- 1 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (60 opinii)
- 2 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (382 opinie)
- 3 Spór o słowa, które padły w Dworze Artusa (337 opinii)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (35 opinii)
- 5 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (184 opinie)
- 6 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (133 opinie)
Zbiórka pieniędzy na pogrzeb dzieci, które zginęły w pożarze
Pod domem przy ul. Stokrotki, w którym w ostatni piątek w pożarze zginęła dwójka małych dzieci, mieszkańcy zostawiają znicze. Na własną rękę organizują też pomoc dla pogorzelców. Założono już zbiórkę, z której dochód ma zostać przeznaczony na pogrzeb maluchów.
Zginęła w nim dwójka dzieci - rodzeństwo w wieku 1 roku oraz 3 lat - dziewczynki Weronika i Wiktoria. Przyczyny pożaru wyjaśnia biegły, a mieszkańcy Gdańska już ruszyli z pomocą rodzinie, w tym matce dzieci, której nie było w domu, gdy pojawił się ogień.
Zbierają pieniądze na pogrzeb dzieci, które zginęły w pożarze
Na portalu zrzutka.pl założono zbiórkę pieniędzy na pochówek dzieci, które zginęły w pożarze.
- Team Gdańsk Dla Dzieci zakłada zrzutkę dla pogorzelców z gdańskiej Olszynki. W pożarze w domu zginęło dwoje małych dzieci - 1 i 3 latka. Rodzice tych dzieci potrzebują naszej pomocy, żeby je pochować. Nie stać ich na pochówek. Team Gdańsk Dla Dzieci zwraca się do wszystkich przyjaciół i znajomych z całej Polski - pomóżmy im. Razem możemy więcej - czytamy w opisie zbiórki.
Ludzie przynieśli znicze pod spalony dom na Olszynce (44 opinie)
W niedzielę odbyła się też zbiórka ubrań potrzebnych dla pogorzelców. A na miejsce tragedii przyniesiono znicze.
Rada Dzielnicy też oferuje pomoc
Rada Dzielnicy Olszynka oddzielnej zbiórki pieniędzy nie zakłada, ale także oferuje pomoc pogorzelcom.
- Łączymy się w bólu z rodziną oraz bliskimi i przesyłamy najgłębsze wyrazy współczucia. Wiemy, że zostały już założone internetowe zbiórki pieniędzy. Zbiórkę prowadzi też proboszcz z naszej parafii i mieszkańcy. Jako Rada Dzielnicy będziemy wspierać tę rodzinę, jak się da. Wiemy, że potrzeby będą ogromne - na pewno potrzebne będą nowe meble, ubrania. Włączymy się w pomoc doraźną - mówi nam Jadwiga Kubik, przewodnicząca zarządu Rady Dzielnicy Olszynka.
Do pożaru doszło 19 stycznia. Dom nie nadaje się już do zamieszkania:
Miejsca
Opinie (411) ponad 20 zablokowanych
-
2024-01-22 17:53
Opinia wyróżniona
Biedne maleństwa, śmierć w taki okropny sposób... co za koszmar. (7)
Współczuję matce.
- 112 12
-
2024-01-23 06:07
(4)
Matka nieodpowiedzialna bo zostawiła same dzieci , a póżniej nie ratowała , to nie było 10te piętro , t0ylko parter.
- 13 8
-
2024-01-23 13:15
Zadymiony parter i kobieta w zaawansowanej ciąży.
Dzieci mogły się szybko 'zaczadzić'. Tak się przydarzyło dzieciom moich sąsiadów. Takie były kłęby dymu, że tylko strażakom udało je się znaleźć schowane w szafie. Niestety, to były małe dzieciaczki i nie miały szansy. Szkoda dzieci.
- 0 0
-
2024-01-23 07:52
Mój brat
zginął w pożarze swojego domu a obok strażacy mieszkają. Była to kwestia 2o minut. Nie pisz głupot i nie siej nienawiści.
- 11 3
-
2024-01-23 06:59
(1)
matka nie była w stanie ratować dzieci , bo jest w trzeciej zaawansowanej ciąży .
Nie wiemy co się wydarzyło , więc nie oceniajmy .
tragedia straszna .- 17 5
-
2024-01-23 07:13
3 kiedy spłonie albo inny wypadek patusowej madki
- 6 7
-
2024-01-22 23:29
Madka powinna isc siedziec za to,tak samo te dziadki czy tam kto byl wtedy w domu!
- 16 11
-
2024-01-22 21:38
A ja dzieciom
- 28 3
-
2024-01-22 18:23
Opinia wyróżniona
Czy to taki problem, że ludzie chcą ulżyć w tej olbrzymiej tragedii? (5)
Co Wy wypisujecie? Stała się olbrzymia tragedia. Śmierć jednego dziecka to koszmar, śmierci dwojga nie potrafię sobie wyobrazić. Czy musicie zionąć ogniem, gdy ktoś chce pomóc tym ludziom przejść przez ten koszmar? Niech mają ciut prościej. Jakie znaczenie mają te marne grosze, kiedy ich dzieci nie żyją? Ludzie! Opanujcie się.
- 206 28
-
2024-01-23 06:16
Tu nie chodzi o pomoc (1)
Lecz o ceny "usług" jak idziesz się leczyć płac
Nowe mieszkanie coraz więcej pomoc do prądu coraz droższy i tak można wymieniać bez końca- 2 3
-
2024-01-23 15:30
Ceny usług rosną, ale ta zbiórka to akcja charytatywna. Nieobowiązkowa, tylko dla tych, którzy mają z czego.
Wiadomo, ludziom coraz mniej zostaje, ale oni stracili wszystko, dzieci, dobytek. Dramat.
- 3 0
-
2024-01-23 00:33
Ech, i znowu ta narracja (1)
że jakby to były osoby powyżej 18 roku życia, to nie byłoby żadnej tragedii ani koszmaru
- 11 3
-
2024-01-23 01:20
Nic takiego nie jest tu napisane.
- 7 1
-
2024-01-22 22:58
Jak dla ciebie nie mają znaczenia to możesz im oddać wszystko co masz
- 10 14
Wszystkie opinie
-
2024-01-22 15:31
najlepszym (2)
Najlepszym pomyslem jest sprzedanie olszynki pruszczowi
- 17 28
-
2024-01-22 16:11
My nie chcemy
Ich tutaj
- 8 3
-
2024-01-22 19:39
Ciebie trzeba sprzedać, z daleka widać wrzód na d***e Gdańska
- 3 2
-
2024-01-22 15:32
W Polsce już nie ma zasiłku pogrzebowego? (32)
Nie do pomyślenia co ten nowy rząd robi, szok
- 94 116
-
2024-01-22 15:34
(16)
naprawia rozdawnictwo starego rządu
- 46 30
-
2024-01-22 15:50
(12)
Tak naprawia, że w latach 2007-2015 kiedy rządziło PO ucięli zasiłek pogrzebowy z 6 tys na 4 tys. Rok temu chowałem mamę, sam pogrzeb bez niczego to koszt 5150zł czyli jeszcze trzebba dopłacać z własnej kieszeni bo zasiłek pogrzebowy nie starcza, W moim przypadku pogrzeb i mała stypa koszt 9tys bez pomnika, bo pomnik już był postawiony kiedy tata zmarł, a teraz doliczyć pomnik to pewnie w 15 tys sie zamknie. Żyć nie umierać w tym grajdole, a Ty naiwniaku nadal wierz w Tuska i jego naprawianie, naprawdę trzeba być fr.jerem.
- 31 38
-
2024-01-22 15:51
Całe szczęście potem wygrał PiS i ten zasiłek zwiększył. A nie, czekaj.. (4)
- 52 3
-
2024-01-22 16:00
Masz jakieś natręctwa z tym "a nie czekaj..."?
- 8 26
-
2024-01-22 16:24
(2)
Czy ja napisałem, że PiS zwiększył? Tea same pasożyty co obecna władza. To jest jedna banda komunistów, która obaliła w 1992 roku mniejszościowy rząd Olszewskiego, by nie zostala wprowadzona ustawa lustracyjna w życie i tak od ponad 30 lat te same komuchy są u sterów i drenują ten kraj i ludzi, a wy durnie jeszcze się podzieliliście na sekty i się żrecie jak przygłupy.
- 8 14
-
2024-01-22 16:34
Więc wypominanie tego co było osiem lat temu jest szczytem hipokryzji. (1)
- 12 4
-
2024-01-22 16:43
Naprawdę, chyba coś brałeś. Ja wypominam? Napisałem jak było, coś Ciebie boli?
- 4 10
-
2024-01-22 15:54
trzeba być fr.jerem, żeby łykać i powtarzać brednie PiSowskiej dojnej zmiany komunistów i złodziei, albo być komunistą i złodziejem z PiS
- 23 12
-
2024-01-22 16:00
Czemu miałbyś robić stypę z moich podatków?
- 23 5
-
2024-01-22 17:50
Z tego co mi wiadomo, to pomnik nie jest obowiązkowy. Chcesz to płać i tyle w temacie.
- 11 4
-
2024-01-22 22:39
Pis rzadzil i nie zmienil zasilku ,mial 8 lat na to (1)
- 8 0
-
2024-01-23 13:54
Nie mieli czasu... co roku wydawali 5 miliardów w TVP na swoje pensje i wystąpienia.
A ja za to jeszcze musiałem płacić podatek RTV... I zostawili 2,5 miliarda długu. Złodziej złodzieja złodziejem pogania
- 1 0
-
2024-01-22 23:22
ja żadnej stypy nie zrobie (1)
- 1 0
-
2024-01-22 23:27
Nie zrobisz sobie stypy? A może rodzina ci zrobi, kto wie?
- 2 0
-
2024-01-22 15:52
tak naprawia (1)
ze beda rozdawać jeszcze więcej
- 3 14
-
2024-01-22 16:23
Zawsze możesz unieść się honorem (hahahahaha) i nie brać zasiłków od nowego rządu.
- 14 1
-
2024-01-22 16:22
To niech im na ten pogrzeb da
To ich wyborcy. Na fundację TVN dej, na Owsiaka dej, na Ukrainę dej na TVN już drugi rok leci. Jakby wyszli z dziećmi, nie było by problemu.
- 2 17
-
2024-01-22 15:34
(1)
Widocznie rodzice lub opiekunowie nie pracowali.
- 9 23
-
2024-01-22 15:42
Zasiłek pogrzebowy jest na pochowanie zmarłego i nie ma to nic wspólnego czy osoba chowająca czy też zmarła pracowała czy nie,
- 34 5
-
2024-01-22 15:37
(6)
Nowy...to kiedyś obniżył...teraz udaje i podwyższy,ale powinien do 10k bo za 6 k dzisiaj to ledwo trumnę się kupi.
- 17 17
-
2024-01-22 15:45
Całe szczęście twoje kochane Prawo i ZPRawiedliwość go podniosło osiem lat temu po przejęciu władzy. (5)
A nie, czekaj.. zasiłek pogrzebowy pozostawał przez te osiem lat nie zmieniony i to pomimo rekordowej inflacji.
- 27 6
-
2024-01-22 15:54
Fanatyku nienawisci Powskiej ,gdybys miał rozum wiedział bys ze wprowadzili dziesiatki zasiłków dla zyjacych! (4)
A ten pogrzebowy miał byc podniesiony do 10tys zl w przyszłej kadencji Wprowadzili zasiłki o których bezrozumnym takim jak ty wmawiano ze pieniedzy niema i nie bedzie
- 8 26
-
2024-01-22 15:58
Cudze pieniądze się lekko wydaje.
- 17 1
-
2024-01-22 17:53
Miał być :)
Dwie kadencję to za mało czasu, no nie? A powód jest prozaiczny - martwi na PiS nie zagłosują Proste?
- 10 2
-
2024-01-22 20:57
Tak, wprowadzili dziesiątki zasiłków czy trzeba czy nie. I tu jest problem, ale nie wprowadzali dla potrzebujących.
- 1 0
-
2024-01-23 13:57
Nowy 2 tygodniowy rząd Morawieckiego miał czas na przekazanie dotacji setek milionów Rydzykowi i innym a niemiał czasu na
zasiłki pogrzebowe dla Polaków... Oj jak oni byli zajęci i oddani pracy... Tylko czy pracy czy kra...y?
- 1 0
-
2024-01-22 15:41
Ciekawe jak długo się utrzyma ten nowy rząd ?
Nikt się nie zgodzi na napad na dziennikarzy ,oddać władze UNI .nie obchodzi ich prawo ,niebędzie tego w Polsce.
- 11 29
-
2024-01-22 15:43
Powcy to jeszcze obcięli o połowe zasiłek pogrzebowy to czego oczekujesz a w Gdańsku Pogrzeb dzieki władzom Powskimnajdrozszy (1)
- 10 18
-
2024-01-22 16:14
Ludzie poumierali w pożarze
A wy politykę w to mieszacie. Straszna choroba naprawdę, rodzinie współczuję że muszą z tobą żyć. Pisowski pachołku ile obajtek płaci za komentarz? Dwie kooiejki?
- 8 11
-
2024-01-22 15:55
Jest.
- 6 0
-
2024-01-22 16:33
Żeby dostać
Zasiłek pogrzebowy, to trzeba pracować i odprowadzać składki
- 7 5
-
2024-01-23 06:08
Jest nie kłam, to nie polityka
- 1 1
-
2024-01-22 15:32
(4)
Makabryczna sprawa.Szkoda dzieci,jeśli rodziców na pochówek nie stać,miasto powinno sypnąć groszem...spoczywajcie w pokoju.
- 58 28
-
2024-01-22 15:38
Jest zasiłek pogrzebowy.
- 30 4
-
2024-01-22 15:47
Niech da ten egzorcysta od salcesonu, co od Ziobry sto baniek dostał.
- 16 7
-
2024-01-22 15:58
to sypnij,nie szczedz!
- 15 3
-
2024-01-22 18:08
Z naszych pieniędzy , nie zgadzam się, botam mieszka patologia .
- 11 4
-
2024-01-22 15:32
kraj zbiórek (30)
fajnie wyszły te lata rządów pisu, nie tylko na chore dzieci, ale też na pogrzeby trzeba odpalać zbiórki społeczne
- 249 128
-
2024-01-22 15:34
Za PoKo/PZPR tego nie było...nie było niczego.
- 43 35
-
2024-01-22 15:47
Jakie zbiórki? (7)
Mówisz o wośp co połowę kasy idzie na rodzinny interes ?budynki budują ,samochody nowe kupują a mniała kasa iść na dzieci ,hipokryzja i bicie kasy dla rodzinki Owsiakam
- 46 62
-
2024-01-22 15:48
Ani jedno słowo które napisałeś nie jest prawdziwe. (6)
- 43 30
-
2024-01-22 15:59
Jak nie jest prawdziwe to pokaż rozliczenie? (4)
Czemu Owsiak nie udostępni oświadczenia ?na co wwydaje to takie trudne?
- 30 34
-
2024-01-22 16:03
Znajdziesz w mniej niż minutę w internecie PiSowski pachołku. (3)
- 41 31
-
2024-01-22 16:56
(2)
Wysoka kultura nic dodać nic ująć pachołku PO.
- 18 27
-
2024-01-22 17:48
On przynajmniej wie gdzie i jak znaleźć potrzebną informację, a lud pisowski tylko szczuje, bo widać nie umi w internety.
- 22 9
-
2024-01-22 18:28
Dziękuję, uczę się kultury z tweetów Krystyny Pawłowicz..
..Janusza Kowalskiego i Przemysława Czarnka. Ostatnio się zastanawiam, czy z tweetów Andrzeja Dudy też nie skorzystać w nauce.
- 11 8
-
2024-01-22 19:36
I jeszcze z błędami , chory wpis zgorzknialca, który nigdy nic innym nie daje tylko bierze.
- 4 1
-
2024-01-22 16:02
(7)
A na pogrzeb rodzina dostaje zasilek z Zusu.Ludzie poglupieli z tymi zbiórkami.
- 42 10
-
2024-01-22 16:16
Tak, ale na co ten zasiłek wystarcza. Na pół pogrzebu, jestem na bierząco po pogrzebie w rodzinie. (4)
Pogrzeb to jakieś 8 tyś bez księdza i stypy, a zasiłek to 4 tyś. Wszystko też zależy od tego jak długo ciała będą przechowywane, jak szybko da się zorganizować pogrzeb. To też podnosi koszta.
- 11 21
-
2024-01-22 16:20
Aha, a innych to myślisz stać? (1)
Tu będzie jednorazowy koszt dwóch pogrzebów, więc i tak mają łatwiej niż inni.
- 13 18
-
2024-01-22 18:17
Łatwiej niż inni? Bo dwoje dzieci pochowają?
Ludzie! Patrzcie co piszecie!
- 12 6
-
2024-01-22 16:32
Nawet jeśli zasiłek nie starcza to kwota zbiórki 13 tys jest nieco przesadzona
- 17 8
-
2024-01-22 17:11
Na bieżąco.... Matko.
- 8 1
-
2024-01-22 16:30
Na co ma starczyć ten zasiłek? (1)
- 8 9
-
2024-01-22 16:56
Na szpadel z castoramy
i beczkę 200 litrów.
- 10 11
-
2024-01-22 17:42
,, ale też na pogrzeby trzeba odpalać zbiórki społeczne"- to akurat zawdzięczamy ryżemu.
- 10 11
-
2024-01-22 17:47
(2)
Zapytaj ryżego dlaczego? Zajumał kasę podobnie jak z OFE.
- 6 16
-
2024-01-22 19:31
Pieniądze z OFE trafiły na twoje subkonto w ZUS i byś to wiedział, gdybyś tylko poczytał o OFE coś więcej niż paski w TVPiS. (1)
- 4 8
-
2024-01-22 19:48
Ten patus PiSowski by najpierw musiał oficjalnie pójść do pracy żeby mieć coś w ZUS odłożone.
- 2 2
-
2024-01-22 17:52
zasiłek pogrzebowy to żenada (3)
dlaczego nowy rząd tego nie zmienił?
- 6 8
-
2024-01-22 18:40
Wszystko naraz mają zmieniać?naprawiać?? (2)
8 lat nasz kraj był rujnowany ,potrzeba czau abyvto wszystko wyprostowac
- 8 5
-
2024-01-22 19:54
(1)
Zasiłek pogrzebowy obniżono w 2011 z 6 tys na 4 tys, czyli więcej jak 8 lat temu , kto to zrobił ? Wiesz już?
- 5 2
-
2024-01-22 20:21
Przecież PiS miało osiem lat żeby to zmienić, zwłaszcza przy galopującej inflacji i co? I jedno wielkie Ziobro.
- 7 2
-
2024-01-22 18:10
Ale 500 brano na dzieci , to PIS nie przeszkadzał wy ludzie jesteści chorzy od tej wódki (1)
- 11 7
-
2024-01-22 18:29
Napisz od razu, że to sam Kaczyński ze swojej skarbonki wypłacał.
- 8 5
-
2024-01-22 19:26
a na jurasa dajesz?
bo jest już w tej sprawie zarządzenie w wojsku, że wszyscy mają dawać
- 3 4
-
2024-01-22 19:50
Wiesz kto obniżył zasiłek pogrzebowy z 6 tys. Na 4 tys.
- 4 2
-
2024-01-22 23:41
To raczej nie wina PiSu. Ludzie Poprostu nauczyli się żebrać na wszystko.
- 0 1
-
2024-01-22 15:34
Wielka tragedia (22)
Wyrzuty sumienia za pozostawienie dzieci zostaną do końca życia, ale przecież jest zasiłek pogrzebowy.
Naprawdę nie wystarczy bo trzeba dać gawronowi w sukience?- 72 67
-
2024-01-22 15:39
nie, nie starczy (12)
kilka lat temu obniżono go z ok. 6 tys. zł to ok. 4 tys zł, a pogrzeb to przynajmniej te 7-8 tys. i to skromny
- 12 20
-
2024-01-22 15:50
(4)
Nic nie obniżono - w zeszłym roku tez wynosił 4 tys. Tutaj rodzice dostaną 8 tys i dwa pogrzeby w jednym da się z tego zrobić ( miejsce na cmentarzu jedno zamiast dwóch, jeden krzyż, jeden samochód). Współczuję rodzinie tej niewyobrażalnej straty, rozumiem zbiórkę ba remont domu, natomiast na pochówek - nie bardzo.
- 37 2
-
2024-01-22 16:04
Bo to jest juz zerowanie na litosci ludzkiej.Jest okazja ,ludzie wplacą
- 23 4
-
2024-01-22 16:12
nie czytasz ze zrozumieniem (2)
KILKA lat temu wynosił 6k, teraz 4k, więc obniżono
- 6 10
-
2024-01-22 17:57
To prawda
Niestety, ale to właśnie Tusk go obniżył, a teraz chce podwyższyć. No cóż, lepiej późno niż wcale, ale wówczas ta decyzja o obniżeniu mocno mnie zbulwersowała.
- 6 7
-
2024-01-22 18:14
Obniżył Tusk sprawdżcie sobie ,jak nie wiecie .
- 4 8
-
2024-01-22 15:55
(6)
Dodajmy Donald z Kosiniakiem to obniżył...
- 11 14
-
2024-01-22 16:00
Całe szczęście PiS go od razu podniósł po wygranych wyborach.. (5)
Himalaje hipokryzji PiSowski oszołomie.
- 18 7
-
2024-01-22 18:15
(4)
Co ty bezmózgowcu piszesz , napisz do Tuska dlaczego obniżył.a
- 4 10
-
2024-01-22 18:32
A ty do Morawieckiego, dlaczego przez osiem lat nie podwyższył. (3)
- 9 3
-
2024-01-22 19:35
PiS przeznaczył chociaż z budżetu państwa (2)
Na żyjące dzieci miliardy 500+ ,a co zrobił Tusk ?
- 2 6
-
2024-01-22 19:49
I dzięki temu zostałem zmuszony płacić "alimenty" na patologię PiSowską. (1)
- 5 2
-
2024-01-22 21:17
A na patologiczne dzieci peowskie też płacisz
Statystycznie jest ich więcej , policzyli się w wyborach przecież
- 0 1
-
2024-01-22 15:47
Gdybys dzbanku miał mózg to bys wiedział ze 50% pogrzebu to koszty jakie trzeba zaplacic miastu za teren na cmentarzu (5)
A Proboszcz u mnie w parafii pobrał za msze za organistę który tez za darmo nie grał i ceremonie na cmentarzu 300zł zato miasto Gdańsk kilka tysiecy skasowało!!
- 9 14
-
2024-01-22 15:52
8 tys wystarczy
- 15 4
-
2024-01-22 15:55
Jeśli rodziny nie stać na pogrzeb, to Państwo pochowa za darmo. (3)
- 20 6
-
2024-01-22 16:21
Tak państwo pochowa za darmo. (2)
Tzn., skremuje i zagrzebie w najmniejszym możliwym dole, bez celebry.
- 5 17
-
2024-01-22 16:25
A to każdy musi mieć złotą trumnę i pogrzeb z wielką pompą? (1)
Jak mnie nie stać na Ferrari, to nie kupuję Ferrari. Proste jak zwoje mózgowe u carycy Suskiego.
- 20 6
-
2024-01-22 20:59
Skromna trumna, i skromny pogzreb to ok. 10 tyś zł.
To koszt z grudnia, to wariant bez stypy w knajpie, bardzo skromny.
- 3 2
-
2024-01-22 18:13
(1)
Ksiadz nie musi być , przestancie bzdety pisać POpaprancy.
- 1 10
-
2024-01-23 13:06
Kobito, opanuj się. Jask nie ksiądz, to może celebrant. To też kosztuje.
- 0 0
-
2024-01-22 22:51
Ośle, zanim napiszesz sprawdź
Ile żądają zakłady pogrzebowe. No ale najprościej, jak przystało na prostaka, napluć na księdza
- 2 1
-
2024-01-22 15:34
(3)
Ogromna tragedia.I wielka trauma dla rodziców.Pogrzeb i pochówek proboszcz powinien za darmo.Wszak wiadomo że kosciol to najbogatsza instytucja świata.
- 52 42
-
2024-01-22 16:16
A może będzie
Świecki pogrzeb? Pajac w sukience z plastikowa figurka na kiju, nie bd na moim pogrzebie tańczył.
- 10 7
-
2024-01-22 16:59
(1)
Ty jesteś trolu nienormalny, za księdza się tyle nie płaci, zobacz ile kosztuje cała oprawa, dom pogrzebowy, transport, przechowywanie, miejsce na cmentarzu itp
- 8 5
-
2024-01-22 21:00
Tak, to są te najwyższe kwoty. Ksiądz to najmiejszy drobiazg finansowy.
- 3 0
-
2024-01-22 15:35
W jakich zasach żyjemy,że.. (4)
..aby pochować własne dzieci trzeba zapłacić..
- 36 37
-
2024-01-22 15:39
Jak ktoś nie ma pieniędzy na pochówek?
Co w takim wypadku pozostaje? Ja mam duży ogród..
- 3 21
-
2024-01-22 15:56
Co za różnica czy dzieci, czy rodziców, małżonków, rodzeństwo..?
- 23 2
-
2024-01-23 05:44
Czarnym musi się kasa zgadzać za pochówek. (1)
- 1 6
-
2024-01-23 12:38
A to myślisz, ze zbiórka jest dla księdza, a nie na inne koszty? Uważasz, że np 10k z tej zbiórki weźmie ksiądz, a reszta dla zakładu? Za bardzo nie rozumiem o co ci chodzi z tym komentarzem.
- 0 0
-
2024-01-22 15:35
(16)
chetnie poznam przyczyny pozaru,samowolna przerobka budowlana jest karalna,a najwieksza cene zaplacily dzieci.
- 81 17
-
2024-01-22 15:51
Chcesz przyczyny to byl budynek komunalny o jego stan i zabezpieczenie mieli obowiazek dbac urzednicy ! (12)
Tak własnie dbali jak zawsze ze doszło do tragedi!!
- 12 36
-
2024-01-22 16:01
(6)
czytales co strazak powiedzial?,przedzielony pokoj,jeden ogrzewany piecem kaflowym,drugi koza,komin oklejony steropianem!,Gdanskie Nieruchomosci tego nie zrobily,z malego domku dom wielopokoleniowy.
- 53 2
-
2024-01-22 16:40
A kontroli ze strony komunalki kompletnie brak? (5)
Kasa za cztery ściany z cieknącym dachem biorą , i nawet nie zainteresują sie, czy tam można wogóle mieszkac.
- 10 17
-
2024-01-22 17:00
(4)
Ktoś na siłę kazał im tam mieszkać? Można wynająć, można kupić jak miliony polaków trzeba tylko chcieć i zapracować!
- 34 18
-
2024-01-22 17:37
Hmmm.,. Gdyby wszystko było takie proste (1)
- 14 17
-
2024-01-22 19:51
Chyba jest, skoro miliony Polaków dają radę.
Ale lepiej siedzieć na D w komunalce i płodzić kolejne bombelki za które zapłaci polski podatnik.
- 32 6
-
2024-01-22 23:37
Nie każdego stać na zakup lub wynajem. Mieszkania komunalne są właśnie dla takich osób, przestańcie się znęcać. (1)
- 3 3
-
2024-01-23 17:42
Dzieci też są dla ludzi, których stać na ich wychowanie
Tragedia wielka, ale nie oszukujmy się, świetlanej przyszłości i tak by nie miały
- 4 0
-
2024-01-22 16:02
No to dawaj, jaka konkretnie była przyczyna wg twojej ekspertyzy? (1)
- 14 3
-
2024-01-22 17:51
przeciez juz napisalem!,ogrzewanie,koza.
- 7 4
-
2024-01-22 16:59
(2)
Urzędnicy mają komuś robić remonty? Ci ludzie mieszkaja tam od 2 pokoleń za darmo.. przez ten czas doprowadzili budynek do ruiny ... ciężko zrobic jakiś remont skoro mieszkanie ma sie za darmo na koszt innych ludzi?
- 35 7
-
2024-01-22 18:42
Lokale komunalne nie są za darmo (1)
Mieszkania komunalne nie są za darmo. Czynsz w tych lokalach jest barszo wysoki. Inna kwestią jest fakt, iż pracownicy Gdańskich Nieruchomości i BOMów nie są wógole zainteresowani pracą na rzecz tych nieruchomości, to skamieniałe instytucje, inkubatory nierobów.
- 10 13
-
2024-01-22 21:01
Tak, dawno temu moja mama mieszkała w komunalnym, czynsz jej się zmniejszył po wykupie.
A przed wykupem wszystko remontowała sama na swój własny koszt.
- 5 0
-
2024-01-22 16:03
pisanie insynuacji powinno tez byc karane (1)
- 9 10
-
2024-01-22 16:19
wstepna opinie strazaka czytales!,a juz psy na magistracie wieszacie.
- 12 4
-
2024-01-22 18:17
Poczekamy to poznamy prawdziwe przyczyny ... Nie są takie oczywiste
- 7 4
-
2024-01-22 15:36
Najbardziej (1)
To im się przyda psycholog, a nie rzeczy materialne..
- 40 22
-
2024-01-22 23:38
Przyda się i jedno i drugie, jeśli stracili dobytek.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.