• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wielka kraksa na obwodnicy

js
30 października 2007 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 13:02 (30 października 2007)
Usuwanie szkód po wypadku trwało do rana. Usuwanie szkód po wypadku trwało do rana.
Jedna osoba ucierpiała w wyniku kolizji trzech ciężarówek, do której doszło ok. północy na trójmiejskiej obwodnicy pomiędzy Matarnią i Osową.

Prowadzone przez 33-letniego Mariusza N. volvo najechało na inną, jadącą w stronę Gdyni prawym pasem ciężarówkę.

- Nagle dostałem nie wiadomo skąd. Potem najechała na niego ta trzecia ciężarówka - powiedział kierowca jednego z wozów Zbigniew Zibirz.

W wyniku kolizji na jezdnię wysypała się sól, przewożona przez jedną z ciężarówek. Na trasie powstał potężny korek. Usuwanie szkód trwało do samego rana.

Wszyscy kierowcy byli trzeźwi. Sprawcę wypadku ratownicy wyciągali z samochodu przy pomocy specjalistycznego sprzętu. Mariusz N. trafił do szpitala.

Policja ustala teraz dokładne przyczyny kolizji. Najbardziej prawdopodobne hipotezy mówią, że kierowca volvo zasnął na kierownicą lub nie dostosował prędkości jazdy do warunków panujących na drodze.
js

Opinie (68) 3 zablokowane

  • No mnie tak 20 po 2 w nocy na obwodnice nie chcieli wpuscic.. najwazniejsze nie nikt mocno nie ucierpial.. ale slady sa jak po wojnie..

    • 0 0

  • Wielka kraksa na obwodnicy !!!! (1)

    "Jedna osoba ucierpiała w wyniku kolizji trzech ciężarówek"
    To co sie w koncu wydarzylo?
    Wielka kraksa, czy kolizja trzech ciężarówek ?
    Soli lepiej nie sprzatac, na zime jak znalazl.

    • 0 0

    • Wiesz - zderzyły się ciężarówki, więc kraksa jest określana jako wielka

      Jakby zderzyły się PF126P i Tico - to mielibyśmy do czynienia z małą kraksą!
      Mówiąc poważnie - trojmiasto.pl wcale nie przoduje w nadawaniu głupich tytułów, są inne, znacznie gorsze pod tym względem portale... ;)

      Inna rzecz, że jakiekolwiek zdarzenie blokujące choćby jeden pas, od razu powoduje korki... bo każdy z przejeżdżających musi zwolnić do 5km/h i dokładnie obejrzeć miejsce zdarzenia

      • 0 0

  • "- Nagle dostałem nie wiadomo skąd. Potem najechała na niego ta trzecia ciężarówka – powiedział kierowca jednego z wozów Zbigniew Zibirz."

    Zagadka logiczna: kierowca ktorego z "wozow" byl pan Zbyszek?
    Nagroda w konkursie jest 100 kg soli, lekko przybrudzonej :-)

    • 0 0

  • Same bzdury!!!! (1)

    Gdyby nie Ciągniki siodłowe z Naczepami to byscie nawet nie mieli polowy rzeczy w domu!!!
    nie wiecie co piszecie. TIRY wąt to kompletne bzdury zastanowcie sie zanim cos napiszecie!!
    a tak w ogole to TIR oznacza:Międzynarodowe porozumienie przewoźników drogowych.Pozwalające kierowcom posiadającym karnet firm na przekroczenie granic państw bez kontroli celnej w punktach granicznych(kontrola celna odbywa się tylko i w punkcie nadania i w punkcie odbioru.

    • 0 0

    • Transports Internationaux Routiers

      Zbulwersowany.
      Twoja wiedza na temat TIR-ow powalila mnie normalnie z nog.
      Jaki ta wiadomosc ma zwiazek z wielka kraksa na obwodnicy?

      • 0 0

  • TIRY NA TORY (1)

    bierzmy przykład ze Szwajcarii, gdzie tirowców wyp......no z dróg raz na zawsze i jest spokój.

    • 0 0

    • Kapitan MO

      " bierzmy przykład ze Szwajcarii"
      Chyba przespales wszystkie szkolenia?
      Z kim ty chcesz sie porownywac?
      "Resortowym" jezykiem potrafiles jednak koniecznosc zmiany polityki transportowej rzadu trafnie uzasadnic.
      Mnie przekonales.

      • 0 0

  • nie napisali... (2)

    w ajkim miejscu obwodnicy, a reakcja portalu godna podziwu, szkoda gadać!

    nazwa- TIR - tak juz sie przyjelo w jazyku ze wiadomo o co chodzi a chodzi o ciezarowki duze...

    KONTENERY powinny isc na tory, jedynie na krotkich dystansach powinno sie ich uzywac, bo iwadomo ze torow wszedzie nie wybudują.

    • 0 0

    • "TIR - tak juz sie przyjelo w jazyku ze wiadomo o co chodzi a chodzi o ciezarowki duze..."
      Tak, to wiadomo.
      A TIR-owki?
      To duze dziewczynki.

      • 0 0

    • Dla firm przewozowych liczą się: czas i koszty

      Nie mam pojęcia, jakie stawki ustaliła PKP za przewóz kontenerów, na ilu stacjach i jak sprawnie dokonuje się przeładunek, ale śmiem przypuszczać, że wysłanie pojazdu drogą nawet na drugi koniec kraju jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż zabawa z koleją...

      • 0 0

  • Co do tego zasypiania to nie chcę przesądzać, ale..

    sam miałem spotkanie z ciągnikiem siodłowym (wiózł towar do Macro) przy moście w Kiezmarku. Zasnął i jechał lewym pasem. Gdyby nie zabłocone i zarośnięte rowy na Żuławach to byłoby cieniutko.
    Inni kierowcy po 15-20 min. go zatrzymali. Przyjechał zdziwiony. Nic nie pamiętał... W luźnej gatce powiedział, że wyjechał 32 godz. temu bo miał cztery macro na trasie! Może to wyjątek, może nie. Tachograf, alkomat, waga są do dyspozycji, tylko sprawdzać i !egzekwować! kary od spedytorów. Jak się ma w biznesplanie, że pięć ciągników siodłowych ma się zwrócić w ciągu jednego roku to wtedy są takie skutki. Pozdrawiam i szeeerokiej drogi.

    • 0 0

  • TIRY na tory?Tylko jak?

    Witam, jestem przedsiębiorcą. Sprowadzam i sprzedaję różne rzeczy od węgla do nawozu.
    Konkretnie jednak chciałbym napisać, że nie jest tak łatwo zastąpić TIRy koleją polską. Wiadomo, że jeden przeciążony TIR to takie uszkodzenie drogi, jakby przejechało 25.000 osobówek. ja chciałem niejednokrotnie przewieźć cos z południa Polski koleją. Jednak, nie dość że na PKP zostałem potraktowany jakbym im łachę robił - po drugie wyszło drożej. Dlatego uważam że jeżeli zmieniłaby się polityka PKP- z TIRami na drogach nie byłoby takiego problemu.
    Pozdrawiam, Tomek

    • 0 0

  • kary z aprzekraczanie czasu jazdy

    Zamiast kar pieniężnych, które są często wliczone w koszty interesu, może bardziej skuteczne byłyby kary zatrzymania transportu np. na 3 dni lub nawet tydzień i częste kontrole. Wtedy nie opłacało by się przyjechać szybciej oszczędzając kilka godzin na obowiązkowy postój, bo można trafić na tygodniowe opóźnienie, na co żaden klient by się już nie zgodził.

    P.S. A wyjątkowo pilne transporty niech wiezie 2 kierowców i niech się zmieniają, tak jak w autokarach.

    • 1 0

  • Jechałem, widziałem...

    A mnie najbardziej zjeżyło, że korek rano był w tamtym miejscu w DWIE strony. W kierunku Gdańska jakiś 1 km bo każdy debil jadący w tamtym kierunku musiał zwolnić i sobie popatrzeć co się stało. Ludzie puknijcie się w głowy jak przejeżdżacie koło wypadków.

    Poza tym ten przepływ informacji mnie dobija. Przy każdym wjeździe na obwodnice powinna stać tablica elektroniczna z ostrzeżeniem, ze na danym odcinku jest korek. W dobie telefonii komórkowej i satelitarnej to powinien być standard. Czy to są takie olbrzymie koszty? Większe niż kilkanaście tysięcy samochodów spalających na pierwszym biegu benzynę przez kilka godzin i smrodzących tym do atmosfery? Nie, to oni wolą radary nakupować i poustawiać po tych zapyziałych drogach... Załamka...

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane