• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

W sobotę koniec zwężenia na Kwiatkowskiego

Michał Sielski
11 marca 2022 (artykuł sprzed 2 lat) 
Trwają już ostatnie prace wykończeniowe na pierwszym wiadukcie Trasy Kwiatkowskiego pomiędzy ul. Morską a obwodnicą. Trwają już ostatnie prace wykończeniowe na pierwszym wiadukcie Trasy Kwiatkowskiego pomiędzy ul. Morską a obwodnicą.

Kończy się wymiana trzeciej z uszkodzonych dylatacji na Trasie KwiatkowskiegoMapka. Od soboty, 12.03.2022 r., przejezdne mają być już dwa pasy w kierunku obwodnicy. Prace na węźle Franciszki CegielskiejMapka zakończą się natomiast najwcześniej za kilka tygodni.



Śledzisz postępy remontów dróg w swoim mieście?

Przypomnijmy: prace nad wymianą dylatacji na Trasie Kwiatkowskiego trwają praktycznie od 8.07.2021 roku. Te elementy konstrukcji drogi są bowiem najstarsze i narażone na uszkodzenie przez załadowane ciężarówki, które jeżdżą tą trasą z i do portu.

Naprawy dylatacji to od lat niemal codzienność remontów gdyńskich dróg. W sobotę po pierwszym wiadukcie od strony ul. Morskiej w kierunku obwodnicy pojedziemy już jednak dwoma pasami, bo najważniejsze prace się zakończą.

- Wykonawca najpierw usunął zniszczone elementy, następnie przygotował miejsce pod nowe i zamontował dylatacje. Odtworzona została również nawierzchnia w miejscu remontu. W sobotę przywrócimy ruch na zamkniętej jezdni - opowiada Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.

Wiosną remont na węźle im. Franciszki Cegielskiej



Przed nami są jeszcze podobne prace na węźle im. Franciszki Cegielskiej.

- Dwie zamówione dylatacje dotrą do nas w ciągu najbliższych tygodni, wiosną przystąpimy do wymiany uszkodzonych elementów na węźle. Prace będą prowadzone etapami i spowodują zmiany w organizacji ruchu, ale przejezdność zostanie zachowana. O szczegółach będziemy jeszcze informować - mówi Michał Felon z Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.

Opinie (48) 2 zablokowane

  • Zmienić wykonawcę!!!

    Jedyne co trzeba zrobić aby estakada funkcjonowała normalnie to zmienić wykonawcę tych partackich remontów i szczurka który, w nich pcha miejską kasę.

    • 17 2

  • chyba od dzis

    • 0 0

  • Remont

    Taki UJ jak Batorego komin. Niedalej jak w maju znów będą usiłować chwilowego drutowania tego odcinka. Albo teraz zapomną o domalowaniu lub odświeżeniu pasów, albo coś innego zaskoczy te łebskie postacie odpiwiedzialne za wykonanie.

    • 10 1

  • cieszyc sie czy plakac ? (1)

    za 2 lata znowu bedzie remont - jakie to chore

    • 7 1

    • Optymista ;-)

      • 1 0

  • Od dzisiaj Komola

    Od dzisiaj

    • 0 0

  • (1)

    Na jakim węźle Franciszki Cegielskiej na wzgórzu SW Maksymiliana?

    • 5 0

    • A jest inny takowy?

      Tam też jest krótka estakada

      • 0 0

  • Potrzebna alternatywa jak np Droga Czerwona

    OPAT i Droga Czerwona - bez tych dróg wkrótce miasto nie da rady...

    • 8 2

  • Drogie trojmiasto.pl

    Od prawie trzech tygodni dość mocno narzekaliśmy na organizację ruchu, brak ekipy na budowie, PKP które dalej trzyma zamknięte przejazdy mimo iż nic nie jedzie. A tu ani słowem celem poprawy przy następnym remoncie? O co chodzi?

    • 2 1

  • a ja już myślała, że całą trasę otworzyli. łącznie z Obłużem...to by bylo!

    lucyk przed czasem, bez kolejnych terminów, bez lansu na fejsie...

    • 0 1

  • A czego sie spodziewacie? (2)

    Estakada bedzie non stop remontowana, gdyż w momencie jej budowy nikomu do łba nie przyszło jak się ruch zmieni. Postójcie sobie chwilę patrząc i słuchając jaki tam jest ruch, jaki ciężar biorą na siebie dylatacje, już sam dźwięk, który powodują koła tirow na dylatacji daje obraz obciążeń. A każda z nich jest indywidualna. Wymiana polega na zalewaniu betonem, który musi wyschnąć, a to zajmuje czas. Więc nie dziwmy się, że jak skończą na jednym końcu, ruszą na drugim. Tych dylatacje jest tam z kilkanaście. Niektóre są mniej obciążone i, czego pewnie nie zauważamy, remontowane i zamykane nie są.

    • 2 2

    • Kwiatkowski i Wenda lata temu przewidzieli że miasto będzie się rozwijać, że potrzebuje dróg (1)

      że będzie coraz więcej ludzi ale tereny portowe i dojazdowe do portu to priorytet a nie kara dla miasta i tereny dla dewe.

      • 1 1

      • Za czasów tych panów transport szedł koleją

        Więc nie wciskaj, że oni przewidywali. Inny czas, inna forma przewozu. I żeby było jasne, koleją i tak pewnie większość przyjeżdża, tylko to mało się w oczy rzuca

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane