- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (47 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (193 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (169 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
"Wolv" skazany na 12 lat za śmiertelny wypadek po narkotykach
Na 12 lat bezwzględnego więzienia, czyli na najwyższą możliwą w tym przypadku karę, gdański sąd skazał Artura W. ps. "Wolv". 44-latek - skazywany wcześniej za różne inne przestępstwa - podczas przerwy w odbywaniu kary, prowadząc auto pod wpływem kokainy, spowodował wypadek, w którym zginęła rowerzystka. Wyrok nie jest prawomocny.
- Przejechał gwałtownie z lewego pasa przez pas środkowy, a następnie uderzył prawym bokiem w jadący w sposób prawidłowy prawym pasem samochód marki Citroen. W wyniku uderzenia citroen został zepchnięty z jezdni w prawo. Siła uderzenia był tak duża, że przełamując słupki odgradzające ulicę od drogi rowerowej, samochód ten wjechał na nią, potrącając poruszających się nią rowerzystów - relacjonowała w rozmowie z naszym portalem wyniki śledztwa Grażyna Wawryniuk, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Jedna rowerzystka zmarła, druga ciężko ranna
W wyniku odniesionych obrażeń jedna z rowerzystek zmarła, druga zaś została ciężko ranna - jej stan przez pewien czas realnie zagrażał życiu.
Jak się okazało, "Wolv" spowodował wypadek w trakcie przerwy w aresztowaniu wynikającej rzekomo ze złego stanu jego zdrowia. "Wątłe zdrowie" nie przeszkadzało mu jednak brać narkotyków - biegli stwierdzili, że prowadził pod wpływem kokainy.
Sam Artur W. nie przyznał się przed prokuratorem do popełnienia zarzucanych mu przestępstw, zdania nie zmienił także przed sądem.
Ogłoszony w środę wyrok nie jest prawomocny.
Bogata kartoteka "Wolva"
Artur W. to postać doskonale znana przedstawicielom policji, prokuratury i sądu. Pierwszy raz trafił do więzienia w 1995 roku. Po ponad roku wyszedł na wolność, tylko po to jednak, aby w 1999 roku znów zostać prawomocnie skazany, tym razem na osiem lat. Odsiadkę skończył w 2007 roku. Bardzo szybko wrócił do dawnych przyzwyczajeń i rok po wyjściu z więzienia został złapany na popełnieniu kolejnego poważnego przestępstwa: wymuszenia rozbójniczego.
Według Prokuratury Apelacyjnej z Gdańska, a później także według sądu pierwszej i drugiej instancji, Artur W. popełnić miał je ze swoim znajomym - Krzysztofem P. Obaj działali niczym przestępcy z filmu "Dług" - wpędzili swoją ofiarę w spiralę wyimaginowanych długów, zastraszali ją i wymuszali od niej kolejne pieniądze i przedmioty. Ostatecznie sąd prawomocnie skazał go za to przestępstwo na 10 lat więzienia.
Opinie (350) ponad 50 zablokowanych
-
2019-07-31 12:32
Opinia wyróżniona
Nie widzę szans na resocjalizację. (25)
Dobry wyrok, więcej dać się nie dało według obecnych przepisów. Może będzie to precedens do zaostrzenia kar dla kierowców-zabójców pod wpływem alkoholu, narkotyków czy innych dopalaczy.
- 690 7
-
2019-08-01 14:58
Wyrwać chwasta
I po kłopocie a nie utrzymywać za nasze podatki
- 2 0
-
2019-07-31 16:45
pewnie już jutro na zwolnieniu lekarskim jak poprzednio bo słabowitego zdrowia był
- 12 1
-
2019-07-31 14:40
(3)
free wolf pdw trzymaj sie braciak z czasem pekna kraty
- 2 42
-
2019-07-31 16:01
Predzej mu d.a peknie (2)
- 26 1
-
2019-07-31 22:58
(1)
...d*pa mu nie peknie.Co prawda on nie grypsuje i pieprzy.cos ze jest szwajcarem / kumaci wiedza o co kaman/ ale nie odwalil nigdy az takiej lipy zeby miala mu styja trzasnac.Choc fakt przegina z tym trzymaniem papierow na co po nie ktorych..Lechia go od dawna za to nie trawi..no i wieli na Stogach pamieta ze jak frajer zastawial sie kolegami gdy
...d*pa mu nie peknie.Co prawda on nie grypsuje i pieprzy.cos ze jest szwajcarem / kumaci wiedza o co kaman/ ale nie odwalil nigdy az takiej lipy zeby miala mu styja trzasnac.Choc fakt przegina z tym trzymaniem papierow na co po nie ktorych..Lechia go od dawna za to nie trawi..no i wieli na Stogach pamieta ze jak frajer zastawial sie kolegami gdy ktos mu sie postawil..a przypomne ze w bitce za dobry sam to Wolf nie jest..pamietam jak go Freda na spacerniku w Sztumie w pysk strzelil i co???Jajco..nic nie zrobil...Pewne jest jedno ta sprawa jest tak naglosniona ze b.dlugo nie wyskoczy a ze jest hrubo po 40 stce to badzmy szczerzy..Wolfik jestes skonczony juz;)Teraz zadza mlodzi jak za te laaataa wyjdziesz i sie sprujesz to..wykopiemy ci dolek kolezko.Life is brutal;) Pozdrowienia ze Stogow ziomek;)
- 7 2
-
2019-08-01 01:16
Jak nie grypsuje to przynajmniej po 3/4 kary będzie mógł się starać o warunkowe, przedterminowe zwolnienie.
Grypsujący - twardzi, sztywni, nieugięci palą do dzwona !!!- 1 0
-
2019-07-31 14:14
(1)
na pis nie ma co liczyc
- 6 6
-
2019-07-31 15:22
pis czy PO
i tak nic nie robili i nie robią z prawem .
Nikt nie zmienia prawa tak dyrastycznie by oduczyć ich przestępstw- 13 0
-
2019-07-31 14:10
zaostrzyć kary!!!!
doszlo do tego ze nie mozna czuc sie bezpiecznie na drodze sami pijacy i narkomani i do tego gwiazdy tv pod wplywem zróbcie cos z tym!!!!!
- 23 0
-
2019-07-31 13:54
Jak zabijać to tylko za kółkiem. (4)
Śmiesznie niskie kary spowodowane nie wiadomo czym. Gdyby miał czystą kartę nie dostałby więcej niż 8 i wyszedł po 6.
- 41 0
-
2019-08-01 01:11
Posiedź sobie 6 lat to zobaczymy czy będziesz jeszcze chciał być przestępcą (1)
- 1 2
-
2019-08-01 08:07
"Bohater" tego artykułu obranej drogi życia raczej już nie zmieni...
- 5 0
-
2019-07-31 20:16
Chyba, że nazywasz się hajto tomasz
- 4 0
-
2019-07-31 19:48
Dokładnie
Zabicie człowieka mając we krwi promile, dragi albo w wyniku rażącej brawury nie powinno być kwalifikowane jako wypadek ze skutkiem tylko jako zabójstwo z zamiarem ewentualnym
- 14 0
-
2019-07-31 13:43
Mam nadzieję że najpierw odsiedzi resztę z tych 10, a potem kolejne 12 (5)
- 63 1
-
2019-07-31 14:57
No chyba ctek będzie
- 6 0
-
2019-07-31 14:01
W Polsce wyroki się nie sumują. Niestety. (3)
- 27 2
-
2019-07-31 19:43
No właśnie...
Ciekawe dlaczego? Nigdy tego chyba nie zrozumiem. Toż to jawny ukłon w stronę bandytów. Pan minister Ziobro taki niby chętny do zaostrzania kar a na taki pomysł jakoś nie wpadł!
- 8 0
-
2019-07-31 15:36
RACJA (1)
Sumują ale tylko popełnione w tz ciągu przestępstw i z tego samego paragrafu ewentualnie może wystąpić do sądu o wyrok łączny ale tylko jeśli miał kilka spraw oddzielnie i mniej więcej w tym samym czasie to tak prostym językiem ,tutaj na szczęście nie da rady .Spokojnej odsiadki i tyle.
- 9 1
-
2019-07-31 18:54
chyba na nieszcęście?
to jak odsiaduje się np 10 lat za coś i po roku na przepustce zrobi inny paragraf,dostanie się 2, to po w sumie trzech się wychodzi?
- 4 0
-
2019-07-31 13:37
(3)
Zabierać samochody pijakom jak wsiadom do innego auta to zabierać majątek aż ludzie będą tak zastraszeni że myśl o prowadzeniu pojazdu po alkoholu szybko im zniknie biorąc pod uwagę konsekwencje swoich nieodpowiedzialnych czynów. Skoro ludzie nie potrafią racjonalnie myśleć trzeba ich trzymać w terrorze "ANTYalkoholowym"
- 60 3
-
2019-07-31 15:29
Tym bardziej zabierać takim typom (2)
Nigdy pracą się nie skalał, jedynie kradł a jeździ taka fura. Oczywiscie pożyczył ... Taaaaa .... Dziadostwo takie. Patusów bym wytępił co do jednego. 25 lat powinien dostać bez żadnych praw. I do roboty ciężkiej - w każdym pudle powinny być fabryki - za darmo tyrać od świtu do nocy inaczej sie nie nauczą.
A tak - ciepłe wyrko, muzyczka, TV, kantynka, wieczorem pieszczoty z kolega ... Normlana siesta- 46 1
-
2019-07-31 22:50
(1)
Ale kiju ty to napeawde nie byl jego samochod
- 0 8
-
2019-08-01 08:05
I co z tego?
Kto normalny pożycza samochód takiemu osobnikowi?
- 4 0
-
2019-07-31 13:19
25 to minimum
- 50 2
Wszystkie opinie
-
2019-07-31 12:31
I bardzo dobrze !!! (22)
I tak kara zdecydowanie za niska. Powinno być min 25 lat. Tylko pytanie dlaczego z moich podatków on bedzie teraz utrzymywany i miał lepsze posiłki niż pacjenci w szpitalach onkologicznych ?
- 671 9
-
2019-07-31 12:37
w Niemczech jednego skazano jak za morderstwo (2)
- 37 0
-
2019-07-31 20:37
Kara śmierci
Ewidentnie widać, że pajac nie nadaje się do życia w społeczeństwie. Natura wie jak się z takimi osobnikami obchodzić. Tylko my mamy miękkie tyłki. Wyjdzie za kilka lat i znów lament bo ktoś niewinny zginie... ojciec, matka, dziadek... kto następny? Ktoś z czyich podatków śmieć był utrzymywany.
- 11 3
-
2019-08-01 00:54
W Polsce jak się nic nie stanie, to zero odpowiedzialności
mógłby się tam zaćpany i zachlany na chodniku rozwalić i w zasadzie straciłby wyłącznie prawko. Od lat mamy system i**otycznych wierzeń o małej, lecz nieuchronnej karze, który w zasadzie pomija odpowiedzialność za fakt stworzenia zagrożenia.
- 2 1
-
2019-07-31 12:56
4lata (6)
Już odsiedział zostało mu 8 . Wyjdzie za dobre sprawowanie 3lata przed i znów kogoś zabije . Klawo
- 36 4
-
2019-07-31 13:33
(5)
Nie, nie wyjdzie. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Wyrok jest w trybie recydywy.
- 14 8
-
2019-07-31 14:07
Nie, nie jest w żadnym trybie.
Wcześniej nie zabił nikogo samochodem. Poza tym, kare miałby podwyższoną o połowę i mógł by dostać nawet 18 lat.
Recydywa zachodzi gdy sprawca skazany za przestępstwo umyślne na karę pozbawienia wolności popełnia w ciągu 5 lat po odbyciu co najmniej 6 miesięcy kary umyślne przestępstwo podobne do przestępstwa, za które już był skazany.- 19 3
-
2019-07-31 16:31
Żołnierz tych co ten tego (3)
- 5 3
-
2019-07-31 16:55
A PO nie będzie zbierało dla niego pieniędzy ? (1)
- 8 9
-
2019-07-31 20:02
Przeciez Karczewski mial placic na sieroty...
- 3 0
-
2019-07-31 23:41
Tłusty konus ze szwankującymi zwojami.
- 3 0
-
2019-07-31 13:00
Bo czymś się musimy różnić od totalitarnych dyktatur. (6)
- 2 29
-
2019-07-31 13:30
odezwała sie menda z PO obronca bandyutów i złodzieji na których 90% głosuje za kratami (5)
powinno być tak by na okres odbywania kary niemieli praw wyborczych!
- 36 10
-
2019-07-31 13:34
(2)
To chyba lepsze niż 90% głosujących zza krat szpitali psychiatrycznych.
- 11 18
-
2019-07-31 16:32
Wg Wybrocznej oczywiście takie dane (1)
- 8 2
-
2019-07-31 20:31
z PKW.
- 3 0
-
2019-07-31 13:49
PDW
- 6 4
-
2019-07-31 20:03
Nie menda z po tylko pisowski -troll popuszczacz.
Sam sobie w postach odpisujesz..lecz sie.
- 4 3
-
2019-07-31 13:04
12 lat dla takiego recydywisty to zdecydowanie za mało
- 29 0
-
2019-07-31 13:29
Bo trzeba wprowadzic obozy pracy przymusowej dla bandytów a on teraz bedzie miał wczasy na koszt podatnika!
- 38 2
-
2019-07-31 16:56
w USA by dostal cwiare nie zaleznie od stanu chyba w teksasie dostalby 40 lat !
- 12 1
-
2019-07-31 21:27
utylizacja dziada
utylizacja dziada
- 6 0
-
2019-08-01 10:19
w szpitalach onkologicznych posiłki sa rzeczywiscie marne
ja sprawdziłem. duuuuzo lepsze diety L1 są "dla wątłych na zdrowiu" na Kurkowej 12 .
Bo pan obywatel skazany to wazny i zadbany obywatel, potencjalny wyborca. O takich panstwo dba lepiej niz o wyborce z wolnej stopy.- 3 0
-
2019-07-31 12:31
(15)
12 lat?! Kpina!
- 363 15
-
2019-07-31 13:07
człowiek z pokaźną kartoteką (14)
bez stałego zatrudnienia
z kolegami użyczającymi mu luksusowe auto na czas przepustki
pod wpływem drogich środków odurzających
Serio nie da się dodać dwa do dwóch? Czy w tym kraju mamy w ogóle jakieś antymafijne organizacje? Czy cała policja wycina konfetti dla ministrów i pałuje emerytki z białymi różami?- 41 0
-
2019-07-31 13:36
przecież to była maksymalna kara za to co zrobił. musiałbyś ustawę zmienić (8)
- 6 5
-
2019-07-31 13:44
Maks. kara za przewinienie, o które oskarżył go prokurator. (5)
Nie wspomnę kto w tym kraju ustawia prokuratorów na stanowiskach, bo o obrazę uczuć religijnych mnie oskarżą.
- 11 8
-
2019-07-31 13:50
(4)
pissowski prokurator od zera?
- 5 10
-
2019-07-31 14:41
pissowski? :D (3)
"Do zdarzenia doszło w kwietniu 2015 roku"
ameby umysłowe....- 15 2
-
2019-07-31 16:12
(1)
No i w 2015 PiS doszedł do władzy
- 4 5
-
2019-07-31 16:33
I cale szczescie
- 7 4
-
2019-08-01 11:45
i co ???????
Zdarzenie miało miejsce w 2015 roku ale wyrok zapadł w 2019 - amebo !!
- 0 2
-
2019-07-31 14:41
właśnie to mam na myśli (1)
rozpatrywali tylko wypadek. A to, że koleś jest w zorganizowanej grupie ewidentnie nie gra roli.
- 9 0
-
2019-07-31 15:45
Nie rozumiesz pewnych spraw ale wyjasniam wilczek za gangsterke dostał dyche i za zabicie dziewczyny sąd dorzucił mu 2 latka z najwyższego bo ustawa przewiduje do 12 a w naszym kraju wyroki się nie kumulują
- 2 1
-
2019-07-31 13:45
(3)
Dla ciebie kokaina jest droga? To ile ty zarabiasz, 2000?
- 0 22
-
2019-07-31 14:43
Zarabiam nieco mniej niż średnia krajowa
na szczęście więcej niż najczęstsza pensja, ale i tak kasy na kokainę na pewno nie mam.
Nie znam cen, ale słyszałem, że działka to koszt rzędu 100zł. Panie, kogo stać na takie hobby...- 11 0
-
2019-07-31 15:15
(1)
Kupie jak bedzie tydzien kolumbijski w Lidlu.
- 15 0
-
2019-08-01 00:44
może będzie czysta
- 1 0
-
2019-07-31 16:25
Ha ha dobre...
Taka cala prawda. Boja sie do emerytury pokazac nosa a po emeryturze co robia kazdy wie...
- 1 0
-
2019-07-31 12:32
Opinia wyróżniona
Nie widzę szans na resocjalizację. (25)
Dobry wyrok, więcej dać się nie dało według obecnych przepisów. Może będzie to precedens do zaostrzenia kar dla kierowców-zabójców pod wpływem alkoholu, narkotyków czy innych dopalaczy.
- 690 7
-
2019-07-31 13:19
25 to minimum
- 50 2
-
2019-07-31 13:37
(3)
Zabierać samochody pijakom jak wsiadom do innego auta to zabierać majątek aż ludzie będą tak zastraszeni że myśl o prowadzeniu pojazdu po alkoholu szybko im zniknie biorąc pod uwagę konsekwencje swoich nieodpowiedzialnych czynów. Skoro ludzie nie potrafią racjonalnie myśleć trzeba ich trzymać w terrorze "ANTYalkoholowym"
- 60 3
-
2019-07-31 15:29
Tym bardziej zabierać takim typom (2)
Nigdy pracą się nie skalał, jedynie kradł a jeździ taka fura. Oczywiscie pożyczył ... Taaaaa .... Dziadostwo takie. Patusów bym wytępił co do jednego. 25 lat powinien dostać bez żadnych praw. I do roboty ciężkiej - w każdym pudle powinny być fabryki - za darmo tyrać od świtu do nocy inaczej sie nie nauczą.
A tak - ciepłe wyrko, muzyczka, TV, kantynka, wieczorem pieszczoty z kolega ... Normlana siesta- 46 1
-
2019-07-31 22:50
(1)
Ale kiju ty to napeawde nie byl jego samochod
- 0 8
-
2019-08-01 08:05
I co z tego?
Kto normalny pożycza samochód takiemu osobnikowi?
- 4 0
-
2019-07-31 13:43
Mam nadzieję że najpierw odsiedzi resztę z tych 10, a potem kolejne 12 (5)
- 63 1
-
2019-07-31 14:01
W Polsce wyroki się nie sumują. Niestety. (3)
- 27 2
-
2019-07-31 15:36
RACJA (1)
Sumują ale tylko popełnione w tz ciągu przestępstw i z tego samego paragrafu ewentualnie może wystąpić do sądu o wyrok łączny ale tylko jeśli miał kilka spraw oddzielnie i mniej więcej w tym samym czasie to tak prostym językiem ,tutaj na szczęście nie da rady .Spokojnej odsiadki i tyle.
- 9 1
-
2019-07-31 18:54
chyba na nieszcęście?
to jak odsiaduje się np 10 lat za coś i po roku na przepustce zrobi inny paragraf,dostanie się 2, to po w sumie trzech się wychodzi?
- 4 0
-
2019-07-31 19:43
No właśnie...
Ciekawe dlaczego? Nigdy tego chyba nie zrozumiem. Toż to jawny ukłon w stronę bandytów. Pan minister Ziobro taki niby chętny do zaostrzania kar a na taki pomysł jakoś nie wpadł!
- 8 0
-
2019-07-31 14:57
No chyba ctek będzie
- 6 0
-
2019-07-31 13:54
Jak zabijać to tylko za kółkiem. (4)
Śmiesznie niskie kary spowodowane nie wiadomo czym. Gdyby miał czystą kartę nie dostałby więcej niż 8 i wyszedł po 6.
- 41 0
-
2019-07-31 19:48
Dokładnie
Zabicie człowieka mając we krwi promile, dragi albo w wyniku rażącej brawury nie powinno być kwalifikowane jako wypadek ze skutkiem tylko jako zabójstwo z zamiarem ewentualnym
- 14 0
-
2019-07-31 20:16
Chyba, że nazywasz się hajto tomasz
- 4 0
-
2019-08-01 01:11
Posiedź sobie 6 lat to zobaczymy czy będziesz jeszcze chciał być przestępcą (1)
- 1 2
-
2019-08-01 08:07
"Bohater" tego artykułu obranej drogi życia raczej już nie zmieni...
- 5 0
-
2019-07-31 14:10
zaostrzyć kary!!!!
doszlo do tego ze nie mozna czuc sie bezpiecznie na drodze sami pijacy i narkomani i do tego gwiazdy tv pod wplywem zróbcie cos z tym!!!!!
- 23 0
-
2019-07-31 14:14
(1)
na pis nie ma co liczyc
- 6 6
-
2019-07-31 15:22
pis czy PO
i tak nic nie robili i nie robią z prawem .
Nikt nie zmienia prawa tak dyrastycznie by oduczyć ich przestępstw- 13 0
-
2019-07-31 14:40
(3)
free wolf pdw trzymaj sie braciak z czasem pekna kraty
- 2 42
-
2019-07-31 16:01
Predzej mu d.a peknie (2)
- 26 1
-
2019-07-31 22:58
(1)
...d*pa mu nie peknie.Co prawda on nie grypsuje i pieprzy.cos ze jest szwajcarem / kumaci wiedza o co kaman/ ale nie odwalil nigdy az takiej lipy zeby miala mu styja trzasnac.Choc fakt przegina z tym trzymaniem papierow na co po nie ktorych..Lechia go od dawna za to nie trawi..no i wieli na Stogach pamieta ze jak frajer zastawial sie kolegami gdy ktos mu sie postawil..a przypomne ze w bitce za dobry sam to Wolf nie jest..pamietam jak go Freda na spacerniku w Sztumie w pysk strzelil i co???Jajco..nic nie zrobil...Pewne jest jedno ta sprawa jest tak naglosniona ze b.dlugo nie wyskoczy a ze jest hrubo po 40 stce to badzmy szczerzy..Wolfik jestes skonczony juz;)Teraz zadza mlodzi jak za te laaataa wyjdziesz i sie sprujesz to..wykopiemy ci dolek kolezko.Life is brutal;) Pozdrowienia ze Stogow ziomek;)
- 7 2
-
2019-08-01 01:16
Jak nie grypsuje to przynajmniej po 3/4 kary będzie mógł się starać o warunkowe, przedterminowe zwolnienie.
Grypsujący - twardzi, sztywni, nieugięci palą do dzwona !!!- 1 0
-
2019-07-31 16:45
pewnie już jutro na zwolnieniu lekarskim jak poprzednio bo słabowitego zdrowia był
- 12 1
-
2019-08-01 14:58
Wyrwać chwasta
I po kłopocie a nie utrzymywać za nasze podatki
- 2 0
-
2019-07-31 12:33
czasem sie zdaży bezwzględny wyrok (4)
pytanie... czy zaraz znów nie wyjdzie wcześniej za dobre sprawowanie lub złe samopoczucie?
- 320 5
-
2019-07-31 13:41
a co (1)
a co z jego kolesiami widocznymi na zdjeciu,co oczyscili samochod z towaru. na oczach policjantow . i z tymi pseudo policjantami.
- 34 0
-
2019-07-31 15:16
Po figurze zgaduje, ze zjedli dowody rzeczowe
- 14 0
-
2019-08-01 00:52
to wyrok pierwszej instancji. nie prawomocny. mam wrażenie że często wysokie wyroki sa nagłaśniać i każdy myśli że typ w końcu się doigral a potem za 2/3 lata koles chodzi po ulicach... bo się okazało że apelacyjny zmniejszył wyrok np o 5lat ale o tym juz w mediach nie było.. potem areszt na poczet kary a często sprawa trwa ze 3/4 lata... potem dobre sprawowanie i układy i ktos klepnie warunkowe skrócenie i do domku... dalej wozić sie po drogach.
- 2 0
-
2019-08-01 09:50
wyjścia na przepustki załatwią sprawę .Jak zapłaci ( "za dobre zachowanie") będą częste.
może znowu ćpun pozabija przypadkowych ludzi ? poza tym prawdopodobnie sąd okręgowy złagodzi wyrok
- 1 0
-
2019-07-31 12:33
(11)
i co się stanie po 12 latach, jak wyjdzie z więzienia? dlaczego ja takiego pana w więzieniu mam utrzymywać z moich podatków?
- 302 9
-
2019-07-31 12:39
(5)
bo Polskę skolonizował Watykan i wszystkim w głowach zaszczepił, że każdemu, nawet najgorszemu zwyrodnialcowi, należy się prawo do życia i naturalnej śmierci.
- 29 20
-
2019-07-31 12:54
(4)
Proszę bardzo, niech żyje i gnije w więzeniu. Ale przy okazji niech wykonuje tam jakąś pracę, za którą będzie opłacał swoje utrzymanie.
- 40 1
-
2019-07-31 13:01
Poczytaj, jak to działa w USA. (3)
Już wolę, go karmić z podatków...
- 5 6
-
2019-07-31 13:15
Poczytaj jak.. (2)
Działa to w Wenezueli wrzucają skazanych na plac jak ktoś pracuje to ma jedzenie i cele jak ktoś nie pracuje to zdycha z głodu i pragnienia na betonie pod gołym niebem. Da się da się. Teraz trzeba tylko do Polski przenieść. Infrastrukturę już nam Niemcy i Rosjanie zbudowali 80 lat temu zaadoptuje się. Tyle że w Wenezueli to nie zawsze są winni bo to polityczni większości
- 22 5
-
2019-07-31 14:42
O, tak, marzę o tym, żeby Polska wyglądała, jak Wenezuela. (1)
Po co się tam zatrzymywać? Północna Korea ma to jeszcze lepiej rozwiązane...
- 11 2
-
2019-07-31 18:38
Dokładnie...
Tak powinny wyglądać więzienia. Jak w krajach trzeciego świata
- 5 1
-
2019-07-31 12:54
to nie Watykan, ale Oświecenie.... Watykanowi przez kilkanaście wieków kara śmierci nie przeszkadzała.
- 22 1
-
2019-07-31 13:21
Gda
Dalej będzie robił to samo bo nic innego nie potrafi!
- 18 0
-
2019-07-31 13:37
Nie plac podatkow, nie bedziesz go utrzymywal, proste.
- 7 7
-
2019-07-31 14:03
Jakiego pana? Śmiecia
- 15 0
-
2019-07-31 18:21
mercyful
To niech ktoś mi wyjaśni. Czym się różnią Ci którzy skazanego w komentarzach już "powiesili" od owego skazanego?
- 0 7
-
2019-07-31 12:34
Tak zwlekali z zamknieciem przestępcy (5)
Aż kogoś zabił co było oczywiste że w końcu się tak stanie ...
Brawo . Prawo dla morderców.- 230 6
-
2019-07-31 13:46
a ja się zastanawiam jakie konsekwencje (2)
poniósł "lekarz" który za łapówkę wystawił mu dokumenty o słabiutkim zdrowiu... Jak zwykle żadnej odpowiedzialności?
- 36 0
-
2019-07-31 14:04
Dokładnie ! Patologia w tym kraju na maxa
- 17 0
-
2019-07-31 14:29
Żadnej.
W kraju, w którym lekarz psychiatra wystawia osobom chorym psychicznie zaświadczenie o tym, że są zdrowi, nic się im stać nie może.
- 12 0
-
2019-07-31 14:09
(1)
Niewinna kobieta straciła życie!!! Bo polskie prawo jest chore ! Brawo ! Jak tu czuć się bezpiecznie ?
- 13 1
-
2019-08-03 10:36
Gdansk - niebezpieczne miasto
lata rzadów samorzadowych
- 0 1
-
2019-07-31 12:34
Do kilofa i kamienie tłuc przez 14h dziennie.. Nie pracuje nie je. (2)
Proste. Dlaczego Trójmiasto pl rozpowszechnia ten zidiociały pseudo pseudonim? Podnieca was to?
- 294 5
-
2019-07-31 13:08
I jeszcze prace zabierać?
- 2 12
-
2019-07-31 13:10
Można zamienić na rok posługi podczas mszy... i po mszy, na każde życzenie pana plebana.
- 2 18
-
2019-07-31 12:34
(2)
Recydywni degeneraci nie rokujący na poprawę muszą być trwale odseparowani od społeczeństwa.
- 205 2
-
2019-07-31 14:34
Najlepiej deską i metrem ziemi
- 15 1
-
2019-07-31 16:09
inną formą degeneracji jest fakt, że zdarzenie miało miejsce w 2015 roku, a wyrok nieprawomocny ogłoszono w 2019. Wolne sądy, nazwa rzeczywiście pasuje.
- 13 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-07-31 12:34
12 lat za morderstwo dla recydywisty (15)
Polska - brawo :)
- 309 5
-
2019-07-31 12:57
(2)
Dożywocie to minimum .
- 25 1
-
2019-07-31 13:38
(1)
Za rowerzystke ???
- 1 31
-
2019-07-31 14:12
za morderstwo
- 20 1
-
2019-07-31 13:18
(4)
zaliczą areszt na poczet kary, później dobre sprawanie czy kłopoty ze zdrowiem i wyjdzie pewnie za 6 lat...
- 22 2
-
2019-07-31 13:37
(3)
Następny d**il, który nie rozumie co czyta.
- 5 15
-
2019-07-31 14:37
(2)
to ty nie umiesz czytać, to że dostanie bezwzględną karę oznacza tylko tyle, że pójdzie siedzieć i nie da się zawiesić tej kary..
- 14 1
-
2019-07-31 15:48
(1)
kolejny znawca bezwzględny znaczy że będzie pierdzial w psiaki do dzwonka bez żadnej wokandy
- 0 9
-
2019-08-02 12:29
Jeszcze przysługuje mu apelacja z, której na pewno skorzysta. Tam nastąpi wyjątkowe złagodzenie wyroku bo rowerzystka np. nie miała dzwonka lub odblasku.
- 1 0
-
2019-07-31 13:37
(3)
Ale on nikogo wcześniej nie zabił. Siedział za inne przestępstwa, stąd brak możliwości wyjścia wcześniej. Nauczcie się ku*wa czytać ze zrozumieniem za przeproszeniem.
- 7 15
-
2019-07-31 13:46
Tłuszcza tak ma, a idzie wkrótce do wyborów i powtórzy ostatnie wyniki. (1)
- 8 10
-
2019-08-01 10:23
hahahahhah, ty naprawde myślisz ze głosując coś zmieniasz...hahhahahah, widze zbydlęcenie umysłów jest duże
- 2 0
-
2019-08-03 10:59
NO TAK, zawsze trzeba poczekać aż ktoś kogoś zabije
aby nie był ktoś tobie bliski!!!!!
Ja bym sprawdził wszytskich właścicieli drogich zabawek! z skąd mają na to kasę? Jak legal, to niech je mają , jak nie legal to skonfiskata i wypierd... z kraju- 0 0
-
2019-07-31 15:54
+ schaba w dresach (1)
- 0 3
-
2019-08-06 10:51
dresiątka nie denerwujcie sie
Tylko nauczcie sie jeździć samochodem. Wielki kark i mały pyrtek nie robi z dresiarza mistrza kierownicy...
- 0 0
-
2019-08-01 10:21
głupolu....policja tylko łapie, to sądy i prokuratorzy skazują.....pomyśl zanim napiszesz coś głupiego bo inteligentni mają z ciebie bekę, nie to co bydło przyklaskujące na każdą napisana pod wpływem artykuliku głupotę
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.