Od Sharpa po Toyotę, czyli Japończycy w porcie
Sharp, Suzuki, Toyota. Przedstawiciele tych japońskich koncernów gościli w piątek w Trójmieście. W ramach...
Znaleziono 126 artykułów
Sharp, Suzuki, Toyota. Przedstawiciele tych japońskich koncernów gościli w piątek w Trójmieście. W ramach...
Na przełomie roku zwykle robi się podsumowania i rachunki. Jaki był miniony rok dla trójmiejskiej i...
Inwestycje, gospodarka morska oraz zarobki. To trzy tematy, które najbardziej interesowały czytelników...
Należący do koncernu logistycznego A.P. Moller-Maersk operator portowy APM Terminals rozważa budowę...
Po trzech latach spadków, rok 2010 zakończył się dla największych polskich portów sporym wzrostem...
W trójmiejskich portach wiosenne ożywienie. Bałtycki Terminal Kontenerowy BCT rozpoczął obsługę nowego...
Wzrost przeładunków w portach, rozwój Gdańska jako hubu kontenerowego, dalszy ciąg "stoczniowej epopei" i...
Piwo na plaży, upadające stocznie i budowa Gdyni - tak przeciętnemu Polakowi kojarzy się nasze morze....
W ostatnich latach trójmiejskie porty dokonały ogromnego wysiłku inwestycyjnego. Niestety, wiele wskazuje...
Prawie milion paczek Marlboro bez polskich znaków akcyzy przemycanych w dwóch kontenerach wykryli w...
Obchodzone nie tak dawno tysiąc dni prac rządu Donalda Tuska jest dobrą okazją do podsumowania dokonań rady...
Dobra wiadomość dla portów w Gdańsku i Gdyni: nowy słowacki rząd ogłosił rezygnację z budowy szerokotorowej...
Jeszcze nie skończyły się gratulacje z okazji utworzenia bezpośredniej linii kontenerowej z Chin do...
Upadek stoczni, kryzys w portach morskich i brak postępu w rozwiązywaniu palących od lat problemów. Jak...
IMGW ostrzega, że w nocy z wtorku na środę wiatr wzrośnie w porywach do 130 km/h. Należy zabezpieczyć...
Nie Szczecin-Świnoujście, ale Trójmiasto i porty niemieckie przejmą rolę znaczących węzłów transportowych...
Nie wystarczy wybudować nowoczesnych terminali i magazynów, by przyciągnąć ładunki do trójmiejskich portów....
Zagraniczni specjaliści z branży transportowej nie mogą się nadziwić, że Polska mając tak świetne położenie...
Branża morska rządzi się swoimi prawami: jej kondycja w dużo większym stopniu, niż inne gałęzie gospodarki...
Jeszcze dwadzieścia lat temu wszystko było oczywiste - ładunki polskiego handlu zagranicznego obsługiwane...