- 1 Tunel czy pasy: co wybierają piesi? (201 opinii)
- 2 Nocny hałas z lotniska. Cena za rozwój? (408 opinii)
- 3 Okupacyjne losy jednego z symboli Gdyni (71 opinii)
- 4 Historia 200-letniej gdańskiej wyspy (72 opinie)
- 5 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (133 opinie)
- 6 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (442 opinie)
Zobacz Nową Łódzką: na żywo za dwa lata, u nas już dziś!
Sprawdź przebieg Nowej Łódzkiej i tramwaju z Chełmu na Orunię Górną.
Zbliża się moment, gdy poznamy wykonawcę budowy ul. Nowej Łódzkiej wraz z linią i pętlą tramwajową. Inwestycja ma być gotowa w maju 2012 roku.
Zakończył się pierwszy etap przetargu na budowę ul. Nowej Łódzkiej i linii tramwajową z Chełmu w kierunku ul. Świętokrzyskiej . Miejska spółka Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 zaprosi teraz spełniające kryteria firmy do składania ofert.
- Zgłosiło się do nas osiem konsorcjów i przedsiębiorstw. Najkorzystniejszą ofertę wybierzemy we wrześniu, w październiku chcemy rozpocząć roboty budowlane - wyjaśnia Magdalena Skorupka-Kaczmarek, rzecznik prasowy GIKE 2012.
Budowa linii tramwajowej na Ujeścisku realizowana jest w ramach Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej - etap IIIA, który nadzoruje GIKE 2012. Projekt przewiduje między innymi przebudowę torowisk w ciągu al. Rzeczypospolitej i ul. Chłopskiej. - W ramach projektu zostanie wymienionych ponad 700 ton szyn tramwajowych - opowiadają inżynierowie z GIKE 2012.
Z kolei za budowę dwujezdniowej ul. Nowej Łódzkiej odpowiada Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska.
Budowa ulicy Nowej Łódzkiej oraz linii tramwajowej i pętli na Oruni Górnej zakończy się w maju 2012 r. Całość pochłonie ok. 180 mln zł. 37 proc. tej kwoty dołoży Unia Europejska.
Opinie (240) 5 zablokowanych
-
2010-07-21 19:44
Niby fajnie
ale co z ul. Świętokrzyską - dalej będzie taka zatkana ?
- 2 1
-
2010-07-21 20:56
Nowa linia tramwajowa
Jeżeli mogę prosić, to nie wybierajcie firmy, która spartoliła wszystkie budowane przejazdy torowisk tramwajowych z ulicami na trasie pętla Witosa - Gdańsk.
Po remoncie gwarancyjnym skrzyżowania 3-go Maja z Armii Krajowej przez torowisko dalej trzeba jechać z niezwykłą ostrożnością, żeby nie urwać zawieszenia samochodu lub nie dachować. Podobno tego nie da się zrobić, tak tłumaczono przed rozpoczęciem remontu gwarancyjnego. A nasze władze to akceptują. Jako zwykły użytkownik tych skrzyżowań pytam się dlaczego tak postępują odpowiedzialni za odbiór prac, które przecież częściowo są finansowane z naszych podatków.- 4 0
-
2010-07-21 21:23
Ja tam bym jeszcze przeniósł na Chełm jakieś jezioro .....Może Jasień?
Czy ktoś mógłby zrobić wizualizację?
- 2 1
-
2010-07-21 22:54
ecs bzdura
i pomyśleć że za centrum solidarności , tę potworną bzdurę można byłoby wybudować dwie takie drogi jak ta z tramwajem - ile ludzi codziennie by z tgo korzystało zamiast mordować się po autobusach i w korkach.
- 4 0
-
2010-07-21 22:56
Kasa na co innego powinna się znaleźć...
Dzieci i młodzież w piłkę nie mają gdzie pograć!!!
Może wreszcie o tym pomyślą "nasze władze", bo to te dzieciaki na "boczne tory uciekają"!!!- 0 3
-
2010-07-22 01:02
wirtualnie to jestescie "majstrami" ale w realu to cienko oj cienko !!! korki zamiast 3 pasmowek!
- 1 0
-
2010-07-22 13:09
uzgodnienie w ZDiZ-cie trwa 2 lata
dla inwestycji miejskich... a co się stanie jeśli po drodze ukaże się jakaś nieoznaczona sieć/sieci ? Kolejne miesiące opóźnienia, przez długie uzgodnienia...
- 1 0
-
2010-07-22 13:11
byłoby cudnie gdyby w 2 minuty została zbudowana cała inwestycja...
lecz niestety to tylko wizualizacja :(
- 1 0
-
2010-07-23 21:43
a co ze szczątkami żołnierzy radzieckich, które po prawej stronie (patrząc do Warszawskiej) wciąż odkrywają swoja tożsamość. Czy prace archeologiczne zostały zaplanowane?
- 0 0
-
2010-07-23 22:36
nowe drogi powinny miec 3 pasy w jedna strone takie sa standarty w europie!!!!!!!!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.