• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Usunięto awarię sieci Orange w Gdańsku

km
12 lutego 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
aktualizacja: godz. 15:42 (12 lutego 2014)

Z powodu awarii stacji bazowych, 9 tys. użytkowników sieci Orange w Gdańsku miało problemy z połączeniami.



Aktualizacja godz. 15:42: Rzeczniczka Orange poinformowała, że usunięto awarię stacji bazowych i nie powinno już być problemów z połączeniami.

***


Od rana otrzymujemy sygnały od czytelników, którzy skarżą się na to, że nie działa sieć telefonii komórkowej Orange.

Jak ustaliliśmy, obecnie nie działa w Gdańsku kilkadziesiąt stacji bazowych co oznacza, że około 9 tys. klientów sieci Orange nie ma dostępu do usług głosowych w technologii 2G.

- W tej sytuacji polecamy przełączenie ręczne telefonów komórkowych na technologię 3G i wtedy powinno być zdecydowanie lepiej - zapewnia Maria Piskier z biura prasowego Orange. - Awaria jest po stronie firmy Networks zarządzającej siecią. Nie są znane jej powody, ani czas jej usunięcia .

Służby techniczne sieci Networks pracują cały czas nad tym, aby przywrócić łączność.
km

Opinie (192) 4 zablokowane

  • Między innymi dlatego zrezygnowałem z Orange, po gługiej współpracy. (1)

    Do tego te ciągłe smsy typu - wygraj BMW itp. A gdy kilka lat temu przenosiłem numer to zachowanie kobiety z obsługi pozostawiało wiele do życzenia. Ale muszę przyznać, że nie tylko w Orange miałem problemy z zasięgiem. Teraz będąc w innej sieci mam podobne problemy. Chyba wiadomo w której :)

    • 10 2

    • wiadomo, tanie mieso psy jedza...

      • 2 5

  • Plusik dla firm (2)

    Play dla reszty

    • 5 2

    • a mobilka jak się wyjeżdża

      reszta jest dla frajerów

      • 2 1

    • play-sraj tylko dla idiotów

      • 1 2

  • Awariaaa ... (2)

    Awaria jest nie wiadomo kiedy na prawiaaa , ale rachunek jak zawsze przyjdzie w terminie i kwota bez zmiany i uwzględniania awarii ...

    • 21 2

    • (1)

      rachunki tez zawsze placisz w terminie i nigdy ci sie nie zdarzylo zaplacic po terminie. nawet jeden dzien.

      • 3 2

      • Dokładnie tak, zawsze płacę po otrzymaniu faktury.

        • 0 0

  • Cięcie kosztów kochani i takie są skutki

    • 11 1

  • Technologia 2G a 3G (4)

    Pani Maria Piskier z biura prasowego Orange chyba nie wie co mówi. Jak przełączyć telefon z 2G na 3G jeżeli telefon nie posada tej opcji, chyba że Orange wymieni swoim klientom telefony na własny koszt.

    • 28 4

    • jak masz nokię 3310 to już twój problem (2)

      • 0 15

      • Jak ktoś używa telefonu do dzwonienia to taki mu wystarcza. (1)

        • 19 0

        • to niech nosi bratka z tarcza.

          • 3 4

    • Na automatyczny mądralo

      • 0 1

  • Nie prawda (1)

    Mój telefon działa i normalnie działa jak gdyby nigdy nic - więc o co to halo?

    • 3 14

    • bo masz UMTS na 3G a nie szrotowatego 2G GSM

      • 2 4

  • Bolo567

    Już tvn wie zaraz sie tym zajmie :-)

    • 8 0

  • T-mobile również, jest sygnał przychodzący , a telefon głuchy

    • 5 0

  • co za sieć (1)

    Nie można się dodzwonić co chwilę jest jakiś problem a nie wspomnę że wieloletniego klienta mają głęboko i daleko, czas zmienić operatora.

    • 13 2

    • ta. bo tylko ty jestes klientem. wymien kiedy ostatni raz miales awarie.

      • 2 0

  • "Nie są znane jej powody, ani czas jej usunięcia" i to jest odpowiedź profesjonalisty PTK Centertel? (3)

    za taką wypowiedź pani Piskier powinna zostać zwolniona z pracy - a jeśli prezentuje oficjalne stanowisko PTK Centertel, to tym gorzej dla nich.

    • 26 2

    • (2)

      no wlasnie bo powinna ci podac szczegoly techniczne wraz z LAC, CID, pasmem i lokalizacja z GPS. wtedy na pewno bys wiedzial o co chodzi i czulbys sie lepiej.
      nie byloby info tez bys d*pe trul. zastanow sie o co ci wlasciwie chodzi i jak ty sobie w zyciu radzisz z takimi problemami.
      nie dziala to nie dziala, jak zacznie to sie pierwszy dowiesz.

      • 4 3

      • Olewają ciebie i tyle co tu mędrkować (1)

        Ludzie prowadzący interesy powinni masowo pozywać ORANGE o odszkodowania za straty powstałe w wyniku ich niekompetencji. PO kilku milionach złotych strat oczy by się im otworzyły.

        • 4 2

        • Tak nic tak nie boli jak utrata kilku złociszy

          • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane