• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Terminal Miasto - lotnisko w centrum Gdańska

6 grudnia 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Lotnisko: prawie 3 mln pasażerów w pół roku
Miesięcznie z usług terminalu korzysta ok. 500 osób. Miesięcznie z usług terminalu korzysta ok. 500 osób.

Szybka i profesjonalna obsługa, brak oczekiwania w kolejkach do odprawy przed wylotem oraz możliwość zakupu biletów na wszystkie linie lotnicze - to największe zalety Terminalu Miasto.



Uruchomiono go w 2008 roku. Mieści się przy ul. Heweliusza zobacz na mapie Gdańska, naprzeciwko hotelu Hevelius. Już rok później kasy biletowe Terminalu stały się autoryzowanym agentem IATA, a w 2010 roku rozwój Terminalu, głównie w zakresie obsługi biletowo-bagażowej, został doceniony przez BCC. Sam Terminal zaś uhonorowano Medalem Europejskim Biznes Center Club.

Z każdym rokiem pojawia się także coraz więcej zadowolonych klientów Terminalu. Zapewnia on odprawę bagażowo-biletową już na 24 godziny przed planowanym wylotem (dla linii Lufthansa, Wizzair, Eurolot i Norwegian), odprawę biletową na wszystkie linie oferujące możliwość odprawy on-line oraz zapewnia możliwość zakupu biletów na wszystkie linie lotnicze. Dodatkowo w kasach można też zakupić ubezpieczenie turystyczne znanej firmy Signal Iduna.

Pracownicy Terminalu posiadają kilkunastoletnie doświadczenie, w każdej sytuacji doradzą i poinformują o wszystkich warunkach, na jakich odbywa się przewóz pasażerów i ich bagażu we wszystkich liniach lotniczych.

- Zawsze odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy i ewentualnie skierujemy do odpowiednich miejsc, jeżeli coś nie będzie w naszej kompetencji, ale bez pomocy nie zostawimy nikogo i to jest naszą główną zaletą. Każdy pasażer jest dla nas najważniejszy - mówi Piotr Licznerski, koordynator Terminalu Miasto i kasjer lotniczy IATA.

Kasy biletowe Terminalu czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 oraz w soboty od godz. 9 do 14. Do odprawy bagażowo-biletowej można za to przystąpić, codziennie, także w niedziele, od godz. 9 do godz. 17.

Kontakt z Terminalem Miasto:

Mail: terminalmiasto@airport.gdansk.pl
Kasy biletowe: 58 526 88 00 lub 01
Odprawy: 58 526 88 04

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (34) 1 zablokowana

  • Mercure?

    Terminal jest naprzeciwko hotelu Mercure, nie Hewelius. Nazwa zmieniona dobre kilka lat temu...

    • 4 0

  • A dziś wszystkie loty odwołane lub opóźnione

    ... a na portalu ani słowa.

    • 2 1

  • byłem raz, pani bardzo miła aczkolwiek zaskoczona

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane