• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Cztery zatoki i oświetlenie za cztery miliony

Patryk Szczerba
6 kwietnia 2024, godz. 15:00 
Opinie (69)
Nowe zatoki poprawią bezpieczeństwo na dwóch przystankach. Nowe zatoki poprawią bezpieczeństwo na dwóch przystankach.

Cztery nowe zatoki autobusowe wraz z wiatami przystankowymi i oświetleniem powstaną przy ul. MarszewskiejMapka na granicy Gdyni i gminy Wejherowo. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w połowie roku. Prace potrwają trzy miesiące, a ich koszt jest szacowany na 4 mln zł.



Czy są ulice, przy których boisz się stać lub iść chodnikiem?

Ul. Marszewska z każdym kolejnym miesiącem staje się coraz chętniej wykorzystywana przez kierowców. Rozwijają tam duże prędkości, tymczasem w okolicy znajdują się zabudowania, są też przystanki, więc bywa niebezpiecznie.

Ulica leży na granicy Gdyni i gminy Wejherowo, więc ich władze zdecydowały się na zainwestowanie w skrzyżowanie z ul. JarzębinowąMapkaJeżynowąMapka.



Nowe zatoki poprawią bezpieczeństwo na dwóch przystankach. Nowe zatoki poprawią bezpieczeństwo na dwóch przystankach.

Przebudowa Marszewskiej: co powstanie?



  • Inwestycja zostanie zrealizowana na mocy porozumienia między Gdynią i gminą Wejherowo
  • Całość będzie polegała na budowie zatok autobusowych, oświetlenia ulicznego oraz kanału technologicznego w obrębie skrzyżowania z ul. Jeżynową oraz ul. Jarzębinową w Rogulewie.
  • Pojawią się też chodniki i mała architektura
  • Ma to poprawić bezpieczeństwo pieszych na drodze o dużym natężeniu ruchu.


- To miejsce, które jest na granicy dwóch gmin, stąd bardzo cieszy współpraca i szukanie dobrych rozwiązań. Inwestycja w zatoki autobusowe na drodze o dużym natężeniu ruchu zdecydowanie poprawi komunikację mieszkańców - mówi Przemysław Kiedrowski, wójt gminy Wejherowo.

Remont Marszewskiej w Gdyni: jakie terminy?



- Na oferty czekamy do 26 kwietnia i mamy nadzieję, że potencjalny wykonawca zrealizuje inwestycję w pożądanym przez nas terminie 12 tygodni - opowiada Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni ds. rozwoju.
Wykonawca jest zobowiązany w ciągu siedmiu tygodni od daty zakończenia robót i zgłoszenia gotowości do odbioru dostarczyć decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.

Zwycięzca przetargu będzie też musiał udzielić na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 3 lata gwarancji.

Kryteria przetargowe:

  1. Cena oferty brutto - 60 proc,
  2. Okres wykonania - 20 proc.
  3. Okres udzielonej gwarancji - 20 proc.


Quiz Co wiesz o trójmiejskich ulicach? Średni wynik 45%

Co wiesz o trójmiejskich ulicach?

Rozpocznij quiz

Opinie (69) 3 zablokowane

  • Ale drożyzna.

    A gdyby wybudowali dom to by kosztował 40 milionów. A potem by go kupił za 100 tysięcy.

    • 5 1

  • Tylko 4 miliony a

    dlaczego nie 40 milionów

    • 11 1

  • 4 mln na to??

    Ale nas rabują...
    Pewnie pajace napiszą że "tyle to kosztuje"...
    Fuj!

    • 10 0

  • Po co tam zatoki?

    Dlaczego będą budować zbędną infrastrukturę za publiczne pieniądze?

    • 3 3

  • Brednie. Wyborcze.

    • 0 0

  • a ścieżka rowerowa

    od Gdyni do Koleczkowa?

    • 4 0

  • Szczerze ? Jak to możliwe że zatokę wychodzi po 1 mln. Za 200-250 kupuje się działkę poza miastem za 750 stawiam dom ok 90-120m2 i dwa pokolenia mają dom. A oni stawiają badziew z jedną ławka wyleją asfalt postawią lampę i 1 mln. Powiesz dokumentacja projekty A ja powiem pozwolenie na budowę logistyka specjaliści i to na dom..

    • 5 0

  • Powiem tak...

    Ja tą ulicą lubię chodzić kompletnie pod wpływem. To jest najlepsze podejście, jak czytam te wszystkie artykuły to nic tylko się napić. Pije zatem i pozdrawiam czytelników

    • 1 1

  • Gdynia wydaje jak kolasy bez umysłu

    Trzeba najpierw nauczyć się liczyć

    • 0 0

  • Inwestycja pierwszej potrzeby naprawdę

    Sory za ten sarkazm, ale dziur na Władysława IV najpierw nie załatacie?

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane