• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Z Rębiechowa przez Frankfurt Lufthansą w świat

js
10 marca 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 13:43 (10 marca 2008)
Najnowszy artykuł na ten temat Loty z Gdańska na Maderę od października 2024
Na pokład samolotu CRJ 700 wchodzi 70 pasażerów. Na pokład samolotu CRJ 700 wchodzi 70 pasażerów.

Nowe połączenie Trójmiasta z największym w Niemczech lotniskiem we Frankfurcie otwiera linia lotnicza Lufthansa. Pierwszy samolot wystartuje 30 marca.



Na trasie do Frankfurtu maszyny CRJ 700, które na pokład mogą zabrać 70 osób, będą kursowały przez cały tydzień. Wylot do Niemiec o godzinie 18.10 (bez piątku) i 18.15 w piątki. Podróż potrwa 1 godzinę i 40 minut.

Bilety można już rezerwować na stronie internetowej przewoźnika. W jedną stronę kosztują od 489 zł z wliczonymi wszystkimi dodatkowymi opłatami i podatkami.

Do tej pory połączenia do Frankfurtu oferował tylko LOT (bilety można jednak było kupować w Lufthansie, bo obie linie są w tym samym sojuszu Star Alliance). Samoloty polskiego przewoźnika startują o godz. 8.15 rano i o godzinie 15.30. Lufthansa specjalnie wprowadziła trasę wieczorną, bo zależy jej na pasażerach, dla których Niemcy będą tylko przystankiem w dalszej podróży do innych zakątków świata. Władze firmy zakładają, że ruch przesiadkowy będzie dla tej trasy dominujący. Liczą, że obłożenie miejsc przekroczy 70 proc.

- Rejs do Frankfurtu oznacza możliwość łatwej, szybkiej i wygodnej podróży na przykład do Singapuru, Johannesburga lub San Paulo. W sumie z lotniska Rhein-Main-Flughafen będzie można polecieć Lufthansą aż do 169 miast w 75 państwach. Nasze połączenie z Gdańska skróci tam czas oczekiwana na samoloty, które lecą dalej. - mówi dyrektor generalny Lufthansy w Polsce Maria Kowalewska.

Frankfurt to drugie połączenie Lufthansy z Gdańska. Pierwszym była trasa do Monachium.

Z Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy operuje pięciu przewoźników tradycyjnych i pięć tanich linii. W sumie oferują one 32 trasy do 9 państw.
js

Opinie (56) 2 zablokowane

  • i bardzo dobrze!!!

    • 0 0

  • ... (2)

    poza tym lufthansa zapewnia także dodatkowy dreszczyk emocji podczas londowania. ;)

    • 0 0

    • :-) (1)

      a jakież to sensacje? ;)

      • 0 0

      • skoro pisze o londowaniu, to pewnie ma na myśli sęsacje, a nie sensacje :)

        • 0 0

  • Ale sensacja (4)

    LOT od dawna lata do hitlerowa

    • 0 0

    • (3)

      Poczytaj artykul zanim zaczniesz jadem pluc. Przeciez pisza ze LOT lata, tylko w innych godzinach.

      • 0 0

      • co sie ciskasz leszczu (2)

        wracaj na zmywak i nie zasmiecaj netu

        • 0 0

        • I tą są właśnie wypowiedzi... (1)

          ... na poziomie Polskiego internauty; płakać się chce...

          • 0 0

          • to placz babo

            kto ci broni?

            • 0 0

  • Super konkurencja (6)

    Rayan airem leciałem ostatnio do Frankfurtu Hahn, tj. 4 osoby tam i spowrotem, z dodatkowym bagażem i ubezpieczeniem za niecałe 1000 PLN...

    • 0 0

    • (3)

      to teraz wez mapke i sprawdz gdzie jest lotnisko "Frankfurt" Hahn

      • 0 0

      • przy takiej roznicy i tak sie (2)

        oplaca leciec do Hanh...stamtad autobus do centrum mniej niz 10 ojro chyba...?

        • 0 0

        • Lotnisko Frankfurt-Hahn znajduje sie ok. 130 km od Frankfurtu. Bilet autobusowy z Hahn do Frankfurtu kosztuje 16 € od osoby.

          • 0 0

        • ojro to wymawiają, piszą nadal euro

          • 0 0

    • To bynajmniej nie jest najniższa cena biletu w Ryanair...

      Poza tym Lufthansie wcale nie chodzi o zapewnienie połączenia z Gdańska do Frankfurtu, tylko o dowóz pasażerów wybierających się znacznie dalej.

      • 0 0

    • tylko, że Ryan nie poleci

      i leżysz i kwiczysz na Rebiechowie, bo Ci zaproponują wylot jutro z Katowic. Lecisz z FRA gdzieś dalej i w tym momencie możesz się z wszystkim pożegnać. Taki jest Ryan. Poza tym Hahn leży 160 km od właściwego lotniska we Frankfurcie. To tak jakby lotnisko w Olsztynie miało się nazwyać "Gdańsk-Olsztyn".

      • 0 0

  • hmm (1)

    a moze w koncu bezposrednio do usa ?

    • 0 0

    • Nie no, nie róbmy z Gdańska drugiego Rzeszowa

      Przy locie trwającym powyżej 5-ciu godzin przesiadka w jakimś hubie nie robi wielkiej różnicy, więc po co domagać się dalekich lotów bezpośrednich?

      Wystarczy, że linie lotnicze zauważą, że z Gdańska można latać nie tylko do UK :)

      • 0 0

  • (1)

    A poco do USA ?, przeciez wszyscy z tamtad wracaja...

    • 0 0

    • nie wszyscy jeżdżą do roboty jeśli mieści Ci się to w Twojej główce!!!!!

      • 0 0

  • hm

    chyba lepiej Paryż,Portugalia lub Grecja dla przykładu

    • 0 0

  • lata do tyłu - ale co to za godzina...? (12)

    ile sensownych połączeń jest po południu (wieczorem) - ta polityka linii w stosunku do Pomorza jest beznadziejna...

    niemniej zawsze coś

    • 0 0

    • nieprawda (11)

      Lotnisko we Frankfurcie to najwieksze europejskie lotnisko tranzytowe. Z 53 mln pasazerow, jacy "przeszli" w 2006 roku przez Rhein-Main-Flughafen, tylko niecale 5% traktowalo je jako docelowe. Maszyny takich linii jak Quantas, Singapour Airlines, Varig, China Airlines, ANA, LAN Chile, South African Airlines startuja z Frankfurtu po 22:00 z Terminalu II.
      Lufthansa laduje na Terminalu I, wiec jest czas zeby spokojnie pojechac na T II, dokonac odprawy, przejsc przez kontrole i spokojnie wypic kawe.

      • 0 0

      • wiekszość normalnych lotów odbywa się w dzień (10)

        tak by dla przykładu za oceanem nie lądować w środku nocy...

        zawsze coś gdzieś leci, ale twierdzenie, że lot o 18 (lądowanie o 20?) to wspaniałe połączenie do innych celów podróży, to lekka przesada

        dla przykładu - brak nam połączeń z południem Europy - co daje nam możliwość ewentualnego załapania się na ostatni lot, a potem wylądowania gdzieś przed 24:00

        pomysł spóźniony o całe lata, do tego jak zwykle niedopracowany

        • 0 0

        • Loty na wschód odbywają się wieczorem (8)

          Akurat długodystansowe loty na wschód (Azja) odbywają się wieczorem, tak żeby na miejscu lądować w godzinach porannych. Tak sama zasada jest przy powrotach z USA.

          • 0 0

          • ale tylko na wschód (7)

            • 0 0

            • (6)

              Połączenia na zachód są "obsługiwane" przez wcześniejsze loty, więc w czym problem?

              • 0 0

              • wcześniejsze loty Lufthanzy? (5)

                wybacz ale przeczytaj ze zrozumieniem artykuł

                • 0 0

              • (4)

                A gdzie ja pisałem, że Lufthansy?

                • 0 0

              • ale ja pisałem - a ty odpowiadałeś (3)

                a skoro odpowiadasz nie na temat wątku, ani nie nawiązując do artykułu, to wybacz, po kiego piszesz?

                • 0 0

              • (2)

                Proponuję uważniej czytać artykuł - wcześniejsze połączenia oferowane są przez Lot przy współpracy z Lufthansą, więc mamy zapewnioną opcję dobrego wylotu na zachód (wcześniej) i wschód (teraz). Więc po kiego Ty piszesz?

                • 0 0

              • a jednak jesteś analfabetą (1)

                Lufthansa specjalnie wprowadziła trasę wieczorną, bo zależy jej na pasażerach, dla których Niemcy będą tylko przystankiem w dalszej podróży do innych zakątków świata. Władze firmy zakładają, że ruch przesiadkowy będzie dla tej trasy dominujący.

                widzisz gdzieś w tym zdaniu LOT? rozumiesz, że Lufthanza jest osobnym podmiotem i konkuruje z LOTem?

                • 0 0

              • A co to jest lufthanza?

                "Do tej pory połączenia do Frankfurtu oferował tylko LOT (bilety można jednak było kupować w Lufthansie, bo obie linie są w tym samym sojuszu Star Alliance)."
                Dotarło?

                • 0 0

        • "wiekszość normalnych lotów odbywa się w dzień"

          Nie wiem co rozumiesz poprzez "normalne loty". FRA ma dwa rozklady lotow: letni i (skromniejszy) zimowy.
          Rano 8:00-9:00 startuja maszyny Lufthansy do USA - Chicago, NY, LA, Miami, San Francisco oraz tzw. przewoznicy narodowi do stolic europejskich (Stockholm, Rom, Paris, Moskau, Zürich, Madrid etc.). Pozniej w ciagu dnia do USA odlatuja samoloty linii amerykanskich: UA, AA, Delta, Continental oraz ponownie linie europejskie i arabskie (Etihad, Emirates). I tu jest szansa dla LOTu, ktory z Gdanska wylatuje o 8:15.
          Wieczor (od 22:00) "nalezy" do miedzykontynentalnych linii azjatyckich, australijskich oraz poludniowoamerykanskich.
          Nadal nie wiem dlaczego destynacje europejskie, czy amerykanskie mialy by byc "normalniejsze" od azjatyckich, czy "down under"?

          • 0 0

  • NARESZCIE

    na podium się wdrapuje,
    dziękuje wszystkim dziękuje,e,e,e,e.

    wreszcie pomyśleli!

    • 0 0

  • SZANOWNE LINIE LOTNICZE!! (1)

    A kiedu będą połączenia z południem Europy ? np.BUDAPESZT,SOFIA ,PRAGA chętnych by napewno nie brakowało

    • 0 0

    • Popieram i jeszcze np. Dubrownik.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane