• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ul. Wielkopolska zwężona do 23 maja

neo
8 maja 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (175)
Najnowszy artykuł na ten temat Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni

Każde zwężenie ul. Wielkopolskiej powoduje duże korki

Z powodu prac prowadzonych na ul. Wielkopolskiej do 23 maja będzie ona zwężona na odcinku od ul. KorzennejMapka do ul. NałkowskiejMapka. Przez dwa najbliższe tygodnie kierowcy będą mogli korzystać z tylko jednego pasa w kierunku obwodnicy. Od czwartku będzie też zmiana na ul. ChwaszczyńskiejMapka.



Kiedy zakończą się prace na Wielkopolskiej?

Wprawdzie prace przy budowie węzła Karwiny miały całkowicie skończyć się w tym roku, ale z wykonującą je firmą MTM podpisano już trzy aneksy, w których pojawiła się m.in. konieczność przełożenia kabli teletechnicznych w ciągu ul. Chwaszczyńskiej.

19 stycznia tego roku podpisano z kolei aneks, który obliguje wykonawcę do przebudowy sieci teletechnicznych, zbrojenia rozproszonego na zatokach autobusowych i zabezpieczenia układu ciepłowniczego.

Teraz przyszedł czas na zwężenie ul. Wielkopolskiej w kierunku obwodnicy. Drogowcy będą pracować na 150-metrowym odcinku do 23 maja, więc kierowcy mogą spodziewać się większych niż ostatnio zatorów.



Zmiany na Chwaszczyńskiej



11 maja 2023 r. wprowadzona zostanie tymczasowa organizacja ruchu w ciągu ul. Chwaszczyńskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Gryfa Pomorskiego i ul. BrzechwyMapka. Zamknięty będzie środek tego skrzyżowania.

Ruch w stronę obwodnicy odbywać się będzie tylko skrajnym prawym pasem, a ruch w kierunku centrum dwoma pasami. Na wyjeździe z ul. Brzechwy oraz z ul. Gryfa Pomorskiego na ul. Chwaszczyńską obowiązywać będzie nakaz skrętu w prawo.

Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywać będzie przez ok. 3 tygodnie.

Węzeł Karwiny - co powstaje?



  • Inwestycja w drogowym zakresie jest warta ponad 101 mln zł brutto.
  • Obejmuje przebudowę skrzyżowań, udogodnienia dla zmotoryzowanych, rowerzystów oraz pieszych.
  • W sąsiedztwie PKM Gdynia Karwiny powstanie jednopoziomowy parking typu park&ride ze 140 miejscami.
  • Pomieści się tam też co najmniej 50 rowerów.
  • W okolicy będzie 600 m dróg rowerowych i 3 km buspasów.


neo

Miejsca

Opinie (175) 5 zablokowanych

  • Rowerem szybciej (2)

    tylko też wszystko pokrzywione, połamane, piach, resztki rur i innych pianek walają się dookoła. Jak ciągneli kable do os. Azymut to rozcięli asfalt wzdłuż na drodze rowerowej i zasypali to luźnym żwirem. Teraz przy zjeżdżaniu trzeba uważać, żeby nie zglebić.
    A największa udręka jest przy Racławickiej. Slalom między koparką a dziurami i hopki na 15 cm krawężnikach

    • 31 1

    • O tym co chwilę piszę

      Też tak jeżdżę na codzień. Pisz do UM w tej sprawie, zgłaszaj każdą dziurę na centrum kontaktu, może jak więcej nas napisze to ktoś z włodarzy w końcu się tym zajmie, albo chociaż palnie sobie w łeb

      • 6 0

    • Wzdłuż Karwin tez tragedia, terenowy tor przeszkód z przejazdem przez przystanek Myśliwska. Miasto nie widzi problemu.

      • 5 0

  • Pozdrowienia dla wyborców

    Szczurka, Łucyka, Gucia i całej tej bandy. Pewnie teraz dla odmiany wybierzecie Piesiewicza żeby wpaść z deszczu pod rynnę ?

    • 16 0

  • QQQ

    skrzyżowanie na Brzechwy będzie zamknięte czyli by dostać się do domu
    na pętlę Tuwima trzeba będzie z obwodnicy lub z miasta skręcić na Karwiny 2 i dopiero do domu.
    Autobus i trelejbus też nie będzie jeździć
    ludzi starsi lub schorowani muszą schodzić na dół na to skrzyżowanie a zakupami iść tymi schodami pod górę.
    Tu już dawno powinien wejść prokurator.

    • 13 0

  • Naprawdę już wszystkich poje.... W tym urzędzie miejskim

    I MTM? Ktoś jeszcze w ogóle panuje nad tym burdlem?

    • 21 0

  • (1)

    Nie samym asfaltem czlowiek zyje. A moze napiszecie jak wygladaja chodniki przez ta budowe? Obraz nędzy i rozpaczy, pobojowisko. Od roku ludzie stoja na prowizorycznych przystankach, bez żadnej wiaty przystankowej. Jak pada nie ma gdzie sie schowac. Chodnik to bloto i piach. Pozamykane przejscia dla pieszych. Jak ma tam przejechac osoba na wozku?
    Wszystko rozgrzebane, rozwalne,nic nie jest dokonczone. Nie ma zadnej kontroli ani nadzoru. MTM robi co chce . Urzad miasta jest totalnie nieudolny. Wstyd dla miasta. Nie wiem w ogole po co ta przebudowa, skoro wiadukt ma byc nieruszony, wiec pozostanie waskie gardlo. A za kilka lat jak moze dogadaja sie z PKP to znow bedzie powtorka tego horroru.

    • 21 0

    • Ja robię tak, jak jadę do Gdyni wsiadam na trójce w stronę Dąbrowy wysiadam na pętli przy byłym Tesco i tam wsiadam jak człowiek w trajtek czy w R na normalnym przystanku , wolę nie chodzić po tych wertepach ale czasem trzeba

      • 0 0

  • od jakiej korzennej

    • 0 0

  • Odblokowac bus pas dla kierowcow na Wielkopolskiej

    Skoro i tak jest jazda bez trzymanki to po co jeszcze bus pas w godzinach największych korków? Odblokować go dla wszystkich pojazdów!

    • 20 0

  • za miedzą wiedzą, jak... (1)

    Niestety jako mieszkaniec Dąbrowy doświadczam tych szaleństw zbyt często. Szkoda tylko, że wymiana kabli gdzieś na dole jest wymówką do wstrzymania remontu kilometr dalej. W Gdańsku Grunwaldzką remontowali dzień w dzień od rana do wieczora. A u nas - w sobotę tylko dziki ryją. Władze miasta wraz z asfaltem zużywają swoje powarcie...

    • 102 3

    • W sumie skoro tak lubisz

      To ci pojeździmy ciężkim sprzętem przed domem w weekend. Nie ma jak wypoczywanie przy akompaniamencie młotów pneumatycznych! A nie, wtedy byłbyś pierwszy do protestów

      • 1 7

  • Jeszcze tam grzebia? Jechalem tam kilka mcy temu i juz bylo rozgrzebane

    • 9 0

  • (2)

    A widzieliście ludzie, że Brzechwy, na skrzyżowaniu z Chwaszczyńską, jest zwężona do dwóch pasów? :D Ale będzie fajnie, jak ludzie z Fikakowa i Dąbrowy będą omijać korek Kruczkowskiego

    • 5 0

    • (1)

      Już omijają , korki przy Biedronce coraz częściej

      • 4 0

      • To prawda, a teraz będzie jeszcze ciekawiej

        • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane