- 1 50 lat pracuje w jednym zakładzie (130 opinii)
- 2 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (110 opinii)
- 3 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (181 opinii)
- 4 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (184 opinie)
- 5 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (131 opinii)
- 6 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (200 opinii)
Zapalił skręta przy policjantach. Efekt mógł być tylko jeden
O tym, że palenie skręta na widoku i w towarzystwie policjantów nie jest najlepszym pomysłem, przekonał się 24-latek z Sopotu.
Nie mylili się.
Przyznał się, że w domu ma więcej
- Gdy policjanci byli kilka kroków od 24-latka, ten nagle wyjął z kieszeni skręta i go zapalił. Wywiadowcy od razu zabezpieczyli skręta do dalszych badań i zatrzymali 24-latka jako osobę podejrzaną o posiadanie zakazanych substancji - mówi podkom. Lucyna Rekowska, rzeczniczka Komendy Miejskiej Policji w Sopocie. - Zaskoczony widokiem policjantów sopocianin od razu przyznał się, że w szafce w domu posiada jeszcze ok. 20 gramów marihuany. Funkcjonariusze zabezpieczyli również i te substancje, a następnie przekazali znaleziony towar biegłemu z zakresu badań fizyko-chemicznych.
W środę, 16 sierpnia, na podstawie zebranych dowodów, w tym opinii biegłego, podejrzanemu 24-latkowi ogłoszono zarzut posiadania środków odurzających, do którego się przyznał.
- Na poczet przyszłej kary zabezpieczono też jego samochód o wartości 8 tys. zł - informuje Rekowska.
Policjanci przypominają, posiadanie środków odurzających lub substancji psychotropowych to przestępstwo, za które grozi kara do 3 lat pozbawienia wolności. W przypadku posiadania znacznej ilości narkotyków ta kara może wynieść od roku do nawet 10 lat więzienia, natomiast w wypadku mniejszej wagi sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
Miejsca
Opinie (281) ponad 10 zablokowanych
-
2023-08-17 17:11
Opinia wyróżniona
Zalegalizować, obłożyć akcyza i vatem i zarabiać. (52)
A nie ścigać niewinnych, podczas gdy alkohol legalny a bardziej szkodliwy. Jakiś medycznego nie ma, przynajmniej do spożycia, a medyczna marihuana jak najbardziej.
- 749 82
-
2023-08-18 17:23
Spójrz co się stało w ameryce jak zalegalizowali. Won!
- 0 0
-
2023-08-18 14:48
Łapki w górę
Pamiętajcie, że komentarze bywają pisane na zamówienie, a łapki w górę śmiało może wygenerować automat. Żadne badania opinii publicznej nie wskazują, że w Polsce obywatele chcieli legalizacji marihuany. Chce tego niewielka część polskiego społeczeństwa.
- 1 1
-
2023-08-18 12:44
Patologiczne myślenie
Zarabiać? To jest narkotyk, idź zobacz do Monaru ilu ludzi musi się leczyć z uzależnień, ile jest wypadków, i ile skutków ubocznych tego syfu. Zarabiać jak gangsterka? To Państwo Polskie ma się teraz stań organizacją przestępczą?
- 1 2
-
2023-08-18 11:24
podpisuje się pod tym . brać przykład z krajów które to już zrobiły i wyszły na + (1)
- 0 2
-
2023-08-18 12:53
Żaden nie wyszedł na +
Ścigać jak w krajach ameryki łacińskiej, bez litości.
- 1 1
-
2023-08-18 08:57
marycha
Można legalnie kupić na Allegro.
- 0 1
-
2023-08-18 00:16
Zwykły laczek, który kupuje pokątnie od byle dilera.
A medyczna jest prostsza do uzyskania niż info skąd topy w srebrze..
Amator- 0 0
-
2023-08-17 21:11
Dzieki takim wpisom wiemy jak wielu pustych czajników tu mieszka ciekawe jakie jeszce zyciowe rady ma dla mieszkanców
- 0 3
-
2023-08-17 18:09
Alkohol też byłby zakazany gdyby nie dało się go tak prosto zrobić (3)
Poza tym nie zgodzę się że alkohol nie ma zastosowania medycznego - przecież świetnie nadaje się do odkażania i dlatego w średniowieczu picie piwa było bezpieczniejsze niż picie wody. W porównaniu z tym to marihuana nie ma zastosowań medycznych i lepiej jej zakazać niż później walczyć z uzależnieniem.
- 13 13
-
2023-08-17 20:24
Uwierz mi chłopie
MJ leczy jadłowstręt jak nic innego...
- 5 2
-
2023-08-17 20:01
A co jest skomplikowanego w hodowli trawy?
- 5 2
-
2023-08-17 20:01
Nie, alkohol nie nadaje sie do odkazania.
Tak, wiem, Twoj dziadek denaturatem leczyl wszystko i zyl az do smierci, ale to g. znaczy.
- 6 7
-
2023-08-17 18:00
Zdelegalizować tak samo jak alkohol.
- 14 4
-
2023-08-17 17:52
Nie wiem czy alkohol mniej szkodliwy (6)
Kiedys myslalem podobnie jak Ty, ze powinno sie zalegalizowac, ludzie by sobie popalali nie awanturowaliby sie, byliby zdrowsi. Tylko, ze to nie do konca tak jest. Alkohol poniewiera ludzi, niszczy ich fizycznie i demoluje ich relacje, rodziny, przyszle pokolenia.
Natomiast trawa.. niby ktos chodzi na poczatku usmiechniety, ale pozniej toKiedys myslalem podobnie jak Ty, ze powinno sie zalegalizowac, ludzie by sobie popalali nie awanturowaliby sie, byliby zdrowsi. Tylko, ze to nie do konca tak jest. Alkohol poniewiera ludzi, niszczy ich fizycznie i demoluje ich relacje, rodziny, przyszle pokolenia.
Natomiast trawa.. niby ktos chodzi na poczatku usmiechniety, ale pozniej to jest jedna wielka walka zeby zalatwic cos sobie, zeby moc zapalic. umysl zapada się, ludzie sa coraz bardziej wypruci z emocji i stają sie zombie. Nie wiem czy to takie dobre, pamietam kolegow ktorzy musieli zapalic i to byl glowny punkt dnia, tylko to motywowalo ich do czegokolwiek. Inteligentni jak 15 latkowie, posmiac sie, pozartowac, ale pod kopułą nie bylo zdrowo. Nic dobrego. Czlowiek uzalezniony od alkoholu jest jak zgnile jajo, a od ziola jak wydmuszka. Oczywiscie, zaraz ktos powie ze mozna palic i pic rekreacyjnie, pewnie tak, zastanawiam mnie tylko jaki procent populacji tak potrafi? A czy skoro potrafi to nie moze sobie tego towaru zalatwic? Czy chodzi o to, ze bylby tanszy? Bo z dostepnoscia raczej nie bylo nigdy problemu..- 23 21
-
2023-08-17 19:59
Brednie ludzi, ktorzy nie maja o czyms nawet bladego pojecia, ale staraja sie uchodzic za specjalistow.
Dopoki nie zmeczy, jest to nawet zabawne.
- 5 4
-
2023-08-17 18:14
Dokladnie (4)
Nie wspominajac ilu takich trawiastych przyjaciół wsiadaloby potem do aut i ilu zabitych i zniszczonych ludzkich zyc mielibyśmy na drogach. Precz z marihuaną.
- 15 27
-
2023-08-18 12:52
Precz!
- 0 0
-
2023-08-17 19:59
Powiem Ci w tajemnicy (2)
że po trawie jeździ się autem 100% przepisowo...
- 17 17
-
2023-08-18 12:52
Znam typa, który nie jeździ przepisowo
- 0 0
-
2023-08-17 22:12
To jedz nim prosto do kryminalu
Mowie to w tajemnicy
- 10 7
-
2023-08-17 17:16
Alkohol tak nie smierdzi na kilometr (31)
Jak smród trawy. Nie wspominajac co przeżywałby dzieci i ludzie w blokach na balkonach. Precz z tym smrodem.
- 34 117
-
2023-08-18 15:13
Alkohol to patologia
każdy kto pije jest patolem i tyle
- 0 1
-
2023-08-17 21:13
(1)
papierosy smierdza, ale nie maja efektu narkotycznego. Precz z tym swinstwem!
- 11 2
-
2023-08-18 12:51
Jest efekt narkotyczny
Sprawdź sobie co powodują substancje, które wdychasz. Gazy bojowe z czasów wojen chemicznych. Smacznego. Truj się sam.
- 1 0
-
2023-08-17 19:18
Jak jest słaby temat to śmierdzi.
A jak jest elegancki to ładnie pachnie.
- 15 3
-
2023-08-17 18:00
Alkohol bardzo śmierdzi. (7)
Bardzo śmierdzą alkoholem przepici ludzie jadący kolejką.
- 48 3
-
2023-08-17 18:12
No dobra ale nie smierdza ci na balkonie (5)
Alkohol nie wali aż tak jak trawsko.
- 8 33
-
2023-08-17 18:22
posmierdzi ci przez minute (4)
nic na tym nie stracisz, sasiad poleci w kime czy pochilluje sobie, a inny sasiad zrobi alkoholowa libacje, zacznie drzec morde z kolezkami i bedzie agresywny
- 34 12
-
2023-08-18 12:50
Cpuny też robią libacje
Myli się ten, kto uważa, że po trawie nie ma schizy, a śmierdzi bez przerwy, bo czymś to trzeba wywietrzyć, a jak tak se chilluje cały dzień, to śmierdzi cały dzień. Trzeba zrobić strefy dla ćpunów, najlepiej całe osiedla i niech się tam upalają do woli.
- 1 1
-
2023-08-18 06:24
(1)
Posmierdzi kilka minut? Tacy sa palacze! Bezwzgledni dla innych, dlaczego mam palic z tobą, jak nie chce!?
- 5 3
-
2023-08-18 06:58
Dlaczego swieci slonce...
- 0 1
-
2023-08-17 23:17
Minute hahhahah
Widać że nie mieszkasz w bloku. Gdy jesteś otoczony palaczami dookoła to w lato okna otworzyć nie idzie. Wolę libacje one chociaż kiedyś się kończą a dymy palaczy są nieustające.
- 7 13
-
2023-08-17 18:11
Zwłaszcza jak upiją zwieracz
Wtedy to tylko ewakuacja
- 11 2
-
2023-08-17 17:20
Papierosy też "śmierdzą". (18)
Ale marihuana z tego wszystkiego ma najmniej skutków ubocznych.
- 92 22
-
2023-08-18 12:45
Zakazać papierosów
Normalne kraje zakazują palenia tytoniu. Dlaczego całe społeczeństwo ma płacić za skutki uboczne leczenia uzależnionej patologii?
- 3 1
-
2023-08-18 08:32
No śmierdzą śmierdzą (1)
Dokladnie i jedno i drugie smierdzi , powinni zakazać i tego i tego !
- 4 3
-
2023-08-18 10:08
To jeszcze tramwaje latem
I autobusy.
- 1 1
-
2023-08-17 23:15
Dla malych (2)
Dla małych dzieci i ciężarnych bez różnicy co palisz wszystko nie jest dla nich zdrowe... A poziom empatii w. Naszym społeczeństwie jest tak niski ze ciężarnej nawet w autobusie nie puszcza chlopy żeby usiadła. Więc o czym tu gadać?
- 4 9
-
2023-08-18 08:14
(1)
Tylko jak co druga jest gabarytów kobiety w ciąży to jak to odróżnić?
- 4 2
-
2023-08-18 08:34
Puszczac wszystkie!
Najwyżej Ci odmówi
- 1 1
-
2023-08-17 18:11
Ale pety (2)
Nie walą tak jak trawa. Pomijając jak zachowują się palacze zwyklych papierosow pala sobie wszędzie gdzie popadnie. To samo byłoby z palaczami trawy. Dlatego nie dla legalizacji badziewia.
- 20 48
-
2023-08-17 22:44
Dzięki nielegalności marychy zarabia mafia i służby (1)
Nieustająca zabawa w kotka i myszkę, gdzie każdy dostaje swoją dolę.
- 22 7
-
2023-08-18 12:48
Państwo jest od bezpieczeństwa
Nie od tego, żebyś sobie ubzdurał, że legalizacja się bardziej państwu opłaca. Nie opłaca. Ćpun to patologia, zawsze. Problem masz? Jedź do Niemiec.
- 1 7
-
2023-08-17 18:02
Jeśli pominąć fakt, że maryśka niszczy mózg to faktycznie ma mało skutków ubocznych (8)
Zioło otępia, poczytaj trochę o wynikach badań na temat negatywnego wpływu marihuany na mózg palacza
- 47 62
-
2023-08-18 11:33
Nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
Napisałem, że z tego wszystkiego ma najmniej skutków ubocznych. Poczytaj sobie co alkohol robi z mózgiem, z organizmem, z życiem ludzi. Ile awantur, morderstw itp.
- 2 1
-
2023-08-17 21:14
(1)
Marihuana nic nie niszczy, po 6 mcach mózg wraca do normy nawet przy chronicznym używaniu latami, bredzisz;
Marihuana jest lekiem na receptę w RP: jej profil jest bezpieczny, a korzyści znacznie przewyższają szkody przy waporyzacji.- 36 22
-
2023-08-18 12:47
Ty bredzisz
To, co mają wiele lat ludzie, którzy palą ten syf to wie tylko ten, który musi z takimi przebywać, bo ma takich za "sąsiadów" w bloku. Użytkownicy marihuany zawsze mówią, że z nimi wszystko ok. Jak alkoholicy.
- 3 3
-
2023-08-17 20:10
Dlatego pale jak smok, a za kilkanascie do kilkudziesieciu lat pogadamy jak rowny z rownym.
- 17 7
-
2023-08-17 20:00
Wuj ci do tego (3)
Ktoś cię zmusza do palenia?
- 27 22
-
2023-08-18 12:46
Tak, do wdychania
A wdychanie bierne jest gorsze, niż palenie. Precz z ćpunami!
- 3 4
-
2023-08-18 06:22
(1)
Tak tacy jak ty zmuszaja, kopcisz na balkonie a ten syf leci do mojego mieszlania!
- 11 17
-
2023-08-18 12:56
To zamknie okna
I ryja.
- 4 4
-
2023-08-17 17:14
Opinia wyróżniona
Brawo (37)
Ile można tolerować ten smród. Coraz więcej ludzi pali ten syf, a niepalacze musza wdychac te smrody, masakra. Bardzo dobrze ze nie zalegalizowali tego badziewia bo byłby jeszcze gorszy problem niż z palaczami.
- 173 577
-
2023-08-21 12:03
idz byc glupi gdzi indziej
idz byc glupi gdzies indziej
- 0 0
-
2023-08-18 15:47
xD
- 0 1
-
2023-08-18 15:02
(1)
Szkoda ze ci nie przeszkadzają menele żebrzący o kasę na alko są opsrani oszczani smierdzacy i nie przeszkadza tobie ludzie którzy wychodzą z imprez i się awanturują to ci nie przeszkadza ale zwykły Chłop który nikomu nic nie robi i tylko pali blanta i się relaksuje zło wcielone moi drodzy przeciwnicy mamy was głęboko w powtarzaniu bo ludzie którzy
Szkoda ze ci nie przeszkadzają menele żebrzący o kasę na alko są opsrani oszczani smierdzacy i nie przeszkadza tobie ludzie którzy wychodzą z imprez i się awanturują to ci nie przeszkadza ale zwykły Chłop który nikomu nic nie robi i tylko pali blanta i się relaksuje zło wcielone moi drodzy przeciwnicy mamy was głęboko w powtarzaniu bo ludzie którzy pala będą palić a co do legalizacji i tak powstanie kwestia czasu, tyle już walczycie z tą trawa i co to dało kasy panstowej ubyło od groma a i tak dalej można ją kupić lepiej zrobili by porządek z dopalaczami amfetamina albo koksem to jest problem
- 2 1
-
2023-08-18 22:47
Widac ile w tobie empati
Miłośnik trawy pomyślałoby sie taki empatyczny i oswiecony od trawy czlowiek, nikomu nie szkodzacy. Ale nie patrzy dalej jak za czubek wlasnego nochala i wypisuje bzdury o uzależnieniach nie wiedząc że uzależnienie od trawy niczym się nie różni od uzależnienia od alkoholu. I ten smierdzi i ten.Do tego nie wiesz że takim menelom trzeba pomóc bo to
Miłośnik trawy pomyślałoby sie taki empatyczny i oswiecony od trawy czlowiek, nikomu nie szkodzacy. Ale nie patrzy dalej jak za czubek wlasnego nochala i wypisuje bzdury o uzależnieniach nie wiedząc że uzależnienie od trawy niczym się nie różni od uzależnienia od alkoholu. I ten smierdzi i ten.Do tego nie wiesz że takim menelom trzeba pomóc bo to sa tez ludzie. Obyś ty nigdy tak nie skończył obe sr*ny na ulicy ze swoim samolubstwem. Właśnie tacy ludzie jak ty ze swiatopogladem "chcem i mogem i nie zabronisz mi " tylko.pomoga temu że trawa nigdy nie zostanie zalegalizowana, bo już zachowują się jak święte krowy i zaczynają sobie robić trawiaste Eldorado na ulicy wiec jakiekolwiek blokady typu nie palenie na przystankach itp nie zadzialaja na takie trolle dymne. Na szczęście że złapali tego "chlopa" swawolnego. Tak jestem przeciwnikiem legalizacji przez takich jak Ty.
- 1 0
-
2023-08-18 09:38
Jjj
Jesteś id.......tą
- 0 1
-
2023-08-18 06:09
samo zdrowie ale co ty o tym mozesz wiedziec ,telewizor nic nie powiedział
- 3 2
-
2023-08-18 00:08
(1)
Ludzie pala tez legalna z apteki to lekarrstwo biedny Polaku śmierdzący ty wolisz apap
- 7 3
-
2023-08-18 03:55
Za chwile
Wszyscy z marihuany zrobią sobie lekarstwo i beda chodzili pachnący jak fiolki. O jaki chory naród, szczególnie mlodzi jacyś tacy pochorowani się w dzisiejszych czasach porobili. Szczegolnie po zakrapianych imprezkach ojej ojej biedaczki ziołowe.
- 1 5
-
2023-08-17 20:39
(2)
Przecież to pachnie. Mi się bardzo podoba zapach zielonego.
- 12 7
-
2023-08-18 13:06
To śmierdź sam
- 2 0
-
2023-08-18 08:30
Ciężki, słodkawy zapach
Dla mnie uciążliwy i uporczywy.
- 3 2
-
2023-08-17 18:54
Jakby wszyscy vapowali dalej miałbyś problem? (1)
- 4 3
-
2023-08-17 21:25
Na szczescie
Nie wszyscy są chorzy żeby musieli się vapowac
- 1 3
-
2023-08-17 18:08
A może by tak (2)
oddzielić samo palenie od zmuszania ludzi do "wdychania tych smrodów", hę?
- 7 2
-
2023-08-17 18:15
Tyle ze sie nie da
Bo palacze pala sobie gdzie chcą:)
- 9 3
-
2023-08-17 18:14
To już jest kultura
Nikt nikogo do wdychania nie zmusza
- 2 5
-
2023-08-17 17:47
Kim Ty jesteś aby kogoś rozliczać (4)
Czy pali, czy pije itp
- 12 5
-
2023-08-18 13:05
Normalnym człowiekiem
Chlanie i ćpanie to patologia.
- 1 0
-
2023-08-17 18:17
Ofiarą smrodu (2)
Palaczy tytoniu zapewne...
- 2 7
-
2023-08-17 18:26
To idź pobiegaj albo pojeździj na rowerze (1)
Zawału szybciej dostaniesz niż nałogowy palacz
- 5 5
-
2023-08-17 21:12
Fakt bo wszyscy palacze szybciej
Na nowotwory padną niż od zawału.
- 4 2
-
2023-08-17 17:45
Powinni zabronić używać kosmetyków i perfum (1)
Smród babcinych perfumów mnie dobija
- 24 5
-
2023-08-18 06:04
Niemytych babć i niewietrzonych mieszkań też
Ale po co babcia z Zamenhofa ma się myć.
- 4 1
-
2023-08-17 17:32
Tobie to wszystko przekadza (6)
Takim typem człowieka jesteś, we wszystkim widzisz wielki problem zamiast zaobserwować jakieś pozytywy
- 13 17
-
2023-08-18 13:04
Pozytyw
Skończyć z patologią ćpania i chlania.
- 2 0
-
2023-08-17 18:18
A jakie widzisz pozytywy smrodu? (4)
Jeżeli ktoś nie pali tego syfu? Jakie są pozytywy dla takich osób? Jakie są pozytywy biernego palenia dla niepalących? Hmmm chyba żadne.
- 11 19
-
2023-08-17 20:03
Pozytywny są takie że przez chwilę zamiast smrodu własnego mieszkania będziesz miał inny zapach (3)
- 10 9
-
2023-08-17 21:10
(2)
Tak się składa że ja w przeciwieństwie do Ciebie sprzątam w mieszkaniu i nie mam smrodu :) czyli pozytywów nadal nie podales bo nie istnieją.
- 8 9
-
2023-08-18 08:32
(1)
pewien jesteś że nie wali ci w mieszkaniu? wyjedz na tydzień i wróć. każde domostwo ma swój charakterystyczny zapach.
- 0 2
-
2023-08-18 13:04
Troll :D
- 0 1
-
2023-08-17 17:25
(6)
Niech nakażą mycia się przed wyjściem z domu, ile można tolerować smród polaków, zmuszają innych do wdychania tych smrodów, masakra.
Zdelegalizować śmierdzenie...- 91 19
-
2023-08-18 13:03
Merytoryczna dyskusja
Co ma wspólnego higiena osobista ze smrodem marychy czy papierosów? Ludzie, którzy palą śmierdzą, nawet gdy nie palą. Więc może jednak mimo wszystko to nie głupi pomysł, żeby zmusić ich do mycia, bo ciężko jest z nimi wytrzymać, niższy poziom inteligencji i te sprawy.
- 3 0
-
2023-08-18 06:27
A ty nie jestes polakiem i pewnie tez smierdzisz dla innych, tylko wlasnego smrodu nie czujesz.!? Palisz i to ci nie smierdzi? Dla innych to ty smierdzisz! Ciekawe, hmm
- 2 6
-
2023-08-17 18:14
Ale smierdzenie Cie nie zabjje (3)
A palenie bierne już tak
- 11 42
-
2023-08-18 12:34
To powinniśmy zacząć od samochodów spalinowych.
- 4 1
-
2023-08-18 07:41
a
wdychanie czyjegos potu tez szkodliwe
- 9 2
-
2023-08-17 20:02
To niech ci stara nie pali w mieszkaniu
To nie umrzesz
- 28 5
Wszystkie opinie
-
2023-08-17 17:03
Alkohol leje się strumieniami ... (6)
a za skręta 3 lata .....
- 91 14
-
2023-08-17 17:05
Alkohol to twardy narkotyk (1)
A trawa to miękki.
A to nie kraj dla mięczaków- 23 1
-
2023-08-17 20:33
Mientki.
- 2 1
-
2023-08-17 17:08
(2)
Alkohol jest legalny, a narkotyki nie. Jesli nie widzisz roznicy to ciezko z toba w ogole dalej dyskutowac. I zeby nie bylo, jestem za legalizacja.
- 2 16
-
2023-08-17 17:10
Śmieszne to jest
Że słuchasz wszystkich jak baran bo takie jest prawo
- 11 6
-
2023-08-18 23:12
Ale że co? Alkohol to nie narkotyk? Przecież wpisuje się w pełni w definicję.
- 1 0
-
2023-08-17 19:48
Czy marihuana jest z konopi?
Chyba nie. Przynajmniej ja nic o tym nie wiem. Cytat ze slow wypowiedzianych przez jednego z braci K. Tych samych co to ukradli ksiezyc za mlodu... Czego sie spodziewasz jak tacy rzadza krajem??
- 3 0
-
2023-08-17 17:07
Dziecinada
- 29 6
-
2023-08-17 17:10
brawo. jeden groźny przestępca mniej!
- 44 6
-
2023-08-17 17:11
Ostatni buch przed odsiadką.
- 11 7
-
2023-08-17 17:11
To jest lek na receptę w Polsce.
- 31 10
-
2023-08-17 17:11
Opinia wyróżniona
Zalegalizować, obłożyć akcyza i vatem i zarabiać. (52)
A nie ścigać niewinnych, podczas gdy alkohol legalny a bardziej szkodliwy. Jakiś medycznego nie ma, przynajmniej do spożycia, a medyczna marihuana jak najbardziej.
- 749 82
-
2023-08-17 17:16
Alkohol tak nie smierdzi na kilometr (31)
Jak smród trawy. Nie wspominajac co przeżywałby dzieci i ludzie w blokach na balkonach. Precz z tym smrodem.
- 34 117
-
2023-08-17 17:20
Papierosy też "śmierdzą". (18)
Ale marihuana z tego wszystkiego ma najmniej skutków ubocznych.
- 92 22
-
2023-08-17 18:02
Jeśli pominąć fakt, że maryśka niszczy mózg to faktycznie ma mało skutków ubocznych (8)
Zioło otępia, poczytaj trochę o wynikach badań na temat negatywnego wpływu marihuany na mózg palacza
- 47 62
-
2023-08-17 20:00
Wuj ci do tego (3)
Ktoś cię zmusza do palenia?
- 27 22
-
2023-08-18 06:22
(1)
Tak tacy jak ty zmuszaja, kopcisz na balkonie a ten syf leci do mojego mieszlania!
- 11 17
-
2023-08-18 12:56
To zamknie okna
I ryja.
- 4 4
-
2023-08-18 12:46
Tak, do wdychania
A wdychanie bierne jest gorsze, niż palenie. Precz z ćpunami!
- 3 4
-
2023-08-17 20:10
Dlatego pale jak smok, a za kilkanascie do kilkudziesieciu lat pogadamy jak rowny z rownym.
- 17 7
-
2023-08-17 21:14
(1)
Marihuana nic nie niszczy, po 6 mcach mózg wraca do normy nawet przy chronicznym używaniu latami, bredzisz;
Marihuana jest lekiem na receptę w RP: jej profil jest bezpieczny, a korzyści znacznie przewyższają szkody przy waporyzacji.- 36 22
-
2023-08-18 12:47
Ty bredzisz
To, co mają wiele lat ludzie, którzy palą ten syf to wie tylko ten, który musi z takimi przebywać, bo ma takich za "sąsiadów" w bloku. Użytkownicy marihuany zawsze mówią, że z nimi wszystko ok. Jak alkoholicy.
- 3 3
-
2023-08-18 11:33
Nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
Napisałem, że z tego wszystkiego ma najmniej skutków ubocznych. Poczytaj sobie co alkohol robi z mózgiem, z organizmem, z życiem ludzi. Ile awantur, morderstw itp.
- 2 1
-
2023-08-17 18:11
Ale pety (2)
Nie walą tak jak trawa. Pomijając jak zachowują się palacze zwyklych papierosow pala sobie wszędzie gdzie popadnie. To samo byłoby z palaczami trawy. Dlatego nie dla legalizacji badziewia.
- 20 48
-
2023-08-17 22:44
Dzięki nielegalności marychy zarabia mafia i służby (1)
Nieustająca zabawa w kotka i myszkę, gdzie każdy dostaje swoją dolę.
- 22 7
-
2023-08-18 12:48
Państwo jest od bezpieczeństwa
Nie od tego, żebyś sobie ubzdurał, że legalizacja się bardziej państwu opłaca. Nie opłaca. Ćpun to patologia, zawsze. Problem masz? Jedź do Niemiec.
- 1 7
-
2023-08-17 23:15
Dla malych (2)
Dla małych dzieci i ciężarnych bez różnicy co palisz wszystko nie jest dla nich zdrowe... A poziom empatii w. Naszym społeczeństwie jest tak niski ze ciężarnej nawet w autobusie nie puszcza chlopy żeby usiadła. Więc o czym tu gadać?
- 4 9
-
2023-08-18 08:14
(1)
Tylko jak co druga jest gabarytów kobiety w ciąży to jak to odróżnić?
- 4 2
-
2023-08-18 08:34
Puszczac wszystkie!
Najwyżej Ci odmówi
- 1 1
-
2023-08-18 08:32
No śmierdzą śmierdzą (1)
Dokladnie i jedno i drugie smierdzi , powinni zakazać i tego i tego !
- 4 3
-
2023-08-18 10:08
To jeszcze tramwaje latem
I autobusy.
- 1 1
-
2023-08-18 12:45
Zakazać papierosów
Normalne kraje zakazują palenia tytoniu. Dlaczego całe społeczeństwo ma płacić za skutki uboczne leczenia uzależnionej patologii?
- 3 1
-
2023-08-17 18:00
Alkohol bardzo śmierdzi. (7)
Bardzo śmierdzą alkoholem przepici ludzie jadący kolejką.
- 48 3
-
2023-08-17 18:11
Zwłaszcza jak upiją zwieracz
Wtedy to tylko ewakuacja
- 11 2
-
2023-08-17 18:12
No dobra ale nie smierdza ci na balkonie (5)
Alkohol nie wali aż tak jak trawsko.
- 8 33
-
2023-08-17 18:22
posmierdzi ci przez minute (4)
nic na tym nie stracisz, sasiad poleci w kime czy pochilluje sobie, a inny sasiad zrobi alkoholowa libacje, zacznie drzec morde z kolezkami i bedzie agresywny
- 34 12
-
2023-08-17 23:17
Minute hahhahah
Widać że nie mieszkasz w bloku. Gdy jesteś otoczony palaczami dookoła to w lato okna otworzyć nie idzie. Wolę libacje one chociaż kiedyś się kończą a dymy palaczy są nieustające.
- 7 13
-
2023-08-18 06:24
(1)
Posmierdzi kilka minut? Tacy sa palacze! Bezwzgledni dla innych, dlaczego mam palic z tobą, jak nie chce!?
- 5 3
-
2023-08-18 06:58
Dlaczego swieci slonce...
- 0 1
-
2023-08-18 12:50
Cpuny też robią libacje
Myli się ten, kto uważa, że po trawie nie ma schizy, a śmierdzi bez przerwy, bo czymś to trzeba wywietrzyć, a jak tak se chilluje cały dzień, to śmierdzi cały dzień. Trzeba zrobić strefy dla ćpunów, najlepiej całe osiedla i niech się tam upalają do woli.
- 1 1
-
2023-08-17 19:18
Jak jest słaby temat to śmierdzi.
A jak jest elegancki to ładnie pachnie.
- 15 3
-
2023-08-17 21:13
(1)
papierosy smierdza, ale nie maja efektu narkotycznego. Precz z tym swinstwem!
- 11 2
-
2023-08-18 12:51
Jest efekt narkotyczny
Sprawdź sobie co powodują substancje, które wdychasz. Gazy bojowe z czasów wojen chemicznych. Smacznego. Truj się sam.
- 1 0
-
2023-08-18 15:13
Alkohol to patologia
każdy kto pije jest patolem i tyle
- 0 1
-
2023-08-17 17:52
Nie wiem czy alkohol mniej szkodliwy (6)
Kiedys myslalem podobnie jak Ty, ze powinno sie zalegalizowac, ludzie by sobie popalali nie awanturowaliby sie, byliby zdrowsi. Tylko, ze to nie do konca tak jest. Alkohol poniewiera ludzi, niszczy ich fizycznie i demoluje ich relacje, rodziny, przyszle pokolenia.
Natomiast trawa.. niby ktos chodzi na poczatku usmiechniety, ale pozniej to jest jedna wielka walka zeby zalatwic cos sobie, zeby moc zapalic. umysl zapada się, ludzie sa coraz bardziej wypruci z emocji i stają sie zombie. Nie wiem czy to takie dobre, pamietam kolegow ktorzy musieli zapalic i to byl glowny punkt dnia, tylko to motywowalo ich do czegokolwiek. Inteligentni jak 15 latkowie, posmiac sie, pozartowac, ale pod kopułą nie bylo zdrowo. Nic dobrego. Czlowiek uzalezniony od alkoholu jest jak zgnile jajo, a od ziola jak wydmuszka. Oczywiscie, zaraz ktos powie ze mozna palic i pic rekreacyjnie, pewnie tak, zastanawiam mnie tylko jaki procent populacji tak potrafi? A czy skoro potrafi to nie moze sobie tego towaru zalatwic? Czy chodzi o to, ze bylby tanszy? Bo z dostepnoscia raczej nie bylo nigdy problemu..- 23 21
-
2023-08-17 18:14
Dokladnie (4)
Nie wspominajac ilu takich trawiastych przyjaciół wsiadaloby potem do aut i ilu zabitych i zniszczonych ludzkich zyc mielibyśmy na drogach. Precz z marihuaną.
- 15 27
-
2023-08-17 19:59
Powiem Ci w tajemnicy (2)
że po trawie jeździ się autem 100% przepisowo...
- 17 17
-
2023-08-17 22:12
To jedz nim prosto do kryminalu
Mowie to w tajemnicy
- 10 7
-
2023-08-18 12:52
Znam typa, który nie jeździ przepisowo
- 0 0
-
2023-08-18 12:52
Precz!
- 0 0
-
2023-08-17 19:59
Brednie ludzi, ktorzy nie maja o czyms nawet bladego pojecia, ale staraja sie uchodzic za specjalistow.
Dopoki nie zmeczy, jest to nawet zabawne.
- 5 4
-
2023-08-17 18:00
Zdelegalizować tak samo jak alkohol.
- 14 4
-
2023-08-17 18:09
Alkohol też byłby zakazany gdyby nie dało się go tak prosto zrobić (3)
Poza tym nie zgodzę się że alkohol nie ma zastosowania medycznego - przecież świetnie nadaje się do odkażania i dlatego w średniowieczu picie piwa było bezpieczniejsze niż picie wody. W porównaniu z tym to marihuana nie ma zastosowań medycznych i lepiej jej zakazać niż później walczyć z uzależnieniem.
- 13 13
-
2023-08-17 20:01
Nie, alkohol nie nadaje sie do odkazania.
Tak, wiem, Twoj dziadek denaturatem leczyl wszystko i zyl az do smierci, ale to g. znaczy.
- 6 7
-
2023-08-17 20:01
A co jest skomplikowanego w hodowli trawy?
- 5 2
-
2023-08-17 20:24
Uwierz mi chłopie
MJ leczy jadłowstręt jak nic innego...
- 5 2
-
2023-08-17 21:11
Dzieki takim wpisom wiemy jak wielu pustych czajników tu mieszka ciekawe jakie jeszce zyciowe rady ma dla mieszkanców
- 0 3
-
2023-08-18 00:16
Zwykły laczek, który kupuje pokątnie od byle dilera.
A medyczna jest prostsza do uzyskania niż info skąd topy w srebrze..
Amator- 0 0
-
2023-08-18 08:57
marycha
Można legalnie kupić na Allegro.
- 0 1
-
2023-08-18 11:24
podpisuje się pod tym . brać przykład z krajów które to już zrobiły i wyszły na + (1)
- 0 2
-
2023-08-18 12:53
Żaden nie wyszedł na +
Ścigać jak w krajach ameryki łacińskiej, bez litości.
- 1 1
-
2023-08-18 12:44
Patologiczne myślenie
Zarabiać? To jest narkotyk, idź zobacz do Monaru ilu ludzi musi się leczyć z uzależnień, ile jest wypadków, i ile skutków ubocznych tego syfu. Zarabiać jak gangsterka? To Państwo Polskie ma się teraz stań organizacją przestępczą?
- 1 2
-
2023-08-18 14:48
Łapki w górę
Pamiętajcie, że komentarze bywają pisane na zamówienie, a łapki w górę śmiało może wygenerować automat. Żadne badania opinii publicznej nie wskazują, że w Polsce obywatele chcieli legalizacji marihuany. Chce tego niewielka część polskiego społeczeństwa.
- 1 1
-
2023-08-18 17:23
Spójrz co się stało w ameryce jak zalegalizowali. Won!
- 0 0
-
2023-08-17 17:11
Bo kolega palił
- 4 6
-
2023-08-17 17:12
W Sopocie nie takie rzeczy się dzieją, przy których skręt to mały pikuś... (2)
Wynajem krótkoterminowy zaorał to miasteczko i doprowadził do wyludnienia i upadku.
I nikt z tym nic nie zrobił przez lata, także być może chłopak się trochę podłamał tym faktem i chciał zrobić wyluzkę.- 38 5
-
2023-08-17 19:36
Dlatego Trzeba zakazu wynajmu krótkookresowego (1)
W budynkach mieszkalnych
Bo to grzyb toczący społił- 5 0
-
2023-08-18 12:21
Zbierzmy się i zablokujmy najpierw urząd miasta...
Oczywiście będą zwalać na władzę krajową, bo tylko to umieją. Ale jak nie odpuścimy, to w końcu będą musieli nas wysłuchać. Kudłaty ma już od dawna na mieszkańców wylane, ale reszcie nie będzie w smak wyskoczyć z ciepłych posadek, jak ich pogonimy w najbliższych wyborach.
- 0 0
-
2023-08-17 17:12
Zalegalizujcie to wreszcie (2)
- 59 19
-
2023-08-17 17:16
Bron Boże!
- 9 11
-
2023-08-17 21:13
tak dzbanku i najlepiej jeszce grila na balkonie tez
- 2 5
-
2023-08-17 17:14
zastrzelic narkomana! (1)
kara smierci! A tak na powaznie to jest troche wiecej powaznych przestepcow do lapania....
- 34 9
-
2023-08-17 21:48
W Rumi na osiedlu koło myjni samochodowej też diluja tym syfem.
Patologia i narkomania taka się tu szerzy,że za samą twarz to 3 lata w zawiasach
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.