- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (451 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (37 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (162 opinie)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 5 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (277 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Wszyscy kandydaci na prezydenta Gdańska. Sprawdź, kto startuje w wyborach
Kto startuje w wyborach na prezydenta Gdańska? Siedem osób reprezentujących różne środowiska polityczne. 14 marca minął czas zgłaszania kandydatów w komisjach wyborczych. Na kogo będzie można głosować 7 kwietnia?
- Mariusz Andrzejczak - własny komitet pod nazwą Dla Gdańska
- Aleksandra Dulkiewicz - kandydatka KO i WdG
- Andrzej Pecka - kandydat koalicji Wspólna Gdańska Droga 2050
- Tomasz Rakowski - kandydat PiS
- Adam Szczepański - kandydat komitetu Społeczny Gdańsk
-
Artur Szostak - kandydat komitetu Kocham Gdańsk-Kandydaci Niezależni
- Michał Urbaniak - kandydat komitetu Konfederaci Bezpartyjni Polska Jest Jedna dla Pomorza
Wszystko o wyborach samorządowych - sprawdź w naszym serwisie
Wszyscy kandydaci na prezydenta Gdyni
Wszyscy kandydaci na prezydenta Sopotu
Poniżej wszyscy kandydaci, którzy wystartują w wyborach na prezydenta Gdańska. Prezentujemy ich w kolejności alfabetycznej.
Mariusz Andrzejczak - własny komitet pod nazwą Dla Gdańska
Mariusz Andrzejczak w latach 2015-2018 był gdańskim radnym PO. Wcześniej, zanim trafił do Rady Miasta Gdańska, działał aktywnie w Radzie Dzielnicy Oliwa. Jest także założycielem Stowarzyszenia Przyjaciół Oliwy.
Były radny PO wystartuje w wyborach na prezydenta Gdańska
W wyborach na prezydenta Gdańska startuje z własnego komitetu pod nazwą KWW Mariusz Andrzejczak Dla Gdańska.
Wśród najważniejszych punktów programu wyborczego wymienia m.in. kwestie związane z gospodarką morską i rozwojem portu, kwestie zabezpieczenia miasta przed powodzią, poprawę stanu edukacji w Gdańsku. Chce też zająć się tematem GPEC-u, a konkretnie tym, by to miasto stało się 100-proc. właścicielem tej spółki ciepłowniczej, czyli wykupiło w niej udziały.
Aleksandra Dulkiewicz - kandydatka KO i WdG
Aleksandra Dulkiewicz to prezydent Gdańska od 2019 r. Należy do stowarzyszenia Wszystko dla Gdańska założonego przez Pawła Adamowicza. W wyborach startuje z poparciem PO - z list Koalicji Obywatelskiej.
PO nie wystawi kandydata na prezydenta Gdańska, bo popiera Aleksandrę Dulkiewicz
Dulkiewicz przedstawiła program oparty na siedmiu filarach pod hasłami Gdańsk dla: wspólnoty, przyszłości, klimatu, zdrowia, mobilności, dla przedsiębiorczych, kultury i czasu wolnego.
Andrzej Pecka - kandydat koalicji Wspólna Gdańska Droga 2050
Andrzej Pecka to wielokrotnie nagradzany kardiolog i członek partii Polska 2050 Szymona Hołowni. Społecznik, ekspert ds. zdrowia Instytutu Strategie 2050.
- Jeśli wygramy, będziemy starali się stworzyć magistrat nowego DNA, magistrat fachowców, otwarty na dialog społeczny ze wszystkimi. Chcę być prezydentem wszystkich gdańszczan - powiedział Pecka.
Kardiolog Andrzej Pecka kandydatem na prezydenta Gdańska
Program wyborczy Gdańskiej Wspólnej Drogi 2050 oparty jest na dziewięciu punktach. Wśród nich m.in. tanie mieszkania na wynajem, lepsza komunikacja miejska, koniec chaosu urbanistycznego, nowe drzewa i zielone torowiska.
Tomasz Rakowski - kandydat PiS
Tomasz Rakowski to pełnomocnik PiS na Pomorzu. Przedsiębiorca, z wykształcenia informatyk.
W kampanii chce się zająć m.in. problemami pasażerów komunikacji miejskiej, kierowców, rodziców i pozostałych mieszkańców.
Tomasz Rakowski kandydatem PiS na prezydenta Gdańska
- Gdańsk potrzebuje gospodarza z prawdziwego zdarzenia, który będzie stawiał to miasto na pierwszym miejscu i będzie rozwiązywał realne problemy tego miasta. Przychodzę ze świata biznesu, w którym próbuje się rozwiązać problem, a nie szuka się wymówek, by go nie rozwiązywać - powiedział Rakowski.
Adam Szczepański - kandydat komitetu Społeczny Gdańsk
Adam Szczepański to działacz miejski, aktywista partii Razem, radny dzielnicy Przymorze Małe. Pracuje jako urzędnik samorządowy - zajmuje się funduszami unijnymi. Z wykształcenia politolog.
Piąty kandydat na prezydenta Gdańska
- Nasz program opiera się na trzech hasłach: Gdańsk Solidarny, Gdańsk Zielony i Zrównoważony oraz Gdańsk Demokratyczny i Obywatelski. Solidarny czyli taki, który zapewnia ludziom dach nad głową, pomaga osobom wykluczonym. Zielony i Zrównoważony, czyli inwestujący w komunikację miejską oraz tereny zielone, walczący z zanieczyszczeniami powietrza, dbający o ład urbanizacyjny. Demokratyczny i obywatelski, czyli wspierający rady dzielnic, sprawnie realizujący projekty obywatelskie oraz realnie wsłuchujący się w głos mieszkańców - powiedział Szczepański.
Artur Szostak - kandydat komitetu Kocham Gdańsk-Kandydaci Niezależni
Artur Szostak to absolwent prawa i przedsiębiorca, który w ostatnich wyborach do Senatu startował z list Polskiej Partii Piratów i zdobył w nich ponad 27 tys. głosów.
Artur Szostak siódmym kandydatem na prezydenta Gdańska
- Mój pomysł na prezydenturę jest bardzo prosty: należy przywrócić to, co jest zapisane w prawie, czyli rozdzielność urzędu prezydenta od rady miasta. Dziś w praktyce, nie tylko w Gdańsku, radzie miasta szefuje prezydent. Nie tak to powinno wyglądać. To rada miasta uchwala prawo, a celem prezydenta jest wykonywanie tego, co rada miasta mu zleciła - mówi Szostak.
Komitet Kocham Gdańsk stworzony jest oddolnie przez mieszkańców, a nie polityków.
Michał Urbaniak - kandydat komitetu Konfederaci Bezpartyjni Polska Jest Jedna dla Pomorza
Michał Urbaniak to były poseł Konfederacji i dyrektor biura prasowego tej partii. Jest analitykiem IT i kierownikiem projektów, przedsiębiorcą. Do wyborów idzie z hasłem "łączy nas wolność".
- Chcemy, żeby Gdańsk miał dobrego gospodarza. Gdańsk powinien być miastem, w którym traktuje się wszystkich sprawiedliwie, nie rozróżnia się na lepszych i gorszych. Chcemy, żeby Gdańsk był przywrócony mieszkańcom. Chcemy łączyć, a nie dzielić - mówi Urbaniak.
Szósty kandydat na prezydenta Gdańska. Wystawia go Konfederacja
Wśród rzeczy, które chciałby wdrożyć w Gdańsku, wymienia m.in. internetowe konsultacje społeczne, a także stworzenie przyjaznego dla przedsiębiorców klimatu zachęcającego do zakładania firm i tworzenia nowych miejsc pracy.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – nowe mieszkania do 500 tys. zł w Gdańsku - sprawdź ogłoszenia
Opinie (494) ponad 20 zablokowanych
-
2024-03-14 20:16
Opinia wyróżniona
Niestety znów będzie tak sami i nic się w naszym mieście nie zmieni... (23)
Napiszę szczerze, aczkolwiek z żalem, po prostu bieda... I kogo tu wybrać? Znowu mityczne mniejsze zło? W tak dużym mieście nie ma nikogo, kto chciałby zostać jego gospodarzem? Kto potrafiłby nim być? Świadomie podkreślam, że gospodarzem, bo Gdańsk nie potrzebuje kiepskiego polityka, ale dobrego gospodarza. Przemawia przeze mnie głębokie
Napiszę szczerze, aczkolwiek z żalem, po prostu bieda... I kogo tu wybrać? Znowu mityczne mniejsze zło? W tak dużym mieście nie ma nikogo, kto chciałby zostać jego gospodarzem? Kto potrafiłby nim być? Świadomie podkreślam, że gospodarzem, bo Gdańsk nie potrzebuje kiepskiego polityka, ale dobrego gospodarza. Przemawia przeze mnie głębokie rozczarowanie i muszę to powiedzieć wprost, ale pani Dulkiewicz jest niestety tym pierwszym. Tak, przyznaję, że na nią głosowałem, ale też dobrze wiemy, że wtedy nie było alternatywy. Naiwnie wierzyłem, że jako kobieta coś zmieni, będzie bliżej mieszkańców, ich potrzeb, a dalej od polityki i układów. Moje rodzinne miasto potrzebuje zmiany i to fundamentalnej. Wielu Gdańszczan ma wrażenie, że wytworzył się jakiś trwały układ, któremu żyje się dobrze, który czerpie z tego jakieś korzyści, a problemami miasta i mieszkańców za bardzo się nie przejmuje. Na podwyżki dla urzędników, radnych zawsze znajdują się pieniądze, ale na naprawę dziur w ulicach jakoś nie mogą i ich stan jest miejscami wręcz tragiczny. Proces konsultacji społecznych od lat jest zwykłą farsą. Długo mógłbym wymieniać. Na kogo zatem głosować? Na pewno nie na przedstawiciela partii, którą niedawno udało się po 8 latach odsunąć od władzy i którą trzeba teraz rozliczyć za demolowanie Polski. A pozostali? Wszyscy mają takie piękne programy, tak dobrze chcą dla Gdańska, a nawet nierzadko potrafią wymienić główne bolączki. Tylko co z tego? Szanowni kandydaci, Wy nie tylko musicie przedstawić sensowny program, ale także przekonać nas, że jesteście gwarantami jego realizacji. Część z Was nie ma zaplecza, a w pojedynkę nic nie osiągniecie. Części brak doświadczenia samorządowego, więc skąd mamy wiedzieć, że cokolwiek potraficie? Przedsiębiorca, lekarz, przedstawiciel innego zawodu, który teoretycznie powinien się spełniać w swojej branży... Co Was skłoniło do położenia na szali osobistych karier, by ewentualnie zarządzać miastem? Nie dziwcie się, że jakoś trudno Wam zaufać.
- 356 47
-
2024-03-15 15:43
patrząc na wyniki ankiety
przoduje dulska 28%, a za nią przefarbowane KO w postaci 3. drogi. gratuluję mózgu
- 13 2
-
2024-03-15 13:44
Opinia w punkt
- 8 1
-
2024-03-15 12:24
Wypociny (1)
Jak czytam takie bzdury to flaki mi się przewracają. To właśnie ostatnie 8 lat dało nam stabilizację i rozwój gospodarczy. Teraz przez kilka miesięcy jest totalna demolka Polski i dążenie do wrzucenie nas w biedę. Dlatego widząc ten totalny bałagan nigdy nie oddam głosu na kogoś związanego z tą lewacką stronę. Mój głos pójdzie na kogoś kto na pewno
Jak czytam takie bzdury to flaki mi się przewracają. To właśnie ostatnie 8 lat dało nam stabilizację i rozwój gospodarczy. Teraz przez kilka miesięcy jest totalna demolka Polski i dążenie do wrzucenie nas w biedę. Dlatego widząc ten totalny bałagan nigdy nie oddam głosu na kogoś związanego z tą lewacką stronę. Mój głos pójdzie na kogoś kto na pewno ruszy to miasto w dobrym kierunku. Stawiam na Tomka Rakowskiego. Nie widzę innej alternatywy. Nie jestem w żadnej partii ani zwolennikiem nikogo. Po prostu mam oczy i widzę.
- 15 28
-
2024-03-17 08:43
Jak można tak glupio myśleć
Współczuję twoim bliskim
- 1 4
-
2024-03-15 10:50
Utopia. (1)
Dlatego, że łatwo ludźmi manipulować i wielu ludzi głosuje na kogoś nie dlatego, że ten ktoś coś umie, ale dlatego, że np. ładnie wygląda, albo ma na plakacie rudego kota.
Przykład: aktualny prezydent Polski. Wiadomo skąd się wywodzi i co umie. Ale wygrał wybory. Dlaczego? Bo zastraszyli Polaków tak mocno, że ludzie w obawie przed rozwojemDlatego, że łatwo ludźmi manipulować i wielu ludzi głosuje na kogoś nie dlatego, że ten ktoś coś umie, ale dlatego, że np. ładnie wygląda, albo ma na plakacie rudego kota.
Przykład: aktualny prezydent Polski. Wiadomo skąd się wywodzi i co umie. Ale wygrał wybory. Dlaczego? Bo zastraszyli Polaków tak mocno, że ludzie w obawie przed rozwojem zagłosowali na człowieka, który cofa nas do epoki kamienia łupanego. Zagłosowali na marionetkę, która tylko wykonuje rozkazy prezesunia, który jest jeszcze bardziej cofnięty niż sam prezydent.- 12 9
-
2024-03-18 07:48
Lepiej wykształcony od czasu II RP był tylko Lech Kaczyński.
Lech Wałęsa skończył podstawówkę, a Kwaśniewski nie ukończył studiów.
- 4 0
-
2024-03-15 09:06
Ciekawe
Ciekawe przemyślenia. Tylko dlaczego nie startujesz w wyborach? I dlaczego deprecjonować fakt poświęcenia swojego dotychczas wykonywanego zawodu służbie ludowi? Warto pamiętać o tym, ze ludzie w pewnym momencie życia dopiero odkrywają co chcą w życiu robić i zmieniają dotychczasowe zawody i zainteresowania.
- 7 4
-
2024-03-15 07:02
zmiany sa nieuchronne... (2)
niezaleznie kto wygra te wybory czekaja nas wszystkich zmiany, ekoterroryzm ze swoimi strefami czystego transporu, mototerroryzm ze swoim tempem30 a na koniec multikultiterroryzm ze swoim limitami emigrantow z afryki - nie interesuje sie polityka ale zaslyszalem ostatnio, ze po aferze korupcyjnej w Portugalii rozpisano nowe wybory i 3cie partia, ktora ma najwiekszy udzial w parlamencie jest skrajna prawica czyli faszysci, ciekawe czasy przed nami a na pewno zmienne....
- 15 4
-
2024-03-16 00:13
Ida zle czasy. Parchy niszcza kulture zachodnie europy (1)
O ile juz nie zniszczyly rzady pseudodemokratyczne ich w tym pomogala. Przecietny stary mieszkaniec jest dyskryminowany i popada w zubozenie. Nie dziwie sie ze skrajna prawica bedzie wszedzie przejmowac wladze. Nowotwor trzeba wyciac
- 3 0
-
2024-04-06 23:43
W sensie chcesz leczyć nowotór cyjankiem?
- 1 0
-
2024-03-15 05:38
Dobry kandydat
Czytając opinię, że zły jest kandydat z partii która demolowała Polskę przez ostatnie 8 lat. To zastanawiam się co to za kandydat z partii która demoluje Polskę i to dosłownie przez kilka ostatnich miesięcy. Już nie wspominając o poprzednich wielu latach. Po prostu tragedia. Uważam, że ludzie którzy się sprawdzili w biznesie i mają swoje koncepcje
Czytając opinię, że zły jest kandydat z partii która demolowała Polskę przez ostatnie 8 lat. To zastanawiam się co to za kandydat z partii która demoluje Polskę i to dosłownie przez kilka ostatnich miesięcy. Już nie wspominając o poprzednich wielu latach. Po prostu tragedia. Uważam, że ludzie którzy się sprawdzili w biznesie i mają swoje koncepcje w rozwoju Gdańska są dobrymi kandydatami na Prezydenta Gdańska. Osobiście już wybrałem swojego kandydata i będę na niego głosował. Dla mnie liczy się człowiek i to co chce zrobić.
- 24 17
-
2024-03-15 01:21
A miałem nadzieję na dobrego gospodarza (3)
Była drobna nadzieję że wystartuje do wyborów na prezydenta Pan Pelowski. To byłby prawdziwy gospodarz miasta a nie polityk. No cóż nadzieja zgasła... Nic się nie zmieni i będzie dalej jak było, czyli nijak.
- 3 16
-
2024-03-15 07:11
To nie wybierać Dulcyney tylko dać szanse komu innemu (1)
Gorzej już nie będzie jak jest teraz
- 30 1
-
2024-03-16 00:14
No wlasnie jak wygra dulska to bedzie upadek miasta
- 9 0
-
2024-03-15 05:53
przecież to od dawna polityk
A przynajmniej osoba działająca na pograniczu polityki, jawnie głosząca swoje sympatie polityczne.
- 15 1
-
2024-03-15 05:43
Niezły fikołek
Oczekuję zmian, więc będę dalej robił tak samo :D
- 21 0
-
2024-03-14 22:35
Po/ko współpracuje z pis i ten układ (1)
Ma się dobrze. Radni po/ko zatrudniali rodziny ludzi z PiS. Oficjalnie krzyczą, a ich prywatne biznesy idą dalej.
- 11 11
-
2024-03-18 07:53
PoKo nie współpracuje z PiS tylko z 3-cią drogą, to całe coś tam 2050 to trzecia noga Tuska.
- 0 0
-
2024-03-14 21:13
a przez ile lat POKO demoluje Gdańsk? (1)
kto ich rozliczy? To dzięki takim pożytecznym id....m jak ty, mamy to co mamy.
- 35 4
-
2024-03-15 14:20
co to jest "poko"?
na czym polega rozliczanie? Dlaczego ubliżasz autorowi komentarza? Dlaczego nie odnosisz się ad rem tylko ad personam?
A że Gdańsk ma dosyć obecnej władzy to ja się zgadzam.- 2 0
-
2024-03-14 20:36
(2)
To o czym piszesz to tylko wymówki. Recepta jest prosta po raz pierwszy w życiu zagłosować inaczej i dać szanse komuś innemu. W Przeciwnym razie przy następnych wyborach znowu napiszesz elaborat.
- 41 1
-
2024-03-15 07:12
Brawo
W punkt komentarz
- 8 0
-
2024-03-14 22:38
również się podpisuję po tym. Więcej optymizmu!
- 10 1
-
2024-03-14 21:23
Opinia wyróżniona
(7)
Patrząc na wyniki ankiety, druga tura będzie ciekawa.
Tylko jeśli zmierzy się z kandydatem z PiS albo Urbaniakiem, na szansę wygrać.- 35 77
-
2024-03-15 10:42
pytanko (1)
Dlaczego nie chce kandydować Braun? Byłoby jeszcze ciekawej
- 12 4
-
2024-03-17 04:15
Brauna zaszczuły media
Niestety widać nawet po ankiecie ,większośc to TV wyprane mózgi,Braun by nie mniał szans ,chociaż patriota jedyny co walczy o Polskę.
- 6 7
-
2024-03-15 07:52
Taka ankieta pokazuje dokładnie... nic... (1)
nie jest to reprezentatywna grupa głosujących. A zwykle frustratów ;-)
- 15 5
-
2024-03-17 04:18
Głosuje układ
Mają w urzędach ,sądach ,prokuraturze i.t.d. są same rodziny i pociotki ich jest najwięcej to zawsze mają wygraną pewną ,mogą się ludzie zmieniać ale układ ten sam.
- 3 0
-
2024-03-15 07:44
(2)
Nie będzie drugiej tury. Myślisz, że te 3000 głosów w ankiecie to jakiś wyznacznik tego jak ludzie zagłosują? Otóż nie.
Dukiewicz wygra w pierwszej turze.- 8 36
-
2024-03-15 07:46
(1)
Nie wygra, Adamowicz ostanio nie wygral w 1 to ona tymbardziej
- 33 2
-
2024-03-15 10:14
Adamowicz miał godnego przeciwnika.
Dulkiewicz walczy z niedoszłym kandydatem na posła...
- 3 13
Wszystkie opinie
-
2024-03-14 18:04
Życzę powodzenia wszystkim prócz Dulkiewicz (8)
Ta kobieta się po prostu nie nadaje. Myśli że bycie prezydentem to tylko FB, tiktok, insta, uśmiechy (fałszywe) i rozdawanie drożdżówek rano na dworcu. Zapomniała o pracy. Adamowicz może i kradł ale był dużo lepszym prezydentem!!!
- 232 18
-
2024-03-14 19:18
Pewien młody "demokrata" rozdawał ostatnio jabłka (2)
- 9 0
-
2024-03-14 19:26
Bieda
Jabłka kosztują trzy złote za kilo xd
- 4 0
-
2024-03-14 21:09
Ukraińskie?
- 12 0
-
2024-03-14 21:09
Życzę powodzenia tylko panu Rakowskiemu. Tylko on ma kwalifikacje, doświadczenie i ciekawy program. (3)
Pozostali wodoleją i puszą się jak pawie. Nie stoi za nimi nic.
- 14 8
-
2024-03-15 09:09
(2)
Pan Rakowski to beton z PiS.
- 4 3
-
2024-03-15 09:21
To i tak zawsze będzie lepsze niż Dulkiewicz.
- 3 1
-
2024-03-18 08:07
Z PiS ale nie beton tylko patriota
- 0 1
-
2024-03-15 09:42
Ona nie zapomniała o pracy tylko tak wolno pracuje. Borawskiego dymisjonuje już 14 miesiąc. W ten sposób chłop doczeka kolejnych wyborów.
- 2 0
-
2024-03-14 18:04
Entliczek pentliczek (4)
Na kogo bęc! O, znów Ola. A niech będzie.
- 18 102
-
2024-03-14 19:58
Tylko nie ta baba (2)
- 21 1
-
2024-03-14 22:03
Oby (1)
Ale sonda pokazuje, że na dzień dobry Ola zgarnia 28% głosów i jest liderem rankingu.
- 1 13
-
2024-03-14 22:18
Serio? Naprawdę wierzysz w rzetelność sondaży? Tym można bardzi łatwo manipulować.
- 8 1
-
2024-03-14 20:39
każdy
tylko nie ta panna
- 15 1
-
2024-03-14 18:06
Znowu Dukkiewicz....:((( (6)
- 63 32
-
2024-03-14 18:13
Yessss
- 3 17
-
2024-03-14 19:03
Ona chyba myślała, że startuje w rewii mody, ale lansiara tak ma.
- 11 2
-
2024-03-14 19:59
Zagłosujmy na kardiologa (2)
.tylko nie na Olkę
- 12 7
-
2024-03-14 21:04
Żaden lekarz nie był nigdy dobrym zarządcą, za to wielu było dobrych w usługach pocztowych bo lubią koperty
- 15 2
-
2024-03-14 21:12
Ten lekarz to niby od Hołowni, a pod klapą puste serduszko.
Lekarze nie nadają się do rządzenia.
- 16 0
-
2024-03-14 21:05
Wygra Dulkiewicz w II turze, ale po pierwszej będzie duża panika w Jej obozie...
- 4 5
-
2024-03-14 18:08
Kibicuje kandydatom bezpartyjnym (4)
Pani Dulkiewicz zupełnie się nie sprawdziła a jej słaba ekipa też nie pomaga, tutaj potrzeba gospodarza miasta a nie zagubionej osoby która nie wie co się dzieje w mieście. Liczę że ktoś spoza układu PO-PiS wyłączając Konfe dostanie się do drugiej tury.
- 144 25
-
2024-03-14 18:11
Nie ma takich. Ci niby bezpartyjni ze wstydu schowali barwy PiS :))))))))))))))))))))) (1)
- 5 15
-
2024-03-14 19:05
W Twojej izolatce w psychiatryku jest Polka A i B, jakie to przykre mieć tak zniszczony umysł.
- 9 3
-
2024-03-14 22:22
Ale tu każdy jeden kandydat jest powiązany z jakąś partią! Nie ma żadnych bezpartyjnych.
- 7 0
-
2024-03-15 10:43
Tylko Konfa
Jak wyłączysz Konfę, zostanie tylko układ. Nic się nie zmieni. Przynajmiwej na lepsze.
- 2 2
-
2024-03-14 18:09
Urbaniak od razu widać że jest z Konfy - ciekawe czy nosi też boratki ? To nie jest kandydat z prawdziwego zdarzenia :)))))) (8)
A wygra jak zwykle w Gdańsku od samego początku normalność czyli najlepszy kandydat który nie jest oszołomem z PiS czy Konfy i ma program a nie muchy w nosie :))))))))))))))))) Czyli pewnie Ola :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- 18 130
-
2024-03-14 18:14
Urbaniak (2)
to wierny kibic Arki Gdynia :)
- 9 9
-
2024-03-15 09:06
(1)
no i? lepiej kibic Arki niż antifowiec albo polityczna miernota
- 3 3
-
2024-03-16 07:46
Ty jesteś intelektualną miernotą
- 1 0
-
2024-03-14 18:37
normalnosc??! nie oszolom?? z programem??! (3)
Ola??!!!
Dosc patologiczne sciezki rozumowania.
Chyba pielegniarka cos pomylila w lekach albo twoj dealer doprawil ci stuff czyms mocno szkodliwym...- 13 3
-
2024-03-14 18:43
(2)
przecież to trójmiejski błazen
- 11 4
-
2024-03-14 18:48
moze blazen, ale dziala zgodnie z doktryna Goebelsa
A Polacy przestali samodzielnie myslec i wierza w "autorytet" kabareciarzy i aktorow...
Wiec na blaznow trzeba uwazac...- 14 1
-
2024-03-15 03:33
Fakt. Napisze prawdę, jak się pomyli.
- 3 1
-
2024-03-14 18:56
Normalność
Jeżeli obecna władza Gdańska to dla ciebie normalność gratuluję rozumienia życia...
- 14 2
-
2024-03-14 18:10
Pogonić tego szkodnika bo jak zostanie na drugą kadencję to będziecie pół życia stać w korkach
albo czekać na elektryczny autobus który nie przyjedzie... ale zawsze będziecie mogli skorzystać z roweru Mevo... albo kupić sobie bilet w systemie fala...
- 168 11
-
2024-03-14 18:11
(6)
Tylko nie Dulkiewicz. A tak naprawdę dość rządów patodeweloperow I odjechanych ekooszolomow, którzy myślą, że mieszkają w basenie Morza Śródziemnego.
- 202 11
-
2024-03-14 18:20
Tylko diesel i palenie plastików w piecach! (1)
- 5 24
-
2024-03-14 19:07
I Twoja pusta głowa.
- 13 2
-
2024-03-14 18:22
nudne (1)
- 0 9
-
2024-03-14 19:07
To nie czytaj.
- 7 0
-
2024-03-14 18:32
Jeżdżenie hulajnogami i rowerami w śniegu, slizgawicy i wietrze. Dziadki na rowerach to wizja obecnej władzy w Gdańsku
- 24 2
-
2024-03-15 03:56
Zgadza się, tylko węgiel, spaliny i betonoza. Precz z ochroną środowiska. to nie po bożemu.
- 2 5
-
2024-03-14 18:12
Tej Pani juz dziekuje (3)
Zapraszam ja i życzę europarlamentu
- 114 12
-
2024-03-14 19:59
nie życzę jej europarlamentu (1)
niech pójdzie do normalnej pracy
- 28 2
-
2024-03-15 06:03
Najlepiej na zmywak bo kiedys miała jechać...
- 11 0
-
2024-03-14 20:43
raczej
pannie
- 8 0
-
2024-03-14 18:15
(9)
Wszyscy na Dulkiewicz narzekają a tu proszę, najwięcej głosów, i pewnie wygra, nic się nie zmieni, a będzie tylko gorzej :(
- 162 14
-
2024-03-14 18:19
Co znaczy wszyscy? Pytałeś każdego z nas? (1)
- 10 14
-
2024-03-14 18:21
Racja, bliskich Pani Dulkiewicz nie pytałem :)
- 22 2
-
2024-03-14 18:33
(2)
poczekaj az UM zacznie robotę to dopiero bedzie :P
- 25 1
-
2024-03-14 23:09
UM? robota? (1)
nieee, panie, co pan
- 13 0
-
2024-03-15 03:35
On pisze o głosowaniu:)
- 9 0
-
2024-03-14 20:01
Pracownicy UM Gdańsk podbili wynik Dulkiewicz
Bo trzęsą portkami, że układ im się posypie...
- 25 2
-
2024-03-14 22:27
Zluzuj, takimi sonadażami jest bardzo łatwo manipulować, więc to wcale nioe oznacza poparcia dla niej.
- 8 0
-
2024-03-15 06:34
Dokładnie do narzekania to każdy pierwszy ale żeby coś zmienić to nie:)
- 7 0
-
2024-03-15 08:17
swieta racja,powinni ją wymienić,dobrym kandydatem byłby pan Adam Szczepański
- 1 1
-
2024-03-14 18:15
Dlaczego kandydaci PiS ukrywają logo swej partii ? Mają jakiś problem? (17)
- 60 45
-
2024-03-14 18:30
(9)
Lepszy brak logo niż plasikowe serduszko.
- 36 19
-
2024-03-14 18:32
(6)
Widać problemy z czytaniem. Nie ma logo, bo się wstydzą prezydenta i prezesa, dalej noszą plastikowe kwadraty z kolorami rosji
- 9 26
-
2024-03-14 18:34
(5)
ty akurat wiesz najlepiej. Spytaj lepiej Rysia czemu mieszka na Rotmance
- 19 5
-
2024-03-14 19:12
Bo Ryś to kryptopisowiec (1)
Ma dość Dulkiewicz, dlatego wyprowadził się na Rotmankę
- 9 14
-
2024-03-14 23:59
Ryś to Ryś,Kryśki sie zapytaj,albo "Tumasa"
- 1 0
-
2024-03-14 19:42
nie startuje w wyborach do Rady Miasta ani do Rady Dzielnicy, (1)
- 3 2
-
2024-03-14 20:31
Ale przez 10 lat mieszkal i sciemnial
- 5 3
-
2024-03-14 20:55
Oszukuje wyborców już na starcie
- 3 1
-
2024-03-14 20:27
Puste serduszko
- 7 2
-
2024-03-14 20:45
puste w środku
- 5 2
-
2024-03-14 19:09
Czemu PO chowa uśmiechniętą Polskę? (1)
- 19 7
-
2024-03-14 21:00
bo to jest
śmiech szyderczy
- 5 1
-
2024-03-14 20:58
Dlaczego wy ciągle o to pytacie, macie jakiś problem?
Gdzie ma być to logo, gdzie go wam brakuje?
- 7 2
-
2024-03-14 23:10
Za to totalni nie ukrywają iż czerwień jest im bliska sercu. Zamiast biało- czerwonego serduszka noszą czerwono-białe na część ich wschodnich towarzyszy.
- 5 2
-
2024-03-15 07:02
mają wiele problemów. A największe przed nimi, za kratkami.
- 6 1
-
2024-03-15 11:04
Gdańsk volksdoiczów (1)
W Gdańsku lepiej się nie wychylać z poglądami innymi niż proniemieckimi czyli PO, bo można spotkać się z wyjątkową agresją i wulgaryzmami. Nie popieram PIS,ale rozumiem. Za sam fakt krytyki PO wielu szczerzy zęby i wcale nie do uśmiechu.Taka "uśmiechnięta Polska" jak oni to rozumieją. Jak Gdańsk dostanie ostro po d. to dojrzeje.
- 2 0
-
2024-03-18 08:24
Próby dyskryminacji sympatyków PiS to łamanie demokracji
Platforma od zawsze dążyła do autorytaryzmu i to, co teraz robią w Gdańsku wyraźnie to pokazuje. Prześladowanie zwykłych ludzi i zwalnianie z pracy za poglądy to dyskryminacja.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.