- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (452 opinie)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (40 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (163 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (279 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Tramwaje promują finał Ligi Europy 2020 w Gdańsku
Jeden tramwaj w barwach finału Ligi Europy 2020 już kursuje na trasach, drugi pojawi się wkrótce. W ten sposób Gdańsk promuje piłkarskie święto, które odbędzie się 27 maja na stadionie Energa Gdańsk.
Tramwaj promujący finał Ligi Europy już na trasie. Drugi wkrótce
- Całopojazdowe reklamy zamieszczane są na tramwajach N8C. Na karoserii tych pojazdów, oprócz oficjalnych logotypów UEFA i Ligi Europy, są też grafiki przedstawiające dwa charakterystyczne gdańskie obiekty, czyli fontannę Neptuna oraz Stadion Energa. Tramwaje promujące ten wyjątkowy mecz będzie można zobaczyć na różnych trasach. Pierwszy z nich rozpoczął kursowanie na linii nr 10. Wkrótce na gdańskich torach pojawi się drugi czarno-pomarańczowy tramwaj promujący Finał Ligi Europy - informuje Anna Dobrowolska, rzeczniczka Gdańskich Autobusów i Tramwajów.
Aktualnie po Gdańsku kursuje dziewięć oklejonych tramwajów. Są to m.in. tramwaj ECS, Sąd Ostateczny, Polskie Niebo, Czyste Miasto Gdańsk oraz tramwaje promujące gdańskie kluby sportowe: Lechia Gdańsk, GKŻ Wybrzeże, Pomorski Klub Hokejowy.
Puchar, ambasadorzy, banery i zegar odliczający czas
Promocja finału Ligi Europy w komunikacji miejskiej to tylko część większej akcji. W grudniu 2019 r. na Gdańskiej Gali Sportu zaprezentowano już puchar, o który powalczą piłkarze. Powołani zostali też trzej gdańscy ambasadorzy imprezy. Wyróżnienie trafiło do Bogusława Kaczmarka, Sebastiana Mili oraz Sławomira Peszki. Kolejny ambasador zostanie wskazany przez UEFA i można się spodziewać, że będzie to bardzo rozpoznawalna postać z piłkarskiego świata.
Promocja finału Ligi Europy 2020 w Gdańsku
Od połowy września w szkołach, jednostkach Urzędu Miejskiego oraz gdańskich obiektach zostały wywieszone plakaty.
14 września 2019 r. w przerwie meczu Lechia Gdańsk - Lech Poznań zgromadzeni na stadionie kibice mogli podziwiać ogromny baner z oficjalną grafiką finału Ligi Europy 2020. Od tej pory prezentowany jest regularnie na meczach Lechii.
Dodatkowo pojawiły się zegary odliczające czas do 27 maja. Takie urządzenia zainstalowane są w Urzędzie Miejskim w Gdańsku oraz na Stadionie Energa. Zegary pokazują liczbę dni, jaka pozostała do finałowego meczu. Cyfrowe wyświetlacze również zachowane są w "finałowej" stylistyce.
Robin van Persie w reklamówce związanej z finałem Ligi Europy w Gdańsku
Miejsca
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (70) ponad 10 zablokowanych
-
2020-01-14 11:07
w Gdansku sie dzieje
w gdyni tradycyjnie mizeria i sledz w smietanie
- 4 6
-
2020-01-14 11:14
Ale po co? (2)
Czemu miasto reklamuje prywatną imprezę wśród własnych mieszkańców?
- 12 1
-
2020-01-14 14:28
Bo każdy chce zarobić pinionżków (1)
- 0 0
-
2020-01-14 14:41
akurat ta prywatna firma kasą się nie dzieli
- 3 0
-
2020-01-14 11:15
(1)
Tradycje można połączyć z komfortem a nawet nowoczesnością. Niektórych konserwatorów to jednak przerasta!
- 1 3
-
2020-01-14 20:39
Szkoda, że w Gdańsku ani razu się nie udało.
Ale wiesz, do tego trzeba dobrych architektów i władz miasta z wizją, a nie obwoźnego haremu deweloperskiego.
- 0 0
-
2020-01-14 11:18
lepszy byłby samolot (1)
ten samolot można byłoby ciągać po płycie lotniska
- 13 3
-
2020-01-14 11:58
Jeden z liderów w przeciąganiu samolotu po płycie lotniska obecnie leży na jakiejś wyspie i się z nas śmieje. Wczoraj jakaś rocznica jego wyjazdu była....
- 3 4
-
2020-01-14 11:31
Tramwaje oklejone
łącznie z szybami uprawniają do jazdy za darmo-ograniczenie wolności pasażera i traktowanie gorzej niż zwierzę w klatce. A teraz na przystankach są plakaty,że zwierzę to też człowiek!
- 10 0
-
2020-01-14 11:32
Przy stanie komunikacji miejskiej w Gdańsku, trzeba zadać kilka ważnych pytań:
1. Jaki koszt?
2. Po co? Czy ktoś wyliczał do kogo mają trafić te reklamy? Jaki zwrot dla miasta, komunikacji ma przynieść ta forma akcji marketingowej?
3. Nawiązując do pytania nr 2 jak obklejone tramwaje i bilety z nadrukiem mają wspomóc promocję niezwykle znanej imprezy sportowej i to nie tylko z korzyścią dla bogatego organizatora (UEFA) ale też i dla miasta i jego mieszkańców?- 10 4
-
2020-01-14 12:03
Słaba promocja - lepiej byłoby wywiesić banery na 2 wieżach :) (2)
- 8 8
-
2020-01-14 14:15
Hehe
- 1 2
-
2020-01-14 19:00
Nie ma 2 wież
Warszawska lokalna władza, wiadomo w czyich rękach, nie wydała PiSowi pozwolenia na budowę ze względów politycznych. Wydaje pozwolenia tylko swoim
- 0 0
-
2020-01-14 12:41
Czegoś tu nie łapię.
Z jednej strony uchwała krajobrazowa i usuwanie reklam z przestrzeni miejskiej, z drugiej - oklejanie reklamami tramwajów. Jakoś nie mogę tego pogodzić.
- 9 1
-
2020-01-14 13:10
Dobrze że oklejają bo te tramwaje ledwo się kupy trzymają ,Folia je wzmocni.
- 10 0
-
2020-01-14 13:12
Z tymi awariami to częściej będzie to reklama statyczna
Bilbord z kołami, ale czy pojezdzi??
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.