- 1 Wspólna pasja ojca i syna. Razem kradli lego (74 opinie)
- 2 Pożar magazynu pod lupą ABW (183 opinie)
- 3 Przycięli korzenie i drzewo się przewróciło (19 opinii)
- 4 Zebrali 250 tys. zł na leczenie 3,5-latka (25 opinii)
- 5 Powstanie 40-metrowy akademik z hotelem (251 opinii)
- 6 Tutaj chwasty kłaniają się przechodniom (33 opinie)
Wypadek samolotu wojskowego na lotnisku. Pilot nie żyje
Samolot wojskowy M-346 Bielik rozbił się podczas treningu przed pokazami lotniczymi, które zaplanowano na sobotę na lotnisku Babie Doły. W trakcie manewrów uderzył w płytę lotniska. Pilot poniósł śmierć na miejscu. Sobotnie pokazy zostały odwołane.
Aktualizacja godz 16:13 Gen. Ireneusz Nowak, inspektor Sił Powietrznych w Dowództwie Generalnym Rodzajów Sił Zbrojnych, poinformował, że pilot - mjr pil. Robert "Killer" Jeł - poniósł śmierć na miejscu.
Nie podjął próby katapultowania się.
Nie żyje pilot samolotu, który rozbił się na lotnisku
Aktualizacja godz. 15:22 Gdyńska Brygada Lotnictwa Marynarki Wojennej poinformowała w swoich mediach społecznościowych, że sobotnie pokazy lotnicze zostały odwołane.
Pokazy lotnicze w Gdyni odwołane
Aktualizacja godz. 14:02 Nie jest znany na razie stan pilota.
Według świadków tuż przed uderzeniem w pas startowy mogło być widać część katapulty.
Z kolei według nieoficjalnych informacji od strażaków z Wojskowej Straży Pożarnej miała to być część samolotu, a pilot miał nie zdążyć się katapultować.
Trwa weryfikacja doniesień i sygnałów.
Dowództwo Generalne w mediach społecznościowych informuje, że wciąż trwa akcja ratunkowa.
Do zdarzenia doszło ok. godz 13. Na razie nie są znane oficjalne okoliczności wypadku.
Informacje pojawiły się w naszym Raporcie z Trójmiasta. Bardzo dziękujemy za filmy i zdjęcia.
Żałoba po wypadku lotniczym (15 opinii)
Według nieoficjalnych informacji, które udało się nam uzyskać, rozbił się samolot M-346 Master, który w polskim wojsku nosi nazwę Bielik. Jest dwumiejscowym, dwusilnikowym samolotem przeznaczonym do zaawansowanego szkolenia lotniczego.
Filmy z wypadku samolotu Bielik
Do wypadku miało dojść podczas wykonywania manewrów nad pasem startowym.
M-346 Bielik: były już incydenty z udziałem samolotu
To nie pierwszy incydent z udziałem samolotu. W grudniu 2023 roku podczas wykonywania lotu szkolnego w Dęblinie doszło do niekontrolowanego oddzielenia się owiewki. Takie informacje przekazało Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych. Pilot jednak bezpiecznie wylądował na lotnisku 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Z kolei - jak pisała "Rzeczpospolita" - NIK w 2022 r. ujawniła, że w Lotniczej Akademii Wojskowej i 4. Skrzydle Lotnictwa Szkolnego z Dęblina nie było w pełni realizowane szkolenie lotnicze podchorążych. Powodem było to, że połowa samolotów szkolnych M-346 Bielik była niesprawna.
NIK informowała, że ponad 40 proc. absolwentów kończących w latach 2019-2020 studia o specjalności pilot samolotu odrzutowego nigdy nie szkoliło się na takim samolocie.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (660) ponad 100 zablokowanych
-
2024-07-12 13:33
Boże...może sie katapultował... (2)
- 17 7
-
2024-07-12 13:56
Zdążył na Trójmiasto.pl napisać jeszcze mądry komentarz
- 7 4
-
2024-07-12 14:38
Tak
I zamówił pizze.
- 6 1
-
2024-07-12 13:33
Odwolac natychmiast te pokazy! (18)
Niepotrzebny halas dla mieszkancow obok, marnowanie paliwa i trucie spalinami mieszkancow okoloc. Cud ze nikt na ziemi nie zginal!!!!
- 102 134
-
2024-07-12 13:34
Zamknij się
- 23 26
-
2024-07-12 13:38
(2)
Dla kogo te pokazy, jesli dla miłośników lotnictwa to z daleka od zbiorowisk ludzi i zabudowań.
- 14 16
-
2024-07-12 23:15
Były z daleka (1)
Były z daleka od zabudowań ludzkich ale to ludzie zaczęli się budować w pobliżu lotniska te całe osiedla w Kosakowie to były kiedyś plantacje truskawek
- 7 0
-
2024-07-13 01:27
Te osiedla to rak na Kosakowie.
- 4 0
-
2024-07-12 13:47
(4)
Trzeba było jeszcze bliżej bazy kupować mieszkanie. Skoro nie lubisz ryku samolotu, czemu wybrałeś lokalizację przy bazie wojskowej?
- 40 7
-
2024-07-12 14:00
Co za brednie. (1)
Bazę to ci mogą w każdej chwili postawić pod dom ,wariatka wiem ale bez przesady.
- 6 18
-
2024-07-12 15:47
Wdech, wydech i napisz jeszcze raz, ale po polsku.
- 8 0
-
2024-07-12 14:26
W d.....ie (1)
Te pokazy .
Po co ?- 6 7
-
2024-07-12 16:33
Po jajco
- 2 1
-
2024-07-12 13:58
Przyklej się.
Do pasa startowego.
- 11 1
-
2024-07-12 14:04
Myślenie...
Trochę wyobraźni gdzie kupujesz mieszkanie. To jest baza wojskowa.
- 17 9
-
2024-07-12 14:32
Co za lewacki komentarz
Tak bardzo spaliny przeszkadzają, tak bardzo hałas przeszkadza... ojeeeej.... biedna.... siedź w domu i nałoż maseczkę buhaha
- 15 9
-
2024-07-12 14:33
Ale milo się urwało na metrze jak kupowałeś mieszkanie, wtedy baza i samoloty nie przeszkadzały?
- 15 2
-
2024-07-12 15:49
Wojsko musi cwiczyc
- 6 0
-
2024-07-12 16:25
Pokazy dla gawiedzi !!!
A kasa z biletów dla paru cwaniaków z magistratu. Pokazy lotnicze, Opener a Gdynia coraz bardziej zadłużona. Kasa z biletów wyparowuje.
- 1 3
-
2024-07-12 16:40
Jak ci się nie podoba to się wyprowadz, nikt cię tu nie chce, temu głupiemu motłochowi wszystko przeszkadza
- 5 4
-
2024-07-12 17:09
Oficjalne otwarcie lotniska 1935 rok XD. Zaskoczenie że jest baza lotnicza.
- 7 0
-
2024-07-14 15:57
Pogorzanka
To lotnisko istniało zanim kupiłeś tania chatę wybudowana na polu. Co nie było Cię stać na mieszkanie w mieście.
- 0 0
-
2024-07-12 13:33
Chcemy wiedzieć jaka przyczyna. (44)
Czy można tak nisko latać nad osiedlami mieszkaniowymi, czy to była decyzja pilota, powinniśmy wiedzieć a pokazy samolotowe lepiej oglądać z daleka.
- 77 117
-
2024-07-12 13:35
(1)
Ty to se możesz chcieć...
?Najwyżej kartę rabarową do biedry- 33 10
-
2024-07-12 14:01
Albo do Lidla.
- 7 1
-
2024-07-12 13:39
Pierwsze było lotnisko! (4)
Rozbił się nad pasem startowym a nie robił akrobatyki nad osiedlem!!
- 35 7
-
2024-07-12 13:41
robił (1)
- 7 8
-
2024-07-12 13:46
Robił nad polami nieopodal Dębogórza
- 10 3
-
2024-07-12 15:29
Bzdura (1)
Może i rozbił się uderzając w pas startowy ale to co wyczyniał nad budynkami mieszkalnymi dozwolone chyba nie jest
- 7 9
-
2024-07-12 16:25
Kozaczyl nad domami.
Prawda tak nisko nad dachami przelatywał że trzeba było chować głowę w pomieszczeniach od tego huku
- 8 2
-
2024-07-12 13:40
(12)
To jest raczej pytanie - czy można tak blisko lotniska wojskowego budować osiedla.
- 60 6
-
2024-07-12 13:43
(6)
To ze zbudowano tam osiedla nie usprawiedliwia niskiego latania nad blokami i popisow
- 13 48
-
2024-07-12 13:45
(1)
Rynek zbytu jest. Można dom/mieszkanie sprzedać. Znajdą się chętni.
- 16 3
-
2024-07-12 16:36
a potem będą jęczeć, że "o jej! lotnisko", "no nikt nie mówił, że będzie głośno..."
- 3 1
-
2024-07-12 14:00
Właśnie, że tak (1)
Nie zszedł poniżej dozwolonej wysokości nad osiedlami, a beczkę skończył na lotnisku.
- 6 1
-
2024-07-12 15:30
Skonczył z przytupem
- 1 5
-
2024-07-12 14:08
Aha...
Popisów? Tak, właśnie baza wojskowa usprawiedliwia niskie latanie, ćwiczenia, ryk silników. Warto myśleć gdzie się kupuje mieszkanie.
- 11 2
-
2024-07-12 16:19
Dzbanie
Lotnisko wojskowe było tam od lat . Tak samo jak w Pruszczu gdańskim . Ba , stacjonowały tam Migi 21/23 na codzien . Zanim ktoś odrolnil albo jeszcze lepiej na terenie bagiennym , postawił Twoja klitkę.
- 7 0
-
2024-07-12 13:48
podobnie jak budowanie mieszkań zaraz za płotem portu, gdzie często trzymane są materiały łatwopalne, chemia itd (2)
- 18 2
-
2024-07-12 14:00
I wysypisk śmieci
- 6 0
-
2024-07-12 14:04
Zaraz za płotem są działki.
Niemożna tam budować wysokich budynków w
- 1 1
-
2024-07-12 13:58
Tak, można (1)
Misiu, rozbił się na lotnisku, bo to na nim wykonywał niebezpieczną beczkę, nie nad osiedlami.
- 6 2
-
2024-07-12 16:27
Chyba cie tam nie bylo
- 1 1
-
2024-07-12 13:44
(3)
To pokaz nieudolności polskiego lotnictwa.Brakuje jeszcze pokazać jak Policja potrafi latać helikopterem na pokazach.
- 6 21
-
2024-07-12 13:55
Jeśli ktoś tu jest nieudolny to zapewne ty.
- 9 2
-
2024-07-12 14:05
To nie jest nieudolność, wyszło żałośnie, ale takie ryzyko przy takich zabawach jest zawsze. Nieudolnością byłby dopuszczenie niesprawnej maszyny.
- 5 1
-
2024-07-12 15:09
...śmigłowcem.
- 0 4
-
2024-07-12 13:48
(6)
tak ignorancie, mieszkasz przy lotnisku wojskowym więc samoloty będą latać i nisko i wysoko, samoloty, helikoptery i drony
- 27 2
-
2024-07-12 13:53
co innego (5)
co innego zwykłe operacje, a co innego kręcenie beczek i pętli na wysokości 200-300 m agl
- 8 8
-
2024-07-12 13:59
Beczkę kończył nad lotniskiem (2)
i tam się rozbił, nie nad osiedlami.
- 7 1
-
2024-07-12 14:40
(1)
akrobacje też wykonywał nad resztą gminy. Nad Pogórzem/Suchym Dworem też kręcił jakieś manewry
- 6 2
-
2024-07-12 15:31
I na Oksywiu
- 1 1
-
2024-07-12 14:10
(1)
Pokazy opierają się na ćwiczeniach które odbywają piloci. Kręcić beczkę to można z twojego podejścia i braku jakiejkolwiek wiedzy
- 2 2
-
2024-07-12 14:20
powiedz mi jaki to element ćwiczeń
bo mieszkam między Krzesinami, a Powidzem, jestem często na tych lotniskach i nie widziałem takich rzeczy, poza treningami Tiger Demo Team.
- 3 3
-
2024-07-12 13:51
Pewnie Macierewicz (2)
Zwoła komisję śledcza
- 0 8
-
2024-07-12 14:04
No coś ty, Premier odda śledztwo naszym partnerom.
- 3 2
-
2024-07-12 14:05
Oooo jest
Oszołom TV POpis beret zrył ?
- 4 3
-
2024-07-12 13:51
Najlepiej (2)
Jak nie będziesz wychodzić z domu, i odetnij jeszcze internet, żebyśmy nie musieli czytać takich d**ilizmów!
- 8 1
-
2024-07-12 14:00
Najpierw pomyśl a potem kręć beczki.
Pasjonaci latania bez opamiętania mają zszargane nerwy i jak taki zasiądzie za sterami samolotu to może zdarzyć się wszystko.
- 1 4
-
2024-07-12 15:43
Ale gupi.
- 1 2
-
2024-07-12 13:52
Przecież wiadomo było, że w pobliżu jest lotnisko wojskowe.
- 5 0
-
2024-07-12 14:06
Tak można latać nisko nad bazą wojskową. Tak można latać "nisko" nad osiedlami... ale nie trzeba kupować mieszkań przy bazie wojskowej
- 7 5
-
2024-07-12 14:15
Po wypadku Frecce Tricolori w Rammstein pojawiło się wiele ograniczeń dla pokazów lotniczych więc jeśli wszystko było zgodnie z przepisami to jest to nieszczęśliwy wypadek, które niestety się zdarzają.
- 2 0
-
2024-07-12 14:33
A po co Ci to wiedzieć?
- 0 0
-
2024-07-12 14:37
Twoje pytania są głupie!!!!Masakra co za tępota!!!
I tak nic nie zrozumiesz!!!
- 1 0
-
2024-07-12 15:08
Pokazy lotnicze,jeżeli już....nie smarkaj,bo pokazy są raz do roku.
- 2 0
-
2024-07-12 21:07
Ty jesteś z jakiegoś komitetu "chcemy wiedzieć" czy o co chodzi ?
zadzwoń to się może coś dowiesz.
zostań dziennikarzem, może dowiesz się więcej.
dzbanie- 0 2
-
2024-07-12 13:34
Opinia wyróżniona
Pilot nie wyciągnał samolotu z pętli.. (30)
...samolot na lewo obrócił się w osi - nie mógł wyciągnąć go z pętli. Nie katapultował się... albo pilota zamroczyło, albo awaria :( przykro mi
- 190 8
-
2024-07-12 14:17
Dokładnie
- 1 3
-
2024-07-12 14:20
Kolego nie wiesz jak pętla wygląda (1)
polecam google
- 3 6
-
2024-07-12 14:28
Goering też nie wiedział
nie dożył
- 6 1
-
2024-07-12 14:21
Jackowski to ty ?
- 2 5
-
2024-07-12 14:22
Widziałem chłopaków przed 2 tygodniami... Tak bardzo mi przykro (14)
To nie są amatorzy ani przypadkowi piloci. Trenują ten pokaz wielokrotnie. Dzisiejszy lot to dodatkowy trening żeby obeznać się z otoczeniem lotniska. Tutaj jest ono wyraźne, jasny duży pas - a na poprzednich pokazach latali nad trawiastymi lądowiskami, gdzie trudniej o odniesienie. Wygląda na duży błąd, żeby tak nisko wprowadzić w półpętle z położenia plecowego... taka utrata orientacji, aż niemożliwe... Może faktycznie chwilowa słabość fizyczna. Wyrżnął w pas na pełnej, tam nie zabrakło 10-20 metrów, ale co najmniej 200.
- 45 1
-
2024-07-12 14:37
no bardzo dziwne to jest
przecież zanim zaczął beczki, to musiał widzieć na jakiej jest wysokości i jaką ma prędkość. Niestety wszyscy jesteśmy tylko ludźmi...
- 3 1
-
2024-07-12 14:43
Dobrze wyszkoleni za tygryska (6)
Jakoś za pisu nie było wypadków podczas tych PO kazów
- 4 69
-
2024-07-12 15:42
i taki komentarz mógł wypluć tylko zapluty fan tuska, żeby szczuć. (1)
- 3 18
-
2024-07-12 16:27
Na pisowskim pikniku, blekhołk się w druty zaplątał
Zapomniał pisowiec?
- 18 2
-
2024-07-12 15:44
(1)
Za pisu to mieli ściągnąć wrak tupolewa - do tej pory go nie ma w naszym kraju.
- 10 3
-
2024-07-12 17:25
Tusk kazał Putinowi
Go pociąć
- 2 9
-
2024-07-12 15:47
spadaj trolu
- 15 1
-
2024-07-13 09:20
️
Hahaha cudowny PiS
- 0 0
-
2024-07-12 15:25
(3)
On caly czas latal bardzo nisko, za nisko
- 16 7
-
2024-07-12 15:27
To prawda (1)
Mieszkańcy mogą to potwierdzić
- 7 8
-
2024-07-12 15:35
To prawda
Obawiałam się że dach domu zabierze ze sobą... Jesteśmy przyzwyczajeni do samolotów, nie przeszkadzają nam. Ale tego to się przeraziłam tak nisko leciał..
- 9 3
-
2024-07-12 20:12
czy już skończyłeś pisać raport o wypadku czy jeszcze nie? wszyscy czekamy na opinię "eksperta" buahaha ;)
- 0 7
-
2024-07-12 15:25
Dokładnie (1)
Od początku ten manewr wyglądał aż nienaturalnie. Nie było możliwości tego wyciągnąć.
- 9 1
-
2024-07-13 03:49
Tak samo to widzę
Niestety nie dowiemy się prawdy
- 1 1
-
2024-07-12 14:47
(2)
Widać, jak się katapultował.
- 4 20
-
2024-07-12 18:34
Tak, wykapultował się prosto pod bramy Królestwa Niebieskiego i Św. Piotra.
- 4 1
-
2024-07-13 21:36
Ano widać coś co może być owiewką i fotelem.
Najprawdopodobniej na ułamek sekundy przed przywaleniem pociągnął dźwignię wyrzutową fotela.
Polecam obejrzeć na dużym monitorze, w powiększeniu i w zwolnionym tempie.
W momencie odbicia i zapłonu paliwa widać coś co przypomina odstrzeliwującą owiewkę (widać że jego najszybciej w górę), najwyżej nad płomieniami widać czarny obiekt (fotel?) za którym zaraz otwiera się mały spadochron hamujący fotel (?) i wszystko znika w płomieniach.
Przy takich przeciążeniach to już pilot na pewno nie żył w momencie odbicia się od płyty.- 0 0
-
2024-07-12 14:53
w TVP własnie pokazuja film z uderzenia na lotniku widac dokladnie ze pilot sie nie katapultował do ostatniej chwili (2)
próbował wyladowac samolotem i jak zawsze tutak Pokemony sie pluły za przekazem w TVn ze pilot sie katapultował,A teraz wyraznie widac ze tego nie zrobił
- 2 30
-
2024-07-13 04:06
Próbował wylądować na jakichś dziesięciu metrach pod poziomem płyty lotniska?
Oj, widać że wyszedłeś ze smoleńskiej szkoły latania na wrotach od hanagaru...
- 5 0
-
2024-07-14 08:57
w tvn nic nie bylo o katapultowaniu, obudz sie
- 0 0
-
2024-07-12 15:46
albo źle ocenił sytuację (2)
- 16 0
-
2024-07-12 20:09
(1)
przecież ty znawco pilotowanie takich maszyn to po jednym czy po dwóch filmach na youtube ogarniasz?
- 0 6
-
2024-07-13 11:09
Tak, wyobraź sobie ze komentują tez ci którzy latają
I to nie tylko turystycznie a zawodowo. To nie samochod ze ci skręca w miejscu. Im większa prędkość tym więcej miejsca na manewr potrzebujesz bo przy ciasnych pętlach masz z miejsca black out i odcina ci świadomość i widzenie na chwile. Jak masz zapas wysokości i kombinezon i jesteś odpowiednio przygotowany do przeciążeń, wiesz jak napinać mięśnie i w którym momencie to możesz to ograniczyć ale nie wyeliminować. Tutaj ewidentne wyglada to na rutynę a manewr był poprostu zbyt nisko rozpoczęty przy tej prędkości. Tam minimum 60-80 metrów zabrakło aby wyjść z tego. Zreszta widać na filmie z jaka prędkością i w jak krótkim czasie lecąc pionowo w dół uderzył o ziemie. Jeśli urwał mu się film, to by tłumaczyło czemu się nie katapultował. Szkoda gościa i nowego samolotu.
- 5 0
-
2024-07-12 17:07
wygląda jakby był przyzwyczajony do latania wyżej i zapomniał, że jest tak nisko nad ziemią.
- 10 1
-
2024-07-12 19:49
ciebie zamroczyło
- 1 22
-
2024-07-12 13:34
(1)
Szkoda pilota...
- 56 5
-
2024-07-12 15:38
to część jego treningu
- 2 4
-
2024-07-12 13:34
(2)
Czyli pokazów jutro nie będzie.
- 58 7
-
2024-07-12 14:27
I slusznie
Po co narażać pilotów i widzów?
Mało tragedi ,?- 9 4
-
2024-07-12 14:34
Dlaczego? maja byc moze jeszcze jeden sie rozbije abo zdezy sie z helikopterem ale była by atrakcja kazdy wyciaga telefon i
- 1 6
-
2024-07-12 13:34
Szczęście w nieszczęściu
Dobrze, że dziś, a nie jutro na pokazie...
- 1 4
-
2024-07-12 13:35
No to polatane... (1)
Mam nadzieję, że awaria a nie brawura, była przyczyną
- 7 4
-
2024-07-12 13:36
i**otyczny wpis
- 1 2
-
2024-07-12 13:36
Znowu wypadek lotniczy. Po wypadku Smoleńskim w końcu miały działać procedury. Kiedy to się skończy ? (1)
- 6 41
-
2024-07-12 14:03
Dziwna ryża klątwa....
- 7 5
-
2024-07-12 13:36
Panstwo z kartonu (16)
Chwile przed katastrofą latał dosłownie nad osiedlami mieszkaniowymi na Pogórzu. Czy ktoś w ogóle to kontroluje? Czy każdy może sobie latać gdzie chce i jak chce?
- 68 49
-
2024-07-12 13:40
Nie każdy. Ty nie możesz, bo nie masz takiego samolotu, więc nie każdy ;)
- 25 3
-
2024-07-12 13:41
(8)
Było kupować mieszkanie na Witominie, a nie przy bazie wojskowej.
- 27 6
-
2024-07-12 13:44
(2)
Witomino to jest chyba najbardziej zakorkowana dzielnica Gdyni, słaba polecajka :)
- 5 5
-
2024-07-12 13:47
4 min autobusem z centrum
Gdzie ty masz korki?
- 4 3
-
2024-07-12 13:54
No ale Pan nie narzeka na korki, tylko samoloty.
- 5 0
-
2024-07-12 13:48
(3)
Idąc Twoim tokiem rozumowania, całe Pogórze, Kosakowo, Oksywie i Obłuże powinno się wyprowadzić, bo w każdej chwili może wlecieć w nich jakiś odrzutowiec albo śmigłowiec. Ciekawe czy w innych krajach na świecie też jest takie rozumowanie :)
- 6 1
-
2024-07-12 13:53
(1)
Mieszkałem na Oksywiu, obecnie na Dębogórzu. Zdawałem sobie sprawę z bliskości lotniska i tu osiadłem, bo mi nie przeszkadza ryk silników, mało tego dzięki bliskości bazy jestem fanem samolotów.
- 10 0
-
2024-07-12 15:13
Nie chodzi o ryk silników. Przeloty nad osiedlem jak najbardziej, akrobacje niekoniecznie. W żaden sposób nie przyczynia się to do zwiększenia bezpieczeństwa, a zwiększa ryzyko katastrofy.
- 4 1
-
2024-07-12 14:02
Ciekawe czy w innych krajach ludzie też nie myślą gdzie kupują mieszkanie?
- 4 1
-
2024-07-12 14:00
W. jest ok, bo bliżej cmentarza...
- 1 0
-
2024-07-12 13:43
No jak to z kartonu? (1)
Latal nad blokami wiéc go skuteccznie zestrzelili jak byl nad lotniskiem.
- 3 2
-
2024-07-12 15:40
strzelali zielonymi laserami z okolicy 4 liter :D
- 0 0
-
2024-07-12 14:01
Trochę wyobraźni
Chyba każdy wiedział, gdzie kupuje mieszkanie? To jest lotnisko wojskowe. Latawce mąją tam puszczać?
- 4 3
-
2024-07-12 15:29
(1)
A kto pozwollil budować osiedla na Pogórzu. Za Moch czasów nigdy. Bardzo mnie to martwi bo lotnisko wojskowe było tam od przed wojny a osiedli nie. Strefa nadgraniczna.
- 4 0
-
2024-07-12 15:41
W sumie musiałbyś zadać to samo pytanie o Obłuże, Oksywie czy Babie Doły. Tam też budowano osiedla po wojnie. To na ile dziesiątek kilometrów powinna się ciągnąć pusta strefa?
- 1 1
-
2024-07-12 15:38
Lotnisko >osiedla
Lotnisko było pierwsze, później powstały osiedla. Chyba ludzie mieli świadomość gdzie się osiedlaja? Nie rozumiem tego oburzenia teraz
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.