• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Z Gdańska do Oslo częściej z SAS-em

13 lipca 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Po wakacjach SAS zwiększa częstotliwość lotów do Oslo z 3 do 6 w tygodniu. Po wakacjach SAS zwiększa częstotliwość lotów do Oslo z 3 do 6 w tygodniu.

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS oferują bezpośrednie rejsy do Kopenhagi z Gdańska, Poznania i Warszawy, a także z Gdańska do Oslo. Po wakacjach liczba rejsów z Gdańska do Oslo zostanie zwiększona z trzech do sześciu połączeń w tygodniu.



Taka decyzja ma związek z coraz większym zainteresowaniem przelotami z północnego rejonu Polski do Norwegii. Oferta SAS nie jest droga. Ceny oferowane na trasach do Europy zaczynają się od 635 PLN (przeloty do Oslo już od 339 PLN) i dostępne są na stronie przewoźnika www.flysas.pl oraz u autoryzowanych agentów IATA.

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS oferują 3-klasowy serwis oraz strukturę cen opartą na taryfach w jedną stronę, co pozwala na dostosowanie ceny i standardu przelotu odpowiednio do potrzeb pasażera.

Podział na klasy serwisowe:
- ekonomiczna - dedykowana osobom poszukującym najtańszych biletów, podróżującym na przykład w celach turystycznych
- Economy Extra - łączącą komfort Business z cenami zbliżonymi do klasy ekonomicznej. Pasażerom w tej klasie linia oferuje między innymi bezpłatny posiłek oraz elastyczne warunki taryf.
- Business - tutaj SAS oferuje najwyższy poziom serwisu - począwszy od uproszczonej procedury odprawy biletowo-bagażowej, poprzez możliwość wstępu do poczekalni lotniskowych "lounge", po zwiększony limit bagażu.

Rejsy z Gdańska do Kopenhagi operowane są z wykorzystaniem samolotów Canadian Regional Jet mogącymi pomieścić 88 pasażerów. Rejsy do Oslo - samolotami Boeing 737 posiadającymi ponad 100 miejsc dla pasażerów.

Poza przelotami do Norwegii i krajów skandynawskich aktualnie szczególnie popularna wśród pasażerów Skandynawskich Linii Lotniczych SAS jest oferta na trasach z Gdańska przez Kopenhagę do miast europejskich. Połączenia do Amsterdamu, Brukseli, Dusseldorfu, Hamburga, Londynu, Manchesteru i Zurychu są oferowane z krótkim czasem oczekiwania w Kopenhadze.

Poranny wylot z Gdańska już o godzinie 06.30 i ostatni powrót do Gdańska o godzinie 21.55 umożliwia dogodne rozplanowanie dnia w mieście docelowym.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (23)

  • (3)

    zamiast pisac przeloty juz od 339 pln to niech srednia cene biletu podadza bez ukrywania kosztow dodatkowych bo ludzie sie nastawia na 3 setki a w sumie calosc wyjdzie 6 setek.no popatrzcie z GD mozemy przez kopenhage leciec do miast europejskich ;) to co...my juz za uralem czy co? chociaz patrzac na drogi pewnie na kamczatce buheheh. ;)

    • 15 3

    • Dobre:-)

      Szacun!

      • 1 1

    • Ukryte opłaty (1)

      Akurat SAS podaje ceny całkowite, ze wszystkimi podatkami i opłatami.
      Tradycyjne linie lotnicze nie mają powodu aby ukrywać prawdziwe ceny.
      To są praktyki przewoźników tzw. niskokosztowych.

      • 2 0

      • O jakim ukrywaniu cen mowa?

        W zasadzie u każdego przewoźnika (zarówno "klasycznego", jak i LCC) ostateczna cena zależy od pasażera, który wybiera termin lotu, klasę, ew. dodatkowe usługi.

        Żeby poznać ostateczną cenę trzeba dotrzeć do końca procesu, tj, do etapu płatności, a nie bazować na cenach podawanych w reklamach

        • 0 0

  • Nowe polaczenie cieszy, (3)

    choc cena w jedna strone "juz" od 339 PLN, daje w obydwie "tylko" 678 PLN.
    Mogloby byc taniej.

    • 7 2

    • Mogłoby.. (1)

      Mogłoby być taniej, gdyby Port traktował wszystkich przewoźników jednakowo.
      Dlaczego opłata lotniskowa na bilecie tradycyjnej linii wynosi 48PLN, a np. Wizzair płaci tylko 6PLN za pasażera?
      Wszyscy pasażerowie mają dostępną tą samą infrastrukturę na lotnisku, a jednak pasażerowie tanich linii płacą dużo mniej.
      Tradycyjne linie na "dzień dobry" mają większe obciążenia.

      • 2 0

      • Może Wizzair ma zniżkę hurtową? Ostatecznie to główny przewoźnik w GDN

        A poza tym z pewnością LOT płaci za dodatkowe usługi - chociażby za transport pasażerów z samolotu do terminalu, co u LCC jest rzadkością

        Skąd w ogóle wziąłeś te stawki? Zajrzałeś do umowy? :P

        • 0 0

    • I tak jest tanio

      LOT gdyby dał 678 w jedną stronę to byłby cud :D

      • 1 0

  • to sa takie trasy koninkturalne... (1)

    Sporo Polakow jezdzi do pracy do Norwegii i Danii.
    Przestana linia jako nierentowna zniknie.

    • 1 1

    • taniej??cos kosztem czegos

      HAHA.zniknie..nie wydaje mi sie;))) zniknie to predzej norwegian ...niestety sas ma rzesze swoich stalych pasazerow , ktorzy bez wzgledu na cene lataja i beda latac tymi liniami..na tym ta linia bazuje.obnizaja ceny polaczen cieszacych sie mniejsza popularnoscia(tzn. Oslo-gdzie trzeba przy " przesiadce) odbierac bagaze) a podwyzszaja ceny lotow cieszacych się większym zainteresowaniem(tj. przez Kopenhage)-a co na to pasazerowie?? zamiast biletu z presiadka w Oslo w cenie 1000pln,wybieraja i tak Kopenhage-w cenie 2100pln. naiwnosc ludzka nie zna granic-wiec sas zniknie??? chyba raczej nie...;)

      • 0 0

  • wizzair jest tanszy (2)

    a lata na trasach i do Gdanska i do Warszawy i do Turku i Oslo

    • 3 4

    • swiete slowa:)

      na kierunki polnocne-zwlaszcza szwecja , norwegia- wizz sie oplaca;) naprawde trzeba przyznac ze na te trasy mozna znalez tanie bilety:)

      • 0 0

    • i do finlandii tez:)

      .. niestety gorzej jesli chodzi o Rzym:( a szkoda.heh...wogole szkoda ze tak malo polaczeni tzw" poludniowych" mamy z Trojmiasta-jak np. włochy, francja , hiszpania...oj-polecialoby sie:)

      • 0 0

  • lepiej promem (1)

    wyjdzie taniej i piekne widoki są

    • 4 3

    • JAK KTO WOLI

      ..jak dla mnie samolotem:) ta predkosc-chwila i jestes na miejscu.prom jak dla mnie to zbyt malo dynamiczny srodek transportu:)

      • 0 0

  • gdansk-malmo-kopenhaga (2)

    ja latam do kopenhagi:

    1.Gdansk-Malmo- ok 50 zl
    2.Malmo lotnisko- malmo dworzec(bus)-ok 20 minut- ok 30 zl
    3 Malmo central station kopenhaga centrum przez most pociagiem ok 40 zl

    Naprawde polecam bo sie oplaca i jest bardzo wygodnie

    Cala wyprawa z malmo do kopenhagi trwa ok 50 minut, a sam lot z GD do Malmo o 40 minut

    • 6 0

    • Heh

      Też tak samo latam i też mam na imię Tomek :)

      • 0 0

    • Brawo

      Brawo Tomasz za cenne rady zwlaszcza w sezonie urlopowym gdzie-nie zawsze o czas chodzi...Pozdrawiam

      • 0 0

  • Do Frankfurtu moglo by byc taniej;)

    Najtanszy lot za 280 EUR to troche za duzo.

    • 3 0

  • JUZ od 339???

    to ma byc tanio?

    może i lepszy serwis ale ja kupowałem ostatnio bilety w 2 strony gdańsk - oslo przez wizzaira za.. 180 zł!! w 2 strony!! i wcale nie kupowałem biletu milion lat wcześniej! jeżeli ktoś szuka tanich lotów.. to sas raczej nie bedzie baaardzo okazyjny.

    pozdrawiam

    • 1 0

  • dobrze ze pomysl z kosakowem upadł

    przerost ambicji jednego urzedasa doprowadziłby do wyniszczającej konkurencji

    • 1 0

  • NIE LATAĆ MI TU NAD GŁOWĄ !!! (1)

    PŁYWAC PROMEM ! SAMOLOTY SĄ ZŁE ! BOJKOT !!!

    • 0 1

    • :))

      DLACZEGO ZŁE??;) JA TAM UWAŻAM ,ZE CAŁKIEM FAJNE

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane