- 1 Wojtek i Agata z Life on Wheelz rozstali się (118 opinii)
- 2 Piwo naprawdę powoduje mięsień piwny? (97 opinii)
- 3 Krajowa Sieć Onkologiczna znów opóźniona (24 opinie)
- 4 Burzą szpital pod Centrum Pediatryczne (58 opinii)
- 5 Latem więcej narodzin na trójmiejskich oddziałach (85 opinii)
- 6 Więcej dzieci trafia do opieki zastępczej i domów dziecka (100 opinii)
Spotkanie "Moda. Jak odnaleźć się w branży?" w PPNT
Studenci, projektanci posiadający własne marki oraz osoby pracujące w branży modowej - około 150 osób wzięło udział w 9. spotkaniu z cyklu: "Moda. Jak odnaleźć się w branży?". Podczas spotkania poznali skuteczne mechanizmy marketingowe sektora fashion.
- Działania rozpoczęliśmy cztery lata temu, by wspierać branżę modową w Trójmieście. Kilka lat temu tak naprawdę nie działo się tu zbyt wiele w tej tematyce. Tak zrodził się pomysł - mówi Dorota Cząstka, inicjatorka wydarzenia.
- Inspiracja do tego spotkania wynika z potrzeb. Jest dużo osób, które marzą o karierze projektanta, właściciela marki lub po prostu chcą działać w branży. Mnóstwo osób działa już w tym kierunku, ale nie wiedzą co zrobić, żeby ich droga się rozwijała - mówi dziennikarz i felietonista, Michał Zaczyński, od lat zajmujący się branżą modową.
Jak wypromować własną markę?
Głównymi zagadnieniami spotkania były sposoby zainteresowania mediów własną marką. Prowadzący opowiadał, jak nawiązywać i utrzymywać dobre relacje oraz doradzał, jakie działania mogą skutecznie zachęcić do publikacji.
Zaczyński szczególnie podkreślał rolę pozytywnego przekazu. Najważniejsze znaczenie ma taktowne zachowanie czy umożliwienie zapoznania się z oferowanym przez nas produktem. Równie istotne jest uczestnictwo w konkursach, imprezach branżowych. Każdym sukcesem: publikacją, nagrodą czy wyróżnieniem powinniśmy się pochwalić.
- Podstawą jest działanie. Nie będziemy w mediach, jeśli się z nimi nie skontaktujemy. Świat o nas nie usłyszy, jeśli tego po prostu nie będziemy chcieli - dodaje Michał Zaczyński.
W drugiej część spotkania uczestnicy wzięli udział w panelu dyskusyjnym. Wśród poruszonych kwestii znalazły się: sposoby komunikacji z mediami oraz budowanie marki w mediach społecznościowych, współpraca z agencjami i biurami prasowymi, a także pozyskiwanie sponsorów przez młode marki.
"Moda. Jak odnaleźć się w branży?" to cykl wykładów i spotkań ze specjalistami branży modowej, organizowany od 2014 roku. Spotkania mają integrować lokalne środowisko projektowe oraz wspierać młodych twórców.
Organizatorem spotkania był Pomorski Park Naukowo-Technologiczny | Centrum Designu oraz Miasto Gdynia. Pomysłodawczynią cyklu spotkań jest natomiast pani Dorota Cząstka. Kolejne spotkanie odbędzie się jesienią tego roku.
- Joanna Puchalaj.stolp@trojmiasto.pl
Miejsca
Opinie (7)
-
2018-03-29 09:24
uważam, że Gdyni są bardzo potrzebne takie konstruktywne spotkania:) (2)
miasto w tym roku dołożyło do PPNT ponad 20 milionów złotych i co, nie warto:)?
- 11 2
-
2018-03-29 09:40
takie spotkania bardzo fajne ale czy trzeba posiadać do tego taki kompleks budynków (1)
który kosztuje co roku wspomniane 20 mln to już muszą Gdynianie ocenić sami
- 7 1
-
2018-03-29 11:20
Niech zlikwidują kompleks i postawią centrum handlowe.
A potem są płacze, że biznes wybiera biurowce w Gdańsku.
- 2 3
-
2018-03-29 11:41
PPNT jedna z najbardziej nieudanych inwestycji która mocno obciąza budżet Gdyni.
Pomysłodawca nie ma pojęcia o biznesie.
- 7 1
-
2018-03-29 14:10
Znów wyrzucanie pieniędzy w błoto
- 5 1
-
2018-03-30 20:57
(1)
Prawda jest taka ze PPNT to miś . Po co ? Nie wie nikt, my tym Misiem otwieramy oczy niedowiarkom!!! To właśnie tak Mały Dyzio prezydencik wyobraża sobie biznes. Człowiek który nigdy w życiu nawet kiosku ruchu nie poprowadził, nie osiągnął w prywatnym własnym biznesie nic tak właśnie wyobraża sobie biznes. Smutne
- 1 0
-
2018-03-30 20:59
Ekonomia biznesu. Polecam . Warto poczytać. Spróbować zrozumieć
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.