• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gigakorek na obwodnicy. Utrudnienia do wtorku, 4 października

Maciej Korolczuk
30 września 2022 (artykuł sprzed 1 roku)  Raport
Opinie (329)

W piątek od ranek Obwodnica Trójmiasta znów stoi w korku. I to w obu kierunkach. Przyczyną są prace drogowców na węźle Wielki KackMapka i zwężenie ekspresówki do jednego pasa w każdym kierunku. Utrudnienia potrwają do wtorku, 4 października.

Czytelnicy poinformowali nas o tym w Raporcie.
Widzisz coś ciekawego? + dodaj Raport


O korkach na obwodnicy, jakie w piątkowy poranek tworzyły się zarówno w kierunku Gdańska, jak i Gdyni, informujemy na bieżąco w Raporcie z Trójmiasta.

13:36 29 PAźDZIERNIKA 22 (aktualizacjaakt. 16:37)

Karwiny - zamknięty zjazd w lewo (21 opinii)

Gdynia

Karwiny - zamknięty zjazd w lewo (do Centrum) z Nowowiczlińskiej w Chwaszczyńską - brak informacji i znaków na trasie objazdu
Gdynia

Karwiny - zamknięty zjazd w lewo (do Centrum) z Nowowiczlińskiej w Chwaszczyńską - brak informacji i znaków na trasie objazdu


Zmiana organizacji ruchu i utrudnienia na obwodnicy związane są z budową drogi ekspresowej S6 i koniecznością wykonania nowej nawierzchni w rejonie węzła Gdynia Wielki Kack.

W związku z tym w czwartek wieczorem trasa S6 w rejonie wiaduktu na ul. Lipowej nad obwodnicą została zwężona do jednego pasa w każdym kierunku.

Olbrzymi korek na estakadzie w Gdyni przez roboty na obwodnicy



- Jest tam wykonywana warstwa bitumiczna nowej nawierzchni. W związku z tym najpoważniejsze utrudnienia w ruchu spodziewane są w porze dziennej na długości ok. 1,2 km - mówi Piotr Michalski, rzecznik prasowy gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Nowa organizacja ruchu ma zostać utrzymana w piątek, sobotę, niedzielę oraz poniedziałek i zakończy się we wtorek, 4 października, o godz. 5:00. Także we wtorek, ale już w godzinach wieczornych i tylko na pasie w kierunku Gdańska, drogowcy znów zwężą obwodnicę w tym miejscu w celu przestawienia barier.

Miejsca

Opinie (329) 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (8)

    Wróciłem do Gdańska po ponad pół roku, zastał mnie korek na obwodnicy i smród z Szadółek :) i nie zmienia się nic, dalej trzeba żyć

    • 111 9

    • i jeszcze ceny dzięki pisowcom większe o 30 % (3)

      • 25 12

      • Dla Was, to nie ma różnicy co dzieje na Świecie. Za wszystko winni są ludzie z PISu ;P (2)

        Uważasz, że pandemia czy wojna, to ich wina. Cała EU nie chce sprowadzać węglowodorów z rosji a to ma też ogromny wpływ na te ceny....

        • 12 20

        • pis z jednej strony podwyższa stopy, żeby wycofać kasę z rynku

          a później ogłasza tarczę za tarczą, rozdaje pieniądze i wszystko pozostaje bez zmian

          • 30 6

        • A co mnie dzbanku świat obchodzi?

          Tam też drukują puste pieniądze na rozdawnictwo? Też elektrownie marżę podnoszą o 7000%? Też sprzedają swój węgiel za granicę, kiedy brakuje dla mieszkańców kraju?

          • 20 5

    • Tutaj sie nic nie zmini (1)

      Wrócisz na emeryturę i dalej będzie syf

      • 8 6

      • Marcinek wieśmaku a gdzie mieszkasz?

        • 5 8

    • Z Braniewa?

      • 1 5

    • bidula

      • 0 0

  • Uwielbiam te chałupnicze remonciki:) (10)

    Czy naprawde w nocy jest - 50 stopni że sie nie da robic takich prac? Cały swiat gro prac robi tylko w nocy...a u nas blokada całego 3 miasta:) Oj...jest postęp prace juz nie sa poniedziałek piatek tylko piatek wtorek....dziekujemy Wam:)

    • 147 14

    • (7)

      za nocki płaci się extra więc to chce płacić ??

      • 14 5

      • Ale płaci się 300 osobom a tak płaci 100 tyś ludzi za stanie w korkach. (4)

        Co mniej kosztuje?

        • 20 10

        • Napisz bez kozery, że trotyliard stoi w korku.

          • 8 8

        • tylko kto inny wtedy ponosi koszty

          więc mają wylane.... bo to my kierowcy płacimy

          • 14 6

        • prywatyzacja zysków, uspołecznianie strat (1)

          Naczelna zasada kapitalizmu.

          Nie ma mechanizmu obciążającego wykonawcę tym że dziesiątki tysięcy ludzi traci kilkadziesiąt minut dziennie w tych korkach, co faktycznie kosztuje miliony dziennie całą społeczność.
          Za to jest mechanizm że musiałby zapłacić po kilkaset złotych nadgodzin, stuosobowej załodze, co dla niego jest konkretnym kosztem liczonym w dziesiątkach tysięcy.

          I w ten oto sposób dla 1% zysków prywaciarza, wszyscy stoimy w gigantycznych korkach.

          • 17 4

          • Są kary umowne od niedotrzymania terminów

            Tylko znowu żaden z kierowców takowych nie uświadczy a GDDKiA woli zwlekać z naliczeniem do ostatniego momentu (większe kwoty) zamiast naliczać na bieżąco i motywować do sprawniejszej pracy.

            • 9 0

      • (1)

        20% dodatku liczone od płacy minimalnej, to nie są duże pieniądze

        • 9 11

        • To zapłać z własnej kieszeni

          • 5 2

    • Wczoraj (czwartek) na obwodnicy był dlugi korek, bo panowie mocowali znak drogowy przestrzegający przed łosiami i

      blokowali pas w kierunku Gdyni. W godzinach popołudniowych! Teraz już nic nas nie zdziwi!

      • 5 1

    • XD

      Czyli za jedna noc frezować, położyć masę, wymalować, postawić znaki i na rano puścić ?

      • 0 0

  • Opinia wyróżniona

    Strasznie długo trwa wykańczanie tego odcinka. (5)

    • 371 11

    • Pędzące glisty wizęły robotę . Gonić i karać opieszałych !

      • 17 1

    • Lepiej dłużej, a dokładniej

      • 9 36

    • i dlatego trzeba zrobic maraton w miescie blokujac glowne ulie trojmiasta

      czego nie rozumiecie? przeciez tak glosowaliscie

      • 33 6

    • I nas wykończą w końcu.

      • 4 1

    • Opiszcie sytuację z bezsensownym buspasem na Wielkopolskiej

      Zabrali jeden pas Wielkopolskiej i w Gdyńskim stylu wymalowali bezsensowny buspas (ale na żółto, bo biała farba się skończyła chwilowo), który sparaliżował Wielkopolską, Różową, Łowicką, kawałek Al. Zwycięstwa itd.

      • 21 0

  • D (1)

    czy to sie kiedys skonczy???Kolejne terminy kolejne zmiany

    • 76 5

    • Kryterium wyboru: najniższa cena...

      • 0 0

  • Opinia wyróżniona

    nie ma alternatywnej drogi, szkoda (5)

    bo wszyscy będziemy mieli dłuższy powrót do domu :(

    Wczoraj 30 min dłużej, dziś pewnie też.

    miasto serdeczności

    • 102 18

    • Dzis mówili że między 45- 1h :) Czyli każdy dostał więcej....

      I co niedowiarki? Jak panstwo mówi że dostaniemy więcej to znaczy że dostaniemy:)

      • 8 6

    • Wykonawca ma w 4 literach terminy odbioru i komfort kierujących

      Cały czas nie wiadomo kiedy będzie otwarta trasa kaszubska

      • 0 1

    • Trójmiasto to taka duża wioska, przez którą biegnie praktycznie tylko jedna droga

      no i plus Obwodnica Trójmiasta biegnąca na zewnątrz

      • 0 0

    • 2 godziny dłużej

      • 0 0

    • 30 minut dłużej bo remont, co się stało ze dojechałeś później?

      • 0 0

  • Opinia wyróżniona

    (59)

    To nie są tylko utrudnienia na obwodnicy, to paraloż całego Trójmiasta, czy tego ci w urzędach nie widzą?

    • 699 42

    • Polak to zawsze bedzie narzekac (45)

      Jaki ten narod ciemny

      • 37 139

      • (39)

        A ty oswiecony w domu siedzisz bo gdybys musial sie przemieszczac i mial jakies ambitniejsze zadania to bys rozumial temat

        • 98 18

        • zrozumcie dzbany (9)

          że urząd i miasto nie ma wpływu budowę węzła drogi ekspresowej za którą odpowiada gddkia, zgłoście się do ukochanego rządu i do jedynej poprawnej partii ^ ^

          • 79 35

          • zrozum dzbanie

            że my to wiemy i pomścimy gendyr, a nie miasto

            • 23 16

          • Znowu Dulkiewicz? (1)

            • 10 32

            • Odczep się w końcu od pani prezydent, to nie miasto buduje.

              • 3 8

          • (1)

            Tak dlatego w tym samym czasie rząd remontuje Zwyciestwa i organizuje Maraton. Straszny ten rząd nie ma co.

            • 23 14

            • Samorządy są obowiązane planami dotyczącymi środków z UE - brak realizacji w terminie powoduje utratę dofinansowania, a armagedon na karwinach miał być oddany do użytkowania już rok temu. Tego, że Państwo nawali aż w takim wymiarze nikt nie przewidział choć patrząc na obecną sytuację to właściwie jest to tylko pryszcz.

              • 15 10

          • W Sopocie też wina rządu? (1)

            • 22 13

            • Sopot ma zrywać umowy i ponosić koszty, bo GDDKiA zalicza wielomiesięczne opóźnienie?

              • 17 9

          • Ale mają wpływ na swoje remonty - terminy, wytyczenie i oznakowanie sensownych objazdow, sprawnosc robot, czytelna i aktualizowana informację.

            • 6 1

          • Ale wpływa na przebudowę i remont Chwaszczyńskej na Karwnach, wymalowane bus pasa na Wielkopolskiej i ruch wahadłowy na Miętowej na Dąbrowej.

            • 2 0

        • Jeśli od rana widać, że korek stoi (22)

          to zawsze można zostawić samochód przed domem i pojechać SKM. No chyba, że się mieszka totalnie poza cywilizacją - ale to już był życiowy wybór i trzeba żyć z jego konsekwencjami

          • 39 67

          • (15)

            SKM nie jeździ do dzielnic północnych ani zachodnich. To jest część miasta, a nie dzicz poza cywilizacją.

            • 43 18

            • Granice dziczy poza cywilizacją wyznaczają właśnie przebiegi PKM i SKM (13)

              • 19 40

              • (12)

                Granice dziczy są w twojej głowie i prostackim komentarzu. Od lat mówi się o kolei do tych dzielnic, ale tego niestety nie da się farbą namalować, a na więcej urzędników z tego miasta morza i marzeń nie stać.

                • 38 12

              • Wiesz, jeśli jest się tak naiwnym by wierzyć w "mówi się", to się traci życie w korkach (10)

                Zadanie domowe: odpal mapę Trójmiasta. Nie Gdańska, nie Gdyni, Trójmiasta. Wiczlina czy Obłuża to są dzielnice peryferyjne. Tak samo, jak np. Kowale. I obrażanie się nie zmieni faktów. Wiem, że fajnie by było, jakby wszyscy mieszkańcy dzielnic bardziej centralnych się zrzucili na budowę infrastruktury na te peryferia, bo przy liczbie ich mieszkańców strumienie ich własne podatkowe nie pokryją kosztów jej budowy (nie mówiąc o utrzymaniu) przez kolejny wiek. Zawsze jest fajnie, jak Ty kupisz taniej, a inni potem wyrównują różnicę z własnego portfela. I wyrównują, kosztem pieszych chociażby, bo na ich infrastrukturę idzie ułamek tego, co na zmotoryzowanych. Więc pozostaje pomstowanie w korku na wszystkich wokoło, przy założeniu, że własne wybory życiowe były wiecznie słuszne. Ok, postoisz jeszcze kilkadziesiąt lat, ocenisz ponownie.

                • 24 27

              • (1)

                Ciekawe założenie, że mieszkańcy dzielnic bardziej centralnych nie wyjeżdżają z tych dzielnic bardziej centralnych. Pewnie nie posiadają też aut, bo przecież mieszkają w dzielnicach centralnych. Oczywiście mieszkańcy dzielnic peryferyjnych nie biorą też udział w finansowaniu inwestycji w dzielnicach centralnych.

                • 24 9

              • Chyba Twoje, ja takiego nie mam

                A badania ruchu w Trójmieście były robione wielokrotnie - i to, że mieszkańcy dzielnic centralnych nie potrzebują tylu samochodów, co mają pełnoletnich członków rodziny, jest akurat niezaprzeczalne. Tak samo jak bilans kosztowy rozbudowy przedmieści i nakładów "per mieszkaniec" odpowiednio w centrach, dzielnicach ich bliski oraz peryferiach nie jest nowy. Od lat 70-tych wiadomo, kto kogo dotuje. I to nie ja pomstuję na forach. Po prostu przygotuj się, że tu żaden cud nie nastąpi. Przeciwnie, po ograbieniu samorządów z kasy polskim wałem lepiej już było. Mógłbyś wykorzystać już zaczynającą się zwałę na rynku nieruchomości do przeprowadzenia się do lepszej lokalizacji, ale kształt tej dyskusji raczej sugeruje, że zamierzasz pomstować na wszystkich do emerytury.

                • 17 3

              • Powiedziałbym, że jest odwrotnie (5)

                Liczba mieszkańców dzielnic peryferyjnych jest znacznie wieksza niż liczba mieszkańców Śródmieścia. Najludniejsze obszary to w kolejności Chylonia, Obłuże, Witomino, Oksywie, Dąbrowa, Chwarzno, Pogórze. Śródmieście jest dopiero na 8. miejscu. Zatem to raczej mieszkańcy peryferiów składają się na tych ze Śródmieścia a nie odwrotnie. Gdyby inwestycje w dzielnicach uzależnione były od strumieni podatkowych z nich płynących to już dawno mielibyśmy SKM na Obłużu i obwodnicę Witomina. Wiem, że fajnie jest jak się mieszka w centrum miasta w przedwojennej kamienicy po babci i korzysta z podatków mieszkańców peryferiów. Nie musisz dziękować, ale przynajmniej nie pisz takich niedorzeczności

                • 18 10

              • Wow, to Ty nawet nie wiesz, że SKM jedzie przez Chylonię? (2)

                Czy tego, że Witomino leży w zasięgu spaceru od ścisłego centrum Gdyni)? Gdyby inwestycje w dzielnicach uzależnione były od strumieni podatkowych z nich płynących to Gierek by dalej budował estakadę na Oksywie.

                • 9 10

              • Misiu w którym miejscu napisałem, że SKM nie przejeźdża przez Chylonię? :D (1)

                Czytania ze zrozumieniem nie uczyli w szkole? Wymieniłem 8 dzielnic Gdyni z największą liczbą mieszkańców. SKM przejeżdża tylko przez 2 z nich. Dla pewności wymienię obie wprost żebyś nie miał kłopotu - Chylonia , Śródmieście. Do pozostałych nie dojeżdża, w tym 3 północnych - Obłuża, Oksywia i Pogórza, choć łącznie mieszka w nich niemal 20% Gdynian. A obwodnica Witomina o której wspomniałem nie ma na celu skrócenia drogi mieszkańcom Witomina do "ścisłego centrum" miasta (swoją drogą ja określiłbym ścisłym centrum jako skrzyżowanie Świętojańskiej i 10 lutego
                a stamtąd na Witomino jest jakieś 3,5 km i 45 min "spacerku"), lecz wyprowadzenie ruchu z obwodnicy do centrum poza dzielnicę. A estakada kończy nie na Obłużu, nie na Oksywiu (warto znać topografię własnego miasta) i w dodatku zbudowana została z dużym udziałem Banku Światowego (etap II) i funduszy unijnych (etap III) ponieważ to dość istotna inwestycja z punktu widzenia rozwoju portu a nawet całego regionu. Bynajmniej nie służy wyłącznie wygodzie Obłużan.

                • 9 7

              • Ta gałąź wątku zaczyna się właśnie o obsłudze przez SKM

                Więc Twoja osławiona zdolność czytania ze zrozumieniem ogranicza się do głębokości jednej odpowiedzi. Tak samo, poprzednia odpowiedź była o dzielnicach centralnych, z czego zrobiłeś Śródmieście. Więc lekarzu, lecz się sam.

                • 6 2

              • (1)

                Większość tych dzielnic to nie żadne peryferia tylko samodzielne jednostki administracyjne, idąc tym tokiem to Gdynia skalda się z Centrum a reszta to peryferia, a peryferia to można nazwać kacze buki , okolice polifarbu, wiczlino chwarzno za obwodnica itp

                • 2 3

              • Kacze Buki, Wiczlino i Chwarzno to też części Gdyni, których mieszkańcy płacą podatki i tak samo mają prawo oczekiwać, że inwestycje będą dotyczyć ich dzielnic. Inwestycje to też rozwój transportu zbiorowego. Rozwój to nie jest malowanie buspasa farbką.

                • 5 0

              • (1)

                Kolego, chyba się mylisz ,koszty które ponoszą kierowcy są niewspółmiernie wysokie w stosunku do pieszych. Podatki zawarte paliwach, akcyzy, parkowanie przeglądy, mandaty itp. Idą m. I na budowę chodników, ścieżek rowerowych itp. A nie odwrotnie. Pieszy nie płaci za spacerowanie nowym chodnikiem czy za bieganie maratonów po zamkniętej dla ruchu jezdni.

                • 4 2

              • Totalna bzdura

                Podatki paliwowe idą na drogi krajowe, a nie miejskie. Te są finansowane z udziału w PIT wszystkich mieszkańców, czy zmotoryzowanych, czy nie.

                • 2 0

              • Chyba z moża i mażeń ściurka i ucyka

                • 1 8

            • Ale autobus już tak.

              • 0 0

          • Artur

            Tak jak widać na zdjęciu korek tworzą auta ciężarowe, a ich kierowcy też mają się na SKM przejść.

            • 11 6

          • Najlepiej pojedź SKM na obłuże mądralo. (2)

            • 5 5

            • Po co tam miałbym jeździć?

              • 6 1

            • Wysiedlili mnie za karę czy co??

              Po co mam jeździć na koniec świata? Najpierw na z@dupiu kupują, a potem lamentują.

              • 1 4

          • okej, juz ide na skm. masz rozklad jazdy z przystanku gdynia pogorze czy tam gdynia oksywie

            • 0 0

          • Uwielbiam takich internetowych kierowców

            Wczoraj rano 500m za wjazdem na obwodnicę od Cisowej można się było dowiedzieć o 1,5 godzinnym korku do Dąbrowy. Czy tak trudno ustawić tablice 200m przed wjazdem? W tym samym czasie Koleczkowo 4km korek bo też remont w tym czasie ruszył. Po co otwierali nowe pasy na Dąbrowie jak był dobry objazd drugim mostem? Żeby je teraz zamknąć?

            • 0 0

        • Obwodnica nie jest jedyną drugą dojazdową, ale niektórzy wolą stać godzinami w korkach niż nadrobić parę/paręnaście km (5)

          Bo święty google maps tak pokazuje

          • 2 7

          • Jest dobre połączenie na pogórze przez Wejherowo lub przez Puck

            • 3 0

          • (3)

            A na której drodze nie ma korka jak obwodnica stoi? Jakaś mądra rada?

            • 4 1

            • na drogach rowerowych nie ma korków (2)

              na odległości do 25 km w jedną stronę warto rozważyć rower wspomagany elektrycznie. Na odległość do 7 km zwykły rower jest w mieście konkurencją dla samochodu. Na dalsze odległości rower + SKM rozwiązuje wiele problemów.

              • 1 5

              • Jasne, człowiek, który poza autem porusza się wózkiem inwalidzkim też sobie wsiądzie na rower. Albo ktoś kto jedzie do pracy do Starogardu...Weźcie sobie wsadzcie tam gdzie słońce nie dociera te wasze dobre rowerowe porady. I mam nadzieję, że wreszcie za was się wezmą bo robicie na drogach co wam się żywnie podoba, nie zważając na innych.

                • 6 2

              • Rowerem wspaniale się jeździ rano w ulewie a teraz to już prawie po ciemku. Owszem jeżdżę rowerem. Czasem. Ale nie każdy może z różnych powodów, więc wciskanie wszystkich na rower jest pokazem nieudolności urzędników, którzy sami z rowerów jakoś nie korzystają.

                • 3 0

      • Mamusia pozwoliła Ci dzisiaj nie iść do szkoły, więc pajacujesz w intrenecie?

        • 10 8

      • Niemiec to jest zawsze zadowolony

        Taki naród złodzieji

        • 2 11

      • A ty Aaron zadowolony?

        • 2 1

      • Polak może i narzeka

        Niemiec zawsze kradnie a Rusek zabija

        • 2 11

      • chyba twoj ojciec jest ciemny, skoro zrobil cos takiego jak ty. ale jedzie ruską onuca

        • 0 0

    • W jakich niby urzedach? (1)

      Przecież to inwestycja centralna, pisowska, a im nic nigdy nie wychodzi

      • 32 6

      • Jak bedzie skonczona to od dawna byla w szufladzie kopacz.

        • 4 3

    • Odpowiedz

      Marek dobrze pisze

      • 1 11

    • (1)

      Trzeba być sporo ograniczonym by narzekać na chwilowe utrudnienia. Remonty muszą być i musza być inwestycje drogowe by w przyszłości było nam lżej. Wiadomo, ze infrastruktura się zużywa i trzeba ja poprawiać i remontować. Ale dziady bolońskie tego nie rozumieją i wszystko im przeszkadza.

      • 11 9

      • Chwilowe utrudnienie trwające od 2019. Strach pomyśleć ile by trwało takie niechwilowe.

        • 9 2

    • Nie całego Trójmiasta, nie każdy jeździ codziennie obwodnicą

      Ja nawet nie wiedziałem o tym korku, podobnie jak rzesza ludzi normalnie jadących do pracy z górnego tarasu na dolny

      • 9 3

    • wybrali samochody to niech stoją

      co cię to obchodzi.

      • 6 3

    • Nie widzą. Pewnie dlatego w Gdańsku w niedzielę zamykają główne ulice ze względu na jakiś bieg

      • 1 1

    • Zakorkowana Gdynia

      A co mająniby zrobić? Asfalt ma swoje wymagania wiec nie narzekajcie a przesiądźcie się do komunikacji zbiorowej. Obserwowałem wczoraj późnym popołudniem ; 95% samochodów w korkach to jedynie kierowca za kołkiem więc czego się spodziewacie?

      • 0 2

    • Cieszmy się, że ktoś za "Gierka" zaprojektował i wybudował Obwodnicę...

      • 2 0

    • Stop korkom

      Ja zmieniłem pracę i już nie stoję w korkach na obwodnicy
      Polecam!

      Ps tak tak nie każdy może, nie każdy chce, nie każdy ma odwagę, ale serdecznie pozdrawiam

      • 1 0

    • A jak ty byś to rozwiązał ? Co powinni zrobić urzędnicy kiedy trzeba zwężyć drogę na kilka dni?

      • 0 0

    • W jakich urzędach? GDDKiA któremu urzędowi podlega? Bo nie żadnemu trójmiejskiemu.

      • 0 0

  • Ile razy jeszcze (5)

    Ile razy jeszcze polaqua bedzie zmieniała termin?Ile bedziemy stali w tych korkach.Dosc juz tego

    • 113 8

    • Dość...obraź się tup nogami (1)

      a jutro juz tam, za karę , nie jedź

      • 13 9

      • A ty weź rozbieg...

        • 2 4

    • starszy naczelnik

      przyjęliśmy zgłoszenie, już jadą służby na portal ;)

      • 2 0

    • Najniższa cena....

      • 0 0

    • I co zrobisz, strzelisz focha?

      • 0 0

  • To co w weekend płonące walce na budowie będą (1)

    Mieszkańcy rozgrzani do czerwoności.

    • 25 7

    • W weekend to jeszcze będzie bieg w Gdańsku.

      • 4 4

  • Dlaczego nie w nocy moi drodzy I kochani (4)

    Dramat to mało powiedziane, stałem ponad godzinę a w mieście to samo no ale za chwil parę lansik z łokciem na zewnątrz do Macka w Lęborku..

    • 36 16

    • Kasa Misiu kasa jak mówił klasyk

      • 10 0

    • A dlaczego nie możesz jeździć w nocy, wtedy korka nie ma.

      • 12 8

    • Ja cię nie kocham, więc czemu mówisz do mnie kochany?

      • 12 3

    • Do maka w Lęborku?? A co w Trójmieście już ciebie nie obsługują??

      • 4 1

  • Zróbcie po 3 ,4 pasy na calej dlugosci obwodnicy plus margines po ktorym tez mozna jeździć z oznakowaniem swietlnym jak w Holand (5)

    I problem zniknie . Dla mnie to proste .Wąska droga a samochodów dużo...

    • 41 18

    • Też nie rozumiem dlaczego już dawno na Obwodnicy nie ma 5 pasów (1)

      a pod Sopotem nie ma tunelu. Co to się dzieje

      • 4 7

      • Odpowiedx prosta

        ..bo byscie sie pozabijali.

        • 11 3

    • Jak ktoś jest prosty, to zawsze jest proste

      a) nie zniknie
      b) koszty

      • 6 2

    • Pis ma inne cele, np. finansowanie 2mld propagandy w TVP. Dodatkowymi pasami ruchu w 3mieście nie kupisz głosów wyborczych.
      Przykre ale prawdziwe

      • 1 1

    • na bogato ! kto miałby za to zapłacić ?

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane