- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (520 opinii)
- 2 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (257 opinii)
- 3 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (164 opinie)
- 4 3,3 mln zł dla Sopotu na zbiorniki (26 opinii)
- 5 Mogli wlepić mandat, a zmienili mu koło (77 opinii)
- 6 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (166 opinii)
Uroczystości na Westerplatte, otwarcie roku w gdańskiej "jedynce"
Dokładnie o godzinie 4.40 na Westerplatte zawyły syreny, a pięć minut później polscy żołnierze znowu stanęli do walki z wrogiem. - Tu, 71 lat temu, runął świat i ład polityczny, zawaliły się państwa - mówił po zakończeniu historycznej inscenizacji prezydent Bronisław Komorowski.
W uroczystościach upamiętniających wydarzenia rozpoczynające II wojnę światową wzięli udział m.in. prezydent Bronisław Komorowski, prezydent Gdańska Paweł Adamowicz i metropolita gdański abp. Sławoj Leszek Głódź.
- Tu, 71 lat temu, runął świat i ład polityczny, zawaliły się państwa - mówił Bronisław Komorowski. - Wraz z wybuchem wojny runął świat, wywróciło się wszystko co było podstawą egzystencji państw i narodów.
Prezydent dodał także, że tego dnia wywrócił się świat tych, którzy mieli odwagę stawić czoło fali totalitaryzmu, ich rodzin, a także całych państw. Bronisław Komorowski podkreślił również, że w tym samym miejscu, na polskim Wybrzeżu, rozpoczęła się skuteczna walka ku wolności i to zarówno z niemieckim okupantem, jak i systemem komunistycznym.
- Nie było Europy, była wojna. Dzisiaj jest Europa, my możemy czuć się bezpieczniejsi, możemy lepiej i skuteczniej zagospodarowywać polską wolność i lepiej zagospodarowywać wolność w Europie - mówił w przemówieniu Bronisław Komorowski.
Po Apelu Pamięci oddano salwy honorowe i na koniec uroczystości złożono wieńce pod Pomnikiem Obrońców Wybrzeża.
Z Westerplatte premier Donald Tusk pojechał do I Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku im. Mikołaja Kopernika, gdzie odbyła się centralna inauguracja roku szkolnego. Mówiąc o nauczycielach i wspomnieniach, nie krył sympatii do szkoły, której jest absolwentem.
- W tych murach na serio uczycie się historii - przekonywał. - A kiedy myślimy o historii i przeszłości, myślimy o solidarności. Wasze pokolenie powinno myśleć o tej solidarności w innym wymiarze, niż ludzie mojego pokolenia i starsi ode mnie, o solidarności nakierowanej na przyszłość. Solidarność między pokoleniami, uczniami i nauczycielami, solidarność z miejscem w którym mieszkamy. To wyzwanie w sam raz dla Waszego pokolenia.
Po uroczystości premier pojechał na Politechnikę Gdańską, gdzie wziął udział w ogłoszeniu wyników konkursu architektonicznego na budynek Muzeum II Wojny Światowej.
Film dzięki uprzejmości Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Miejsca
Opinie (243) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-01 10:53
Westerplatte, Grunwald.... to nie są polskie nazwy. (19)
- 20 79
-
2010-09-01 10:55
no i co z tego? (10)
Wilanów - włoska, Mokotów - francuska
- 15 3
-
2010-09-01 11:05
Wilanow - vill nova, a od czego Mokotów ?? (2)
- 2 1
-
2010-09-01 11:07
od milicyjnych kotów - MO kotów
- 29 0
-
2010-09-01 11:08
pomylił z żoliborzem
który jest z francuskiego właśnie (piekny brzeg)
- 12 0
-
2010-09-01 11:42
jak niesa pozlskie nazwy sa w 100% polskie nazwy Wilanów Mokotów (6)
a Westerplatte to 100% niemiecka nzawa z prostej przyczyny bo Gdańsk było 100% miastem Niemieckim!!
Zawsze sie zastanawiam dlaczego ktos serwuje nam swoja głupote skoro nawet niechce musie sprawdzic tego co pisze Lwów tez była 100% Polską nazwa choc nie nalerzy juz do Polski.- 3 24
-
2010-09-01 12:07
Polskie nazwy (5)
Czy ci rozum odebrało, czy miałes warunek z historii, ktorego nie zdałeś? Zarzucasz, że komuś nie chce się sprawdzić, zanim coś napisze - a ty sprawdziłeś? A jesli tak to gdzie, w Deutsche Encykopedia wydanie z 1941r.?
Gdańsk nigdy nie był w 100% niemiecki, ale za to był okres co najmniej 300 lat, gdy był w 100% polski. Pierwsi nie polscu mieszkańcy miasta pojawili sie w XII w., a potem po zdobyciu go przez Krzyżaków zaczął narastac zywioł niemiecki, ale nigdy nie wyparł ludności polskiej z miasta. Kiedy Gdańsk i Prusy Królewskie wróciły do Polski, to zaczął się z powrotem napływ ludności polskiej do miasta. Potem przyszły wojny religijne w Europie i bardzo liczną grupę stanowili uciekinierzy z Niderlandow oraz Szkocji. Nawet w latach II wojny światowej nie zlikwidowano calkowicie polskiej ludności w mieście.
A co do Lwowa, to wyszła z ciebie totalna głupota. Czy słyszałeś coś o Rusi Halickiej i jej najwiekszych miastach - Haliczu, dzisiaj nie istniejącym i właśnie Lwowie?- 23 1
-
2010-09-01 15:48
(2)
polacy zamieszkiwali tylko Osiek zajmujac sie rybolostwem, 90% to przybysze z glebi niemiec niestety, Westerplatte jako nazwa historyczna nie zostala po wojnie zmieniona na jezyk polski. Kto by kojarzyl Zachodnia Łachę z rozpoczeciem wojny? Moze i troche polakow tu mieszkalo jednak jezykiem urzedowym byl od zawsze niemiecki. I Gdansk nigdy nie byl polski tylko byly okresy gdy oglaszal wiernosc koronie i krolowi ale szybko Gdanskzmienial zdanie, tu toczyla sie wtenczas walka o przywileje. Wszystko jest ladnie opisane w historii Gdanska. :)
- 0 3
-
2010-09-02 07:25
Gród (Zamczysko) i podgrodzie czyli Stare Miasto było pierwotnie czysto słowiańkie (polskie)! (1)
Sam poczytaj historię Gdańska! Na 1000 lat historii pisanej blisko 800 lat był piolitycznie polski...
- 1 0
-
2010-09-02 07:29
Językami urzędowymi Gdańska bywały: łacina, niemiecki i polski.
- 1 0
-
2010-09-01 22:56
bujaj sie głupku!! :) (1)
dziecko neostrady sie znalazło.
gdańsk zawsze był w 100% Niemiecki i to czy sie takiemu gówniarzowi podoba czy nie.A le co sie dziwic unas jest pełno takich pajaców co sie im wydaje ze historie moga zmieniac.
Fakt ze podstawowa zasada to niedyskutowac z idiota bo bedzie cie prubował do swojego poziomu sciągnąć.- 0 7
-
2010-09-02 07:26
Helmut! Helga cię woła!
Znowu nie wziąłeś leków na schizofrenię!
- 2 0
-
2010-09-01 10:57
I do tego 'kartofel'
;)
- 14 4
-
2010-09-01 11:23
Belweder też nie
z francuskiego: piękny widok
- 8 0
-
2010-09-01 11:26
a skąd są Włochy? (1)
- 2 0
-
2010-09-01 12:14
sPOd pachy są
- 15 4
-
2010-09-01 12:26
Mam pytanie: dlaczego stwierdzenie prostego oczywistego faktu (ze Westerplatte i Grunwald to nie polskie nazwy) (1)
spotyka sie z taką dezaprobatą ?? Przeciesz to nic nie imputuje. Wielu z nas nosi zydowskie imiona (np Piotr, Paweł, etc) i co z tego ? Dlaczego z ludzmi nie mozna rozmwiac normalnie, tylko zaraz slinia sie jak psy Pawłowa?
Czy nam sie podoba, czy nie - cywilizacja europejska, chrzest, kultura przyszły do Polski z Niemiec. Również śmierć, zagłada i pożoga. Nic nie jest tylko białe lub tylko czarne.- 8 1
-
2010-09-02 09:07
Piotr to imię greckiego pochodzenia :)
- 2 0
-
2010-09-01 17:39
Oszustwo dla polityków to norma
Po 1989 roku nie doczekaliśmy się ukształtowania klasy politycznej i dlatego rządzą nami wysocy urzędnicy państwowi o bardzo niskich standardach moralnych.
- 6 0
-
2010-09-01 17:57
jezyk musi przyjmowac rozne wyrazy by sie rozwijac a nie upasc
Jezyk musi przyjmowac rozne wyrazy by sie rozwijac a nie upasc tak jak Polski Przemysl Stoczniowy i Okretowy
- 1 0
-
2010-09-01 10:54
W tarkcie przemówienia (26)
"intelygent" Tusk stwierdził, że nie wie jak maturę z matematyki zdał, tzn., że wie, ale nie powie. Pewnie ściągał jak Radzio na Oxfordzie. Wychodzi z niego teraz nieuk.
- 62 112
-
2010-09-01 10:59
wszystkie te negatywy (8)
świadczą o tym, że w Polsce nie ceni się uczciwości i bohaterem zostaje tylko cwaniak.
- 30 27
-
2010-09-01 12:06
a ty myślisz że kto pracuje w trojmiasto.pl (7)
Takich peanów ku chwale władzy to za komuny nie było.
- 19 8
-
2010-09-01 12:36
Taki mają prikaz (6)
od właścicieli, a teraz o robotę trudno. Przede wszystkim dzięki tym, którzy wczoraj udawali styropianowych kombatantów.
- 17 3
-
2010-09-01 12:46
przecież my znamy prawdę, że mamy wolność dzięki Jarkowi i Lechowi (5)
oni nawet jedli styropian w imię solidarnośći
- 10 14
-
2010-09-01 13:21
Jarek nigdy nie mówił że działał aktywnie w solidarności. (4)
Prezydent Lech K. działał ale to nie zmienia faktu że wolność mamy dzięki milionom ludzi, nie dzięki Wałęsie, Borusewiczowi, Tuskowi czy Komoruskiemu.
- 14 4
-
2010-09-01 13:54
Obecną wolność (3)
mamy dzięki Reaganowi i Gorbaczowowi. Reagan podkręcił wyścig zbrojeń i Gorbaczow chcąc mu dorównać położył ZSRR na łopatki. Potem wszystkie kraje z blokmu sowieckiego się uniezależniły, nawet te, w których nie było tzw. opozycji. Działalność (nota bene też finansowana przez USA) nierobów takich jak Borusewicz, Wałęsa czy Komorowski była tak samo ważna jak wypisywanie haseł na murach przez małolatów w czasie II wojny światowej. Kto twierdzi, że oni obalili komunę ośmiesza się.
- 10 1
-
2010-09-01 19:24
(1)
jeden mądry i myślący, ale cóż - większość lub bajkowe legendy i że wąsacz obalił komunę
- 6 0
-
2010-09-01 19:26
lubi*
- 4 0
-
2010-09-01 19:36
Jeśli to jest w ogóle
wolność. Wszystko rozprzedane za bezcen - robimy u obcych na własnej ziemi. To IV i ostateczny rozbiór Polski. Żyjemy w w kolonii. I to dzięki tym nierobom.
- 5 0
-
2010-09-01 11:06
o jaki błyskotliwy komentarz, co jeszcze ciekawego? (8)
może o Jarku coś? jak napisał maturę?
- 16 12
-
2010-09-01 11:07
albo jak Jarek podrywał dziewczyny (1)
HA HA HA HA :)
- 32 9
-
2010-09-01 13:03
lub chłopaków
- 10 6
-
2010-09-01 11:20
zobacz sobie na onecie chlopcze... (1)
- 7 6
-
2010-09-01 12:29
chłopcem to ty jesteś na posyłki
- 5 9
-
2010-09-01 11:46
Jarek jest (2)
takiego samego pokroju co Tusk, tylko to znacznie gorszy aktor. Nie umie także występować publicznie, a gdy to robi to wychodzi na przygłupa. I tyle w temacie. A co do nauki to Jarek ma doktorat, a na obronie doktoratu nie ma możliwości ściągnięcia (egz. ustny). Co do jego matury to nie słyszałem, żeby się jakoś specjalnie tym chwalił.
- 9 4
-
2010-09-01 12:29
Jarek doktorem
szkoda, ze nie medycyny, mógłby się sam zacząć leczyć
- 9 9
-
2010-09-02 00:18
doktorat Jarka
za to można bredzić od rzeczy, jak w komisji siedzą leśne dziadki, to jest spora szansa, że nic nie wyłapią.
doktorat czy inny świstek nie świadczy o tym, jakim kto jest człowiekiem, za to czyny - owszem. jaki to układ wytropił ostatnio kaczor... hmm... aaa, że brata jeszcze nie zrobili świętym, co za niedopatrzenie, nieładnie...- 0 3
-
2010-09-01 18:16
jarek obronił doktorat, a donek ledwo przelazł przez pięcioletnie magisterskie
- 7 0
-
2010-09-01 13:04
Lepiej ściągać na maturze niż pisać pracę doktorską cytując Lenina po to aby się komisji podlizać, tfu ! (2)
- 9 8
-
2010-09-01 13:49
a czy ty (1)
umiesz kogoś zacytować?
- 6 0
-
2010-09-01 15:22
tak, oto cytat z klasyka: "Irasiad jest bardzo zdenerwowany"
albo "Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne".
A hitem wszechczasów jest hymn wolski "marsz marsz Dąbrowski z ziemi polskiej do Wolski". Takie brednie może tylko totalny idiota wyśpiewywać :)- 6 6
-
2010-09-01 14:48
to było świetne
- 1 3
-
2010-09-01 17:40
To norma.
Po 1989 roku nie doczekaliśmy się ukształtowania klasy politycznej i dlatego rządzą nami wysocy urzędnicy państwowi o bardzo niskich standardach etycznych.
- 4 0
-
2010-09-02 08:49
a jedynym sprawiedliwym który w szkole/namaturze nie ściągał był mąż stanu - Jarosław Kaczynski
- 1 4
-
2010-09-02 09:34
Nie wszyscy matematyzują udatnie - ale kombinować każdy może; nawet po Jedynce
Nierząd rządzi kieszeniami Polaków (swoją, jednakowoż, na pewno nie) za pośrednictwem oślizgłego i zagranicznego narzędzia = specjalisty od portmonetkowej matematyki przybliżonej.
Zaś młodociany GIENIUSZ (w odróżnieniu od synonimu GENIUSZa) intelektu koleżeńskiego już w pachcie u gdańskiego literata Bądkowskiego z Torunia zdradzał niepospolite talenta.
Z tych faktów wypływa więc wniosek prosty :
TYLKO MATMOTUMANIOWA CHĘĆ SZCZERA TRAMPOLINĄ KOMBIWOJAŻERA
(nie komiwojażera !!!).
Niech więc wreszcie upadnie mit o egzystencjalnym znaczeniu matematyki w codziennym bycie.
Zredukujmy rzesze zgorzkniałych nauczycieli matematyki - których (ca.) 95 procent nie potrafi jej NAUCZYĆ.
Życzę wszystkim (katowanym cyferkami) uczniom takich pedagogów od ścisłości, jak PP. Iwaniukowicz, Chudzińska czy Noetzel z gdańskiej Jedynki.
Przetaczanie i żonglerka liczbami jest jak muzyka Beethoven'a czy Bacha np.
GRĄDŹL- 2 1
-
2010-09-02 14:24
Uczciwy
Odezwał się ten, który nie ściagał. Kiesiel - najuczciwszy człowiek Gdańska. A może i całego świata. No ale my tylko innych pouczać potrafimy. Sami robimy wszystko dobrze. Hahaha.
- 0 2
-
2010-09-01 10:55
(5)
Bohaterską walką oddali życie za ojczyznę.....
- 70 4
-
2010-09-01 11:29
(4)
nie wiem co za kretyn mógł wstawić minusa w tym komentarzu
- 13 3
-
2010-09-01 12:20
i w tym też
- 8 2
-
2010-09-01 20:43
(2)
Mowi sie ze pokolenie walczacych w II Wojnie Swiatowej to najlepsze pokolenie, the finest generation, zolnierze wszystkich armii i frontow. Tacy ludzie, z honorem z patriotyzmem juz nie wroca. Malo ich w obecnych czasach. To smutne.
- 5 0
-
2010-09-01 21:47
ci z powstania warszawskiego (1)
dali sie zrobic w karolka i wyrżnąć w imię polityki. tak, polityki. kompletnie bez sensu.
- 1 2
-
2010-09-02 10:23
No wlasnie, twoja wypowiedz nad wyraz adekwatna do mojego komentarza. Bardzo dziekuje za piekny przyklad. To smutne.
- 1 0
-
2010-09-01 10:55
I tak skończyło się Wolne Miasto Gdańsk (4)
Smutna data. A wszystko przez jednego psychopatę z wąsikiem.
- 59 13
-
2010-09-01 11:10
psychopata to jedno.. napiecia na swiatowym szczeblu politycznym bylyod dawna napiete (1)
ale fakt, ten psychopata z wasikiem dodal swoj (oblrzymi) procent do dziela zniszczenia
- 16 0
-
2010-09-02 01:13
kto? Wałęsa?
- 3 1
-
2010-09-01 14:01
Przez malarza i...
...i ówczesnych zachodnich polityków po pierwszej wojnie światowej.
Marszałek Foch uprzedzał, że tak to się skończy.- 5 0
-
2010-09-01 15:24
Tak naprawdę to przez psychopatę z wielkim wąsiskiem, Ten z małym był przy nim amatorem.
- 4 0
-
2010-09-01 10:57
Jak zaczęło walić to się aż przestraszyłem (3)
Nim załapałem, że to przecież rocznica wybuchu wojny to stwierdziłem, że to niesamowicie intensywna burza :)
- 29 3
-
2010-09-01 11:11
a sorry (2)
to burzy nie było?
lało jak z cebra i chyba raczej błyskało gdzieś od strony Chwarzna, w każdym razie na pewno od zachodu a nie od Westerplatte...- 3 0
-
2010-09-01 11:43
Była wcześniej (1)
O po 4.30 już się chmury niemal rozeszly, przynajmniej w Gdańsku
- 5 0
-
2010-09-01 12:26
w Oliwie i okolicach lało
- 2 0
-
2010-09-01 11:00
jak gdansk mogl wbic noz w plecy Polsce w 39 roku ;( (1)
- 6 61
-
2010-09-01 11:29
marne prowo śledziu
- 17 3
-
2010-09-01 11:04
Gdybyśmy w 1939 roku się poddali jak Franuzi, to dziś mileibysmy piękne zabytki, starówkę (16)
no i europę w Polsce. A tak, wszystko zniszczone, pensje beznadziejne, wszystko do du*y
- 27 68
-
2010-09-01 11:12
pomyłka
zabytki nie były zniszczone w 39, tylko większość przez ruskich wspaniałych wyzwolicieli co palili i gwałcili.
- 36 1
-
2010-09-01 11:15
pewnie tak, ale zapomniales dodac ze mowilibysmy innym jezykiem. (5)
jak Austria, badz inni oscienni.
- 14 6
-
2010-09-01 11:22
no i ? Masz z tym jakiś problem? Co z tego jakim językiem mówisz, przecież jak się rodziłeś (4)
to też nie wybierałeś sobie języka, w którym chcesz mówić
- 10 14
-
2010-09-01 11:25
ważne bo bo to moja ojczyzna i mój język. (3)
a ciebie rodzice na kogo wychowali?
- 14 8
-
2010-09-01 11:44
we Francji cały czas mówią po francusku wiec cos ci sie chyba pomieszało :) (2)
a napewno jezyki :)
- 7 5
-
2010-09-01 12:18
Nie porównujcie okupacji Polski do pseudo-okupacji Francji (1)
Polacy mięli być w 85% wyniszczeni i wywiezieni na Syberię, takie były założenia Niemiec.
- 13 1
-
2010-09-01 12:22
pozatym Polska ma przechlapane "geograficznie"
leżąc pomiędzy dwoma mocarstwami zbrojeniowymi.
- 10 1
-
2010-09-01 12:18
(2)
Zapominasz, że Polacy mieli inny status niż Francuzi. Maniek, dzisiaj zamiatałbyś kible Hansowi za kawałek chleba gdyby spełniło się twoje chciejstwo. Byłbyś niższą rasą, mieszkał w getcie, chociaż niewykluczone, że wcale byś się nie urodził.
- 14 1
-
2010-09-01 15:53
mrg (1)
nie byloby tego o czym piszesz cwoku...zasugerowal ze gdyby nie wojna czyli przyczyny wybuchu....zanim nastal nazizm polak z niemcem zyli normalnie.
- 1 6
-
2010-09-02 06:46
ART:)
CWOKU?
przestań człowieku obrażać innych i pisać głupoty? Czy ja pisałem do Ciebie czy kogoś innego w obraźliwy sposób?
Tak na logikę to komu mieli poddać się wtedy Polacy? Nazistom czy "normalnym" Niemcom? Zastanów się zanim klepniesz głupotę.- 1 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2010-09-01 16:21
A to już jest nasza wina. Że pozwalamy współczesnym architektom na rozwałkę. (1)
Warszawa była tak piękna jak Wiedeń. Dzisiaj każdy, kto piszę piosenkę o stolicy, mówi jak strasznie boli w niej życie. Bałagan architektoniczny. Normalny człowiek robiłby tam tylko trzy rzeczy:
-odbudowywanie
-odbudowywanie
-odbudowywanie
Warszawa przestrogą. Nie popełniajmy tych błędów. Do rozbiórki wszystko w Śródmieściu co nie jest odbudową i odbudowywać.- 4 0
-
2010-09-01 18:27
głupoty prawisz waćpanie
rzeczywiście centrum Warszawy to bajzel architektoniczny ale w tym bajzelu są takie perełki jak np.MDM czy PKiN(po gruntownym wyczyszceniu :-))
- 1 1
-
2010-09-01 18:03
gdyby wszyscy sie tak poddawali to dzis mowilbys po niemiecku pracujac gdzie w rzeszy jako niewolnik
- 5 0
-
2010-09-01 19:29
Mielibyśmy wszystko ale stracilibyśmy jedno.
Honor
- 5 1
-
2010-09-01 11:04
Ale obciach! (4)
Tuska nie było na Westerplatte. Ale redaktorom nie chciało się rano wstawać :)
- 41 2
-
2010-09-01 12:09
Niestety zaspał (2)
Bo premier nie lubi wstawać rano
- 3 0
-
2010-09-01 12:20
a kto lubi? (1)
- 7 0
-
2010-09-02 11:58
ja! ja lubie z rana najwydolniej pracuje mozg .
- 2 0
-
2010-09-01 12:12
historyczna integracja
Bo w domu Tuska była inna wersja Westerplatte, więc nie chciał być swiadkiem polskiej inscenizacji
- 8 6
-
2010-09-01 11:05
może to i nie na miejscu, ale... (6)
... Gdyby tak 71 lat temu, podstawić dzisiejszych kiboli, historia potoczyłaby się pewnie inaczej
- 30 4
-
2010-09-01 11:09
chodzi ci o lwiatka? pewnie by protestowali :D :D :D (1)
bo chyba nie mowisz o sledzikach ktorych wszyscy ganiają :)
- 4 2
-
2010-09-01 11:16
cały Bałtyk w liczbie 3ech n apewno by podołał.
- 0 2
-
2010-09-01 11:12
trwała by godzine a nie 7 dni
- 9 0
-
2010-09-01 11:13
kibole.. hmm.. watpie, to bydlo bez inteligencji (1)
jak pokazuje historia, do walki potrzeba przedewszystkim inteligencji, a nie otempialego bandziorstwa !
- 13 1
-
2010-09-01 16:52
I tu sie mylisz bardzo
W czasie wojny na Balkanach kibole nalezeli do najbardziej elitarnych jednostek.Inteligencja i karabin,nie osmieszaj sie
- 2 0
-
2010-09-01 15:29
tak, strzelali by lufą do siebie... kwiat inteligencji, samce alfa
litości..
- 1 0
-
2010-09-01 11:06
I ja tam byłem... (13)
- 12 19
-
2010-09-01 11:08
i co się chwalisz (2)
- 5 2
-
2010-09-01 12:05
a ty się nawet podpisać nie umiesz (1)
partycja buhahahaa
- 5 6
-
2010-09-01 12:21
a ty nawet nie kumasz żartuf
- 4 2
-
2010-09-01 11:12
obroną Westerplatte kierował przecież wespół w zespół Jarek z Lechem albo Lech z Jarkiem (7)
organizatorzy strajku w Stoczni Gdańskiej,
synowie krwiopijcy kapitalisty, który poszedł na proletariackie barykady i wykreował się na bohatera mas- 13 8
-
2010-09-01 11:23
hehe, dobre :) (4)
z tego co wiem, to jeszcze kierowali bitwą pod Grunwaldem :)
- 7 6
-
2010-09-01 11:58
Nie znasz mitu założycielskiego IVRP? (3)
Za górami, za lasami, wieków parę po ukrzyżowaniu bożego pomazańca czwro braci Lech (ten), Jarowit(ten), Donek i Bolek wędrowali przez puszcze barbarzyńskiej europy nawracając pogan na katolicyzm, aż dotarli do pięknej krainy gdzie na szczycie osiki gniazdo uwiła Kaczka, która spłodziła bliźniacze pisklęta.
Wtedy wówczas Jarowit i Lech postanowili zachować piękną krainę dla siebie, a podłych braci wygnać na wschód i zachód. Wówczas to dzieci Jarowita i Lecha zaludniły krainę radosną do czasu gdy podstępni wygnani bracia powrócili z krzyżakami i bolszewikami i nastały czasy śmierci i pożogi, które trwały do roku pańskiego 2005.- 5 6
-
2010-09-01 12:11
Mit (1)
Długo nad tym pracowałeś?
Jak nie, to wymyśl szybko jakiś rownie inteligentny mit o Donku i Bronku (cholera, jak ładnie się zrymowało)- 3 4
-
2010-09-01 18:26
Odebrałeś już zasiłek stoczniowcu?
W końcu 1-szy dziś, będzie za co pić - Dalej dalej!
- 0 4
-
2010-09-01 12:16
Bajka
Ot bajka i jak to w bajkach same zmyślenia
- 3 0
-
2010-09-01 11:25
(1)
Dodaj, ze w tym samym czasie ojciec znanego POsla-blogera wydawal bilgorajskiemu Gestapo swoich zydowskich sasiadow.
- 9 4
-
2010-09-01 12:25
POlikot szmalcownik jeden
- 5 0
-
2010-09-01 13:00
A Dziadek bronił czy atakował?
- 6 0
-
2010-09-01 14:07
wino, piwo i wódkę piłem
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.