- 1 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (220 opinii)
- 2 Hałas stoczniowych imprezowni nieco zelżał (119 opinii)
- 3 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (760 opinii)
- 4 Kultowa "Górka" i widok na morze (116 opinii)
- 5 Pamiątka z wakacji jak wyrzut sumienia (55 opinii)
- 6 Na spacer po Trójmieście z przewodnikiem (20 opinii)
Zobacz jak będzie wyglądał Węzeł Wzgórze
Choć do końca przebudowy Węzła Wzgórze jeszcze sporo czasu, gdynianie już dziś mogą przekonać się, jak będzie wyglądać to miejsce w marcu 2011 r. Na razie dzięki planszom na ogrodzeniu pomiędzy Urzędem Miasta, a przystankiem SKM.
- Chcemy, by ludzie już mogli dowiedzieć się, jaki będzie docelowy efekt przebudowy. Piesi mogą zapoznać się z usytuowaniem wyjść z tuneli, a kierowcy z nowym układem drogowym - mówi wiceprezydent Gdyni Marek Stępa, który inwestycję może nadzorować niemal przez cały czas, bo okna jego gabinetu wychodzą na stronę al. Piłsudskiego, gdzie wciąż prowadzone są roboty.
- 40 proc. prac już wykonaliśmy. Do końca sierpnia skończą się wszystkie prace konstrukcyjne, więc będzie już co podziwiać, a całość przebudowy zakończy się w marcu 2011 roku - zapowiada Bogdan Sokólski, dyrektor ds. wykonawstwa w prowadzącej budowę firmie MTM.
Budowany jest m.in. nowy kolektor deszczowy, co ma zapobiec zalewaniu tuneli - zarówno tych dla pieszych i rowerzystów, jak i samochodów. Tunele, które będą wyłącznie ciągami komunikacyjnymi pozbawionymi sklepów, będą monitorowane.
Opinie (303) ponad 20 zablokowanych
-
2010-05-11 00:59
ohohoh juz widze handel w tunelu :D
jestem baaardzo ciekawy tunelu z woda :D
- 2 1
-
2010-05-11 06:58
UWAGA GRAFICIARZE !!!
NIE LEPIEJ BY BYŁO POKAZAĆ JAK TE TUNELE BĘDĄ WYGLĄDAŁY PO ZASMAROWANIU PRZEZ GRAFICIARZY - O ILE ZNAM JUŻ CZEKAJĄ !!!
- 1 1
-
2010-05-11 07:48
Kasztan
Brawo dla Władz Miasta za doskonały pomysł publicznej wizualizacji całego węzła. Już dziś nie mogę się doczekać kiedy będzie można płynnie przejachać/przejść przez węzeł. Martwi mnie jedynie przejazd Al. Zwycięstwa z kierunku Sopot na Witomino. Z analizy wizualizacji wynika, że będzie taki sam jak przed modernizacją, ale więcej pasów. Oczywiście pozostaje alternatywa - Droga Różowa.
Brawo dla lokalnej firmy MTM za sprawnie prowadzoną inwestycję.
Pozdrawiam- 2 3
-
2010-05-11 07:52
Popatrzcie sobie specjaliści z gdańskiego ZDiZ (1)
jak projektuje się układ komunikacyjny w celu poprawy warunków ruchu. A potem popatrzcie na swoje rondo turbinowe i popełnijcie sepuku.
- 3 5
-
2010-05-11 09:00
jestes specjalistą
od pi*****nia głupot nierobie
- 1 1
-
2010-05-11 07:55
Co z tego, że ładnie...
...skoro niefunkcjonalnie.
Istniejący przejazd pod torami będzie jednokierunkowy. I co z tego? I tak wyjazd na Śląską jest kolizyjny. Jeśli będą światła to wszystko po staremu. Jeśli pierwszeństwo będą mieli wyjeżdżający spod tunelu to będzie stała cała Śląska. To pierwszy bubel. Drugi to istniejące skrzyżowanie Kielecka - Śląska. Jeden pas dla skręcających w lewo z Kieleckiej ! Przecież tam wyjeżdżają autobusy z zajezdni i większość samochodów skręca z Kieleckiej w lewo. Porażka.- 3 3
-
2010-05-11 07:58
W tym dniu
kiedy powstanie Wezeł Wzgórze wszyscy bedziemy Wzgorzanami...
- 2 0
-
2010-05-11 07:59
nie lubię tuneli (1)
powinny być dla samochodów, nie dla pieszych.
- 5 6
-
2010-05-11 08:56
udaj sie do lekarza
od głowy, może masz tunelofobię
- 3 1
-
2010-05-11 08:26
a czy ktos wogole pomyslał jakie będą korki po tej cudnej zmianie?????
zabrakło komuś wyobraźni.... kolejne światła kolejne sznurki samochodów kolejne korki....
- 3 2
-
2010-05-11 08:52
ciekawe czy bedzie mozna handlować kwiatami
w tym pięknym tunelu
- 2 1
-
2010-05-11 09:01
ulepszone stare
W pełni zgadzam się z 'malkontentami'. Niektórym może się podobać projekt, bo na tablicach jest estetyczny i na pewno lepszy od starego węzła. Nie zmienia to faktu, że żadnej rewolucji nie ma. Po prostu trochę ulepszono stare rozwiązania (typu dwa pasy do skrętu w lewo zamiast jednego). A można było zrobić to z wizją. Na przykład zrobić wydzielone pasy dla komunikacji miejskiej, na przykład wpuścić ruch samochodowy do tunelu a u góry zrobić przestrzeń publiczną od SKM aż do UM, odsunąć ruch od domów przy ul. Świętojańskiej vis-a-vis SKM, nawet na tyle, żeby móc tam postawić rząd kamieniczek po drugiej stronie i tym samym przedłużyć świętojańską, przy okazji można było przebudować ulicę i parking przed UM (a nowym asfaltem tylko przyklepano stare rozwiązanie), itd. W pełni zgadzam się z 'malkontentami'. Pierwsze co się rzuca w oczy to schody do tunelu od strony przystaniu SKM - a co z wózkami dzieci i niepełnosprawnych!? Drogi rowerowe poprowadzone byle jak. Krótko mówiąc od razu widać że projektowali nie urbaniści ale drogowcy, dla których wartościa nadrzędną jest samochód i którzy najchętniej by wyasfaltowali całe miasto. Cóż, na zakorkowanym Zachodzie od takich rozwiązań w centrum miast się odchodzi, my jesteśmy jak zwykle parę lat do tyłu. Szkoda :(.
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.