- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (458 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (53 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (196 opinii)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (281 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (174 opinie)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
Terminal Miasto - lotnisko w centrum Gdańska
Najnowszy artykuł na ten temat
Lotnisko: prawie 3 mln pasażerów w pół roku
Szybka i profesjonalna obsługa, brak oczekiwania w kolejkach do odprawy przed wylotem oraz możliwość zakupu biletów na wszystkie linie lotnicze - to największe zalety Terminalu Miasto.
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Z każdym rokiem pojawia się także coraz więcej zadowolonych klientów Terminalu. Zapewnia on odprawę bagażowo-biletową już na 24 godziny przed planowanym wylotem (dla linii Lufthansa, Wizzair, Eurolot i Norwegian), odprawę biletową na wszystkie linie oferujące możliwość odprawy on-line oraz zapewnia możliwość zakupu biletów na wszystkie linie lotnicze. Dodatkowo w kasach można też zakupić ubezpieczenie turystyczne znanej firmy Signal Iduna.
Pracownicy Terminalu posiadają kilkunastoletnie doświadczenie, w każdej sytuacji doradzą i poinformują o wszystkich warunkach, na jakich odbywa się przewóz pasażerów i ich bagażu we wszystkich liniach lotniczych.
- Zawsze odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy i ewentualnie skierujemy do odpowiednich miejsc, jeżeli coś nie będzie w naszej kompetencji, ale bez pomocy nie zostawimy nikogo i to jest naszą główną zaletą. Każdy pasażer jest dla nas najważniejszy - mówi Piotr Licznerski, koordynator Terminalu Miasto i kasjer lotniczy IATA.
Kasy biletowe Terminalu czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 oraz w soboty od godz. 9 do 14. Do odprawy bagażowo-biletowej można za to przystąpić, codziennie, także w niedziele, od godz. 9 do godz. 17.
Kontakt z Terminalem Miasto:
Mail: terminalmiasto@airport.gdansk.pl
Kasy biletowe: 58 526 88 00 lub 01
Odprawy: 58 526 88 04
Mail: terminalmiasto@airport.gdansk.pl
Kasy biletowe: 58 526 88 00 lub 01
Odprawy: 58 526 88 04
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (34) 1 zablokowana
-
2013-12-06 12:45
Mercure?
Terminal jest naprzeciwko hotelu Mercure, nie Hewelius. Nazwa zmieniona dobre kilka lat temu...
- 4 0
-
2013-12-06 15:56
A dziś wszystkie loty odwołane lub opóźnione
... a na portalu ani słowa.
- 2 1
-
2013-12-06 17:55
byłem raz, pani bardzo miła aczkolwiek zaskoczona
- 1 0
2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.