przed SORem zero miejsc do zaparkowania wysadzałem go na srodku ulicy i nie wiedziałem co zrobić czy zostawic auto na srodku blokujac droge trolejbusom czy porzucić chorego zeby sie trzymał drzewa i poszukac miejsca do zaparkowania.Sytuacja dramatyczna.Sprowadzasz ja do hulajnóg,Ubera XXI wieku.Nie masz zielonego pojecia co sie tam odbywa to nie pisz.Moze pojedz tam i najpierw zobacz.Inna rzecz co sie dzieje na SORze ale to na inna opowieśc.
- 20 0
-
2023-09-13 22:11
Żadne tak kiss i goodbye. Jeżeli ktoś nie może chodzić, to zostawisz go na chodniku pod szpitalem??
Chore dziecko? Niewidomą osobę?
Czas skończyć z niemocą urzędników. Może zamiast sprzedawać wszystko, co się da, zbudować piętrowy parking, gdzie część będzie wynajmowana komercyjnie, a część dla pacjentów szpitala, ale na określoną liczbę minut. Nawet za symboliczne 5 zł, ale tylko na pół godziny lub godzinę. Potem normalna stawka razy 2 albo 3. Czy naprawdę Gdynia jest tak biedna, by nie było kasy na takie rzeczy?- 10 0
-
2023-09-13 20:50
Bliskiej osoby na wózku niczym nie dowiozę
poza samochodem, żadna hulajnoga elektryczna nie wchodzi w grę. Brak niebieskich kopert w mieście dla niepełnosprawnych
- 9 0
-
2023-09-13 20:44
Przestańcie karmić trolla i ignorujcie powyższy post.
- 8 0
-
2023-09-13 20:39
Kto budował Gdynię?
A wiesz, że Ci starsi własnymi rękami budowali miasto i port w Gdyni po wojnie?Tak, to miasto, w którym możesz sobie śmigać hulajnogą. Może należy im się dojazd pod drzwi szpitala?
- 15 0
-
2023-09-13 20:17
chory po operacji bedzie jechal hulajnoga albo godzine do domu taksowka ! puknij sie w glowe (3)
- 17 1
-
2023-09-14 11:47
A co? I tak za dużo staruchów pałęta się po centrum!
My im utrudniamy życie, jak się da, a oni i tak błąkają się po ulicach.
- 3 1
-
2023-09-13 20:43
Chory po operacji raczej nie pojedzie sam samochodem, z całym szacunkiem. (1)
Musi wziąć taxi lub poprosić kogoś o wsparcie. Gdyby każdy pacjent zostawiał samochód na czas pobytu w szpitalu, to chyba po jednym dniu zabrakłoby miejsc.
- 0 14
-
2023-09-14 06:07
Chorego odbiera rodzina samochodem. Tez musi gdzieś zaparkować i pomoc mu dojść do auta.
- 13 0
-
2023-09-13 20:16
Pożyjesz, zrozumiesz
Na razie zdaj na prawo jazdy gimnazjalisto.
- 18 0
-
2023-09-13 19:21
Sluchal madralo..
Jak będziesz inwalida to poczujesz na własnej skórze te swoje rady. Czy centrum czy peryferie szpitale mają obowiązek zabezpieczyć dojazd chorych. Przejedz się do Austrii. Danii czy Niemiec, może porównasz i przestaniesz bzdury pisać. Samochodów nie przybyło tylko miasto zlikwidowało de facto po jednym pasie z jezdni i porobiło ścieżki rowerowe, hulajnogi itp, które są w większości mało wykorzystane w przeciwieństwie do ruchu samochodów na ograniczonych jezdniach do jednego pasa.
- 29 1
-
2023-09-13 19:12
Stuknij się człowieku w głowę. Najlepiej z rozbiegu!
- 14 0
-
2023-09-13 18:57
Parking nie jest czymś co musi być do kwadratu
Starsi lub chorzy ludzie mają jechać do szpitala rowerem lub Hulajnogą. Cóż za cynizm, i brak empatii
- 28 1
-
2023-09-13 18:42
Dobry pomysł. Staruszkowie, których ktoś przywozi na badania zaraz wyzdrowieją, gdy każe im się przyjeżdżać hulajnogą.
- 29 1
-
2023-09-13 18:37
Jesteś ograniczony umysłowo (1)
Jak skręcę kostkę to mam hulajnogą jechać? Albo jak mi dziecko mdleje i na sor walę w te pędy... Mądrala
- 42 3
-
2023-09-14 11:45
Przecież on wie, że hulajnogą to można sobie
jeździć rekreacyjnie, ale pisze na przekór, bo nie ma pomysłu.
- 3 0
-
2023-09-13 18:31
Przywożenie rowerem na izbę przyjęć ludzi z urazami i chorobami to wyższy poziom absurdu
Ale spokojnie, skończysz podstawówkę, poznasz trochę życia to zaczniesz inaczej śpiewać.
- 53 2
-
2023-09-13 18:12
Też będziesz stary i chory (2)
Jak każdy
- 46 0
-
2023-09-13 21:39
To nic nie zmieni bo wtedy też miejsca nie będzie
- 1 0
-
2023-09-13 18:34
On już jest chory
Tylko nie na nogi
- 42 0
-
2023-09-13 17:58
Hulajnoga elektryczna wiez kogos do szpitala (1)
Ty juz chyba jestes pacjentem ale sreberka
- 57 0
-
2023-09-13 19:27
Tam wjedzie do środka nawet swoim rowerkiem w styczniu
- 9 0
-
2023-09-13 17:45
Heloł, mówimy o pacjentach szpitala. Chorzy mają jeździć na hulajnodze? 150 miejsc dla pracowników jakoś jest. Niech oni jeżdżą hulajnogami.
- 52 2
-
2023-09-13 17:22
(6)
To muszę powiedzieć mojej mamie z osteoporozą, ledwie chodząca ze ma jechać do szpitala uberem z Ukraińcem za kierownica albo hulajnoga elektryczną. A jak będzie po operacji to rowerem wróci do domu.
- 92 6
-
2023-09-14 08:13
zawieź mamę swoim autkiem i zaparkuj dalej
proste
- 0 5
-
2023-09-13 18:33
(4)
O transporcie medycznym poczytaj. Albo kup wózek i pchaj.
- 7 73
-
2023-09-13 19:25
Chlopcze wracaj do siebie na wies
- 10 7
-
2023-09-13 19:01
(2)
To zamów kiedyś transport medyczny i zobacz jak to działa. Czekasz nawet do 6 h do 8 h. Sa osoby jako tako sprawne i nie trzeba robić z nich obłożnie chorych żeby od razu pakować je na wózek bo tutaj wskazany jest jakikolwiek ruch. Taka osoba poza tym ze wychodzi ze szpitala to jeszcze ma ze są spora torbę z bagażem i prowadzisz taka osobę, wszystkie jej manele i z receptami do apteki - z całym tym majdanem. Ech chyba brak wyobraźni jak to wyglada
- 52 3
-
2023-09-13 20:39
Zazwyczaj jeżdżę z moją mamą taxi, zamawiam i jadę bo nie ma wyjścia. (1)
- 2 15
-
2023-09-13 23:28
To jest utrudnianie życia bo później do pracy trzeba dojechać poza Trójmiasto. czym ? tym zbiorkomemem pożal sie nboże, nie bo nie dojeżdża. I nie pisz ze można wziąć dzień wolny po dwa dni później następny dzień wolny żeby odebrać a potem trzeci na kontrole. Urzędnicy nawet jeśli są właścicielem gruntu to robią wg własnej wizji a nie realnych potrzeb np koło teatru muzycznego betonoe coś zamiast parkingu. Lucyk młody i wysportowany to niech jeździ rowerem.
- 15 0
-
2023-09-13 17:22
Zmienisz optykę, gdy Twoim znajomym nie będzie chciało się odwiedzać Cię w szpitalu, bo nie ma gdzie zaparkować (2)
Zmienisz optykę, gdy Twoim znajomym nie będzie chciało się odwiedzać Cię w szpitalu, bo nie ma gdzie zaparkować
- 60 3
-
2023-09-13 20:40
Parkingu dla odwiedzających nie ma jak zrobić, miejsca dla rodzin przyworzących pacjentów to byłby priorytet.
- 6 0
-
2023-09-13 18:33
Kiepscy znajomi.
- 5 40
-
2023-09-13 17:18
rozumiesz, ze 150 miejsc parkingowych zajmuja pracownicy szpitala? (24)
rozumiesz, ze czasem trzeba do szpitala podwiesc starsza osobe, inwalide, osobe, ktora jest po prostu chora i ma ograniczona zdolnosc poruszania sie? Jak nie rozumiesz to sprobuj, mocno pomysl, może ci sie uda.
Z tych 150 miejsc zajmowanych przez pracownikow szpitala czesc - np. 50 powinna byc do dyspozycji pacjentow - na zasadzie kiss&fly, odplatnie.- 122 12
-
2023-09-14 00:32
Niby tak
W sumie zgadzam się że mogłyby być miejsca dla takich przypadków tylko w praktyce byłyby wiecznie zajęte dla wygodnickich a nie dla tych co faktycznie tego potrzebują no chyba że powstałoby ich mnóstwo
- 1 1
-
2023-09-13 22:51
to uberem nie można podwieźć? (1)
- 3 16
-
2023-09-14 11:02
Konno też można?
- 7 0
-
2023-09-13 20:37
Są jeszcze taksówki czy też uber/bolt
Nawet lepiej, bo nie trzeba się martwić o nic
- 5 23
-
2023-09-13 19:22
Oczywiście tylko ten człowiek to rowerzysta nie rozumie
- 34 3
-
2023-09-13 18:32
(18)
Nie dramatyzuj można zaparkować gdzieś dalej i podjechać. Bierzesz wózek i pchasz skoro pacjent nie może chodzić.
- 9 120
-
2023-09-14 16:45
A skąd wózek ? Widać żed nigdy nie zawoziłeś starszej albo rannej osoby do szpitala, więc jesteć czystym, słabo myślącym teorety
- 4 0
-
2023-09-14 15:15
Współczuje Twoim bliskim, nie grzeszysz inteligencjom.
- 1 0
-
2023-09-14 13:58
taaak
wózkiem po tych koślawych chodnikach..chory przy okazji dostanie wstrząsu mózgu...zresztą nie każdy ma wózek, a czasami nie ma czasu go załatwić, bo sprawa jest pilna
- 4 0
-
2023-09-14 09:56
Poczekamy, aż Ty, a przyjdzie taki czas,
zaczniesz dramatyzować.
- 8 0
-
2023-09-14 09:02
A co jeśli pacjent majaczy
I każe starych ludzi pchać na wózku przez pół miasta
- 7 1
-
2023-09-13 20:35
ktos cie musial strasznie skrzywdzic, nie masz w sobie za grosz empatii
- 33 4
-
2023-09-13 19:23
To stan i pchaj
- 5 3
-
2023-09-13 19:04
(1)
I w zębach torbę z rzeczami do szpitala i wałówką
- 46 2
-
2023-09-13 22:52
Zawsze można się wrócić
- 1 12
-
2023-09-13 18:42
A byłeś już w takiej sytuacji czy sobie teoretyzujesz? (4)
Musiałem kiedyś pójść do lekarza, miałem coś koło 40 stopni. Mieszkałem 100 metrów od przystanku więc pojechałem tramwajem, 500 od przystanku do lekarza, pokonałem na 3 razy.
- 57 6
-
2023-09-14 14:57
W Gdyni nie ma tramwajów, a autobusy z odległych dzielnic jeżdżą co pół godziny. Ba, nawet są miejsca oddalone od sensownego autobusu o kilometr lub dwa. Nie do przejścia dla chorego
- 6 0
-
2023-09-14 10:00
Nie ma co się tłumaczyć
Syty głodnego nie zrozumie.
To miasto jest w gorszej kondycji niż wieś Sierakowice
A skoro to już sioło, to ktoś je o mentalności ubogiego wieśniaka kształtuje. Nawiasem pisząc, jakiś niby Jankiel grający na cymbałach- 8 0
-
2023-09-13 19:23
Jezeli tramwajem to wymadrzaj sie tam nie w Gdyni
- 8 22
-
2023-09-13 19:16
Biedactwo.
- 3 53
-
2023-09-13 18:35
(3)
Upadłeś na głowę czy nie znasz realiów tego miasta?
- 82 2
-
2023-09-14 10:28
Przepraszam, a ja mam pytanie czy w "kiss & ride" warunek "kiss" jest obowiązkowy? Jutro odwożę teściową... (2)
Przepraszam, a ja mam pytanie czy w "kiss & ride" warunek "kiss" jest obowiązkowy? Jutro odwożę teściową...
- 15 1
-
2023-09-14 10:47
(1)
Myślę, że możesz zinterpretować ten skrót K&R jako KICK and ride ;)
- 6 4
-
2023-09-14 15:43
Dajesz słodkiego buziaka i po wszystkim, gorzej jak mamusia z balkonikiem wówczas bierzesz na " opa" i też dobrze.
- 0 0
-
2023-09-13 17:19
Heloł (7)
I co z tego, że centrum miasta? Miejsca parkingowe w okolicy polikwidowano w ramach chorej polityki kucyka.
Nie życzę bys trafił/a do tego konkretnego szpitala, ale może wtedy zrozumiesz, że likwidacja miejsc parkingowych w najbliższym otoczeniu to problem.
Hulajnoga, bolt, uber - powiedz to tym starszym osobom, najczęstszym klientom szpitala.- 80 11
-
2023-09-14 11:41
A dlaczego nie do tego szpitala,
zwanego w kuluarach "mięsnym"?
- 3 0
-
2023-09-14 07:14
zgodnie z zapowiedziami z UM: w centrum ma nie być samochodów do 2030r.
- 1 9
-
2023-09-13 22:52
nadmiar samochodów to problem (1)
likwidacja miejsc to rozwiązanie problemu
- 2 22
-
2023-09-14 11:42
Nadmiar akromegalików to problem.
- 2 0
-
2023-09-13 18:32
(2)
Gdzie konkretnie zlikwidowano w okolicy miejsca parkingowe które służyłyby pacjentom szpitala?
- 5 52
-
2023-09-13 19:24
Plac kaszubski i tropik
- 21 1
-
2023-09-13 18:39
Konkretnie
Proszę bardzo: Starowiejska, Abrahama, Wójta Radkego po stronie szkoły 21, Derdowskiego, Żeromskiego (nawet 2 dla inwalidów koło Żabki opalikowali) wystarczy?
- 67 5
-
2023-09-13 17:52
Opinia wyróżniona
Gdynianin (10)
Cały czas na przestrzeni czasu miasto zlikwidowało w Śródmieściu miejsca parkingowe świętojańska 10 lutego przy muzeum jest ich coraz mniej a szpital rozbudowano co jest super ale gdzie stanac to dalej niema
- 222 18
-
2023-09-14 09:01
ale możesz przylecieć helikopterem :)
- 3 0
-
2023-09-13 20:21
trzeba urzędnikom przed ich urzędami zrobić dla nich parkingi kiss&fly (2)
to może zastanowia się nad tym co oni za ansze peiniądze proponują nam
- 23 1
-
2023-09-14 09:02
przecież przed urzędami nie ma parkingów (1)
no, od kilku dni jest przed głównym, ale pod ZDiZ na 10 Lutego nie ma
- 2 6
-
2023-09-14 10:25
A może tak wadzy spodobała się scena
z "Chłopów" Reymonta, że parkingu dla wozu z gnojem, nie opłacało się wyszykować?
- 4 1
-
2023-09-13 20:12
(5)
Do tego w Śródmieściu zbudowano parkingi pod szkołą filmowa (180), pod placem unii (200), pod parkiem centralnym (270). Dodatkowo swoje parkingi otworzył Dalmor (dodatkowe kilkaset miejsc). Oczywiście że ze wspomnianych przez Ciebie ukic ubyło kilkadziesiąt miejsc ale generalny bilans w Śródmieściu jest na plus. Wszyscy płaczą ze miejsc ubywa ale jakoś nie chcą zauważać tych parkingów których przybywa.
- 11 25
-
2023-09-13 23:35
Nie ma ich tam, gdzie powinny być. (4)
- 31 5
-
2023-09-14 09:28
a gdzie być powinny? wszędzie tam gdzie ty chcesz pojechać? (2)
Gdynia jest niestety miastem złomu. Nikt nie chce w centrum spędzać czasu bo nie ma ani jednego miejsca gdzie można by spacerować czy siedzieć w restauracji bez widoku na parking i hałasu aut. Bulwar ma sens tylko latem i to nie zawsze. Czy na monciaku są pustki bo parkingów brakuje? Czy na Długiej nikt nie bywa bo tam zaparkować jeszcze ciężej?
Gdynia jest niestety miastem złomu. Nikt nie chce w centrum spędzać czasu bo nie ma ani jednego miejsca gdzie można by spacerować czy siedzieć w restauracji bez widoku na parking i hałasu aut. Bulwar ma sens tylko latem i to nie zawsze. Czy na monciaku są pustki bo parkingów brakuje? Czy na Długiej nikt nie bywa bo tam zaparkować jeszcze ciężej? Może Długa jest pełna zabytków to porównanie złe ale monciak jest obiektywnie mniej ciekawy architektonicznie niż Starowiejska czy Świętojańska a jednak tam są tłumy a Gdynia ma swoje parkingi pod każdą kamienicą. A że przy okazji w parterze kamienicy będzie lumpeks zamiast dobrej restauracji... A kogo to? ważne że jest parking.
- 3 15
-
2023-09-14 15:38
Ty na serio? Kumple gucia czy co? Guć przyznał że nie ma prawojazdy... (1)
- 3 0
-
2023-09-14 17:58
On gada, by gadać. Na Murzynach zna się, jak
mało kto, internaucie na pytanie, dlaczego w pobliżu szpitala im. Vincentego à Paulo nie ma parkingu, odparł, że to nie jest sprawa miasta, a szpitala, po czym interlokutora z mediów usunął.
Najlepiej mu wychodzi strój a la ksiądz, który ma dodać dostojeństwa, i wśród seniorów budzić szacunek. Z tym uniformem gryzą się nieco bransoletki na nadgarstku, ale to może puszczanie perskiego oka do Hare Krishna lub grup LGBTQ.- 1 0
-
2023-09-14 08:13
nigdy nie będzie
- 2 3
Wszystkie opinie
-
2023-09-13 17:06
Rowerem (8)
Niech przyjeżdżają do szpitala rowerem.
- 29 27
-
2023-09-13 17:14
dokładnie, przecież taka jest polityka miasta (1)
rowery cargo, riksze, mnóstwo linii zbiorkomu
- 15 3
-
2023-09-13 18:28
Odnosi się wrażenie, że mieszkańcom tak sie podoba, 0 protestów chyba o tym świadczy.
- 12 1
-
2023-09-14 09:34
Głupi żart. (5)
Ale za to serio mogą przyjechać autobusem. Miewałem w życiu różne kontuzje rąk czy nóg i z doświadczenia wiem że przy wszelkich problemach z poruszaniem się to komunikacja miejska jest najlepszym środkiem transportu. Ci co się obruszają że niby jak mają chorzy jechać autobusem to chyba po prostu od 30 lat nie jechali tym autobusem i nie wiedzą jak on wygląda. Ewidentnie taki autobus jest miejscem przyjaznym dla osoby np ze złamaną nogą a samochód osobowy jest dla niej bardzo trudno dostępny i to tylko gdy znajdzie sobie kierowcę. Jeszcze osoby na wózkach inwalidzkich które mogą sobie wjechać do autobusu po rampie... A do osobówki jak?
- 2 6
-
2023-09-14 12:10
Fajne sa trajtki
2 sekundy do 50 km/h. Wszyscy w środku co nie zdążyli usiąść lewitują. Za to kierowca ma radość.
- 2 2
-
2023-09-14 13:20
Jeszcze bardziej przyjazna dla pacjentów szpitala jest SKM (3)
- 1 1
-
2023-09-14 14:49
Zgadza się (1)
Pięćdziesiąt stopni na peron, pięćdziesiąt stopni z peronu, składy tak nabite, że pacjent będzie jechał "na wisząco", a na ostatek trójmiejskie creme de la creme, czyli dziura do krawędzi peronu, na której można trenować skok w dal o kulach.
- 0 1
-
2023-09-14 15:13
w Gdyni Głównej jest rampa, nie ma żadnych schodów
zapraszam do odwiedzin naszego miasta, nie ograniczaj się do samych komentarzy.
- 0 2
-
2023-09-14 17:00
kolejny co tylko szydzi
a nikt nie umie wytłumaczyć jakim cudem mały niski samochód osobowy ma być lepszy do przewozu osoby z niepełnosprawnością niż duży autobus niskopodłogowy z rampą i opuszczaną podłogą
- 0 0
-
2023-09-13 17:09
parking (2)
a przy dawnym szpitalu kolejowym w Gdańsku to jest tak samo
- 30 3
-
2023-09-13 20:55
(1)
Powinno być tak, szpitalny parking jest gdzieś na obrzeżach miasta, a dojazd jest autobusem - moze być elektryczny, skoro obok szpitala ładowarka już jest. Na przykład na końcu obwodnicy, tam gdzie tesco było. Genialne, c'nie?
- 0 1
-
2023-09-14 15:53
Bedzie CPK im kaczora .
- 0 0
-
2023-09-13 17:12
Wiecie kto tak załatwił mieszkańców z parkingami?? (7)
- 66 6
-
2023-09-13 17:52
Kto ?
- 6 8
-
2023-09-13 18:27
Tak (1)
I dlatego czas na zmianę.
- 19 1
-
2023-09-13 18:41
Nie uda się bo nawet następca po tej kadencji jest już namaszczony.
- 6 6
-
2023-09-14 09:37
Tak, wiemy kto uczynił z Gdyni wielkie składowisko złomu zamiast przyjaznego miasta. (3)
To wy kierowcy i wasi demokratycznie wybrani ulubieńcy. To wy wykończyliście komunikację miejską i ludziom nie mogącym jeździć samochodem nakazaliście siedzieć w domu bo przez wasze korki autobusy w Gdyni jeżdżą gorzej niż w latach 80-tych. To wy zajmujecie chodniki i trawniki na swoje darmowe nielegalne parkingi i śmiejecie się ludziom w twarz że przecież to wam się należy.
- 2 11
-
2023-09-14 10:28
Motofobia to straszna choroba
Bardzo często przebiega z objawami psychotycznymi a lekarze bezradnie rozkładają ręce
- 6 2
-
2023-09-14 15:55
O rozwoju cywilizacyjnym Ty zapomniał , z jednego gara jecie w lepiance itp WC to sławojka (1)
?
- 1 1
-
2023-09-14 16:57
wy w tym waszym złomie zapominacie o rozwoju cywilizacyjnym
wciąż łykacie te bzdury wymyślone w USA ponad 50 lat temu że niby samochód daje wolność, tam już doszli do takiego momentu że kto nie ma samochodu to z domu nie może wyjść bo nawet chodników nie mają
- 0 3
-
2023-09-13 17:12
(6)
Miasto nie radzi sobie z zarządzaniem majątkiem. Niestety podobnie jak obecny rzad. Wydatki miejskie powinny być poddane wnikliwej analizie. Jest tam kilka dużych i zarazem zbędnych pozycji. Dodatkowo sprawę komplikuje brak pieniedzy z KPO dla Polski. Setki miliardow dla Polski blokuje antypolski rzad Pis. Wszystkie inne kraje unii już dawno otrzymały te pieniądze.
- 70 38
-
2023-09-13 17:35
(3)
Ale ty wiesz że te pieniądze z KPO są na zieloną rewolucję? Czyli nawet jeśli Unii zabraknie już pretekstów do wstrzymywania wypłaty to nie można z nich wybudować dróg, parkingów czy choćby elektrowni atomowej (najbardziej ekologicznego źródła energii) a tylko wiatraki, panele słoneczne i dalsze zwężanie dróg? Dlatego już lepiej byłoby nam bez Unii niż żeby ktoś gdzieś w Brukseli mówił Polakom jak mają żyć a Polacy nie mieli nic do powiedzenia.
- 7 9
-
2023-09-13 17:53
Ot bolszewick i płskoziemiec !
- 5 3
-
2023-09-13 18:19
Pieniądze z KPO są na rozwój Polski. Niestety Kaczyński i Ziobro są skłóceni i blokują przelew dla Polski.
- 4 2
-
2023-09-13 18:32
Bez Unii i obcego kapitału to mieliśmy komunę, kartki i puste półki w sklepach. Chcesz tego? To była gorzka lekcja gdy człowiek był szczęśliwy i dumny gdy udało mu się kupić kilka rolek papieru toaletowego i mortadelę.
- 4 2
-
2023-09-13 23:26
Najpierw poczytaj, potem pisz. Rząd nie skarży się, że nie może. Dowiedz sìę, ile krajów i jaką pożyczkę dostały z kpo?
- 0 0
-
2023-09-14 12:33
Bez zeslizgow myslowych!
Jak trapi morbus bleuleri to do Starogardu sie leczyc, bo poki co, mowa o Gdyni.
- 0 1
-
2023-09-13 17:12
I jak kwestia szukania miejsca przez kilka minut ma się do ekologii? Przecież wytwarza sie spaliny (5)
Tyle mówi się, że Gdynia jest ekologiczna, trolejbusy elektryczne itd., a likwiduje się zielone strzałki skrętu i miejsca parkingowe. Skutkiem tego niejednokrotnie krążyłem po centrum w poszukiwaniu miejsca (nawet parking pod treatrem miał 0 miejsc). Ja nie widzę w tym sensu.
- 86 5
-
2023-09-13 17:14
Czy Gdynia wprowadzi rowerowe karetki?
Nie zdziwiłbym się, bo to wszystko idzie w tą stronę, aby absolutnie żadne auta nie pojawiały się w centrum.
- 18 0
-
2023-09-13 18:43
(3)
Likwidacja strzałki w prawo na Władysława IV pod Batorym to nieporozumienie. We Francji są na przykład migające pomarańczowe. Można?
- 7 1
-
2023-09-14 12:34
To granda made in lutzyk
- 2 0
-
2023-09-14 12:50
Żeby tylko tej
Szczurza klika likwiduje wszystkie warunkowe
- 3 0
-
2023-09-14 15:56
Wiesz ile skuterów w normalnych Krajach ?
- 0 0
-
2023-09-13 17:13
Opinia wyróżniona
Parking nie jest czymś co ,,musi być" (78)
nie ma takiego obowiązku. Parking to opcja i przywilej a nie obowiązek aby był. heloł to centrum miasta! ludzie by chcieli gwarancje miejsca i to za free. Żyjemy w XXI w. są hulajnogi elektryczne, Uber, Bolt, rowery czy nawet autobus. Chcesz autem? to licz się z brakiem miejsca lub odległością do przejścia. Hejterzy i minusujący do startu gotowi... START!
- 80 496
-
2023-09-13 17:18
rozumiesz, ze 150 miejsc parkingowych zajmuja pracownicy szpitala? (24)
rozumiesz, ze czasem trzeba do szpitala podwiesc starsza osobe, inwalide, osobe, ktora jest po prostu chora i ma ograniczona zdolnosc poruszania sie? Jak nie rozumiesz to sprobuj, mocno pomysl, może ci sie uda.
Z tych 150 miejsc zajmowanych przez pracownikow szpitala czesc - np. 50 powinna byc do dyspozycji pacjentow - na zasadzie kiss&fly, odplatnie.- 122 12
-
2023-09-13 18:32
(18)
Nie dramatyzuj można zaparkować gdzieś dalej i podjechać. Bierzesz wózek i pchasz skoro pacjent nie może chodzić.
- 9 120
-
2023-09-13 18:35
(3)
Upadłeś na głowę czy nie znasz realiów tego miasta?
- 82 2
-
2023-09-14 10:28
Przepraszam, a ja mam pytanie czy w "kiss & ride" warunek "kiss" jest obowiązkowy? Jutro odwożę teściową... (2)
Przepraszam, a ja mam pytanie czy w "kiss & ride" warunek "kiss" jest obowiązkowy? Jutro odwożę teściową...
- 15 1
-
2023-09-14 10:47
(1)
Myślę, że możesz zinterpretować ten skrót K&R jako KICK and ride ;)
- 6 4
-
2023-09-14 15:43
Dajesz słodkiego buziaka i po wszystkim, gorzej jak mamusia z balkonikiem wówczas bierzesz na " opa" i też dobrze.
- 0 0
-
2023-09-13 18:42
A byłeś już w takiej sytuacji czy sobie teoretyzujesz? (4)
Musiałem kiedyś pójść do lekarza, miałem coś koło 40 stopni. Mieszkałem 100 metrów od przystanku więc pojechałem tramwajem, 500 od przystanku do lekarza, pokonałem na 3 razy.
- 57 6
-
2023-09-13 19:16
Biedactwo.
- 3 53
-
2023-09-13 19:23
Jezeli tramwajem to wymadrzaj sie tam nie w Gdyni
- 8 22
-
2023-09-14 10:00
Nie ma co się tłumaczyć
Syty głodnego nie zrozumie.
To miasto jest w gorszej kondycji niż wieś Sierakowice
A skoro to już sioło, to ktoś je o mentalności ubogiego wieśniaka kształtuje. Nawiasem pisząc, jakiś niby Jankiel grający na cymbałach- 8 0
-
2023-09-14 14:57
W Gdyni nie ma tramwajów, a autobusy z odległych dzielnic jeżdżą co pół godziny. Ba, nawet są miejsca oddalone od sensownego autobusu o kilometr lub dwa. Nie do przejścia dla chorego
- 6 0
-
2023-09-13 19:04
(1)
I w zębach torbę z rzeczami do szpitala i wałówką
- 46 2
-
2023-09-13 22:52
Zawsze można się wrócić
- 1 12
-
2023-09-13 19:23
To stan i pchaj
- 5 3
-
2023-09-13 20:35
ktos cie musial strasznie skrzywdzic, nie masz w sobie za grosz empatii
- 33 4
-
2023-09-14 09:02
A co jeśli pacjent majaczy
I każe starych ludzi pchać na wózku przez pół miasta
- 7 1
-
2023-09-14 09:56
Poczekamy, aż Ty, a przyjdzie taki czas,
zaczniesz dramatyzować.
- 8 0
-
2023-09-14 13:58
taaak
wózkiem po tych koślawych chodnikach..chory przy okazji dostanie wstrząsu mózgu...zresztą nie każdy ma wózek, a czasami nie ma czasu go załatwić, bo sprawa jest pilna
- 4 0
-
2023-09-14 15:15
Współczuje Twoim bliskim, nie grzeszysz inteligencjom.
- 1 0
-
2023-09-14 16:45
A skąd wózek ? Widać żed nigdy nie zawoziłeś starszej albo rannej osoby do szpitala, więc jesteć czystym, słabo myślącym teorety
- 4 0
-
2023-09-13 19:22
Oczywiście tylko ten człowiek to rowerzysta nie rozumie
- 34 3
-
2023-09-13 20:37
Są jeszcze taksówki czy też uber/bolt
Nawet lepiej, bo nie trzeba się martwić o nic
- 5 23
-
2023-09-13 22:51
to uberem nie można podwieźć? (1)
- 3 16
-
2023-09-14 11:02
Konno też można?
- 7 0
-
2023-09-14 00:32
Niby tak
W sumie zgadzam się że mogłyby być miejsca dla takich przypadków tylko w praktyce byłyby wiecznie zajęte dla wygodnickich a nie dla tych co faktycznie tego potrzebują no chyba że powstałoby ich mnóstwo
- 1 1
-
2023-09-13 17:19
Heloł (7)
I co z tego, że centrum miasta? Miejsca parkingowe w okolicy polikwidowano w ramach chorej polityki kucyka.
Nie życzę bys trafił/a do tego konkretnego szpitala, ale może wtedy zrozumiesz, że likwidacja miejsc parkingowych w najbliższym otoczeniu to problem.
Hulajnoga, bolt, uber - powiedz to tym starszym osobom, najczęstszym klientom szpitala.- 80 11
-
2023-09-13 18:32
(2)
Gdzie konkretnie zlikwidowano w okolicy miejsca parkingowe które służyłyby pacjentom szpitala?
- 5 52
-
2023-09-13 18:39
Konkretnie
Proszę bardzo: Starowiejska, Abrahama, Wójta Radkego po stronie szkoły 21, Derdowskiego, Żeromskiego (nawet 2 dla inwalidów koło Żabki opalikowali) wystarczy?
- 67 5
-
2023-09-13 19:24
Plac kaszubski i tropik
- 21 1
-
2023-09-13 22:52
nadmiar samochodów to problem (1)
likwidacja miejsc to rozwiązanie problemu
- 2 22
-
2023-09-14 11:42
Nadmiar akromegalików to problem.
- 2 0
-
2023-09-14 07:14
zgodnie z zapowiedziami z UM: w centrum ma nie być samochodów do 2030r.
- 1 9
-
2023-09-14 11:41
A dlaczego nie do tego szpitala,
zwanego w kuluarach "mięsnym"?
- 3 0
-
2023-09-13 17:22
(6)
To muszę powiedzieć mojej mamie z osteoporozą, ledwie chodząca ze ma jechać do szpitala uberem z Ukraińcem za kierownica albo hulajnoga elektryczną. A jak będzie po operacji to rowerem wróci do domu.
- 92 6
-
2023-09-13 18:33
(4)
O transporcie medycznym poczytaj. Albo kup wózek i pchaj.
- 7 73
-
2023-09-13 19:01
(2)
To zamów kiedyś transport medyczny i zobacz jak to działa. Czekasz nawet do 6 h do 8 h. Sa osoby jako tako sprawne i nie trzeba robić z nich obłożnie chorych żeby od razu pakować je na wózek bo tutaj wskazany jest jakikolwiek ruch. Taka osoba poza tym ze wychodzi ze szpitala to jeszcze ma ze są spora torbę z bagażem i prowadzisz taka osobę, wszystkie jej manele i z receptami do apteki - z całym tym majdanem. Ech chyba brak wyobraźni jak to wyglada
- 52 3
-
2023-09-13 20:39
Zazwyczaj jeżdżę z moją mamą taxi, zamawiam i jadę bo nie ma wyjścia. (1)
- 2 15
-
2023-09-13 23:28
To jest utrudnianie życia bo później do pracy trzeba dojechać poza Trójmiasto. czym ? tym zbiorkomemem pożal sie nboże, nie bo nie dojeżdża. I nie pisz ze można wziąć dzień wolny po dwa dni później następny dzień wolny żeby odebrać a potem trzeci na kontrole. Urzędnicy nawet jeśli są właścicielem gruntu to robią wg własnej wizji a nie realnych potrzeb np koło teatru muzycznego betonoe coś zamiast parkingu. Lucyk młody i wysportowany to niech jeździ rowerem.
- 15 0
-
2023-09-13 19:25
Chlopcze wracaj do siebie na wies
- 10 7
-
2023-09-14 08:13
zawieź mamę swoim autkiem i zaparkuj dalej
proste
- 0 5
-
2023-09-13 17:22
Zmienisz optykę, gdy Twoim znajomym nie będzie chciało się odwiedzać Cię w szpitalu, bo nie ma gdzie zaparkować (2)
Zmienisz optykę, gdy Twoim znajomym nie będzie chciało się odwiedzać Cię w szpitalu, bo nie ma gdzie zaparkować
- 60 3
-
2023-09-13 18:33
Kiepscy znajomi.
- 5 40
-
2023-09-13 20:40
Parkingu dla odwiedzających nie ma jak zrobić, miejsca dla rodzin przyworzących pacjentów to byłby priorytet.
- 6 0
-
2023-09-13 17:45
Heloł, mówimy o pacjentach szpitala. Chorzy mają jeździć na hulajnodze? 150 miejsc dla pracowników jakoś jest. Niech oni jeżdżą hulajnogami.
- 52 2
-
2023-09-13 17:58
Hulajnoga elektryczna wiez kogos do szpitala (1)
Ty juz chyba jestes pacjentem ale sreberka
- 57 0
-
2023-09-13 19:27
Tam wjedzie do środka nawet swoim rowerkiem w styczniu
- 9 0
-
2023-09-13 18:12
Też będziesz stary i chory (2)
Jak każdy
- 46 0
-
2023-09-13 18:34
On już jest chory
Tylko nie na nogi
- 42 0
-
2023-09-13 21:39
To nic nie zmieni bo wtedy też miejsca nie będzie
- 1 0
-
2023-09-13 18:31
Przywożenie rowerem na izbę przyjęć ludzi z urazami i chorobami to wyższy poziom absurdu
Ale spokojnie, skończysz podstawówkę, poznasz trochę życia to zaczniesz inaczej śpiewać.
- 53 2
-
2023-09-13 18:37
Jesteś ograniczony umysłowo (1)
Jak skręcę kostkę to mam hulajnogą jechać? Albo jak mi dziecko mdleje i na sor walę w te pędy... Mądrala
- 42 3
-
2023-09-14 11:45
Przecież on wie, że hulajnogą to można sobie
jeździć rekreacyjnie, ale pisze na przekór, bo nie ma pomysłu.
- 3 0
-
2023-09-13 18:42
Dobry pomysł. Staruszkowie, których ktoś przywozi na badania zaraz wyzdrowieją, gdy każe im się przyjeżdżać hulajnogą.
- 29 1
-
2023-09-13 18:57
Parking nie jest czymś co musi być do kwadratu
Starsi lub chorzy ludzie mają jechać do szpitala rowerem lub Hulajnogą. Cóż za cynizm, i brak empatii
- 28 1
-
2023-09-13 19:12
Stuknij się człowieku w głowę. Najlepiej z rozbiegu!
- 14 0
-
2023-09-13 19:21
Sluchal madralo..
Jak będziesz inwalida to poczujesz na własnej skórze te swoje rady. Czy centrum czy peryferie szpitale mają obowiązek zabezpieczyć dojazd chorych. Przejedz się do Austrii. Danii czy Niemiec, może porównasz i przestaniesz bzdury pisać. Samochodów nie przybyło tylko miasto zlikwidowało de facto po jednym pasie z jezdni i porobiło ścieżki rowerowe, hulajnogi itp, które są w większości mało wykorzystane w przeciwieństwie do ruchu samochodów na ograniczonych jezdniach do jednego pasa.
- 29 1
-
2023-09-13 20:16
Pożyjesz, zrozumiesz
Na razie zdaj na prawo jazdy gimnazjalisto.
- 18 0
-
2023-09-13 20:17
chory po operacji bedzie jechal hulajnoga albo godzine do domu taksowka ! puknij sie w glowe (3)
- 17 1
-
2023-09-13 20:43
Chory po operacji raczej nie pojedzie sam samochodem, z całym szacunkiem. (1)
Musi wziąć taxi lub poprosić kogoś o wsparcie. Gdyby każdy pacjent zostawiał samochód na czas pobytu w szpitalu, to chyba po jednym dniu zabrakłoby miejsc.
- 0 14
-
2023-09-14 06:07
Chorego odbiera rodzina samochodem. Tez musi gdzieś zaparkować i pomoc mu dojść do auta.
- 13 0
-
2023-09-14 11:47
A co? I tak za dużo staruchów pałęta się po centrum!
My im utrudniamy życie, jak się da, a oni i tak błąkają się po ulicach.
- 3 1
-
2023-09-13 20:39
Kto budował Gdynię?
A wiesz, że Ci starsi własnymi rękami budowali miasto i port w Gdyni po wojnie?Tak, to miasto, w którym możesz sobie śmigać hulajnogą. Może należy im się dojazd pod drzwi szpitala?
- 15 0
-
2023-09-13 20:44
Przestańcie karmić trolla i ignorujcie powyższy post.
- 8 0
-
2023-09-13 20:50
Bliskiej osoby na wózku niczym nie dowiozę
poza samochodem, żadna hulajnoga elektryczna nie wchodzi w grę. Brak niebieskich kopert w mieście dla niepełnosprawnych
- 9 0
-
2023-09-13 22:11
Żadne tak kiss i goodbye. Jeżeli ktoś nie może chodzić, to zostawisz go na chodniku pod szpitalem??
Chore dziecko? Niewidomą osobę?
Czas skończyć z niemocą urzędników. Może zamiast sprzedawać wszystko, co się da, zbudować piętrowy parking, gdzie część będzie wynajmowana komercyjnie, a część dla pacjentów szpitala, ale na określoną liczbę minut. Nawet za symboliczne 5 zł, ale tylko na pół godziny lub godzinę. Potem normalna stawka razy 2 albo 3. Czy naprawdę Gdynia jest tak biedna, by nie było kasy na takie rzeczy?- 10 0
-
2023-09-13 22:25
Arkadiusz
Postaram ci się odpowiedziec bez hejtu i wykazac że nie masz pojecia o jakiej sytuacji mowisz.Niedawno-w zeszłym tygodniu wiozłem do szpitala w Gdyni na SOR swoim autem 87 letniego sąsiada chorego na zapalenie pluc ,poruszajacego sie o kulach i słaniajacego na nogach z osłabienia.Oczywiscie przed SORem zero miejsc do zaparkowania wysadzałem go na srodku ulicy i nie wiedziałem co zrobić czy zostawic auto na srodku blokujac droge trolejbusom czy porzucić chorego zeby sie trzymał drzewa i poszukac miejsca do zaparkowania.Sytuacja dramatyczna.Sprowadzasz ja do hulajnóg,Ubera XXI wieku.Nie masz zielonego pojecia co sie tam odbywa to nie pisz.Moze pojedz tam i najpierw zobacz.Inna rzecz co sie dzieje na SORze ale to na inna opowieśc.
- 20 0
-
2023-09-14 09:51
człowieku bez wyobraźni: to szpital, tam jest SOR, przyjedz hulajnogą ze złamaną ręką mądralo (1)
- 7 0
-
2023-09-14 10:21
Ze złamaną nogą lub panewką kości udowej.
- 2 0
-
2023-09-14 09:53
Jak bardzo się mylisz zrozumiesz z czasem, gdy zdrowie już nie te, albo jak pojawią się dzieci..
- 1 0
-
2023-09-14 09:54
Babie ze wsi dali smartfon?
- 1 1
-
2023-09-14 10:18
yhym.
do szpitala ze zlamaną nogą hulajnogą! a co!
- 0 0
-
2023-09-14 10:36
Tu chodzi o parkowanie przed szpitalem nie rozumiesz? Tępa dzido, ze szpitala nie korzysta randomowa gimbaza tylko ludzie chorzy.
- 2 0
-
2023-09-14 11:01
Obecna władza Gdyni nie jest czymś, co musi być!
- 2 0
-
2023-09-14 13:57
jasne
chory na hulajnodze....a jak ma jedną nogę, to co ma zrobić?
- 0 0
-
2023-09-14 15:54
parking powinine sie planowac na etapie projektowania budynku.
No chyba to jest oczywiste ze w cywilizowanym swiecie, szpital powinien posiadac parking dla odwiedzajacych a nie tylko dla personelu. Mozna rowniez powiedziec ze toalety dla odwiedzajacych nie sa czyms co "musi byc". Chyba w 3 swiecie nie zyjemy. Mamy technologie i podziemny parking to chyba nie jest teraz jakas sztuka aby wybudowac. W cywlizacji uwzglenia sie wszystkich, rowniez babcie ktore do szpitala dojada z rodzina samochodem jak i pieszych przyjezdzajacych autobusem.
- 3 0
-
2023-09-14 16:42
Otóż opowiadasz głupoty. Parking musi być ! Jest to tak samo elementarne wypoosażenie przesttrzeni pubnlicznej jak chodnik, ławk
- 3 0
-
2024-01-22 06:35
Jesli jestes sprawny to niepotrzebujesz miejsca parkingowego a pomyslales o tym ze istnieja ludzie niepelnosprawni ktorym
- 0 0
-
2024-02-09 12:04
dlatego tak wyglada świat
bo gł bów na nim dostatek
- 0 0
-
2023-09-13 17:15
Przecież jest (2)
nowe lądowisko na dachu.
- 38 1
-
2023-09-13 17:54
jar Osławy bdą ewakuować w razie zagrożenia ?
- 0 3
-
2023-09-13 20:50
I sprawa rozwiązana!
Parkujemy przy lotnisku w Kosakowie, stamtąd lecimy helikopterem do szpitala i załatwione!
- 2 1
-
2023-09-13 17:16
po co 150 miejsc parkingowych dla pracownikow szpitala? Powinni jezdzic komunikacja miejska (23)
parking powinien byc dla pacjentow!
- 98 29
-
2023-09-13 17:23
Plebs jeździ autobusem
Wiec pacjenci moga przyjeżdżać autobusem
- 21 1
-
2023-09-13 17:25
Lekarz będzie jeździł autobusem? (7)
On nawet nie wie co to jest!
- 23 6
-
2023-09-13 17:44
(5)
A się zdziwisz, wiem co to jest autobus, tramwaj, trolejbus i skm. A nawet bilet miesięczny metropolitalny - chociaż tu uważam że skoro jest opcja skm łączony z komunikacją miejską np Gdańsk i Sopot albo wersja Sopot i Gdynia, to dlaczego nie ma opcji skm łączony z komunikacją miejską Gdańsk-Gdynia. Mieszkając w Gdańsku, a dojeżdżając do Gdyni do szpitala (innego niż Miejski), więc dojazd komunikacją w Gdańsku z domu do skm, potem skm, a potem komunikacja miejska w Gdyni - zostaje mi tylko opcja metropolitalnego na cały obszar MZK, z Wejherowem włącznie, a Wejherowo po kiego grzyba mi potrzebne (i nie tylko mi, ale i reszcie naszego personelu oddziału, którzy jesteśmy z Gdańska) - to taka mała dygresja.
Ps. Przy okazji wiem nawet co to rower i jak się nim jeździ!
Oczywiście najprościej jest generalizować i całą grupę zawodową wrzucić do jednego worka. Ale wyobraź sobie, że nie wszyscy tacy są, a nawet są tacy lekarze, którzy potrafią opieprzyć lekarzy z innego oddziału, szpitala, itp stając po stronie pacjenta. Ale my się "wychowywaliśmy" w innym szpitalu, gdzie był wzajemny szacunek oraz szacunek dla pacjenta - zanim zaczęliśmy "być Gdynią"...- 14 6
-
2023-09-13 17:58
(1)
Fajnie, może kiedyś spotkam takiego lekarza. Jeszcze się łudzę.
- 13 2
-
2023-09-14 09:39
Ja spotykam czasem symptycznych lekarzy, głównie gdy zapłacę gotówką. Na NFZ znacznie rzadziej.
- 6 0
-
2023-09-13 18:45
Po co mi taki bilet? KASA.
Zapomniałeś o Luzinie, ja mam taki, jadę z Gdyni, a pracuję na Morenie
- 3 1
-
2023-09-13 23:29
Brawo normalny lekarz! Tak trzymać.
- 4 1
-
2023-09-14 13:46
pękła żyłka
- 1 0
-
2023-09-13 17:56
Pokaż lekarzu co masz w garaŻach ?
- 5 5
-
2023-09-13 17:56
Pracują w szpitalu chwilę , a następnie w innych miejscach . 36/ 24 ha . Gdzie tak na świecie sieµ pracuje ? (2)
- 10 6
-
2023-09-13 18:29
(1)
Czy jest jakiś przymus pracy czy może umowy podpisuje się dobrowolnie?
- 8 2
-
2023-09-14 15:59
Doba 24 ha , a ilość godzin to 430 ha ?
- 0 0
-
2023-09-13 18:00
(1)
gdzie ten parking?
- 3 0
-
2023-09-13 18:46
Na dachu.
- 2 0
-
2023-09-13 18:42
Po co parking (4)
Dla pacjentów powinni jeździć komunikacja miejska. Pacjenci powinni dojeżdżać innymi środkami komunikacji zwłaszcza gdy przewidują dłuższy pobyt w szpitalu.
- 1 9
-
2023-09-13 18:47
(2)
Ci z połamanymi kończynami mogą przyjechać rowerem.
- 11 1
-
2023-09-14 09:44
Ale ty jesteś dowcipny... (1)
Ale jakbyś kiedyś miał połamane kończyny to byś się szybko dowiedział że prowadzenie samochodu jest niemożliwe a czasem nawet wejście do samochodu jako pasażer jest bardzo trudne. Z połamanymi kończynami do szpitala jedzie się autobusem bo tak jest bezpiecznie i wygodnie. No chyba że się jest ze szlachty no to nie wolno jechać z plebsem i trzeba się męczyć w aucie. Co prawda nie wiem jak wsadzić do osobówki nogę w gipsie nie zginając jej ale szlachta pewnie wie.
- 1 5
-
2023-09-14 10:42
Noge w gipsie można do auta wsadzić odsuwając uprzednio do tylu fotel pasażera. Bardzo proszę.
- 3 1
-
2023-09-14 10:03
Tam nawet DDR nie ma
Do szpitala na Srebrzysku przynajmniej jest i dobrze, bo widać jak bardzo jest potrzebna.
- 2 0
-
2023-09-14 06:26
biedak (1)
a pracownik powinien iść pieszo albo płacić za parking kilometr od szpitala
- 2 0
-
2023-09-14 16:00
Sprzątający w gorzelni dostaje deputat 1/2 lub 0,7 l codziennie ?
- 0 0
-
2023-09-14 08:51
Często dojeżdżają po kilkadziesiat kilometrów, bo w okolicy nie ma tylu lekarzy by zapewnic obsadę, niejednokrotnie pracuja w
No tak, nałapmy lekarzy, zakwaterujmy ich z rodzinami na stancji przy szpitalu i niech zapierda..ją , bo po co mają jeździć ️
- 2 1
-
2023-09-14 15:57
rodzina lekarzy i każdy swoim .
- 0 0
-
2023-09-13 17:17
Bardziej zabudujcie centrum (1)
- 58 6
-
2023-09-14 09:45
W centrum tylko parki, bloki na polach za obwodnicą.
Top rozwiąże wszystkie problemy.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.