- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (370 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (179 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (85 opinii)
- 4 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (46 opinii)
- 5 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (248 opinii)
- 6 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (359 opinii)
Właściciel przywiązał psa do słupa i poszedł na chwilę do piekarni. Tyle jednak wystarczyło, by zwierzę ugryzło 4,5-letnią dziewczynkę. Na szczęście obyło się bez poważnych obrażeń, ale właściciel czworonoga dostał mandat.
Nie minęły dwa tygodnie od zdarzenia, w którym pies pogryzł 9-latkę. Właścicielka początkowo uciekła, ale potem sama stawiła się na policję.
![Pies pogryzł 9-letnią dziewczynkę. Właścicielka zgłosiła się na policję](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3751/150x100/3751412__c_141_7_374_262__kr.webp)
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – o sprzedaży psów na trojmiasto.pl
To jednak wystarczyło, bo zwierzę ugryzło 4,5-letnią dziewczynkę. Zranione dziecko zostało przewiezione do pogotowia ratunkowego. Na szczęście dziewczynka nie odniosła poważnych obrażeń.
Właściciel psa okazał policjantom aktualną książeczkę szczepień psa. Został jednak ukarany mandatem w kwocie 500 zł za niezachowanie ostrożności przy trzymaniu psa, które swoim zachowaniem stworzyło niebezpieczeństwo dla zdrowia człowieka.
Opinie wybrane
-
2024-06-17 12:39
Właściciele psów (165)
Niestety nie respektują czegoś takiego jak kaganiec. Przecież mój piesek jest spokojny
- 791 229
-
2024-06-18 08:58
Dzieci (3)
Może też trzeba dziecko przypilnować, żeby do psa nie podchodziło.
- 15 12
-
2024-06-22 09:39
a skąd wiesz że podchodziło d**ilu
- 0 0
-
2024-06-18 10:34
Trzymaj kundla w swoim chlewie a nie stwarzaj zagrożenia w przestrzeni publicznej (1)
- 11 6
-
2024-06-21 07:53
tak nie ma już miejsca
bo siedzą w nim tacy jak ty.
- 2 0
-
2024-06-18 08:57
(2)
a może to ludzie nie pilnują swoich bobasków jak można pozwolić żeby dziecko podeszło do obcego zwierzaka
- 12 10
-
2024-06-18 10:36
(1)
Dziecko ma prawo eksplorować, po to jest dzieckiem. Może pchlarze zaproponują jeszcze miny przeciwpiechotne, aby rozwiązać problem niedopilnowanych dzieci?
- 8 3
-
2024-06-21 07:54
owszem- wszystko mu wolno
nawet wejść pod samochód, bo to przecież kierowca musi uważać na mojego bobaska :)
- 1 0
-
2024-06-18 00:45
(9)
Wina dziecka, rodzice nie uczą dzieci, że nie wolno głaskać obcego psa bez zgody jego właściciela. Ale oczywiście teraz to wina właściciela:((( zacznijcie uczyć swoje bombelki, że nie głaszcze się obcych psów.
- 29 17
-
2024-06-18 09:24
nie można mówić, że właściciel psa jest odpowiedzialny (5)
skoro przywiązuje psa pod sklepem
- 11 4
-
2024-06-18 10:18
Odpowiedzialny czy nie (4)
Gdyby dzieciak nie podchodził do psa nic by sie nie stało.
Nie zliczę ile razy jakieś dziecko podbiegało do mojego psa żeby pogłaskać. Pies przestraszony a bąbelek z łapami nic dziwnego że ugryzł.- 5 6
-
2024-06-18 10:38
Gdyby kundla w mieście nie było, nie byłoby ryzyka. (3)
Kundlowcy powinni płacić obowiązkowe OC od swoich smrodów
- 3 5
-
2024-06-18 10:50
Jakby ciebie nie było też byłoby fajniej!! (2)
- 4 2
-
2024-06-18 11:31
Chciałbyś wieśniaku! (1)
Może jeszcze zaczniesz świnie hodować w bloku? Tata z mamcią świnie mieli, to ze zwierzętami musisz mieszkać? To na wiochę wracaj!
- 1 2
-
2024-06-18 15:07
Dowartościowałeś się tym wpisem i czujesz się lepszy?
- 1 0
-
2024-06-18 08:28
(2)
Wina obu stron. Nie wolno zostawiać psa bez opieki. Za to Pan dostał mandat zgodnie z prawem. Druga strona nie dopełniła obowiązku nadzoru nad swoim dzieckiem.
- 14 3
-
2024-06-18 11:34
Żadna obu (1)
Psiaże blokują przejścia i wejścia do sklepów. Wystarczy przejść obok i już się na ciebie rzuci bydle. Dobrze, jak na krótkiej smyczy, jest jeszcze szansa odskoczyć, ale często psiarze zostawiają długi sznur, żeby ich pchlarz mógł sobie "swobodnie" pochodzić.
- 4 3
-
2024-06-22 09:40
dla i**otów to nie pomyślenia
- 0 0
-
2024-06-17 21:42
A to mama i tata nie nauczył że nie podchodzi się (2)
Do obcego psa?! A no tak nie nauczyło bo rodzic nie wychowuje dzieci. Tylko bajki i gry na tablecie,kompie,telefonie. To później mamy skutki pogryzienia,wtargnięcia na ulice itd.
- 29 25
-
2024-06-22 09:41
kolejny i**ota który daje psom prawo do blokowania przejść
- 0 0
-
2024-06-18 11:35
Mama i tata powiedzieli, że tylko agresywne wieśniaki żyją ze zwierzętami
- 3 2
-
2024-06-17 16:39
Nie ma co obwiniać, ponieważ (11)
Artykuł nie przedstawia filmu z kamery jak to faktycznie było. Skoro pies grzecznie czekał przed piekarnia, a dziecko podeszło bez zgody właściciela oraz gdzie byli rodzice... wina nie leży po stronie właściciela. Dodatkowo patologia, że dostał mandat.
- 40 69
-
2024-06-18 07:39
Dokładnie! (1)
Jeśli pies był przywiązany, to sam nie podszedł i nie ugryzł bez powodu. Dziecko musiało się na tyle zbliżyć do psa, który ..zwyczajnie poczuł się zagrożony i mógł ugryźć ostrzegawczo. Wina ewidentnie rodzica, który nie pilnuje dziecka, bądź nie nauczył 4,5 latka, że nie podchodzi się samemu do obcych psów, tym bardziej bez obecności ich właściciela.
- 9 11
-
2024-06-18 11:37
Wina kundlarza, że stworzył zagrożenie.
Dobrze, że dostał mandat. Powinien zapłacić 5000 na początek!
- 3 2
-
2024-06-17 20:45
dokładnie (2)
Artykuł nie przedstawia filmu z kamery. Skoro dziecko grzecznie i spokojnie przechodziło koło psa, który się na nią rzucił i pogryzł, to gdzie był właściciel. Wina nie laży po stronie rodzica. DOdatkowo patoogia, że mandat był tak niski. Także ten...
- 17 21
-
2024-06-18 10:52
Gdyby tak było jak piszesz i pies był agresywny, to dziecko odniosłoby poważne obrażenia!! (1)
Myślenie nie boli!
- 1 2
-
2024-06-18 11:37
Jakby nie był agresywny, to by nie gryzł obcych dzieci
- 2 1
-
2024-06-17 19:42
Po co tyle (2)
Hejtu , nie znahac dprawy , skoro pies byl przywiozNy co po co dziewczynka do nuego podchodzila , moze krzycala apbo miala vis w reku i piesek sie wystraszyl , nie hest to wiba psa , ani tym bardzuej wlasciciela
- 13 20
-
2024-06-17 23:12
Bo może nie było innego przejścia, żeby wejść do sklepu?
- 12 5
-
2024-06-17 21:23
Piłeś? Nie pisz
- 14 4
-
2024-06-17 17:30
Bialy czlowiek to tylko problem (2)
Gdyby to byl kotek albo piesek to szkoda... ale dziecko? To tylko utrapienie. T uss k.
- 11 17
-
2024-06-17 19:22
(1)
spadaj trollu
- 11 6
-
2024-06-17 19:42
Uśpić kundla i zakazać trzymania śmierdzieli w mieście
- 19 25
-
2024-06-17 16:28
Wg przepisow (7)
Pies ma być na smyczy ALBO w kagancu.
- 37 14
-
2024-06-18 08:59
i był na smyczy
- 3 1
-
2024-06-18 07:42
No to właśnie był! (2)
Był na smyczy, przywiązany - więc pole manewru miał ograniczone. To dziecko nie zachowało ostrożności !!!
- 5 4
-
2024-06-18 07:58
(1)
Jak długa była smycz? Jeśli uwiążę psa na 10 metrowej smyczy to jest ok? Jest na smyczy, ma ograniczone pole manewru.
- 3 2
-
2024-06-18 11:39
Psy i psiarzy powinno się przywiązywać krótko. Przy samym ryju.
- 0 1
-
2024-06-18 00:47
(1)
Ale głupoty, a jak już to pies był na smyczy, nawet był przywiązany
- 6 1
-
2024-06-18 10:39
Na jak długieĵ?
- 0 2
-
2024-06-17 18:58
Pokaż mi ten przepis, chętnie się zapoznam. Coś nowego wczoraj Sejm uchwalił?
- 12 14
-
2024-06-17 14:15
(13)
Za dużo jest psów! Każde dziecko ,emeryt chce pieska ,ale pilnować, czy sprzątać po nim to już duży problem !
- 58 28
-
2024-06-18 07:46
Dzisiejsze nie wychowane dzieci! (1)
Niestety, dziś już dzieci nikt nie wychowuje, nie uczy jakichkolwiek zasad i to wychodzi. Jednocześnie nie przebywają samodzielnie na podwórkach ( kiedyś poza domem, podwórko uczylo też pewnych zasad!). Teraz dzieci dzikie, to i do psa podchodzą jak dzikusy! A potem zdziwione, że ugryzł szczeknal. Zachowaj spokój, a pies bez powodu nic nie zrobi!!!!!
- 4 5
-
2024-06-18 11:16
Większość kundli gryzie bez powodu
Taka psia natura
- 0 0
-
2024-06-17 15:44
dokladnie (10)
Mozna to latwo rozwiazac bez zadnych zakazow. Zeby miec psa w budynku wielorodzinnym trzeba miec zgode mieszkancow. + opłata miejska za codzienne hektolitry wylewanego moczu (2,5k za psa - do zarządu drug i zieleni i miasta na np remonty słupów itp.)
- 33 27
-
2024-06-18 09:01
jak juz to zarząd dróg
- 1 0
-
2024-06-18 07:52
Zgoda na chowanie dzieci w budynkach wielorodzinnych (3)
Zgodę to bym chętnie dawała ludziom na możliwość wychowywania dzieci na osiedlach. A nie że potem wszystko poniszczone, rozwalone, zdemolowane a mały drze ryja pół dnia pod oknem, bo nie chce mu się pójść łaskawie do domu, żeby przynieśc z niego piłkę czy wodę ...
Psy są grzeczne, przystosowane do życia z ludźmi, mnóstwo z nich kocha towarzystwo ludzi. Z dziećmi jest wręcz przeciwnie. Coraz więcej ludzi ma dość rozwrzeszczanych bachorów i to na ich posiadanie wyrażałabym zgodę!- 3 6
-
2024-06-18 11:21
Chyba twoje wspomnienia z dzieciństwa opisałeś.
Najczęściej tak bywa, że najbardziej gó..niany bąbelek wyrasta na upierdliwego, egoistycznego starucha. Co tu dużo pisać? Wystarczy porównać patologię lat 80 i 90 z dzisiejszymi dziećmi. Odsetek gnojków jest niepotrzebnie niższy dzisiaj
- 0 0
-
2024-06-18 09:23
ale dostrzegasz różnicę między człowiekiem a psem? (1)
bo chyba tak nie bardzo
- 2 2
-
2024-06-18 10:10
Dostrzegam -- psy są dużo mniej uciążliwe niż dzieci.
Dużo cześciej przeszkadza wyjące dzięcko niż wyjący pies. Psy nie tupią i nie rzucają zabawkami.
W dodatku żeby mieć psa trzeba albo przejść proces adopcyjny, albo zapłacić za psa z hodowli, a dziecko może każda patola zmajstrować bez żadnej kontroli.- 3 2
-
2024-06-17 19:31
idz mieszkac w lesie jak Ci wszystko przeszkadza i daj ludziom żyć!! (1)
- 12 11
-
2024-06-17 19:43
To ty z kundlem się wynoś!
- 14 16
-
2024-06-17 16:16
A tobie obowiązkowy słownik przed korzystaniem z internetu (2)
- 14 11
-
2024-06-17 18:47
Widac tobie słownik nie wybił głupoty z czerepu. (1)
- 2 4
-
2024-06-17 19:43
Hryste! Jak wy piszecie? Wy skończyliście chociaż 6 klas ?
- 3 5
-
2024-06-17 13:48
(5)
spokojny, nie gryzie on tylko bawić się chce; ale jak ugryzie; nie wiem co się stało - może Pan albo Pani się nie podobała
- 57 23
-
2024-06-18 07:54
Nie pisz głupot
Bo szkoda tego czytac
- 1 3
-
2024-06-17 19:01
Może i się nie podobała (3)
Zwierzę na uwięzi może poczuć się osaczone gdy podchodzi do niego ktoś obcy i zareagować agresją. Nie podchodź do obcych psów i problemu nie będzie.
- 17 16
-
2024-06-17 19:45
Chycel powinien robić pożądek z takimi kundlami. (2)
Do siatki i zastrzyk!
- 9 14
-
2024-06-18 00:16
Pożądek (1)
Z takimi durnymi analfabetami takoż.
- 8 2
-
2024-06-18 11:41
Kręć boba cžopku
- 0 0
-
2024-06-17 13:33
co jeszcze ? (10)
Sam nałóż sobie kaganiec w tym upale, nie wszystkie rasy są agresywne by męczyć zwierzę a gdzie właściciel dziecka ?
- 51 116
-
2024-06-17 15:53
(4)
Teraz pajacu jesteś taki mądry, a jakby taki pies pogryzł Twoje dziecko to co byś zrobił ? Napisał w raporcie czy spitalał na sor i policję wzywał niedouku i maminsynku. W głowach wam już się poprzewracało, masz psa to go pilnuj.
- 44 19
-
2024-06-18 09:03
mam troje dzieci zaden pies zadnego nie ugryzl dlaczego? bo byly nauczone ze do obcych zwierzat sie nie podchodzi
- 2 0
-
2024-06-18 07:55
Masz dziecko to je pilnuj!!!
A nie pisz głupot. Pies bez powodu nie gryzie !
- 4 2
-
2024-06-18 00:48
Przecież pilnował, był na smyczy przywiązany. Pilnuj swojego dzieciaka, niech nie podchodzi do obcych psów
- 8 3
-
2024-06-17 19:46
On z partnerem jeżdżą rowerem. Dziecko mu nie grozi.
- 15 7
-
2024-06-17 14:49
To nie choź z nim w miejsca publiczne (4)
I nie zostawiaj pod sklepem. Wóz albo przewóz.
- 45 18
-
2024-06-17 15:41
(3)
a gdzie był opiekun dziecka w miejscu publicznym?
- 31 29
-
2024-06-17 15:56
(2)
Opiekun dziecka mógł nawet je trzymać za rękę, co nie wykluczyło, że pies ugryzł.
- 33 16
-
2024-06-17 19:04
(1)
Przywiązany pies się rzucił i ugryzł? Interesujące. Trzeba się naprawdę postarać żeby tak się stało - czyli specjalnie podejść za blisko.
- 15 14
-
2024-06-18 07:57
Dokładnie!:)
- 2 0
-
2024-06-17 13:33
właściciele dzieci nie respektują tego że mój pies nie chce być dotykany przez bąbelka (30)
- 81 64
-
2024-06-18 07:58
Dokładnie
Dlatego może dobrze, że czasem tak to się kończy - może ludzi i dzieci na przyszłość to czegoś nauczy, żeby zachować bezpieczny dystans i zwyczajnie - nie zaczepiać!
- 2 0
-
2024-06-17 21:41
"Własciciele dzieci"? Uzywasz glowybdo myslenia czy do tego zeby Ci deszcz do środka nie padał?
Jak ktoś zgwałci kobietę to piszesz, nie trzeba było taki blisko podchodzić i jeszcze w takim ubraniu.
- 5 6
-
2024-06-17 14:50
Nie łaź z psem w miejsca publiczne (7)
A szczególnie zatłoczone, jak nie masz zamiaru trxymać psa przy nodze i/albo z kagańcem ani nie kumasz, że dzieci będą zaintwresowane psem. Sam(a) nie jesteś
- 32 30
-
2024-06-18 08:01
To nie było centrum handlowe! (1)
Pan był z psem w osiedlowej piekarni a nie w centrum handlowym, wśród tłumu ludzi (czego i psy nie lubią). Dlatego to rodzice niech zaczną socjalizowac dzieci, jak zachowywać się, kiedy są wśród ludzi czy zwierząt !
- 3 1
-
2024-06-18 11:43
Znalazł się k...wa pan osiedlowej piekarni.
Co robiąc zakupy, pół podwórka blokuje agresywnym kundlem.
- 0 0
-
2024-06-17 16:41
Haha, nie istnieje żaden nakaz zakładania (2)
Psu kagańca, szczególnie w upały. Polecam trzymać również bąbelki na smyczy, są takie.
- 22 19
-
2024-06-17 19:48
Nie ma też zakazu pałą takiego kundla (1)
- 6 11
-
2024-06-17 19:50
Ani, że kaszojada.
- 7 6
-
2024-06-17 15:38
Pies to nie zabawka. (1)
Od czego jest opiekun?. Dlaczego pozwolił na zbliżenie się dziecka do psa?Czy pies musi znosić łapanie za uszy albo klepanie? Podejdź do dresa na ulicy i go polep zobaczymy czy dostaniesz liścia czy nie.
- 22 30
-
2024-06-17 19:48
To trzymaj kundla w swoim chlewie. Miasto jest dla ludzi
- 8 11
-
2024-06-17 13:43
Bąbelek może nie wiedzieć, że pies gryzie (19)
Dziecko nie odpowiada za siebie... Niestety.
- 23 31
-
2024-06-18 08:02
No to gdzie jest rodzic ????
- 1 0
-
2024-06-17 19:33
ale matka juz tak, gdzie była zajeta smartfonem?
- 10 5
-
2024-06-17 17:11
bąbelek tez może nie wiedzieć ze wbiegając na ulice zabije go samochód, tu tez będzie wina kierowcy? dzieci trzeba uczyć takich rzeczy, a jeśli wiemy, że dziecko nie ogarnia to pilnujemy jak oka w głowie...4,5 letnie dziecko powinno już to wiedzieć jeśli rodzice tłumaczą jak funkcjonować w społeczeństwie
- 17 11
-
2024-06-17 15:42
Ale opiekun dziecka powinien to wiedzieć.
- 23 7
-
2024-06-17 14:39
(6)
to niech rodzice nauczą dziecko ,żeby się najpierw zapytać właściciela ,czy mogą pogłaskać ,a nie z rączkami do pieska od razu
- 39 17
-
2024-06-17 16:08
A jak miał zapytac jak go nie było? (1)
- 14 9
-
2024-06-18 00:18
No to go nie zapytał tylko podszedł i jest efekt.
- 3 1
-
2024-06-17 15:56
(2)
Tak jak przy wypadku winny jest kierowca to po pogryzieniu winny jest właściciel kundla. Znaleźli się obrońcy padliny a do tego wczoraj mieliście swój marsz...
- 10 22
-
2024-06-17 17:03
Marsz to my mieliśmy. (1)
Nikt z nas nie broni agresywnego psa. Twoje przemyślenia nie są trafne.
- 8 5
-
2024-06-17 19:50
Zakaz kundla w mieście!
- 2 8
-
2024-06-17 15:19
Bzdura!!!!
Mnie kiedyś zaatakował pies , który przechodził obok mnie na chodniku. Był na smyczy, bez kagańca. Nawet nie patrzyłam w jego stronę i mnie zaatakował. Skończyło się na rozdarciu nogawki ,może i dobrze, że byłam w spodniach, bo pewnie miałabym ranę na łydce!!! Więc nie gadajcie, że to wina ludzi a nie właścicieli!!!
- 42 10
-
2024-06-17 13:49
(1)
a, bo pies odpowiada sam za siebie xd pozwij go w takim razie, chyba, że nie możesz bo nie ma p(i)eselu xdddddd
- 19 8
-
2024-06-17 19:50
Po co pozywać? Od razu uśpić.
- 6 7
-
2024-06-17 13:49
Dlatego jest pod opieką osoby dorosłej. (2)
Jak widać, nie zawsze osoba dorosła potrafi się wywiązać z obowiązku.
- 23 7
-
2024-06-17 15:58
(1)
i jak po każdej zimie wszystko obsr*ne
- 10 6
-
2024-06-17 20:06
Psiarze to lubią
- 2 3
-
2024-06-17 13:50
(2)
Tak to problem jeśli dziecko nie rozumie, że piesek może gryźć. Tu nasuwa się od razu pytanie, czy oby rodzice rozumieją, że piesek może ugryźć?
- 30 16
-
2024-06-17 21:45
Jak może ugryźć to trzeba uśpić.
Jak się minac z takim psem przywiazanym na środku chodnika? Przfrunąć? Jak zmierzyć ile ma luźnej smyczy bez podchodzenia?
- 5 5
-
2024-06-17 15:58
Rodzice nie rozumieją i właściciel też nie rozumie. Taki świat ludzi dorosłych, ponoć myślących.
- 14 4
-
2024-06-17 13:32
"nie respektują czegoś takiego jak kaganiec"
Co to zdanie ma niby oznaczać? Że nie mają szacunku do kagańca?
- 31 13
-
2024-06-17 13:00
(39)
Jeśli pies jest przywiązany a dziecko podeszło to winę za zdarzenie ponosi opiekun dziecka. O tym nikt nie pisze ?? Gdzie rodzic dziewczynki? Ja bym nie przyjął mandatu a w sądzie bez problemu wykazał że nie właściciel psa ponosi odpowiedzialność.
- 65 53
-
2024-06-17 21:47
Napisz gdzie mieszkasz.
Przywiąże agresywnego psa przed wyjściem i zostawię 10m luźnej smyczy (przecież piesek musi mieć możliwość poruszania się). Jak Cię ugryzie to udowodnisz w sądzie że to Twoja wina. Nie trzeba było podchodzić.
- 4 5
-
2024-06-17 15:59
(2)
w sądzie to byś się obsr*ł
- 10 10
-
2024-06-17 19:52
Przywiązać psa, to se możesz do własnej torby (1)
Miasto to przestrzeń publiczna. Dla ludzi a nie pchlarzy.
- 5 7
-
2024-06-18 00:20
Taak?
A gdzież to stoi napisane?
- 2 1
-
2024-06-17 15:46
(4)
a kto zostawil psa bez opieki?
- 17 7
-
2024-06-17 16:01
(3)
Jeszcze takiego agresywnego
- 10 10
-
2024-06-17 16:42
Skąd wiesz , że jest agresywny (2)
Może się bronił przed napaścią bąbelka, które również było bez opieki .... pomyśl zanim coś napiszesz bez podstawy.
- 12 18
-
2024-06-17 19:56
Nie raz widziałem kundle pod sklepem, jak dostawały wścieklizny (1)
Szarpały się, ujadały, warczały i rzucały się na chcących wejść lub wyjść ludzi. Za każdym razem wychodził jakiś zaśliniony bezmózg, rżnąć głupa, że on nie wie o co chodzi, bo jego piesek jest miły. I dotyczy to małych fafików i dużych kundli.
- 10 5
-
2024-06-18 08:07
Myślałam początkowo, że opisujesz dzieci..
Bo tak właśnie potrafią się bezkarnie zachowywać pod sklepami i o zgrozo -w sklepach
- 1 1
-
2024-06-17 15:20
A gdzie jest napisane, że dziecko głaskało tego psa? (5)
Pies przywiązany do słupa i pozostawiony zwyczajnie się boi, więc może zaatakować przechodzącego człowieka. Moje dziecko też zostało prawie ugryzione przez psa w galerii handlowej, chociaż tylko przechodziło obok. Jak nie możesz zabrać psa do sklepu, to załóż mu chociaż kaganiec.
- 35 5
-
2024-06-17 15:51
Pies był na uwięzi, nie zaatakował dziecka, tylko bronił się przed niechcianym głaskaniem czy ciągnięciem za uszy/ogon. (4)
Byłem świadkiem takiego przypadku na wakacjach. Pies przy drzwiach namiotu, upalikowany na smyczy. Obce dziecko podeszło, żeby pogładzić no i haps. Nikt nie miał pretensji do psa ani właściciela. Dziecka pilnuj człowieku!
Co innego, gdyby pies latał wolny bez kontroli, wtedy wszystko byłoby jasne.- 21 22
-
2024-06-17 19:57
Dobrze, że ciebie za torbę nie ciągnęli
- 2 5
-
2024-06-17 17:19
zgadzam sie w 100%. Czasem niektórzy tak przywiążą psa np. przed sklepem, ze nie da się do niego wejść, ani wyjść, Długa smycz, przywiązany praktycznie do drzwi sklepowych. Gdyby obie strony byłyby bardziej odpowiedzialne nie dochodziłoby do takich sytuacji....
- 21 2
-
2024-06-17 16:09
Halo - to inna historia. Kogo obchodzą twoje wynurzenia z przeszłości?
- 9 4
-
2024-06-17 16:00
Ale gdzie tu napisane jest, że dziecko głaskało?
- 15 4
-
2024-06-17 13:25
Artykuł 10a ustęp 3 ustawy o ochronie zwierząt (7)
"Zabrania się puszczania psów bez możliwości ich kontroli i bez oznakowania umożliwiającego identyfikację właściciela lub opiekuna.". Powiedz mi teraz, w jaki sposób właściciel w sklepie ma kontrolować psa przywiązanego do słupa.
- 50 22
-
2024-06-17 15:58
Jaki paragraf tu przytaczaz tłuku? (2)
Napisane jest jak krowie na rowie: "Zabrania się puszczania psów....". Pies nie był puszczony, tylko uwiązany.
- 11 13
-
2024-06-17 18:47
Był uwiązany, ale nie trzymał go właściciel. Skoro go nie trzymał, to go puścił. Czyli pies był puszczony.
Żelazna logika, głąbie bez szkoły.
- 5 7
-
2024-06-17 18:31
Mózg ci odparował psiarzu
- 5 5
-
2024-06-17 13:34
jest też przepis o tym że należy sprawować opiekę nad małoletnim (3)
- 36 19
-
2024-06-17 16:00
(2)
życzę pajacu aby kiedyś tobie się to przytrafiło i najlepiej jajca ci wygryzł
- 9 8
-
2024-06-17 19:10
Ooo, tatuś bombelka się odpalił :) Pilnuj swojego kaszojada skoro go zrobiłeś, bo masz taki prawny obowiązek. Dotarło?
- 6 5
-
2024-06-17 16:09
już za późno, nie ma co wygryzac
- 8 4
-
2024-06-17 13:05
Chodnik to jest miejsce dla człowieka a nie twojego psiecka (15)
Ja bym cię w sądzie rozjechał
- 53 32
-
2024-06-17 16:44
Powiedział ten co pewnie codziennie parkuje samochód na chodniku (1)
- 7 8
-
2024-06-17 18:36
I tu się mylisz psiarzu
- 5 7
-
2024-06-17 14:15
(3)
Mocny to Ty pewnie jesteś tylko w necie :) Idź odrób lekcje, bo mama będzie zła
- 14 18
-
2024-06-17 18:34
W sądzie psiarzu by ci guano nogawka wyciekło (2)
- 3 6
-
2024-06-17 19:53
Zapraszam. Zobaczymy komu popłynie. (1)
- 4 2
-
2024-06-17 20:10
Tobie popłynie gęstą strugą
Jak zazwyczaj gdy otwierasz skrzynkę na listy i tam list od komornika
- 2 1
-
2024-06-17 13:11
(8)
Co Ty masz z głową - umieszczasz któryś z kolei post z tym i**otycznym określeniem. Lecz się człowieku.
- 11 20
-
2024-06-17 18:34
Ty wszędzie piszesz blachosmród i kaszojad, więc zazyj teraz swoje lekarstwo lewaku
Psiecko dzisiaj bedzie spać w nogach czy na poduszce?
- 3 6
-
2024-06-17 13:42
Prawda, że i**otyczne? Ale to określenie wymyślone całkiem serio, przez lewaczki. (2)
- 8 11
-
2024-06-17 15:38
Tja... Raczej wciśnięte im przez prawicę, jak 56 płci... (1)
- 5 7
-
2024-06-17 20:10
Lewica w sprawie ilości płci chce organizować referendum
Bo nie wiadomo ile rubryczek na płeć powinno być na pismach urzędowych
- 2 1
-
2024-06-17 13:41
Boomerzy wierzą w każdą bajeczkę z ambony :) (3)
Jak nie niebieski wieloryb, to psiecko...
- 7 17
-
2024-06-17 20:11
A twojemu psiecku biedroń z partnerem nadali już pesel?
- 3 3
-
2024-06-17 16:01
(1)
wczoraj mieli swój marz i cicho szli jak do ołtarza
- 2 5
-
2024-06-17 20:12
Tęczowa flaga na sejm już uszyta?
- 2 1
-
2024-06-17 12:53
jasne to ma za zadanie ochronić tępe dzieci, które podchodzą i drażnią psa... (8)
- 25 26
-
2024-06-17 13:46
(7)
Ale jesteś dzban - sam jesteś tępy. 4 letni dzieciak słabo kuma otoczenia więc kundel powinien być zabezpieczony. Rowinie dobrze mogła tamtędy przejść osoba niewidoma lub z dysfunkcją. Te psy poryły Wam berety. Córeczki i synkowie dla ludzi z problemami społecznymi.
- 33 17
-
2024-06-17 17:22
jestli jesteś rodzicem słabo kumatego dziecka to go pilnuj ze zdwojona uwagą, albo popracuj nad tym by zakumało
- 10 11
-
2024-06-17 15:17
Mogła, ale przechodziła tępa dzida z kaszojadem. (5)
Przypomnij mnie proszę sytuację, kiedy pies pogryzł osobę niewidomą/z dysfunkcją? Dziwnym zbiegiem okoliczności, ofiarami psów padają same kaszojady.
- 9 19
-
2024-06-17 20:13
Miejsce twojego karmojada lewaku jest na łańcuchu (1)
- 4 3
-
2024-06-17 21:45
Na jednym końcu łańcucha pchlarz, na drugim psiarz
- 1 3
-
2024-06-17 18:49
Idź na lekcje ze statystyki, wtedy pogadamy.
- 3 2
-
2024-06-17 16:03
(1)
Fajnie piszesz o swoim dziecku, pięknie
- 5 3
-
2024-06-17 16:10
on nie ma dziecka
- 3 2
-
2024-06-17 12:52
kaganiec nie jest obowiązkowy, jeśli pies jest na smyczy (12)
- 33 29
-
2024-06-17 13:22
Nie na smyczy, tylko "pod kontrolą właściciela". (2)
To jest dosłowny cytat z ustawy. Pies przywiązany do słupa nie jest pod kontrolą właściciela.
- 35 11
-
2024-06-17 16:05
(1)
d**ilu w Gdańsku jest ustawa że ma być kaganiec w miejscu publicznym, doucz swoją tępą inteligencję
- 4 9
-
2024-06-17 19:14
Słuchaj bolcu, po pierwsze uchwała, a nie ustawa, a po drugie już kilka lat temu WSA orzekł jej nieważność.
- 5 5
-
2024-06-17 13:04
Powinien być obowiązkowy zawsze (8)
A najlepiej zakaz psów w mieście. Wystarczy tych i**otyzmów
- 41 29
-
2024-06-17 17:00
Dodam, że też wnoszę o zakaz
Alkoholików, bezdomnych oraz nieumiejętnych rodziców w mieście
- 6 2
-
2024-06-17 16:45
Nie wiem co ty bierzesz (2)
Zakaz psów w mieście, może jeszcze zakaz oddychania w mieście. Idź człowieku po rozum do głowy.
- 7 5
-
2024-06-17 21:50
No własnie. Może jeszcze zakażą sr*nia na trawniki!!!
- 3 3
-
2024-06-17 20:01
I obowiązkowa sterylizacja psiarzy
- 2 5
-
2024-06-17 16:05
za kilka miechów będzie znowu sylwester i ten sam problem
- 2 4
-
2024-06-17 13:32
Dziecko to nie latorośl (1)
Doktor pies sprowadził kaszojada na ziemię, skoro rodzic wcześniej nie potrafił. I wszystko w temacie, mandat i nadzór z mops powinien dostać rodzic dziecka, bo nie jest mentalnie gotowy na bycie rodzicem.
- 18 30
-
2024-06-17 18:50
To teraz psa czas sprowadzić do ziemi.
I dobrze przyklepać.
- 2 7
-
2024-06-17 13:14
ale nie jest.
- 6 5
-
2024-06-17 13:15
Pies był uwiązany, może dziecko sprowokowało psa (74)
Właściciel nie powinien tak psa zostawiać ale może to dziecko się drażniło z psem, gdzie był opiekun dziecka, które musi być nauczone, że do obcych psów się nie podchodzi.
- 834 450
-
2024-06-21 08:21
Sprowokować? Co za bzdura
Jeszcze nigdy nie widziałam by jakieś dziecko prowokowało psa! No chyba że prowokacja to przejście obok wzdłuż chodnika! Poza tym, chyba byś musiał nauczyć się latać aby obejść psa, albo zacząć chodzić po ścianie. Przywiązują psy na wąskich chodnikach, jak tu przejść normalnie??
- 1 1
-
2024-06-18 11:02
(1)
a kaganiec był??
- 5 5
-
2024-06-19 00:44
no raczej ze nie, ale jego punkt jest trafny. Ile razy widzi się g**niaki pchające lapy do obcych zwierząt. A matki co? nic!
Trzeba zapytać.
JEst tez druga strona medalu "nie podchodź do pieska po pogryzie", a później dzieciak będzie od zawsze bal się psów bo mu nakłada do głowy...- 2 0
-
2024-06-18 09:17
Jak następnym razem złodziej obrobi ci chatę
To pomyśl, że może brakowało mu do ajfona i potrzebował pieniędzy, a ty niepotrzebnie trzymasz w mieszkaniu wartościowe przedmioty i zamykasz chatę. No drażnisz się po prostu z biednym złodziejem.
- 7 8
-
2024-06-18 07:01
(2)
jakie ma to znaczenie? Pies na być pod opieką właściciela i nie ma gryźć ludzi. Dzieci w szczególności
- 13 7
-
2024-06-19 00:45
tak samo dzieciak :D Ogólnie jeśli to dzieciak sprowokował, to opiekun tej malej osoby tez powinien dostać "nagrodę"
- 3 0
-
2024-06-18 11:56
Dziecko ma być pod opieką rodziców, też powinni dostać mandat
- 8 2
-
2024-06-17 23:55
Tak dokreślając jak pies podejdzie "powąchac i przywitać się" to jak dziecko go j....nie kamieniem w łeb to będzie wina opiekuna psa? Tak samo do dorosłego przecież nie podchodzi się do obcych i nie wącha?
- 11 1
-
2024-06-17 19:55
(4)
bardzo częsta sytuacja, dziecko podbiega do nieznajomego psa, a rodzic jeszcze się śmieje, bo chce tylko "pogłaskać".
- 29 12
-
2024-06-17 23:56
A ile psów (3)
Podbiega do ludzi...a opiekun uspokaja i śmieje się on chce się tylko przywitać
- 21 3
-
2024-06-21 08:23
Dokładnie tak jest. Pies niby na smyczy, ale na tyle puszczony ze podbiegnie i obwąchuje cię. Nie zgadzam się!
- 0 0
-
2024-06-18 01:08
Niestety dużo
i reakcja właścicieli psów jest właśnie taka.
Weź teraz takiemu wytłumacz, żeby trzymał swojego sierściucha przy nodze, że nie życzę sobie aby obce zwierze mnie obwąchiwało - obrażony.- 8 5
-
2024-06-18 01:15
W punkt.
- 3 1
-
2024-06-17 16:50
dzieci potrafią nawet idącego na smyczy obok właściciela kopnąć, (2)
dzieciak i rodzice musi się liczyć z tym że oberwie od właściciela, poniesie wysokie koszty leczenia psa
- 16 38
-
2024-06-21 08:25
Nigdy nie widziałam, żeby pięciolatek kopnął psa, no chyba, że mówimy o jakimś rozłoszczonym nastolatku...
- 0 0
-
2024-06-17 16:54
co ty p.....lisz?
odnieś się do artykułu zamiast wymyślać hipotetyczne sytuacje
- 49 7
-
2024-06-17 16:01
Hej, mam pytanie na inteligencję dla pana darka i innych miłośników psów .. (6)
czy dziecko ma długie kły i może kogoś zagryźć? Czy pytanie gdzie był opiekun dziecka, bez zadawania pytania, gdzie był opiekun psa nie jest szczytem ujemnej inteligencji? Może to psa trzeba nauczyć żeby nie tykał obcych ludzi hę? pomyślał jeden z drugim w ten sposób?
- 43 52
-
2024-06-18 09:19
Zostawiony sam sobie pies bez kagańca powinien być odłowiony
I ty też. Do schroniska dla pokręconych ludzi.
- 0 8
-
2024-06-17 17:36
Hej, mam pytanie do Ciebie - a dziecko ma jedną tonę, ma 4 opony i potrafi potrącić osobę wchodzącą na jezdnię w nieuprawnionym do tego miejscu?
- 10 10
-
2024-06-17 16:11
Mądrzy ludzie nie wychowują psów do agresji więc twoje logiczne wytłumaczenie nic nie da (3)
- 8 10
-
2024-06-18 01:56
Ale sa rasy agresywne. (1)
- 0 3
-
2024-06-18 09:20
Można je ułożyć i socjalizować.
Na pewno nie zostawiać bez kagańca i opieki. To chyba logiczne?
- 1 0
-
2024-06-17 21:48
Większość psiarzy to czopki i kompensują sobie pchlarzem deficyty intelektualne
- 4 9
-
2024-06-17 15:54
Serio, to winna jest ofiara a nie napastnik? (10)
co wy ludzie macie w głowach? Nie, ten pies i ten właściciel są winni, miasto i przetrzeń nie należą do nich i nie należą do ciebie, Każdy ma prawo się czuć bezpiecznie w przestrzeni publicznej, a jeśli ktoś wychodzi na miasto z nieobliczalnym zwierzęciem, które może zrobić komuś krzywdę to tak jakby chodził po ulicy z bronią i groził innym ludziom. Dla mnie sprawa oczywista.
- 43 32
-
2024-06-17 23:13
(1)
Proponuję wizytę u lekarza psychiatry
- 2 0
-
2024-06-18 07:41
Potrzebujesz towarzystwa ?
- 0 0
-
2024-06-17 17:43
(5)
Polecam nauczyć się pojęcia przestrzeni osobistej. Dziecka też polecam nauczyć tego terminu.
Jak dziecko widzi psa, to do jego opiekuna należy nauka, aby tego psa nie dotykał. Tak samo nauka, aby nie dotykał skrzynek elektrycznych. Albo trutek na szczury.
Jestem właścicielem w miarę nowego (2022) motocykla z wyższej półki,Polecam nauczyć się pojęcia przestrzeni osobistej. Dziecka też polecam nauczyć tego terminu.
Jak dziecko widzi psa, to do jego opiekuna należy nauka, aby tego psa nie dotykał. Tak samo nauka, aby nie dotykał skrzynek elektrycznych. Albo trutek na szczury.
Jestem właścicielem w miarę nowego (2022) motocykla z wyższej półki, który bardzo mocno się nagrzewa - nawet nie wiecie ile razy razy zostałem zwyzywany przez rodzica za to, że nie pozwoliłem posadzić dziecka na swój motocykl. Ale nikt nie bierze na serio fakt, że części silnika i wydechu nagrzewają się do takiego stopnia, że przy nawet bardzo krótkim dotyku dochodzi do oparzenia.
Motocykl został tak wyprodukowany, jest dopuszczony do ruchu i zawsze jest parkowany w wyznaczonym do tego miejscu. Ale to wg waszej reguły to ja będę winny, że dziecko się oparzy? Zwalanie winy za wychowanie dziecka na wszystkich innych tylko nie na rodziców - to jest wasza dewiza 21 wieku.- 33 12
-
2024-06-21 08:29
ludzie, czy ten pies był przywiązany do słupa gdzieś w rozsądnej odległości od chodnika? Raczej nie! Pewnie wąski chodnik...
- 0 0
-
2024-06-18 09:21
Z dupnej półki. (1)
- 1 0
-
2024-06-19 00:47
logika madki xddddddd z odpieluszkowym zapaleniem mózgu
- 0 0
-
2024-06-18 00:04
rozumiem, że logika dziala
Rola opiekuna psa jest by nie "wąchał i nie witał się" z obcymi...bo może dostać tym co ów człowiek ma.w ręku lub bbutem?nawet taki mały fafik i wtedy będzie wina opiekuna bo pies podszedł? A gdzie normalność. Artykuł wiadomo, nie pisze faktów, może zawalił opiekun dziecka, może psa...warto rozpatrzeć konkret ...dla dobra psa i dziecka. W tym konkretnym wypadku nie oskarżać opiekunów kto gorzej zrobił tylko pomyśleć co każdy może zrobić but można było fajnie, spokojnie żyć obok siebie
- 3 0
-
2024-06-17 18:51
A twój motocykl podchodzi do dziecka i sam je oparza?
- 9 5
-
2024-06-17 16:51
nieobliczalne są rozwydrzone bahory! (1)
- 19 14
-
2024-06-17 21:50
Wuja się znasz, bo zbyt często skupiasz się na kasku niemca
- 1 1
-
2024-06-17 15:19
ogólnie rzecz biorąc to nieistotne czy dziecko go zaczepiało (1)
natomiast jak znam życie i psy no i sądząc po tym co wynika z artykułu to pies to dziecko tylko "ukąsił". Może faktycznie był zestresowany albo dziewczynka wyciągnęła w jego kierunku rękę. Ale to nie ma znaczenia. Jak zostawił psa to by zadośćuczynić bezpieczeństwu warto byłoby ubrać psu kaganiec. Bo tak na prawdę nie ma nad tym psem kontroli. Co innego jak idzie z właścicielem na smyczy.
- 31 4
-
2024-06-17 17:45
Miałem kiedyś takie zdarzenie. Kompletny brak reakcji, pomimo krzyku i wymachiwania rękami, zero refleksji nad sytuacją i moimi poleceniami. Dzieciak i tak szedł w stronę mojego psa mimo, że pies wydawał wyraźne sygnały ostrzegawcze.
- 14 5
-
2024-06-17 15:04
Co to za durny komentarz?
Mnie w takiej samej sytuacji ugryzł pies. Wychodziłam z piekarni, a ona na mnie skoczył i ugryzł. Niczym go nie sprowokowałam. Przestańcie wiecznie usprawiedliwiać właścicieli psów. Przepisy są jednoznaczne.
- 60 27
-
2024-06-17 14:00
Pies kaganiec na mordzie to po pierwsze. (8)
- 74 43
-
2024-06-17 14:07
(7)
Może na swoją załóż kaganiec? Żaden przepis nie nakazuje psu mieć kagańca na pysku!
- 44 68
-
2024-06-17 16:12
tobie by sie przydał karmojadzie
- 4 7
-
2024-06-17 15:56
Jest (1)
Oczywiście że jest przepis że pies powinien mieć kaganiec i smycz najpierw się doedukuj potem pisz
- 10 11
-
2024-06-17 23:59
Poważnie?
To podaj ten przepis. Jak znam życie to zaraz wyjedziesz z uchwałą miasta Gdańska, którą WSA unieważnił już ładnych kilka lat temu, gdyż była sprzeczna z ustawą o ochronie zwierząt.
- 3 0
-
2024-06-17 15:56
a szkoda, w przestrzeni publicznej i w mieście
powinien być kaganiec na pysku, jak widać jest on potrzebny
- 11 6
-
2024-06-17 15:17
sądząc po wypowiedzi, to tobie trzeba założyć kaganiec
i wyłączyć internet,
- 8 4
-
2024-06-17 14:38
Ignoratia iuris nocet (1)
Prawo lokalne. W Gdańsku to uchwała nr xvii/423/19 rady miasta gdańska z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Gdańska (z późń. zm.).
- 16 10
-
2024-06-18 00:00
No właśnie ignorancie
Mądrzysz się, a ta uchwała już dawno została unieważniona przez WSA.
- 4 0
-
2024-06-17 13:55
Niestety nic nie usprawiedliwia wlasciciela psa a w komentarzach chory bambinizm! (6)
Agresywny pies tworzy zagrożenie dla ludzi i musi nosić kaganiec w miejscach publicznych i jakiekolwiek tłumaczenie takiego zachowania jest głupotą i brakiem elementarniej wiedzy w temacie ukladania psów. W artykule nie jest napisane, że to dziecko podeszło do psa więc wszelkie komentarze z taką sugestią są niczym nieuzasadnione, a obwinianie
Agresywny pies tworzy zagrożenie dla ludzi i musi nosić kaganiec w miejscach publicznych i jakiekolwiek tłumaczenie takiego zachowania jest głupotą i brakiem elementarniej wiedzy w temacie ukladania psów. W artykule nie jest napisane, że to dziecko podeszło do psa więc wszelkie komentarze z taką sugestią są niczym nieuzasadnione, a obwinianie dziecka jest nie na miejscu. Od lat zajmuję się psami z zaburzeniami, porzuconymi, takimi ktore były źle traktowane i niestety wielu z nich nie dało się naprostować i przez swoje agresywne zachowania musiały zostać uśpione. Pies nie ma prawa ugryźć człowieka a tym bardziej dziecka. Nadawanie zwierzętom cech ludzkich ma swoją nazwę, bo widzę że wielu komentujących broni agresywne zwierzę i próbuje nadać mu swój tok myślenia. Tak niestety zwierzę nie myśli... polecam głębsze zapoznamie się z tematem i racjonalne przesłanie swych komentarzy.
- 54 32
-
2024-06-17 21:54
Nie tlumacz im tego. Przeciez ich psiecko jest idealne.
- 1 2
-
2024-06-17 14:11
Behawiorysta z zaburzeniami? (4)
Absolutnie się nie zgadzam. Przebieg sytuacji mógł mieć ogromne znaczenie na reakcje czworonoga. Pies nie musi być agresywny żeby ugryźć, wręcz przeciwnie w momencie zagrożenia i braku możliwości ucieczki może się bronić. "Pies nie ma prawa ugryźć człowieka tym bardziej dziecka"- człowiek nie ma prawa zaatakować i znęcać się na zwierzęciem, tym bardziej dziecko. Co za absurdalna wypowiedź.
- 47 25
-
2024-06-17 15:17
Widzę czytanie ze zrozumieniem przychodzi trudno. (3)
Gdzie w tekście jest napisane, że dziecko się znęcało nad psem? Jakim zagrożeniem dla psa jest przechodzące dziecko? Gryzienie bezdyskusyjnie jest oznaką agresji i nie ma w tym absurdu. Trudno polemizować z kimś kto nie posiada umiejętność czytania ze zrozumieniem.
Pozdrawiam- 19 10
-
2024-06-17 16:24
Wystarczy, że podbiegło do psa z radosnym piskiem.
- 12 4
-
2024-06-17 16:07
Do zaburzonego behawiorysty. (1)
W artykule nie jest napisane, że to dziecko podeszło do psa. I z tego wnioskujesz, że to pies podszedł do dziecka? Z tym słupem, do którego był uwiązany?
No geniusz!- 11 7
-
2024-06-17 18:56
A co, pies był przywiązany do tego słupa i ciasno ściśnięty na wysokości nóg i szyi?
Widziałeś kiedyś na oczy przywiązanego psa? "Przywiązany" znaczy tutaj "ma kawał smyczy i może swobodnie biegać wokół słupa". Oraz znaczy "właściciel nie sprawuje nad nim kontroli".
- 5 3
-
2024-06-17 13:43
tak i na placu zabaw, w sklepie z zabawkami, aptece, basenie (10)
może jeszcze w przedszkolu mam dziecka pilnować?
To kundle powinny być zabronione a nie że ja wszędzie muszę dzieci wozić i chodzić z nożem i gazem.
Zakaz psów w przestrzeni publicznej poza wyznaczonymi np. przez samorząd wybiegami - takie powinno być prawo a nie że mi do piaskownicy z XL bully włażą a potem "to proszę pilnować swoje dziecko"- 32 44
-
2024-06-17 15:55
Do Zi0ma
Ty się w końcu przenieś na amerykańską prowincję. Tam będziesz pasował ze swoimi poglądami.
- 7 4
-
2024-06-17 14:05
(6)
Masz dziecko to twoim obowiązkiem jest go pilnować zawsze i wszędzie, taka rola rodzica! Uważasz że to inni maja uważać żeby twojemu dziecku nie stała się krzywda? Muszę cię rozczarować ale twoje pretensje nikogo nie obchodzą bo prawo zezwala wejść z psem w każde ogólnodostępne miejsce publiczne także do piaskownicy jeśli to komuś pasuje!
- 43 23
-
2024-06-17 21:58
Jakby psiarze przejmowali sie swoimi psami i tym gdzie łażą.
Obok mnie jest boisko ogrodzone siatką. Na ogrodzeniu wisi znak "zakaz wprowadzania psów". Dzieci już nie korzystają z tego boiska bo więcej tam g*wna niż trawy. I oczywiście psy biegają tam bez smyczy i kagańca, a płot dziurawy. W razie czego to proszę się nie bać bo nie gryzie, on tylk chce się pobawić.
- 2 2
-
2024-06-17 17:39
Tobie pasuje wprowadzać psa do piaskownicy? Po co?
- 4 0
-
2024-06-17 17:12
nie porównuj dziecka z psem (1)
- 5 2
-
2024-06-18 00:07
A niby dlaczego?
Nad psem opiekę ma sprawować właściciel, a nad dzieckiem rodzic. Pies był uwiązany, a dziecko najwyraźniej było bez opieki. Albo było pod opieką, tylko mądry tatuś pozwolił mu podejść do obcego psa i teraz ma pretensje do całego świata.
- 2 2
-
2024-06-17 16:10
a ty kmiocie pilnuj swojej 4 nogiej poczwary
- 5 9
-
2024-06-17 14:40
Oczywiście, że należy zwracać uwagę na dziecko
Ale tak jak ja nie mogę zostawiać dziecka bez opieki tak właściciele psów nie mogą doprowadzać do sytuacji gdzie pies gryzie dziecko czy kogokolwiek.
- 14 3
-
2024-06-17 13:53
(1)
No dobrze by było gdybyście wszyscy pilnowali swoje dzieci wszędzie. Wzajemny szacunek to podstawa dobrej relacji. Nie pilnuj sobie dziecka w domu, bo to Twoje prywatne podwórko. Natomiast w przestrzeni publicznej Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna moja i ani dziecko, ani pies nie ma prawa mi tej wolności zakłócać.
- 34 8
-
2024-06-17 21:59
Pies przywiazany przy sklepie zakłóca wolność każdego przechodzacego obok.
- 6 2
-
2024-06-17 13:48
Może twój ojciec się drażnił z tobą w wannie
Bo takie bzdury wypisujesz
- 3 14
-
2024-06-17 13:36
pies powinien miec kaganiec i to nie ulega watpliwosci! to jest zwierzę! (4)
- 35 24
-
2024-06-17 13:48
(3)
Zgadza się - to jest zwierze. W zoo wpuszczasz dziecko do wybiegu dla lwów? Zasada jest prosta, uczysz dziecko by nie podchodziło do obcych czworonogów bo Twój psiak może zalizać złodzieja, ale obcy wystarczy, że dłoń wyciągniesz i może być problem.
- 28 23
-
2024-06-17 17:44
Dziecko wcale nie musiało podejść!!!
Szło sobie z rodzicem a pies miał na tyle długà smycz , że zaatakował.. znam to, bo mieszkam w pobliżu pasażu handlowego na osiedlu i często psy sà słabo zabezpieczone, a ludzi tamtędy przechodzi bardzo dużo.
- 8 2
-
2024-06-17 14:40
W odróżnieniu od wybiegu dla lwów, pies był na terenie publicznym (1)
I dlatego właściciel ma go pilnować.
- 27 7
-
2024-06-18 00:11
A może w ramach tego pilnowania walić kijem po łbach wszystkich, którzy nieproszeni wyciągają łapy do jego psa? Przydałoby się.
- 1 1
-
2024-06-17 13:19
Problemem jest przywiązywanie kundli przy wejściu do sklepów - nie da się bezpiecznie przejśc obok nich (3)
- 64 26
-
2024-06-17 13:48
to kopa kundlowi (2)
- 20 21
-
2024-06-17 14:02
I gazem po mordzie (1)
- 16 16
-
2024-06-17 16:13
marzenie
- 1 2
-
2024-06-17 13:52
(13)
Czasami tez wina nieodpowiedzialnych rodziców, którzy myślą że z pozoru śliczny łagodny piesek daje się pogłaskać i przecież nie ugryzie. A potem zdziwienie, że jednak piesek pokazuje że ma ostre zeby. Poza tym coraz częściej można spotkać ludzi, którzy nie spytają czy mogą pogłaskać tylko pchają łapy, bo przecież taki śliczny puszek jest
- 497 116
-
2024-06-17 15:34
(1)
Nigdy nie zostawiam psa bez opieki.
- 9 1
-
2024-06-17 16:12
Teraz tu taki jesteś cwaniak a w rzeczywistości robisz tak samo jak inni właściciele miejskich osrańców
- 4 13
-
2024-06-17 14:37
poza terenem należącym do właściciela psa (5)
pies ma być w kagańcu; niezależnie od wszelkich "ale"; koniec; kropka.
- 17 32
-
2024-06-17 21:19
Nie ma takiego prawa w Polsce (2)
- 7 2
-
2024-06-17 22:08
A szkoda...
Psiarze nie umieją ułożyć psa, więc pies powinien być na smyczy i w kagańcu. Wina skrety niałych posiadaczy psów, którzy nie wiedzą co to odpowiedzialność.
- 4 4
-
2024-06-17 21:45
ale powinien
być zdrowy rozsądek; pieś w kagańcu nie ugryzie:)
- 0 0
-
2024-06-17 17:48
(1)
A dziecko na smyczy?
- 8 7
-
2024-06-17 21:44
dzieci
nie gryzą psów:)
- 3 2
-
2024-06-17 14:18
dokładnie (4)
zgadzam się w zupełności, pies to tylko zwierzę. Rodzice powinni myśleć, za swoje dziecko.
- 33 4
-
2024-06-17 14:27
Skoro tak... (3)
to dziecko to tylko dziecko. Rodzic powinien pilnować dziecka, a właściciel psa. I przede wszystkim psy powinny być zawsze na smyczy niezależnie czy jest to miasto, las czy pole i pod opieką właściciela. Jak idziesz na zakupy to nie bierz psa, którego zostawiasz pod sklepem i nie wiesz co w tym czasie zrobi.
- 24 5
-
2024-06-17 17:48
(2)
Pies był na smyczy. Uwiązany. Nie miał możliwości ze słupem podejść do dziecka.
- 16 5
-
2024-06-17 22:01
Uwiazany z 2 metrami luźnej smyczy.
- 2 2
-
2024-06-17 21:46
w kagańcu
byłby niegroźny i nie stworzył problemu swojemu właścicielowi:)
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.