- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (451 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (37 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (162 opinie)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 5 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (278 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Urząd Miasta Gdyni otwiera poczekalnię
Od poniedziałku petenci nie będą już musieli czekać przed drzwiami gdyńskiego magistratu. To reakcja na zmasowaną krytykę i artykuł jednego z naszych czytelników.
- Cały czas szukamy rozwiązań, które przyspieszą i usprawnią obsługę klientów w urzędzie. Nadchodzi jesień, warunki pogodowe coraz mniej sprzyjają oczekiwaniu na zewnątrz budynku, dlatego uruchamiamy poczekalnię, która pozwoli bezpiecznie i komfortowo załatwiać swoje sprawy, oczywiście z zachowaniem zasad dystansu społecznego. W poczekalni będzie można też skorzystać z pomocy pracownika Gdyńskiego Centrum Kontaktu, który pomoże np. przy zakładaniu profilu zaufanego czy konta mieszkańca i wytłumaczy, jak urzędowe sprawy można w łatwy sposób załatwić online. Możliwości jest sporo, przypomnę tylko, że Cyfrowy Urząd pozwala obecnie na składanie elektronicznych wniosków dotyczących ponad 150 usług. Można także korzystać z urzędowego paczkomatu, który pozwala bezpiecznie dostarczyć dokumenty do magistratu - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.
Poczekalnia powstanie przy głównym wejściu do budynku przy al. Marszałka Piłsudskiego, w miejscu kiosku. Wpuszczać będzie do niej funkcjonariusz straży miejskiej.
Jak załatwić sprawę urzędową on-line w Gdyni
Urzędnicy nieustannie zachęcają do załatwiania spraw on-line. Można to zrobić pod adresem http://nasze.miasto.gdynia.pl/cu/. Aby skorzystać z tej możliwości, należy być posiadaczem bezpiecznego podpisu elektronicznego, potwierdzonego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego. Profil zaufany jest bezpłatnym odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego.
Jak załatwić sprawę urzędową on-line w Gdańsku
W Gdańsku też można odwiedzić urząd tylko po wcześniejszym umówieniu, ale jak dotąd długich kolejek na zewnątrz nie ma. Wizytę rezerwuje się na stronie: https://www.gdansk.pl/rezerwacja. Pisma zwykłe, skargi i wnioski można wysyłać na adres e-mail: umg@gdansk.gda.pl. Pisma i wnioski wymagające podpisu składać należy natomiast przez platformę: https://epuap.gov.pl/.
By uzyskać informacje (jak załatwić sprawę czy na jakim etapie jest toczące się postępowanie) należy skontaktować się z Gdańskim Centrum Kontaktu (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu): e-mail: kontakt@gdansk.gda.pl, tel. 58 524 45 00.
Jak załatwić sprawę urzędową on-line w Sopocie
Sopot jako jedyny w Trójmieście jest w czerwonej strefie, ale do urzędu cały czas można przyjść, jednak wcześniej trzeba się umówić drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Pełny wykaz numerów telefonicznych i adresów e-mail do poszczególnych wydziałów znajduje się na stronie https://bip.sopot.pl/m,138,spis-numerow-telefonow.html. Ze względu na liczbę mieszkańców w sopockim urzędzie też nie ma wielkich kolejek i bardzo odległych terminów.
Miejsca
Opinie (201) ponad 10 zablokowanych
-
2020-10-12 23:37
Mieszkańcy Gdyni są wdzięczni , że mogą wejść do UM, przepraszam do poczekalni
Zapamiętamy te traktowanie , nieodebrane telefony , mieszkaniec to zaraza , po co przychodzi
- 2 0
-
2020-10-12 23:49
a gołąbki pocztowe, tam-tamy i sygnały dymne - paranoja jakaś
- 0 0
-
2020-10-13 00:16
wydzial rejestracji pojazdow
Kupilem samochod z niemiec, i mam problem z zarejestrowaniem, przez internet wszystkie terminy zajete, a telefon ciagle zajety. twierdza Gdynia.
- 0 0
-
2020-10-13 01:02
O dziękujemy Ci Panie i Władco
...dzisiaj widziałem ptaszka na gałęzi który swym śpiewem wychwalał gest jaki nam uczyniłeś....O Ty mądrości narodu.
- 1 0
-
2020-10-13 01:22
Masa krytyczna zaraz zostanie osiągnięta
100 lajków dla mnie , to pozew dla słońca skweru i jego klakierów
- 1 0
-
2020-10-13 06:55
Obsługa Urzędu - ochrona
Największym problemem są tutaj pracownicy UM, którzy z ogromnym żalem do swojej pracy mamrotają coś pod nosem, pod maseczką uchylając lekko drzwi wejściowe. Nikt nie słyszy, nie wie co się dzieje. Każdy pyta osobę obok, kiedy co i jak. Zero organizacji. Powinni dobrać się do tyłków osobom na tych posadach i zrobić porządek. Wtedy nikt by nie narzekał, że musi stać na zewnątrz. Nie byłoby tak dramatycznej dezinformacji pod drzwiami. Kierownik, lub ktokolwiek odpowiedzialny za tych ludzi powinien ponieść konsekwencje.
- 0 1
-
2020-10-13 07:46
W szkołach po tysiąc osób pracownicy boją się kilku petentów. Czym sie rozni nauczyciel od pracownika UM, Nie wspomnę o przychodniach.
- 0 0
-
2020-10-13 07:57
to są P A S O ż Y T Y (2)
żerujące na nas!! i jeszcze wielką łaskę robią że do pracy przyjdą? Won!!! Do łopaty!!
- 1 1
-
2020-10-13 09:05
Kto będzie wykonywał ich pracę jak pójdą "do łopaty"? (1)
- 0 1
-
2020-10-13 09:06
tę pracę której nie wykonują?
1/10 ich to może będą mieć wówczas faktycznie zajęcie a nie kawka i ciasto cały tydzień
- 0 0
-
2020-10-13 08:54
szkoda gadac
no tak poczekalnia, kiedy panuje wirus, to naprawdę trzeba myśleć! zamiast wdrozyc taki system aby wiekszosc spaw mozna bylo załatwić zdalnie , unikać takich miejsc jak ktos moze
- 0 0
-
2020-10-13 09:31
Nie fikajcie tutaj szaraczki bo naprawdę wam zamkniemy nasz Urząd
i g f no nam zrobicie! hahaha!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.