• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Taksówkarz chce zwrócić pieniądze pokrzywdzonej

Rafał Borowski
5 listopada 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Sprawa kursu za 850 zł została zgłoszona policji, która prowadzi postępowanie w tej sprawie. Sprawa kursu za 850 zł została zgłoszona policji, która prowadzi postępowanie w tej sprawie.

Przeprosiny, zwrot skradzionych pieniędzy oraz darmowa przejażdżka po Gdańsku w ramach rekompensaty. Oto, co zadeklarował taksówkarz, który pod koniec października zainkasował od turystki z Norwegii 850 zł za kilkuminutowy kurs po centrum Gdańska. - Chcę tylko odzyskać moje pieniądze, nie chcę mieć z nim nic wspólnego - odpowiada oszukana Norweżka.



Czy potrafisz przeprosić za swój błąd?

W ubiegłym tygodniu opisaliśmy zdarzenie, do którego doszło w centrum Gdańska pod koniec października. Za trwający kilka minut kurs przez centrum Gdańska taksówkarz zażądał od obywatelki Norwegii 85 zł, a na terminalu i tak nabił 850 zł. Sprawa opisanej przez nas kradzieży odbiła się szerokim echem w mediach w całym kraju.

Jak udało nam się ustalić na początku tego tygodnia, taksówkarz skontaktował się z oszukaną klientką. Przesłał jej drogą mailową wiadomość, w której przeprosił za swoje postępowanie.

Taksówkarz: bardzo przepraszam



Zadeklarował również, że zamierza zwrócić przywłaszczone pieniądze. Nie wiemy, w jaki sposób wszedł w posiadanie adresu Norweżki, ale znamy pełną treść maila. W oryginale została ona napisana po angielsku, tłumaczenie pochodzi od redakcji.

- Zostałem poinformowany, że doszło do pomyłki podczas płatności kartą. Chciałbym Panią przeprosić, nie miałem zamiaru Pani oszukać. To mój błąd, który popełniłem z powodu przemęczenia. Jeśli wyraża Pani zgodę, chcę zwrócić pieniądze, proszę podać numer konta bankowego i pobraną kwotę w koronach norweskich - brzmi pierwsza część nadesłanej przez taksówkarza wiadomości.

Tłumaczenie zablokowania drzwi auta



Warto wspomnieć, że przywłaszczenie pieniędzy to niejedyny zarzut, jaki postawiła taksówkarzowi okradziona Norweżka. Oprócz tego wszystkie drzwi samochodu miały zostać zablokowane, gdy doszło do sprzeczki o zapłatę za kurs. Skruszony kierowca przedstawił swoją wersję tego incydentu.

- Chciałbym również Panią przeprosić za to, że wydawało się, iż zamknąłem drzwi w mojej taksówce. W moim samochodzie automatycznie blokują się drzwi podczas jazdy, mogę je otworzyć dopiero po zatrzymaniu się. Stąd właśnie wziął się dźwięk, który błędnie został uznany przez Panią za zamknięcie drzwi. Było odwrotnie - ja właśnie otworzyłem drzwi. Mam nadzieję, że pewnego dnia wróci Pani do Gdańska, a ja wtedy z przyjemnością odbiorę Panią z lotniska, a potem zawiozę z powrotem. Oczywiście za darmo, w ramach przeprosin za całe zamieszanie. Raz jeszcze bardzo przepraszam - kontynuuje kierowca taksówki.

Norweżka: mam nadzieję, że czegoś go to nauczyło



O skomentowanie powyższej wiadomości poprosiliśmy okradzioną Norweżkę. Nasza rozmówczyni nie kryła swojego rozgoryczenia. Poinformowała, że do chwili obecnej wciąż nie otrzymała obiecanego przelewu i - delikatnie mówiąc - nie zamierza skorzystać ze złożonej jej propozycji dowozu z i na lotnisko.

- Nie otrzymałam jeszcze żadnych pieniędzy. Chcę tylko je odzyskać i nie chcę mieć z nim żadnego kontaktu. On wie, co zrobił, a e-mail nie rozwiązuje problemu. Rozumiem, że obawia się utraty pracy, ale powinien o tym pomyśleć, zanim mnie oszukał. To nie jest w porządku. Nie mam pojęcia, w jaki sposób taksówkarz zdobył mój adres e-mailowy. Byłam zaskoczona, gdy odczytałam wiadomość od niego. Ja chcę tylko odzyskać moje pieniądze i mam nadzieję, że czegoś go to nauczyło - skomentowała turystka z Norwegii.
Próbowaliśmy skontaktować się z taksówkarzem, aby wyjaśnić, dlaczego jego klientka nie otrzymała zwrotu pieniędzy. Jednak do chwili publikacji artykułu mężczyzna nie odpowiedział na naszą prośbę o kontakt.

Opinie (439) ponad 20 zablokowanych

  • Ściema nie skrucha

    Cwaniak i oszust. Należy korzystać tylko z taksówek z korporacji i najlepiej zamawiać przez aikację. Nigdy nie wsiadać do taksówki niezrzeszonej !

    • 16 1

  • Pokazywania gęby złodzieja zakazuje prawo ale twarz bohatera chętnie obejrzę

    Dawać fotę

    • 12 1

  • "Jeśli wyraża Pani zgodę, chcę zwrócić pieniądze..."

    Bez jaj... a jeśli nie wyrazi zgody to nie zwróci kasy :D
    W uja robią ludzi a jak wyjdzie afera bo ktoś w końcu to nagłośni to standard w PL - udam że strasznie mi przykro to może rozejdzie się po kościach... a później rypać kolejnych.
    Jesteś zmęczony to idź do domu odpocznij bo za chwilę zaśniesz i będzie jeszcze gorzej.
    W d... z tym! Dowalić karę odpowiednią do zdarzenia.

    • 21 0

  • Patrzcie jaki uczciwy...... (1)

    Tylko UBER - wiesz ile cię skasują zanim dojedziesz!!!!!!!

    • 15 8

    • jak sie dogadasz po ukrainsku...

      tylko Free Now

      • 0 0

  • To żaden taksówkarzy tylko zwykły Janusz oszust jakich na mieście wielu.

    • 10 0

  • (1)

    Czy gdyby sprawa nie została nagłośniona, również "sumienie" by cię ruszyło, szmaciarzu?

    • 16 1

    • stop mowie nienawiści!!

      • 1 0

  • Co to k**** za szopka

    Pkt 1. cena kursu niezgodna z taryfą
    Pkt 2. działanie celowe - przez wpisanie kwoty większej o rząd wielkości

    Ale pewnie taksówkarz to stary gdański policjant, więc skończy się na przesłuchaniu.

    • 14 1

  • Zrobilo sie glosno to i troche niezrecznie sie zrobilo.

    • 6 0

  • Za

    Zabrać mendzie uprawnienia, złodziej i tyle w temacie

    • 12 0

  • ???

    E-mail pojawia się po zalogowaniu się na konto w serwisie internetowym obsługiwanego terminala, być może pod każda kartę podpięty jest mail podany w banku... ostatnio się zdziwiłam jak zalogowałam się żeby sprawdzić transakcje od Klienta i weszłam w szczegóły tej transakcji. Był to bodajże terminal z PKO, może inne terminale tez maja taka opcje. Swoją droga po wejściu RODO jest to dziwne ze banki podają takie poufne informacje zamiast wyświetlać imię i nazwisko klienta żeby sprawdzić na kogo była transakcja.

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane