- 1 Wojtek i Agata z Life on Wheelz rozstali się (85 opinii)
- 2 Więcej dzieci trafia do opieki zastępczej i domów dziecka (100 opinii)
- 3 Opracowują test, który wykryje wiele chorób (34 opinie)
- 4 Dzieci uzależniają się od telefonów przez rodziców? (80 opinii)
- 5 To nie metabolizm zwalnia, to my zwalniamy (120 opinii)
- 6 Latem więcej narodzin na trójmiejskich oddziałach (85 opinii)
Ogromne kolejki do testów na COVID-19
Od kilku dni przed trójmiejskimi punktami do badań na COVID-19 nie kończą się kolejki, czasami trzeba czekać nawet kilka godzin. - Codziennie mamy zgłoszonych setki nowych pacjentów, a w weekend pobraliśmy nawet tysiąc wymazów - słyszymy w jednym z punktów. Sytuacja jest trudna zarówno dla medyków, jak i pacjentów, którzy niejednokrotnie mają trudności z umówieniem się na badanie.
Test na koronawirusa - Gdańsk, Gdynia, Sopot
Przed punktami, gdzie pobierane są wymazy do badań w kierunku wykrycia koronawirusa SARS-CoV-2, tworzą się kolejki, a nawet korki. W środę rano przed punktami wymazowymi drive-thru w Gdańsku przy szpitalu na Zaspie i Gdyni na badanie czekano w długich korkach. W wielu miejscach porządku pilnują żołnierze.
- Widzimy ogromną potrzebę zwiększenia liczby personelu obsługującego punkty pobrań i wydłużenia godzin pracy - mówiła Katarzyna Brożek, rzecznik Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o..
Czytaj też: Testy COVID-19. Czy rodzina może zbadać się w jednym punkcie?
W Sopocie zmienia się profil działalności mobilnego punktu szczepień przeciw COVID-19, który stoi przy kościele św. Jerzego w Sopocie. Od piątku, 28 stycznia 2022 r., zacznie działać tam punkt wymazowy. Obsługą nadal zajmować się będzie personel szpitala MSWiA.
Wymazy pobierane będą przez 7 dni w tygodniu, w godz. 9-16. Z możliwości testowania będą mogli skorzystać tylko posiadający skierowanie na test. Wszystkie osoby, które mają już wyznaczony termin szczepienia w kontenerze, są przekierowywane do punktu szczepień znajdującego się w Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 w Sopocie.
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
"Epidemia nabiera tempa, w najbliższych dniach liczba zakażeń nawet powyżej 60 tys."
Ministerstwo Zdrowia podało w środę, że badania potwierdziły 53 420 nowych przypadków koronawirusa w Polsce. To najwyższy dobowy wynik w pandemii.
- Porównując tydzień do tygodnia, mamy teraz wzrosty na poziomie już 111 proc. Dzisiejszy wynik to na pewno nie jest koniec tendencji wzrostowej - powiedział dziennikarzom Wojciech Andrusiewicz, rzecznik resortu zdrowia, komentując te dane. - Już po porannych danych widzimy. Godzinę temu mieliśmy już 10 tys. zakażeń zanotowanych tylko w dniu dzisiejszym. Więc jutrzejszy wynik będzie porównywalny, jeżeli nie wyższy. Niestety - dodał.
Z informacji resortu wynika, że jak na razie są trzy województwa, w których znacząco rosną dane epidemiczne dotyczące liczby zakażonych, to woj. śląskie, woj. podlaskie i woj. łódzkie. Tam tydzień do tygodnia odnotowano wzrosty na poziomie 150 proc.
Rzecznik ministerstwa zdrowia wskazał, że "wariant Omikron niedługo osiągnie połowę wszystkich wariantów, które mamy obecnie w Polsce".
- Dzisiaj w wyniku sekwencjonowania mamy już 2464 próbki właśnie wariantu Omikron, co stanowi 42 proc. wszystkich sekwencjonowanych próbek w Polsce. Widać, jak z dnia na dzień ten wariant stanowi coraz większą liczbę przypadków. Epidemia nabiera tempa. Musimy być przygotowani na te wzrosty [liczby zakażeń SARS-CoV-2 - dop. red.] w najbliższych dniach, nawet powyżej 60 tys.- powiedział rzecznik.
Aut przybywa. Kolejny rząd aut pod Rivierą (82 opinie)
ps. Tak wiem Pruszcz Gd to nie trojmiasto, ale osoby z kolejki na pewno są i z Trójmiasta.
ps. Tak wiem Pruszcz Gd to nie trojmiasto, ale osoby z kolejki na pewno są i z Trójmiasta.
Miejsca
Opinie (273) ponad 10 zablokowanych
-
2022-01-26 14:09
A wystarczyło się zaszczepić. (67)
Ale skoro wolą teraz postać w kolejkach a potem posiedzieć na izolacji. To brakuje słów, jak określić takie osoby...
- 90 260
-
2022-01-26 14:12
Ciemnogród (22)
- 26 19
-
2022-01-26 14:26
Dobrze że nazwałeś się po imieniu. (1)
- 25 19
-
2022-01-28 20:08
ro
przeciez to o ciebie chodzilo
- 0 1
-
2022-01-26 15:07
(19)
Ostatni miesiąc województwo pomorskie zakażenia wśród zaszczepionych 9509 osób, a wśród niezaszczepionych 7100. Więc nie gadaj głupot że wystarczyło się zaszczepić . Odsyłam do oficjalnych statystych basiw.mz.gov.pl
- 68 18
-
2022-01-26 15:26
(4)
A rozumiesz, że szczepienie nie chroni przed zarażeniem??? Chroni cię przed ciężkim przebiegiem choroby czy nawet śmiercią.
- 26 43
-
2022-01-26 15:41
Powiedz to tłukowi który założył ten wątek twierdząc że wystarczyło się zaszczepić by teraz nie stać w kolejkach na test i kwarantannę
- 65 9
-
2022-01-26 15:50
Powiedz to tym po szczepieniu co siedzą w szpitalu albo odwiedź groby tych co w to uwierzyli. Procentowy ich udział w statystykach jest spory.
- 22 15
-
2022-01-26 17:28
a rozumiesz ty czubie ze miało?
- 3 4
-
2022-01-26 19:30
Nie chroni. Ponad 30% obecnych zgonów to osoby zaszczepione
- 13 5
-
2022-01-26 16:01
kłamczuszek (8)
no wszedłem na tą stronę i wychodzi na to ze zakażeni zaszczepieni to 40k, niezaszczepieni to 158k wiec cos pokręciłeś
- 25 14
-
2022-01-26 17:08
No i właśnie dlatego tylu ludzi ma obiekcje wobec wszystkiego co związane z pandemią SARS-CoV-2, bo każdy podaje takie dane, jakie mu pasują. To o czym Ty piszesz to przypadki w pomorskiem za okres nieco ponad roku, tymczasem przepiśca pisał o połowie stycznia 2022. Inaczej wyglądała sytuacja gdy dominującym wariantem był Alfa, inaczej za czasów Delty, a inaczej ma się teraz. A teraz ma się sytuacja tak, że Omikron ma gdzieś odporność poszczepienną czy pochorobową. Zakażają się i chorują wszyscy. Tyle, że - uogólniając - zaszczepienie czy przechorowanie nadal pozwala tę chorobę przejść dużo łagodniej.
- 9 4
-
2022-01-26 17:48
(3)
Nie zarzucaj mi pisania nieprawdy. Proszę podać zakres dat od 30.12.2021 do 17.01.2022 - do tego dnia są tylko dane.
- 5 2
-
2022-01-26 18:09
Tylko w tym zestawieniu brane są za osoby w pełni zaszczepione nawet te bez trzeciej dawki
- 1 3
-
2022-01-27 18:45
Edi? To Ty Edytka?
- 0 0
-
2022-01-28 13:23
daty
już są dane do 27.01. włącznie
- 0 0
-
2022-01-26 19:38
Gebels byłby dumny z takich manipulacji xD tylko nie pisz że nie wiesz o jaką manipulacje chodzi
- 3 0
-
2022-01-27 13:53
Bo zakres automatycznie jest wybierany od 1.01.2021, wtedy to mało kto był zaszczepiony.
- 1 0
-
2022-01-28 13:23
sprawdź ostatnie tygodnie
w ostatnim tygodniu 57% zakażeń było w grupie osób w pełni zaszczepionych
- 0 1
-
2022-01-26 17:02
(3)
Edi, jak ktoś jest antyszczepem to się też nie będzie testował, stąd zaniżona wartość. Pomyśl czasem ;)
- 7 4
-
2022-01-26 17:13
antyszczepem jest każdy, kto nie podejmie u siebie terapii mRNA w celu zapobieżenia ciężkiemu zachorowaniu
- 6 2
-
2022-01-26 19:40
Antyszczepem bo nie przyjął dobrowolnej dawki szczepionki na jednyna słuszna chorobę xD jeśli mam inne dodatkowe szczepienia które przyjąłem będąc osobą dorosłą a nie mam jedynego słusznego szczepienia na covid to też jestem antyszczepem? XD czas na fikołka z strony covidian więc czekam :)
- 15 2
-
2022-01-27 18:45
Edzia nie mysli..
- 0 0
-
2022-01-26 18:36
Edi słoneczko
bardzo proszę byś jako antyszczep oddał wszystkie szczepienia jakie otrzymałeś w swoim życiu, a które pewnie uchroniły cie przed krztuścem, gruźlicą, polio i wieloma innymi chorobami, (szkoda,że nie przed głupotą) no i jak pójdziesz na pobranie krwi to koniecznie poproś by pielęgniarka zdjęła rękawiczki i wbiła ci brudną igłę
- 3 10
-
2022-01-26 14:13
(10)
Szczepienie niestety nie chroni przed zakażeniem. Ale jest pozytyw - osoby zaszczepione nie podlegają kwarantannie jak mieszkają z kimś chorym. Choćby z tego powodu warto się szczepić - znacznie łatwiej się z sanepidem rozmawia :)
- 14 38
-
2022-01-26 14:32
Absolutnie nie jest to prawdą (3)
wszystkich wysłali domowników na kwarantannę
- 30 3
-
2022-01-26 14:36
(2)
od kiedy tak jest? na pytanie do pani w sanepidzie czy małżonka zaszczepiona może się ze mną kontaktować odpowiedź była że tak! i może łazić kiedy i gdzie chce... super rozwiązanie także liczymy na kolejne rekordy!
- 7 11
-
2022-01-26 15:06
Od 15.12.2021
- 13 0
-
2022-01-26 15:41
dzisiaj zadzwonili i wszystkich zaszczepionych wysłali na testy
- 12 0
-
2022-01-26 16:38
(3)
Niestety, od 15.12.21 wszyscy domownicy (nawet ci po eliksirze) są automatycznie kierowani na kwatantannę. Dopiero ujemny wynik testu (wykonanego w wynazowni NFZ) zwalnia z tejże kwatantanny, hehehe
- 9 0
-
2022-01-26 17:35
pod warunkiem, że wszyscy mają negatyw (2)
pozytywny to +10 dni dla pozytywnego i +17 dni dla reszty
- 2 0
-
2022-01-26 20:02
(1)
Źródło tych terminów? Bo kolejny raz to czytam ale nigdzie nie znalazłem na stronach sanepidu etc. Prośba o przesłanie jakiegoś linka.
- 1 1
-
2022-01-26 23:24
Wkleiłem linki, ale skasowali, więc wkleję treści
1.Izolacja domowa dotyczy osoby, która uzyskała pozytywny wynik testu na obecność w organizmie wirusa SARS-CoV-2. Trwa 10 dni.
2. kwarantanna, której podlega osoba prowadząca wspólne gospodarstwo domowe lub mieszkająca z osobą, u której stwierdzono zakażenie wirusem SARS-CoV-2. Kwarantanna ta trwa przez cały okres izolacji domownika, u którego stwierdzono zakażenie wirusem SARS-CoV-2, plus 7 dni po zakończeniu przez niego tej izolacji.- 0 0
-
2022-01-26 19:42
Dwa lata i ani razu nie byłem na kwarantannie xD nawet wracając zagranicy i to w czasie gdy większość covidian siedziało z zapasem papieru i makaronu w piwnicach :)
- 8 1
-
2022-01-27 12:23
zaszczepione osoby podlegają kwarantanie
tak podlegają i dopiero negatywny test zwalnia ale nie liczy się test robiony w tym samym dniu co osoba zakażona...trzeba zrobić co najmniej dzień później
- 1 0
-
2022-01-26 14:13
Przecież zaszczepieni też chorują głuptaku.
- 48 5
-
2022-01-26 14:26
Nie, nie "wystarczyło" się zaszczepić, ciemniaku. (1)
Szczepienie nie chroni przed zakażeniem, a tym bardziej przed roznoszeniem wirusa
- 43 6
-
2022-01-26 19:43
Horban twierdzi co innego :)
- 3 1
-
2022-01-26 14:38
Teraz więcej zakażeń jest wśród zaszczepionych (8)
Polecam oficjalne statystyki - ustawić suwak z datą za ostatni miesiąc https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id=3761
- 23 10
-
2022-01-26 14:47
(3)
ups! ale kłamczuszek z ciebie :) za grudzień jest 504 tys. zaszczepionych i 2,309 miliona niezaszczepionych
- 10 12
-
2022-01-26 16:01
Weź czas np od czerwca kiedy dopiero trochę wiekszy procent był wyszczepiony
A nie liczysz ćwierć inteligencie od początku roku.
Od czerwca jak mamy już trochę więcej zakeczupowanych spełniających definicję zaszczepionego
617tys vs 853tys.
W ostatnich tygodniach już jest statystyka na niekorzyść keczupów..
Ups
:)- 12 3
-
2022-01-26 17:50
kłamczuszkiem to jesteś ty. Pisałem żeby ustawić ostatni miesiąc?
- 6 1
-
2022-01-26 19:44
Gebells byłby dumny z takiej manipulacji
- 1 1
-
2022-01-26 17:09
idz bredzić gdzie indziej
- 1 1
-
2022-01-26 19:52
To by
trzeba było kliknąć aż 3 razy, dla covidiotów to nie do zrobienia.
- 1 1
-
2022-01-27 12:25
nie do końca tak jest
weź pod uwagę fakt że większość osób zaszczepionych również się testuje - przeciwnicy szczepień nie chodzą z zasady na testy - tak przynajmniej widzę się dzieje wśród znajomych...
- 2 0
-
2022-01-27 16:24
Calkiem mozliwe, choc mysle, ze powodem tego nie jest bezposrednio szczepionka a raczej poluzowanie zasad bezpieczenstwa wsrod zaszczepionych.
- 1 0
-
2022-01-26 14:46
trzeba mieć szczepionkę
- 1 6
-
2022-01-26 15:14
Po co
Szczepienie nic nie daje. Chyba, że regularnie potrzebujesz paszportu do knajpy, sklepu itd
- 18 4
-
2022-01-26 15:31
Wystarczy sie zastanowic przed napisaniem
A ja sie szczepilam - 3 razy. Wlasnie stalam wczoraj tez w kolejce , aby uzyskac 2 raz wynik pozytywny. Wiec , nie . Nie tylko niezaszczepieni choruja ...
- 23 0
-
2022-01-26 15:54
ja
Przepraszam a zaszczepieni nie choruja ?
- 13 1
-
2022-01-26 16:25
3 dawki (1)
Ja mam 3 dawki szczepionki, a i tak na zdjęciu mnie tutaj widać... W domu mam szczepionych, a i tak dorwaliśmy. Poza tym, jeśli chcesz jechać za granicę, to też musisz zrobić test PCR.
- 16 0
-
2022-01-26 19:46
Zależy do którego kraju i również od indywidualnych przypadków.
- 0 1
-
2022-01-26 16:36
Błagam, naprawdę wierzysz w to co piszesz? Od kiedy to"cudowny eliksir" chroni przed zakażeniem?
- 9 2
-
2022-01-26 16:45
Byłem szczepiony dwom dawkami i zachorowałem po ok 5 miesiącach od drugiej dawki
- 8 0
-
2022-01-26 16:47
A może po prostu chcą wyjść z kwarantanny
Ale myślenie boli
- 4 5
-
2022-01-26 16:47
To właśnie zaszczepy choruja
- 6 4
-
2022-01-26 16:48
Spoko , po dwóch szczepieniach zachorowałem z ciężkimi objawami :)
- 6 1
-
2022-01-26 16:52
Ale mądrość
Żeby ci trzecie jajo nie wyroslo
- 0 1
-
2022-01-26 17:03
A jak ciebie określić?
Słów wprawdzie nie brak, ale usuną komentarz!
- 1 1
-
2022-01-26 17:11
Zaszczepieni tez choruja
Wy idioci, co to za teksty ze trzeba było się zaszczepić, przecież zaszczepieni tez chorują, ale może dzięki temu przeżyją!
- 6 0
-
2022-01-26 17:16
Wystarczy nie latać na test z katarem.
Ale co ja tam wiem.
- 3 1
-
2022-01-26 18:21
,,Zaszczepić" się na izolację. XD.
- 2 1
-
2022-01-26 19:29
Jak tam większość stojących to osoby zaszczepione xD
- 4 0
-
2022-01-26 19:51
Taaaa jasne
właśnie siedzę w izolacji z covidem, a zaszczepiona jestem , także nie pie***l
- 3 1
-
2022-01-26 21:11
Ha ha
Widać ze jesteś po 3 dawkach chorują zaszczepień bo mają osłabiony układ odpornośćiowy a u Ćiebie już też siada
- 2 1
-
2022-01-27 12:21
niestety szczepienie nie chroni przed zakażeniem
niestety ja zaszczepiona i mąż też i córka również - testy mamy pozytywne mam nadzieję że to dzięki szczepieniu przechodzimy w miarę - znajomi i zaszczepienie i niezaszczepieni też chorują więc chyba nie ma znaczenia szczepionka a szkoda bo na to liczyłam
- 1 0
-
2022-01-28 13:21
57% zakażeń wśród zaszczepionych
Zgodnie z danymi MZ z ostatniego tygodnia 57% zakażeń miało miejsce w grupie osób w pełni zaszczepionych
- 1 0
-
2022-01-26 14:11
Ludziom kompletnie odebrało rozum. (6)
Ci przewrażliwieni hipohondrycy wpędzą ten kraj w taki kryzys, z którego nie wygrzebią się dwa następne pokolenia.
- 159 31
-
2022-01-26 17:16
kasa za nic.
dlatego testy powinny być płatne 100%, a nie że płacę za to, że ktoś chce sobie posiedzieć na chacie i nie chodzić do pracy. Poza tym widać jak się uwijają w Pomorskim, żeby epidemia trwała wiecznie.
- 15 4
-
2022-01-26 17:24
U mnie w przedszkolu co dwa tygodnie (4)
Ciągają dzieciaki na testy - są chore, ale nie dzieci i nie na covid a na głowę. Przecież te testy nie są za darmo, personel także - ale widocznie drożyzna i ograniczenie dostępu do lekarza to jeszcze za mało by ludzi przekonać.
- 15 3
-
2022-01-26 20:48
no nie wiem w moim otoczeniu w ciągu tygodnia są już 4 pozytywne (3)
- i wszyscy przechodzą z zauważanymi dolegliwościami - wysoka gorączka kaszel nudności... mam wrażenie że ludzie nie zauważający epidemii to jakieś nolife-y siedzące w piwnicy nie mający rodzin ani znajomych, bez pracy (z firmy codziennie dostaję maile o nowych pozytywnych wynikach) albo pracujący w farmie trolli pod Petersburgiem...
- 5 11
-
2022-01-26 21:57
(2)
Twoje otoczenie to nie cały świat. Pójdziesz na test, będzie pozytywny i co? Ano w domu masz siedzieć, odbierać telefon od policji i poprosić sąsiadów lub rodzinę, żeby ci Gripex kupili bo na faktyczną pomoc nie masz szans. Karetka cie zabierze jak jedną nogą w grobie, jak przezyjesz na SOR to respirator ostatniej szansy. Nie ma ujednoliconego systemu leczenia C19, twoje zycie zależy od tego jak bardzo pan doktor się stara
- 9 0
-
2022-01-27 07:22
(1)
I w związku z powyższym jak jesteś zakażony to powinieneś dalej tę zarazę roznosić? Jest tobie obojętne, że zarazisz kogoś kto przechowuje to ciężko albo nawet umrze? Gratuluję "humanitarnej" postawy.
- 4 3
-
2022-01-27 09:21
Każdy to przechoruje
rozumiesz? każdy... a ta szopka jest po to abyś miał chlebek w sklepie nie za 2zł a za 10zł
- 6 2
-
2022-01-26 14:12
Dobre (2)
- 42 4
-
2022-01-26 14:13
Plebs społeczny (1)
- 10 5
-
2022-01-26 16:06
Ładnie się podpisujesz :)
- 3 0
-
2022-01-26 14:18
(4)
Testy w Aptece z tego co słyszałem nie są w pełni wiarygodne.
- 38 7
-
2022-01-26 14:20
60/80%
- 1 2
-
2022-01-26 14:22
Żadne nie są
- 12 1
-
2022-01-26 14:47
pcr też nie
- 8 1
-
2022-01-26 17:10
"z tego co słyszałęm" uwielbiam ten tekst- to najpierw się dowiedz, a potem pisz.
- 11 1
-
2022-01-26 14:21
(4)
No i po co te testy
- 88 11
-
2022-01-26 16:20
(1)
Bo minister zapowiedział, ze będzie ponad 100 tysięcy chorych ️
- 17 0
-
2022-01-26 16:40
Tak jest! Normę trzeba wyrobić!
- 15 1
-
2022-01-26 17:18
po to żeby bezpodstawnie ukraść publiczne pieniążki
- 4 0
-
2022-01-26 17:26
By ludzie nie stracili wiary
I dalej z dumą powtarzali wyznanie świadków kowida:
"Nie ma choroby ponad kowid a koronawirus jest jej patogenem"- 6 0
-
2022-01-26 14:22
Tydzien wolnego , prosze bardzo.
- 66 5
-
2022-01-26 14:28
Nic mnie już nie zdziwi w tym durnym narodzie (20)
Lecą się badać i wpadają na testach, których skuteczność i sprawnośc okresla się na 70%. Na własne życzenie wpakowujecie się w kwarantannę i napędzacie wynik zachorowań. Przez was znowu będzie lockdown. A prawda jest taka, że 80% z tych zbadanych nawet nie odczuwa, że są zakażeni.
- 237 106
-
2022-01-26 14:35
Super (1)
I wtedy spadnie inflacja i ceny paliw i super
- 6 18
-
2022-01-26 15:00
Taaa. Firmy będą produkować na pół gwizdka, zostaną znowu zachwiane łańcuchy dostaw, zmniejszy się podaż, a tobie spadnie inflacja.
- 29 3
-
2022-01-26 15:13
A skąd te rewelację o skuteczności? (1)
Bo coś czuję że wyssane z palca
- 20 11
-
2022-01-26 16:51
A co za różnica?
- 0 5
-
2022-01-26 16:22
(3)
Skąd dane o 70% skuteczności? Z brudnego palca?
- 18 9
-
2022-01-26 16:29
Pomyśl skąd go wyciągnął
Podpowiedź- stamtąd ta wiedza
- 16 1
-
2022-01-26 17:53
(1)
dlaczego id..t5o CDC się wycofuje z tycn testów?Bo od początku wiadomo że są o kant d.. roztłuc
- 10 2
-
2022-01-26 20:41
bo rekomendują testy które wykrywają równierz wirus grypy?
w stanach grypa to normalna choroba której się nie lekceważy tak jak u nas...
- 2 1
-
2022-01-26 17:05
(1)
To nie przez tych, co się testują pandemia nie ma końca, tylko właśnie przez takich co ją lekceważą i każdą infekcję olewają. Widocznie nie mieli tacy w najbliższym otoczeniu przypadków zgonu, czy walki o życie. Ja mam tego rodzaju doświadczenie i dlatego nie bagatelizuję kataru. Spójrzcie na wyniki ankiety. One mówią wszystko (na ten moment 49% ankietowanych udaje, że problem ich nie dotyczy). Tkwimy w błędnym kole. Ta zaraza jest jak wszawica. Jeżeli wszyscy jednocześnie nie podejmą konsekwentnych działań, to końca nie będzie. Pandemia najbardziej uwiera biznesmenów, dorobkiewiczów i bogaczy. Czas powiedzieć głośno i otwarcie pracownik-niewolnik etatowy będący na kwarantannie wiele nie traci.
- 20 17
-
2022-01-26 17:21
Pracownik straci... miejsce pracy.
- 7 4
-
2022-01-26 18:22
to co lepiej się nie badać wcale, chodzić do pracy i wciąz roznosić wirusa? co trzeba mieć w głowie by pisać takie bzdety - widać pustostan, gdzie wiatr hula swobodnie
- 9 0
-
2022-01-26 18:34
Do brudnych paluchów (5)
Pewne informacje można bez trudu znaleźć, wystarczy zamiast zarzucać innym ssanie brudnych paluchów, samemu przestać dłubać w nosie i się wysilić, choć trochę
.tlumaczenie.
Wskaźnik fałszywych negatywnych testów SARS-COV-2 RT-PCR jest bardzo zmienna: najwyższa w ciągu pierwszych 5 dni po ekspozycji (do 67%) i najniższa w dniu 8 po ekspozycji (21%). W oparciu o tę analizę, szybkość negatywna dla SARS-COV-2 RT-PCR jest szokująco wysoki
"Testy antygenu.
U osób z potwierdzonym COVID-19, badania antygenu prawidłowo zidentyfikowano zakażenie COVID-19 średnio 72% osób z objawami, w porównaniu z 58% osób bez objawów. Testy były najdokładniejsze, gdy są używane w pierwszym tygodniu po pierwszym rozwinięciu objawów (średnia z 78% potwierdzonych przypadków miała pozytywne badania antygenu). Jest to prawdopodobne, ponieważ ludzie mają najbardziej wirusa w swoim systemie w pierwszych dniach po ich zainfekowaniu. "- 1 4
-
2022-01-26 19:23
Wiesz, że wklejanie cytatów z d*py nie stanowi podania źródła (4)
Ale na uniwersytecie YouTube skąd czerpiecie swoją wiedzę na temat skuteczności szczepionek, testów i pandemii tego nie uczą, nie?
- 6 2
-
2022-01-26 19:55
(2)
https://www.cochrane.org/CD013705/infectn_how-accurate-are-rapid-tests-diagnosing-covid-19
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34741305/- 0 0
-
2022-01-26 20:43
to są te które bedą dostępne w aptekach - tutaj mówimy o testach wymazowych pcr (1)
- 2 0
-
2022-01-26 20:55
Dwa z trzech wklejonych lików są na temat testów PCR.
- 0 0
-
2022-01-26 19:57
https://www.acc.org/latest-in-cardiology/journal-scans/2020/05/18/13/42/variation-in-false-negative-rate-of-reverse
- 0 0
-
2022-01-26 18:46
Bęcwały sami się rodzą (1)
Twoim zdaniem 80% nie odczuwa że jest zakażona. A że zaraża innych to przecież normalne twoim zdaniem bęcwale.
- 4 7
-
2022-01-27 08:44
imie zobowiązuje
- 1 0
-
2022-01-26 20:01
Ostatnio słyszałem wypowiedź, " idę się przetestować, bo boli mnie głowa" ahahhaa fo real?sick! Ktos ma katar i leci na test? Są jeszcze tacy ludzie?
- 1 3
-
2022-01-26 14:40
U mnie pod apteką już jest kolejka na jutro.Testy gratis !! Biznes się kręci (1)
- 47 12
-
2022-01-26 16:47
darmowe testy kosztowaly nas w ciagu 2 lat - 3mld zl
wosp przez 30 lat zebral 1,5 mld zl- 14 0
-
2022-01-26 14:41
Sami sie nakrecacie (8)
Dalej sluchajcie tej propagandy. Lecicie na testy raczej po L4. Bo wiadomo ze wyjdzie dodatni. Sami to dalej podkrecacie i nigdy z tego przez was nie wyjdziemy.
- 100 52
-
2022-01-26 16:25
(5)
Skąd wiadomo, że wyjdzie dodatni? Dane za wczoraj (podane dzisiaj) pokazują ponad 170 tys testów, z czego ponad 50 tys pozytywnych. Daje to 31% testów pozytywnych. Czyli większość miała wynik negatywny.
- 8 3
-
2022-01-26 16:31
A myslisz że to do niego dotrze?
Propagandę to widać w szpitalach
- 5 3
-
2022-01-26 16:33
(2)
Co trzeci los wygrywa. Tak było zdaje się od początku.
- 7 3
-
2022-01-26 20:55
na począyku było 2-3 procent (1)
sytuację epidemiologiczną uważa się za opanowaną jak jest poniżej 5% pozytywnych...
ale Polska wybrała inną drogę niż zachód i z sukcesami próbujemy odmłodzić społeczeństwo i pomóc ZUS- 2 2
-
2022-01-27 06:34
bzdura.
5% zakażonych w populacji, a nie 5% pozytywnych testów
- 1 0
-
2022-01-27 06:33
czyli 30% to pozytywy .
Zróbmy 300tys testów to będzie prawie 100tys pozytywnych...
- 2 0
-
2022-01-26 21:50
rąbnij sie w mózg o ile go jeszcze masz
Jprd
- 0 0
-
2022-01-27 06:32
To jest plaga gorsza niż mocherowe berety.
Otumanieni wyznawcy covidozy. Dla nich test to świętość, szpryca to błogosławieństwo. A dla tych co dożyją ostatniej piguły czeka w covidowym niebie dwanaście dziewic o twarzy i
głosie niedzielskiego.- 0 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.