• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Za miesiąc - zmiany w Kiezmarku

M.W.
25 marca 2003 (artykuł sprzed 21 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Nie stać nas na tanie inwestycje
Trwają prace przy budowie tymczasowego mostu na drodze krajowej nr 7 w Kiezmarku. Dzięki niemu możliwe będzie wyłączenie z użytku i wyremontowanie obecnie istniejącego mostu.

- Według mojej obecnej wiedzy most będzie miał nośność 24 tony. Wciąż jednak są prowadzone rozmowy dotyczące zmiany jego udźwigu. Planujemy oddać do użytku most tymczasowy i zamknąć most stały 2 maja. Od tego czasu samochody o ciężarze większym od nośności mostu będą musiały korzystać z objazdu przez Tczew i Malbork. Utrudnienia w ruchu potrwają do zimy. Musimy zakończyć remont mostu stałego przed pojawieniem się kry na Wiśle, bo konstrukcja mostu tymczasowego nie będzie przystosowana do odpierania ataków lodu - powiedział "Głosowi" Albin Winiarski, naczelnik Wydziału Budowy w gdańskim oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad.
Głos WybrzeżaM.W.

Zobacz także

Opinie (22)

  • most donikąd?

    Typowo polskie rozumowanie. Jak nie wiem co pisać to piszę głupoty. Codziennie, od listopada 2001r jeżdżę tym mostem(wantowym) od strony Warszawy w kierunku Stogów i nie zgadzam się z bzdurnym stwierdzeniem, że ten most jest niepotrzebny. Poza tym w 2004 roku ruszy budowa południowej obwodnicy (w ramach NPR), nie będzie trzeba wówczas się martwić o połączenie krajowej 7 z Portem Północnym, dzięki mostowi wantowemu połączenie już jest.

    • 0 0

  • Kamil!

    Wszystko się zgadza...
    Świetnie, że ten most Ci pomógł...
    Ale cele łancucha komunikacyjnego, którego most jest maleńkim elementem są trochę inne.
    Tylko istnienie całej infrastruktury pozwoli na realizację zadań, do których została zaplanowana.
    A tak, to niestey kicha....

    Pozdrawiam

    • 0 0

  • A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1

    Po co mi 7 jak zbudują A1 to do Warszawy bede jezdzil przez Toruń.

    • 0 0

  • Proste rozwiązanie...

    Zamiast budować gigantyczne autostrady, zmodernizować (czyt. zlikwidować i stworzyć od nowa) trzeba koleje. O ile łatwiej jechać np. w delegację pociągiem w klimatyzowanym wagonie wsiąść w taksówkę, załtwić sprawę wrócić tak samo - tylko żeby taka eskapada kosztowała tyle co paliwo do samochdu na trasę Gdańsk-Warszawa i z powrotem.
    Bo teraz podróż pociągiem do Warszawy to katorga, a druga alternatywa dla samochodu - samoloty - strasznie drogi i zawsze trzeba w Wa-wie czekać na przesiadkę po 2-4 godziny... - też długo i nie przyjemnie.

    • 0 0

  • Adamie!

    Jeżdżę tym mostem kilka razy w tygodniu, jest faktycznie ułatwieniem, ale przedewszystkim jest on DUŻYM elementem trasy do portu, tylko, że dojechać do tego mostu jest na razie trudno...

    • 0 0

  • szeryfna 102

    Dzięki. Bo ten link do portu nie zadziałał :(
    Ale jesteśmy na Uczniowskiej i co dalej (czy odprowadzenie ruchu Marynarki Pol.(?) czy Hallera(?) czy Czarnym Dworem(!!!)

    Jaka jest myśl?

    • 0 0

  • Pseudomost i pseudremont

    Jeżdżę dwa razy dziennie przez most w Kiezmarku,a więc jestem w stanie powiedzieć na ten temat małe conieco .
    Przeżyłam już milion remontów tego mostu, które zapewne kosztowały tyle ile wynosi koszt budowy trzech nowych, czteropasmowych mostów.Polak to potrafi... marnować kasę. A teraz za to swoje marnotrawstwo zafundują nam winiety, tylko nazywać się będą podatkiem rejestracyjnym. Dla niepoznaki.Nie będzie żadnej autostrady A1, ani za rok ani za dwa ani za tysiąc lat, ponieważ Warszawa wygumkowała gumką myszką wszelkie inwestycje planowane w okresie 6-7 lat."Cały naród buduje stolicę", np. metro, drogi, infrastrukturę, a nie marnuje pieniądze na Gdańsk.
    To jest polityka naszego rządu.

    • 0 0

  • Kamil

    Nie stwierdzam, że Most Sucharskiego jest niepotrzebny, lecz sądzę, że jednak lepiej wyłożyć kasę na cały odcinek trasy niż częściowo budować. Później, jak już powstanie ten odcinek, to most będzie miał kilka lat, a co za tym idzie bedzie potrzebna modernizacja nawierzchnii albo jakiś remont co wiążę się z kolejnymi kosztami poniesionymi na to samo. Powiecie, że dobra, ale wtedy jak przyjdzie co do czego to będzie i most i nawierzchnia do remontu, co znowu zwiększa koszta. I w tym momencie miasto powinno odkładać fundusze na niespodziewane remonty i wtedy nie byłoy problemu...

    • 0 0

  • Co po tunelu pod Wisłą (w/g ostatnich planów)

    Ruch ma być wprowadzony w Uczniowską, Czarny Dwór, Dąbroszczaków (do Jagiellońskiej), ogródki działkowe, koło uniwerku (wydz. psychologii), wzdłuż Orłowskiej potem ma skrecać w Rybacką (obok nowej hali), przecinać Grunwaldzką (Czyżewskiego obok Statoil skrzyżowanie 2 poziomowe) i potem tunelem do Spacerowej. Jest to tzw. DROGA ZIELONA. To ostatni pomysł jaki mi jest znany, ale na mój nos już idzie w du..., ponieważ... Nowa droga nr 6 miała iść od obwodnicy w lewo właśnie na wys. Spacerowej, pólnocną Osową i Chwaszczynem w kierunku na Luzino (aby odkorkować Redę i Rumię). Jednak tereny koło Luzina są już rozdawane pod budownictwo (więc normalnie Polska :-), nikt się nie denerwuje super glanc) a poza tym na Osowie jest taki burdel z zabudową że teraz trzebaby wyciąć sporo lasu więc są problemy aby przepchnąć decyzję jedynie słuszną

    • 0 0

  • cd. naszych nowych kochanych dróg:-)

    Poza tym jest coś co przeraża. Budowa Spacerowej!!! Miała być 2 jezdniowa, teraz (na razie) na pewno powstanie jako 1 jezdniowa. Zostanie poszerzona jedynie do 11 m? (jednak tego tak naprawdę nikt nie wie) 3,5 m szer. każdy pas ruchu i 2 metry pobocza. Czyli korki jak były tak będą (z każdym rokiem większe). Dlaczego więc mimo że pójdzie tyle kasy zrezygnowano z 2 jezdniowej drogi??? Tego nie wie nikt. Przy realizacji drogi Zielonej obciążenie może wzrosnąć bardzo bardzo, ale co tam. Jak będą pieniądze to się z drogi Spacerowej zrobi 3 pasy pod górę (z planowanej po modernizacji jezdni) a z góry dobuduje się nową jezdnię 2 pasmową. No i to jest rozmach iście amerykański, niestety tylko na papierze, bo ja tego na pewno nie doczekam ;-), no a jeszcze ile razy trzeba coś zaplanować aby zapchać kabzą tych co trzeba, zanim zacznie się budować HOHOHO i jeszcze trochę.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane