- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (342 opinie)
- 2 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (228 opinii)
- 3 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (340 opinii)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (5 opinii)
- 5 50 lat pracuje w jednym zakładzie (272 opinie)
- 6 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (917 opinii)
Usunięto awarię sieci Orange w Gdańsku
Z powodu awarii stacji bazowych, 9 tys. użytkowników sieci Orange w Gdańsku miało problemy z połączeniami.
Aktualizacja godz. 15:42: Rzeczniczka Orange poinformowała, że usunięto awarię stacji bazowych i nie powinno już być problemów z połączeniami.
Od rana otrzymujemy sygnały od czytelników, którzy skarżą się na to, że nie działa sieć telefonii komórkowej Orange.
Jak ustaliliśmy, obecnie nie działa w Gdańsku kilkadziesiąt stacji bazowych co oznacza, że około 9 tys. klientów sieci Orange nie ma dostępu do usług głosowych w technologii 2G.
- W tej sytuacji polecamy przełączenie ręczne telefonów komórkowych na technologię 3G i wtedy powinno być zdecydowanie lepiej - zapewnia Maria Piskier z biura prasowego Orange. - Awaria jest po stronie firmy Networks zarządzającej siecią. Nie są znane jej powody, ani czas jej usunięcia .
Służby techniczne sieci Networks pracują cały czas nad tym, aby przywrócić łączność.
Opinie (192) 4 zablokowane
-
2014-02-12 12:41
Między innymi dlatego zrezygnowałem z Orange, po gługiej współpracy. (1)
Do tego te ciągłe smsy typu - wygraj BMW itp. A gdy kilka lat temu przenosiłem numer to zachowanie kobiety z obsługi pozostawiało wiele do życzenia. Ale muszę przyznać, że nie tylko w Orange miałem problemy z zasięgiem. Teraz będąc w innej sieci mam podobne problemy. Chyba wiadomo w której :)
- 10 2
-
2014-02-12 13:48
wiadomo, tanie mieso psy jedza...
- 2 5
-
2014-02-12 12:45
Plusik dla firm (2)
Play dla reszty
- 5 2
-
2014-02-12 13:05
a mobilka jak się wyjeżdża
reszta jest dla frajerów- 2 1
-
2014-02-12 15:10
play-sraj tylko dla idiotów
- 1 2
-
2014-02-12 12:45
Awariaaa ... (2)
Awaria jest nie wiadomo kiedy na prawiaaa , ale rachunek jak zawsze przyjdzie w terminie i kwota bez zmiany i uwzględniania awarii ...
- 21 2
-
2014-02-12 13:50
(1)
rachunki tez zawsze placisz w terminie i nigdy ci sie nie zdarzylo zaplacic po terminie. nawet jeden dzien.
- 3 2
-
2014-02-13 08:05
Dokładnie tak, zawsze płacę po otrzymaniu faktury.
- 0 0
-
2014-02-12 12:46
Cięcie kosztów kochani i takie są skutki
- 11 1
-
2014-02-12 12:47
Technologia 2G a 3G (4)
Pani Maria Piskier z biura prasowego Orange chyba nie wie co mówi. Jak przełączyć telefon z 2G na 3G jeżeli telefon nie posada tej opcji, chyba że Orange wymieni swoim klientom telefony na własny koszt.
- 28 4
-
2014-02-12 12:57
jak masz nokię 3310 to już twój problem (2)
- 0 15
-
2014-02-12 12:59
Jak ktoś używa telefonu do dzwonienia to taki mu wystarcza. (1)
- 19 0
-
2014-02-12 13:51
to niech nosi bratka z tarcza.
- 3 4
-
2014-02-12 13:52
Na automatyczny mądralo
- 0 1
-
2014-02-12 12:48
Nie prawda (1)
Mój telefon działa i normalnie działa jak gdyby nigdy nic - więc o co to halo?
- 3 14
-
2014-02-12 12:56
bo masz UMTS na 3G a nie szrotowatego 2G GSM
- 2 4
-
2014-02-12 12:50
Bolo567
Już tvn wie zaraz sie tym zajmie :-)
- 8 0
-
2014-02-12 12:51
T-mobile również, jest sygnał przychodzący , a telefon głuchy
- 5 0
-
2014-02-12 12:51
co za sieć (1)
Nie można się dodzwonić co chwilę jest jakiś problem a nie wspomnę że wieloletniego klienta mają głęboko i daleko, czas zmienić operatora.
- 13 2
-
2014-02-12 13:52
ta. bo tylko ty jestes klientem. wymien kiedy ostatni raz miales awarie.
- 2 0
-
2014-02-12 12:51
"Nie są znane jej powody, ani czas jej usunięcia" i to jest odpowiedź profesjonalisty PTK Centertel? (3)
za taką wypowiedź pani Piskier powinna zostać zwolniona z pracy - a jeśli prezentuje oficjalne stanowisko PTK Centertel, to tym gorzej dla nich.
- 26 2
-
2014-02-12 13:56
(2)
no wlasnie bo powinna ci podac szczegoly techniczne wraz z LAC, CID, pasmem i lokalizacja z GPS. wtedy na pewno bys wiedzial o co chodzi i czulbys sie lepiej.
nie byloby info tez bys d*pe trul. zastanow sie o co ci wlasciwie chodzi i jak ty sobie w zyciu radzisz z takimi problemami.
nie dziala to nie dziala, jak zacznie to sie pierwszy dowiesz.- 4 3
-
2014-02-12 14:00
Olewają ciebie i tyle co tu mędrkować (1)
Ludzie prowadzący interesy powinni masowo pozywać ORANGE o odszkodowania za straty powstałe w wyniku ich niekompetencji. PO kilku milionach złotych strat oczy by się im otworzyły.
- 4 2
-
2014-02-12 14:03
Tak nic tak nie boli jak utrata kilku złociszy
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.