- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (164 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (316 opinii)
- 3 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (196 opinii)
- 4 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (76 opinii)
- 5 Okradała drogerie, zmieniając peruki (24 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (58 opinii)
Zmiany we Wrzeszczu, koniec jazdy po płytach
Od niedzielnego poranka obowiązuje nowa organizacja ruchu we Wrzeszczu. To efekt szybszego niż planowano remontu.
- Droga z płyt betonowych biegnąca po nieczynnym torowisku tramwajowym zostanie rozebrana i rozpoczną się roboty torowe. W związku z tym pas ruchu najbliżej torowiska na przebudowanej jezdni zostaje zawężony. Prace mają zakończyć się do końca sierpnia - informuje Magdalena Skorupka-Kaczmarek, rzecznik Gdańskich Inwestycji Komunalnych.
Utrudnienia we Wrzeszczu są związane z remontem torowisk w ciągu al. Grunwaldzkiej
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Przebudowa torowiska we Wrzeszczu i Strzyży to część Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej GPKM III, dofinansowanego z funduszy UE. Jego koszt wynosi ok. 700 mln zł, a inwestorem jest miejska spółka Gdańskie Inwestycje Komunalne. Poza remontem torowisk na Zaspie, Przymorzu i Siedlcach, które zakończyły się w listopadzie 2010 r., projekt obejmuje też budowę linii tramwajowej w ciągu ul. Nowej Łódzkiej.
Miejsca
Opinie (151) 1 zablokowana
-
2011-07-10 12:54
szkoda, bo był fajny oes, a tak lipa
- 1 2
-
2011-07-10 13:11
A gdzie kary umowne (1)
To było w lutym ( GIK czyli inwestor zastępczy planowały przeznaczyć na wykonanie przebudowy brutto 33 179 503,71 złotych . W tym przetargu w 100% decyduje cena, przebudowa musi być wykonana w czasie 5 miesięcy od podpisania umowy, ale już po 4 miesiącach musi zostać przywrócony ruch tramwajowy. ) i co łyso.
- 0 7
-
2011-07-10 13:27
A kiedy podpisali umowę?
"Informujemy, iż przetarg na przebudowę torowisk w Al. Grunwaldzkiej i Al. Wojska Polskiego -odcinki od ul. Nowowiejskiego do ul. Miedzianej i na odcinku od ul. Klonowej do ul. Miszewskiego został skontrolowany przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, a ten w wyniku kontroli nie stwierdził naruszeń w procedurze przetargowej. Tym samym 01.04.2011 roku odbędzie się podpisanie umowy z wykonawcą inwestycji -firmą TORPOL. "
- 5 0
-
2011-07-10 13:43
a najlepiej... (1)
to się jedzie w stronę sopotu, wyżej od wrzeszcza (bodajże Oliwa), gdzie tak zwężyli drogę, że dwa samochody obok siebie nie mogą przejechać. nie no rewelacja!
- 7 1
-
2011-07-10 14:00
tam wogóle niec nie robią
- 0 0
-
2011-07-10 13:49
I tak za 10-15 lat do remontu. A władze znowu rozkopią w tym miejscu Gdańsk (2)
i wcisną lemingom kit, że musi być gorzej aby było lepiej. I tak sobie ludzie stoją w korkach i naiwnie wierzą, że bedzie lepiej.
- 4 6
-
2011-07-10 14:22
Nie musieliby. Gdyby wreszcie użycie asfaltu ograniczono do czwartorzędnych dróg. (1)
A do każdej wyższej kategorii używano betonu. Betonu! Tak jest w Niemczech. Beton jest droższy niż asfalt. Ale wymaga bardzo rzadkich napraw. Legenda głosi, że stanie się to gdzieś za IX Rzeszy. Dlatego w skali wielu lat, beton jest tańszy.
- 1 2
-
2011-07-10 15:30
Za IX Rzeszy będziemy już landem Niemieckim, więc to wszystko wyjaśnia. :)
W każdej legendzie jest ziarnko prawdy...
- 1 2
-
2011-07-10 16:11
ccc (1)
Drogi w Gdańsku to istna tragedia, zenada, porazka. Bravo panie prezydencie!!!!!!!!!
- 2 6
-
2011-07-10 16:17
nie histeryzuj
jak mieszkasz na wygnaniowie to nie oczekuj, że miasto wybuduje ci autostradę do domu. za tanio kupiłes mieszkanie...
W mieście drogi sa normalne.- 3 3
-
2011-07-10 16:19
Bardzo się cieszymy. A TERAZ PORA NA ZMIANY NA STOGACH I PRZERÓBCE! Do czarnrj ospy, bo cholera to już za mało!
- 4 3
-
2011-07-10 22:38
(2)
Czy pół roku po remoncie wsystkie studzienki się zapadna jak po wsystkich innych remontach w Gdańsku?
- 10 4
-
2011-07-10 23:47
Oczywiście, to już przecież tradycja.
- 1 1
-
2011-07-11 00:18
Ze studzienkami to powinni na początkudac ten 1 cm wyżej
Po roku, jak się pozapadają, to będą akurat zlicowane z jezdnią. Dziwie się, że tak nie robią
- 1 1
-
2011-07-11 08:32
dlaczego tymczasowe przejazdy są takie dziurawe
Ja rozumiem, że remont i tymczasowe przejazdy nie muszą być super jakości, ale przez czas trwania remontów (czasem nawet 6 miesięcy) zmusza się kierowców do niszczenia samochodów przez jazdę po mega dziurach, które czasem mają głębokość ponad 20 cm, wystają elementy metalowe, a ponadto namalowane są trzy linie i niech sobie kierowca wybierze właściwą.
Przecież po tych objazdach przejeżdża dziennie pół miasta, a jakość jest jak polna droga, którą rolnik może co najwyżej dojechać do pola.
Słyszałem o przebitych kołach powyginanych felgach. Bez jaj, to 21 wiek.- 5 1
-
2011-07-11 09:13
A co z przejściem miedzy starym a nowym.... (1)
A co z przejściem miedzy starym a nowym odcinkiem jezdni. Istnieje tam różnica wysokości i powstały uskok zagraża uszkodzeniu amortyzatorów. Mam nadzieje że zostanie wyrównane
- 2 4
-
2011-07-11 17:16
bo nie ma jeszcze ostatniej warstwy asfaltu tzw. ścieralnej
- 0 0
-
2011-07-11 09:29
Rozumiem że Gdańsk to stare miasto ale nawieszchnie na ulicach można by zrobić NOWE.
Byłem zmuszony jezdzić PO tych "kartofliskach" POrażka ,wstyd,żenada !!!
Głosujcie dalej na tego prezydenta i PO.- 2 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.