• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trasa Kaszubska: bukmacher wycofuje zakład o termin otwarcia

bra
21 lipca 2022 (artykuł sprzed 2 lat) 
aktualizacja: godz. 10:07 (22 lipca 2022)
Budowa Trasy Kaszubskiej przeciąga się w czasie. Niepewność terminu zakończenia chce wykorzystać bukmacher, który stworzył zakład dotyczący tej trasy. Nz. gotowy odcinek między Luzinem a Szemudem, który otrzymał już zgodę na użytkowanie. Budowa Trasy Kaszubskiej przeciąga się w czasie. Niepewność terminu zakończenia chce wykorzystać bukmacher, który stworzył zakład dotyczący tej trasy. Nz. gotowy odcinek między Luzinem a Szemudem, który otrzymał już zgodę na użytkowanie.

Bukmacherzy zainteresowali się budową Trasy Kaszubskiej. Według nich najbardziej prawdopodobny termin zakończenia prac to koniec października. Po kilku dniach zakład został jednak wycofany.



Użytkownicy naszej aplikacji zostali już o tym powiadomieni
Pobierz aplikację: Android iPhone


AKTUALIZACJA, 22.07


Zakład na stronie bukmachera został wycofany. Nie można już obstawiać terminu zakończenia budowy Trasy Kaszubskiej.


Kiedy Trasa Kaszubska zostanie oddana do użytku?

Od poniedziałku kierowcy tkwią w korkach na obwodnicy, spowodowanych rozbudową węzła łączącego tę drogę z powstającą Trasa Kaszubską.

Zszargane nerwy chociaż po części może ukoić potencjalna nagroda finansowa. Wystarczy obstawić, kiedy oficjalnie zakończy się budowa Trasy Kaszubskiej.

Oczywiście nie zachęcamy do robienia zakładów, siedząc za kierownicą, nawet jeśli korek od dłuższego czasie się nie porusza.

Do wyboru są trzy zakłady:

Trasa Kaszubska - trzy warianty zakładów bukmacherskich. Trasa Kaszubska - trzy warianty zakładów bukmacherskich.
Wynika z tego, że zdaniem bukmacherów najbardziej prawdopodobne jest, że oddanie Trasy Kaszubskiej do użytku nastąpi do końca października 2022 r. Kurs na takie wydarzenie wynosi 1,32, co oznacza, że za każde postawione 100 zł można wygrać 116,16 zł (po odjęciu 12 proc. podatku od gier).

Optymiści wierzący, że nowym odcinkiem pojadą jeszcze w te wakacje, mogą zyskać więcej. Kurs na to, że droga zostanie otwarta do końca sierpnia wynosi 2,90, a to znaczy, że za każde postawione 100 zł można wygrać 255,20 zł.

Można także obstawić, że inwestycja nie zakończy się nawet wraz z końcem października. Wówczas kurs wynosi 3,05. Co oznacza, że za 100 zł można wygrać 268,40 zł.

Założenia analityków firmy STS pokrywają się z nieoficjalnymi informacjami, że budowa Trasy Kaszubskiej przeciągnie się do września lub października.

Warto przypomnieć, że w zeszłym roku bukmacherzy obstawiali, czy Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej powstanie na czas. O tym przekonamy się jednak dopiero za trzy lata.

Odcinek Gdynia-Szemud - 22 km:
  • trzy węzły: mniejszy w Koleczkowie i dwa duże w Chwaszczynie oraz Gdyni-Wielkim Kacku,
  • dwa pasy ruchu w każdym kierunku oraz pas awaryjny,
  • na odcinku Chwaszczyno-Gdynia-Wielki Kack oraz na odcinku Obwodnicy Trójmiasta w obrębie węzła Gdynia-Wielki Kack - będą po trzy pasy na długości ok. 2,9 km.
Powstanie 37 obiektów inżynierskich, w tym mosty, estakady, 22 wiadukty, 2 przejścia podziemne i kładki dla pieszych. Oprócz drogi ekspresowej zbudowanych zostanie ok. 12,2 km dróg lokalnych i ok. 15,3 km dróg zapewniających dojazd do nieruchomości pozbawionych dostępu do drogi publicznej przez budowę drogi ekspresowej. Do tego ok. 1,3 km dróg służących obsłudze trasy. Podróżujący będą mogli skorzystać z dwóch miejsc obsługi podróżnych zlokalizowanych w pobliżu miejscowości Kamień.

Odcinek Szemud-Luzino - 10,3 km:
  • dwa pasy ruchu w każdym kierunku oraz pas awaryjny,
  • węzeł Szemud na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 224.
Powstaną 22 obiekty inżynierskie, w tym 2 mosty i 2 estakady. Oprócz trasy głównej zostaną przebudowane drogi o długości ok. 5 km i wybudowane nowe, zapewniające dojazd do nieruchomości oraz służące obsłudze trasy o długości ok. 10 km.

Odcinek Luzino-Bożepole - 10,4 km:
  • dwa pasy ruchu w każdym kierunku oraz pas awaryjny,
  • trzy węzły drogowe: Bożepole Wielkie, Strzebielino, Luzino,
  • obwód utrzymania drogi ekspresowej przy węźle Luzino,
  • miejsce obsługi podróżnych.
bra

Opinie (161) 6 zablokowanych

  • Czytalem dzis w gazecie, ze Gdynia to najszczesliwsze miasto w Polsce. Hahahahahahahahahahahahahahahahaha. (5)

    • 37 7

    • no widzisz

      ... mimo kłód pod nogi od wszystkich dokoła...

      • 3 0

    • W innych rejonach i miastach

      jest poprostu jeszcze gorzej. Polska w ruinie

      • 1 1

    • A co Gdynia ma wspólnego z GDDKiA wg PiS?

      Bo nie za bardzo kumam...

      • 4 0

    • Jedno z drugim nie ma nic wspolnego

      A jeżeli ma to to, że jak otworzą trasę będzie jeszcze lepiej.

      • 0 0

    • Ja się zastanawiam gdzie oni te ankiety robia, bo jam żyje to mieszka mi się z roku na rok coraz gorzej...

      • 0 0

  • A czy portal w imieniu kierowców mógłby interweniować (6)

    I poprosić inwestora o wyjaśnienie czemu gotowy odcinek nie został oddany do użytku?
    Gotowy odcinek Szemud-Strzebielino z węzłem w Strzebielinie 500m od drogi krajowej nr 6 odciążyłby trasę o pojazdy poruszające się między Lęborkiem/Luzinem a wylotem na Kartuzy i Żukowo.

    • 24 1

    • wszyscy by się tam pchali (3)

      w kierunku Gdyni. Rozjechaliby wąskie drogi Szemud - Gdynia.

      • 1 0

      • Argument raczej nie trafiony (2)

        Bo to by oznaczało, ze teraz rozjeżdżać tych dróg nie wolno a po powstaniu kaszubskiej będzie można. Niestety wzmożony ruch w okolicznych wsiach (nikogo nie obrażam) i miasteczkach będzie prędzej czy później. Teraz również skracając sobie czas dojazdu (bo nie sama drogę) często poruszam się tymi drogami zamiast obwodnica i widzę już wzmożony ruch. Wydaje się wiec, ze zwłaszcza w okresie letnim ta trasa odciążyłby znacznie Trójmiasto i obwodnice

        • 5 0

        • To nie argument (1)

          tylko oficjalna odpowiedź

          • 1 1

          • Ale to się wciąż nie klei

            Ruch tak czy inaczej będzie w tych miejscach większy ba, już jest większy. Chcąc ominąć np obwodnice lub całe miasto ludzie korkują coraz bardziej koleczkowo lub rozjeżdżają lasy w bojanie (a po otwarciu kaszubskiej może być jeszcze gorzej) ale jej szybsze otwarcie również da czas na przemyślenie jak rozładować ruch w tych miejscach. A teraz wyobraźmy sobie otwarcie kaszubskiej we wrześniu i trasa z cisowej do koleczkowa będzie zakorkowana już nie tylko w godzinach szczytu. Mieszkańcy będą wściekli, burmistrz/sołtys zadziała w kierunku przebudowy skrzyżowań i jak zawsze studium wykonania, przetarg, odwołania i kolejne dwa lata mijają a na trojmiescie pojawia się artykuły o tym, ze trasa Kaszubska nie zdaje egzaminu i korkuje wszystko po drodze
            Ogolnie uważam, ze inwestor powinien wymusić otwarcie odebranego już odcinka TK dzięki temu będzie w stanie zarówno uspokoić cześć kierowców, którym ta trasa poprostu ułatwi życie ale i o kilka miesięcy przyspieszy przygotowanie rozwiązań rozladowujacych korki na drogach dojazdowych. Niestety znając życie TK otworzą późna jesienią, na wiosnę/lato 2023 przypadnie apogeum wzrostu ciśnienia u mieszkańców i kierowców jeżdżących wlasnie przez szemud, koleczkowo i doczekamy się prostych rozwiązań nie szybciej niż w 2025 roku. Nie jestem może genialnym strategiem czy inżynierem zajmującym się tym tematem ale poruszam się tymi trasami kilka razy w tygodniu (od próby przejazdu w krótszym czasie niż miastem na trasach pomiędzy Wejherowem a gdanskiem po dojazdy nad jeziora) i nie trzeba być specjalista aby zaobserwowac jak bardzo w ostatnich latach nasilił się tam ruch.

            • 0 0

    • (1)

      Jako że jest to droga krajowa, inwestorem jest ***pospolita wolska.
      Zapytasz ***dzielców o przyczyny opóźnienia w budowie, będą odpowiadać o ruchu lodowca na Grenlandii.
      Pamiętaj: wszyscy i wszędzie rzucają ***uarom kłody pod nogi.
      Oni zawsze chcą dobrze, a wychodzi jak zwykle.

      • 0 7

      • Nie spodziewałem się mądrzejszego wpisu od człowieka który używa tyłu gwiazdek

        O podpisie nie wspomnę.

        • 1 0

  • Ja uważam, że (16)

    Uważam, że tempo mają dobre jak na zakres prac i jest to ogólne czepialstwo z naszej Polaków malkontentów strony jeśli chodzi a termin zakończenia budowy. Korki, no cóż, cos za coś ale będzie dobrze. A co do PISu to pewnie "największy" pryncypal kraju i jego najwięksi kłamcy i złodzieje na bank się pojawia na otwarciu bo to idealna kiełbasa wyborcza, a to, że kasa z tej okropnej Uni na to poszła to już cicho sza, bo "my" to wybudowali.

    • 18 35

    • (4)

      Tempo nie jest dobre skoro nie dotrzymują terminu oddania.

      • 6 3

      • (3)

        Co Ty wiesz o inwestycjach drogowych?

        • 3 3

        • (2)

          Wiem coś o zobowiązaniach i dotrzymywaniu umów.

          • 0 1

          • (1)

            Nawet budując dom prywatnie są obsuwy czasowe, których nie jest się w stanie przewidzieć, czy podczas remontu mieszkania, różne rzeczy wyskakuja po drodze. A co tu mówić o takie inwestycji drogowej jak w temacie artykułu.

            • 2 2

            • Obsuwy w remontach i budowie domów biorą się stad, że ekipy cwaniakują i łapią osiem srok za ogon, a potem te najmniej opłacalne olewaja

              • 1 1

    • napisz skąd UE ma te pieniądze (2)

      bo jesteś bardzo naiwny jeśli myślisz, że ta mityczna UE dają coś za friko.

      • 10 4

      • Z programu spójności (1)

        na który składa się 27 państw. Więc masz przelicznik powiedzmy 1/27, tyle z dofinansowania szło od nas. Nie opłaca się?

        • 2 6

        • Policz raczej ile dostaliśmy w stosunku do tego, ile wpłaciliśmy, bo twoje 1/27 to manipulacja.

          • 5 3

    • Ty chyba sobie żartujesz... (1)

      i nie śledzisz postępów, które miały przestoje po kilka miesięcy!! Pierwotny termin ukończenia to Lipiec 2021r!!

      • 4 1

      • Tylko że zakres prac się zmieniał.

        • 3 2

    • Nie (1)

      Zimą prawie w ogóle nie pracowali. Wystarczyło, że w jeden poranek spadł śnieg, który do południa się stopił i już sobie robili tydzień wolnego. Przez to opóźnienia się ciągną.

      • 5 2

      • To nie prawda

        • 2 3

    • (3)

      Ojej, ci źli Polacy! Oczywiście siebie uważasz za "nowoczesnego, oświeconego europejczyka", więc naszej = waszej? Nikt nie zmuszał wykonawcy do udziału w przetargu, więc jeśli myślał, że się nie wyrobi, to mógł nie startować. Podpisał umowę - niech się z niej wywiąże. Tak jest "po europejsku", niedotrzymywanie umów to w bantustanie.

      Aha, jak się PO lansowało budując autostrady za unijną kasę "bo to my wybudowali" to też ich nazywałeś kłamcami?

      • 4 2

      • PO wręcz podkreślało, że to za pieniądze z UE

        więc trafiłeś jak kulą w płot

        • 1 5

      • (1)

        W na wiązaniu do PIS to właśnie mi chodzi o ich podejście do UE, ale pieniążki to chcą, chwalić się chcą i przypisywać sobie zasługi też chcą.

        • 0 1

        • Mam w poważaniu taka unię w której szef ( Juncker ) jest tak napruty, że domek musi go podtrzymywać.

          O innych przykładach ,,praworządności,, nie muszę wspominać.

          • 1 0

  • Dość odważny artykuł, (1)

    biorąc pod uwagę, że reklama oferty zakładów bukmacherskich wiąże się w Polsce z wieloma obostrzeniami. Dobrze byłoby chociaż wspomnieć, że uprawianie hazardu wiąże się z ryzykiem.

    • 17 0

    • Oj tak

      • 2 0

  • A jak bukmacherzy obstawiają trwanie kolesiów z PiS w GDDKiA? (3)

    Długo jeszcze wg nich będą tam prezentować swoją niekompetencję?

    • 13 5

    • No, tu chyba przesadzileś. Chyba, ze hejtujesz zawodowo albo amatorsko. (2)

      Jeszcze nigdy tyle dróg się nie budowało i nie remontowało, co ostatnio. Za poprzednich rzadów wybudowano tylko fragment komercyjnej autostrady. Bardziej przydatny dla tranzytu niż dla mieszkańców kraju.

      • 3 6

      • (1)

        Ciebie trzyma od weekendu, czy już przygotowujesz się do weekendu?

        • 2 3

        • Patrzę i widzę. Nie kieruję się emocjami.

          I nie cierpię hejtu. Obojętnie, z której strony. Bo drogi krajowe od kilkudziesięciu lat były zaniedbane. Teraz coś robią. I nie podpisują umów, na mocy których wszyscy dopłacamy do autostrady jak właściciel nie ma zysku. Zapytaj ludzi z miasteczek i gmin, co się w sprawie dróg u nich dzieje.

          • 2 1

  • dobrze, że nie budują tego Szczurek z Łucykiem (3)

    bo byśmy jeździli palcem po mapie ...

    • 25 5

    • Buduje PiS i jeździmy gorzej niż palcem po mapie

      ...więc o co kaman?

      • 2 4

    • Ale to swiadczy o jednym

      Są rzeczy na tym świecie, z których niektórzy nie chcą sobie zdawać sprawy. To się nazywa ogólnie kłopoty. Nawet władza nie ma czasem wpływu na wszystko. Nie wierzę, że ktoś ze złej woli robi wszystko aby jak najbardziej nam mieszkańcom dać popalić. Po prostu plan czasem ma się do rzeczywistości jak pieść do nosa. Życie to weryfikuje, a my się podniecamy sensacyjnymi informacjami

      • 1 1

    • Po prostu miałbyś nieustanną wizualizację:)

      • 4 0

  • (1)

    to nie kwestia wiary a wiedzy. jak ktos wierzy politykom ze bedzie otwarta w terminie to rownie dobrze moze wierzyc w plaska ziemie i szczepionki na covida

    • 6 6

    • Zawsze możesz się nie szczepić płaskoziemco

      • 3 3

  • Od kilku lat rozgrzebane są drogi w całej Polsce (1)

    Od Szczecina po Białystok i od Zakopanego po Hel. Nie wiem, czy to dobrze czy źle, że robią wszystko na raz, ale jest jakaś szansa, że nadrobimy zaległości z ubiegłego wieku.

    • 19 2

    • Od kilkunastu. Od kiedy są duże budżetu UE na infrastrukturę drogową

      Niestety/Stety obecna 8latka z UE się kończy i następna ma bardziej kłaść nacisk na kolej.

      • 2 1

  • To było do przewidzenia,że jak kontrakt na budowę dostanie firma typu "Ja i szwagier" to będą się pier z robota. (1)

    Przejeżdżam tam codziennie i rzadko widać tam pracujących w większej grupie niż trzy osoby.Jak oni w trzech budują,to im i tak nieźle idzie:)

    • 180 9

    • komuna wróciła

      Wiadomo było, że obecna władza prze do powrotu komuny i w tej dziedzinie również udało jej się tego dokonać. Jak za dawnych czasów bywało, dziś pan pracownik "pracuje" w myśl starej zasady "czy się stoi, czy się leży ....." Jak kierownik spojrzy na niego krzywo, to posiłkuje się jeszcze nowoczesną zasadą "mam wy..ane" i rzuca łopatą. Wobec tego mamy efekt jaki mamy. Nie ma tempa obserwowanego jeszcze niedawno np. przy budowie A1, tylko ciągłe przesuwanie terminów. Pan pracownik fizyczny zarabia 2x więcej od urzędnika, a i tak dyktuje warunki. Ot,co.

      • 16 12

  • (1)

    To na zdjęciu to jest gotowa droga? Wygląda jak Bangladesz, może przejezdna to ona będzie, ale nie gotowa. Ja obstawiam na przyszłe wakacje.

    • 14 4

    • Zdjęcie jest z lutego

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane