• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zmiany we Wrzeszczu, koniec jazdy po płytach

neo
10 lipca 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Kiedy koniec chaosu na stacji we Wrzeszczu?
Przebudowa torowiska i jezdni idzie szybciej niż planowano. Przebudowa torowiska i jezdni idzie szybciej niż planowano.

Od niedzielnego poranka obowiązuje nowa organizacja ruchu we Wrzeszczu. To efekt szybszego niż planowano remontu.



Zaskakują cię zmiany organizacji ruchu na remontowanych odcinkach?

Po godz. 8 w niedzielę ruch został przeniesiony z nawierzchni z płyt betonowych na odcinku al. Grunwaldzkiej od ul. Konopnickiej do ul. Dmowskiego na przebudowaną jezdnię.

- Droga z płyt betonowych biegnąca po nieczynnym torowisku tramwajowym zostanie rozebrana i rozpoczną się roboty torowe. W związku z tym pas ruchu najbliżej torowiska na przebudowanej jezdni zostaje zawężony. Prace mają zakończyć się do końca sierpnia - informuje Magdalena Skorupka-Kaczmarek, rzecznik Gdańskich Inwestycji Komunalnych.

Utrudnienia we Wrzeszczu są związane z remontem torowisk w ciągu al. Grunwaldzkiej zobacz na mapie Gdańska (odcinek od ul. Klonowej do ul. Miszewskiego) i al. Wojska Polskiego zobacz na mapie Gdańska (odcinek od ul. Nowowiejskiego do ul. Miedzianej).

Przebudowa torowiska we Wrzeszczu i Strzyży to część Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej GPKM III, dofinansowanego z funduszy UE. Jego koszt wynosi ok. 700 mln zł, a inwestorem jest miejska spółka Gdańskie Inwestycje Komunalne. Poza remontem torowisk na Zaspie, Przymorzu i Siedlcach, które zakończyły się w listopadzie 2010 r., projekt obejmuje też budowę linii tramwajowej w ciągu ul. Nowej Łódzkiej.
neo

Miejsca

Opinie (151) 1 zablokowana

  • szkoda, bo był fajny oes, a tak lipa

    • 1 2

  • A gdzie kary umowne (1)

    To było w lutym ( GIK czyli inwestor zastępczy planowały przeznaczyć na wykonanie przebudowy brutto 33 179 503,71 złotych . W tym przetargu w 100% decyduje cena, przebudowa musi być wykonana w czasie 5 miesięcy od podpisania umowy, ale już po 4 miesiącach musi zostać przywrócony ruch tramwajowy. ) i co łyso.

    • 0 7

    • A kiedy podpisali umowę?

      "Informujemy, iż przetarg na przebudowę torowisk w Al. Grunwaldzkiej i Al. Wojska Polskiego -odcinki od ul. Nowowiejskiego do ul. Miedzianej i na odcinku od ul. Klonowej do ul. Miszewskiego został skontrolowany przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, a ten w wyniku kontroli nie stwierdził naruszeń w procedurze przetargowej. Tym samym 01.04.2011 roku odbędzie się podpisanie umowy z wykonawcą inwestycji -firmą TORPOL. "

      • 5 0

  • a najlepiej... (1)

    to się jedzie w stronę sopotu, wyżej od wrzeszcza (bodajże Oliwa), gdzie tak zwężyli drogę, że dwa samochody obok siebie nie mogą przejechać. nie no rewelacja!

    • 7 1

    • tam wogóle niec nie robią

      • 0 0

  • I tak za 10-15 lat do remontu. A władze znowu rozkopią w tym miejscu Gdańsk (2)

    i wcisną lemingom kit, że musi być gorzej aby było lepiej. I tak sobie ludzie stoją w korkach i naiwnie wierzą, że bedzie lepiej.

    • 4 6

    • Nie musieliby. Gdyby wreszcie użycie asfaltu ograniczono do czwartorzędnych dróg. (1)

      A do każdej wyższej kategorii używano betonu. Betonu! Tak jest w Niemczech. Beton jest droższy niż asfalt. Ale wymaga bardzo rzadkich napraw. Legenda głosi, że stanie się to gdzieś za IX Rzeszy. Dlatego w skali wielu lat, beton jest tańszy.

      • 1 2

      • Za IX Rzeszy będziemy już landem Niemieckim, więc to wszystko wyjaśnia. :)

        W każdej legendzie jest ziarnko prawdy...

        • 1 2

  • ccc (1)

    Drogi w Gdańsku to istna tragedia, zenada, porazka. Bravo panie prezydencie!!!!!!!!!

    • 2 6

    • nie histeryzuj

      jak mieszkasz na wygnaniowie to nie oczekuj, że miasto wybuduje ci autostradę do domu. za tanio kupiłes mieszkanie...
      W mieście drogi sa normalne.

      • 3 3

  • Bardzo się cieszymy. A TERAZ PORA NA ZMIANY NA STOGACH I PRZERÓBCE! Do czarnrj ospy, bo cholera to już za mało!

    • 4 3

  • (2)

    Czy pół roku po remoncie wsystkie studzienki się zapadna jak po wsystkich innych remontach w Gdańsku?

    • 10 4

    • Oczywiście, to już przecież tradycja.

      • 1 1

    • Ze studzienkami to powinni na początkudac ten 1 cm wyżej

      Po roku, jak się pozapadają, to będą akurat zlicowane z jezdnią. Dziwie się, że tak nie robią

      • 1 1

  • dlaczego tymczasowe przejazdy są takie dziurawe

    Ja rozumiem, że remont i tymczasowe przejazdy nie muszą być super jakości, ale przez czas trwania remontów (czasem nawet 6 miesięcy) zmusza się kierowców do niszczenia samochodów przez jazdę po mega dziurach, które czasem mają głębokość ponad 20 cm, wystają elementy metalowe, a ponadto namalowane są trzy linie i niech sobie kierowca wybierze właściwą.
    Przecież po tych objazdach przejeżdża dziennie pół miasta, a jakość jest jak polna droga, którą rolnik może co najwyżej dojechać do pola.
    Słyszałem o przebitych kołach powyginanych felgach. Bez jaj, to 21 wiek.

    • 5 1

  • A co z przejściem miedzy starym a nowym.... (1)

    A co z przejściem miedzy starym a nowym odcinkiem jezdni. Istnieje tam różnica wysokości i powstały uskok zagraża uszkodzeniu amortyzatorów. Mam nadzieje że zostanie wyrównane

    • 2 4

    • bo nie ma jeszcze ostatniej warstwy asfaltu tzw. ścieralnej

      • 0 0

  • Rozumiem że Gdańsk to stare miasto ale nawieszchnie na ulicach można by zrobić NOWE.

    Byłem zmuszony jezdzić PO tych "kartofliskach" POrażka ,wstyd,żenada !!!
    Głosujcie dalej na tego prezydenta i PO.

    • 2 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane