• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zmiany w kursowaniu SKM

mak
23 lipca 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Przez trzy najbliższe niedziele pociągi SKM  będą kursować według zmienionego rozkładu. Przez trzy najbliższe niedziele pociągi SKM  będą kursować według zmienionego rozkładu.

24, 31 lipca i 7 sierpnia SKM-ki będą kursować według zmienionego rozkładu jazdy. Chwilowe zmiany wymuszone są przez trwające roboty torowe.



Z powodu robót torowych na przystanku Gdynia Wzgórze św. Maksymiliana przez trzy dni - 24, 31 lipca i 7 sierpnia - obowiązywać będzie zmieniony rozkład jazdy pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej.

- Przez trzy kolejne niedziele, między godz. 10 a 13, pociągi SKM kursujące na odcinkach Gdańsk Główny - Gdynia Główna oraz Gdynia Główna - Gdańsk Główny będą jeździć w skróconych relacjach. Oznacza to, że jadąc z Gdańska do Gdyni i odwrotnie, będziemy się musieli przesiadać w Redłowie. Utrudnienia będą dotyczyć trzech pociągów do Gdyni Głównej i sześciu z Gdyni Głównej - wyjaśnia Marcin Głuszek, z SKM.

Zobacz zmienione rozkłady jazdy.

24, 31.07 i 07.08.2011 r., kierunek Słupsk.

24,31.07 i 07.08.2011 r., kierunek Tczew.
mak

Opinie (61) ponad 10 zablokowanych

  • :) (2)

    dlatego ja robie wlasnie prawko by nie jezdzic tymi zatloczonymi ludzmi kolejkami ::)

    • 6 16

    • zrob prawko, ale...

      mam dla Ciebie złą wiadomość - teraz bedziesz wolno przesuwać się jedną zakorkowaną ulicą, jaka istnieje w 3 city. Ja wlasnie zrobilem ruch w drugą stronę

      • 8 0

    • Świetnie :D A na samochód i benzynę też Ci rodzice dadzą pieniążki?

      • 0 0

  • SZCZYT SEZONU ! WIELKIE OBSRANE TRÓJMIASTO ! najwyższy sezon ! tysiące turystów (2)

    kolejka 1 skład ! - co 15 minut najwyższy sezon 3 WIELKIE MIASTA

    do PREZESA SKM : należy Panu wytoczyć proces MYŚLENIA
    bo widać że w mózgu ma Pan zakodowane czy się stoi czy się leży pensja się należy

    na dodatek składy w których nie można otworzyć okien !!!!!!!!!!!! JESTESMY i będziemy kambodżą komunikacyjną w cuchnących jeżdżących wrakach bo wagony skm to jeżdżace trumny

    • 16 5

    • (1)

      W większości składów okna jednak dają się otworzyć. A ten tekst o jeżdżących cuchnących wrakach i trumnach jest co najmniej żałosny. Owszem, zdarzają się gorsze składy, ale sukcesywnie większość jest remontowana w mniejszym lubi większym stopniu.

      • 1 3

      • Wrakami są pociągi, w których role ścian pełni sklejka, nie ma wycięć obok drzwi jak w zmodernizowanych

        zero uchwytów dla miejsc stojących i klimatyzacji.Okna zamiast klimatyzacji są do pupy. Wieją za mocno i dochodzi do głupkowatej ironii: przeziębienia latem. Albo gorzej: Paraliżu 50% twarzy. Trudnowyleczalna makabra. Chociaż łatwiejsza niż zapalenia ucha.Prawdziwa klima to rozkoszne lodowate powietrze opadające ze specjalnej maszyny w suficie.

        • 3 1

  • a ja mam pytanie :) (5)

    czy skoro wyjeżdżają dzieci na kolonie autokarem mam prawo wezwać policję do sprawdzenia , np stan składu pociągu gdyż moje dziecko jedzie na kolonie pociągiem ?

    jak to zrobić ? skoro prywatnych przewożników autokarowych gnoją za stan techniczny mandatami - a PKP / SKM ? jak to się ma w przepisach ??????????????????????????????
    przecież wiemy że te składy to jeżdżące przerdzewiałe ruiny
    czy ktoś zna prawo w tym zakresie

    • 5 2

    • (3)

      Wyślij lepiej dzieci nad Morze Śródziemne lotem czarterowym i każ policji sprawdzić stan samolotu.

      • 3 0

      • skoro mówimy o transporcie grupowym - to jaka jest różnica między autokarem / pociągiem a samolotem ? (2)

        chciałabym się dowiedzieć jakie są przepisy w tym temacie , bo jest chyba luka jakaś , gnębi się kierowców autokarów i właścicieli autokarów którzy wożą dzieci dzieci na wycieczki kolonie , dlaczego w przypadku przewozów kolonijnych pociągiem nie sprawdza się maszynisty i składu pociągu ????????????? dziwne .... przecież wagony jeżdżące w całym PKP to trupiarnia 30-40 letnia ...................................

        • 1 1

        • moze i trupiarnia

          ale każdy wagon jak i całe EZT przechodzą co pewien czas przeglądy/naprawy rewizyjne i główne. Okres eksploatacji "skorupy" EZT może wynosić nawet 70 lat, natomiast wymianie ulegają wtedy wszelkie elementy związane z napędem czy też ergonomią.

          • 1 0

        • Gdyby niesprawny skład wyjechał na tory i ktoś by zginął z tego powodu nawet nie wyobrażasz sobie ile osób czeka za to kryminał, to nie są autobusiki :) może tego nie widać ale stan techniczny pociągów jest monitorowany na bieżąco. A że SKM nie dostaje żadnego dofinansowania tak jak inni przewoźnicy to te pudła wyglądają jak wyglądają :/

          • 1 0

    • Pociąg to nie autokar, policja nie zna się na budowie taboru kolejowego i skąd ma wiedzieć czy dany pojazd może się poruszać czy nie. Tabor kolejowy sprawdza personel kolejowy i w przypadku wykrycia jakiejkolwiek usterki zagrażającej bezpieczeństwu podróżnych, nie prawa dopuścić tego pojazdu do ruchu. Dodatkowo przy każdej zmianie kierunku jazdy pociągu i przed rozpoczęciem podróży sprawdzane jest działanie układu hamulcowego. Instytucja sprawująca kontrolne nad kolejami jest: Urząd Transportu Kolejowego.

      • 2 0

  • A gdzie obiecane miesiąc temu nawiewy powietrza w SKM ?

    Rzecznik obiecywał nawet i na tym portalu.

    • 7 0

  • w tamtym tygodniu : upał / dzień powszedni ..... standard podróży (2)

    godz. 11-12 / pociągi kursują co 15 minut ! SZCZYT SEZONU WAKACYJNEGO
    nowy skład ..... odmalowany odpicowany wrak - 1 skład tylko !!!!!!!
    zero nawiewu klimatyzacji
    okna - na 8 okien / 2 możliwe do otwarcia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    POCIĄG ZAWALONY LUDŻMI - MEGA DUCHOTA

    tak wygląda - POPRAWA SKM !!!!!!!!! za rok EURO 2012 ........................ syf i skandal / SKM pasażera traktuje jak śmiecia podstawiam byle co a ty płać i jedż nie ważne czym i jak - jeden wielki syf , a stołki w SKM odstawione i nikt z tym nic nie robi , ciągłe zmiany zawsze na niekorzyśc pasażera który dla skm jest gó..em

    • 8 0

    • a ja jestem ciekaw czy otwierane okna w skm będą jak wydarzy się jakaś tragedia ?

      nawet w tych " odpicowanych " wagonach nie da się otworzyć okien - dlaczego ?????

      • 1 0

    • jak kazda spolka z grupy PKP

      SKM padła ofiarą łupu POlityków. Niestety.
      Była już tutaj cytowana wielokrotnie kariera m.in malinoustego pana Głuszka.

      Moze pierwsi prezesi SKM (tak do 2004-2006) wydadzą kiedyś ksiązke o kulisach desantu "betonu"...

      • 1 0

  • sdfg

    pupa i git

    • 0 0

  • Remunty i remunty (3)

    non-stop, panie. A kiedy przychodzi do zrobienia czegoś konkretnego to śmiech powala z nóg. Kiedy będzie SKM do Nowego Portu? Czy to prawda, że ma kończyć bieg w polu, bo do NP się "nie opłaca"? Czy to prawda wreszcie, ze nie będzie się można przesiąść na Politechnice, bo "nie stać nas" na budowę nowego peronu, tylko trzeba jechać do Głównego i stamtąd wracać? Napiszcie coś konkretnego o tych pomysłach.

    • 1 2

    • za komuny byl cel usługi, dziś celem są koszty

      Tzn. wtedy zapewnić jak najszerzej dostępną usluge przewozu , dziś zminimalizować koszty.
      Jednym z winnych takiego stanu rzeczy jest obecny rzund z PO. Zwala on na Samorządy coraz więcej zadań do wykonania. A min. finansów niejaki Rostowski, obcina Samorządom możliwości wydatków i nie przyznaje dodatkowych przychodów.

      Koniec końców dochodzi do wyboru albo-albo. Albo więcej kasy dla SKM (perony nowe, więcej kursów), albo więcej patroli policji, remont szpitala, zajecia pozalekcyjne dla dzieci itd.

      Drugi winny - zarząd SKM z nadania politycznego i mentalność PKP. Tzn. pasażer pojedzie bo nie ma wyjścia. A jak ucieknie, to zażądamy wyższej dotacji. Pewny przychód.

      • 1 1

    • SKM do Nowego Portu nie wytrzymała konkurencji z tramwajami. (1)

      Może gdyby dojazd był od strony Gdyni. A nie wyłącznie od Gdańska Głównego.

      • 0 0

      • No, ale jak ma wytrzymać tą konkurencję z tramwajami

        jeżeli jadąc od strony Gdyni muszę jechać do Głównego, aby wsiąść do SKM jadącej do NP? Każdy o zdrowych zmysłach,wysiądzie na Politechnice i wskoczy w tramwaj...bo na Politechnice ma nie być peronu dla SKM. Myślę że mogłaby być konkurencyjna, gdyby np. jeździł krótki szynobus. Jest trochę ludzi którzy mają ulgi na PKP i ci na pewno jeżdili by SKM.

        • 1 0

  • do wszystkich forumowiczów (2)

    do wszystkich forumowiczów! krytykować potrafi każdy ale zawsze ten co nic nie robi.... nie macie prawa krytykować ponieważ nie macie zielonego pojęcia o tym co piszecie! krytykować każdy potrafi, każdy udaje cwaniaka a tak naprawdę jest ciemnym szarym człowieczkiem któremu tylko w życiu pozostała krytyka bo wszystko inne nie wyszło! prostaki!

    • 3 6

    • Klient ma zawsze rację. (1)

      Najświętsza zasada branży usług.

      • 2 0

      • Taaa,ma zawsze rację u siebie w domu :) A szczególnie na tematy o których wie tyle samo ile wiedział zaraz po urodzeniu ^^

        • 1 0

  • Byłoby fajnie gdyby wycieczki szkolne, wakacyjne i inne w których głównym składnikiem są dzieci miały zakaz korzystania z

    kolejek, trajtków, autobusów i tramwajów. Pod karą konfiskaty komórek. Dla współpasażerów, w tym dzieci nieuczestniczących w wycieczce są koszmarem! A jakie egoistyczne: Są dziećmi więc się im należy, w ich mniemanologii stosowanej.

    Jak chcą wycieczki, niech się zrzucą na wynajęcie pojazdu. A jak nie stać, to przynajmniej się nauczą, że biednemu wiatr nie w plecy. Przyda im się ta wiedza.

    • 4 1

  • Zamiast robic po trzy perony na raz to robia po jednym na rok!!!

    zamiast robic trzy perony na raz np gdynia glowna, maksymiliana, redlowo to oni robia ra maksymiana raz sopot raz wyscigi i co roku ta sam balagan ....

    • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane