- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (474 opinie)
- 2 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (229 opinii)
- 3 Na spacer po Trójmieście z przewodnikiem (10 opinii)
- 4 Rekordzista dostał 5 mandatów (75 opinii)
- 5 Były senator PiS trafił do więzienia (351 opinii)
- 6 Winda, która wygląda jak kapliczka (58 opinii)
Wypadek na torach dalekobieżnych
Na wysokości Żabianki doszło do tragicznego wypadku - zginął mężczyzna przechodzący przez tory kolejowe.
Aktualizacja godz. 15.00 Policja zakończyła już prace na torowisku. Ruch pociągów dalekobieżnych powinien już wracać do normy.
Aktualizacja godz. 13.17. Jak podaje policja, w wypadku, do którego doszło ok. godz. 11.30 na torach na wysokości Żabianki, zginął 47-letni gdańszczanin. - Na miejscu zdarzenia policjanci powoli kończą czynności - mówi mł. asp. Aleksandra Siewert z biura prasowego Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku. - Wciąż trwa wyjaśnianie okoliczności zdarzenia.
Aktualizacja godz. 12.49. Jak poinformował nas Marcin Głuszek, dyrektor ds. umów i marketingu Szybkiej Kolei Miejskiej, na tory SKM wpuszczane będą pociągi dalekobieżne, co ma nie zakłócać rozkładu SKM. - To normalna procedura w takich przypadkach. Oczywiście pierwszeństwo mają nasze składy - dodaje Głuszek.
Do wypadku doszło na torach dalekobieżnych. Są utrudnienia w kursowaniu pociągów, które nie dotyczą jednak ruchu SKM-ek.
Opinie (82) ponad 10 zablokowanych
-
2014-07-07 12:46
znowu (2)
nie mozna przechodzic przez tunel???nie rozumiem po co sie ludzie tak śpieszą
- 96 12
-
2014-07-07 14:21
jak można strzelić samobója w tunelu ?:)
- 14 6
-
2014-07-07 19:35
człowieku
on nie został potrącony przypadkiem. Dlaczego wszyscy zawsze myślą, że to potrącenie...
- 5 0
-
2014-07-07 12:47
Gdyby kózka nie skakała (4)
to by jej pociąg nie przejechał. A tak poza tym, jak można nie zauważyć pociągu na torach?
- 59 23
-
2014-07-07 14:06
powinienes sie podpisywac "glupiomadry"
- 6 13
-
2014-07-07 14:26
no właśnie,tym bardziej,że to był skład wielkich cystern
- 7 1
-
2014-07-07 14:39
To pewnie pendolino grzało już 250 km / h to chłop nie zauwazył :)
- 3 5
-
2014-07-07 14:52
po co w ogóle wchodzic na tory... skoro w trójmiescie co kawałek są pod/nad nimi przejscia
- 7 1
-
2014-07-07 13:08
Człowiek nie żyje, przejechał go pociąg - na nic już teraz komentarze w stylu:"jak można nie zauważyć pociągu" (2)
..jak widać można.. Tak jak można przekręcić się od chlania wódy, zginąć w wypadku samochodowym, utonąć w jeziorze, czy zginąć w wyniku porażenia prądem. Lista sytuacji potencjalnie niebezpiecznych jest długa - jak w dzieciństwie nie nauczysz się łażenia tunelem a nie na skróty, to nie wyrobisz sobie nawyku nigdy.. Zginął człowiek - sam sobie winny, ta świadomość jednak życia mu nie wróci.. Zadbaj aby Twoje dziecko miało wbite w głowę co wolno, a czego nie - to może mu w późniejszym czasie uratować życie.
- 107 11
-
2014-07-07 14:03
jak nie bylo kolei to ludzie zyli bezpieczniej (1)
najwyzej kon kogos kopnal.to cywilizacja zabiera nam obywateli - polaków.
- 2 6
-
2014-07-07 18:29
Zgadza się...
Teraz jest "era pozera"
- 0 0
-
2014-07-07 13:12
Chwila nieuwagi... - i po życiu.
- 34 0
-
2014-07-07 13:18
Mimo wszystko... (4)
Szkoda człowieka
- 42 6
-
2014-07-07 13:43
mi to bardziej maszynisty szkoda (3)
zmarlemu juz nic nie pomoze, a maszynista moze sie zmagac z trauma do konca zycia
- 30 0
-
2014-07-07 18:26
Dlatego napisałem "mimo wszystko" pustaku. (2)
- 1 1
-
2014-07-07 20:32
a mi nie szkoda durniu ... (1)
- 1 4
-
2014-07-07 22:43
Bo nie wiesz czym jest empatia.
- 4 2
-
2014-07-07 13:28
Tory są dla pociągów a nie dla ludzi (1)
Każdy wchodzący na tory musi mieć to na uwadze, czyli musi to akceptować, a jeżeli to akceptuje, to wchodzi na własną odpowiedzialność, więc nie ma co rozpaczać.
- 34 2
-
2014-07-07 14:04
tory sa dla tirow
nie dla tirow na drogach!@
- 9 1
-
2014-07-07 13:28
zespół karetki wcale się nie śpieszył :( (16)
W tym czasie robiłem zakupy w warzywniaku obok wejścia do tunelu, jak nadjechała Policja i chwilę po niej karetka na sygnale z Sopotu, patrzę załoga karetki powoli jakby na piknik się rozpakowywali biorą swoje torby i idą spacerowym krokiem do tunelu.
Wtedy nie wiedziałem, co zaszło i pomyślałem, że pewnie nic poważnego, jeżeli medycy nie biegną. Widać bieg do wypadku to tylko w serialach w TV a w realnym życiu widać nie śpieszy się ratownikom medycznym.
To tylko spostrzeżenie i naoczny fakt, nie oceniam, ale chyba na odległość nie mogli już stwierdzić zgonu by już się nie śpieszyć do być może rannej osoby.- 17 37
-
2014-07-07 13:37
Ani tez to bieganie lekarza by mu nie pomogło (9)
- 17 4
-
2014-07-07 13:41
a skąd już wiedzieli, że nie żyje? (8)
racja zmarłem już nie pomoże, ale chyba zanim stwierdzili zgon powinien on być dla nich poszkodowanym i rannym w wypadku, do którego należy się śpieszyć, teraz jak wiemy, że nie żyje, to łatwo mówić, że pospiech nie był wskazany, ale w drodze do zdarzenia telepatycznie nie mogli stwierdzić zgonu by tak sobie spacerować, to i na sygnale po co się śpieszyli i swoje torby nieśli po schodach i się męczyli, jak pomoc już była nie potrzebna i pośpiech zbyteczny ??
- 3 15
-
2014-07-07 13:45
uwierz ze po przejechaniu przez kilkaset ton stali zapewne nie raz bardzo latwo ocenic z daleka czy ktos przezyl (7)
moze policja byla wczesniej i juz dali znac karetce, przeciez oni podstawowa wiedze medyczna tez maja
- 17 2
-
2014-07-07 13:57
zgon stwierdza LEKARZ nie Policjant (6)
przecież nie każde spotkanie człowieka z pociągiem kończy się śmiercią
a jeżeli już tak ich ktoś poinformował, to nie było też konieczności jazdy na sygnale, ale zaraz tu się o to pobijemy.
Uważam, że do poszkodowanego w wypadku należy się śpieszyć i dopiero na miejscu profesjonalista może stwierdzić, co dalej, ale może i są osoby, co widzą, to inaczej, zmienią zdanie, jak sprawa kiedyś zacznie dotyczyć kogoś bliskiego, wtedy optyka oceny zmieni się, że załoga karetki nie powinna się sugerować tym co usłyszała lecz szybko sama powinna dotrzeć i ocenić profesjonalnie sytuację- 6 16
-
2014-07-07 14:10
gość przecięty na pół ale spieszcie się, nie wiadomo czy żyje... (3)
- 21 2
-
2014-07-07 14:19
przeciez teraz robi sie sztuczne organy. wsyzstko da sie narepreowac. (2)
- 1 14
-
2014-07-07 16:52
Za dużo sci-fi się chyba naoglądałeś. A nawet zakładając że organy zastępcze już tylko czekają na przeszczep to jest jeszcze kwestia śmierci mózgu wskutek niedotlenienia
- 3 1
-
2014-07-07 21:57
Mózg sobie napraw!
- 2 0
-
2014-07-07 14:20
dokladnie pierwszy powinen isc lekarz nawet bez ciezkiego osprzetu
a reszta moglaby dojsc do niego. widzialem to na filmie na sygnale.
- 4 1
-
2014-07-07 15:18
taa, najlepiej się spieszyć do takich z dekapitacją.
Jak była policja, to przez radio poinformowali lekarza, że stan pacjenta jest "nieodmienny", a lekarz musi oficjalnie stwierdzić zgon.
- 8 0
-
2014-07-07 14:24
też byłam przy warzywniaku i policja z radiowozu ruszyła szybkim krokiem.
- 5 0
-
2014-07-07 17:30
Człowiek kontra pociąg
Medycy nie spieszyli się bo z doświadczenia wiedzą jakie szanse na przeżycie ma człowiek w starciu z pociągiem dalekobieżnym!!!
- 4 1
-
2014-07-07 20:30
Gdyby szybko biegli
może byłaby szansa na przyszycie głowy...
- 2 1
-
2014-07-07 23:33
dla nieuświadomionego (2)
Jeśli pogotowie dostaje wiadomość że na torach był wypadek i pociąg przejechał po człowieku rozdzielając go na 2 części albo głowa poszkodowanego oddzielona jest od korpusu to uwierz nie ma się gdzie spieszyć
- 2 1
-
2014-07-08 11:43
jak już wszyscy wszystko wiedzą, jak i co miała ofiara przecięte lub odcięte
- 0 0
-
2015-07-07 12:17
pff
ten człowiek nie był przepolowiony ... gadacie takie bzdury aż szok
- 0 0
-
2014-07-07 13:44
Pociąg pownien ustąpić pieszemu pierwszeństwa - tak jak samochód na drodze (7)
Dlaczego na torach panują inne zasady. Trzeba zabrać uprawnienia maszyniście. Powinien obserwować otoczenie torów i hamować, gdy tylko widzi pieszego w okolicy! Pieszy jest niechronionym uczestnikiem ruchu więc za nieustąpienie pierwszeństwa i potrącenie maszynistę trzeba wsadzić za kratki! Może tory będą bezpieczniejsze. A może maszyniści będą się wówczas bać jeździć i się pozwalniają. Nie będzie pociągów - tory będą bezpieczne!
Skoro na przejściu tak ma być, to czemu nie na torach?
Pewnie pieszy zapomniał, że na kolei jest inaczej przyzwyczajony do przechodzenia drogi i liczył, że pociąg tak jak samochód ustąpi pierwszeństwa. Pociągu nie da się nie widzieć - trzeba się nie spojrzeć. Ale teraz mówi się dzieciom, aby na przejściu nie uważają, więc dzieci tak samo będą robić na torach! Pierwszeństwo na przejściu powoduje, że ludzie przestają patrzeć i uważać a to prowadzi do wielu niepotrzebnych tragedii.- 15 51
-
2014-07-07 13:50
(2)
O ja pier... weź idź na te tory jak najszybciej, żeby Cię też pociąg rąbnął, bo takich debilizmów nie idzie czytać.
- 15 9
-
2014-07-07 14:09
a ja tam lubie poczytac cos innego
- 10 0
-
2014-07-07 15:38
haha
nic dodać nic ująć....niewierze że jeszcze są tacy idioci i to na moim osiedlu ....haha
- 2 0
-
2014-07-07 13:52
I na dodatek maszynista nie patrzył w lusterka i w korku używał złośliwie spryskiwaczy do szyb.
- 19 2
-
2014-07-07 14:15
swiete krowy na przejsciach to plaga (1)
i taki "pieszy" wie ze ma względne pierwszeństwo i się ładuje pod rozpędzone auto, zaraz za nimi a może nawet gorsi to ciotki w rajtuzach na rowerach
- 5 7
-
2014-07-07 14:27
jesli widzisz przejscie dla pieszych to masz obowiazek zwolnic
i zatrzymac sie jesli taki czlowiek wejdzie na pasy. takie trudne?
Zapamietaj buraku. Pieszy na przejsciu jest swiety i nietykalny. To prawo.- 8 8
-
2014-07-07 14:46
xxx
Zmień dilera
- 3 0
-
2014-07-07 13:46
ludzie gina z bezmyslnosci lecz swojej ! przewaznie ze swojej beztroski i pokazania '' kozactwa '' ! (1)
Pokozaczyl i po nim !. Wszedzie slychac tlumaczenia po przeroznych wypadkach '' Ja myslalem , chcialem zdazyc etc etc '' Goo...o prawda ! Bezmyslnosc jest w ludziach . Grzeje 130 droga a jak zabije dziecko to gada ze 30 jechal wolniutko na motorze choc przed chwila widzieli wszyscy cymbala jak zasuwal 130 miedzy samochodami ! nic sie nie zmienia w ludziach ! nic !. Ma tunel to lezie przez tory pajac walniety ! Nie ma tunelu to bredza ze '' Gdyby byl tunel to on by tam chodzil etcetc '' Mozgi zrypane maja ludzie i widocznie ten u Gory to widzi i wie co robi . Z Bogiem jeszcze nikt nie wygral !........Myslcie ludzie ! myslcie ! Bo jest piekne lato a facet mial zaledwie 47 lat i zginal w slonecznym pieknym dniu ! Szkoda zycia zeby marnowac na kozaczenie na torowisku !
- 29 2
-
2014-07-07 15:22
swiatla
Popieram...to samo tyczy sie swiatel,przed tunelem.Ludziska latami walczyli o swiatla na przejsciu bo przeciez bedzie bezpieczniej.I co? i g...... dla pieszych nie jest wazne czy czerwone czy zielone,walą jak w dym niezaleznie od wieku...niestety ale wiekszosc wypadkow jest tylko i wylacznie z winy ofiar i ich bezmyslnosci...
- 5 0
-
2014-07-07 13:51
gdy wprowadzą pindolino... (4)
to prawie połowę populacji wykoszą!
- 37 4
-
2014-07-07 14:08
bezrobocie spadnie (3)
- 4 5
-
2014-07-07 14:10
to tak nie dziala. (2)
bedzie mniej konsumentow to i pracy bedzie mniej. tort statystycznie jest zawsze ten sam tylko jest dzielony nierowno. jeden pracuje zarabiajac za 3, inny nie ma wcale pracy.
- 4 0
-
2014-07-07 16:47
A ktoś inny jeszcze pracuje za 3 aby zarobić choć kawałek tego tortu . . .
Ktoś kiedyś powiedział ;
" Świat jest sprawiedliwy tylko życie nierówno rozdaje priorytety ".- 0 0
-
2014-07-07 16:49
Podaż kreuje popyt, nie na odwrót
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.